Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Windows Mobile Användare tipsa om appar och spel

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 15 juni 2012 - 19:33

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Är jag den ende på MHB som fortfarande kör Windows Mobile?
Av Microsofts 3-4% av mobilOS marknaden, utgör det av MS dödsdömda Windows Mobile en rejäl bit av kakan.

Bara för att MS lägger locket på för WM, så betyder det inte att det upphört existera (...än)

Använder WM 6.5.? i en SE M1i Aspen.
Mobilen är pga den lilla skärmen och WinMo OS:et, en urusel smartphone men som featurephone (Typ SE: K, C, W, T, G och J mobiler) är M1i Aspen riktigt snabb och flexibel (fast inte som kameramobil), gillar att använda den som musikspelare, äggklocka och väckarklocka.

Aspen kom med SPB shell (hemskärmar) fast det tog jag bort och ersatte med original hemskärmen (Idag skärmen) och Eleconte Launcher, den senare gör så man kan ha program/app ikoner på hemskärmen (a la Android).

Som musikspelare använder jag S2P som är ett hyffsat gratisprogram samma programhus har också en gratis bildvisar S2V.
Har även gratisprogrammet Nitrogen installerad men S2P sköter musiken, så bra så.

Som Webbläsare används Opera Mobil10 (Beta)

Installerade även AE Button (gratisprogram) för ställa om, så ett långt tryck ÀÜ-tangenten startar Aktivetetshanteraren. Användbart när man surfar och måste ange användarnamn och lösenord.
Växlar mellan MobileWord och Opera med mellanlandning i aktivetetshanteraren.

Red: Ändrade rubriken. Tog bort versionsnummer Eftersom bara vissa MS mobilaOS benämts Windows Mobile

Redigerat av Station, 17 juni 2012 - 13:53.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.