Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- PS3

1528 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 20 december 2006 - 10:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Är bara att köpa PS2 versionen av Guitar Hero1 och 2. PS2 spel funkar också på PS3.

#102

Postad 20 december 2006 - 10:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Innan Zoiler hinner före: :huh:

49 skärmdumpar från Ninja Gaiden Sigma! :blink:

#103

Postad 20 december 2006 - 12:22

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0

Har läst hela tråden men det känns lite oklart så jag frågar ändå. Nån som vet om Singstar/Guitar Hero kommer finnas till salu när PS3 förmodligen släpps i Mars då???

<{POST_SNAPBACK}>

Det mesta talar för att en ny Singstar med nedladdningsfunktion mm släpps i samband med Europa-releasen, enligt semi-officiella källor. Vet ej vad som gäller Guitar Hero.

<{POST_SNAPBACK}>


Det ser nästan solklart ut, nu kan Sony tjäna ännu mer pengar med sitt skivbolag...

#104

Postad 20 december 2006 - 15:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Innan Zoiler hinner före:  :lol:

49 skärmdumpar från Ninja Gaiden Sigma!  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Bastard! ;)

Ser mycket bättre ut än xboxv. Kolla Samurai Horeseman. Spelbar Rachel, dualwielding, andra versioner av bossarna.... Gngh.

#105

Postad 20 december 2006 - 16:57

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0

Riktigt läckra HD-klipp från japanska Motorstorm... :rolleyes:
länken

<{POST_SNAPBACK}>


Ska tilläga det är ingame-sekvenser...

#106

Postad 21 december 2006 - 00:20

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Allt står på koreanska. Antar att #"¤"#_HD är de länkar man skall klicka på?

#107

Postad 21 december 2006 - 00:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja högerklicka på dem och välja save as. Grymma klipp

#108

Postad 21 december 2006 - 08:27

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Playsyde kör sin vanliga "The first 10 minutes" med Motorstorm. Lovar 4 filmer, men bara en ligger där just nu.

Hoppas verkligen de fixar till det här spelet till Europa releasen.

#109

Postad 21 december 2006 - 15:39

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Jaha då var det dags.....Motorstorm kom med posten idag. Nu är väl förväntningarna inte på topp efter alla brister som rapporteras.Men har man som jag spelat demot ett antal timmar och funnit detta varit ett sant nöje så ska väl jappsversionen duga ett tag framöver. Ett demo har väl aldrig för mig varit så hållbart som att köra varv efter varv på samma bana. Så denna halvmesyr ska väl kunna slå ihjäl några timmar.

#110

Postad 21 december 2006 - 20:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Splinter Cell: Double Agent är klart för PS3 nu. Våren 2007 tror jag det var.

#111

Postad 21 december 2006 - 22:51

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Splinter Cell: Double Agent är klart för PS3 nu. Våren 2007 tror jag det var.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja Mars verkar det bli. Ingen rak portering heller enligt ryktena.Lite nya multiplayerkartor och sixaxisfunktioner.

#112

Postad 22 december 2006 - 08:01

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Här är en liten video som visar att det har hänt en hel del sedan E3 med Motorstorm:
Motorstorm från E3 till Japanversionen

#113

Postad 22 december 2006 - 08:58

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
tittade på Xboxydes "10 first minutes" av motorstorm igår.

det skulle jag inte gjort. alla mina förhoppningar krasades.
spelet såg tråkigt ut, och dessutom såg man inget av den fina grafiken som postats på de senaste bilderna här. sen var det ohyggliga laddningstider ibland också...

jaja, man kan ju hoppas att eu-verren blir bättre...

#114

Postad 22 december 2006 - 10:05

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

  • 1 264 inlägg
  • 0

tittade på Xboxydes "10 first minutes" av motorstorm igår.

det skulle jag inte gjort. alla mina förhoppningar krasades.
spelet såg tråkigt ut, och dessutom såg man inget av den fina grafiken som postats på de senaste bilderna här. sen var det ohyggliga laddningstider ibland också...

jaja, man kan ju hoppas att eu-verren blir bättre...

<{POST_SNAPBACK}>

Vad sa du att siten hette? Har du en länk?

#115

Postad 22 december 2006 - 11:11

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Jag har kört Motorstorm i en timme nu.Njaaa..... inte den aha-upplevelse man önskat.Första ticketen var rätt lätt ,kom 1:a i alla 3 lopp efter ett par försök och kammade hem 90/90 poäng. Verkar bli lite svårare i nästa ticket......blev sist,krash,bang,boom. Det krävs ett par försök innan man lär sig banan.Man måste veta hur det ser ut efter kurvorna,stora stenars placering och i vilken vinkel man ska ta alla hopp.Blir lite väl många explosioner annars,man halkar fort ner från första till sista plats. Det verkar faktiskt sant att man inte kan skriva in sitt namn,man heter kort och gott "player".

Visst är spelet snyggt och fartfyllt men bristen på inställningar och valmöjligheter får det hela att kännas lite låst....lite väl mycket arkadkänsla. Helt klart är det ett av de mest nyskapande racingspelen jag kört på en konsoll men man hamnar i någon sorts ambivalens....är det bra eller är jag lite besviken? Nu ska jag dock ge spelet lite mer tid men det verkar som det finns mer att önska.

#116

Postad 22 december 2006 - 12:23

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Vad sa du att siten hette? Har du en länk?

<{POST_SNAPBACK}>


Han sa xboxyde, vilken har en systersite som heter playsyde som hanterar ps nyheter på samma sätt som xboxyde hanterar xbox nyheter.

På populära spel brukar de ha en video som, oftast oklippt, visar de 10 första minuterna av ett spel.

Brukar vara mycket mer intressantare än reviews/åsikter på nätet då man själv får en uppfattning om grafiken, laddningstider och dylikt.

Om inte ett spel verkar vara intressant efter 10 minuter brukar det inte vara intressant efter 3 timmar heller. ;)

Länken postade jag ett par inlägg längre upp.

#117

Postad 22 december 2006 - 15:57

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

  • 1 264 inlägg
  • 0

Länken postade jag ett par inlägg längre upp.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack, jag tycker bägge filmerna ser helt OK ut. :P

Den första banan var kanske lite kort, men annars ser det ut som vad jag förväntar mig. Jag älskade SSX och det här är helt i min smak. När man sedan kommer att kunna välja sin egen favoritmusik och söka motståndet på nätet, så inte lär det bli sämre. ;)

Men alla som förväntar sig något annat än ett arkadliknande spel med både grym grafik och fysiksimulering kommer att bli besvikna. Vill man ha mer realistiska spel ska man kanske titta på F1-spelet för PS3. Det fick hyggliga omdömen i senaste numret av Level som ramlade ner i brevlådan i går.
Artikelförfattaren David Zander hade testat MotorStorm, RidgeRacer7 och F1 Championship edition i Liverpool och så här skriver han om F1.

Hur kan det komma sig att det minst intressanta av de tre bilspelen var det mest imponerande? Och det snyggaste jag sett under mina dagar i Liverpool? När himlen öppnar sig och regnet öser ned är det svårt att inte dra efter andan.  Regnsdropparna slår emot och rinner nedför skärmen, för att pressas mot kanterna när jag ökar farten. Den våta asfalten skapar både vackra reflektioner och hala fällor när banan plötsligt är svårare att greppa.

Efter några lopp hittar jag så den kanske största överraskningen hos F1 Championship Edition. Är det något jag kommer att sakna i bilspel så är det skakfunktionen....
I F1 Championship Edition känner jag dock för första gången att vibrationer kanske tillhör förra generationen ändå. Att hålla kontrollen upprätt som en ratt och betvinga kurvorna genom att vrida den med precision är överraskande underhållande. Det beror förmodligen på att Liverpool Studios lyckats göra kontrollen mer motståndskraftig och mindre känslig än sina konkurrenter. Kör man med kameran inne i bilen kan man se hur förarens händer vrids i symbios med ens egna.

Om jag hade hoppats på ett tveklöst ögonblick där jag skulle känna "det här är något nytt" så är det det här, med hela kroppen lutandes med kontrollen när jag försöker överleva Monzas kurvor i ett underskönt regn.


Redigerat av Faceplant, 22 december 2006 - 16:02.


#118

Postad 22 december 2006 - 16:12

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0

Länken postade jag ett par inlägg längre upp.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack, jag tycker bägge filmerna ser helt OK ut. :P

Den första banan var kanske lite kort, men annars ser det ut som vad jag förväntar mig. Jag älskade SSX och det här är helt i min smak. När man sedan kommer att kunna välja sin egen favoritmusik och söka motståndet på nätet, så inte lär det bli sämre. ;)

Men alla som förväntar sig något annat än ett arkadliknande spel med både grym grafik och fysiksimulering kommer att bli besvikna. Vill man ha mer realistiska spel ska man kanske titta på F1-spelet för PS3. Det fick hyggliga omdömen i senaste numret av Level som ramlade ner i brevlådan i går.
Artikelförfattaren David Zander hade testat MotorStorm, RidgeRacer7 och F1 Championship edition i Liverpool och så här skriver han om F1.

Hur kan det komma sig att det minst intressanta av de tre bilspelen var det mest imponerande? Och det snyggaste jag sett under mina dagar i Liverpool? När himlen öppnar sig och regnet öser ned är det svårt att inte dra efter andan.  Regnsdropparna slår emot och rinner nedför skärmen, för att pressas mot kanterna när jag ökar farten. Den våta asfalten skapar både vackra reflektioner och hala fällor när banan plötsligt är svårare att greppa.

Efter några lopp hittar jag så den kanske största överraskningen hos F1 Championship Edition. Är det något jag kommer att sakna i bilspel så är det skakfunktionen....
I F1 Championship Edition känner jag dock för första gången att vibrationer kanske tillhör förra generationen ändå. Att hålla kontrollen upprätt som en ratt och betvinga kurvorna genom att vrida den med precision är överraskande underhållande. Det beror förmodligen på att Liverpool Studios lyckats göra kontrollen mer motståndskraftig och mindre känslig än sina konkurrenter. Kör man med kameran inne i bilen kan man se hur förarens händer vrids i symbios med ens egna.

Om jag hade hoppats på ett tveklöst ögonblick där jag skulle känna "det här är något nytt" så är det det här, med hela kroppen lutandes med kontrollen när jag försöker överleva Monzas kurvor i ett underskönt regn.

<{POST_SNAPBACK}>


Bara det här lilla stycket skulle kunna sälja massvis med konsoller till Europalanseringen (med tanke på alla F1-fans vi har).

#119

Postad 22 december 2006 - 16:35

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
En F1-bil måste vara mest lämpad för sixaxis med dess små rattutslag.Det blir lite orealistiskt och anatomiskt komplicerat att som i Motorstorm simulera en 360 graders vändning med en "ratt" som inte är fixerad. Jag har kört både F1-demot och RR7-demot och får väl säga att RR7 inte var kul en sekund,kan vara demot men det var som att köra "drift"...sladd,häva sladd,retursladd.Iofs som att få sladd med en bakhjulsdriven Sierra på en vinterväg i Noppikoski.F1-demot körde jag bara i 5min men det verkade vara ett typiskt F1-lir....gasa kurva ut,bromsa kurva in alltså finlir med precision.Men med en grafik som inte går av för hackor.

#120

Postad 26 december 2006 - 16:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Så här är några bilder på Gran Turismo:

Postad bild
Postad bild
Postad bild

För många fler:

http://www.neogaf.co...=135113&page=21

Det ser ju jättebra ut? Bilmodellerna är svåra att skilja från verkligheten på vissa bilder.

#121

Postad 26 december 2006 - 18:33

Unregistered1079
  • Unregistered1079
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0
Visst är det snyggt, men tyvärr så är det vissa saker som drar ner betyget. Bland annat så är publiken stel och rör sig väldigt tråkigt. En annan sak som är riktigt dålig är ljudet. Det drar ner betyget avsevärt!

Redigerat av Unregistered1079, 27 december 2006 - 01:10.


#122

Postad 26 december 2006 - 18:53

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0
Japp det har jag även fått höra från de amerikanska spelarna. Men spelet lär inte släppas förrän 2008 så det lär de kunna fixa. Sen är spelet mer GT4 med HD och inte GT5 direkt. Personligen så bryr jag mig inte om publiken, ljudet däremot! Måste låta som om jag sitter inuti en Ferrari F430 :D

Men ingen har har hittills klagat på grafiken :(

Redigerat av Zoiler, 27 december 2006 - 01:09.


#123

Postad 26 december 2006 - 20:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Japp det har jag även fått höra från de amerikanska spelarna. Men spelet lär inte släppas förrän 2008 så det lär de kunna fixa.


Rätta mig om jag har fel men det här "demot" har ingenting att göra med GT 5. Det här är helt enkelt GT4 med bättre grafik.

#124

Postad 26 december 2006 - 23:38

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Japp det har jag även fått höra från de amerikanska spelarna. Men spelet lär inte släppas förrän 2008 så det lär de kunna fixa.


Rätta mig om jag har fel men det här "demot" har ingenting att göra med GT 5. Det här är helt enkelt GT4 med bättre grafik.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är en mix av de båda, bla sägs spelmotorn vara den som skall användas i GT 5.

#125

Postad 27 december 2006 - 00:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Aha. då hänger jag med. Lite smått förvirrande med alla GT versioner hit och dit :D

#126

Postad 27 december 2006 - 01:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Nödvändigt att två pers citerar hela stycket med bilderna direkt efter inlägget.

#127

Postad 27 december 2006 - 08:24

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Från GAF-tråden ovan, GT vs IRL:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

och någa till:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Men det märks att de lägger krut på bilarna, tråd som består av två vinkelräta texturer är ju inte direkt sexigt idag (faktum är att jag själv gjorde en snarlik grej på jobbet för nån vecka sen). Men bilarna som sagt... :D

Sony gojjar om "Limited Time" för download av denna. Blir väl att ta gisslan och grejjer om den inte finns för oss i europa. Jobbigt.

Redigerat av pacman, 27 december 2006 - 11:09.


#128

Postad 27 december 2006 - 15:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
F1 oxå släppt i japan? Fasen vad de kör hårt med halvfärdiga versioner därborta. Ser grymt ut. Gaf

#129

Postad 27 december 2006 - 15:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Japparna hade inte köpt fulla versioner heller så de tänker väl att det kvittar :D

#130

Postad 27 december 2006 - 16:32

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Ska nog testa och ladda ned Tekken5 från PS-store. 17$ kostar det. Det verkar vara arcadversionen,lite uphottad till 1080p. Det var ju kul till psp så det borde funka till ps3 trots att det inte är ett ps3-spel grafikmässigt.

#131

Postad 27 december 2006 - 16:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ska nog testa och ladda ned Tekken5 från PS-store. 17$ kostar det. Det verkar vara arcadversionen,lite uphottad till 1080p. Det var ju kul till psp så det borde funka till ps3 trots att det inte är ett ps3-spel grafikmässigt.

<{POST_SNAPBACK}>


Det är schysst till ps2 iaf. 17$ är ju nästan gratis :D

#132

Postad 27 december 2006 - 17:27

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Det gick inte att köpa....jag har ju en hongkong adress registrerad som inte stämmer överens med mitt kreditkort.

#133

Postad 27 december 2006 - 17:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Det gick inte att köpa....jag har ju en hongkong adress registrerad som inte stämmer överens med mitt kreditkort.

<{POST_SNAPBACK}>


Ja just det. Köpa grejjer får du nog vänta med tills det släpps i Europa. Samma som på 360 då mao.

#134

Postad 27 december 2006 - 18:53

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0

Från GAF-tråden ovan, GT vs IRL:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

och någa till:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Men det märks att de lägger krut på bilarna, tråd som består av två vinkelräta texturer är ju inte direkt sexigt idag (faktum är att jag själv gjorde en snarlik grej på jobbet för nån vecka sen). Men bilarna som sagt...  :blink:

Sony gojjar om "Limited Time" för download av denna. Blir väl att ta gisslan och grejjer om den inte finns för oss i europa. Jobbigt.

<{POST_SNAPBACK}>


Nästan så man funderar på att sälja bilen och nöja sig med spelet, så snyggt som det är. :D

#135

Postad 30 december 2006 - 16:15

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Japparna hade inte köpt fulla versioner heller så de tänker väl att det kvittar  :D

<{POST_SNAPBACK}>


Vad menas?

#136

Postad 30 december 2006 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
F1 och Motorstorm är inte populärt i Japan.

#137

Postad 30 december 2006 - 18:44

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

  • 1 264 inlägg
  • 0

F1 och Motorstorm är inte populärt i Japan.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag trodde Motorstorm var det PS3 spel som sålt snabbast i Japan när det släpptes, eller så har jag läst fel, men det kanske är Sodnik, Svärta m.fl. som driver upp försäljningen. :D

Zoiler, du har nog rätt i att Rally är nog inte superpopulärt i Japan, men jag vet inte om man ska räkna Motorstorm som ett rent Rally-spel, arkadinslaget verkar ganska påtagligt.

F1 är dock F1 och det är tydligen inte lika stort i Japan som här i Europa. Vi får se om det bara är Formul 1 nerdarna som fastnar för det, det har ju fått en hel del lovord från spelrescensenter.

Redigerat av Faceplant, 30 december 2006 - 18:47.


#138

Postad 30 december 2006 - 20:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Att det säljer bäst av PS3 spelen säger ingenting eftersom spelen säljer som skit, ursäkta franskan. 1 spel på topp 30 listan är vad som gäller om det går bra. Det var rätt förvånande att Evolution Studios ens släppte ett sånt pressmeddelande med tanke på den magra insatsen.

Den totala Japanförsäljningen av Motorstorm och F1 när de kommer ut i USA och EU kommer slås direkt på releasedagen i USA och EU.

Jag räknar alltså inte Motorstorm som någonting, jag kollar bara på siffrorna. 7k+ första dagarna.. att jämföra med topp 10 gränsen som ligger runt 100k/vecka.

PS3 har inte alls kommit igång med softwareförsäljning i Japan ännu. Jag trodde på Ridge Racer, men icke sa nicke. PS2 går ju bra så det löser sig säkert med tiden.

Redigerat av Zoiler, 30 december 2006 - 20:20.


#139

Postad 01 januari 2007 - 17:57

EtZiM
  • EtZiM
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Men om man köper konsolen i mars, vad ska man köpa för spel till då?
Motorstorm? De snurrade till lite i mitt huve, den motorstorm veriationen som släpps i europa, kommer den vara splitscreen och online kompatibel?

/Matte

Gött nytt år!

Redigerat av EtZiM, 01 januari 2007 - 17:57.


#140

Postad 01 januari 2007 - 18:18

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Men om man köper konsolen i mars, vad ska man köpa för spel till då?
Motorstorm? De snurrade till lite i mitt huve, den motorstorm veriationen som släpps i europa, kommer den vara splitscreen och online kompatibel?

/Matte

Gött nytt år!

<{POST_SNAPBACK}>

Motorstorm kommer med all sannolikhet ha onlinestöd men om det blir splitscreen vet ingen av oss dödliga.I Mars kommer en del titlar men listan blir mindre och mindre.

#141

Postad 01 januari 2007 - 18:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag har förbokat Virtua fighter 5, Heavenly Sword och Motorstorm. Klockrena titlar alla 3.

#142

Postad 01 januari 2007 - 19:14

EtZiM
  • EtZiM
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Hoppas de blir splitscreen så man kan lira med kompisar... funderar ju oxå på om man först köper konsolen och vänta med spel och testa demos, kommer (eller finns redan) "mars-spelen" som demo i mars oxå eller kommer det dröja tror ni?

#143

Postad 01 januari 2007 - 21:11

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0
Jag personligen gillar inte VF, så det blir Tekken när den väl kommer ut. Sen har jag lagt förbokning på Heavenly Sword, Motorstorm, R:FoM, Warhawk (mest för att testa sixaxis).

#144

Postad 01 januari 2007 - 21:18

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
Nya screens ifrån FFXIII.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Flera bilder på http://www.worthplay...=thread&order=0

Redigerat av Unregistered8147b14e, 01 januari 2007 - 21:24.


#145

Postad 05 januari 2007 - 21:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
F1:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Jäkligt talangfulla utvecklare. Gör de några andra spelserier?

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 05 januari 2007 - 21:21.


#146

Postad 05 januari 2007 - 21:22

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
synd att det är en F1-spel bara :) :rolleyes:

#147

Postad 05 januari 2007 - 21:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Jo... visar på potentialen i maskinen dock.

#148

Postad 06 januari 2007 - 08:29

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

  • 954 inlägg
  • 0
Postad bild

#149

Postad 06 januari 2007 - 11:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Hoppas de blir splitscreen så man kan lira med kompisar... funderar ju oxå på om man först köper konsolen och vänta med spel och testa demos, kommer (eller finns redan) "mars-spelen" som demo i mars oxå eller kommer det dröja tror ni?

<{POST_SNAPBACK}>


Ingen splitscreen i Motorstorm om det var det du undrade. 8 spelare online siktar de på.

#150

Postad 06 januari 2007 - 12:10

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

  • 954 inlägg
  • 0
"Evolution planning on enabling up to 15 people to play a game together online"

SCEUK säger att GTHD-demot kommer finnas vid EU-releasen. :wub:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.