Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Recension: Fairytale Fights

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 27 oktober 2009 - 18:43

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

#2

Postad 01 november 2009 - 15:01

oskja738
  • oskja738
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0
Idén till spelet låter ju faktiskt genialisk. Jag hade nästan bestämt mig för att köpa spelet efter att jag hade läst om öppningsscenerna. B)

Vilken tur att man läste vidare!

Vill också passa på att tacka Zoiler och alla andra för alla dessa recensioner. Uppskattas mycket!

#3

Postad 01 november 2009 - 18:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag passar det tacket direkt tillbaka B)

I och med att vi inte skriver för en renodlad spelsida så får vi ju inte 10% av kommentarerna eller responsen som skribenter som skriver (mot betalning) för t ex FZ eller Gamereactor, och när det lagts upp flera spel utan någon direkt respons så börjar man undra om folk läser eller om man lägger ned jobb i onödan. Så kommentarer som dina gör en mer motiverad eftersom det visar att det faktiskt finns de som läser någorlunda regelbundet och uppskattar det. ALLA skribenter uppskattar feedback.

Edit: Inte dålig feedback naturligtvis, då kan ni vara tysta istället :)

Och vad gäller spelet så är jag bara glad att jag bidrar till motverkandet av självmordstankar hos de som varit i köptankar :o

Redigerat av Zoiler, 01 november 2009 - 18:22.


#4

Postad 02 november 2009 - 18:26

oskja738
  • oskja738
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0

Jag passar det tacket direkt tillbaka :wub:

I och med att vi inte skriver för en renodlad spelsida så får vi ju inte 10% av kommentarerna eller responsen som skribenter som skriver (mot betalning) för t ex FZ eller Gamereactor, och när det lagts upp flera spel utan någon direkt respons så börjar man undra om folk läser eller om man lägger ned jobb i onödan. Så kommentarer som dina gör en mer motiverad eftersom det visar att det faktiskt finns de som läser någorlunda regelbundet och uppskattar det. ALLA skribenter uppskattar feedback.

Edit: Inte dålig feedback naturligtvis, då kan ni vara tysta istället :P

Och vad gäller spelet så är jag bara glad att jag bidrar till motverkandet av självmordstankar hos de som varit i köptankar <_<


Räknaren i toppen av sidan skvallrar ju lite om att det ändå är hyfsat många som läser. Och de flesta uppskattar nog era recensioner, om även i det tysta. Självklart tycker jag att man borde slänga in en kommentar efter att man har läst, det känns på något sätt som att det hör till.

#5

Postad 02 november 2009 - 19:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Räknaren i toppen av sidan skvallrar ju lite om att det ändå är hyfsat många som läser.

Det betyder att de klickar i alla fall, men med tanke på de få kommentarerna så vet man ju inte om de läser, men några trogna läsare vet jag allt om så det spelar ingen roll :wub: !

#6

Postad 04 november 2009 - 20:22

koops
  • koops
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0
ja o mina söner tycker detta spel rockar hårt ..så mycket dom skratta när vi spelade har dom nog aldri skrattat förut :)

#7

Postad 19 februari 2010 - 05:21

Biokillen
  • Biokillen
  • Användare

  • 202 inlägg
  • 0
Tack för recensionen. Blir nog inte det här liret i helgen :rolleyes:

Läser dina recensioner och uppskattar dem mycket.

Mvh

#8

Postad 19 februari 2010 - 17:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tack för recensionen. Blir nog inte det här liret i helgen :D

Läser dina recensioner och uppskattar dem mycket.

Mvh

Kul! Alltid roligt att se att även "gamla" recensioner läses :D

#9

Postad 19 februari 2010 - 17:08

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0
:D Detta ser ju att vara i samma division och liga som Robinson, eller vad säger du Zoiler? :D

Får du alla skit spel eller? :unsure:

#10

Postad 19 februari 2010 - 18:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Hehe, jag kanske låter en smula irriterad i texten men det är bara för att... okej, det är för att spelet är ett hån mot mänskligheten som inte borde finnas... men om jag jämför det med Robinson så försöker iaf Fairytalegubbarna medan Robinsongänget är helt ospelbart oavsett smak eller tycke.

Typ, FF är ett seriöst försök som åtminstone har ett bra element (grafiken) och en tanke, Robinson är bara ett skämt som inte hade gått hem för 15 år sedan. Å andra sidan skrattar jag inte ens åt FF av just den anledningen medan Robinson hånskrattas det åt för att det är så fruktansvärt dåligt. FF är bara repetitivt och tråkigt men Robinson kan inte ens klassificeras som ett spel.

Hmm, båda spelen är ju givetvis en skymf mot allt som är gott och fint i världen, men skillnaden är nog att det kan finnas personer som gillar FF (se kommentarer ovan t ex där en masochist uttryckt sitt gillande), men Robinson kommer unisont sågas vem som än spelar det. Smak kan inte appliceras på Robinson, gillar man det så har man grava problem :D

Får du alla skit spel eller?

Jag väljer ju alla spel vi ska recensera själv, och ibland når inte spelen RIKTIGT upp till förväntningarna :D

Men det är också därför ni inte kommer få se My HorzeBabyz eller liknande på sajten. Sorry =P.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.