Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Achievmentsranking är uppe

680 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 10 januari 2007 - 08:06

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Det tråkiga är ju att man inte kan se sådanna sidor från jobbet, och det är där jag har mest tid för surf B)

Klart vi bryr oss Zoiler, har dock inte öka så mycket så det är någon ide att säga till B)

#52

Postad 10 januari 2007 - 13:01

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Idag satt jag med PDZ achievments. Ska väl försöka få ihop en 500 innan jag gör mig av med spelet, men 100 sniperkills multiplayer t ex var ju enbart tråkigt =P.

<{POST_SNAPBACK}>

Är man slö och bara satsar på achievements kan man ju alltid köra ensam online mot 15 bot:ar och sätta igång en match infection vilket resulterar i ca 40 sniperkills på 10 minuter.

Absolut inget jag gjorde B)

#53

Postad 10 januari 2007 - 16:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

God lycka, jag har haft PDZ sen 061202 och har 70 i GS B)

Jag har haft det sen i julas och har drygt 250 :(

Man behöver inte spela online alltså, går att "grinda" offline med botar (spelar med brorsan också, men iom att man inte kan vara två på samma gamertag så kan han inte "hjälpa till" -_-).

Det är ju såklart mycket bättre med realtiduppdateringen på mygamercard som du satt ihop, fast jag behåller väl den andre också iom det Jimel sa. Lägger till en länk till din lista i klistrade tråden då B) .

Är man slö och bara satsar på achievements kan man ju alltid köra ensam online mot 15 bot:ar och sätta igång en match infection vilket resulterar i ca 40 sniperkills på 10 minuter.

Jag prövade att köra mot botar med snipern men kan säga att iom att man behövde fler än en träff om det inte var headshot och att man behöver reloada i 10 minuter efter varenda skott, samt att man har 15 botar som vill mörda en... så fann jag det enklare att bara låta brorsan ställa sig och avrättas 100 ggr ;) . Fy f-n vad tråkigt det var =P.

#54

Postad 10 januari 2007 - 20:43

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Det är ju såklart mycket bättre med realtiduppdateringen på mygamercard som du satt ihop, fast jag behåller väl den andre också iom det Jimel sa. Lägger till en länk till din lista i klistrade tråden då  :) .

<{POST_SNAPBACK}>

Gjort lite ändringar på sidan. Den är inte längre topp 50 utan alla som skrivit sitt namn i "listan" finns där (ett par undantag på GamerTags som inte längre finns). Du får gärna länka med taggen nedan

"url=http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=4wFmqEml]"img]http://card.mygamercard.net/apps/clboard/4wFmqEml.png"/img]"/url]

Ersätt alla " med [ Du får fördelen av en dynamisk länk. Visserligen är jag osäker på hur Minhembio ställer sig till sådana, så du gör som du vill :P

Skrev ett litet program som parsade tråden med GamerTags här och tog fram en någorlunda schysst lista med GamerTags. Validerade dem mot MyGamerCard och hittade ett gäng som inte finns som giltiga namn:

nyblad
Cowwar
Cal78
ReplicantFidde
ClumpyBakerman

Om någon känner igen dem och har skrivit fel och väldigt gärna vill vara med i rankningen, PM:a mig med rätt Tag.

Detsamma gäller om man vill bli borttagen från rankingen, PM:a mig

Funderar lite på att göra ett program som snapshottar Topp 50 en gång om dagen, eller nåt, och lägger upp på en annan sida som alla kan komma åt. Kan ju även bygga en bild som kan klistras in i stickytåden, som man kan länka till så slipper du uppdatera för hand. Skall kolla lite på det, även kolla så den inte genererar för mycket onödig trafik.

-lk

Redigerat av LillKille, 10 januari 2007 - 20:45.


#55

Postad 10 januari 2007 - 20:50

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Såg att det blivit fel på mig i den listan står JiMel istället för jimell så jag va kanadensare enligt den där sidan :) skumt dock att vi hade ganska lik poäng :P

#56

Postad 10 januari 2007 - 20:56

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Såg att det blivit fel på mig i den listan står JiMel istället för jimell så jag va kanadensare enligt den där sidan :) skumt dock att vi hade ganska lik poäng :P

<{POST_SNAPBACK}>

Fixat det, tog bort Jimel och Jimell ligger kvar.

Lite lustigt att det är 155 medlemmar på MyGamerCard men bara 148 i GamerTag tråden. Beror på att vissa inte skrivit in med siffror framför.

-lk

Redigerat av LillKille, 10 januari 2007 - 20:57.


#57

Postad 10 januari 2007 - 22:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kan ju även bygga en bild som kan klistras in i stickytåden, som man kan länka till så slipper du uppdatera för hand. Skall kolla lite på det, även kolla så den inte genererar för mycket onödig trafik

Det vore välkommet. Inte för att det är speciellt jobbigt att uppdatera 1 person om dagen eller färre :P , men det blir ju snyggare också :)

#58

Postad 11 januari 2007 - 11:03

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Tips på spel som är lätta att få achievments i... förutom FN3 då :)

#59

Postad 11 januari 2007 - 11:25

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Adda gärna mig på listan: b0wlingb0y (0 är nollor)

Jimel: Klara King Kong så har du 1000 snabba...

#60

Postad 11 januari 2007 - 12:20

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Ok, ungeför hur långt är spelet?? och är det ett hyffsat spel i övrigt.

#61

Postad 11 januari 2007 - 12:39

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Tips på spel som är lätta att få achievments i... förutom FN3 då :)

<{POST_SNAPBACK}>

Aha! En blivande powergamer! Tyvärr är ju väldigt många av "lätta" spelen också de som är tråkigast/har fått sämst betyg. Jag satsar på att köpa kvalitetsspel, spela dem utan alltför mycket fokus på achievments och sen ev. powergame:a/boosta fram de sista achievments:en. Tex använde jag guide för att de hitta de där 3 sista COG:sen i GoW. Sen planerar jag att boosta fram ranking i DoA4 nåndag, detsamma gäller PDZ. Oftast sätter man upp ett spel med mål att enbart ta achievments, tex (som nämnt ovan) att skapa ett kort parti med dumma bots i PDZ för att samla kills. Det är sällan sånt e skoj så det är ganska nedpririterat hos mig. Men ibland får jag ett infall ...

Sen finns det en del sätt att skaffa GS med hjälp av andras gamesave:s. Människor som gör så anses som mindre värda.

Allmänt sett börjar det gå mer och mer över till VILKA achievments man har istället för hur många. Tex anses inte en fullpottare i King Kong som något att ha, men att man har 60 points achivmenten NoCrashVictory i Single Races i RR6 (som jag kämpar mig igenom nu, ganska kul spel, men oerhört liten variation mellan loppen) är guldvärd.

Flera av de mer "seriösa" GS jägarna har ju lagt ner nu när det varit så mycket fusk med gamesave:s.

Andra tips på lätta spel är de tidiga EA och 2K sport spelen

-lk

#62

Postad 11 januari 2007 - 13:48

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Nja powergamer vette tusan har inte ork för sånt utan gör som du, spelar igenom utan att kolla så mycket på achievments och krämar ur lite till efter det. Men en polare har 1200 mer än mig å det kan jag inte ta :D han har ju dock spelat igenom FN3 och inte jag så det är ju typ hela skillnaden :)

Kör ju nästan uteslutande GOW nu och har snart fått ihop 700 så det börjar gå lite trögt med poängen där, behöver boosta med något annat spel så jag kommer ifatt och förbi :)

Köra med andras saves är jag inte ute efter utan vill klara det själv åtminstonde.

#63

Postad 11 januari 2007 - 14:29

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Nja powergamer vette tusan har inte ork för sånt utan gör som du, spelar igenom utan att kolla så mycket på achievments och krämar ur lite till efter det. Men en polare har 1200 mer än mig å det kan jag inte ta :D han har ju dock spelat igenom FN3 och inte jag så det är ju typ hela skillnaden :)

Kör ju nästan uteslutande GOW nu och har snart fått ihop 700 så det börjar gå lite trögt med poängen där, behöver boosta med något annat spel så jag kommer ifatt och förbi :)

Köra med andras saves är jag inte ute efter utan vill klara det själv åtminstonde.

<{POST_SNAPBACK}>


Har själv kört igenom King Kong och spelar FN3 ibland (har inte fått ihop alla 1000). Båda är relativt bra spel. Tycker nog själv att FN3 är snäppet bättre. "Problemet" med FN3 är att, åtminstone är det så för mig, att det är segt att köra match efter match, det blir så långrandigt efter ett tag. Så jag orkar sällan mer än 3-4 matcher på varandra innan jag tröttnar, stoppar in ett annat spel och kör det i nåra veckor. King Kong är ju en shooter/äventyr där miljön ändras hela tiden och var mycket lättare att "sträckspela". Jag fick ihop 1000 i King Kong snabbare än vad jag kommer få ihop 1000 i FN3 iaf.

-lk

Redigerat av LillKille, 11 januari 2007 - 14:30.


#64

Postad 11 januari 2007 - 14:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Allmänt sett börjar det gå mer och mer över till VILKA achievments man har istället för hur många. Tex anses inte en fullpottare i King Kong som något att ha, men att man har 60 points achivmenten NoCrashVictory i Single Races i RR6 (som jag kämpar mig igenom nu, ganska kul spel, men oerhört liten variation mellan loppen) är guldvärd.

Är du galen människa :D ? Då måste man nog ha "ganska kul" med spelet för det hade inte jag när jag skulle prova lite achievments i RR. Som du säger, slå upp ordet repetitivt i ett lexikon så hittar du en bild på Ridge Racer 6.
Det måste väl nästan vara det svåraste/jobbigaste spelet att få achievments offline i?

Tänkte åtminstone köra klart World Xplorer (typ 108 race?) men sen såg jag att man skulle vara tvungen att klara alla 225 (special races, master races bla bla) för att få det så då la jag ner direkt :D .

Nåja, jag fick ju 360 svängen och 800 km kört iallafall :)

Den jag är mest stolt över so far är "Perfect Burnout Revenge". Gick åt mycket blod, svett och (nästan) tårar :)

Jag tänker inte heller på achievments när jag köper spel utan köper också kvalitetsspel (mer eller mindre). När man sedan väl har det och varvat det så kan man slänga ett öga (eller två) på achievments och se om det finns några man känner sig motiverad att klara av.

Såna som tar andras gamesaves är ju pinsamt. De blir säkert glada om de får en medalj som någon annan vunnit åt dem också.

Jimel: Köp King Kong, det är ett helt ok actionspel med lätta 1000. 6-7 timmar. Lite repetitivt bara.

#65

Postad 11 januari 2007 - 14:38

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Jimel: Köp King Kong, det är ett helt ok actionspel med lätta 1000. 6-7 timmar. Lite repetitivt bara.

<{POST_SNAPBACK}>


Bara för att du sa det så :)

Ingen som vill byta det med mig?? :)

Redigerat av jimel, 11 januari 2007 - 14:41.


#66

Postad 11 januari 2007 - 16:25

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0
Nhl 07 är också ett lätt spel att få GS på. Sen är det ett förbannat kul spel också. Speciellt nu när vi är 30 svenskar som kör i en liga, c:a 3-4 matcher i veckan. Blir liksom ett beroende. Eller nästan iaf :)

#67

Postad 11 januari 2007 - 19:04

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
på tal om svåra achievements.
I Cod3, för att nå general rank ska man samla ihop 40 000points
(mer eller mindre likamed 40000kills)
Kollar man ranking listorna ser man ett 5 i hela världen har den.
fast kanske lättare än world champion i G.R.A.W ändå.

#68

Postad 11 januari 2007 - 23:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

på tal om svåra achievements.
I Cod3, för att nå general rank ska man samla ihop 40 000points
(mer eller mindre likamed 40000kills)
Kollar man ranking listorna ser man ett 5 i hela världen har den.
fast kanske lättare än world champion i G.R.A.W ändå.

<{POST_SNAPBACK}>

Fast såna achievments ogillar jag. Det är ju knappt någon skill involverad, bara att det är jobbigt som f-n och tar extremt mycket tid. Då tar jag hellre svåra achievments, men som går att klara av hyfsat "snabbt".

Spelar man ett spel länge så är det klart att då får man den till slut. 10 kills om dagen så har man den på ca 11 år <_<

Vänta lite nu.. hur sjuka är inte de som redan fått den isåfall :P ? Eller är det offlinekills också?

#69

Postad 11 januari 2007 - 23:53

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
dead rising achievments är nästan larvigt svårt att få achivments i.

#70

Postad 12 januari 2007 - 10:47

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

dead rising achievments är nästan larvigt svårt att få achivments i.

<{POST_SNAPBACK}>

Håller inte med faktiskt, men tid tar det. Har 860 i dead rising och behöver två genomkörningar på 72h-mode och en på "oändlighets"-mode för att ha alla. Inte svåra, men det tar sin tid och jag har ingen box längre.

#71

Postad 12 januari 2007 - 10:52

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Är man slö och bara satsar på achievements kan man ju alltid köra ensam online mot 15 bot:ar och sätta igång en match infection vilket resulterar i ca 40 sniperkills på 10 minuter.

Jag prövade att köra mot botar med snipern men kan säga att iom att man behövde fler än en träff om det inte var headshot och att man behöver reloada i 10 minuter efter varenda skott, samt att man har 15 botar som vill mörda en... så fann jag det enklare att bara låta brorsan ställa sig och avrättas 100 ggr :P . Fy f-n vad tråkigt det var =P.

<{POST_SNAPBACK}>


Det är just därför man ska köra infection, då dör motståndarna av ett skott i foten <_<

#72

Postad 12 januari 2007 - 11:03

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Håller inte med faktiskt, men tid tar det. Har 860 i dead rising och behöver två genomkörningar på 72h-mode och en på "oändlighets"-mode för att ha alla. Inte svåra, men det tar sin tid och jag har ingen box längre.

<{POST_SNAPBACK}>


Ok då är det väl svårt <_< :P :ph34r: ;)

#73

Postad 12 januari 2007 - 11:20

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Håller inte med faktiskt, men tid tar det. Har 860 i dead rising och behöver två genomkörningar på 72h-mode och en på "oändlighets"-mode för att ha alla. Inte svåra, men det tar sin tid och jag har ingen box längre.

<{POST_SNAPBACK}>


Ok då är det väl svårt <_< :ph34r: ;) ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Hehe jo iofs :P B)

#74

Postad 12 januari 2007 - 15:20

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Vänta lite nu.. hur sjuka är inte de som redan fått den isåfall  ? Eller är det offlinekills också?


Nope det är bara online.
själv har jag lyckats skramla inhop ca600 points, och då rankas jag runt 13 000 i världen.
lär kanske orka plocka 2000 points achievementen men sen har man 8k 20k och 40k kvar :)

#75

Postad 12 januari 2007 - 17:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det är just därför man ska köra infection, då dör motståndarna av ett skott i foten :)

<{POST_SNAPBACK}>

Bah :angry:

#76

Postad 17 januari 2007 - 18:17

Kakashi
  • Kakashi
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Zoiler, kan du vara vänlig att lägga upp min gamertag i rankingen. Gamertag "Dilex" ,7086 points. Tack på förhand!

#77

Postad 17 januari 2007 - 18:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Sådär.

Fast forumets rankning är tyvärr långt ifrån lika uppdaterad som den som uppdateras i realtid. Lillkilles helautomatiska uppdateringsbild hade varit trevlig *hint* :(

#78

Postad 17 januari 2007 - 19:22

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Hur ofta uppdateras lillkilles helautomatiska sida?? jag har gått upp hela 60 poäng ser jag men det har inte sidan sett :(

#79

Postad 17 januari 2007 - 23:49

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0
Har precis hittat några jädrigt jobbiga achievements i Lost Planet. Tror inte jag har en möjlighet att klara dom och kommer bli RIKTIGT imponerad om någon här på forumet lyckas.

Det är 2 st secret av alla secrets som finns på Lost Planet. Spoiler:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#80

Postad 18 januari 2007 - 22:50

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Zoiler, kan du vara vänlig att lägga upp min gamertag i rankingen. Gamertag "Dilex" ,7086 points. Tack på förhand!

<{POST_SNAPBACK}>


Du ligger uppe på Minhembio Toppen

-lk

#81

Postad 18 januari 2007 - 22:57

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Hur ofta uppdateras lillkilles helautomatiska sida?? jag har gått upp hela 60 poäng ser jag men det har inte sidan sett :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>


Kikade i MGC:s forum och det verkar vara ett Microsoft förbehåll att det är drygt en timmes fördröjning på rankingen. Kan hålla med om att det kan vara lite sunkigt att behöva vänta så "länge", speciellt om man precis fått en j-a massa achievments och vill kolla direkt hur högt man steg :)

Ett annat sätt att stiga högt i ranking är, naturligtvis, att muta mig med 360-spel så raderar jag några användare ovanför dig ;)

-lk

#82

Postad 18 januari 2007 - 23:06

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Sådär.

Fast forumets rankning är tyvärr långt ifrån lika uppdaterad som den som uppdateras i realtid. Lillkilles helautomatiska uppdateringsbild hade varit trevlig *hint*  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Jag har ärligt inte riktigt haft orken ännu, tid är det lite ont om också, då det blir värdefull speltid jag får offra ;)

Det jag har gjort än så länge är att konstatera att det blir busenkelt att hämta och parsa; "läsa/omvandla" till ett format som gör sig lämpligt att skapa en bild av. Är inte så haj på just det där skapa jpg/png av html/xml men hittat lite program/kod som är gratis och fritt för användning. Har heller inget shell och/eller "hemsida" som kan host:a programmet och bilden för tillfället.

Om någon (kanske Minhembio) kan cron:a (typ 1ggn/h) programmet (troligtvis shellscript eller perl) och host:a den genererade bild:en så skulle det vara till stor hjälp.

-lk

#83

Postad 19 januari 2007 - 08:22

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Kikade i MGC:s forum och det verkar vara ett Microsoft förbehåll att det är drygt en timmes fördröjning på rankingen. Kan hålla med om att det kan vara lite sunkigt att behöva vänta så "länge", speciellt om man precis fått en j-a massa achievments och vill kolla direkt hur högt man steg :)

Ett annat sätt att stiga högt i ranking är, naturligtvis, att muta mig med 360-spel så raderar jag några användare ovanför dig ;)

-lk

<{POST_SNAPBACK}>


Ok kommer några spel på posten <_<

Näe men jag har ökat i gamerscore förra veckan och det har inte uppdaterats :ph34r:

#84

Postad 19 januari 2007 - 21:43

Unregistered9ea8bd48
  • Unregistered9ea8bd48
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Om man vill vara med på spelnördslistan ska man skriva gamertag och gamerscore här eller? Jag skriver väl här och ser vad som händer... :unsure:

Steffe the King : 9945 points

#85

Postad 10 februari 2007 - 20:57

Mr Levin
  • Mr Levin
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
jag vill vara med :o min gamertag är: Slayer Nr 1

#86

Postad 12 februari 2007 - 16:29

LordDarthVader
  • LordDarthVader
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Jag med vill vara med. ;) Min GT är VF K1NG SL4Y3R

#87

Postad 28 februari 2007 - 13:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ojoj, här är en som verkligen vill ha sina achievments. Han vill ha dem så mycket att han byggt en robot att göra jobbet åt honom :)

http://news.bbc.co.u...ogy/6396925.stm

Postad bild
Postad bild

Redigerat av Zoiler, 28 februari 2007 - 13:48.


#88

Postad 28 februari 2007 - 14:40

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Här är min aktuella;

Postad bild

Uppdaterar du min Zoiler??

Redigerat av Danhill, 28 februari 2007 - 14:41.


#89

Postad 28 februari 2007 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det är gjort, jag tar dig snart :)

#90

Postad 01 mars 2007 - 08:40

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Jag gillar verkligen tanken med achievments. Tyvärr har vissa utvecklare krävt löjliga saker för att få dom. 1 miljard (ironisk) online play för 50 points är dåligt. Sen är det också tråkigt med points som i King Kong där det bara handlar om att spela igenom spelet så är dom tagna.

Men annars är det ett bra sätt att skapa replayibility på.

#91

Postad 01 mars 2007 - 11:04

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Det är gjort, jag tar dig snart  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>


Tror jag säkert, hur många poäng har du, vad har du för G.T??

Hinner inte spela så värst mycket med 2 barn hemma :)

Redigerat av Danhill, 01 mars 2007 - 11:05.


#92

Postad 01 mars 2007 - 11:47

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Hinner inte spela så värst mycket med 2 barn hemma  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Det där känner jag igen. :rolleyes:

Man får se till att smyga ner när hela huset har somnat. :P

#93

Postad 01 mars 2007 - 13:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tror jag säkert, hur många poäng har du, vad har du för G.T??

Jag har inte någon uppkoppling så jag kan inte verifiera mina poäng. Du får lita på att jag talar sanning :P

Ligger på ca 8350 för tillfället, men har bara haft den i ca två månader :)

Du hade bara behövt ha 860 för att få min respekt :rolleyes: . Vad är det du inte har fått i det spelet? Har du tagit över alla "landområden"?

Är det lätt att ta achievments i NFSMW (såg att du hade 1000)? Fick det billigt så jag ska prova lite, även om jag redan spelat Xbox versionen.

Basselito: Såg på Gamertaglistan. Jag hade nästan på känn att du skulle ha Hitman: Blood Money :D . Fick det gratis eller?

Men annars är det ett bra sätt att skapa replayibility på.

I alla spel, men framförallt i fightingspel tycker jag. Hade aldrig spelat DOA4 så mycket som jag gjorde utan achievments.

Redigerat av Zoiler, 01 mars 2007 - 13:11.


#94

Postad 01 mars 2007 - 13:16

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Tror jag säkert, hur många poäng har du, vad har du för G.T??

Jag har inte någon uppkoppling så jag kan inte verifiera mina poäng. Du får lita på att jag talar sanning :D

Ligger på ca 8350 för tillfället, men har bara haft den i ca två månader :)

Du hade bara behövt ha 860 för att få min respekt :rolleyes: . Vad är det du inte har fått i det spelet? Har du tagit över alla "landområden"?

Är det lätt att ta achievments i NFSMW (såg att du hade 1000)? Fick det billigt så jag ska prova lite, även om jag redan spelat Xbox versionen.

Men annars är det ett bra sätt att skapa replayibility på.

I alla spel, men framförallt i fightingspel tycker jag. Hade aldrig spelat DOA4 så mycket som jag gjorde utan achievments.

<{POST_SNAPBACK}>


Märks att jag älskade Just Casue va :D Jag tog alla achievments förutom race och stunts, ja jag tog även över alla områden, tyckete det såg lite ful ut med vissa röda inslag på kartan :P

NFS MW var ganska lätt ja, förutom sista racet, där fick jag pröva på ett par gånger.

Ett lätt spel att få 1000 i är Fight Night Round 3, gick snabbt för mig att komma upp i 1000, Prey är också ganska så lätt att komma upp i poäng, likaså Oblivion, har bara tjuvarnas guild kvar.

#95

Postad 01 mars 2007 - 13:18

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Basselito: Såg på Gamertaglistan. Jag hade nästan på känn att du skulle ha Hitman: Blood Money  :P . Fick det gratis eller?

<{POST_SNAPBACK}>

Nä tror du? :rolleyes:

Men jag kan säga dig det att det tog mig över ett år innan jag ens ville röra spelet. Man är ganska trött på ett spel man precis jobbat ihjäl sig och försummat sin familj på. :)

#96

Postad 01 mars 2007 - 16:26

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Ligger på ca 8350 för tillfället, men har bara haft den i ca två månader  :)

<{POST_SNAPBACK}>

omg ... 8350 på 2 månader är ganska starkt jobbat.

Köpte en j-a massa rea spel och hårdkör men det går inte undan inte. Bl.a Just Cause, men just nu äre Crackdown som gäller. Amped 3 var ganska schysst (jag tycker om skate och snowboardspel av nån anledning, men tycker dock bättre om SSX3) om ni inte provat och ganska lätta poäng (de sista 140 lär dröja dock).

-lk

#97

Postad 01 mars 2007 - 17:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Märks att jag älskade Just Casue va  :D  Jag tog alla achievments förutom race och stunts, ja jag tog även över alla områden, tyckete det såg lite ful ut med vissa röda inslag på kartan  ;)

:D

Håller på med det just nu, det tar lite tid får man väl säga. Har bara båtstunts kvar sen har jag dem också. Och racen är avklarade (de är lätta som f-n, det enda jobbiga är att flyga till dem). Kommer nog sätta 1000 på Just Cause till slut :D

Prey är också ganska så lätt att komma upp i poäng, likaså Oblivion, har bara tjuvarnas guild kvar.

Ah, gött gött :) . Två spel jag inte spelat ännu. Ska nog börja med Prey snart. Tänkte varva Quake 4 idag som kommer ge mig ca 400 poäng och sen tror jag jag tar itu med Splinter Cell, därefter Prey.

Men Oblivion måste väl ta en jäkla massa tid att få achievments i?

Fight Night och King Kong är pinsamma i jämförelse med de flesta spel =P.

Nä tror du?

Kan du varenda vrå av det spelet utantill eller? Måste kännas konstigt att spela något man gjort själv, storyn är ju inte direkt överraskande :P

omg ... 8350 på 2 månader är ganska starkt jobbat.

Tack tack :rolleyes:

Ändå har jag lagt ned onödigt mycket tid på spel som man inte får så mycket för såsom Dead or Alive 4, PDZ, Ridge #%)#%#)¤ RACER! (20 poäng fick jag på det -_-), LotR: BFME2 osv. Säkert lagt 15 timmar var på såna spel och utdelningen är rätt minimal, 200-300 poäng.

Men man kan inte bara tänka på achievments heller, spelar ju för att ha kul :P

Amped 3 har jag också spelat faktiskt och förvånande nog så blev det en hel del achievments där ja. Någonstans runt 6-700 fick jag men att klara medalj på allting är bara tidsödslande och tråkigt :D .

Skulle inte lagt ned så mycket tid på det spelet om inte någon form av belöning fanns, för det var väl ganska mediokert i min mening. Storyn framför allt... den tryckte jag bara förbi, helt sjuk. Gillade Amped 2 annars. Gillar inte skatespel så de kommer jag inte införskaffa ;)

#98

Postad 01 mars 2007 - 17:40

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Men Oblivion måste väl ta en jäkla massa tid att få achievments i?


Inte så farligt faktiskt, fokuserar man endast på det, går det nog hyfsat snabbt.

Splinter cell tror jag också kan vara rätt hyfsat lätt att komma upp i poäng, spelar just det spelet för tillfället, sedan ska jag ge mig in på Crackdown.

Som andra har sagt, 2 månader och 8000+ poäng är imponerande, tror du kommer leda väldigt snart :)

#99

Postad 01 mars 2007 - 17:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Inte så farligt faktiskt, fokuserar man endast på det, går det nog hyfsat snabbt.

Ok, tror att själva spelet kommer ta en hel del tid för mig ändå. Verkar finnas rätt mycket att göra.


Som andra har sagt, 2 månader och 8000+ poäng är imponerande, tror du kommer leda väldigt snart  :D

Mja... det är mycket tveksamt med tanke på att det är låååångt kvar till ledaren :P :rolleyes: . Sen missar jag många poäng på att jag inte har någon uppkoppling också.

Satsar på topp 10 för tillfället :)

#100

Postad 01 mars 2007 - 18:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Kan du inte fixa nån sorts uppkoppling :)

Jag skulle nog dö utan att ha tillgång tiill internet dygnet runt :rolleyes:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.