Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

** Officiell tråd - HTC One **

553 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC One 2GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,68 (129) Inga priser
HTC One Mini 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,83 (5) Inga priser
HTC One M8 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 8,69 (54) Inga priser
HTC One M9 3GB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8 (15) Inga priser
HTC One M8s 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 6,56 (8) Inga priser
1 relaterade trådar

#151

Postad 24 april 2013 - 19:53

kaxe
  • kaxe
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Äntligen, nu har min HTC skickats så jag borde ha den imorgon,ska bli mycket intressant att se skapelsen....

#152

Postad 24 april 2013 - 20:34

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Äntligen, nu har min HTC skickats så jag borde ha den imorgon,ska bli mycket intressant att se skapelsen....

Grattis. Förbokat från Telia eller The Phone House? Verkar bara vara de som fått iväg lurar idag. Förutom swedenmobile då som varit igång ett tag.

edit: Glömde TeknikMagasinet, de fick också inte HTC one idag.

Redigerat av distortion2, 24 april 2013 - 22:01.


#153

Postad 24 april 2013 - 22:08

kaxe
  • kaxe
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Telia denna gång..... fick förra veckan besked att leveransen var försenad till början på maj och så kom
detta idag....... :)

#154

Postad 25 april 2013 - 00:47

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

  • 1 703 inlägg
  • 0
fan ni blir ju grundlurade grabbar
det är ju bara en dassig LCD skärm som inte visar era DSLR foton som dom är tänkta.

varför köpa en sån när ni kan få en S3/snart S4a med OLED skärm och Adobe RGB färgrymden?

ni vet väl om att fler färger på skärmarna kommer närmare verkligheten som vi ser den.
att kolla på en LCD med SRGB gamut är ju lite halv sunkigt.

Fler färger åt Folket! :)

Redigerat av Unregistered1008, 25 april 2013 - 00:53.


#155

Postad 25 april 2013 - 17:48

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0

fan ni blir ju grundlurade grabbar
det är ju bara en dassig LCD skärm som inte visar era DSLR foton som dom är tänkta.

varför köpa en sån när ni kan få en S3/snart S4a med OLED skärm och Adobe RGB färgrymden?

ni vet väl om att fler färger på skärmarna kommer närmare verkligheten som vi ser den.
att kolla på en LCD med SRGB gamut är ju lite halv sunkigt.

Fler färger åt Folket! :)


Jag bara måste kommentera detta: Min Note II har extremt kraftfulla färger som inte är naturliga - det går dock att ställa in den bättre. Jag tar definitivt en bra LCD istället, alternativt ställer om färgläget på AMOLED. I läge dynamiskt ger den sistnämnda rena rama färgexplosionen.

Starka färger är inte nödvändigtvis korrekta färger. AMOLED brukar traditionellt vara inställt för att visa starka färger, kalibrerar man skärmen kan den upplevas blek innan man vant sig - samma med TV-apparater.

Naturliga färger åt folket!

Redigerat av Unregistered43b822d3, 25 april 2013 - 17:51.


#156

Postad 25 april 2013 - 20:46

Sammun
  • Sammun
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

fan ni blir ju grundlurade grabbar
det är ju bara en dassig LCD skärm som inte visar era DSLR foton som dom är tänkta.

varför köpa en sån när ni kan få en S3/snart S4a med OLED skärm och Adobe RGB färgrymden?

ni vet väl om att fler färger på skärmarna kommer närmare verkligheten som vi ser den.
att kolla på en LCD med SRGB gamut är ju lite halv sunkigt.

Fler färger åt Folket! :)

Hoppas - och förmodar - att ditt inlägg enbart är för att provocera. Vad gäller skärmen så är det definitivt den bästa på marknaden just nu. Även när Galaxy S4 släpps så kommer den här skärmen vara i samma klass eller bättre enligt mig och många andra, inte minst pga mer naturliga färger och bättre betraktningsvinkel. Sen för att jävlas lite tillbaka så känns ju Galaxy S4 lite väl mycket "leksak" pga den plastiga lågbudget-känslan :)

#157

Postad 25 april 2013 - 22:58

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0

Hoppas - och förmodar - att ditt inlägg enbart är för att provocera. Vad gäller skärmen så är det definitivt den bästa på marknaden just nu. Även när Galaxy S4 släpps så kommer den här skärmen vara i samma klass eller bättre enligt mig och många andra, inte minst pga mer naturliga färger och bättre betraktningsvinkel. Sen för att jävlas lite tillbaka så känns ju Galaxy S4 lite väl mycket "leksak" pga den plastiga lågbudget-känslan :)


Jag kände på en One idag och skärmen är mycket bra, däremot håller jag inte riktigt med om att den är marknadens bästa i så mening att den slår andra 1080p-modeller såsom Xperia Z rakt av. Det exemplar jag provade hade i princip samma skärmkvalitet som min Z men med lite kallare färgton jämfört med min egen kalibrering. En mycket bra skärm med naturliga färger är det i fallet One och den slår definitivt en Samsung "färgexplosion" (dynamiskt läge).

Det jag däremot tyckte var lite ironiskt med One är att den kändes mycket lätt. Jag väntade mig lite mer vikt faktiskt, å andra sidan har den riktigt bra form, ligger bra i handen, fint välvd baksida för bra grepp och ergonomi samtidigt som materialkänslan är fin. Så en mycket bra mobil med mycket bra skärm är det.

Däremot är inte Sense min melodi, hade jag haft en One hade det blivit Nova Launcher Prime som vanligt.;)

#158

Postad 26 april 2013 - 08:53

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

  • 2 741 inlägg
  • 0

Jag kände på en One idag och skärmen är mycket bra, däremot håller jag inte riktigt med om att den är marknadens bästa i så mening att den slår andra 1080p-modeller såsom Xperia Z rakt av. Det exemplar jag provade hade i princip samma skärmkvalitet som min Z men med lite kallare färgton jämfört med min egen kalibrering. En mycket bra skärm med naturliga färger är det i fallet One och den slår definitivt en Samsung "färgexplosion" (dynamiskt läge).


Är det inte främst betraktningsvinkel som sägs vara bättre på One/S4 än på Z? Övriga skillnader tror jag är små, i synnerhet för den som jag som aldrig ens skulle tänka tanken att kalibrera en mobilskärm utan mer använder den som arbetsredskap :)

#159

Postad 26 april 2013 - 11:21

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Fått bekräftelse nu, så får min till veckan .

#160

Postad 26 april 2013 - 13:30

briskeby
  • briskeby
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0
Teknikmagasinet i Göteborg fick 1(!) mobil som jag lyckades lägga beslag på! Sitter just nu och flyttar alla inställningar/kontakter från min HTC Desire HD med det utmärkta verktyget. Har inte pillat mycket ännu då jag är på jobbet men den känns grym tycker jag! :)

Redigerat av briskeby, 26 april 2013 - 14:49.


#161

Postad 26 april 2013 - 13:31

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Nu sitter jag med min, himla trevlig mobil det här. Otroligt snygg. Håller på att synka allt mellan gamla och nya mobilen så jag har inte hunnit så långt än.

#162

Postad 26 april 2013 - 15:58

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

  • 2 741 inlägg
  • 0
Har inte riktigt haft tid att besöka några elektronikaffärer på ett tag, vilka är det som har htc one för demo i dagsläget?

#163

Postad 26 april 2013 - 17:13

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0

Är det inte främst betraktningsvinkel som sägs vara bättre på One/S4 än på Z? Övriga skillnader tror jag är små, i synnerhet för den som jag som aldrig ens skulle tänka tanken att kalibrera en mobilskärm utan mer använder den som arbetsredskap :)


Vill man ha ut maximal prestanda ur skärmen är det värt att kalibrera. One (i.a.f det exemplar jag testade) hade en blåaktig kall färgton jag hade kalibrerat bort om jag köpt den. Det är sällan skärmarna är riktigt bra inställda från fabrik även om mobila enheter är betydligt bättre i det avseendet än många TV-apparater (som verkligen behöver ställas in ordentligt för att ge bra bild).

#164

Postad 26 april 2013 - 17:36

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Vad använder man sig av för att kalibrera htcs skärm

#165

Postad 26 april 2013 - 21:17

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=OVx1uJkBQ48


http://www.youtube.c...h?v=RlaJMIe4Gj0

#166

Postad 27 april 2013 - 10:03

Loafer
  • Loafer
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Precis som många andra så skickades min telefon från halebop igår. Kan också skjuta in att det är knappt lönt att fråga supporten om kommande leveranser. Jag frågade om dom hade fått in en leverans, fick till svar att dom "inte hade någon information om det" och att inleverans skulle ske veckan efter. 30 minuter senare skeppades min telefon.

#167

Postad 27 april 2013 - 16:15

exoid
  • exoid
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
beställt nu en HTC ONE ifrån comviq http://webbutik.comv...iptionType=post

7-8 veckor står det på leverans, känns lite overkill med tanke på att de flesta börjar få sina mobiler nu, till slutet av april, början av maj... om det inte är så att comviq beställde väldigt sent

Hoppas att det går lite fortare än så.

Väldigt bra abonnemang förövrigt, ingen bindningstid och ingen uppsägningstid, jag tryckte i 0 månader jag, sen får vi se hur länge jag kör på abonnemanget!

#168

Postad 28 april 2013 - 11:17

Loafer
  • Loafer
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

beställt nu en HTC ONE ifrån comviq http://webbutik.comv...iptionType=post

7-8 veckor står det på leverans, känns lite overkill med tanke på att de flesta börjar få sina mobiler nu, till slutet av april, början av maj... om det inte är så att comviq beställde väldigt sent

Hoppas att det går lite fortare än så.

Väldigt bra abonnemang förövrigt, ingen bindningstid och ingen uppsägningstid, jag tryckte i 0 månader jag, sen får vi se hur länge jag kör på abonnemanget!

.

Dom som levereras nu har varit förbokade sedan mars.

Sen Comviq är väl inte en prioriterad leverantör? Om jag förstått det rätt så är det de som är listade här; http://www.htc.com/s...-one/#pre-order som får prioritet.

#169

Postad 28 april 2013 - 12:48

briskeby
  • briskeby
  • Amatör

  • 86 inlägg
  • 0
Har pillat lite mer nu. Det enda strulet är att jag inte kan välja Sverige som land för fjärrkontrollsappen, då får jag ett fel. Jag får låtsas att jag är i t ex USA för att kunna använda mobilen som fjärr... Men sen funkar det riktigt bra.

#170

Postad 28 april 2013 - 12:48

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

.

Dom som levereras nu har varit förbokade sedan mars.

Inte helt och hållet.

Den HTC One jag hämtade ut i fredags bokade jag från Teknikmagasinet i onsdags när någon postade i swedroidtråden att de fanns i lager på webbutiken.

Finns flera som beskrivit att de åkt runt i stockholm till alla PhoneHouse-butiker och hittat enstaka examplar som förbokats men inte hämtats ut, och kunnat köpa dessa. Så om man verkligen letar så går det att hitta.

#171

Postad 28 april 2013 - 23:28

Unregisteredb51f4b4a
  • Unregisteredb51f4b4a
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 2
http://www.youtube.c...h?v=eCefsWjKz0Q

#172

Postad 30 april 2013 - 07:41

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Nu när flera verkar ha fått sin telefon, vvad tycker ni om kameran?

#173

Postad 30 april 2013 - 16:44

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
nu beställde jag en svart HTC One, antar att man får den i slutet av Maj eller så. Går från Samsung S3 till denna. S3 får agera som jobb mobbe

#174

Postad 01 maj 2013 - 01:12

Unregisteredb51f4b4a
  • Unregisteredb51f4b4a
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Nu när flera verkar ha fått sin telefon, vvad tycker ni om kameran?


För att va ärlig...så e jag missnöjd för d mesta.
Väldigt gryniga bilder...sen vissa bilder blir asbra.

Inte haft möjlighet att testa i dagsljus...
Jämfört med iPhone 5, som gett mig bättre bilder överlag... :/

#175

Postad 01 maj 2013 - 05:15

kaxe
  • kaxe
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Dom bilder jag tagit har blivit kanonbra både med och utan blixt, har dock tagit närbilder med blixten på kattjäveln men dom blev kanonbra med bra skärpa,har en Samsung Galaxy SII och den ger ju bra bilder men jag tror denna är snäppet bättre, tog en bild på jobbet igår på en hydraulslang med sprucken nippelanslutning och jäklar vilken skärpa det blev i den bilden,klart godkänd att skicka med reklamationen till Hydroscand.

#176

Postad 01 maj 2013 - 11:17

Unregisteredfec72d49
  • Unregisteredfec72d49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Kan ni inte lägga upp lite bilder här så man får se :)

#177

Postad 01 maj 2013 - 11:43

Unregisteredb51f4b4a
  • Unregisteredb51f4b4a
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
HDR typ 4 på morgonen...

Bifogad fil(er)



#178

Postad 01 maj 2013 - 18:14

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Skärmen är inge rolig vid stark sol undra om brightness moddarna råder bot på det

#179

Postad 01 maj 2013 - 21:48

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

  • 2 741 inlägg
  • 0

Skärmen är inge rolig vid stark sol undra om brightness moddarna råder bot på det


Lite oroväckande då One vad jag läst ska vara bättre än S4an i solljus?

#180

Postad 01 maj 2013 - 22:42

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Den fungerar men jag hade velat se en mer ljusstark skärm. Undra om brightness moddarna fixar så man kan skruva upp ljusstyrkan mer

#181

Postad 02 maj 2013 - 00:55

Unregistered32857
  • Unregistered32857
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Har beställt en HTC One men kommer tyvärr(för mig och htc) att avbeställa den nu. Trodde verkligen jag hittat den perfekta telefonen med tanke på alla bra recensioner den fått etc.

Det som gjorde att jag ändrade mig var att jag kollade på lite kamerabilder i full upplösning, något jag tråkigt nog inte bemödade mig innan beställningen.
Kameran är bra i mörker men annars är den rätt kass. Gräsmattor ser ut som böljande fält av grön gegga mm mm.

Använder man kameran mest till att posta på facebook eller bara tar macrobilder spelar det ju ingen roll förstås men annars är det en dealbreaker för mig iallafall.

Jäkligt synd faktiskt. Annars hade den varit kanon..

Får köpa nästa modell som förhoppningsvis har en bättre kamera. :/

(för de som inte har en aning om vad jag jiddrar om: http://connect.dprev...llery7861681718 eller http://www.engadget....htc-one-review/ (finns en zipfil längst ner med originalbilder i originalupplösning också))

Skälet till att jag skriver är att de som är kinkiga med kameran (som jag) kollar upp det extra noga innan köp, så de vet vad de får.

Redigerat av Unregistered32857, 02 maj 2013 - 01:57.


#182

Postad 02 maj 2013 - 05:29

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Testet är inte gjort med senaste kamera uppdateringen verkar det som, tycker dock bilderna är fullt tillräcklig som mobilkamera.

Redigerat av Unregisteredc27b1e79, 02 maj 2013 - 06:04.


#183

Postad 02 maj 2013 - 07:40

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Någon som beställt en mhl adapter på eBay för HTC one, sjukt mycket billigare än media Link hd

#184

Postad 02 maj 2013 - 09:21

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

  • 704 inlägg
  • 0

Har beställt en HTC One men kommer tyvärr(för mig och htc) att avbeställa den nu. Trodde verkligen jag hittat den perfekta telefonen med tanke på alla bra recensioner den fått etc.

Det som gjorde att jag ändrade mig var att jag kollade på lite kamerabilder i full upplösning, något jag tråkigt nog inte bemödade mig innan beställningen.
Kameran är bra i mörker men annars är den rätt kass. Gräsmattor ser ut som böljande fält av grön gegga mm mm.

Använder man kameran mest till att posta på facebook eller bara tar macrobilder spelar det ju ingen roll förstås men annars är det en dealbreaker för mig iallafall.

Jäkligt synd faktiskt. Annars hade den varit kanon..

Får köpa nästa modell som förhoppningsvis har en bättre kamera. :/

(för de som inte har en aning om vad jag jiddrar om: http://connect.dprev...llery7861681718 eller http://www.engadget....htc-one-review/ (finns en zipfil längst ner med originalbilder i originalupplösning också))

Skälet till att jag skriver är att de som är kinkiga med kameran (som jag) kollar upp det extra noga innan köp, så de vet vad de får.


Vill du ha bättre mobilkamera får du titta in på en Nokia 808 Pureview. Den kanske saknar lite i själva mobil-delen dock. För att du ska få en bra bild av vilka för- och nackdelar som finns med kameran i HTC ONE ska du läsa Brian Klugs recension av telefonen. Den får alla andra recensioner att blekna i jämförelse.

Men jag kan tycka att om du verkligen har ett sådant behov av bra kamera, så kan du inte vända dig till mobilkameror i huvud taget, då får du titta på ren kameralösning, som en Sony Cybershot DSC-RX100 eller liknande. Eller bära med dig en riktig systemkamera om inte det heller duger.

http://www.anandtech...tc-one-review/4 - 5 sidor om kameran. Självklart ska du läsa hela testet för att du sedan ska kunna göra kvalificerade jämförelser mot andra tänkta mobiler att köpa.

#185

Postad 02 maj 2013 - 20:54

Unregistered32857
  • Unregistered32857
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

Testet är inte gjort med senaste kamera uppdateringen verkar det som, tycker dock bilderna är fullt tillräcklig som mobilkamera.

Vill du ha bättre mobilkamera får du titta in på en Nokia 808 Pureview. För att du ska få en bra bild av vilka för- och nackdelar som finns med kameran i HTC ONE ska du läsa Brian Klugs recension av telefonen. Den får alla andra recensioner att blekna i jämförelse.

Men jag kan tycka att om du verkligen har ett sådant behov av bra kamera, så kan du inte vända dig till mobilkameror i huvud taget, då får du titta på ren kameralösning, som en Sony Cybershot DSC-RX100 eller liknande. Eller bära med dig en riktig systemkamera om inte det heller duger.

http://www.anandtech...tc-one-review/4 - 5 sidor om kameran. Självklart ska du läsa hela testet för att du sedan ska kunna göra kvalificerade jämförelser mot andra tänkta mobiler att köpa.



Här finns bilder tagna med den nyaste uppdateringen och även om bilderna på ett sätt blir lite bättre så är de inte riktigt i min smak (kolla på de i fullformat).

http://pocketnow.com...te#!prettyPhoto

Även Swedroid har före & efterbilder förstås men tycker att dessa ger lite mer.

Jag har läst en hel hög recensioner men de ger inte så mycket i jämförelse med testbilder/videos som i mitt tycke säger mer än en textsnutt.
HTC One får till bra bilder i mörker (eller mer att de andra kamerorna inte klarar av det), men under ljusa förhållanden tycker jag att det finns andra alternativ på mobilmarknaden som ger bättre bilder.

I ärlighetens namn ska sägas att jag inte tror att det primärt handlar om själva upplösningen utan att HTC skärpe eller kantbehandlar sina bilder på nåt vis som gör att de i själva verket tappar detaljer
(tänk oljemålning). Och jag har inte riktigt lust att vänta och se om de kommer med en fix till det eller inte.

Själv köpte jag en (nu svär jag väl i kyrkan men..) S4a istället som i mitt tycke ger bättre bilder. Hade dock hellre köpt HTC One då Samsungen inte riktigt utstrålar samma premiumkänsla mm... men men.. kameran väger tyngre eftersom jag oftast ändå tar bilder i dagsljus.

Redigerat av Unregistered32857, 02 maj 2013 - 21:01.


#186

Postad 02 maj 2013 - 21:22

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Jag har tänkt så här, jag kommer köpa en vanlig kamera för att ta semester bilder osv. Denna kamera duger gott för att lägga upp bilder på facebook och instagram samt kolla på tv. Men jag är rätt övertygad att det finns mer potencial på denna kamera.

#187

Postad 02 maj 2013 - 22:46

Unregistered32857
  • Unregistered32857
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

Jag har tänkt så här, jag kommer köpa en vanlig kamera för att ta semester bilder osv. Denna kamera duger gott för att lägga upp bilder på facebook och instagram samt kolla på tv. Men jag är rätt övertygad att det finns mer potencial på denna kamera.


Hade jag primärt tänkt använda den för facebook och liknande hade jag antagligen valt HTC:n jag med, men min tanke var att använda mobilen för semesterbilder också. Får väl se hur det blir med den saken i slutändan.

Kanske blir till att köpa en liten kvalitativ kompaktkamera ändå men har även en systemkamera som räcker till bra bildkvalitetsmässigt. Lite jobbigare att bära runt bara. :)

Såg f ö på Sir Mix Alot:s länk till Brian Klug (AnandTech) att om man vred ner skärpan till -2 verkade det som att bilden blev mer naturlig så det kan ju vara värt att pilla lite på inställningarna och prova vad som händer.

Redigerat av Unregistered32857, 02 maj 2013 - 22:47.


#188

Postad 03 maj 2013 - 06:06

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Blir nog en Sony nex f3 för mig som semester kamera, sen har man ju denna också

#189

Postad 03 maj 2013 - 15:17

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Beställde en svart. Man får väl vänta toklänge innan man får den.

#190

Postad 03 maj 2013 - 15:19

kaxe
  • kaxe
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Har lagt upp några testbilder på htc.kaxe.se
själv tycker jag att dom är klart godkända för att vara en telefon som tagit bilderna.

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

http://iloapp.kaxe.s...1024&height=579

Redigerat av kaxe, 03 maj 2013 - 19:51.


#191

Postad 03 maj 2013 - 18:23

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
http://www.engadget....dr-mic-dropped/

#192

Postad 04 maj 2013 - 08:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag tyckte inte kameran var bra alls. känns som att jag fått bättre bilder med min galaxy 2 i lika bra förhållanden :/

#193

Postad 04 maj 2013 - 08:53

kaxe
  • kaxe
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
Känns? Jag hade en galaxy SII själv före HTC:n och det blir klarare bilder med HTC:n....

Redigerat av kaxe, 04 maj 2013 - 08:56.


#194

Postad 04 maj 2013 - 09:07

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0
Läser man denna tråden börjar man undra om folk är på jakt efter en ny kamera eller en ny telefon.
Ingen som skriver om ljudkvalite, hur den filtrerar ut bakgrundsljud, är den skön att hålla i vid längre samtal eller blir den varm?
Nån som rootat den och tagit bort Sense?

#195

Postad 04 maj 2013 - 09:51

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Den blir ljummen, ljudkvalitén är grym inget brus. Ska roota och flasha den snart.

Redigerat av Unregisteredc27b1e79, 04 maj 2013 - 09:53.


#196

Postad 04 maj 2013 - 09:56

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Postad bild
En inomhusbild med betydligt sämre ljus.

#197

Postad 04 maj 2013 - 18:30

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Någon som vet hur HTC ställer sig till spräckt display får man en ny lur om man betalar typ självrisk

Postad bild
En inomhusbild med betydligt sämre ljus.


Inte helt värdelöst

#198

Postad 04 maj 2013 - 19:32

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan plocka bort att man kan slå på högtalartelefonen när man ska ringa samtal? Om man sätter luren mot örat direkt man trycker på ring upp så kan man av misstag slå igång högtalartelefonen.

#199

Postad 04 maj 2013 - 20:55

Unregisteredc27b1e79
  • Unregisteredc27b1e79
  • Mästare

  • 2 665 inlägg
  • 0
http://connect.dprev...ne5-vs-lumia920

#200

Postad 04 maj 2013 - 21:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
I normala fall så får man väl samma lur med bytt display? Har du haft en förbannad otur med nya luren? :(



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.