Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 4

2304 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 11 september 2015 - 21:17

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 2

Haha direkt när du nämnde smartTV så förstod jag att du driver med mig :) :) :)

I annat fall visar det på att man inte fattat ett jota av vad det handlar om och hur det fungerar ;)



#152

Postad 12 september 2015 - 06:13

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0
Smart tv på våran samsung funkar faktiskt ok, iaf netflix, HBO nordic och plex...
Dock rätt segt om man jämför med HTPC, ps3, boxee, jg använder det istället.
Men morsan köpte en samsung tv 55" för några månader sen, och hon är grymt nöjd över smart funktionerna, hon använder HBO och netflix dagligen. Så allt beror väl på hur kräsen man är. ;)

#153

Postad 12 september 2015 - 08:20

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0
Smart-funktionerna funkar utmärkt både på mina samsung och lg.

#154

Postad 12 september 2015 - 11:09

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0

Aha vilken annan mediespelare har samma funktioner som ATV4?

Nvidia Shield Android TV 4K klarar väl det mesta... och lite till.



#155

Postad 12 september 2015 - 11:23

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Nvidia Shield Android TV 4K klarar väl det mesta... och lite till.


Öh nej inte jämförbart gränssnitt.

#156

Postad 12 september 2015 - 12:22

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Saxat från AB idag: "Många har höjt på ögonbrynen över det faktum att nya Apple TV med dess rörelsekänsliga kontroll är slående lik Nintendos Wii. 
Enligt teknikföretaget Nvidia finns det dock mycket annat som Apples allt i ett-box borde kritiseras för.
Enligt Gamespot har Nvidia nu gått till ovanligt offentligt angrepp mot Apple, och bland annat hävdat att ”Nya Apple TV bekräftar värdet i nästa generations smarta TV-konsoler – 
en kategori som Nvidia uppfann med Shield Android TV”.
Shield är namnet på en kategori av Nvidia-produkter som omfattar Shield Portable, en bärbar konsol som liknar en vanlig handkontroll med inbyggd skärm, 
samt spelfokuserade surfplattan Shield Tablet, som kan skicka 4K-video till en tv.
I ett blogginlägg fortsätter teknikföretaget: – Medan den nya Apple TV är en definitiv förbättring jämfört med sin föregångare så kvarstår faktumet att folk som vill streama också vill ha äkta ”high-end”-upplevelser.
Men, varnar Nvidia: – Vill du verkligen låsa in dig i Apples inhägnade trädgård?
Pikarna fortsätter i det grafiska flödesschema som ackompanjerar blogginlägget. Här klargör Nvidia att folk som inte bryr sig om prestanda och ”slutade spela på 80-talet” kan nöja sig med ”generiska streaming-enheter”. 
Den som inte behöver fler spel än ”Crossy road” kan välja Apple TV. Medan den som villa ha ”4K-streaming och fantastisk gaming” bör hålla sig till – du gissade det – Nvidia Shield.
Trots Nvidias hånfulla kommentarer har nya Apple TV fått ett överlag positivt mottagande i media, och har kallats Apples mest ambitiösa försök någonsin att locka till sig traditionella konsolspelare. 
Något som ”Rock band”-studion Harmonix exklusiva ”Beat sports” är ett tidigt tecken på.
Apple TV förväntas släppas i Sverige mot slutet av oktober. Enligt Macworld bör priset landa på 1595 kr för modellen med 32 gigabyte lagring, och 2095 kr för 64 gigabyte."


#157

Postad 12 september 2015 - 12:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Unboxing

 

https://www.youtube.com/watch?v=lefJPSxs8Ls&feature=player_detailpage


Redigerat av hassesolo, 12 september 2015 - 12:24.


#158

Postad 12 september 2015 - 13:38

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 634 inlägg
  • 0

Nvidia Shield Android TV 4K klarar väl det mesta... och lite till.

 

De skrev faktiskt precis ett blogginlägg om det. Nu är jag inte det minsta sugen på den maskinen ändå utan skulle det bli något så är det apple tv för mig.

 

http://shield.nvidia...le-tv-vs-shield



#159

Postad 12 september 2015 - 14:27

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0
Ingen av dom klarar väl riktigt ljud (HD-ljud) ?.

#160

Postad 12 september 2015 - 14:40

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Ingen av dom klarar väl riktigt ljud (HD-ljud) ?.


Egentligen, HD ljud. Det vet inte den vanliga Svensson vad det är.

#161

Postad 12 september 2015 - 16:17

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0
Dts är väl det minsta kravet på teknik från 2015.

#162

Postad 12 september 2015 - 16:41

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Haha direkt när du nämnde smartTV så förstod jag att du driver med mig :) :) :)

Då vänder jag på det:

Vad klarar ATV4 av som ingen annan lösning inte klarar?

Dagens SmartTV är väldigt kompententa jämfört med 2-3 år sedan.

Redigerat av PalmiNio, 12 september 2015 - 16:47.


#163

Postad 12 september 2015 - 16:44

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Öh nej inte jämförbart gränssnitt.


Hur kan det inte vara jämförbart? Det är ju så jämförbart med ATV4 som det bara kan bli.

#164

Postad 12 september 2015 - 17:17

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Hur kan det inte vara jämförbart? Det är ju så jämförbart med ATV4 som det bara kan bli.


Nej....kanske för dig men inte enligt mig.

#165

Postad 12 september 2015 - 17:26

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 1

Nej....kanske för dig men inte enligt mig.

Då är du nog ganska ensam...



#166

Postad 12 september 2015 - 17:40

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Då är du nog ganska ensam...


Och du tror jag bryr mig om att ni tycker att andra mediespelare har samma gränssnitt som ATV4.
Jösses!!!

#167

Postad 12 september 2015 - 17:43

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 2

Nu går jag offtopic här... men varför är det alltid samma personer som trissar upp en dålig stämning på ett annat så trivsamt forum..? :mellow:



#168

Postad 12 september 2015 - 18:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 2

Och du tror jag bryr mig om att ni tycker att andra mediespelare har samma gränssnitt som ATV4.
Jösses!!!


Bifogad fil  image.jpg   33,92K   1 Antal nerladdningar

#169

Postad 12 september 2015 - 18:35

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 4

Och du tror jag bryr mig om att ni tycker att andra mediespelare har samma gränssnitt som ATV4.
Jösses!!!

Nej, det tror jag inte. Jag tror att du är en riktig Apple fanboy...



#170

Postad 12 september 2015 - 19:17

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Nej, det tror jag inte. Jag tror att du är en riktig Apple fanboy...


Nej jag gillar bra teknik oberoende av märke.
Har testat en uppsjö av mediespelare och många har varit bra men saknat det llla extra.
Nu med ATV4 är sökandet över för min del.

#171

Postad 12 september 2015 - 19:19

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Det vi kan iaf känna oss trygga med att Apple levererar oftast produkter som funkar till 99%. Det är jag nöjd med. "WAFen" är hög med andra ord. Egenbyggda mediespelare som man måste boota om var tredje dag m.m. Det är ganska så skönt att slippa sånt. Eller skicka kommandon via Putty för att ladda upp filer m.m.

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 12 september 2015 - 19:20.


#172

Postad 12 september 2015 - 20:24

Marcus B.
  • Marcus B.
  • Forumräv

  • 829 inlägg
  • 0

Min väntan är över i alla fall.

 

Har väntat länge på denna, för att kunna byta ut min Mac mini som mediaspelare.

Äntligen möjligheten att själva lägga till appar som HBO och Plex etc. Trodde faktiskt vi skulle se denna senast vid utvecklarkonferensen i våras.

 

Kommentar till gamla inlägg: Det har gått använda Bluetooth tangentbord i många år till ATV. De bör funka även till ATV4:an. Lättare än att pilla med fjärrkontroll...

 

Visst, 4K saknas etc. Men för mig med fru och barn så är användarvänligheten hos Apple så pass överlägsen, att jag hellre går det spåret än andra lösningar. Men som tidigare konstaterat: ATV4:an passar inte alla.

 

MAcminin + rowmote Pro appan i ipaden har dock fungerat hyfsat med barnen. Frugan lite sämre tyvärr...



#173

Postad 12 september 2015 - 20:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag är toknöjd med min Apple TV 3. Ser ingen anledning att uppdatera. Om inte de får en HBO-app med riktigt bra bild förstås...

#174

Postad 12 september 2015 - 20:56

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Blir ett köp till vardagsrummet. ATV3 åker in i sovrummet.



#175

Postad 12 september 2015 - 21:28

Tedde3
  • Tedde3
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

Blir ett köp till vardagsrummet. ATV3 åker in i sovrummet.

 

Samma här!



#176

Postad 13 september 2015 - 07:51

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Nej....kanske för dig men inte enligt mig.


Konstruktivt?

Om 2 boxar erbjuder Netflix, ja då går det att jämföra annat också.

Så vad är det för nytt ATV4 har som inte fanns?

#177

Postad 13 september 2015 - 07:55

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 1

Konstruktivt?

Om 2 boxar erbjuder Netflix, ja då går det att jämföra annat också.

Så vad är det för nytt ATV4 har som inte fanns?

 

Tillgång till Apples App Store.



#178

Postad 13 september 2015 - 07:56

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Konstruktivt?

Om 2 boxar erbjuder Netflix, ja då går det att jämföra annat också.

Så vad är det för nytt ATV4 har som inte fanns?

 

Jag skrev GRÄNSSNITT.

Hur är det med läsförståelsen?

 

Många mediaspelare erbjuder samma appar men faller på sämre användarupplevelse.

ATV har alltid varit överlägsen på den punkten och med ATV4 är det ingen som är i närheten.


Tillgång till Apples App Store.

 

Exakt det också :)



#179

Postad 13 september 2015 - 08:07

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Jag skrev GRÄNSSNITT.
Hur är det med läsförståelsen?

Många mediaspelare erbjuder samma appar men faller på sämre användarupplevelse.
ATV har alltid varit överlägsen på den punkten och med ATV4 är det ingen som är i närheten.

:)


Nej du började med "Aha vilken annan mediespelare har samma funktioner som ATV4?"

Att inte kunna jämföra funktioner pga olika gränssnitt är ju trams.

Sen upplevelsen, vad har du testat?

Kan nämna andra lösningar så ger en bättre upplevelse av Netflix än ATV3.

Vilka andra upplevelser är det som är så unika? När den kom så var den unik men utvecklingen har stått still på ATV fronten men inte på andras och jag som ändå leker runt på många lösningar kan säga att ATV idag inte är någon unik upplevelse längre, tvärtom känns den väldigt basic numera.

#180

Postad 13 september 2015 - 08:12

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Tillgång till Apples App Store.

Well thats about it men det är ju ingen unik Feature utan Shield har ju tillgång till Android TV store och den utvecklarmiljön är ganska mycket snabbare nu då deras är mer öppen. Sen erbjuder alla andra SmartTV lösningar också öppna appstores men där kommer det då inte in så mycket.

T ex finns Kodi till Android TV men kommer nog aldrig till TVos. Eftersom det anses som världens bästa mediaspelare så är det ju ganska tungt.

Jag antar att ATV4 kommer vara ganska begränsad vad gäller Local content tyvärr.

Redigerat av PalmiNio, 13 september 2015 - 08:12.


#181

Postad 13 september 2015 - 08:16

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Nu går jag offtopic här... men varför är det alltid samma personer som trissar upp en dålig stämning på ett annat så trivsamt forum..? :mellow:


Tyvärr när det gäller Apple produkter så blir det så här. Jag är skitnöjd med 3:an, viaplay, Netflix bl,à klockrent. Kommer man nu åt app store dvs HBO också så blir det två inköp för min del:)

#182

Postad 13 september 2015 - 08:21

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 1

Tyvärr när det gäller Apple produkter så blir det så här. Jag är skitnöjd med 3:an, viaplay, Netflix bl,à klockrent. Kommer man nu åt app store dvs HBO också så blir det två inköp för min del:)


Betänk att det är nytt Appstore och annat OS så det lär vara lite begränsat i början. Men HBO Nordic bör väl trilla in ganska snabbt även om de hustoriskt inte varit så bra.

För min del krävs det Plex för att uppgradera min ATV3 till ATV4. Lär nog gå snabbt med tanke på att de har gjort till iOS.

Då blir det nog slut på min HTPC.

Hoppas att search funktionen kommer vara öppen för andra appar.

#183

Postad 13 september 2015 - 08:29

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Nej du började med "Aha vilken annan mediespelare har samma funktioner som ATV4?"

Att inte kunna jämföra funktioner pga olika gränssnitt är ju trams.

Sen upplevelsen, vad har du testat?

Kan nämna andra lösningar så ger en bättre upplevelse av Netflix än ATV3.

Vilka andra upplevelser är det som är så unika? När den kom så var den unik men utvecklingen har stått still på ATV fronten men inte på andras och jag som ändå leker runt på många lösningar kan säga att ATV idag inte är någon unik upplevelse längre, tvärtom känns den väldigt basic numera.


Gränssnitt är en funktion om du inte förstått det.

#184

Postad 13 september 2015 - 08:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 3

Gränssnitt är en funktion om du inte förstått det.

Varför måste du ha en tråkig ton? Vi kan väl diskutera för och nackdelar med teknikprodukter utan att vara sura?

Redigerat av hassesolo, 13 september 2015 - 08:46.


#185

Postad 13 september 2015 - 08:47

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 1

Smaken är som... Ni alla vet vad ni vill ha och vad ni har för krav på de produkter ni köper. Det finns fördelar och nackdelar med allt... Jag har en gång i tiden varit mycket intresserad av vissa high end produkter och varit noga med att de funktioner jag eftersökt funnits där.

 

Det roliga är att jag övergått till ett "Apple hem" i samma takt som ungkarlslivet övergått till familjeliv. Att gå "all in" på apple har lönat sig just som en kompromiss och att få blanda teknik intresse med familjeliv. 

 

Förlåt för Off Topic och jag lägger mig i, men vem bryr sig om vad den ena tycker är det bästa och inte? Skaffa det ni ska ha och var nöjda med det.

 

on topic: fan va sur jag är att youtube försvann från atv2.... jätte dumt... ungarna är sura... air play från telefon och ipad får funka tillsvidare.


Redigerat av Mikael_R, 13 september 2015 - 08:48.


#186

Postad 13 september 2015 - 08:47

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Varför måste du ha en tråkig ton? Vi kan väl diskutera för och nackdelar med teknikprodukter utan att vara sura?


Men det är ok att kalla någon fanboy?

#187

Postad 13 september 2015 - 08:54

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Betänk att det är nytt Appstore och annat OS så det lär vara lite begränsat i början. Men HBO Nordic bör väl trilla in ganska snabbt även om de hustoriskt inte varit så bra.
 

 

De har ju inte misslyckats med övriga inbyggda appar tidigare, den som lever får väl se helt enkelt :)



#188

Postad 13 september 2015 - 09:07

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

  • 3 967 inlägg
  • 7

Ser jag inte en omedelbar uppryckning i attityden till varandra härinne så kommer det att delas ut varningar och avstängningar.

Ni vet själva vilka som ligger i farozonen, så söndagens uppmaning är att läsa sitt inlägg kanske inte bara en gång innan man postar det utan både två och tre gånger för att säkerställa att det inte uppfattas som konfrontativt och provocerande av andra.

Finns det ens en tveksamhet när det gäller detta så är tipset att INTE posta inlägget.

 

Annars så kommer åtgärder att vidtas och då är det inte öppet för diskussion, detta är den enda varningen som ni får.

 

Ha en fortsatt trevlig söndag.



#189

Postad 13 september 2015 - 09:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Nån som vet när den släpps här i sverige?

Vi funderar på en smart TV till sovrummet, men om denna har Plex, hbo Nordic, netflix, så är detta kanske ett alternativ. :P


Redigerat av Garrett, 13 september 2015 - 09:28.


#190

Postad 13 september 2015 - 09:33

Jucky
  • Jucky
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0

Garrett: har själv sökt ett tydligt svar och kommit fram till att slutet på oktober verkar gälla även för Sverige.

 

Siri på svenska kommer dock inte fungera. men skall ej svära på det!



#191

Postad 13 september 2015 - 09:35

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 634 inlägg
  • 0

Tillgång till Apples App Store.


Om du vill få fram din poäng, är det inte bättre då att skriva vilka appar i denna affär det är som är så viktiga för just en appletv som konkurenterna saknar eller vad fördelarna med Apples affär är kontra googles. Jag tror du har en poäng men kan inte se den utan mer info i ämnet.

#192

Postad 13 september 2015 - 09:37

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Garrett: har själv sökt ett tydligt svar och kommit fram till att slutet på oktober verkar gälla även för Sverige.

 

Siri på svenska kommer dock inte fungera. men skall ej svära på det!

 

Ok. :)

Siri struntar jag, räcker med fruntimret här hemma :ph34r:

:P



#193

Postad 13 september 2015 - 09:44

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 634 inlägg
  • 0
Men Siri är väl inte låst till någon hårdvara utan att det kommer i någon update?

#194

Postad 13 september 2015 - 11:06

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

  • 447 inlägg
  • 0
Med plex eller VLC blir det då möjligt att streama eget material från en NAS? I så fall ett stort steg framåt.

#195

Postad 13 september 2015 - 11:08

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Om du vill få fram din poäng, är det inte bättre då att skriva vilka appar i denna affär det är som är så viktiga för just en appletv som konkurenterna saknar eller vad fördelarna med Apples affär är kontra googles. Jag tror du har en poäng men kan inte se den utan mer info i ämnet.


Väldigt svårt att nämna några eftersom utvecklarna nyss fått tillgång till utvecklarverktyg.
Bara det att Plex gått ut med att det kommer en app gör ATV4 till ett givet köp

#196

Postad 13 september 2015 - 14:05

Marcus B.
  • Marcus B.
  • Forumräv

  • 829 inlägg
  • 0

För min del:

HBO = bekräftad

Plex = De planerar app och det kommer självfallet fungera.

 

Men även viktigt för mig är att Airplay blivit stabilare till denna, samt högre hastighet på nätverkssidan.

 

Det är för mig viktiga funktioner.

 

Sedan vore det ju trevligt om andra streamingtjänster som ännu ej haft app i ATV nu ser det som lönsamt att kliva in med sina appar, vilket jag ser som lika med självfallet.



#197

Postad 13 september 2015 - 16:33

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Gränssnitt är en funktion om du inte förstått det.


Yes och UI:n i ATV är mer eller mindre uppbyggd på samma vis som de flesta lösningar. Ikoner i någon for av rutmönster där navigationen görs via ett pekdon i vertikal eller horisontellt. Men en enter och back knapp.

Så gränssnittet är verkligen inte unikt men Apple gör det iaf alltid snyggt från början vilket inte alla gör. Dock är sånt alltid subjektivt.

En sak som andra har kommit längre med som ATV verkligen saknat är någon resumemode på apparna.

Lika så någon "Home" funktion där man kommer till startskärmen direkt utan att döda en app eller spamma back-knappen.

Dessa 2 funktioner finns i fungerande format på andra plattformar.

Med ökat RAM bör detta vara möjligt.

#198

Postad 13 september 2015 - 16:37

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Väldigt svårt att nämna några eftersom utvecklarna nyss fått tillgång till utvecklarverktyg.
Bara det att Plex gått ut med att det kommer en app gör ATV4 till ett givet köp


Största fördelen med Apple, enligt min åsikt, är att de aldrig släpper BETA produkter. Allt för många tillverkare släppte smart-tv lösningar som tog generationer innan de fungerade som utsatt.

Även om gamla ATV var ganska "simple" så fungerade allt och det som har lagts till har varit stabilt, men undantag lite ryckigt airplay.

Så det tillsammans med deras framgång AppStore till mobil gör det till ett säkrare Day-1 köp än andra spelare.

#199

Postad 13 september 2015 - 16:50

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

För min del:

HBO = bekräftad

Fast HBO är ju inte samma sak som HBO Nordic

 

Det är ju endast HBO (för amerikanska kunder) som kommer fungera vid lanseringen av AppleTV4.

 

Om jag fattat rätt är HBO Nordic en svensk produkt som köper innehållet från HBO - gissningsvis dröjer det ett bra tag innan HBO Nordic har en app för nya AppleTV, men förhoppningsvis har jag fel :)



#200

Postad 13 september 2015 - 17:01

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15 622 inlägg
  • 0

Lika så någon "Home" funktion där man kommer till startskärmen direkt utan att döda en app eller spamma back-knappen.
 

håller man in mittenknappen så backar den tillbaks till hemskärmen oavsett hur långt in i en app man är. ATV2.

 

---------

 

HBO måste släppa nu, dom vet hur bra Netflix gått (i apple sammanhang)


Redigerat av Mikael_R, 13 september 2015 - 17:01.




1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.