Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Nintendo Wii

751 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 05 januari 2007 - 03:29

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

WarioWare kommer strax till Wii...
Ni som spelat WarioWare på DS, ÄR det skoj? Visst, man ska inte haka upp sig på grafiken, men ******** i gatan vad ful den är! Man ser filmklippen på Wii-versionen och undrar om allt inte bara är ett skämt. Jag har inte hajat hajpen.
...Jajust, går det att spela ensam eller är det lika skoj som att berätta skämt för sig själv?

<{POST_SNAPBACK}>

Var det inte du som spelade Gottlieb Pinball =P? Grafik torde inte vara nån big deal för dig :P

Wario Ware på DS är kul, ser ännu roligare ut på Wii eftersom det ger en lite extra dimension. Grafiken har inget med saken att göra. Spela ensam på DS är skoj.

Det är ett reaktionsspel. Lista ut vad du ska göra och gör det så snabbt och rätt som möjligt.

Kommande spel frågor ska tas i kommande spel tråden.

<{POST_SNAPBACK}>


Haha, det tog ett tag innan jag förstod var mitt inlägg tagit vägen. Helt plötsligt var det borta bara. Men visst, jag ska försöka lära mig posta rätt. (O:

#102

Postad 05 januari 2007 - 05:39

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Stämmer det att även wiimoten är regionskodad? nunchuken?
Jag vill ha Mario Party! ...på tal om inget.

Redigerat av peppe eng, 05 januari 2007 - 07:11.


#103

Postad 05 januari 2007 - 09:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Stämmer det att även wiimoten är regionskodad? nunchuken?
Jag vill ha Mario Party! ...på tal om inget.

<{POST_SNAPBACK}>


Nej. Det är bara spel som är regionskodade. Tillbehören är samma.

#104

Postad 05 januari 2007 - 11:33

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Stämmer det att även wiimoten är regionskodad? nunchuken?
Jag vill ha Mario Party! ...på tal om inget.

<{POST_SNAPBACK}>


Nej. Det är bara spel som är regionskodade. Tillbehören är samma.

<{POST_SNAPBACK}>


...spelen och konsollen är alltså regionskodade. men inte tillbehören? bara för att förtydliga.

#105

Postad 05 januari 2007 - 12:16

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Nej. Det är bara spel som är regionskodade. Tillbehören är samma.


Tycker inte det kan bli mycket mera klart, men ja, för att svara på dig fråga.

#106

Postad 05 januari 2007 - 15:12

calle909
  • calle909
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Såg att Colin McRae Rally 2007 finns med på prisjakts lista av Wii spel men hittar inget om det på nintendos sida? Någon som vet något?

#107

Postad 05 januari 2007 - 16:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Jag vet iallafall inget om det. Det ska komma till 360 och PS3, men har inte hört något om någon Wii version.

#108

Postad 08 januari 2007 - 16:09

Gesserit
  • Gesserit
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Wario kommer ju bli grymt men jag vill fler lättillgängliga spel typ Wii Sports. Finns det några Miibaserade spel på gång eller?

#109

Postad 09 januari 2007 - 05:21

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Hmf, jag är fortfarande osäker på Wario då det ser så hiskeligt fult ut, men av betygen att döma så kommer jag nog köpa det ändå. Varvade Rayman igår och har inte mycket kvar på Zelda. Monkey Ball har jag inte riktigt fastnat för. Tony Hawk som man blev påtvingad är ju inte sååå imponerande direkt.

Elebits är jag också lite tveksam till. Det känns som att alla spel där man använder wiimoten på ett "intutivt" sätt får lite hype. Att skaka fram massa "bits" i olika miljöer... jag har svårt att tro på att det kan vara så skoj i längden. Känner samma osäkerhet då det gäller Trauma Center. Jag vill ha ett onlinespel som växer och räcker aslänge. Eller ett spel där man lätt kan lägga ner 100 timmar och inte alls vara klar på något sätt.

Nu menar jag inte att låta negativ, jag kommer ju ändå köpa ALLT som får bra betyg. Även fula WarioWare. Hahaha! Kan inte låta bli.
Längtar dock till Mario Galaxy, Gottlieb vs. Williams(håller modet uppe och vill att den ska vara bättre än classicsbajset), Final Fantasy...

Finns det några übertitlar i pipe:en ni känner till som jag kanske missat?

(Wii Play med två pers hur skoj som helst i all sin enkelhet. Jag och en kompis satt och körde Air Hockey och framförallt Tanks en hel natt nu i julas och det var beroendeframkallande som tusan. (O: )

#110

Postad 09 januari 2007 - 06:11

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Wario kommer ju bli grymt men jag vill fler lättillgängliga spel typ Wii Sports. Finns det några Miibaserade spel på gång eller?

<{POST_SNAPBACK}>


ryktas juh lite om wiisports 2, och med framgångarna nintendo fått så skulle jag inte tveka så mycket =). helt klart kommer dom släppa fler såna spel, frågan är bara när.

peppe eng, om du bara går efter grafiken tappar du väldigt många fina spel :angry:. wario ware är ett av dom. grymt roliga partyspel som inte kan slå fel ^^

#111

Postad 09 januari 2007 - 11:52

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
en wii tillsammans med Mario galaxy och zelda tackar man inte nej till.

#112

Postad 09 januari 2007 - 12:02

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Finns det några übertitlar i pipe:en ni känner till som jag kanske missat?

<{POST_SNAPBACK}>


Metroid, Super Smash Brothers, Mario Galaxy, Killer 7 och Super Paper Mario.
Dom spel som jag ser fram emot just nu på Wiin.

#113

Postad 09 januari 2007 - 12:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Killer 7 lirade jag lite på PS2. Helt värdelöst.
Trauma Center och Elebits är lockande dock.
Såg när de spelade Cooking Mama på Gamespot igår. Såg kul ut.
Men inget datum till Europa än :( Fan att man köpte en europeisk Wii. Så jäkla drygt att behöva vänta på varenda titel.

#114

Postad 09 januari 2007 - 16:26

Gesserit
  • Gesserit
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Warioware kommer bli skitkul på Wii, de kan bara inte ha misslyckats.

Och när man snackar om den spelserien får man verkligen inte ens slänga en tanke på grafiken. Grejen är att det är svårt att förstå tjusningen med Wario om man inte provat eftersom det är ett så sjukt koncept. Kan bara säga att jag som aldrig varit intresserad av evighetsspel där det bara handlar om att samla poäng osv. kan sitta och spela de andra wariotitlarna hur mycket som helst. Det är ett speciellt spel.

Hoppas butikerna har fått in det på fredag. Perfekt helgnöje. Ska göra det till en förfest om jag får tag på det. Kommer bli hur kul som helst att samlas, krydda med lite av systemets nektar och bara flamsa. Härliga tider.

Funderar på om man borde förhandsboka det.. Nån som gjort det?

#115

Postad 09 januari 2007 - 16:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Finns det några übertitlar i pipe:en ni känner till som jag kanske missat?

<{POST_SNAPBACK}>


Metroid, Super Smash Brothers, Mario Galaxy, Killer 7 och Super Paper Mario.
Dom spel som jag ser fram emot just nu på Wiin.

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer Killer 7 till Wii också :( ? Det finns ju redan till Gamecube.

De som gjorde Killer 7 (suda?) håller vad jag vet på med ett annat spel som ska likna GTA (Heroes typ). Killer 7 borde ju redan vara bakåtkompatibelt.

Radiozo: Cooking Mama var inte så värst kul på DS, men det hade mycket med kontrollen att göra. De kanske fixar det nu, får gärna lägga in fler varianter på matlagning så det inte blir så repetitivt också.

#116

Postad 09 januari 2007 - 17:41

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Finns det några übertitlar i pipe:en ni känner till som jag kanske missat?

<{POST_SNAPBACK}>


Metroid, Super Smash Brothers, Mario Galaxy, Killer 7 och Super Paper Mario.
Dom spel som jag ser fram emot just nu på Wiin.

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer Killer 7 till Wii också :( ? Det finns ju redan till Gamecube.

De som gjorde Killer 7 (suda?) håller vad jag vet på med ett annat spel som ska likna GTA (Heroes typ). Killer 7 borde ju redan vara bakåtkompatibelt.

<{POST_SNAPBACK}>


Heroes heter nog spelet, läst lite om spelet och blandade ihop namnet på föregångaren och vad det kommande spelet ska heta.

#117

Postad 10 januari 2007 - 04:25

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Ah, Metroid, Super Smash Brothers och Super Paper Mario är nåt att se fram emot!

No More Heroes ser onekligen intressant ut. Hoppas att kontrollen är lite mer flexibel och "realistisk" än Red Steel. Jag skulle vilja se mer hur det ser ut när man spelar själva spelet. En trailer kan vara rysligt långt ifrån verkligheten.

#118

Postad 10 januari 2007 - 16:44

Unregistered32aa326d
  • Unregistered32aa326d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
På fredag kommer Wario Ware: Smooth Moves.
Verkar vara ett bra partyspel.

Redigerat av Unregistered32aa326d, 10 januari 2007 - 16:44.


#119

Postad 10 januari 2007 - 18:38

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Ja, det verkar inte bättre än att jag måste köpa det också. men jag ska försöööka vänta några dagar. Har massa jobb som måste få prioritet och sen har jag lite Zelda kvar också.
Hmf, var korkad och klickade på en länk som ledde till en Zeldawalkthrough där det var markerat från A till Q och jag såg att jag skulle börja på O. Jag vill inte att det ska ta sluuut! \O:

(haha, såg att jag klev upp i "rankingen" till amatör vid mitt femtionde inlägg. woohoo!)

Redigerat av peppe eng, 10 januari 2007 - 18:41.


#120

Postad 11 januari 2007 - 13:51

TinyJoel
  • TinyJoel
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0

Hmf, jag är fortfarande osäker på Wario då det ser så hiskeligt fult ut

<{POST_SNAPBACK}>


Sedan när gör grafiken spelet?

#121

Postad 11 januari 2007 - 17:30

ka313
  • ka313
  • Amatör

  • 91 inlägg
  • 0
Upp till tolv spelare läste jag i tråden att Wario Ware funkade med. Någon som vet mer om detta?

Det är bara att hooka upp remotes som tusan och lira eller??? Me like i så fall!!!!

#122

Postad 11 januari 2007 - 18:47

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Hmf, jag är fortfarande osäker på Wario då det ser så hiskeligt fult ut

<{POST_SNAPBACK}>


Sedan när gör grafiken spelet?

<{POST_SNAPBACK}>


Njae, det beror på spelet i sig. Det skulle inte vara skoj med låt oss säga en fps eller flygsimulator med legografik. Vissa spel kräver bra grafik helt enkelt.

Warioware finns redan idag på tv-spelsbörsen såg jag. Höll den i handen och tänkte köpa, men lyckades hålla mig. Ska nog köpa den om en vecka eller två då jag förhoppningsvis inte har lika mycket jobb att stå i.

#123

Postad 12 januari 2007 - 01:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) and Paramount Digital Entertainment today announced two new versions of The Godfather; The Godfather® The Don’s Edition for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and The Godfather® Blackhand Edition for Nintendo’s Wii™ video game and entertainment system. The Godfather The Don’s Edition includes The Corleone Expansion Pack with new gameplay and missions while The Godfather Blackhand Edition gives an enhanced combat experience with motion-based Blackhand Control. Take over the Big Apple in these fully interactive open-world games based on the classic film by Paramount Pictures and the critically-acclaimed book by Mario Puzo. The games are scheduled to ship in March 2007.

The Godfather The Don’s Edition for the PLAYSTATION 3 and The Godfather Blackhand Edition for Nintendo’s Wii offer brand new ways to go from Street Soldier to Don as you gain control of the streets of New York. Follow the path an Enforcer or Operator; each with its own unique perks and abilities to earn. Now you can chat up specific characters to get the skinny on dirty cops, take down two additional revised compounds of rival Families, execute five new contract hits, and call in larger Corleone Hit Squads when the going gets tough. With The Godfather The Don’s Edition also having the new Shipyard and Railyard transportation hubs to explore and exploit; your path to the head of La Cosa Nostra is wrought with all new perils and excitement.

The Godfather The Don’s Edition takes full advantage of the SIXAXIS™ controller for PLAYSTATION 3; manhandle your controller to manhandle your opponent. For improved, hyper-intuitive Blackhand Control in The Godfather Blackhand Edition, use gesture with the Wii-mote and Nunckuck to really beat down your opposition, or point directly at the screen using the Wii-mote for pinpoint firearm accuracy.


http://www.strategyi...creenshots.html

Lastgenpimping here we go!

Redigerat av Zoiler, 12 januari 2007 - 01:14.


#124

Postad 12 januari 2007 - 02:52

TinyJoel
  • TinyJoel
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Elebits (heter numer Eledees i europa) är spelet som jag ser fram emot mest. Bara baneditorn i sig verkar vara värd priset som spelet koster. Angående fysikmotorn och att spelet verkar ha tyngdkraft som på månen så tror jag det är ett medvetet val för skulle tyngdkraften vara som på jorden så skulle möbler etc falla för snabbt och det skulle i längden bli för jobbigt.

Baneditor - Domino 1
Baneditor - Domino 2
Baneditor - Domino 3
Baneditor - One big mess

Njae, det beror på spelet i sig. Det skulle inte vara skoj med låt oss säga en fps eller flygsimulator med legografik. Vissa spel kräver bra grafik helt enkelt.

<{POST_SNAPBACK}>


Håller inte med dig alls. Elite är fortfarande ett av världens bästa spel och grafiken är enligt dagens mått uråldrig.

Postad bild

Lastgenpimping here we go!

<{POST_SNAPBACK}>


Tråkigt att det kommer så mycket "vi-tar-ett-redan-existerande-spel-och-slänger-på-lite-stöd-för-Wiimoten" spel. Wii förtjänar bättre.

Edit: Hittade en trailer.

Redigerat av TinyJoel, 12 januari 2007 - 06:34.


#125

Postad 12 januari 2007 - 17:28

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
ah, godfather... påminner mig om att jag fortfarande inte är klar med xboxversionen. har tagit en familj bara. måste röja upp resten också!

men jes jes, wii förtjänar bättre. vi förtjänar bättre! (O:

#126

Postad 14 januari 2007 - 19:39

Hunter85
  • Hunter85
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
så, då va SSX Blur beställt så har man något o se fram emot. Bara Tiger Woods, SMS Brawl och eventuellt Turtles kvar att beställa. Men ingen som kan rekommendera något nice first person - shoot em up spel?

#127

Postad 15 januari 2007 - 14:30

Unregisteredd878f44c
  • Unregisteredd878f44c
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
Börjar bli riktigt less,, kommer jhu inga bra spel till Wii.n???

Uscha mejjen tillochme barnen börjar tröttna.

#128

Postad 15 januari 2007 - 15:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Börjar bli riktigt less,, kommer jhu inga bra spel till Wii.n???

Uscha mejjen tillochme barnen börjar tröttna.

<{POST_SNAPBACK}>


Du kan alltid trösta dig med att det är ännu värre på PS3. Det släpps alltid väldigt dåligt med spel på våren. Det gäller samtliga konsoller.

#129

Postad 15 januari 2007 - 17:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Du kan alltid trösta dig med att det är ännu värre på PS3. Det släpps alltid väldigt dåligt med spel på våren. Det gäller samtliga konsoller.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu är det vinter dock :)

Jag tror inte det har så mycket med årstiderna att göra som att det bara gått en dryg månad sedan launch. Det är alltid dåligt med spel månaderna efter en launch.

Sen är det iofs ofta dåligt med spel efter julrushen eftersom många redan släppt sina spel i tid till den.

Bjarne: Om du inte har en GC kanske du ska köpa lite gammalt?

#130

Postad 15 januari 2007 - 20:28

Unregisteredd878f44c
  • Unregisteredd878f44c
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0

Du kan alltid trösta dig med att det är ännu värre på PS3. Det släpps alltid väldigt dåligt med spel på våren. Det gäller samtliga konsoller.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu är det vinter dock :)

Jag tror inte det har så mycket med årstiderna att göra som att det bara gått en dryg månad sedan launch. Det är alltid dåligt med spel månaderna efter en launch.

Sen är det iofs ofta dåligt med spel efter julrushen eftersom många redan släppt sina spel i tid till den.

Bjarne: Om du inte har en GC kanske du ska köpa lite gammalt?

<{POST_SNAPBACK}>


Nej jag har ingen Gamecube,, men de finns ju i wii:n redan,, .
Men funderar ändoch på en Gamecube de är jhu billiga nu.Samt så är det alltid kul med flera konsoler :P

#131

Postad 15 januari 2007 - 20:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror Zolier menar du kanske borde titta på lite GC spel. De kan du nog få hyfsat billigt. Metroid Prime spelen är tex grymma.

#132

Postad 15 januari 2007 - 22:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Precis vad jag menar. Köp Gamecube spel så har du definitivt att göra till Wii spel börjar komma ut. Kolla Gamecubetråden för speltips.

GC spel är billiga men fortfarande väldigt bra :)

#133

Postad 16 januari 2007 - 05:58

TinyJoel
  • TinyJoel
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Ny SSX Blur trailer "Über Moves". Ser riktigt lovande ut.

#134

Postad 16 januari 2007 - 21:21

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
"Tamagotchi Party On! till Wii tillkännagivet"

Ser väldigt... barnvänligt ut B)

Källa: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=17275

#135

Postad 16 januari 2007 - 22:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Kommer säkert sälja en miljon i Japan B)

Edit: Ubisoft fortsätter på sin väg:

Beware, Cosmic Family is a game for kids and families by Ubisoft.

* Release summer 2007 (worldwide)

* Developed by Ubisoft Barcelona

* simple Point & Click control

* 15 mini games !!!!!!

http://www.gfdata.de...front/2674.html


Postad bild

Storsäljare?

Redigerat av Zoiler, 16 januari 2007 - 22:11.


#136

Postad 16 januari 2007 - 23:15

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Ingen som gått lös på WarioWare? Skulle vilja höra lite synpunkter och minirecensioner från forumfolk. Fast om vi ska vara petiga så har den redan släppts och är alltså inget kommande spel... men, jag vill veta ändå. (O:

#137

Postad 16 januari 2007 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Ingen som gått lös på WarioWare? Skulle vilja höra lite synpunkter och minirecensioner från forumfolk. Fast om vi ska vara petiga så har den redan släppts och är alltså inget kommande spel... men, jag vill veta ändå. (O:

<{POST_SNAPBACK}>

I framtiden, peppe, så tycker jag för din egen skull att du ska prova på sökfunktionen. Underbar funktion som gör att man slipper leta igenom hela forumet och bara skriver ett ord så får man fram eventuella trådar.

Prova att sök på "Wario" eller "Wario Ware" i Wii forumet och din lycka skall bli gjord B)

#138

Postad 17 januari 2007 - 12:44

lillegorenje
  • lillegorenje
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Ngn mer som sett faktiska datum från andra (gärna mer tillförlitliga) källor för release av t.ex. dessa spel:

SM Galaxy: 01/06/2007
Super Smash Brothers: Brawl: 30/03/2007
Metroid: 23/02/2007
Sonic: 02/03/2007
Mario Party 8: 30/03/2007
Prince of Persia: 01/06/2007

Kan man ta det på allvar, eller har de tagit det ur luften för att ha ngt att skriva? Jag hittade det på www.play.com (Europeisk site), under coming soon. FInns även många fler titlar där med datum om ngn är intresserad.

#139

Postad 17 januari 2007 - 13:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Ngn mer som sett faktiska datum från andra (gärna mer tillförlitliga) källor för release av t.ex. dessa spel:

SM Galaxy: 01/06/2007
Super Smash Brothers: Brawl: 30/03/2007
Metroid: 23/02/2007
Sonic: 02/03/2007
Mario Party 8: 30/03/2007
Prince of Persia: 01/06/2007

Kan man ta det på allvar, eller har de tagit det ur luften för att ha ngt att skriva? Jag hittade det på www.play.com (Europeisk site), under coming soon. FInns även många fler titlar där med datum om ngn är intresserad.

<{POST_SNAPBACK}>


Enda sättet att få reda på riktiga datum är att gå in på utvecklarnas egna sidor. Allt annat tolkar jag som rykten. Metroid Prime 3 släpps definitivt inte nästa månad iaf.

#140

Postad 18 januari 2007 - 18:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Preview på Tiger Woods 07 som någon eftersökte:

With about six weeks left to work on the game, we hope EA can iron out putting to resemble a true putting stroke. It would be perfect if Tiger matched your movements with the Wiimote, so we'll see if EA can tweak the putting sensitivity. As it stands, Tiger 07 is impressive and is looking to be the golf game we hoped to find on the Wii. Now we just need to find a caddy to carry our Wiimote from hole to hole.


http://wii.ign.com/a...6/756124p1.html

Nya bilder på Fire Embem Wii (Köp detta, bästa SRPG:et på marknaden :) ). Verkar ha stöd för classic, Gamecube och Wiimoten.

Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

#141

Postad 18 januari 2007 - 18:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ahh nice. Det påminner mig om att jag borde spela klart Fire Emblem till GC nångång.

#142

Postad 18 januari 2007 - 18:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Påminner mig om att jag borde köpa det :)

Fast det kanske inte är så stor skillnad att det motiverar ett köp.

#143

Postad 18 januari 2007 - 18:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Fire Emblem spelen brukar inte skilja så värst mycket. Ny story typ annars är det ungefär samma. Iaf de 3 jag spelat.

#144

Postad 18 januari 2007 - 18:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Precis vad jag menar. Gameplay är i stort sett alltid liknande.

#145

Postad 19 januari 2007 - 13:11

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Bilder från "Tiger Woods PGA Tour 07"

http://www.fz.se/bil...how.php?id=1823

#146

Postad 20 januari 2007 - 17:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Emergency Mayhem might ring a bell with you - it was one of the games that Acclaim were working on before they ran into money troubles. Despite originally being announced way back at E3 2004, Codemasters have somehow managed to salvage the remains and are readying it for release on Wii.

A PlayStation 2 version is also highly likely but is not yet confirmed - this news comes from the latest issue of the The Official Nintendo Magazine. They claim that it’s very similar to Crazy Taxi, only instead of a cab you get behind the wheel of a police car, fire truck or ambulance. Once a destination has been reached mini-games occur, which range from defusing bombs to saving people from burning buildings.


Postad bild

Minigames + Dreamcastgrafik kan inte misslyckas :)

#147

Postad 20 januari 2007 - 18:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Hmm. Kan funka. Ska blir intressant.

#148

Postad 21 januari 2007 - 12:29

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Ingen som gått lös på WarioWare? Skulle vilja höra lite synpunkter och minirecensioner från forumfolk. Fast om vi ska vara petiga så har den redan släppts och är alltså inget kommande spel... men, jag vill veta ändå. (O:

<{POST_SNAPBACK}>

I framtiden, peppe, så tycker jag för din egen skull att du ska prova på sökfunktionen. Underbar funktion som gör att man slipper leta igenom hela forumet och bara skriver ett ord så får man fram eventuella trådar.

Prova att sök på "Wario" eller "Wario Ware" i Wii forumet och din lycka skall bli gjord :)

<{POST_SNAPBACK}>


Haha, jajaja, men jag hade kikat några dagar innan och då fanns det minsann ingen WarioWaretråd. Så det så!

#149

Postad 21 januari 2007 - 21:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Om du hade gjort inlägget några dagar innan så hade jag inte klagat :)

#150

Postad 21 januari 2007 - 21:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

Bilder från "Tiger Woods PGA Tour 07"

http://www.fz.se/bil...how.php?id=1823

<{POST_SNAPBACK}>

Hoppas inte för mycket. Att EA skulle lyckas med implementeringen av wiimoten första gången de försöker skulle överraska mig mycket, väldigt mycket. Annars låter det ju som ett kanonspel att släppa till Wii. Faktiskt något som, när golfabstinensen nu infinner sig, ensamt skulle kunna få mig att köpa Wii.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.