Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Vad spelar du just nu?

2420 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 16 juni 2009 - 22:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0
MÄste skriva av mig lite. Sitter och spelar Final Fantasy 4 pÄ DS och Àr vÀl ungefÀr i slutet. Springer runt och dungeon bashar mig trött i ungefÀr tvÄ timmar (utan att hitta en save point) innan jag hittar en kista som spawnar ett badass monster som slÄr ut mitt team hyffsat enkelt. ###### skitspel! Det Àr nog enformigt som det Àr att springa runt och slÄss mot samma cp:n hela tiden, men att inte fÄ spara sÄ jag mÄste göra om allt nÀr jag dör gör mig bitter och inÄtvÀnd. ;)

NÄja, Square Enix har i alla fall varit sÄ pass kloka (den hÀr gÄngen) att de tillÄter quick save sÄ man kan sluta spela nÀr man vill i alla fall. TyvÀrr försvinner sparfilen nÀr man laddar den.

I övrigt Àr det som alla andra "Final Fantasy"-spel jag spelat (7, 8 & 10), men lite fulare och lite sÀmre story.

NĂ„gon annan som vill skriva av sig? :)

#2

Postad 17 juni 2009 - 00:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0
2 timmar utan att hitta en savepoint...? NÄgot Àr fel hÀr för det finns inget stÀlle dÀr det Àr tvÄ timmar mellan sparpunkterna. Ett fett tips Àr att om man ska grinda sÄ ska man göra det efter man sparat och nÀra en savepoint sÄ att inte just det som hÀnde dig hÀnder :)

För du ska ju inte slÄss i onödan. Man slÄss i sÀkerhet till en viss level och sen nÀr man Àr nöjd och kickar ass tar man sig fram sÄ fort som möjligt till nÀsta savepoint eller objective. GÀller att ligga steget före. Dock, jag tror jag vet vart du Àr, Àr det inte sÄ att de varnar innan du öppnar kistan om att monstret inuti Àr svÄrt? Finns nÄgra svÄra monster i kistorna dÀr nÀmligen.

Edit: För att skriva vad jag spelar sÄ lirar jag Fire Emblem DS och har gjort sÄ i cirkus 20 timmar. TyvÀrr har jag övergrindat en del av mina karaktÀrer till max attributes i arenan sÄ jag Àr helt överlÀgsen. I kombination med "warp" sÄ kan jag bara teleportera in min starkaste gubbe till slutbossen pÄ varje bana och klara nivÄn direkt om jag sÄ vill =/.

Redigerat av Zoiler, 17 juni 2009 - 00:42.


#3

Postad 17 juni 2009 - 07:16

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlĂ€gg
  • 0
Spelar igenom Mass effect igen med annan klass :)
riktigt roligt dÄ det var iaf ett litet tag sen jag gjorde det sist.

#4

Postad 17 juni 2009 - 08:57

mudjah
  • mudjah
  • Rookie

  • 7 inlĂ€gg
  • 0
Jag spelar Little Kings Story till Wii.

VÀldigt bra men undervÀrderat spel, hÄller som bÀst pÄ att erövra grannlÀnderna för att spöa deras kungar och stjÀla deras princessor. Spelet Àr lagomt svÄrt och mycket mer moget Àn omslaget pÄvisar.

#5

Postad 17 juni 2009 - 10:36

Unregistered4fd183bf
  • Unregistered4fd183bf
  • ForumrĂ€v

  • 535 inlĂ€gg
  • 0
Persona 3 FES. Klarade precis av Persona 4 och fastnade för serien.

Precis börjat men upptÀckt flertalet likheter mellan spelen.

#6

Postad 17 juni 2009 - 16:29

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

2 timmar utan att hitta en savepoint...? NÄgot Àr fel hÀr för det finns inget stÀlle dÀr det Àr tvÄ timmar mellan sparpunkterna. Ett fett tips Àr att om man ska grinda sÄ ska man göra det efter man sparat och nÀra en savepoint sÄ att inte just det som hÀnde dig hÀnder :)

För du ska ju inte slÄss i onödan. Man slÄss i sÀkerhet till en viss level och sen nÀr man Àr nöjd och kickar ass tar man sig fram sÄ fort som möjligt till nÀsta savepoint eller objective. GÀller att ligga steget före. Dock, jag tror jag vet vart du Àr, Àr det inte sÄ att de varnar innan du öppnar kistan om att monstret inuti Àr svÄrt? Finns nÄgra svÄra monster i kistorna dÀr nÀmligen.

Edit: För att skriva vad jag spelar sÄ lirar jag Fire Emblem DS och har gjort sÄ i cirkus 20 timmar. TyvÀrr har jag övergrindat en del av mina karaktÀrer till max attributes i arenan sÄ jag Àr helt överlÀgsen. I kombination med "warp" sÄ kan jag bara teleportera in min starkaste gubbe till slutbossen pÄ varje bana och klara nivÄn direkt om jag sÄ vill =/.


Spoiler


Musten gick ur igÄr. FÄr se nÀr jag orkar ta upp det igen.

#7

Postad 17 juni 2009 - 17:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0
Annars kan du ju fly. Som sagt, man ska inte slÄss för mycket utan att ha sparat och att hÄlla pÄ i tvÄ timmar utan save Àr ju galet :)

#8

Postad 17 juni 2009 - 17:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

Annars kan du ju fly. Som sagt, man ska inte slÄss för mycket utan att ha sparat och att hÄlla pÄ i tvÄ timmar utan save Àr ju galet :)

Spoiler

Redigerat av Unregisterede32cf070, 17 juni 2009 - 17:31.


#9

Postad 17 juni 2009 - 18:11

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlĂ€gg
  • 0
Spelar Crysis just nu och Ă€r faktiskt positivt överraskad! Spelet Ă€r mer Ă€n snygg yta och jag kan faktiskt finna mig sjĂ€lv lĂ„ngt inne pĂ„ smĂ„timmarna med det (semestern har just börjat). Förutom att spelet Ă€r vansinnigt snyggt rent grafiskt Ă€lskar jag möjligheterna med att kunna springa exakt vart man vill pĂ„ kartan nĂ€r som helst. Visst mĂ€rker man ibland att spelet Ă€r designat för att knuffa en rĂ€tt riktning rent geografiskt men det Ă€r nog bra. Är nog ganska nĂ€ra slutet pĂ„ spelet nu om jag fĂ„r gissa, och som det kĂ€nns nu blir det nog att lira igenom Warhead sĂ„ smĂ„ningom.

#10

Postad 17 juni 2009 - 18:13

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlĂ€gg
  • 0
Civilization 4: Beyond the sword. Har lite jobbigt för Zulu Àr pÄ mig norrifrÄn och Amerikanerna rullade precis in med artilleri.

#11

Postad 17 juni 2009 - 18:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0

Spoiler

Slutbossen Àr a pain in the ass. Jag klarade inte ens honom för det skulle krÀvt för mycket grinding och backtracking, kollade slutet pÄ youtube istÀllet. UnderlÀttar om man har rÀtt augments ocksÄ, hade inte jag.

Fast.. du sa ju att det tog lÄng tid att piska ihjÀl fienderna förut. Och nu sÀger du att du flydde som en gnu. Hur var det :D ?

För det finns inget stÀlle dÀr det tar tvÄ timmar till nÀsta savepoint om man flyr, dÄ har du missat dem. DÀremot kan man ju grinda men det sa du att du inte gjort.

Spoiler


#12

Postad 17 juni 2009 - 18:40

JimmyEk
  • JimmyEk
  • Amatör

  • 61 inlĂ€gg
  • 0
Jag spelar just nu Prototype pÄ 360.

#13

Postad 17 juni 2009 - 19:32

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

Slutbossen Àr a pain in the ass. Jag klarade inte ens honom för det skulle krÀvt för mycket grinding och backtracking, kollade slutet pÄ youtube istÀllet. UnderlÀttar om man har rÀtt augments ocksÄ, hade inte jag.

PÄminner mig om Persona 3 dÀr jag slogs mot sista bossen i 60 minuter. Sedan sÄ kastar han nÄn spell som helar upp honom helt och jag fÄr börja om frÄn början (stÀngde av spelet dÄ).

Fast.. du sa ju att det tog lÄng tid att piska ihjÀl fienderna förut. Och nu sÀger du att du flydde som en gnu. Hur var det :D ?

Gjorde bÄde och. Sprang ifrÄn de dÀr
Spoiler
, men piskade de andra.

För det finns inget stÀlle dÀr det tar tvÄ timmar till nÀsta savepoint om man flyr, dÄ har du missat dem. DÀremot kan man ju grinda men det sa du att du inte gjort.

I sÄ fall har jag missat den.

Spoiler

Spoiler


#14

Postad 18 juni 2009 - 02:10

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • LĂ€rjunge

  • 307 inlĂ€gg
  • 0
Far Cry 2 - Är cirka halvvĂ€gs igenom detta. För mycket trĂ„kigt resande hit och dit, trista uppdrag och alldeles för lite/trĂ„kig belöning.
Men alldels för lite spel dÀr ute som ger mig min sniperfix för att jag ska lÄta detta passera :P

Prototype - One trick pony, men det fungerar utmÀrkt, kul en stund emellanÄt :D

Drakensang - Är i början, verkar mediokert men ska ge det en chans iaf.

Quake 2 - För att jag saknar det fastpacade gameplayet frÄn ID's gamla spel, eller mer specifikt förmÄgan att kunna röra sig runt snabbt.

Company of Heroes & World in Conflict - Ett ord: Myrstack. Vet inte varför jag envisas med denna kategori spel :S Kul nÀr det flyter pÄ men tappar snabbt tÄlamodet nÀr jag hamnar i underlÀge.

Neverwinter Nights 2 - En diamant bland rpg till pc, imo. Intressanta karaktÀrer och engagerande story, synd bara att kampsystemen jÀmt ska suga i dessa (rpg), vill ju ha mer Zelda-likt stridande.

Arcanum - UnderhÄllande litet spel med stor potential; mÄnga valmöjligheter. Grafiken och animationerna Àr dock skrÀp, Àven för sin tid (2001).

#15

Postad 18 juni 2009 - 08:15

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • ForumrĂ€v

  • 558 inlĂ€gg
  • 0
Ja, hÀr kan man ju slÀnga in ett par spel eftersom man Àr otÄlig och pÄbörjar flera.

FrÀmst spelar jag Eve Online, bÀsta MMO:et jag har spelat, nÄgon annan som spelar föresten?

Och ja, man kan ju inte alltid flyga runt i rymdskepp, sÄ det blir ju lite Team Fortress 2 nÄgon/nÄgra timmar i veckan, vissa veckor sjukt mycket. Jag behöver en achivement till för att fÄ sista sniperuppgraderingen!

Mafia har jag tyvÀrr skjutit pÄ för lÀnge, men nu har jag börjat, spelat kanske totalt 6-7h eller nÄgot. Jag sköt pÄ det för att en polare var helt galen i det och av nÄgon anledning gör jag tvÀrt emot det han rekommenderar ofta. Men jag Àr vÀldigt glad att jag till slut tog tag i det.
KÀnns som att Mafia Àr ett av de bÀsta jag spelat pÄ lÀnge. Det kÀnns helt enkelt som en skitbra mafiaserie som man fÄr kontrollera. Varje litet mission Àr som en liten story och en intressant sÄdan.
TyvÀrr sÄ fÄr jag nÄ smÄ grafikbuggar som irriterar till och frÄn, men det Àr inte sÄ farligt. Grafiken hÄller faktiskt rÀtt bra Àn idag tycker jag. Ser ju utan problem att det Àr gammalt uppenbarligen, men det Àr inte sÄ att man tÀnker att det Àr fult. TvÀrtom sÄ blir jag förvÄnad utimellan av hur snyggt det Àr.

God of War! Jag köpte 1:an och 2:an kring jul/nyÄrs och 2:an kom före 1:an, sÄ jag har spelat ut 2:an för ett bra tag sedan. Jag har sparat pÄ 1:an ett tag för jag ville inte "köra slut" pÄ serien för snabbt. Och trots att jag börjat nöta mig in en bit, inte alltför lÄngt dock, sÄ har jag inte fastnat lika mycket som i 2:an. Men det Àr definitivt kvalité. Det som Àr synd Àr vÀl att jag mÄste betala 4000+ kr sen för att fÄ spela God of War 3, men det Àr en smÀll man fÄr ta dÄ.

#16

Postad 19 juni 2009 - 18:42

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlĂ€gg
  • 0
Har dragit igÄng lite fallout 3 igen nu nÀr det kommer lite nytt content

#17

Postad 20 juni 2009 - 01:58

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0
Har precis haft midsommarfest som helt plötsligt blev en "Rock Band"-fest nÀr solen gÄtt ner. JÀklar vad roligt det Àr att spela fullt band och alla turas om och byter instrument eller sjunger. Jag skulle i.o.f.s. helst sitta pÄ trummor eller sÄng enbart, men för sakens skulle kan jag offra mig och spela lite plastgura dÄ och dÄ ocksÄ. :D

Nu finns det minst tvÄ till som gÄr och funderar över att skaffa Rock Band 2 + plastgitarr + mic + ION-trummor. :blush:

#18

Postad 20 juni 2009 - 09:20

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • AnvĂ€ndare

  • 163 inlĂ€gg
  • 0
Jag lirar RE5, har fastnat pÄ bossen som Àr gjord av olja! Vet inte hur jag skall besegra han. Help me please! :D

#19

Postad 20 juni 2009 - 09:48

jimmy ax1
  • jimmy ax1
  • ForumrĂ€v

  • 654 inlĂ€gg
  • 0
Jag installerade Battlefield 2 igen.
Har inte spelat det pÄ över ett Är det var roligare Àn jag trodde.

#20

Postad 20 juni 2009 - 10:37

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlĂ€gg
  • 0

Jag lirar RE5, har fastnat pÄ bossen som Àr gjord av olja! Vet inte hur jag skall besegra han. Help me please! :D


Gamefaqs.com

#21

Postad 21 juni 2009 - 10:22

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlĂ€gg
  • 0
Spelar dessa spel just nu:

Full Spectrum Warrior (gĂ„r att ladda ner helt gratis): Är snart klar med Mission 6. Överlag gillar jag det hĂ€r spelet men stör mig ibland pĂ„ att Ain kan göra saker som jag inte kan göra (som att rusa mot mig nĂ€r jag Ă€r bakom skydd och Ă€ndĂ„ lyckas döda mig).

Jak 2: Börjar gilla detta mer och mer (störde mig i början pÄ den öppna GTA vÀrlden) och kommer helt klart spela klart detta nÀr jag har tid och nÀr det börjar bli lite mörkare ute. Just nu Àr jag vÀl klar med 1/10 av spelet, antagligen lite mer.

UT 2004 (demo): Äger visserligen fullversionen av spelet men dĂ„ jag redan klarat det och gillar den bana som finns i demot sĂ„ har det blivit att jag bara kör demot. Äger Ă€ven Ut 3 men har inte ens öppnat förpackningen (fast Ă„ andra sidan har jag mĂ„nga spel som fortfarande Ă€r inplastade :D) dĂ„ Ut 2004 fortfarande Ă€r sĂ„ himla kul att spela.

Redigerat av Jack of all trades, 21 juni 2009 - 10:24.


#22

Postad 21 juni 2009 - 18:53

kei009
  • kei009
  • LĂ€rjunge

  • 379 inlĂ€gg
  • 0
Just nu spelar jag dessa spel:

Pokemon Platinum - Hade aldrig lirat nÄgot Pokemon innan jag bestÀmde mig för att testa detta. Nu har jag lirat en 6-7 timmar och det Àr vÀldigt beroendeframkallande. Gotta catch em all! :)

Puzzle Quest Galactrix - Perfekt pusselspel som man kan plocka upp och spela lite dÄ och dÄ. Roligt med rollspelselementen.

Final Fantasy 7 - Nu fÄr man Àntligen chansen att spela igenom spelet nÀr det slÀppts pÄ PSN. Lirade aldrig spelet nÀr det begav sig utan körde det lite senare nÀr det slÀpptes till PC. Grafiken buggade ganska mycket sÄ jag missade nÄgon av karaktÀrernas bÀsta vapen som lÄg i en kista just dÀr grafiken buggade. Gick inte heller att komma tillbaka till den platsen efterÄt. Blev less och orkade inte spela klart spelet.
Nu ska jag köra igenom det till slutet.

InFamous - Roligt spel som har fÄtt lite lÀgre prioritet dÄ jag spelet ovanstÄende spel lite mer. Kanske kommer suget tillbaka nÄgon kvÀll.

#23

Postad 21 juni 2009 - 19:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0

Pokemon Platinum - Hade aldrig lirat nÄgot Pokemon innan jag bestÀmde mig för att testa detta. Nu har jag lirat en 6-7 timmar och det Àr vÀldigt beroendeframkallande. Gotta catch em all! :D

Hehe, bara man ger det en chans sÄ inser man att det Àr bra under ytan :)

Enda jag vill, och har velat sen första spelet, Àr att de ska fixa battlespeeden som gÄr rötet lÄngsamt.

SjÀlv har jag börjat pÄ GTA: China Town Wars och spelar Àven Dawn of War 2.

#24

Postad 21 juni 2009 - 21:28

TimC
  • TimC
  • Wannabe

  • 46 inlĂ€gg
  • 0
Sitter och spelat nÄgra timmar pÄ ett gammalt PS2-spel som heter Fahrenheit. Det pÄminner en del om Shenmue fast storyn Àr klart intressantare och hela spelet kÀnns som en film dÀr man behöver trycka pÄ olika knappar i rÀtt ordning eller ibland sÄ snabbt som möjligt sÄ som det visas pÄ skÀrmen för att kunna klara av olika uppgifter. Det kan vara allt frÄn att spela gitarr felfritt eller sÀtta ihop en slag och sparkkombo för att sÀnka en motstÄndare. Det kan vÀl bÀst beskrivas som en interaktiv film. VÀldigt unikt och intressant iaf, rekommenderas för alla som har en PS2 nÄnstans i kÀllaren som kan dammas av.

#25

Postad 21 juni 2009 - 21:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlĂ€gg
  • 0
lÄnade gta4 av en kompis och hÄller pÄ och lirar det. har inte kommit jÀttelÄngt Àn sÄ lÀnge.
fÄr nog ÀndÄ sÀga att jag hade och har roligare med just cause Àn med detta. kanske blir bÀttre nÀr man kommit lite lÀngre.

#26

Postad 21 juni 2009 - 22:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0

lÄnade gta4 av en kompis och hÄller pÄ och lirar det. har inte kommit jÀttelÄngt Àn sÄ lÀnge.
fÄr nog ÀndÄ sÀga att jag hade och har roligare med just cause Àn med detta. kanske blir bÀttre nÀr man kommit lite lÀngre.

Nja, det blir sÀmre =P. Mer utdraget iaf. Sen Àr det ju vÀldigt svÄrt att ha roligare med ett spel Àn med Just Cause ocksÄ =/.

#27

Postad 21 juni 2009 - 22:46

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

Sitter och spelat nÄgra timmar pÄ ett gammalt PS2-spel som heter Fahrenheit. Det pÄminner en del om Shenmue fast storyn Àr klart intressantare och hela spelet kÀnns som en film dÀr man behöver trycka pÄ olika knappar i rÀtt ordning eller ibland sÄ snabbt som möjligt sÄ som det visas pÄ skÀrmen för att kunna klara av olika uppgifter. Det kan vara allt frÄn att spela gitarr felfritt eller sÀtta ihop en slag och sparkkombo för att sÀnka en motstÄndare. Det kan vÀl bÀst beskrivas som en interaktiv film. VÀldigt unikt och intressant iaf, rekommenderas för alla som har en PS2 nÄnstans i kÀllaren som kan dammas av.

Spelade det till PC, hÄller med om att storyn var intressant.
Spela igenom spelet först lÀs sedan kan du lÀsa det hÀr: --->
Spoiler


#28

Postad 21 juni 2009 - 23:50

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlĂ€gg
  • 0
sitter och lirar den otroligt underskattade mp delen av farcry 2.
kan inte fatta hur det inte blev mer snack om den, för den Àr verkligen bra.
unlockables, glida pÄ knÀ, förstörbar miljö och feta eldsvÄdor, roligaste hÀlso-systemet i ett spel, buddy rÀddning och en fet map editor...vad mer kan en flicka begÀra?
inte ofta man fÄr snipa en stackare frÄn en perfekt kopia av helms deep

#29

Postad 22 juni 2009 - 09:37

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlĂ€gg
  • 0

sitter och lirar den otroligt underskattade mp delen av farcry 2.
kan inte fatta hur det inte blev mer snack om den, för den Àr verkligen bra.
unlockables, glida pÄ knÀ, förstörbar miljö och feta eldsvÄdor, roligaste hÀlso-systemet i ett spel, buddy rÀddning och en fet map editor...vad mer kan en flicka begÀra?
inte ofta man fÄr snipa en stackare frÄn en perfekt kopia av helms deep



dom fixade vÀl i senaste uppdateringen sÄ att man kunde köra rankat pÄ egengjorda banor med, vilket Àr najs =).

#30

Postad 22 juni 2009 - 21:49

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0
Är cirka en timme in i Dragon Quest 4 nu och Ă€n sĂ„ lĂ€nge sparkar det Final Fantasy IV pĂ„ bollarna.
  • Striderna Ă€r turordningsbaserade. Yay! Inga ###### active poo battle eller vad fan nu Final Fantasy kör med.
  • Man kan integrera med sin omgivning. Öppna skĂ„p, leta pĂ„ marken, m.m.
  • Det finns "pussel".
  • Musiken Ă€r grym.
  • Grafiken Ă€r bedĂ„rande.
Det bÄdar gott. :)

#31

Postad 23 juni 2009 - 13:57

DmD
  • DmD
  • ForumrĂ€v

  • 525 inlĂ€gg
  • 0
HÄller pÄ med Fable 2 jag.
Spoiler
och spelat lite lÀngre efter det.
Riktigt mysigt, avslappnat och bra spel. Tycker rösterna pÄ alla dialoger verkligen höjer spelet ytterligare ett snÀpp!

#32

Postad 23 juni 2009 - 14:13

Crabban
  • Crabban
  • ForumrĂ€v

  • 690 inlĂ€gg
  • 0
SjÀlv sitter jag och spelar Zelda: Twilight Princess för tillfÀllet, riktigt roligt spel.

#33

Postad 23 juni 2009 - 15:21

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlĂ€gg
  • 0
PS3, Infamos. Mycket underhÄllande.

PÄ X360, Riddick. Precis klarat Butcher Bay och kört igÄng Dark Athena. Hur kul som helst.

#34

Postad 23 juni 2009 - 19:11

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlĂ€gg
  • 0
Spelar just nu Terminator: Salvation till PS3. Helt okej spel, grafiken Àr inte super snygg.

#35

Postad 24 juni 2009 - 09:55

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

  • 1 408 inlĂ€gg
  • 0
Spelar just nu Counter Strike Source

ett vÀldigt lungt spel, dialogerna fÄr Àn att koppla av och njuta av spelet.......

#36

Postad 24 juni 2009 - 11:42

CusmaR
  • CusmaR
  • LĂ€rjunge

  • 345 inlĂ€gg
  • 0
Spelade nyss igenom prototype till 360, riktigt roligt spel dock lite kort om man endast kör uppdrag men jag kom upp i hela 15 timmar med uppdrag och lek i staden! hade alla upgraderingar nÀr jag slutade spela :lol: sÄ ja jag lekte en del hehe.

SÄ nu sitter jag hÀr utan underhÄllning what so ever och nÀsta "batch" av bra spel kommer inte förÀnn lagomt till jul, kÀnns lite surt men men!
Poppar ju sjÀlvklart i guitar hero lite dÄ och dÄ och brÀnner av en riff eller tvÄ!

#37

Postad 24 juni 2009 - 13:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlĂ€gg
  • 0

SÄ nu sitter jag hÀr utan underhÄllning what so ever och nÀsta "batch" av bra spel kommer inte förÀnn lagomt till jul, kÀnns lite surt men men!
Poppar ju sjÀlvklart i guitar hero lite dÄ och dÄ och brÀnner av en riff eller tvÄ!

AngenÀmt "problem" att inte ha nÄgot att spela :lol: . SjÀlv har jag alltid nÄgot i backloggen ifall det inte kommer nÄgot bra just nu.

#38

Postad 24 juni 2009 - 20:41

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlĂ€gg
  • 0

SÄ nu sitter jag hÀr utan underhÄllning what so ever och nÀsta "batch" av bra spel kommer inte förÀnn lagomt till jul, kÀnns lite surt men men!

Om du klarar av att köra spel som har nÄgra Är pÄ nacken sÄ finns det ju en hel uppsjö med spel som gÄr att ladda ner helt gratis :lol:. HÄller sjÀlv pÄ med Pc versionen av Full Spectrum Warrior som faktiskt har helt okej grafik Àven mÀtt med dagens standard, rÀtt sÄ kul spel med om man gillar spel med lite mer taktiska drag=).

Redigerat av Jack of all trades, 24 juni 2009 - 20:42.


#39

Postad 24 juni 2009 - 21:28

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • LĂ€rjunge

  • 434 inlĂ€gg
  • 0
Final Fantasy 7 (psn) Ligger pÄ CD 3 - karaktÀrerna snittar level 87. Och spelet Àr precis lika ###### bra som det var för 12 Är sen :lol:

#40

Postad 25 juni 2009 - 06:54

Besterman
  • Besterman
  • LĂ€rjunge

  • 431 inlĂ€gg
  • 0
Har precis gett mig in i BF: Bad Company multiplayer vÀrlden och efter 2 kvÀllar i tv-soffan Àr jag fast, som gamal BF Àlskare tycker jag att dom har lyckats igen.

tips pÄ vad mitt nÀsta spel bör vara? sitter med ett PS3, just nu inriktad pÄ ett av CoD spelen.

#41

Postad 25 juni 2009 - 07:21

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • MĂ€stare

  • 3 680 inlĂ€gg
  • 0
Varvar COD 5 med lite Burn Zombie Burn och Zen Pinball.... allt för att försöka ta sig ur det förb***** COD-trÀsket..!! :lol:

#42

Postad 25 juni 2009 - 10:11

jonas_g
  • jonas_g
  • Rookie

  • 2 inlĂ€gg
  • 0
Call of Duty 4. Riktigt nice online.

#43

Postad 25 juni 2009 - 10:28

PBateman
  • PBateman
  • ForumrĂ€v

  • 819 inlĂ€gg
  • 0
Sitter med Dead Space, riktigt riktigt bra spel. Är pĂ„ bana 9 nu och det börjar bli lite svettigt.
Hoppas att man har klarat det till helgen, hinner inte spela sÄ mycket under vardagarna.

Sen har jag inga spel kvar att spela :lol:

#44

Postad 25 juni 2009 - 13:27

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlĂ€gg
  • 0

tips pÄ vad mitt nÀsta spel bör vara? sitter med ett PS3, just nu inriktad pÄ ett av CoD spelen.

Det spel i serien som verkar ge mest vÀrde för pengarna Àr nog Cod 4, polaren spelade det pÄ sin box och gillade det skarpt. Del tre borde gÄ att fÄ tag pÄ för en vÀldigt billig penning, nÄgot CoD 4 kanske det inte Àr men nÀr det kom var Àven detta spel en "hit" för mÄnga.

Redigerat av Jack of all trades, 25 juni 2009 - 13:27.


#45

Postad 25 juni 2009 - 15:16

kinjon
  • kinjon
  • Beroende

  • 1 015 inlĂ€gg
  • 0
Just nu Àr det TrackMania Nations Forever som gÀller. Har alltid varit en sucker för arkadracing och eftersom detta Àr ett gratislir med enorm onlinecommunity sÄ kan det knappast bli bÀttre =)

Beroendeframkallande Àr det ocksÄ...

#46

Postad 25 juni 2009 - 23:50

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • MĂ€stare

  • 3 928 inlĂ€gg
  • 0

Final Fantasy 7 (psn) Ligger pÄ CD 3 - karaktÀrerna snittar level 87. Och spelet Àr precis lika ###### bra som det var för 12 Är sen :)


Lycka till med alla random encounters ;) Det Àr dom som sÀnker spelet.

#47

Postad 26 juni 2009 - 06:47

Besterman
  • Besterman
  • LĂ€rjunge

  • 431 inlĂ€gg
  • 0

tips pÄ vad mitt nÀsta spel bör vara? sitter med ett PS3, just nu inriktad pÄ ett av CoD spelen.


Efter en vÀnda till Game stop sÄ sitter man nu med resistance 2, blev det eftersom jag spelat CoD förut pÄ 360. Men dock aldrig online.

Spelade nÄn timme igÄr pÄ resistance, kan inte sÀga att jag blev direkt imponerad av singelplayer delen. Hoppas mera pÄ MP, fÄr se om man hinner testa lite i helgen. Annars blir det en ny vÀnda till Game stop och byta det mot nÄgot annat.

Hur Àr Killzone 2 jÀmfört med Resistance 2? Àr det stor skillnad eller Àr det som det mesta, en smak sak?

Redigerat av Besterman, 26 juni 2009 - 06:48.


#48

Postad 26 juni 2009 - 09:49

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlĂ€gg
  • 0

Hur Àr Killzone 2 jÀmfört med Resistance 2? Àr det stor skillnad eller Àr det som det mesta, en smak sak?

Som jag fattat det tÀvlar dom inte i samma liga, KZ 2 verkar vara det bÀsta fps spelet till PS3 till dags dato. Man behöver inte heller ha spelat det första spelet men det rekommenderas nog för att man ska fÄ ut det mesta av spelet. Hade jag Àgt en PS3 hade KZ 2 varit ett av de första spelen jag skaffade, gillade första spelet skarpt Àven om det hade stora problem med bilduppdateringen nÀr mycket hÀnde pÄ skÀrmen samtidigt.

Resistence 2 verkar dÀremot ha en bÀttre MP del och de recensioner jag sett eller lÀst anser att detta helt klart Àr den bÀsta delen sÄ innan du lÀmnar tillbaks spelet testa absolut att spela MP Àven om du inte kört klart spelet.

Redigerat av Jack of all trades, 26 juni 2009 - 09:53.


#49

Postad 26 juni 2009 - 10:08

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlĂ€gg
  • 0
inFAMOUS, riktigt roligt lir :) Har kört igenom det som good guy, nu ska ja prova vara elak ;)

#50

Postad 26 juni 2009 - 10:25

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlĂ€gg
  • 0
Virtua Tennis 2009 och Fifa 09, passar bra nu pÄ sommaren, sÄ behöver man inte spela sjÀlv :)



5 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 5 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.