Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Zelda Twilight Princess

176 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Zelda? 5 är bäst (124 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om Zelda? 5 är bäst

  1. 1 (4 röster [3.23%])

    Procent av omröstning: 3.23%

  2. 2 (3 röster [2.42%])

    Procent av omröstning: 2.42%

  3. 3 (12 röster [9.68%])

    Procent av omröstning: 9.68%

  4. 4 (24 röster [19.35%])

    Procent av omröstning: 19.35%

  5. 5 (81 röster [65.32%])

    Procent av omröstning: 65.32%

Rösta Gäster kan inte rösta
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) (Nintendo Wii-spel) 6 9,58 (44) 249:-

#51

Postad 13 december 2006 - 01:57

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 398 inlägg
  • 0
radiozo

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#52

Postad 13 december 2006 - 02:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
hofwing

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#53

Postad 13 december 2006 - 03:08

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Har spelat ca 22 timmar nu och är i

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
nu, fantastiskt spel. Kan mycket väl vara ett av de bästa jag spelat.

Varje dag går mer eller mindre ut på att räkna ner timmarna till jag kan komma hem och lira mer Zelda  ^_^

<{POST_SNAPBACK}>


Jag har spelat strax över 30 timmar och kommit ungefär lika långt som dig :)
Klarade det du beskrev för en timme eller två sen.

Jag har slöspelat väldigt mycket, tagit det lungt o sprungit runt o letat hemligheter o snackat med folk osv.
Spelat olika minispel som det finns väldigt gott om, fiske äger :)

#54

Postad 13 december 2006 - 03:25

E1M7
  • E1M7
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
hofwing:

Jag sitter helt fast i templet före det där du är. Tycker alla klurigheter varit relativt enkla fram till hit, men nu har jag varit minst en timme i samma rum utan någon aning om hur jag ska komma vidare. Och Midna har absolut inget att säga.

Det är en äresak att ta sig igenom ett Zelda utan hjälp, men snart bryter jag ihop.

#55

Postad 13 december 2006 - 08:47

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Själv är jag nästan sugen på att skicka tillbaks mitt oöppnade Zelda till Wii och skaffa det till GC på fredag istället eftersom jag inte fick nån Wii i fredags......och f*n vet när det kommer nya maskiner....

#56

Postad 13 december 2006 - 12:38

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

hofwing:

Jag sitter helt fast i templet före det där du är. Tycker alla klurigheter varit relativt enkla fram till hit, men nu har jag varit minst en timme i samma rum utan någon aning om hur jag ska komma vidare. Och Midna har absolut inget att säga.

Det är en äresak att ta sig igenom ett Zelda utan hjälp, men snart bryter jag ihop.

<{POST_SNAPBACK}>


Bara fråga om du behöver hjälp.

#57

Postad 13 december 2006 - 13:48

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ett tips att tänka på vid Zelda spelande:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#58

Postad 13 december 2006 - 23:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nevermind

Redigerat av Unregistereddc471864, 14 december 2006 - 00:36.


#59

Postad 14 december 2006 - 02:55

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Spelat mer än 40 timmar nu, fortfarande inte klarat det :)

#60

Postad 14 december 2006 - 08:53

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 398 inlägg
  • 0

Spelat mer än 40 timmar nu, fortfarande inte klarat det :)

<{POST_SNAPBACK}>


Låter trevligt det, ligger på 25 timmars speltid och trodde att det skulle ta slut inom det snaraste.
Men då har man några timmar kvar då :)

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#61

Postad 14 december 2006 - 11:37

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Spelat mer än 40 timmar nu, fortfarande inte klarat det :)

<{POST_SNAPBACK}>


Låter trevligt det, ligger på 25 timmars speltid och trodde att det skulle ta slut inom det snaraste.
Men då har man några timmar kvar då :)

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#62

Postad 14 december 2006 - 11:59

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Fan att ja ska vara så svag att ja bara MÅSTE klicka på alla spoiler taggar likafan.
Ville ju inte veta :)

Men eftersom hofwing hade spelat typ nån timme mer än mig så tänkte ja att han var typ på samma ställe men nej då. Han har kommit mkt mkt längre än mig, så ja fick veta de ja inte ville veta :)

#63

Postad 14 december 2006 - 23:15

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Någon som vet om låten i http://www.youtube.c...h?v=zIkbnijtNZ4 är med i spelet?
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

#64

Postad 14 december 2006 - 23:52

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Någon som vet om låten i http://www.youtube.c...h?v=zIkbnijtNZ4 är med i spelet?

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>


Svar på spoilern
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Klarade Zelda idag förresten, strax över 40 timmar tog det mig :unsure:

Edit: Den här posten verkar vara lite trasig eftersom allt hamnar inom quote, men jag ser inget fel när jag redigerar den ;)
Nevermind, var klistiers fel :huh: han hade glömt/struntat i att lägga en spoilerändelse på sitt inlägg.

Redigerat av derpious, 14 december 2006 - 23:55.


#65

Postad 15 december 2006 - 13:59

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Klarade precis andra templet. Fyfan vad bra det var. Sjukt bra designat :unsure: Fast slutbossen var lite väl lätt :wub: Då var mellanbossen svårare.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#66

Postad 15 december 2006 - 15:21

klistier
  • klistier
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Murbank nej det är en mesigare version som är där... undrar om den som är med i filmen finns i spelet :wub:. Den är så sjukt bra.

#67

Postad 29 december 2006 - 11:19

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
FAn vad folk verkar ha sprungit igenom spelet :)

Jag har lirat i 47 timmar och är bara på till
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Iofs har jag i vanlig ordning finkammat spelet efter hemligheter, men ändå...måste vara sjukt slö. Och då har ändå inte templen tagit särskilt lång tid att klara av.

Klart, på mitt sätt håller spelet desto längre :rolleyes:

#68

Postad 29 december 2006 - 14:13

Nice
  • Nice
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Här kommer ett riktigt spoilerinlägg, med lite frågor...

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#69

Postad 31 december 2006 - 16:25

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

  • 398 inlägg
  • 0
Keen:

Jag drog igenom spelet på 42 timmar och tycker ändå att jag har hittat många hemligheter. Men det finns alltid mer att hitta.

Nice:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av hofwing, 31 december 2006 - 16:26.


#70

Postad 02 januari 2007 - 10:26

tommydl
  • tommydl
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0
Jag måste få fråga er som spelat lite längre i spelet, har själv spelat ca 13-14 timmar nu, har just klarat av vattentemplet. Tycker att det hittils varit alldeles för lätt, dels är ju alla monster (även bossarna) alldeles för lätta, har faktiskt på hela denna tid inte dött en enda gång, inte heller har jag behövt använda någon fe eller röd potion. Enda gången man dött är när man råkat hoppa fel och landat i lava eller liknande.
Tycker inte heller att gåtorna och pusslena i templen varit särskilt svåra heller. Spelet har i princip inte bjudit på något motstånd alls, man har bara gått rätt igenom det. Måste säga att jag hade stora förväntningar, men pga. detta så är jag lite besviken. Hoppas verkligen att det blir svårare längre fram...

#71

Postad 02 januari 2007 - 10:53

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Fienderna blir aldrig svåra tycker jag, så fort man kommer på hur man ska döda en boss brukar man kunna göra det utan att bli skadad en enda gång.
Pusslen tycker jag håller en bra/lagom nivå genom hela spelet.

#72

Postad 02 januari 2007 - 12:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag måste få fråga er som spelat lite längre i spelet, har själv spelat ca 13-14 timmar nu, har just klarat av vattentemplet. Tycker att det hittils varit alldeles för lätt, dels är ju alla monster (även bossarna) alldeles för lätta, har faktiskt på hela denna tid inte dött en enda gång, inte heller har jag behövt använda någon fe eller röd potion. Enda gången man dött är när man råkat hoppa fel och landat i lava eller liknande.
Tycker inte heller att gåtorna och pusslena i templen varit särskilt svåra heller. Spelet har i princip inte bjudit på något motstånd alls, man har bara gått rätt igenom det. Måste säga att jag hade stora förväntningar, men pga. detta så är jag lite besviken. Hoppas verkligen att det blir svårare längre fram...

<{POST_SNAPBACK}>


Det blir inte svårare. Zelda har aldrig handlat om svåra fiender utan om problemlösandet.

#73

Postad 02 januari 2007 - 13:16

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Har någon något bra tips för att slippa där där förbaskade funktionslösa fen (Navi eller vad den heter) som flyger omkring på skärmen så fort man pekar däråt? Man kan ju stänga av pointern, men då förlorar man ju den ganska coola funktionen med fritt sikte. Så attans trött på att se den där saken flyga över skärmen så fort jag hugger...

Har googlat lite men hittar ingen bra lösning på problemet. För tillfället håller jag handkontrollen riktad ner i golvet när jag spelar, men hur kul är det.

#74

Postad 02 januari 2007 - 13:43

tommydl
  • tommydl
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0

Det blir inte svårare. Zelda har aldrig handlat om svåra fiender utan om problemlösandet.

<{POST_SNAPBACK}>


Ja ok, jag kan ta att monster och bossar inte är så svåra, var ju även så i t.ex OOT och WW, men även pusslena och problemen har hittils varit väldigt lätta, har inte kört fast en enda gång, utan har bara sprungit från punkt A till punkt B hela tiden.

Enda gången jag haft lite problem (och då menar jag *lite* problem) var när:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
men där satt man ändå inte längre än 5-10 minuter och klurade.

Jag är en stor Zelda-fan, men kommer bli väldigt besviken om det fortsätter så här resten av spelet... Nu är det visserligen ett tag sedan man spelade OOT, Majoras Mask och WW, men jag har då för mig att de bjöd på lite mer motstånd.

Men det kanske inte är spelet det är fel på, jag kanske helt enkelt är för bra :D

#75

Postad 02 januari 2007 - 14:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nejdå du har helt rätt. Det är ungefär som Wind Waker i svårighet dvs för lätt :D
Men jag tycker det är kul ändå. Fast nån utmaning är det inte direkt.
Enda jag tycker är svårt är när man ska rida och skjuta pilbåge samtidigt. Men det är mer för att styrningen känns skum.

#76

Postad 02 januari 2007 - 15:00

tommydl
  • tommydl
  • Användare

  • 173 inlägg
  • 0

Nejdå du har helt rätt. Det är ungefär som Wind Waker i svårighet dvs för lätt :D
Men jag tycker det är kul ändå. Fast nån utmaning är det inte direkt.
Enda jag tycker är svårt är när man ska rida och skjuta pilbåge samtidigt. Men det är mer för att styrningen känns skum.

<{POST_SNAPBACK}>


Ja, att slåss från hästryggen och skjuta pilar därifrån är faktiskt lite kämpigt, iallafall i början.

Typ när man
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Men som du säger, trots lättheten är det ju kul ändå. Ett Zeldaspel kan inte vara annat :(

#77

Postad 06 januari 2007 - 15:30

Unregistered047e14cc
  • Unregistered047e14cc
  • Användare

  • 242 inlägg
  • 0
Jag håller på att slå ihjäl mitt zelda snart, tror jag kan ha hamnat i en bugg eller nå liknande jobbig sak. Viss spoilervarning på det här så ni som inte har spelat det kanske inte ska läsa.


Det är så att jag har klarat av andra temlet uppe vid Kakariko Village. Har köpt på mig bomber, sprungit över bron ute i Hyrule Field mot Lanayru Providence och sprängt upp dom två stenarna som är där. Problemet nu är att det händer inget mer, har läst igenom åtskilliga guider och alla säger samma sak, när man spränger stenarna ska det komma upp tre såna där skuggmonster uppe vid bron, sen när man dödar dom kan man gå in i Twilight grejen. Men dom tre monsterna kommer aldrig upp, va ska jag göra ?

Satt nyss 1.5 timme och bara sprang runt där i närheten men det händer inget, nån som har råkat ut för samma sak eller som vet vad man ska göra ifall jag för nå fel ? Bör väl tilläggas att det är till Gamecube jag har, men det ska väl vara exakt samma spel som till Wii så det spelar ingen roll.

#78

Postad 06 januari 2007 - 16:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#79

Postad 06 januari 2007 - 18:57

Unregistered047e14cc
  • Unregistered047e14cc
  • Användare

  • 242 inlägg
  • 0
Nej har inte varit i Sky Temple, har bara klarat av Forest och det där vid Kakariko Village, Goron Mines eller vad det heter. Förstår liksom inte varför det inte går att komma vidare.

#80

Postad 06 januari 2007 - 23:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Allting är spegelvänt i Gamecubeversionen. Så om du läser en guide för Wii så blir allting tvärtom för dig. East är west osv.

Efter Goron mines ska man iaf:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av Unregistereddc471864, 06 januari 2007 - 23:32.


#81

Postad 07 januari 2007 - 00:30

jonitz
  • jonitz
  • Forumräv

  • 549 inlägg
  • 0

Jag håller på att slå ihjäl mitt zelda snart, tror jag kan ha hamnat i en bugg eller nå liknande jobbig sak. Viss spoilervarning på det här så ni som inte har spelat det kanske inte ska läsa.


Det är så att jag har klarat av andra temlet uppe vid Kakariko Village. Har köpt på mig bomber, sprungit över bron ute i Hyrule Field mot Lanayru Providence och sprängt upp dom två stenarna som är där. Problemet nu är att det händer inget mer, har läst igenom åtskilliga guider och alla säger samma sak, när man spränger stenarna ska det komma upp tre såna där skuggmonster uppe vid bron, sen när man dödar dom kan man gå in i Twilight grejen. Men dom tre monsterna kommer aldrig upp, va ska jag göra ?

Satt nyss 1.5 timme och bara sprang runt där i närheten men det händer inget, nån som har råkat ut för samma sak eller som vet vad man ska göra ifall jag för nå fel ? Bör väl tilläggas att det är till Gamecube jag har, men det ska väl vara exakt samma spel som till Wii så det spelar ingen roll.

<{POST_SNAPBACK}>


Är du säker på att du sprängt på rätt ställe? När du sprängt stenarna så ska det komma upp skuggmonster på bron, men dom ska du skita i för dom går nog inte att döda när du är i normal form. Spring vidare längs vägen du öppnat med dina bomber så kommer du strax till "the twilight", Midna hjälper dig igenom.

#82

Postad 07 januari 2007 - 13:11

Unregistered047e14cc
  • Unregistered047e14cc
  • Användare

  • 242 inlägg
  • 0
Hade glömt bort att allt är spegelvänt iofs, men det spelar ingen roll eftersom bron och stenarna ligger norrut efter man har kommit ut i Hyrule Field. Är givetvis inte säker på att jag har sprängt på rätt ställe, men stället jag har sprängt på ligger norrut om man springer ut på den norra sidan om Kakariko Village, och det är på två stycken stenar efter en bro. Hur många såna ställen kan det finnas liksom ?

Den bron jag är på är den som binder ihop två stora delar av Hyrule Field, den ligger direkt till vänster om ett stort Twilight ställe som man inte kan komma åt för det är ett stort stup däremellan.

#83

Postad 07 januari 2007 - 16:23

jonitz
  • jonitz
  • Forumräv

  • 549 inlägg
  • 0

Den bron jag är på är den som binder ihop två stora delar av Hyrule Field, den ligger direkt till vänster om ett stort Twilight ställe som man inte kan komma åt för det är ett stort stup däremellan.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag vill minnas att det är en relativt lång stenbro med lite ruiner runtomkring. Stuper låter bekant...

#84

Postad 07 januari 2007 - 17:17

Jakisen
  • Jakisen
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Har läst denna tråd lite och inte hittat svaret på min fråga riktigt.Rent grafikmässigt är det någon skillnad mellan zelda till gamecube och vi ..dvs om de e något "pixligare" å lägre upplösning till gamecuben ...Har ingen av konsolerna och brukar inte spela..så jag funderar på hur jag ska göra? ..för det är ju själva Zelda spelet jag är intresserad av att spela ....

#85

Postad 07 januari 2007 - 17:24

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Samma grafik på Gamecube och Wii, om det inte ser lite bättre ut på Wii iom 480p? Fast det kanske funkar på Gamecube också.

#86

Postad 07 januari 2007 - 18:13

Unregistered047e14cc
  • Unregistered047e14cc
  • Användare

  • 242 inlägg
  • 0
Det är jag som är dum, lirade lite tidigare idag och det var så att jag var på fel ställe. Känner mig skapligt dum som har letat på det stället i typ 1.5 timma. Det var över den stora stenbron som man skulle. Men tack för all hjälp iaf.

#87

Postad 13 januari 2007 - 20:40

UJN
  • UJN
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0

När du sprängt stenarna så ska det komma upp skuggmonster på bron, men dom ska du skita i för dom går nog inte att döda när du är i normal form.

<{POST_SNAPBACK}>

Och varför skulle inte dom gå att döda?

Det är snart en månad sedan jag klarade spelet nu och jag måste säga att det var alldeles för lätt. Att det inte finns en enda boss som kan få ner livet till hälften ens om man spelar med förbundna ögon kan jag ta. Men att traska igenom ett Zelda utan att fastna en enda gång känns lite tråkigt. Det hade varit trevligt om man vid något tillfälle fått stanna upp och fundera vad man ska göra.
Trots dessa missar så är spelet fortfarande ett av de bättre jag spelat. Har man tillgång till en kub eller en Wii så får man inte missa detta.

#88

Postad 22 januari 2007 - 08:26

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0
Fick min wii i helgen och har försökt komma igång med zelda. Men jag har suttit och rivit hår med att försöka få upp fisk till katten i första byn, kollat guider hur man ska göra det men det går lik förbannat inte B)

någon som hade samma problem?

#89

Postad 22 januari 2007 - 09:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej. Napp på första försöket.

Fiska där katten står. Håll remoten horisontellt. När flötet går under vattnet lyfter du remoten vertikalt och håller den så tills fisken är infångad.

Klarade spelet igår förresten. Det tog nästan 50 timmar. Mycket trevligt spel.

Redigerat av Unregistereddc471864, 22 januari 2007 - 09:25.


#90

Postad 22 januari 2007 - 09:47

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Jag köpte nått "bee" nånting att ha some bete efter ett antal försök och då gick det bra mycket lättare. Har för mig man köpte det i kvarnen mitt emot där katten är.

#91

Postad 22 januari 2007 - 11:04

Unregistered1c5ba0d1
  • Unregistered1c5ba0d1
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Jag köpte nått "bee" nånting att ha some bete efter ett antal försök och då gick det bra mycket lättare. Har för mig man köpte det i kvarnen mitt emot där katten är.

<{POST_SNAPBACK}>



Går även att skjuta ner bikupan som hänger i trädet i byn med hjälp av fågeln. Om man är snål... B)

Lyckades också på första försöket med att fiska och att få katten att ta firren. Men det var nog mest nån slags bondtur :wub:

#92

Postad 22 januari 2007 - 11:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Fick min wii i helgen och har försökt komma igång med zelda. Men jag har suttit och rivit hår med att försöka få upp fisk till katten i första byn, kollat guider hur man ska göra det men det går lik förbannat inte B)

någon som hade samma problem?

<{POST_SNAPBACK}>


Saken är att storyn är linjär och har du inte pratat med tanten i affären som klagar på att katten är borta så funkar inte fisket. Spring runt i byn och fixa de andra sakerna först så skall du se att fisket kommer igång.

#93

Postad 24 januari 2007 - 20:31

Knape
  • Knape
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0
Som flera har sagt så var det något enkelt.
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Det känns som att det som är svårt beror på att kontrollen är knapp, och så tycker jag det är irriterande att när man bär på någonting t.ex. en tunna med vatten och man ska klia sig i t.ex. huvudet med t.ex. högerhanden (med wiimoten i) så slänger han tunnan i marken.

#94

Postad 24 januari 2007 - 21:44

bono82
  • bono82
  • Lärjunge

  • 311 inlägg
  • 0
Kom på felet igår efter typ 1h försök..man skulle ju rycka till fort, jag har suttit och viftat uppåt lite halvslappt.. aja, man lär sig :)

#95

Postad 26 januari 2007 - 02:41

antli
  • antli
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Fy fan vilket grymmt spel! Kan knappt slita mig från det! Stör mig dock lite på att det är text istället för röster.

#96

Postad 26 januari 2007 - 10:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Fy fan vilket grymmt spel! Kan knappt slita mig från det!  Stör mig dock lite på att det är text istället för röster.

<{POST_SNAPBACK}>


Jepp det samt att de inte har riktig musik utan halvtaskig midi drar ner betyget en aning. Det är 2007 nu så man tycker det borde vara standard i dagens spel.

#97

Postad 26 januari 2007 - 10:47

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Fy fan vilket grymmt spel! Kan knappt slita mig från det!  Stör mig dock lite på att det är text istället för röster.

<{POST_SNAPBACK}>


Jepp det samt att de inte har riktig musik utan halvtaskig midi drar ner betyget en aning. Det är 2007 nu så man tycker det borde vara standard i dagens spel.

<{POST_SNAPBACK}>

Läste någonstans att det var ett medvetet val, någon undersökning visade på att de flesta ville ha Zelda som det alltid varit, helt utan tal. Snudd på revolutionerande för Zelda att Midna snackar...

#98

Postad 28 januari 2007 - 21:36

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Finns det någon som vet om man kan få tag i musiken till spelet? typ mp3 eller cd?

#99

Postad 02 februari 2007 - 02:09

Knape
  • Knape
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0

Finns det någon som vet om man kan få tag i musiken till spelet? typ mp3 eller cd?

<{POST_SNAPBACK}>

Finns ja, precis som de flesta andra äventyrrspel genom åren. Tror däremot att det nästan bara går att importera och/eller att det är ganska dyrt. Fast vi har ju internet <_<

#100

Postad 12 februari 2007 - 10:24

Unregistered6e6de3c9
  • Unregistered6e6de3c9
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Jag älskar verkligen detta spelet. Trodde jag vuxit ifrån Tv-spels-träsket. Men efter inköp av Wii med Zelda är jag totalt fast igen. Detta är över all förväntan. Nu har jag precis fått Mastersword efter 19 timmar spelande och det känns som att det är nu spelet "börjar".

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av Unregistered6e6de3c9, 13 februari 2007 - 10:02.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.