Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dragon Age: Inquisition

318 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#251

Postad 20 december 2014 - 11:49

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Blev ett GTX 970 och Dragon Age! Riktigt kul spel, är cirka 4:30 in nu och har svårt att slita mig. Spelar en krigare med tvåhandsyxa. Försöker köra mycket crowd control genom att knuffa omkull osv. Områdena är SKITSTORA! Tycker spelet är väldigt imponerande, spelar med de högsta grafikinställningarna i de flesta fall så det ser även väldigt bra ut.

Ja, jäklar vad fint det här ser ut jämfört med tidigare spel i serien! Alltså, klart att det ser bättre ut för att det är nyare, men de tidigare DA-spelen har ju inte direkt varit grafiskt imponerande för sin tid så att säga. Sitter med Radeon R9 280X och kör high på de flesta inställningar och "fade touched" (lol) på textures. Rullar på i 60 fps. Har stängt av multisampling antialiasing helt (vad gör det ens?). Synd att jag dock får dra ner mesh quality till medium. Det såg sjukt fint ut med high på den också, men datorn tankade helt när jag kom till Hinterlands, hehe.

Har kommit en sådär 24h och har fortfarande riktigt kul. Det viktiga tror jag är att inte fastna i ett område och försöka göra alla små quest. Finns nog risk att man bränner ut sig då eftersom det finns så sjukt mycket att göra.

Ja, jag känner samma sak. Man får vara fokuserad när man kommer till ett område och liksom sikta på målet, varför man kom dit, och försöka att inte bli alltför distraherad. Vet med mig att jag lätt bränner ut mig i spel redan efter 15-20 timmar om det blir för repetitivt. :)

edit: däremot är ju Mantle helt sjukt suboptimerat! Tog säkert två minuter att ens starta spelet och sen lika lång tid att ladda in en sparfil. Haha, trodde spelet vägrade starta faktiskt. Så det blev kvick återgång till standardinställningarna. Bisarrt faktiskt att det ens går att välja Mantle.

Redigerat av jayreso, 20 december 2014 - 12:12.


#252

Postad 06 januari 2015 - 18:39

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
För alla som har spelat klart och vill försöka förstå slutet.

Länk nedan:


#253

Postad 06 januari 2015 - 18:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Nu har jag plöjt ca 130 tim på detta spel och försökt tömma ut allt jag kunnat förutom några få collection-quests och requisitions.

Har dödat alla drakar och gjort sista main-questen samt craftat vapen och armor till alla mina followers.

Men nu vill man ju ha mer :(

Får hoppas det kommer nån DLC så man kan få njuta lite till av sina fina vapen....

#254

Postad 06 januari 2015 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Dagens spel håller för kort tid =P

#255

Postad 06 januari 2015 - 19:14

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Får hoppas det kommer nån DLC så man kan få njuta lite till av sina fina vapen....


Spoiler


#256

Postad 06 januari 2015 - 19:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Jotack, samma här...

Men jag valde tom att fuska lite när jag gjort allt klart i spelet bara för att se vad man kunde crafta för roliga saker då alla material är så svåra att få tag på.
Iaf allt med Dragon-xxxx som ju oftast ger bästa stats för craftade saker, finns ju bara 10 drakar att få grejer från ju.

Valde detta lilla cheat som bara funkar till pc, men funkar klockrent om man vill leka runt lite på slutet.


https://www.youtube....h?v=QuDFwvv71UY

Gjorde just ett par trevliga Daggers till Sera :)

Bifogad fil  Namnlös.jpg   116,65K   6 Antal nerladdningar

Redigerat av masse70, 06 januari 2015 - 19:30.


#257

Postad 11 januari 2015 - 16:09

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Hur går det för er?

Jag blev klar med FC4 och är nu tillbaka till att jaga drakar, plockade min första igår. Riktigt gött faktiskt, är nu 40 timmar in i spelet och gillar det skarpt. Gör mer sidequests än jag trodde jag skulle göra faktiskt, tycker det kan vara rätt trevligt. Ofta leder de till nya områden som är roliga att utforska. Jag tycker dock att AI'n på mina partymembers är lite dum i huvudet, men vad ska man göra?

Kör med min reaver, Sera, Cassandra och Solas. Schysst kombo, reavern är extremt offensiv. Mycket kul :)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 11 januari 2015 - 16:11.


#258

Postad 13 januari 2015 - 11:39

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
Spelade 30tim tills jag tröttnade...lämnade in det på gamestop och fick wolfenstein istället :) (plus rabattkort thiiii :wub: )
för mycket grind och tråkiga quests likt ett mmo, storyn sög mig aldrig in...då gillar jag masseffects linjära stil bättre.
fpsen dippade rätt ofta i combat också vilket gjorde saken inte roligare. :angry:

Redigerat av WarpGuN, 13 januari 2015 - 11:42.


#259

Postad 13 januari 2015 - 16:41

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Spelade 30tim tills jag tröttnade...lämnade in det på gamestop och fick wolfenstein istället :) (plus rabattkort thiiii :wub: )
för mycket grind och tråkiga quests likt ett mmo, storyn sög mig aldrig in...då gillar jag masseffects linjära stil bättre.
fpsen dippade rätt ofta i combat också vilket gjorde saken inte roligare. :angry:


För mycket grind? Hur menar du då? Jag har inte grindat en enda gång. Det jag gör är att jag då och då plockar upp det jag stöter på, inget mer än så.

#260

Postad 13 januari 2015 - 17:00

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

För mycket grind? Hur menar du då? Jag har inte grindat en enda gång. Det jag gör är att jag då och då plockar upp det jag stöter på, inget mer än så.


mmm det har du rätt i, dåligt formulerat av mig :) precis som du skriver detta tröttnade jag på efter x-antal timmar (även om det är frivilligt att plocka upp blommor och mineraler)

#261

Postad 13 januari 2015 - 20:00

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

  • 410 inlägg
  • 0
Jag är en bit förbi 100 timmar nu och jag tycker det är så fantastiskt jag hade hoppats på.
Kör som rouge archer och oftast Solas, Vivienne och Blackwall som medhjälpare.
Blir nog en omspelning direkt när jag är klar :)

#262

Postad 15 januari 2015 - 23:21

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Spelade 30tim tills jag tröttnade...lämnade in det på gamestop och fick wolfenstein istället :) (plus rabattkort thiiii :wub: )
för mycket grind och tråkiga quests likt ett mmo, storyn sög mig aldrig in...då gillar jag masseffects linjära stil bättre.
fpsen dippade rätt ofta i combat också vilket gjorde saken inte roligare. :angry:

Jag tror att många kanske faller i fällan att man måste göra allt, bara för att questen finns där. Själv var jag till en början väldigt lättdistraherad och höll på att aldrig komma ur the Hinterlands. Men insåg sen att jag var tvungen att försöka koncentrera mig på de större uppdragen. Och när jag väl nått slutuppdraget i main storyn så hade jag fortfarande inte låst upp två hela områden. Stod i valet och kvalet hur jag skulle göra. Låste upp dem och plöjde igenom absolut minimalt, men ville ändå se dem. Tog ju ett par timmar ändå.

Men kan känna att man lite kommer av sig i storyn, att den blir lite lidande i den här typen av spel. Lite Skyrim-syndromet. Men dock tycker jag att berättandet här var klart bättre. Men ändå, lite spretigt blir det ju.

#263

Postad 19 januari 2015 - 11:03

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Satte igång igen efter lite frånvaro. Lyckades dräpa min första drake! Jag tycker det är hur kul som helst. Känner att jag måste dra ner på tempot på main story så att spelet inte tar slut för fort. Är 30ish timmar in.

#264

Postad 19 januari 2015 - 19:31

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Satte igång igen efter lite frånvaro. Lyckades dräpa min första drake! Jag tycker det är hur kul som helst. Känner att jag måste dra ner på tempot på main story så att spelet inte tar slut för fort. Är 30ish timmar in.


Ja det är redigt skoj, spelade ut det igår efter 46 timmar och nu vet jag inte om jag ska in igen och jaga drakar eller ej. Bara dödat 2 av 10, man vill ju nita dem alla egentligen. :)

#265

Postad 19 januari 2015 - 19:44

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Ja det är redigt skoj, spelade ut det igår efter 46 timmar och nu vet jag inte om jag ska in igen och jaga drakar eller ej. Bara dödat 2 av 10, man vill ju nita dem alla egentligen. :)


Kan ju säga att det är via att döda drakarna man får det absolut bästa looten i spelet.
Så bara det var en drivkraft för mig iaf, förutom att det var en kul utmaning förstås.

Själv började jag inte döda drakar förrän väldigt sent i spelet, vilket också passade mig med tanke på hur svåra vissa var.

Körde dom i en serie efter varandra som en egen questline nästan.

Redigerat av masse70, 19 januari 2015 - 19:53.


#266

Postad 20 januari 2015 - 07:47

bkam
  • bkam
  • Forumräv

  • 701 inlägg
  • 0
den lättaste draken är lvl 12 , att va nån lvl över drakarna är inte fel då dom är rätt svåra men riktigt roliga fighter :)

#267

Postad 20 januari 2015 - 07:56

Hyperactive
  • Hyperactive
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0
Wickerman klart du ska in och ta alla drakar. :)
Riktigt skoj.
Ett tips till alla är att ta en save precis vid en drake innan fighten.
När man dödar alla tio drakar blir man ofta blåst på achievementen för det.
Då måste man gå tillbaka och döda en drake igen då poppar den upp, vilken spelar ingen roll.
Det hände för mig och hänt massor av spelare.
Happy hunting!

#268

Postad 21 januari 2015 - 11:02

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Att spela detta känns som att träffa en gammal vän men inte sett på länge. Gillar storyn och balansen skarpt! Tyckte att det var lite snålt med följeslagare och utrustning initialt men det kan ju ha att göra med att jag gjorde allt som gick att göra före jag körde första storyuppdraget så jag var level 12 före jag gick och mötte upp the chantry...

#269

Postad 21 januari 2015 - 18:12

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Wickerman klart du ska in och ta alla drakar. :)
Riktigt skoj.
Ett tips till alla är att ta en save precis vid en drake innan fighten.
När man dödar alla tio drakar blir man ofta blåst på achievementen för det.
Då måste man gå tillbaka och döda en drake igen då poppar den upp, vilken spelar ingen roll.
Det hände för mig och hänt massor av spelare.
Happy hunting!


Tackar! Nu är de alla döda, vet inte varför men det var väldigt lätt att ta kål på dem(Körde hard). Var kul ändå och en bra avslutning på ett bra spel helt enkelt. Får hoppas på en expansion med mer drakar att jaga. :)

#270

Postad 20 februari 2015 - 22:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Lirat drygt 20 timmar och det kändes just som att spelet började om på nytt :D

#271

Postad 28 februari 2015 - 08:53

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
10 drakar slaktade och vad jag förmodar sista uppdraget kvar. Har lagt 170h på detta fantastiska spel. Hoppas på expansioner i framtiden!

#272

Postad 28 februari 2015 - 10:39

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Wow, 170h! Jag la ner typ 90 och hade väl en del kvar men kanske 20h inte 90h till.

#273

Postad 28 februari 2015 - 20:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
35 timmar och en drake här :D

#274

Postad 01 mars 2015 - 16:29

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Nej tiden har verkligen runnit iväg. Då har jag inte samlat alla shards ens. Slow-spelare helt enkelt.

#275

Postad 01 mars 2015 - 20:58

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

  • 410 inlägg
  • 0
Jag återupptog dragon age idag efter lite andra spel och jag har kört 125 timmar och har i stort sätt inget kvar förutom slutklämmen av huvuduppdraget.
Men tydligen så räknas speltiden även om man pausar spelet så tiden kan nog vara lite missvisande om man pausat ofta istället för att stänga av.

#276

Postad 02 mars 2015 - 12:08

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

För mig som gärna poppar upp menyn och går och lagar mat är det alltid lite trist när speltiden tickar på även då - hade varit intressant att få menytid och effektiv tid separerad så man kan se hur mycket tid man egentligen lagt ned. Eller ännu bättre att klockan slutar räkna upp om du inte rört kontrollern på fem minuter...



#277

Postad 02 mars 2015 - 18:48

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

  • 410 inlägg
  • 0
Håller med helt.

#278

Postad 26 mars 2015 - 17:15

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Nytt dlc. Inga intryck? Håller på att tanka ner.

#279

Postad 26 mars 2015 - 23:09

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Snacka om timing med Bloodborn och Pillars of Eternity samma vecka. 



#280

Postad 26 mars 2015 - 23:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Kopplingen till Dragon Age är att ingen har tid att ladda ner DLC:t pga för mycket spel så därför inga intryck eller vad? ;)



#281

Postad 27 mars 2015 - 01:54

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0

Är inne på 150 timmar nu drygt och kom nyss hem efter jobbet och nya hakkon är nedladdat o klart....Blir en lång natt  :D

Detta är ett av otroligt få spel som hållt mig i ett total grepp redan ifrån början....Egentligen borde man tröttna kan man tycka men man vill bara ha mer av detta underbara spel.


Redigerat av robert293, 27 mars 2015 - 01:59.


#282

Postad 27 mars 2015 - 06:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 1
Hmm, är det bara jag på hela forumet som inte avgudar detta spel? Körde Origins och Awakening minst tio gånger (jag skojar inte) och DA2 flertalet gånger. Men DAI känns betydligt sämre. Det är så förbaskat enformigt med alla meningslösa quests (shards och sånt), handlingen och karaktärerna griper inte tag alls. I mina ögon har de gjort spelet för stort. Eller kanske snarare fyllt upp det med meningslösa saker för att pumpa upp speltiden? Dessutom går ju halva tiden åt att försöka hitta hur man går från en punkt till en annan på kartan eftersom det är världens absolut mest kuperade terräng. Blir galen när jag kan se stället jag ska till men inte kan gå dit pga hur brant det är. För fan!

Hur låg nivå kan man vara för att klara huvudstoryn i spelet? Är på lvl 15 nu funderar på att hoppa över sidequests och bara köra klart.

Är det att jag blivit gammal (har precis passerat 30) och fått barn som gör att jag inte orkar med DA eller finns det någon annan som delar min frustration? :)

Edit: Dessutom grämer det mig att jag betalade fullpris, brukar alltid vänta tills spelet är billigare men här var jag så taggad att jag köpte det direkt.

Edit 2: Ser att Warpgun håller med mig iaf!

Redigerat av Kamui, 27 mars 2015 - 06:50.


#283

Postad 27 mars 2015 - 09:01

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Jag fick själv en överdos av DA:I och dödade inte alla drakar. Fast jag kan iof inte klaga eftersom jag plöjde ner 90h+

 

 I mina ögon har de gjort spelet för stort. Eller kanske snarare fyllt upp det med meningslösa saker för att pumpa upp speltiden?

 

Jag förstår denna kritik men samtidigt håller jag inte med. Du behöver ju inte göra alla småquest.

 

Kan hålla med om att DA:O hade bättre karaktärer. De är å andra sidan svåra att slå.

 

Låter som på din kritik att "Pillars of Eternity" borde vara right up your alley



#284

Postad 27 mars 2015 - 09:31

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Jag fick själv en överdos av DA:I och dödade inte alla drakar. Fast jag kan iof inte klaga eftersom jag plöjde ner 90h+


Jag förstår denna kritik men samtidigt håller jag inte med. Du behöver ju inte göra alla småquest.

Kan hålla med om att DA:O hade bättre karaktärer. De är å andra sidan svåra att slå.

Låter som på din kritik att "Pillars of Eternity" borde vara right up your alley


Men om jag lägger av med sidouppdragen, kommer jag inte få storstryk i huvuduppdragen då?

#285

Postad 27 mars 2015 - 10:02

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Sista uppdraget har rekommenderad level 16-19 om jag inte minns fel så du är inte så långt därifrån.

#286

Postad 27 mars 2015 - 15:59

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Sista uppdraget har rekommenderad level 16-19 om jag inte minns fel så du är inte så långt därifrån.


Kanon! Då kör jag helt enkelt på med huvuduppdragen framöver :)

#287

Postad 27 mars 2015 - 18:21

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Jo det går ju att spela lite som man vill. Samla shards är dödstråkigt enligt mig så sådant struntar jag i. Men drakarna vsr ju kanonkul. Och ger även bra loot.

#288

Postad 27 mars 2015 - 18:45

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jo det går ju att spela lite som man vill. Samla shards är dödstråkigt enligt mig så sådant struntar jag i. Men drakarna vsr ju kanonkul. Och ger även bra loot.

Ja, drakarna var ju det enda som gav riktigt bra gear, betydligt bättre än nåt annat.



#289

Postad 01 april 2015 - 09:43

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Ser att detta finns för 200hk dollar på HK store, vilket är väl ca 200 spänn? :)



#290

Postad 01 april 2015 - 10:35

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
220 typ :) lika lätt att göra en användare där?

#291

Postad 01 april 2015 - 10:40

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jo det går ju att spela lite som man vill. Samla shards är dödstråkigt enligt mig så sådant struntar jag i. Men drakarna vsr ju kanonkul. Och ger även bra loot.

Så tyckte jag också, ända tills jag insåg att man var tvungen att samla precis alla för att kunna få tillgång till ett visst ställe som gav ett av spelets bästa rewards...

 

Mer än så vill jag inte spoila.

Detsamma gäller nya DLC´t Jaws Of Hakkon, om du inte samlar alla så får du inte tillträde till en viss plats.

 

Så strunta du i dom om du vill, men du går miste om den del bra grejer på köpet genom att göra det.

För övrigt dingade man level 27 med gubben igår, efter typ 140 timmar... :)


Redigerat av masse70, 01 april 2015 - 10:42.


#292

Postad 01 april 2015 - 10:59

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

220 typ :) lika lätt att göra en användare där?


Ja, det har jag för mig, sen funkar mastercard direkt, behövs inga psn stålar... Och överlag billigare än us psn verkar det som! :)

#293

Postad 02 april 2015 - 16:19

Unregisteredcda6a4d1
  • Unregisteredcda6a4d1
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0

Så tyckte jag också, ända tills jag insåg att man var tvungen att samla precis alla för att kunna få tillgång till ett visst ställe som gav ett av spelets bästa rewards...

Mer än så vill jag inte spoila.
Detsamma gäller nya DLC´t Jaws Of Hakkon, om du inte samlar alla så får du inte tillträde till en viss plats.

Så strunta du i dom om du vill, men du går miste om den del bra grejer på köpet genom att göra det.
För övrigt dingade man level 27 med gubben igår, efter typ 140 timmar... :)


Vafan säger du. Nu blev man ju nyfiken, men känns ändå sjukt jobbigt. Tiden får utvisa om man pallar.

#294

Postad 20 november 2015 - 09:43

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Så tyckte jag också, ända tills jag insåg att man var tvungen att samla precis alla för att kunna få tillgång till ett visst ställe som gav ett av spelets bästa rewards...

 

Mer än så vill jag inte spoila.

Detsamma gäller nya DLC´t Jaws Of Hakkon, om du inte samlar alla så får du inte tillträde till en viss plats.

 

Så strunta du i dom om du vill, men du går miste om den del bra grejer på köpet genom att göra det.

För övrigt dingade man level 27 med gubben igår, efter typ 140 timmar... :)

Hmmm...jag har ju samlat duktigt många och spelar fortfarande så kanske blir att suga tag i att leta fram samtliga ändå. Hoppas inte shards kan råka ut för samma bug som en del andra items där du kan stå bredvid dem men ändå inte plocka upp dem hur du än vrider och vänder på både dig och kameran. Enda gången jag sprungit på Ghoul's beard så hände självklart det...



#295

Postad 06 augusti 2016 - 07:49

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

162 kr för GOTY versionen på PSS.



#296

Postad 08 augusti 2016 - 13:32

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Bra tips, tack. Det kan det vara värt kanske. Eller? Hade på önskelista ett tag och tog sen bort. Men för ett snålt pris som detta kanske? När jag nu ska hinna spela det.



#297

Postad 09 augusti 2016 - 05:49

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

Bra tips, tack. Det kan det vara värt kanske. Eller? Hade på önskelista ett tag och tog sen bort. Men för ett snålt pris som detta kanske? När jag nu ska hinna spela det.

 

Jag har själv inte spelat det så blev ett köp för min del, känns som mycket spel för pengarna. Håller fortfarande på med Witcher 3 men får bli Dragon age efter :)



#298

Postad 09 augusti 2016 - 13:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag har själv inte spelat det så blev ett köp för min del, känns som mycket spel för pengarna.

Mycket utfyllnadsquest/padding i alla fall efter vad jag har läst. Jag är tveksam till att spela det av den anledningen.



#299

Postad 09 augusti 2016 - 14:39

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Lever inte upp till det första spelet. Men ett okej spel om man gillar västerländska rollspel. 



#300

Postad 09 augusti 2016 - 15:52

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

Mycket utfyllnadsquest/padding i alla fall efter vad jag har läst. Jag är tveksam till att spela det av den anledningen.

 

Läst en hel del om det och vad jag ser så verkar spelet vara mycket uppskattat därför jag köpte.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.