Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fallout 3

541 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Fallout 3 (PC) (PC-spel) 9 8,71 (16) 25:-
Fallout 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8,8 (19) 196:-
Fallout 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 8,73 (10) 179:-
2 relaterade trådar

#1

Postad 26 december 2007 - 12:50

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Postad bild

Tyckte det va dags att det kom upp en tråd om spelet med stort S under 2008!

Release: Q3 2008

Key Features:

* Limitless Freedom! – Take in the sights and sounds of the vast Capital Wasteland! See the great monuments of the United States lying in post-apocalyptic ruin! You make the choices that define you and change the world. Just keep an eye on your Rad Meter!

* Experience S.P.E.C.I.A.L.! – Vault-Tec engineers bring you the latest in human ability simulation – the SPECIAL Character System! Utilizing new breakthroughs in points-based ability representation, SPECIAL affords unlimited customization of your character. Also included are dozens of unique skills and perks to choose from, each with a dazzling variety of effects!

* Fantastic New Views! – The wizards at Vault-Tec have done it again! No longer constrained to just one view, experience the world from 1st or 3rd person perspective. Customize your view with the touch of a button!

* The Power of Choice! – Feeling like a dastardly villain today, or a Good Samaritan? Pick a side or walk the line, as every situation can be dealt with in many different ways. Talk out your problems in a civilized fashion, or just flash your Plasma Rifle.

* Blast ‘Em Away With V.A.T.S.! – Even the odds in combat with the Vault-Tec Assisted Targeting System for your Pip-Boy Model 3000! V.A.T.S. allows you to pause time in combat, target specific body parts on your target, queue up attacks, and let Vault-Tec take out your aggression for you. Rain death and destruction in an all-new cinematic presentation.

* Mind-Blowing Artificial Intelligence! – At Vault-Tec, we realize that the key to reviving civilization after a global nuclear war is people. Our best minds pooled their efforts to produce an advanced version of Radiant AI, America’s First Choice in Human Interaction Simulation. Facial expressions, gestures, unique dialog, and lifelike behavior are brought together with stunning results by the latest in Vault-Tec technology.

* Eye-Popping Prettiness!* – Witness the harsh realities of nuclear fallout rendered like never before in modern super-deluxe HD graphics. From the barren Wasteland, to the danger-filled offices and metro tunnels of DC, to the hideous rotten flesh of a mutant’s face.



Lågupplöst teaser
Högupplöst teaser


Postad bild

Läsbart:

Hemsidan
För er som vill läsa om Fallout 1&2 och mer efter det...

Postad bild

#2

Postad 26 december 2007 - 16:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Topper Harley 77
Verkligt fin tråd :)


Är det något spel som jag längtar allra mest efter så är det Fallout 3 :D
Känns bara så avlägset.Q3 :lol: åså nåra förseningar på det så har vi det julen 2008

#3

Postad 26 december 2007 - 23:14

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Topper Harley 77
Verkligt fin tråd :)


Är det något spel som jag längtar allra mest efter så är det Fallout 3 :D
Känns bara så avlägset.Q3 :D åså nåra förseningar på det så har vi det julen 2008


Man tackar, men med ett sånt kalasspel kan inte tråden bli annat än makabert bra :D
Visst känns det lite avlägset men det känns som att F3 kanske puttar ner bioshock från tronen
(mass effect var tyvärr inte ens i närheten tycker jag, som ett dåligt avsnitt av babylon 5) och då är det värt att vänta på.

Under tiden kan man roa sig med att spela igenom fallout 1 och 2, kanske brotherhood of steel till gamla krysslådan.
Eller varför inte ett varv till på oblivion som trollkarl. :lol:

#4

Postad 27 december 2007 - 00:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

kanske brotherhood of steel till gamla krysslådan.

Uuugh... tyckte du det var bra :) ?

#5

Postad 27 december 2007 - 08:27

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

kanske brotherhood of steel till gamla krysslådan.

Uuugh... tyckte du det var bra :) ?


Verkligen inte men det "är" fallout det med :D

#6

Postad 28 december 2007 - 14:22

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0
Började spela fallout 2 för några månader sen bara för att komma in i stämningen igen, kan ju säga att suget efter trean inte blev mindre :)
Hoppas bara att det fortfarande är hyffsat fritt, att man kan döda i stort sett vemsomhelst, blev lite besviken på Mass Effect på den punkten och imponerad av det i Oblivion (och fallout) , och med tanke på vilka det är som utvecklar FO3 så hoppas jag innerligt att det fortsätter så.
Gillar förövrigt själva tidsepoken och alla mutanter o sargade ställen, och för att inte prata om humorn o vapnen, tröttnat lite på svärd o lasergevär (som ser likadana ut i stort sett, mass effect)
Längtar som f*n helt enkelt

Redigerat av D-J, 28 december 2007 - 14:32.


#7

Postad 28 december 2007 - 15:19

TukTuk
  • TukTuk
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som är rädd att spelet har blivit sämre när de tagit bort turn-based och gjort det till en FPS-view?

Hade gärna behållt gamla vyn men kanske med fri kamera istället. Nya action systemet är jag tveksam till...

Fast det är nog mest jag som tycker de gamla är så bra att jag inte vill byta bort något.

#8

Postad 28 december 2007 - 17:39

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Själv hatar jag turbaserade spel så det är bara positivt att byta enligt mig. Fallout 3 kommer bli grymt, bara lite rädd för hypen kring spelet då jag nästan alltid blir mer eller mindre besviken på spelen :)

#9

Postad 24 mars 2008 - 00:26

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Postad bild

OXM's preview av F3 också...

Redigerat av Topper Harley 77, 24 mars 2008 - 13:01.


#10

Postad 25 mars 2008 - 15:28

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
http://fallout3.word...e-fallout-fans/

Update: A few notes from the podcast, not a transcript mind you:

-”Fans sending death threats” says one of the OXM guys. Another one calls Fallout fans”rabid Right Wing kind of fans”.

-Over 200 endings, since last week. The 12 endings was surpassed sometime ago.


-The game is twice bigger than what they thought in the beginning.

-Always just one humanoid-type companion, and another NPC like Dogmeat.

-Dogmeat can die, but they are working on his health and how you maintain him.

- Dogmeat can be given assignments, and will try to follow them with his Radiant AI.

-Brotherhood of Steel doing their own thing; already in finished state on the game; they are on the verge of extinction, you’ll interact with them a lot more after a determined point in the game.

-The game is finished, but needs a lot more polishing and testing, they are doing many playthroughs; they keep adding stuff, sometimes it takes 100 hours to play, just the main quest takes about 20 hours.

-Absolutely tracking at fall 2008.

- Todd notes “Usually I’m concerned with making sure they understand what the game is and what the game isn’t. I always worry that somebody reads about it and they get excited, whether they’re old Fallout fans or a newer fans of ours. My concern is usually I want them to know as much as they can so that when they go to buy the game they know what they’re getting. (…) The people who bought Oblivion and then said “I didn’t like it, this isn’t what I thought I was getting”, that’s usually what concerns me more (…)
We have a lot more respect for them [Fallout fans] than anybody thinks in terms of they’re very very passionate and we wouldn’t have it in any other way.
I think you have to look at those comments and they’re usually not raging to rage, although that happens sometimes.”

-Todd acknowledges that some of the new screenshots at OXM got positive reactions too, some fans are beginning to understand their take on the wasteland, visually.

-Todd not going to change the game, when people say they don’t like the presentation; but on aesthetics and how things were interpreted by them they go “hey is there something we’re missing or didn’t take into consideration” and deal with it.



#11

Postad 06 juni 2008 - 19:04

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Herre gud... vilket jäkla godis !

Bethesda announce Fallout 3 survival edition

PRESS RELEASE: Bethesda Softworks® and Amazon.com Announce Fallout® 3 Survival Edition

Fallout 3 Survival Edition to be Available Exclusively on Amazon.com

June 6, 2008 (Rockville, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, and Amazon.com (NASDAQ:AMZN) today announced the Fallout® 3 Survival Edition for Xbox 360®video game and entertainment system from Microsoft, PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Games for Windows. The limited Survival Edition is now available for pre-order exclusively through www.Amazon.com/fallout3.

This ultimate Fallout 3 package includes a life-size replica of the Pip-Boy 3000, the wrist-mounted device worn by characters in-game. The Pip-Boy 3000 has been painstakingly recreated and modified for real world display as a digital clock. In addition to the Pip-Boy 3000, the Survival Edition will include all of the items included in the Fallout 3 Collector's Edition:

• The Fallout 3 game;
• Customized, metal Vault-Tec lunch box;
• 5" Vault Boy Bobblehead;
• 'The Art of Fallout 3' hardcover book; and
• 'The Making of Fallout 3' DVD

"We're thrilled to be working with Amazon.com on this exclusive edition," said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. "The Survival Edition offers gamers the unique opportunity to own a piece of video game history along with a collection of limited edition items – it's the definitive Fallout 3 package."

"This is an exciting day for Amazon customers and Fallout fans," said Greg Hart vice president of video games and software at Amazon. "We're delighted to be the exclusive destination for Fallout 3 Survival Edition; this is a great example of the continually expanding selection we offer to gamers."

Fallout 3 features one of the most realized game worlds ever created. Create any kind of character you want and explore the open wastes of post-apocalyptic Washington, D.C. Every minute is a fight for survival as you encounter Super Mutants, Ghouls, Raiders, and other dangers of the Wasteland.

Currently under development at Bethesda Game Studios – creators of award winning The Elder Scrolls IV: Oblivion®, the 2006 Game of the Year – Fallout 3 is one of the most anticipated games of 2008 and is slated for release this Fall on Xbox 360, PLAYSTATION®3 system and Games for Windows.


Kan köpas här...

http://www.shacknews...49437e61f49.jpg

#12

Postad 08 juni 2008 - 08:42

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Jag tycker att de ska börja ersätta artbooks med en mapp med lösa bilder tryckta på något bra papper så man kan sätta upp dem någonstans om man får lust. Musik CD istället för making of.

Vill ha en pipboy som man kan bära runt armen med till exempel en inmoddad iPhone i. :(

#13

Postad 21 juli 2008 - 14:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Trailern från E3 såg ju riktigt nice ut. :)

#14

Postad 21 juli 2008 - 19:10

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Jag blev också glatt överraskad av att det är ett FPS (med en twist) och inte turnbased :)

Vet inte ja, tycker det påminner lite om Bioshock med den där lilla gubben B)

#15

Postad 21 juli 2008 - 21:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Såg iaf gory ut så det räcker och blir över. Nice mininuke på slutet :)

#16

Postad 22 juli 2008 - 08:19

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0

Vet inte ja, tycker det påminner lite om Bioshock med den där lilla gubben :D


Tyckte mycket påminnde om Fallout när jag spelade Bioshock :) Fallout-serien hade den "stilen" först :)

#17

Postad 17 augusti 2008 - 19:13

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
En hel hög med bilder... GODIS !

#18

Postad 20 augusti 2008 - 22:13

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Fallout 3 to be available October 28 in North America, October 31 in Europe

#19

Postad 21 augusti 2008 - 12:23

perma
  • perma
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Nån som vet om det kommer en limited edition eller en Fallout 3 Survival Edition till Sverige? Hittar inget vettigt någonstans.

Jag vill verligen ha lunchboxen och Bobblehead-gubben. Skulle ju dominera på jobbet då...

#20

Postad 21 augusti 2008 - 13:22

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
limited borde komma tycker man, men survival får du högst troligt importera.

#21

Postad 21 augusti 2008 - 18:03

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
LÅter trevligt! Jag har inte spelat det tidigare, men däremot Bioshock som hade en otroligt skön atmosfär, med upplevdes som lite klaustrofobiskt och enforming ibland. Det iaf det snyggaste spelet jag lirat.

#22

Postad 21 augusti 2008 - 18:15

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Survial är exklusivt för amazon så det är väl därifrån man får köpa det i så fall...

Tror faktiskt Fallout 3 kan toppa Bioshock :)

#23

Postad 30 augusti 2008 - 23:37

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Dom nya gameplay trailersna visar att det är GOTY-varning utfärdat... godis!

#24

Postad 31 augusti 2008 - 00:05

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Ja detta verkar riktigt coolt. Har aldrig lirat 1an eller 2an.
Är det stora spel?

#25

Postad 31 augusti 2008 - 00:20

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Stora?
Dom är kalasbra, så dom är stora i det sammanhanget men inte speciellt stora storleksmässigt.

#26

Postad 31 augusti 2008 - 07:01

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Ja detta verkar riktigt coolt. Har aldrig lirat 1an eller 2an.
Är det stora spel?


Det beror på vad du menar med stort. Första spelet har jag för mig tog ca 20 timmar att spela igenom och andra ungeför 40 timmar. Bästa rollspelen jag spelat någonsin. Oerhört bra. Grafiskt är de tyvärr inte mycket för världen längre.

#27

Postad 31 augusti 2008 - 07:30

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0
Ja lång speltid menade jag förstås :)

#28

Postad 31 augusti 2008 - 18:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ja lång speltid menade jag förstås :)


Beror på hur man spelar dem. De går att klara på ett par timmar om man vill.
Storheten med dem är att de är så fria. Man kan göra lite vad man vill. Hoppa det finns kvar i 3an också.

#29

Postad 17 oktober 2008 - 10:13

Unregisteredefef35ce
  • Unregisteredefef35ce
  • Wannabe

  • 33 inlägg
  • 0
Ja gott folk.
Nu börjar det dra ihop sig. Två veckor kvar!

Fick just upp ögonen för fallout 3. Stor fan av Fable och såg fram imot del 3, men nu verkar fallout 3 ta täten
på önskelistan.



Fable 2

Redigerat av Unregisteredefef35ce, 17 oktober 2008 - 16:47.


#30

Postad 24 oktober 2008 - 15:44

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
http://metro.se/se/a...53-68/index.xml
"Risk för kränkning stoppar Fallout i Indien."... "Någon närmare förklaring nämns inte, men Gamingindians.com gissar att de tvåhövdade mutantkorna i spelet, döpta efter flera vördade indiska predikanter kan ha något med Microsofts beslut att göra."
Det är roligt det där med religion =) inte för att det påverkar oss iofs..

#31

Postad 24 oktober 2008 - 16:04

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Såg att Official Xbox Magazine gav detta 10/10 (enligt gamerankings). Tycker ändå det är förhållandevis lugnt i tråden här - kan ju iofs ha att göra med den brutala mängden lovande spel på väg ut. Sitter själv med en förhandsbokning och håller tummarna inför den 30:e...

#32

Postad 27 oktober 2008 - 15:50

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Väntar också med spänning. Jag har inte hört något om försening och det är väl bara ett par dagar kvar........

Får skynda på att bli klar med Far Cry 2 bara....

#33

Postad 27 oktober 2008 - 16:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ska lira klart Fable 2 först sen blir det att ge sig på Fallout 3.

#34

Postad 28 oktober 2008 - 11:12

perma
  • perma
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
Blir inte mindre sugen på Fallout 3 just nu. Fallout 3 ligger just nu på 93/100 på Metacritic, med översvallande recensioner. Gillar den här formuleringen på Gamespy:

Plenty of folks complained that the game would just end up being "Oblivion with guns" (of course, some would argue that that's not exactly a bad thing, as 2006's Elder Scrolls title was one of that year's finest RPGs). Now that we're closing in on a hundred hours logged into Fallout 3, we can safely say that while Fallout 3 bears an uncanny resemblance to Oblivion in some ways, it's also a far superior game in many others.

kan det inte bli den 30:e snart...

#35

Postad 28 oktober 2008 - 12:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Blir inte mindre sugen på Fallout 3 just nu. Fallout 3 ligger just nu på 93/100 på Metacritic, med översvallande recensioner. Gillar den här formuleringen på Gamespy:

Plenty of folks complained that the game would just end up being "Oblivion with guns" (of course, some would argue that that's not exactly a bad thing, as 2006's Elder Scrolls title was one of that year's finest RPGs). Now that we're closing in on a hundred hours logged into Fallout 3, we can safely say that while Fallout 3 bears an uncanny resemblance to Oblivion in some ways, it's also a far superior game in many others.

kan det inte bli den 30:e snart...


Jepp. Det blir nog bra som attan.
De flesta säger att det är Oblivion med guns. Låter bra i mina öron. Oblivion är ett av de bästa spelen jag ngnsin spelat :)

#36

Postad 28 oktober 2008 - 13:24

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jepp. Det blir nog bra som attan.
De flesta säger att det är Oblivion med guns. Låter bra i mina öron. Oblivion är ett av de bästa spelen jag ngnsin spelat :)


Samma här! ;)

Ska nog försöka kolla runt lite om inte någon butik råkar sälja Fallout lite tidigt... :blink:

#37

Postad 28 oktober 2008 - 13:40

perma
  • perma
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
På mygamercard.net är det redan 132 svenskar som sitter inne med Fallout 3...surt att själv behöva vänta tills på torsdag. Varför kan inte vi i Europa få spelen samtidigt som USA!!! Skall det behövas 2 dagar extra för att trycka en meningslös svensk/dansk/norsk baksidetext på spelet eller vad?

#38

Postad 28 oktober 2008 - 14:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

På mygamercard.net är det redan 132 svenskar som sitter inne med Fallout 3...surt att själv behöva vänta tills på torsdag. Varför kan inte vi i Europa få spelen samtidigt som USA!!! Skall det behövas 2 dagar extra för att trycka en meningslös svensk/dansk/norsk baksidetext på spelet eller vad?


Piratkopior. Spelet släpps i USA idag så det är helt omöjligt att de har en riktig kopia.

#39

Postad 28 oktober 2008 - 15:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Var inte såå bra recension av Gamereactor...

Edit
Det bästa för er är väl att 360 versionen som vanligt är lite bättre ...
Ångrar att ja inte köpte till 360 lite :)

Redigerat av moparman, 28 oktober 2008 - 15:40.


#40

Postad 28 oktober 2008 - 19:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ångrar att ja inte köpte till 360 lite :(

Ljudets fel eller?

#41

Postad 28 oktober 2008 - 20:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Joo framför allt..360 låter som den ska skära :(

Sen har ja bredbandsjacket på övervåningen så ja har inte orkat dra kabel till 360....Tänkte att internet kan va bra om det skulle bli uppdatering eller så..Och det verkar verkligen behövas till ps3 om man läser recensioner iaf...

Från gamespot

It's a shame, in light of these impressive design elements, that the PlayStation 3 version is shockingly inferior to the others from a technical perspective. Although the Xbox 360 and PC versions display the occasional visual oddity and bland texture, these nitpicks are easy to overlook. Sadly, the jagged edges, washed-out lighting, and slightly diminished draw distance of the PS3 release aren't so easy to dismiss. We also experienced a number of visual bugs on the PS3. Character faces disappeared several times, leaving only eyeballs and hair; limbs on robots went missing; some character models had an odd outline around them as if they were cel-shaded; and the day-to-night transition may cause odd streaks on the screen as you move the camera around. This version doesn't even offer trophies, whereas the Xbox 360 and PC versions offer Xbox Live/Windows Live achievements.


Fu*k

#42

Postad 28 oktober 2008 - 21:56

Unregisteredb42dd6d9
  • Unregisteredb42dd6d9
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Fick ett samtal ifrån EBgames idag. Och dom sa att det var nån affär i Stockholm som hade börjat sälja Fallout redan igår. Så nu fick dom oxå börja göra det hade dom fått ett mail om.

Så jag ska ner när dom öppnar imorrn och hämta ut min collectors edition

#43

Postad 28 oktober 2008 - 22:46

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0
Gamereactor var inte alls nöjda med det. Men varför bry sig om dem egentligen? :(

#44

Postad 28 oktober 2008 - 22:57

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Spelet ligger och togglar kring 90 / 100 på metacritic just nu. Verkar mycket lovande.

#45

Postad 28 oktober 2008 - 23:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Inte alls nöjda är väl att ta i...Fick en 7:a å en 8:a ....

Lägre än vad jag tippade men

#46

Postad 28 oktober 2008 - 23:57

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0

Inte alls nöjda är väl att ta i...Fick en 7:a å en 8:a ....

Lägre än vad jag tippade men


Om man läste recensionen så fick jag uppfattningen av att de satt 7:an för att inte göra fansen alltför besvikna. Tror egentligen recensenten själv ville sätta lägre betyg..

#47

Postad 29 oktober 2008 - 00:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ser man 7:an i perspektiv från alla andra recensioner som kommit så är gamereactors recension den som gett lägst betyg av alla så här länge....

Frågan är ju bara vilken recensent som har mest lik smak som en själv...Hoppas det inte är gamereactors :(

Tycker det är lite svammligt av en del som verkar bli sur å arg för att ett spel får dåliga betyg :D

Dock inte här men på andra forum...Man måste ju ändå ha klart för sig att det är en persons åsikt :lol:

#48

Postad 29 oktober 2008 - 00:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ser man 7:an i perspektiv från alla andra recensioner som kommit så är gamereactors recension den som gett lägst betyg av alla så här länge....

Frågan är ju bara vilken recensent som har mest lik smak som en själv...Hoppas det inte är gamereactors :(

Tycker det är lite svammligt av en del som verkar bli sur å arg för att ett spel får dåliga betyg B)

Dock inte här men på andra forum...Man måste ju ändå ha klart för sig att det är en persons åsikt :lol:


Jepp. En del tåler inte när man sågar "deras" spel som de väntat på i massa år. Det är itne alls tillåtet att ha en egen åsikt :D

#49

Postad 29 oktober 2008 - 01:24

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0

Piratkopior. Spelet släpps i USA idag så det är helt omöjligt att de har en riktig kopia.


Uhmmm, journalister, folk som lyckats köpa spelet för tidigt från virriga butiker, folk som jobbar i butiker med slappa (generösa? :( policies, folk inom spelbranschen, folk som känner folk inom spelbranschen etc.

I princip alla spel finns ute i form av demokopior (de som inte har manual och som det står "NOT FOR RETAIL" på, jag har en ansenlig mängd sådana) ett bra tag innan de släpps officiellt, dessutom får butikerna ofta spelen två tre dagar innan launch så att de ska kunna distribuera ut dem i sina kedjor etc.

Tror stanoilfoliemössan satt lite för långt ner över öronen idag? :lol:

#50

Postad 29 oktober 2008 - 08:15

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Jag ser att Discshop skickat mitt ex idag.... :(



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.