Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty Modern Warfare [PS4]

459 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#301

Postad 14 januari 2020 - 06:58

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
Själv har det gått så långt med matchmaking systemet att jag typ är glad om det går riktigt dåligt 4-5 matcher för då äntligen hamnar man i en lobby där kanske inte alla är svettiga tryhards...
dessutom överväger jag att inte lira med polare som jag vet är lika bra eller bättre än mig för då är det omöjligt att hamna i okej lobbys.
Jag pallar inte vara 100% koncentrerad och lira taktiskt för att det ska gå bra men det är precis vad det här spelet kräver av mig. Jag har nästan lagt det på hyllan faktiskt 😞

#302

Postad 14 januari 2020 - 08:14

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Det är ju självklart. Men m4a1 gör mest skada finns i flera rankningar redan att det är det bästa vapnet i spelet finns en orsak till så många använder den och får bra matcher med det vapnet

Man "får" bra matcher oavsett. Om man är bra då. Public är nivån generellt låg.



#303

Postad 14 januari 2020 - 08:17

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Själv har det gått så långt med matchmaking systemet att jag typ är glad om det går riktigt dåligt 4-5 matcher för då äntligen hamnar man i en lobby där kanske inte alla är svettiga tryhards...
dessutom överväger jag att inte lira med polare som jag vet är lika bra eller bättre än mig för då är det omöjligt att hamna i okej lobbys.
Jag pallar inte vara 100% koncentrerad och lira taktiskt för att det ska gå bra men det är precis vad det här spelet kräver av mig. Jag har nästan lagt det på hyllan faktiskt

 

Ja, public games på detta spelet är katastrof, mest beroende på att kartorna är helt värdelösa och "sponsrar" hardcore camping.

De va bättre för  :P



#304

Postad 14 januari 2020 - 08:35

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Ja, public games på detta spelet är katastrof, mest beroende på att kartorna är helt värdelösa och "sponsrar" hardcore camping.

De va bättre för  :P

 

hmmm jag gillar denna design på kartor mer än t.ex BO2 kartorna. Jag tycker det är vapenbalanseringen och andra designval som gör att camping är så fruktansvärt effektivt. Men som sagt, stör mig mer på matchmakingen och att man oftast hamnar i tryhard lobbys. 



#305

Postad 14 januari 2020 - 09:06

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Spelade själv lite igår kväll, s..an vilka tryhards, riktigt mycket campers satt med 725 i hörnor och så och även spelare med m4a1 som satt och kampade, blev vansinnig, om man får så dåliga matcher trots man campar så är ett bevis hur dålig spelare man är. Många av matcherna var så obalanserade något match hade fiender kommit upp i 75 innan vi var på 36 men Så fort jag bytade till m4a1 så skiftade min match, slaktade dom helt och hållet, det vapnet är lite overpowered

Redigerat av Andreas3200, 14 januari 2020 - 09:08.


#306

Postad 14 januari 2020 - 09:30

Ovisen
  • Ovisen
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Bryr man inte så mycket om stats men vill ändå levla upp vapen men skins, spec osv så är det kul å köra Shipment för kills får man upp fort sen efter matchen så rullar det in saker till sitt vapen! 😊😋

#307

Postad 14 januari 2020 - 10:53

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

hmmm jag gillar denna design på kartor mer än t.ex BO2 kartorna. Jag tycker det är vapenbalanseringen och andra designval som gör att camping är så fruktansvärt effektivt. Men som sagt, stör mig mer på matchmakingen och att man oftast hamnar i tryhard lobbys. 

Ja det bidrar till en liten del. Alla j*vla claymores... PANIK!

Ja jag förstår inte riktigt matchmaking, alltid ny lobby, ingen vote om maps etc. Ja min känsla är som din, alla försöker så jäkla hårt på detta spelet....

 

Hur svårt kan det vara att plocka med de bra delarna från föregående spel? 


Bryr man inte så mycket om stats men vill ändå levla upp vapen men skins, spec osv så är det kul å köra Shipment för kills får man upp fort sen efter matchen så rullar det in saker till sitt vapen!

Shipment är ju broken, ej spelbart, Drog spawnkill en gång på den kartan och gick över 200 kills... Bara mata med LMG... :lol:



#308

Postad 14 januari 2020 - 11:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ja, public games på detta spelet är katastrof, mest beroende på att kartorna är helt värdelösa och "sponsrar" hardcore camping.

De va bättre för  :P

 

vad kör du om du inte kör public menar du?

Bara private med folk du känner?

 

Jag vet inte om jag upplever spelet så extremt illa som ni beskriver det. Har faktiskt fortfarande rätt kul när jag spelar. Spelar dock enbart TDM och S&D

 

men många av banorna är jobbiga för det finns en miljon ingångar och nivåer fienden kan komma ifrån så det är omöjligt att ta sig till en plats utan att bli skjuten från sidan eller i ryggen.

 

Vart ser man vilken ping man har? har inte sett något sådant i det här spelet.



#309

Postad 14 januari 2020 - 15:39

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

vad kör du om du inte kör public menar du?

Bara private med folk du känner?

 

Jag vet inte om jag upplever spelet så extremt illa som ni beskriver det. Har faktiskt fortfarande rätt kul när jag spelar. Spelar dock enbart TDM och S&D

 

men många av banorna är jobbiga för det finns en miljon ingångar och nivåer fienden kan komma ifrån så det är omöjligt att ta sig till en plats utan att bli skjuten från sidan eller i ryggen.

 

Vart ser man vilken ping man har? har inte sett något sådant i det här spelet.

 

Ibland private när man e tillräckligt många men annars är det Gamebattles eller lite CDL. Det för mig är roligare då man måste spela för obj och laget än hög KD som i pub.

SND på pub är det som fungerar bäst, Ser gärna dock att dead silence kommer som perk.



#310

Postad 15 januari 2020 - 16:10

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

 

Vart ser man vilken ping man har? har inte sett något sådant i det här spelet.

 DualShock -> option knappen (?) -> account



#311

Postad 16 januari 2020 - 14:48

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Lackar ur duktig nu. Minst i 1/3 av alla matcher den senaste tiden, har man blivit utslängd från matcherna. Någon mer som har samma problem? Sitter på XB. Och har gjort en Hardreset. Sen kör jag endast uteslutande 10vs10 TDM. 



#312

Postad 16 januari 2020 - 18:32

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Lackar ur duktig nu. Minst i 1/3 av alla matcher den senaste tiden, har man blivit utslängd från matcherna. Någon mer som har samma problem? Sitter på XB. Och har gjort en Hardreset. Sen kör jag endast uteslutande 10vs10 TDM.


Typ ”lost connection to host”? Har inte spelat på en dryg månad nu men det kunde hända lite då och då innan också. Grymt irriterande om det faktiskt mot alla odds gick bra plötsligt.

#313

Postad 17 januari 2020 - 07:20

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Typ ”lost connection to host”? Har inte spelat på en dryg månad nu men det kunde hända lite då och då innan också. Grymt irriterande om det faktiskt mot alla odds gick bra plötsligt.

 

Ja precis, igår var det över 50% av matcherna. Sjukt störigt. Påminner om tiden då vi spelarna själva var hoster. Och när någon RQa så då blev det ju samma visa, som det verkar vara nu..



#314

Postad 19 januari 2020 - 10:21

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Jaha, så verkar nån ny bugg dykt upp. Efter var och varannan match säger spelet att det kommit en ny patch och måste startas om...frågan är om dom kommer med en fix eller om man ska installera om spelet som enligt vissa löser problemet. Det är ju ändå ett par gb som ska tankas.

#315

Postad 23 januari 2020 - 16:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

stor uppdatering igår. 1.13

 

Sen idag när jag skulle spela så är det två stora uppdateringar till. en på 12 gb och en på 9gb

 

Helt sjukt. tror inte ens dom innehåller nya banor :(

Ser inte vad det innehåller, men har hört nåt om en crossbow samt lite buggfix. Men så många gb? kom igen...



#316

Postad 23 januari 2020 - 22:13

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
Hmmm spelade typ 3-4 matcher efter uppdateringen och råkade ut för massiva framedrops flera ggr under varje match. Bilden stannade i en sekund typ som när spel kraschar men sen var man tillbaka på banan igen. Aldrig stött på detta tidigare.

Redigerat av beat_strandh, 23 januari 2020 - 22:14.


#317

Postad 24 januari 2020 - 05:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Hmmm spelade typ 3-4 matcher efter uppdateringen och råkade ut för massiva framedrops flera ggr under varje match. Bilden stannade i en sekund typ som när spel kraschar men sen var man tillbaka på banan igen. Aldrig stött på detta tidigare.


Och jag blev utkastad från servern. Min handkontroll slutade att funka och ljudet försvann.
Bra uppdatering.

#318

Postad 24 januari 2020 - 09:13

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0

stor uppdatering igår. 1.13

Sen idag när jag skulle spela så är det två stora uppdateringar till. en på 12 gb och en på 9gb

Helt sjukt. tror inte ens dom innehåller nya banor :(
Ser inte vad det innehåller, men har hört nåt om en crossbow samt lite buggfix. Men så många gb? kom igen...


12 gb för special ops, 9 gb för multiplayer pack 2 och 13 gb för uppdateringen i sig själv. Sjukt bra att man kan ha 10 custom klasser nu. Har inte fått en chans att spela på några av någon ny bana än

#319

Postad 24 januari 2020 - 15:12

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

12 gb för special ops, 9 gb för multiplayer pack 2 och 13 gb för uppdateringen i sig själv. Sjukt bra att man kan ha 10 custom klasser nu. Har inte fått en chans att spela på några av någon ny bana än

 

fast vad innehåller multiplayer pack två? inga nya banor? bara ett vapen?

och vad innehåller 13gb uppdateringen?

 

22gb för 5 nya slots och en pilbåge? :D



#320

Postad 25 januari 2020 - 14:17

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0

fast vad innehåller multiplayer pack två? inga nya banor? bara ett vapen?
och vad innehåller 13gb uppdateringen?

22gb för 5 nya slots och en pilbåge? :D


Där är tydligen någon ny bana i mp men jag har inte spelat på den än, ja 13 gb är sjukt på tanke på att inga banor vara inkluderande i det.

#321

Postad 25 januari 2020 - 15:28

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Sen kan det ju mycket möjligt vara så att en patch innehåller en massa saker som tex nya banor även om de inte går att spela ännu. 
 

Dvs dom låses upp på viss viss tidpunkt efter att patchen distribuerats.



#322

Postad 26 januari 2020 - 10:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Där är tydligen någon ny bana i mp men jag har inte spelat på den än, ja 13 gb är sjukt på tanke på att inga banor vara inkluderande i det.

vilken är den nya banan? har inte sett eller läst något om det.


Sen kan det ju mycket möjligt vara så att en patch innehåller en massa saker som tex nya banor även om de inte går att spela ännu. 
 

Dvs dom låses upp på viss viss tidpunkt efter att patchen distribuerats.

 

aha, så kanske det kan vara. man kan ju hoppas på fler gamla banor från cod4 :)



#323

Postad 26 januari 2020 - 20:35

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
[quote name="andreassofus" post="4581083" timestamp="1580032492"]

vilken är den nya banan? har inte sett eller läst något om det.

Nya banor dyker nog inte upp från säsong 2 börjar. Säsong 1 blev förlängt till den 13 februari

#324

Postad 27 januari 2020 - 09:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

[quote name="andreassofus" post="4581083" timestamp="1580032492"]

vilken är den nya banan? har inte sett eller läst något om det.

Nya banor dyker nog inte upp från säsong 2 börjar. Säsong 1 blev förlängt till den 13 februari

 

aha jag förstår. 

 

Spelade gronud war igår för första gången. Kul med lite större banor med fordon och så. 



#325

Postad 27 januari 2020 - 12:11

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0

aha jag förstår.

Spelade gronud war igår för första gången. Kul med lite större banor med fordon och så.



Tycker själv banorna är för stora, ofta problem med campers med snipers, matcherna blir lättare långtråkiga, tar längre tid att hitta varandra, håller mig till vanlig TD

#326

Postad 27 januari 2020 - 12:37

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

aha jag förstår. 

 

Spelade gronud war igår för första gången. Kul med lite större banor med fordon och så. 

 

Hade spelat haft lite bättre balansering och något längre TTK hade ground war varit riktigt skoj. Nu vågar man knappt röra sig så det blir väldigt mycket "camping" tyvärr.



#327

Postad 07 februari 2020 - 15:10

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

Nån som sett om det kommer nått roligt till Season 2 som borde komma om 8 dagar?

Hoppas på 3-4 nya mappar, Nuke town 



#328

Postad 07 februari 2020 - 15:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Ingen vet. Hoppas försiktigt på BR men det är knappast troligt.

#329

Postad 07 februari 2020 - 18:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

fler cod4 banor vore guld. 

BR kanske vore kul men är nog inget jag skulle spela så ofta. nån gång ibland kanske. ser hellre nya banor.



#330

Postad 08 februari 2020 - 08:06

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag har inte spelat sen innan jul. Ett BR-läge är nog det enda som skulle kunna få mig tillbaka.



#331

Postad 08 februari 2020 - 12:01

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

fler cod4 banor vore guld.
BR kanske vore kul men är nog inget jag skulle spela så ofta. nån gång ibland kanske. ser hellre nya banor.


Behöver också nya banor för att ta mig tillbaka.
Gärna gamla cod-banor men även helt nya.

#332

Postad 08 februari 2020 - 14:50

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

Sägs väl att Rust ska komma. Och 2st nya smg's, den ena va iaf en Lwrc smg 45 (uppföljaren till ump 45).

 

Jag spelar knappt spelet. Det är så sjukt mycket camping o skit i spelet, så man får aids efter 5 minuter. Det hade kunnat bli så bra, om dom inte hade gjort spelet för snöflingor som behöver säkra ställen att gömma sig i.



#333

Postad 08 februari 2020 - 15:22

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Jag har inte spelat sen innan jul. Ett BR-läge är nog det enda som skulle kunna få mig tillbaka.

 

Ja, det va ju den enda behållningen från förra cod…

Annars köp en pc och kör PUBG, fortf det bästa BR spel jag spelat.

Dock en del fuskare ibland... är väl bättre på konsol på den biten, men det känns helt efterblivet att spela på konsol, sjukt låg fps, efterblivet att loota etc... :o 

Då tyckte jag Blackout va 100ggr bättre om man tänker på konsolsidan.



#334

Postad 08 februari 2020 - 21:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

H1Z1 var bäst på pc och Blackout outstanding på konsol.



#335

Postad 10 februari 2020 - 09:17

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Sägs väl att Rust ska komma. Och 2st nya smg's, den ena va iaf en Lwrc smg 45 (uppföljaren till ump 45).

 

Jag spelar knappt spelet. Det är så sjukt mycket camping o skit i spelet, så man får aids efter 5 minuter. Det hade kunnat bli så bra, om dom inte hade gjort spelet för snöflingor som behöver säkra ställen att gömma sig i.

 

Jag har också gett upp. Försöker spela det ibland men lägger ner efter ett par matcher...

 

Jag börjar också hoppas på ett BR läge. Det kan bli riktigt bra för jag gillar verkligen utseendet och känslan i spelet och i ett BR så måste dom ju höja TTKn rejält om det ska funka.



#336

Postad 10 februari 2020 - 09:40

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

H1Z1 var bäst på pc och Blackout outstanding på konsol.

 

 

Tycker pubg är 10ggr bättre än H1Z1...  H1Z1 är ju hur stelt som helst... :o :)

Men som sagt, ett BR på detta spel, så kanske man installerar det igen för att testa. :)



#337

Postad 10 februari 2020 - 09:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Är BR någon som det ryktas om att det skall komma eller är det bara ni som vill att det ska komma?

 

 

börjar faktiskt också tröttna på campadet i spelet. och en del andra saker också.

Tex i TDM när andra laget har tryckt ner hela vårt lag i ena hörnet och när man dör så spawnar man i exakt samma hörn hela tiden så att man blir spawnkillad 20ggr i rad och vi förlorar med typ 75-20

 

Varför i **** kan man inte spawna någon annanstans på banan för?

 

Sen är en del av banorna så fruktansvärt dåligt designade så man nästan skäms.



#338

Postad 10 februari 2020 - 10:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det finns rykten men inte så mycket konkret tyvärr.



#339

Postad 10 februari 2020 - 16:50

Ovisen
  • Ovisen
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
https://streamable.com/2zf59

#340

Postad 11 februari 2020 - 09:28

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Ja det blir rust verkar det som. Men spelet är för mycket camping för mycket tryhards, så j.vla irriterande känns som man snart slutar spela, skill matched making är bullshit, få ett par bra matcher och så slutar du i en lobby där det är så hardcore camping

#341

Postad 11 februari 2020 - 19:29

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Uppdateringen är live 51 gb fy h.lvete

#342

Postad 12 februari 2020 - 08:29

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0

68gb på pc.  :lol:

Men ett br läge är ju mer eller mindre bekräftat nu. Så får hoppas att det kan bli bra. 


Redigerat av walkiii, 12 februari 2020 - 08:34.


#343

Postad 12 februari 2020 - 08:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Hade också 68gb på Xbox...det var den spelkvällen det. Fick sitta med Apex som verkar helt förstört sen jag spelade sist.

#344

Postad 12 februari 2020 - 09:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

hur funkar det? vart laddar jag ner season 2 och vad kostar det?

Gick in i spelet och fick se en liten video. Sen blev min rank 55 istället för 114 som den var innan :(

 

SEn står det massa saker om CP och battle pass som jag inte riktigt vet vad det innebär.



#345

Postad 12 februari 2020 - 09:51

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

https://youtu.be/2FKL1cbKl3c



#346

Postad 12 februari 2020 - 09:58

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

 

Så bra. Då blir det ett BR så småningom av allt att döma.



#347

Postad 12 februari 2020 - 10:02

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

hur funkar det? vart laddar jag ner season 2 och vad kostar det?
Gick in i spelet och fick se en liten video. Sen blev min rank 55 istället för 114 som den var innan :(

SEn står det massa saker om CP och battle pass som jag inte riktigt vet vad det innebär.


Du borde ha en update på spelet bara. Den kanske redan har autoinstallerat hos dig? För mig (Xbox) så blev själva spelikonen ändrad till en helt ny med Ghost vad det såg ut som.
Battle pass osv fanns väl redan tidigare? Massa skins och tjafs mest man betalar för. Inget som är det minsta nödvändigt iaf.

#348

Postad 12 februari 2020 - 10:19

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Demolition !!

 

https://youtu.be/2FKL1cbKl3c    :@7min


Redigerat av what17ever, 12 februari 2020 - 10:24.


#349

Postad 12 februari 2020 - 10:28

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Demolition !!

 

https://youtu.be/2FKL1cbKl3c    :@7min

 

Fort! Släng lite späck på Jarre för nu blire åka av!



#350

Postad 12 februari 2020 - 10:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Du borde ha en update på spelet bara. Den kanske redan har autoinstallerat hos dig? För mig (Xbox) så blev själva spelikonen ändrad till en helt ny med Ghost vad det såg ut som.
Battle pass osv fanns väl redan tidigare? Massa skins och tjafs mest man betalar för. Inget som är det minsta nödvändigt iaf.

 

ja se på fan. det verkar ha installerats under natten. Spelade just en match kill confirmed på Rust.  Men dom nya vapnen är låsta, men man kanske låser upp dom automatiskt när man spelar?

 

Förstår dock inte varför jag gick ner i rank . Spelar ingen större roll egentligen, men vore kul at veta





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.