Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 PC

1123 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PC) (PC-spel) 9 7,53 (72) 62:-
Battlefield 3 - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Battlefield 3 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 3 7,61 (48) 75:-

#151

Postad 30 september 2011 - 07:56

Orio
  • Orio
  • Användare

  • 191 inlägg
  • 0
Lösenordet till servrarna byts med jämna mellanrum och dyker upp lite här och var på forum

Igår/nu var det shoppingcartsareagoodride

Kolla i http://www.sweclocke...on/index98.html så ser ni det nya lösenordet oftast

#152

Postad 30 september 2011 - 11:13

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0
Testat Conquest Caspian Boarder... säger bara en sak:

BF ÄR TILLBAKS!!!!!!! Äntligen! BFBC2 va bara ett slött mellanspel!!! Nu kommer BF tillbaka!!! :D

Redigerat av Garrett, 30 september 2011 - 11:13.


#153

Postad 30 september 2011 - 13:53

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
"It´s been 3 days full of win!
Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers."




http://battlelog.bat...51894086251181/




Nooooooo!!!! :(


#154

Postad 30 september 2011 - 14:05

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

"It´s been 3 days full of win!
Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers."



http://battlelog.bat...51894086251181/



Nooooooo!!!! :(



Nu kan man lika gärna vänta till release... Metro e inte rolig alltså...

#155

Postad 30 september 2011 - 14:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Nä Metro är ett riktigt bottennapp imo :(

#156

Postad 30 september 2011 - 15:09

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Någon som vet om det kommer startas någon MHB klan i BF3 PC ?
Om inte, någon som är intresserad?

Redigerat av Unregistered8e0744e8, 30 september 2011 - 15:09.


#157

Postad 30 september 2011 - 15:15

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Någon som vet om det kommer startas någon MHB klan i BF3 PC ?
Om inte, någon som är intresserad?

Ingen aning, men varför inte starta en tråd om det om du vill ta tag i det?

Själv har vi en liten hobby-lek-klan med några kollegpr jpbbet så för mig är det inte aktuellt men det vore ju ändå lite kul om det kunde bli nåt av det. Om inte annat för att ge lite konkurrens till alla betydligt mer aktiva konsollkids här forat och deras mhb klam ;)

#158

Postad 30 september 2011 - 16:28

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Någon som vet om det kommer startas någon MHB klan i BF3 PC ?
Om inte, någon som är intresserad?

Oja det skulle ju va nått.
Har just börjat om med fps på pc efter en tids ps3 spelande men man lär sig fort igen :)

#159

Postad 30 september 2011 - 18:42

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Är det bara jag, men jag kan absolut inte hitta hur man ställer in vilka knappar man ska använda? Jag hatar ASDW-knappuppsättningen utan använder en helt annan uppsättning, så jag kan liksom inte spela utan att ställa in det. Men det verkar ju inte gå att göra det..?

#160

Postad 30 september 2011 - 19:17

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

Är det bara jag, men jag kan absolut inte hitta hur man ställer in vilka knappar man ska använda? Jag hatar ASDW-knappuppsättningen utan använder en helt annan uppsättning, så jag kan liksom inte spela utan att ställa in det. Men det verkar ju inte gå att göra det..?

Finns under inställningar bredvid ljud och grafik bla, provade att ändra igår men för mig fungerade det inte.

#161

Postad 30 september 2011 - 19:23

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Är det bara jag, men jag kan absolut inte hitta hur man ställer in vilka knappar man ska använda? Jag hatar ASDW-knappuppsättningen utan använder en helt annan uppsättning, så jag kan liksom inte spela utan att ställa in det. Men det verkar ju inte gå att göra det..?

Inte helt förvånande då det ofta varit så med deras tidigare beta och demoversioner. Det lär garanterat fixas till i slutversionen.

#162

Postad 30 september 2011 - 19:26

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

Någon som vet om det kommer startas någon MHB klan i BF3 PC ?
Om inte, någon som är intresserad?

Jag är nog lite intressarad med, precis börjat spela lite fps på pc efter några års uppehåll. Skulle va kul om man kunde bli ett gäng.

#163

Postad 01 oktober 2011 - 01:31

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Jodå, det har gått fint för mig att ändra knappar i det mesta. Jag spelar själv med numpad. Men vid första förändringen försvinner musen så man får fortsätta med enbart tangentbord.

#164

Postad 01 oktober 2011 - 07:36

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Finns under inställningar bredvid ljud och grafik bla, provade att ändra igår men för mig fungerade det inte.

jag hittar inte ens dessa inställningar, vart gör man det? Jag hittar inga menyer överhuvudtaget?

#165

Postad 01 oktober 2011 - 12:31

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

jag hittar inte ens dessa inställningar, vart gör man det? Jag hittar inga menyer överhuvudtaget?

Tryck på esc, options sedan keybindings :)

#166

Postad 01 oktober 2011 - 12:39

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Glöm inte spawna först bara, annars går det inte. :lol:

#167

Postad 01 oktober 2011 - 12:40

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Tryck på esc, options sedan keybindings :)

Ehm det händer ju inget om man trycker på esc, det var typ det första jag testade :/

Glöm inte spawna först bara, annars går det inte. :lol:


Hm. Jag kanske testade innan jag deployade iofs. Ska testa hemma sen.

#168

Postad 01 oktober 2011 - 14:08

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Nu funkar det inte helt plötsligt,kommer in på servrarna men sen blir det connection timed out?
Fungerade ju i förmiddags...

#169

Postad 02 oktober 2011 - 07:51

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Hittade menyerna, det var som sagt att jag inte hade deployat tidigare när jag testat. Nu spelar jag i Ultra även om man förmodligen kanske hade velat ha 10-15 fps till eller så för att det skulle varit perfa.

#170

Postad 02 oktober 2011 - 08:07

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0
Får mellan 45-80 fps på ultra med min burk så jag är nöjd :)
I5 2500k 4,3ghz 560 ti oc 950mhz 8gb ram

#171

Postad 02 oktober 2011 - 10:11

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Att det alltid ska vara så irriterande krångligt att spela på PC, jag laddade ner det här spelet (beta) för att jämföra med konsol versionen men jag får inte spelet att starta. Efter att ha installerat en hel del program och sedan trycker man på spela, då kommer en webbläsare upp, installerar pluginen, skapar konto.. trycker sen på quick match men jag får bara error 1, går jag sen in på servrar manuellt och trycker på connect får jag att den är full trots att tabellen visar 7/32

#172

Postad 02 oktober 2011 - 11:24

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Att det alltid ska vara så irriterande krångligt att spela på PC, jag laddade ner det här spelet (beta) för att jämföra med konsol versionen men jag får inte spelet att starta. Efter att ha installerat en hel del program och sedan trycker man på spela, då kommer en webbläsare upp, installerar pluginen, skapar konto.. trycker sen på quick match men jag får bara error 1, går jag sen in på servrar manuellt och trycker på connect får jag att den är full trots att tabellen visar 7/32



"manuellt och trycker på connect får jag att den är full trots att tabellen visar 7/32"

Det är för att det är sånt s***ns tryck på servrarna, hinner bli fulla direkt nu på betaservrarna... sök med 5+ platser, så brukar man komma in efter ett par försök...

#173

Postad 02 oktober 2011 - 12:22

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Tycker betan är skittråkig. Usel bana och ett uselt läge. Är inte alls kul att spela lagspel med folk man inte känner.

Redigerat av maximm, 02 oktober 2011 - 12:23.


#174

Postad 02 oktober 2011 - 13:13

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Tycker betan är skittråkig. Usel bana och ett uselt läge. Är inte alls kul att spela lagspel med folk man inte känner.



Hann du testa Caspian Boarder? Rikigt roligt va det att spela den, stooor Conquestbana, så som BF ska spelas! :)
Håller med, Metro är nog den tråkigaste bana jag spelat i bf serien... men betan är ju till för att kolla belastning på servrar, buggar etc... så man får vänta tills spelet släpps för att rocka loss sen! :)
Vi har beställt server nu med. 64players rankad server nu med... känns som om jag får köpa ny PC... datorn fick jobba RÄTT så hårt på Caspian Boarder 64player, hä hä :)

#175

Postad 02 oktober 2011 - 13:16

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Att det alltid ska vara så irriterande krångligt att spela på PC, jag laddade ner det här spelet (beta) för att jämföra med konsol versionen men jag får inte spelet att starta. Efter att ha installerat en hel del program och sedan trycker man på spela, då kommer en webbläsare upp, installerar pluginen, skapar konto.. trycker sen på quick match men jag får bara error 1, går jag sen in på servrar manuellt och trycker på connect får jag att den är full trots att tabellen visar 7/32

För att servern är överbelastad. Det är bara fortsätta försöka med quick connect.

#176

Postad 02 oktober 2011 - 15:06

monkie79
  • monkie79
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Jag har aldrig kunnat spela genom att köra quick connect, jag får alltid köra manuellt och då går det finfint.

edit: fixa felstavning

Redigerat av monkie79, 05 oktober 2011 - 09:59.


#177

Postad 02 oktober 2011 - 15:45

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jo, jag tror inte banan är så representativ för spelet i sig. Får sluta spela betan så man är taggad till spelet när det väl släpps. Som det är nu blir jag bara frustrerad hela tiden.

När blev ni senast helade eller fick ammo av någon annan i public spel?

Jag spelar gärna med några av er i squad när det väl blir dags.

#178

Postad 02 oktober 2011 - 16:10

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Därför man spelar med vänner eller med en community och sitter på Vent/teamspeak samtidigt såklart.

Förresten, för er som kör Ultra som inställning, så ska Ultra i final vara klart högre då allting inte är aktiverat i Betan. Dice sa, tror det var på twitter att det behövs 580 i SLI för att maxa spelet. Dumt nog nämdre de inte i vilken upplösning.

#179

Postad 02 oktober 2011 - 18:14

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0

Jag har aldig kunnat spela genom att köra quick connect, jag får alltid köra manuelt och då går det finfint.

För att servern är överbelastad. Det är bara fortsätta försöka med quick connect.



"manuellt och trycker på connect får jag att den är full trots att tabellen visar 7/32"

Det är för att det är sånt s***ns tryck på servrarna, hinner bli fulla direkt nu på betaservrarna... sök med 5+ platser, så brukar man komma in efter ett par försök...




Jag har provat de metoder ni föreslår men det funkade inte för mig, provade sedan med olika webbläsare och på internet explorer säger den att jag ska kolla med min brandvägg, provade stänga av den helt men det löste inget. Det kanske var högtryck på servern imorse, ska försöka igen ikväll.

#180

Postad 02 oktober 2011 - 18:24

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Jag har Chrome och det fungerar iallaf. Men som sagt det är inte alltid jag kommer in men då kommer jag in ett tag senare.

#181

Postad 02 oktober 2011 - 18:52

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Vet inte om någon sagt något om detta tidigare men, testa med att inaktivera upnp på både router + dator.
För datorn är det bara gå in på tjänster under datorhanteraren eller skriva services i sök rutan (windows 7) markera upnp tjänsten och stoppa.
För router ser det olika ut, men brukar finnas någonstans under inställningar (dvs om man har en router som stödjer upnp)

Detta fungerade för mig, testade allt möjligt innan, kört både i IE + Firefox.

#182

Postad 02 oktober 2011 - 18:57

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Jag tänkte göra en tråd för intresse till lagspel/framtida klan på forumet, om någon har nån gratis Vent/TS server så är det bara o skriva.

Har skapat en Platoon med namn: Minhembio (Tag: MHB)
Ansök vet ja :)

Redigerat av Unregistered8e0744e8, 02 oktober 2011 - 18:58.


#183

Postad 03 oktober 2011 - 00:35

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Betan är sjukt buggig och det är helt oförståeligt att de väljer en rush-bana?! Rush i BC2 är kanske det mest obalanserade spelläge någonsin gjorts. Och BF3, uppföljaren till BF2 som är ett CTF-spel, så väljer de Rush?! Idioter. Rush ger inte spelet rättvisa, jag orkar inte ens spela skiten.

#184

Postad 03 oktober 2011 - 01:55

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0

Rush i BC2 är kanske det mest obalanserade spelläge någonsin gjorts.

Tar man bort Black Hawken på vissa banor så är det ett alldeles perfekt spelläge. Visst, att spränga objekten kan vara fegt, men tillåter ni sånt så har ni alldeles för dåligt lag/squad också. ;)

Dom har ju dessutom fixat så att man måste "arma" objekten i BF3. I like! :)

#185

Postad 03 oktober 2011 - 05:49

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Betan är sjukt buggig och det är helt oförståeligt att de väljer en rush-bana?! Rush i BC2 är kanske det mest obalanserade spelläge någonsin gjorts. Och BF3, uppföljaren till BF2 som är ett CTF-spel, så väljer de Rush?! Idioter. Rush ger inte spelet rättvisa, jag orkar inte ens spela skiten.

Jomenvisst, det e ju mycket roligare att springa omkring i en cirkel i conquest. Litegrand som "Låt hela havet storma", det var kul i dagis och förskola, men på sista åren, nja...

Edit: Jag kan förstå dice att lägga mer vikt på att göra ett spel som är mer likt BC2 än BF2, för de flesta BF2-spelare har gått vidare och spelar annat och/eller blivit föräldrar som lägger mer tid på annat. Ta nya Duke Nukem t.ex., hur många utav de som har köpt nya duke nukem är gamla duke nukem-spelare från 90-talet? Folk går vidare...

Redigerat av novaland, 03 oktober 2011 - 05:59.


#186

Postad 03 oktober 2011 - 06:05

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Tar man bort Black Hawken på vissa banor så är det ett alldeles perfekt spelläge. Visst, att spränga objekten kan vara fegt, men tillåter ni sånt så har ni alldeles för dåligt lag/squad också. ;)

Dom har ju dessutom fixat så att man måste "arma" objekten i BF3. I like! :)


*host* ...och beskjuta dem med tanks är så mycket mindre fegt än att spränga dem? :P

Personligen är jag en som har nog C4:at 50% av alla m-com destructions jag har (eller med minor). Jag vart lite bitter av att man inte kan spränga dem nu, men jag vände olycka till lycka och insåg att man som defender kan spränga sin m-com så mycket man vill nu utan att förlora poäng/m-com! Så fort man hör att nån är framme och petar på stationen, så *klick* så får man 2-3 kills :P

#187

Postad 03 oktober 2011 - 10:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Jomenvisst, det e ju mycket roligare att springa omkring i en cirkel i conquest. Litegrand som "Låt hela havet storma", det var kul i dagis och förskola, men på sista åren, nja...

Edit: Jag kan förstå dice att lägga mer vikt på att göra ett spel som är mer likt BC2 än BF2, för de flesta BF2-spelare har gått vidare och spelar annat och/eller blivit föräldrar som lägger mer tid på annat. Ta nya Duke Nukem t.ex., hur många utav de som har köpt nya duke nukem är gamla duke nukem-spelare från 90-talet? Folk går vidare...



"Jomenvisst, det e ju mycket roligare att springa omkring i en cirkel i conquest. Litegrand som "Låt hela havet storma", det var kul i dagis och förskola, men på sista åren, nja..."

Jisses, vilka servrar har du varit inne på? :) Är jag inne på servrar med folk jag känner och dom i kompisklanen, är det rikgigt jäkla kul med conquest när alla fyller sin funktion! Hade en kul runda det lilla jag testade caspian Boarde, va tvungen hoppa ur planet, sprang mot en flagga, tog rygg på en ensam stackare, vi hade följe en bit, sen spawna min sqad på mig, hans squad på honom, så vi va 6-8 pers som höll ihop en halv runda med jeep, tanks etc och tog flagga efter flagga, riktigt roligt va det, även om jag inte kände nån av dom! :)
BF är ju coquest för böveln, det vet vi som lirat sen bf1942! :P

MvH en bf veteran som håller kvar i BF, som många andra! :P

Redigerat av Garrett, 03 oktober 2011 - 10:29.


#188

Postad 03 oktober 2011 - 10:28

Unregistered8e0744e8
  • Unregistered8e0744e8
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
För att citera en spelare igår på Metro: hate this **cking sniper map :D

Redigerat av Unregistered8e0744e8, 03 oktober 2011 - 10:28.


#189

Postad 03 oktober 2011 - 12:39

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Jisses, vilka servrar har du varit inne på? :) Är jag inne på servrar med folk jag känner och dom i kompisklanen, är det rikgigt jäkla kul med conquest när alla fyller sin funktion! Hade en kul runda det lilla jag testade caspian Boarde, va tvungen hoppa ur planet, sprang mot en flagga, tog rygg på en ensam stackare, vi hade följe en bit, sen spawna min sqad på mig, hans squad på honom, så vi va 6-8 pers som höll ihop en halv runda med jeep, tanks etc och tog flagga efter flagga, riktigt roligt va det, även om jag inte kände nån av dom! :)
BF är ju coquest för böveln, det vet vi som lirat sen bf1942! :P

MvH en bf veteran som håller kvar i BF, som många andra! :P


Sorry, tänkte mer på BFBC2's conquest.. känns mer som kommedi. Kan hålla med om att i BF är det helt okej. Har spelat en hel del BF1942 och sen BF2 och uppskattade det rejält. Har suttit med BC2 för länge nu tror jag :P Tror det är om man kör conquest på små tajta banor så blir det mest infanteri och inte så mycke fordon. Ligger väl en hel del i att fordonen i conquest i bc2 är mer nån form av support än primära vapen, så när man springer omkring som infanterist så blir det gärna cirkelspringande humor, därav har jag aldrig uppskattat conquest i BC2.

Har en känsla att kartorna i BF2 var bättre utformade för conquest än BC2. i BF2 var man ju "tvungen" att pusha gränsen mellan fiendena och sig själv.. fanns liksom en osynlig border. För all del gick det att springa in bakom fienden och ta baser, men till huvudsaken fanns det en gräns.

i BC2 kan man ju nästan gå till vilken bas som helst utan att möta på fiender i conquest och därmed så blir det ingen linje mellan fienden och dig som man måste slåss om. Lite för få flaggor dessutom. Ta karkand i BF2 t.ex. med sina 10(?) flaggor.. lite skillnad där.

#190

Postad 03 oktober 2011 - 13:55

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0


*host* ...och beskjuta dem med tanks är så mycket mindre fegt än att spränga dem? :P

Personligen är jag en som har nog C4:at 50% av alla m-com destructions jag har (eller med minor). Jag vart lite bitter av att man inte kan spränga dem nu, men jag vände olycka till lycka och insåg att man som defender kan spränga sin m-com så mycket man vill nu utan att förlora poäng/m-com! Så fort man hör att nån är framme och petar på stationen, så *klick* så får man 2-3 kills :P

Vars har jag sagt att det är mindre fegt att skjuta på dom med tanks? :) Jag säger ju bara att jag inte alls tycker att det är ett obalanserat spelläge. :)

#191

Postad 03 oktober 2011 - 20:27

mega-x
  • mega-x
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Verkar inte vara någon mer än jag som inte kan spela BF3. när jag väl kommer in i ett spel. om det är med join i party eller joinar en vän eller han joinar mig. så blir jag utsparkad. dett spelet läggs ner så får jag upp "Your connection to the server has timed out" och det är bara för mig ingen av mina vänner. varför? vad är fel? har inga brandväggar igång. stängt av virusprogram och en massa onödiga program. och inget annat använder internet än min dator. varför fungerar det inte? =( är det nåt med min router? jag har UPnP aktiverat i routern.

snälla hjälp

Redigerat av mega-x, 03 oktober 2011 - 20:29.


#192

Postad 03 oktober 2011 - 21:33

Unregistered11dd1ec2
  • Unregistered11dd1ec2
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
http://forums.electr...isconnects.html

Så ja testa att slå av Upnp och se om det hjälper..

#193

Postad 04 oktober 2011 - 02:02

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

Verkar inte vara någon mer än jag som inte kan spela BF3. när jag väl kommer in i ett spel. om det är med join i party eller joinar en vän eller han joinar mig. så blir jag utsparkad. dett spelet läggs ner så får jag upp "Your connection to the server has timed out" och det är bara för mig ingen av mina vänner. varför? vad är fel? har inga brandväggar igång. stängt av virusprogram och en massa onödiga program. och inget annat använder internet än min dator. varför fungerar det inte? =( är det nåt med min router? jag har UPnP aktiverat i routern.

snälla hjälp

Har samma problem så jag provade att avaktivera upnp i min router. Kört 2 rundor utan att få "Your connection to the server has timed out" , får hoppas det löser problemet. Kan även minnas att jag brukade åka ur när jag spelade bfbc2 på ps3an.

#194

Postad 04 oktober 2011 - 07:12

mega-x
  • mega-x
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
tack ska testa. brukar bli ursparkad från PS3 också när jag spelar BF 1943

#195

Postad 04 oktober 2011 - 20:00

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0
Trevligt spel.
Jag ska in nu. :)

Redigerat av Unregistered1659, 04 oktober 2011 - 20:01.


#196

Postad 04 oktober 2011 - 20:12

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0
https://www.inet.se/...0393/2011-10-04

Beställt detta för att spela lite bf3 på... nån som sitter på en liknande rigg och kört bf3 beta, helst caspian boarder, och kan uttala sig om hur det flöt? Eftersom den va mycket mer krävande än Metro, hann testa C.B ett par rundor... :)
Det här borde jag kunna köra high/medium på och ligga på som minst 70-80 fps på kanske? :)

Edtit: la in länk istället...

Redigerat av Garrett, 04 oktober 2011 - 20:16.


#197

Postad 04 oktober 2011 - 20:16

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

  • 534 inlägg
  • 0
Tester av grafikkort i Battlefield 3 Beta:
http://www.sweclocke...tlefield-3-beta

Redigerat av Unregistered1659, 04 oktober 2011 - 20:30.


#198

Postad 04 oktober 2011 - 20:51

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

För att citera en spelare igår på Metro: hate this **cking sniper map :D


Det är konstigt, väldigt sällan man blir dödad av snipers imo.

#199

Postad 04 oktober 2011 - 22:22

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

https://www.inet.se/...0393/2011-10-04

Beställt detta för att spela lite bf3 på... nån som sitter på en liknande rigg och kört bf3 beta, helst caspian boarder, och kan uttala sig om hur det flöt? Eftersom den va mycket mer krävande än Metro, hann testa C.B ett par rundor... :)
Det här borde jag kunna köra high/medium på och ligga på som minst 70-80 fps på kanske? :)

Edtit: la in länk istället...


Jag har liknande spec men ett 580 istället. Du kanske skulle uppgradera till ett sånt om du ändå ska köpa nytt. Med 580 så flyter det på fint.

#200

Postad 05 oktober 2011 - 00:10

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0


Det är konstigt, väldigt sällan man blir dödad av snipers imo.

Enkelt, du springer inte omkring på toppen av kullarna med en måltavla på ryggen och texten, skjut mig här...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.