Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

CDON.com - erfarenheter av denna butik?

1069 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#901

Postad 10 februari 2016 - 21:19

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Det var mest riktat till mig själv... och jag har lärt mig läxan som sagt. Det 'lustiga' i sammanhanget var att det var en CD som jag ville köpa senast - men inte ens det funkade.

Jag var lite ironisk mot dig, men framför allt mot CDON :D 



#902

Postad 14 februari 2016 - 11:19

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1

Hade raderat mina presentkort, men 5 minuter senare via chatten tillbaka i mail korgen. Dagens cyber hjärta till cdon :)



#903

Postad 21 februari 2016 - 17:41

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Efter någonstans kring 15 mail och två månader sedan jag skickade in min NAS så meddelade CDon att företaget som stod för reparationen inte längre kunde hitta den och att man annulerade min beställning.

 

Tacksamt nog med en lösning men att vara utan lagringsmöjligheter i två månader är något jag gärna hoppar över framöver.



#904

Postad 12 mars 2016 - 17:36

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Jag citerar från CDON..

 

Vi vill varna våra kunder för ett bluffmail som ser ut att komma från CDON.COM. I mailet uppmärksammas du att bekräfta dig som en vinnare av en Samsung TV. Detta mail kommer INTE från oss och vi uppmanar dig att radera mailet utan att klicka på några länkar i det. :rolleyes: 


Redigerat av mcmike, 12 mars 2016 - 17:36.


#905

Postad 14 mars 2016 - 16:24

Ray_Ban
  • Ray_Ban
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Slutat handla på CDON.

 

Jag tror att CDON:s kundtjänst har slutat! Får inga som helst svar varken på Mail, FB eller här.
Väntar fortfarande på varor som påstås vara skickade i december 2015.



#906

Postad 14 mars 2016 - 17:19

Unregistered38aaaed3
  • Unregistered38aaaed3
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Jag beställde i Lördags, och fick sms idag att paketet kommit fram till utlämningsstället. Jag är nöjd.

#907

Postad 14 mars 2016 - 17:54

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Slutat handla på CDON.

 

Jag tror att CDON:s kundtjänst har slutat! Får inga som helst svar varken på Mail, FB eller här.
Väntar fortfarande på varor som påstås vara skickade i december 2015.

Varför chattar du inte med de då?

http://cdon.se/kunds...taktalternativ/



#908

Postad 15 mars 2016 - 14:58

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Idag fick jag en blu-ray (Ant-Man) dagen efter att den var beställd. Det är första gången det händer :)

 

Den var dessutom billig SEK 99:- och det är därför jag beställde den från CDON, jag hade nog inte gjort det annars pga. de problem jag haft med dem tidigare. Näst billigaste butiken tog SEK 179:- för samma film så nu chansade jag och det fungerade!



#909

Postad 15 mars 2016 - 15:04

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Jag beställer ganska mycket från CDON, för ca 20-30 000/år, 1-2 beställningar per månad och det har alltid funkat bra förutom vid strax innan jul och vid januari-rean då det tog lite för lång tid för att vara ok (ca 1-1,5 vecka innan beställningen var skickad).



#910

Postad 15 mars 2016 - 16:09

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Handlar mkt från cdon och har aldrig haft strul men köper bara film så det är väl därför! Har även alltid gratis frakt då jag kan utnyttja dotterns studentrabatt!

#911

Postad 16 mars 2016 - 21:32

Unregistered91069091
  • Unregistered91069091
  • Användare

  • 249 inlägg
  • 0

När allt funkar som det ska är väl allt bra men vänta bara tills ni behöver kontakta deras kundtjänst....

Och dom kan inte göra någonting utan måsta skapa "ärenden" hela tiden, sen får man vänta några dagar, få svar och sedan svarar man igen och får vänta igen och igen och igen och kommer ingenstans....



#912

Postad 17 mars 2016 - 17:53

Unregistered4d2ca7d6
  • Unregistered4d2ca7d6
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Blåsningen från CDon

 

jag sluta nu att handlar  på CDon . ändra man på en order så klara de inte av att hantera detta.

Personalen är så okunniga och vet inget hur det ska funka.och det blir bara prat från kundtjänst,, pengarna som jag skulle få tillbaka kom aldrig

 

Jag har handlat i många år innan utan problem, men då ändrade jag inte på någon order.



#913

Postad 17 mars 2016 - 18:09

Unregisterede7287fbc
  • Unregisterede7287fbc
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

lovade mig själv en gång aldrig mera cdon, men bröt det löftet denna månad då jag skulle köpa nåt åt min dotter, och funka hur bra som helst!

dock haft problem tidigare med dom,bla defekt produkt som tog evigheter få utbytt, samt ett cod som blev förbeställt som kom nästan 2 veckor efter släppdatum :o fick rabattkod efter klagomål på heeeeela 5 euro, och sa dom tappa mig som kund, men s.s nu tillbakas å ge ny chans

så verkar ju vara lite från och till, men funkat bra sist åtminstone



#914

Postad 17 mars 2016 - 18:39

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Får se om diskmaskinen jag vill köpa kommer upp på sidan igen efter kampanjen nu på 20%. Bosch SMU51M12SK har jag kikat på o bestämt mig att jag ska köpa vid nästa kampanj men nu när de är kampanj är plötsligt den modellen borta som jag såg igår eller i förrgår på sidan. Dyker säkert upp den 19e efter kampanjens slut igen

#915

Postad 17 mars 2016 - 18:51

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Får se om diskmaskinen jag vill köpa kommer upp på sidan igen efter kampanjen nu på 20%. Bosch SMU51M12SK har jag kikat på o bestämt mig att jag ska köpa vid nästa kampanj men nu när de är kampanj är plötsligt den modellen borta som jag såg igår eller i förrgår på sidan. Dyker säkert upp den 19e efter kampanjens slut igen

Lycka till med den om det blir ett garantiärende...



#916

Postad 20 mars 2016 - 08:39

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Den dök upp precis som jag misstänkte. Har beställt en annan på tretti.se men är väl lika j*vla illa med garantier där eftersom de är samma koncern.

#917

Postad 03 april 2016 - 17:36

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

För första gången har CDON strulat ordentligt för oss för att uttrycka det hela milt. Beställde för två veckor sedan en mobil med rejält sänkt pris med kod. Dagen efter kom ett mail att ordern hade makulerats (trots att det vid köpet såg ut som att den fanns i lager). 

 

Tråkigt men då vi senare såg att den svarta varianten fanns i lager (vita var nu bortplockad) frågade vi kundtjänst om vi skulle kunna beställa en sådan och att de sedan justerade priset och det gick de med på. Dock missade vi att knappen "Abonnemang" är förvald och att beställde mobilen med ett sådant. Kasst system och märkligt nog var priset detsamma oavsett med eller utan abb. Efter kontakt med CDON så makulerades även denna order.

 

Innan vi hann beställa om den svarta (utan abb) så upptäckte vi att det stod att det nu packades en vit! Lite skeptiska till detta kollade vi med kundtjänst och fick bekräftat att det var en vit och den packades. Gick in på CDON för att se om den alltså kommit in men den enda som gick att hitta var en använd med tydliga repor . Kontaktade åter CDON och de kunde lugna oss med att "det var en ny, den var vit och den skickas troligen redan ikväll" (skärtorsdag).

 

Påsken gick utan att ordern uppdaterades till "Postad" och vi kontaktade åter kundtjänst och fick det häpnadsväckande svaret att den inte fanns i lager! :blink:   Detta alltså trots de besked kundtjänst gav tidigare. Ok, men vi har ju fortfarande backupen att beställa en svart och berättar för kundtjänst att vi blivit lovade det tidigare. När vi inte tror att det kan bli värre så meddelar kundtjänst att även den svarta är slut trots att det inte ser så ut på hemsidan (något fel på saldot).  :wacko: Vi begär nu en rabattkod för valfri mobil på minst 800 kr (aktuella priset mellan en svart kontant och priset med kod) men kundtjänst måste skicka fråga uppåt.

 

Dagen efter kikar vi in på hemsidan och ser att det enligt den fortfarande går att beställa en svart. Får idén om att beställa en, denna gång mot faktura (för att slippa ligga ute med ännu mer pengar) om det mot förmodan skulle funka. Döm om vår förvåning när det dagen efter står att mobilen är postad och att vi därmed kunde hämta ut den i fredags!  :o  

 

Nu har vi uppdaterat vårt krav på rabattkod och begär nu istället att CDON justerar ned fakturan till det utlovade ursprungliga priset med kod. Tar för givet att detta inte skall vara något problem (antar vi får svar imorgon måndag) men jösses vilken snurrig långbänk CDON har lyckts få det här till!


Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 03 april 2016 - 17:44.


#918

Postad 04 april 2016 - 07:35

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Som sagt, beställer inget annat än film från CDON nu för tiden. Deras kundtjänst är katastrof. Har till och med fått chatta med en norska och det blev en massa strul. Lite tråkigt då det fungerat bra innan, men inte längre.



#919

Postad 04 april 2016 - 11:25

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

Nu vart fakturan justerad så då vart det klart till slut ser det ut som. Priset blev kanon (1100 kr mindre än snittpriset enligt prisjakt och 800 kr mindre än nu aktuellt pris). Har fått ett par 50 krs koder (vid köp för 200 kr) och en 50 kr (oavsett pris?) som väl får ses som en slags kompensation för den tid man lagt för frustrerande kontakt med kundtjänst. Blev alltså bra till slut (dock inte CDONs förtjänst då jag chansbeställde en svart trots beskedet att den inte fanns i lager) men de måste göra något åt lagersaldot på hemsidan och skärpa kundtjänsten rejält. 



#920

Postad 12 april 2016 - 16:06

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Fick även denna gång filmer innan release datum :) 

 

Inte Black Friday men Green Friday på g :)

Bifogad fil(er)



#921

Postad 12 april 2016 - 17:59

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Vilken fin färg de har på biografdraperiet :)



#922

Postad 18 april 2016 - 18:40

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Jag är grymt imponerade av CDON!
Jag beställde fyra filmet i lördags och jag fick dem idag måndag!
Det ör ju hur bra som helst!
Högsta betyg!

#923

Postad 18 april 2016 - 18:45

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jag är grymt imponerade av CDON!
Jag beställde fyra filmet i lördags och jag fick dem idag måndag!
Det ör ju hur bra som helst!
Högsta betyg!


Synd bara att just film verkar vara det enda man ev skulle våga överväga att köpa därifrån...

#924

Postad 18 april 2016 - 18:50

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Har handlat ganska mycket kläder genom dem, utan några problem med leveranser/tid :)



#925

Postad 18 april 2016 - 19:20

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Synd bara att just film verkar vara det enda man ev skulle våga överväga att köpa därifrån...


Jag köper mycket andra saker på CDON och jag har nog som max väntat 3 dagar på lagervaror. Det har jag inga problem med. Samt är releasedagen på en film måndag så kommer den oftast i brevlådan redan på fredagen innan.

#926

Postad 19 april 2016 - 07:00

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Filmer har CDON alltid varit bra på. Varor som säljs av CDON är det sällan problem med, men det är deras sammarbetspartners det krånglar med, anser jag iallafall.



#927

Postad 19 april 2016 - 07:24

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Jag har själv erfarenhet av att inte film alltid funkar. Jag har t.ex. beställt blu-rays från CDON och dagen efter beställt filmer även från Discshop, och filmerna från Discshop kom fram innan de från CDON. Båda butikerna hade filmerna hemma i lager. Under de många åren jag köpt film på nätet så har Discshop alltid varit snabbast helt utan konkurrens :)



#928

Postad 19 april 2016 - 07:43

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Jag har själv erfarenhet av att inte film alltid funkar. Jag har t.ex. beställt blu-rays från CDON och dagen efter beställt filmer även från Discshop, och filmerna från Discshop kom fram innan de från CDON. Båda butikerna hade filmerna hemma i lager. Under de många åren jag köpt film på nätet så har Discshop alltid varit snabbast helt utan konkurrens :)

 

 

Discshop har väl på deras sida "beställ innan 16 och få leverans nästa dag", vilket jag inte sett på CDON.

 

Beställer du från CDON dagen innan Discshop och du sedan får din leverans från CDON dagen efter Discshop anser inte jag är ett exempel på "film inte alltid funkar" från CDON.

 

/Fredrik



#929

Postad 19 april 2016 - 08:12

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Nu sista beställningen blev jag jäkligt impad av CDON. La beställningen kl 19 i fredagskväll. Med posten på måndag. Ser ut som att den packades och skickades på söndagen om man kollar kollinr hos postnord.


Redigerat av hugeman, 19 april 2016 - 13:05.


#930

Postad 20 april 2016 - 15:38

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Usch, tänkte jag chansade att beställa två billiga kablar från CDONs partners, och givetvis krångla det direkt.. Jädra tur att det inte var några direkta pengar det handlade om.



#931

Postad 20 april 2016 - 18:01

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Varje år har Cdon en julkalender där de rear prylar varje dag fram till jul. Första luckan, alltså 1 dec brukar vara medlemskap i Cdon+ för en billig penning.

Då får man fri frakt för ordrar över 100kr. Och då Cdon samarbetar med ganska många andra lönar det sig, iallafall för mig. Sen känns det som de öser ut rabattkoder på 50kr, går att kombinera med frifrakt som +medlem.

Jag handlar en hel del där, teknik och leksaker. Har fungerar bra, varorna kommer hyfsat snabbt. Reklamerade ett headset via deras chat nyligen, ett nytt kom med posten dagen efter.

Tycker att de har lite dåligt lager saldo på en del prylar, tv spel tillbehör i mitt fall. Känns som man får vänta månader på vissa attraktiva prylar. Vist kan jag köpa nånn annan stans fast man blir ju lite snål då Cdon var billigast. :)

#932

Postad 20 april 2016 - 18:11

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Varje år har Cdon en julkalender där de rear prylar varje dag fram till jul. Första luckan, alltså 1 dec brukar vara medlemskap i Cdon+ för en billig penning.

Då får man fri frakt för ordrar över 100kr. Och då Cdon samarbetar med ganska många andra lönar det sig, iallafall för mig. Sen känns det som de öser ut rabattkoder på 50kr, går att kombinera med frifrakt som +medlem.

Jag handlar en hel del där, teknik och leksaker. Har fungerar bra, varorna kommer hyfsat snabbt. Reklamerade ett headset via deras chat nyligen, ett nytt kom med posten dagen efter.

Tycker att de har lite dåligt lager saldo på en del prylar, tv spel tillbehör i mitt fall. Känns som man får vänta månader på vissa attraktiva prylar. Vist kan jag köpa nånn annan stans fast man blir ju lite snål då Cdon var billigast. :)

Man får ju återbäring på sina köp med, och fen återbäringen vrukar täcka kostnaden för Cdon+ typ så mycket win-win

#933

Postad 21 april 2016 - 11:02

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

CDON läser denna tråd för nyss fick jag som kompensation för tidigare sega leveranser mitt exemplar av Star Wars Episode VII: The Force Awakens, alltså en dag för tidigt :)



#934

Postad 21 april 2016 - 13:08

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

CDON läser denna tråd för nyss fick jag som kompensation för tidigare sega leveranser mitt exemplar av Star Wars Episode VII: The Force Awakens, alltså en dag för tidigt :)

Nja, releaser har man nästan alltid fått en dag tidigare från CDON ;)

#935

Postad 21 april 2016 - 14:54

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Nja, releaser har man nästan alltid fått en dag tidigare från CDON ;)

Nej, nej, i följebrevet bad de om ursäkt och skrev att jag i fortsättningen skulle få filmer dagen innan jag beställde dem :D



#936

Postad 21 april 2016 - 15:34

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 1

Nej, nej, i följebrevet bad de om ursäkt och skrev att jag i fortsättningen skulle få filmer dagen innan jag beställde dem :D

Dagen innan du beställer de?
Inte illa! Jag måste nog vara på Cdon lite mera då 😅😅😅

#937

Postad 22 april 2016 - 07:34

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Har alltid fått filmerna en dag innan releasedatumet, men kul att dom skrev så till dig.  :lol:



#938

Postad 22 april 2016 - 12:40

ac1976
  • ac1976
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Fick mail idag att min Amiibo figur (Nintendo) är försenad. De har ingen aning när den kommer in. Har väntat drygt en månad och betalt, de hade skrivit lev datum idag när jag beställde.

Andra attraktiva figurer har okända lev datum, går dock inte att beställa utan bara få mail när de är i lager.

Dåligt Cdon!!

#939

Postad 22 april 2016 - 14:51

Unregistered5e347b4c
  • Unregistered5e347b4c
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 1
Jag beställer ofta från cdon utan några problem.

#940

Postad 17 maj 2016 - 21:44

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem med att visa hemsidan i "desktop mode"? Landar hela tiden på den groteskt fula mobilanpassade varianten, förr kunde man välja desktop versionen men numera hjälper det inte. Använder en iPhone 6 plus med iOS 9.3.1, provat både Safari och Chrome med samma resultat.

#941

Postad 31 maj 2016 - 23:26

Manchild
  • Manchild
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Kan man beställa ett spel från England eller Tyskland och få det både 100 kr billigare (minst) inkl frakt och även en dag snabbare, tja den dagen så slutar man handla av CDOn. Den dagen var för flera år sedan nu och tittar jag på deras sida i dag så ser jag att inget har ändrats. >100 kr låter kanske inte så mycket med med tanke på antalet spel jag köper per år så blir det lätt några tusenlappar man sparar och som kan läggas på annat roligt.  



#942

Postad 03 juni 2016 - 20:56

GothiaTekSwe
  • GothiaTekSwe
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0

varnar för att handla från cdon

Har haft med deras kassa support att göra och det är inget kul, tröttnar till sist, svarar inte på frågor man ställler och tar lång tid

Fick en vara som vid leverans redan var skavad och plomberingen till kartongen var bruten

Dom är inte intresserade att gå kunden till mötes utan erbjöd en dålig kompensation som jag lika väl kunde varit utan.

Kommer aldrig mer att ha köpa något från cdon


Redigerat av GothiaTekSwe, 03 juni 2016 - 21:44.


#943

Postad 13 september 2016 - 12:05

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Jag returnerade ett paket (stort brev) med tre filmer till CDON 17 augusti (helt enligt deras instruktioner) och förra veckan hade de fortfarande inte fått returen så jag skrev till Kundservice 6 september. De auto-svarade att de skulle svara inom 24 timmar. Idag har det gått en vecka (5 arbetsdagar) och de har ännu inte svarat.

 

... undras hur de definierar 24 timmar?


Redigerat av FEA, 13 september 2016 - 12:06.


#944

Postad 15 september 2016 - 11:08

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Jag returnerade ett paket (stort brev) med tre filmer till CDON 17 augusti (helt enligt deras instruktioner) och förra veckan hade de fortfarande inte fått returen så jag skrev till Kundservice 6 september. De auto-svarade att de skulle svara inom 24 timmar. Idag har det gått en vecka (5 arbetsdagar) och de har ännu inte svarat.

 

... undras hur de definierar 24 timmar?

Då jag skrev till Kundservice igen efter att denna vecka gått, svarade de inom 24 timmar denna gång, och bekräftade att paketet försvunnit i postgången. Jag ska få tillbaka mina pengar.



#945

Postad 02 oktober 2016 - 15:57

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 1

När fick någon senast ett cdon+ erbjudande??

 

Tycker de lyser med sin frånvaro. Rabattkoder till alla spottar de dock ur sig i ett högt tempo.

 

CDON+ känns mer  och mer som en scam.



#946

Postad 02 oktober 2016 - 16:08

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

När fick någon senast ett cdon+ erbjudande??

 

Tycker de lyser med sin frånvaro. Rabattkoder till alla spottar de dock ur sig i ett högt tempo.

 

CDON+ känns mer  och mer som en scam.

varit med sedan juni och aldrig fått något



#947

Postad 03 oktober 2016 - 04:55

Unregistereddc53c7e8
  • Unregistereddc53c7e8
  • Mästare

  • 2 573 inlägg
  • 0

När fick någon senast ett cdon+ erbjudande??

 

Tycker de lyser med sin frånvaro. Rabattkoder till alla spottar de dock ur sig i ett högt tempo.

 

CDON+ känns mer  och mer som en scam.

Frugan har CDON+ och jag har det inte och ingen av oss har fått några koder eller annat erbjudande på länge. Numera får man uppenbarligen ingen kod när man handlar över 800 kr heller så de tycks ha blivit sparsamma. 


Redigerat av Unregistereddc53c7e8, 03 oktober 2016 - 04:55.


#948

Postad 03 oktober 2016 - 06:20

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Frugan har CDON+ och jag har det inte och ingen av oss har fått några koder eller annat erbjudande på länge. Numera får man uppenbarligen ingen kod när man handlar över 800 kr heller så de tycks ha blivit sparsamma.


De som inte är med i CDON+ verkar få fler koder, så är det iaf för oss, frugan som inte är med får rabattkoder titt som tätt medans de för mig lyser med sin frånvaro.

#949

Postad 03 oktober 2016 - 11:47

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Ja det är tråkit när de snålar in med koderna.
Dock så väger fraktfritt och återbäringen upp det hela!

#950

Postad 03 oktober 2016 - 15:52

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Ja det är tråkit när de snålar in med koderna.
Dock så väger fraktfritt och återbäringen upp det hela!

Tycker du verkligen det??

Inte lyckats hitta något med högre frakt än 29kr så är ju verkligen ingen jättebesparing man gör. De har förövrigt frifrakt på alla ordrar över 800kr ändå....

 

Om man skulle få 3% återbäring på allt man köper skulle man vara tvungen att handla för 10000kr för att få tillbaka de 300kr som cdon+ kostar.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.