Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playzone Europe AB anmälda för bedrägeri efter några veckor med ny ägare

842 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 03 mars 2009 - 12:41

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Status på min konsol står nu som levererad, uppdaterades sista timmen, återkommer med info.....

min oxå! det kommer nog en tegelsten :blink:

#152

Postad 03 mars 2009 - 12:44

deHooge
  • deHooge
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

min oxå! det kommer nog en tegelsten :blink:


Har ni fått kollinr?
Även om jag är helt övertygad om att detta är bluff, så är det inte omöjligt att de gör vissa leveranser för att få bättre förtroende...

För alla er som har handlat så hoppas jag ju verkligen att det är seriöst och att ni får era varor, men mycket talar ju emot det.

#153

Postad 03 mars 2009 - 12:51

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Har ni fått kollinr?
Även om jag är helt övertygad om att detta är bluff, så är det inte omöjligt att de gör vissa leveranser för att få bättre förtroende...

För alla er som har handlat så hoppas jag ju verkligen att det är seriöst och att ni får era varor, men mycket talar ju emot det.

nä, inget kollinr. ännu!

Pricerunner:
Uppdatering, 12.15: Vi har nu pratat med Playzones vd och även han bedyrar att allting är ok och att de “springer ihjäl sig” för att få ut ordrar och svara på telefon. Det ska även vara fler produkter på väg in i Kalmarbutiken och vd:n uppmanar alla som beställt (och som bor i närheten) att ta med sig id-kort dit så kan de hämta ut varorna där. Den nya butiken som ska öppnas i Malmö ska ligga på Baltzargatan 20.

Redigerat av xbox-snabel, 03 mars 2009 - 12:51.


#154

Postad 03 mars 2009 - 12:52

kalasboll
  • kalasboll
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Då blir man något naiv. Är det fritt fram att beställa nu, ännu bättre om man kan hämta direkt i butiken?

#155

Postad 03 mars 2009 - 13:02

LaRusso
  • LaRusso
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0

min oxå! det kommer nog en tegelsten :blink:


Vad har ni för ordernummer och när la ni era beställningar?

Oroväckande att inget verkar ta slut i lagret trots anstormningen de talar om...

#156

Postad 03 mars 2009 - 13:05

Unregistered0f336f7e
  • Unregistered0f336f7e
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
min beställning har inte skickats än enligt sidan iaf. och jag la min beställning igår runt 15:00.

ni som har fått era paket skickade, har rätt summa dragits från era konton?

Redigerat av Unregistered0f336f7e, 03 mars 2009 - 13:05.


#157

Postad 03 mars 2009 - 13:08

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

min beställning har inte skickats än enligt sidan iaf. och jag la min beställning igår runt 15:00.

ni som har fått era paket skickade, har rätt summa dragits från era konton?

jag la min order i lördags, och rätt summa har dragits från kontot!

#158

Postad 03 mars 2009 - 13:16

Unregistered0f336f7e
  • Unregistered0f336f7e
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Pricerunner:
Uppdatering, 12.15: Vi har nu pratat med Playzones vd och även han bedyrar att allting är ok och att de “springer ihjäl sig” för att få ut ordrar och svara på telefon. Det ska även vara fler produkter på väg in i Kalmarbutiken och vd:n uppmanar alla som beställt (och som bor i närheten) att ta med sig id-kort dit så kan de hämta ut varorna där. Den nya butiken som ska öppnas i Malmö ska ligga på Baltzargatan 20.
[/quote]

vore gött om någon vänlig, och säkert oroad, kalmarbo som har lagt en beställning kan traska dit och testa att hämta ut sin beställning

#159

Postad 03 mars 2009 - 13:17

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Vad är det som säger att de inte tar kortnumret och CCV-koden och säljer vidare/använder själva?

//Mjensen

Därför handlar man med ekort, så detta inte händer.

#160

Postad 03 mars 2009 - 13:17

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Det finns alltså folk här som sitter och har beställt från detta företaget? Och dessutom betalat i förskott? Obegripligt..

#161

Postad 03 mars 2009 - 13:18

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

min oxå! det kommer nog en tegelsten :blink:


Min med.

#162

Postad 03 mars 2009 - 13:20

Unregistered0f336f7e
  • Unregistered0f336f7e
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Min med.


när la du din beställning?

#163

Postad 03 mars 2009 - 13:22

Unregistered1627
  • Unregistered1627
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så testade jag (igår morse) att beställa en PS3 på bankgiro vilket betyder att man inte måste betala på en gång utan inom två arbetsdagar. Jag makulerade ordern direkt efteråt via mail (gick inte att få tag på dom via telefon) men har inte fått något svar ännu. Statusen på mitt paket är nu levererad vilket är ganska lustigt eftersom de (enligt info på deras sida) skulle skicka det först EFTER att dom fått pengarna! Har dock inte fått nåt mail med kollinr. Ska bli kul att se vad som händer, kanske får en PS3 utan att betala :blink:

#164

Postad 03 mars 2009 - 13:23

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Det finns alltså folk här som sitter och har beställt från detta företaget? Och dessutom betalat i förskott? Obegripligt..



Ja jag är en av dem varför är det obegripligt?? Jag har handlat av dem förr, och det har fungerat bra, såg ingen oro, tittade bara på PSP3 så var inge misstänksam för priset var inte så dumpat ca 700 kr, såg inte denna tråd föräns efter jag gjort beställningen och det står ingen annanstand om att det skulle vara riskabelt bara här. Hade jag sett denna tråd hade jag förmodligen inte beställt. Så kan de gå till inte så svårt att begripa.

Trist nu om det inte skulle vara feijk att man startat en sån här tråd, hur många kunder har de förlorat i så fall, men det är bra med varningar oxå.

#165

Postad 03 mars 2009 - 13:23

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0

Därför handlar man med ekort, så detta inte händer.

ja, men man kan spärra sitt kort oxå, lite jobbigt att göra det varje gång :blink:

Redigerat av xbox-snabel, 03 mars 2009 - 13:25.


#166

Postad 03 mars 2009 - 13:23

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så testade jag (igår morse) att beställa en PS3 på bankgiro vilket betyder att man inte måste betala på en gång utan inom två arbetsdagar. Jag makulerade ordern direkt efteråt via mail (gick inte att få tag på dom via telefon) men har inte fått något svar ännu. Statusen på mitt paket är nu levererad vilket är ganska lustigt eftersom de (enligt info på deras sida) skulle skicka det först EFTER att dom fått pengarna! Har dock inte fått nåt mail med kollinr. Ska bli kul att se vad som händer, kanske får en PS3 utan att betala :blink:


Det låter ju logsikt att de skickat det trots att de inte fått pengarna och när det inte är ett post-förskott. :P

#167

Postad 03 mars 2009 - 13:24

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

när la du din beställning?



Lördags

#168

Postad 03 mars 2009 - 13:24

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0

Har försökt hitta info om att revisorn skulle hoppat av utan att lyckas.


Jag samtalade med "revisorn" i morse och anledningen till att han fortfarande är registrerad som revisor beror på att han endast nyligen skickade in en anmälan till Bolagsverket där avgång meddelas. Hans avsikt har aldrig varit att fortsätta som revisor för den nye ägaren, men har stått kvar för att företaget inte skall vara utan revisor tills dess att en ersättare hittas. Ett aktiebolag måste nämligen ha en revisor för att inte riskera tvångslikvidation av just den anledningen. Från det att en revisor avgår har företaget sex veckor på sig att meddela ny revisor till Bolagsverket.

Kan även meddela att de tidigare ägarna inte har någon insyn i eller ansvar för den verksamhet som nu bedrivs i bolaget. I samband med ändringarna i aktiebolagsregistret den 17 februari 2009 så ersattes hela dåvarande styrelsen (2 ledamöter & 1 suppleant) av en ny (1 ledamot & 1 suppleant) som samtidigt förvärvade hela aktiestocken.

Redigerat av Tomas_D700, 03 mars 2009 - 14:23.


#169

Postad 03 mars 2009 - 13:27

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

ja, men man kan spärra sitt kort oxå, lite jobbigt att göra det varje gång :blink: jag har lärt mig en läxa och även om jag får varorna eller inte, kommer jag att spärra kortet....man vet ju aldrig



Med ekort sätter du bara in den summan som du skall betala, så det du kan förlora är bara den summan du har överfört på ekortet, men det är bättre än hela kontot. Då behöver du inte spärra ditt ordinarie kortnummer. Sånt har Swebank har andvänt det i många år fungerar utmärkt. Och om det finns möjlighet att även betala via paypal eller liknande företag då har du dubbel säkerhet.

#170

Postad 03 mars 2009 - 13:29

FreelancerII
  • FreelancerII
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0
NU har dom uppdaterat dom 40% på spelen infon
Så dom håller nog koll på att det diskuteras om dom.
Postad bild

#171

Postad 03 mars 2009 - 13:31

deHooge
  • deHooge
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Ja jag är en av dem varför är det obegripligt?? Jag har handlat av dem förr, och det har fungerat bra, såg ingen oro, tittade bara på PSP3 så var inge misstänksam för priset var inte så dumpat ca 700 kr, såg inte denna tråd föräns efter jag gjort beställningen och det står ingen annanstand om att det skulle vara riskabelt bara här. Hade jag sett denna tråd hade jag förmodligen inte beställt. Så kan de gå till inte så svårt att begripa.

Trist nu om det inte skulle vara feijk att man startat en sån här tråd, hur många kunder har de förlorat i så fall, men det är bra med varningar oxå.


Notera att företaget bytat ägare den 12e februari, så även om du handlat där innan med gott resultat så är det ingen garanti för att de nya ägarna är lika seriösa.

#172

Postad 03 mars 2009 - 13:41

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Jag samtalade med "revisorn" i morse och anledningen till att han fortfarande är registrerad som revisor beror på att han endast nyligen skickade in en anmälan till Bolagsverket där avgång meddelas. Hans avsikt har aldrig varit att agera revisor för den nye ägaren men har stått kvar för att företaget inte skall vara utan revisor tills dess att de hittar en ersättare. Ett aktiebolag måste nämligen ha en revisor för att inte riskera tvångslikvidation av just den anledningen. Från det att en revisor avgår har företaget sex veckor på sig att meddela ny revisor till Bolagsverket.



Tackar för den infon!!

Några verkar få sina ordrar skickade. Jag hoppas verkligen för er skull att ni får det ni betalt för =)

#173

Postad 03 mars 2009 - 14:00

speechless81
  • speechless81
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Det finns alltså folk här som sitter och har beställt från detta företaget? Och dessutom betalat i förskott? Obegripligt..


Kan inte annat än att hålla med, suck....

#174

Postad 03 mars 2009 - 14:20

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
jewla tur jag ångra mig, tänkte beställa ps3 headset igår xD
men beställde från komplett istället :blink:

#175

Postad 03 mars 2009 - 14:22

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Notera att företaget bytat ägare den 12e februari, så även om du handlat där innan med gott resultat så är det ingen garanti för att de nya ägarna är lika seriösa.



Nej det förstår jag med, mitt svar lite menat på hur kan gå och köpa av dem och dessutom betala. Jo för att jag har andvänt dem tidigare och misstänkte inget och det är inte så ofatbart, det är ju lätt och säga när man läst här. Jag går inte in hit varje gång jag ska handla. Och det är väl bra några har begripit att man ska gå hit om man handlar på internet. Vilket jag förmodligen inte kommer att göra i alla fall.

#176

Postad 03 mars 2009 - 14:42

BarateaU
  • BarateaU
  • Användare

  • 144 inlägg
  • 0
Ta och beställa på kretidkortet så om de inte dyker upp nått så göra reklamation på summan.
Fast jag tänker nog inte göra de :blink:

#177

Postad 03 mars 2009 - 14:44

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Ta och beställa på kretidkortet så om de inte dyker upp nått så göra reklamation på summan.
Fast jag tänker nog inte göra de :blink:


Enligt Swedbank som jag pratat med är det inte så enkelt som det låter. Det tar oftast tid och kräver en del saker från dig som köpare.

Jag tänker iaf inte köpa. Som sagt, även om de nu inte är bedragare så tycker jag de borde dementera dessa rykten mycket hårdare.

#178

Postad 03 mars 2009 - 14:46

old_666_school
  • old_666_school
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
SCAM!

Kanske får någon en överbliven PS3/360 men hela Aftonbladet/Metros köpare kanske inte är lika smarta köpare som agrear snabbt/läser på detta forum tex, och fattar att detta är lurendrejeri som återkommer gång på gång.

Jag köpte från Skåne en gång i tiden en Pioneer 50" som vi här förstod att det var scam, men jag tog avbetalning och åkte innan till WASAKREDIT för att säga att det förmodligen är fejk men var garanterad att jag inte skulle betala om jag blev lurad. Jag var en av få som fick min TV men mååånga hade betalat ~37000 i förskott och blev blåsta.

#179

Postad 03 mars 2009 - 15:12

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

  • 180 inlägg
  • 0
vet inte om detta finns i tråden eller inte

http://www.webmaster...mp;#entry295133

*** Text avlägsnad med hänvisning till regel 7.9 (Tomas_D700)

Redigerat av Tomas_D700, 03 mars 2009 - 18:32.


#180

Postad 03 mars 2009 - 15:21

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Är de nån som mot förmodan varit i butiken och fått ut nån konsoll?

#181

Postad 03 mars 2009 - 16:09

DZV
  • DZV
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Kan ingen gå ditt men en bärbar dator och ett 3G-modem och stå i butiken och köpa lite grejer, sedan bara plocka ut dem då det inte ska vara några problem. :)

#182

Postad 03 mars 2009 - 16:14

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Eftersom jag VERKLIGEN inte tror att jag kommer få nån konsoll å har ca 30mil (tur/retur) att köra känns de lite surt att lägga tid/pengar å sen bara antagligen i bästa fall får en diskussion i butiken, om den ens är öppen.
Men visst är man lite sugen ändå att köra dit :)

#183

Postad 03 mars 2009 - 16:14

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Butiken/lokalen är nu uppenbarligen tom. Aktörerna bakom allt detta är väl på väg till flygplatsen vid detta laget? Thailand nästa?

#184

Postad 03 mars 2009 - 16:17

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Butiken/lokalen är nu uppenbarligen tom. Aktörerna bakom allt detta är väl på väg till flygplatsen vid detta laget? Thailand nästa?


Fast det borde väl vara Malmö-butiken han syftar på?

#185

Postad 03 mars 2009 - 16:18

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

Fast det borde väl vara Malmö-butiken han syftar på?


Jag menar givetvis Kalmar butiken eftersom de inte finns nån i malmö

#186

Postad 03 mars 2009 - 16:19

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
kalmarbutiken ligger väl I en galleria?

#187

Postad 03 mars 2009 - 16:20

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Jag menar givetvis Kalmar butiken eftersom de inte finns nån i malmö


Det var inte ens dig jag citerade... Enlig utsago ska ju Malmöbutiken haft öppet nån vecka för att sen ha stängt och ska öppnas 1 april enligt dem själva (vilket såkalrt är ytterst tveksamt då det hela lutar åt en stor bluff). Jag citerade:

Butiken/lokalen är nu uppenbarligen tom. Aktörerna bakom allt detta är väl på väg till flygplatsen vid detta laget? Thailand nästa?


Redigerat av DIFference, 03 mars 2009 - 16:21.


#188

Postad 03 mars 2009 - 16:35

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

Det var inte ens dig jag citerade... Enlig utsago ska ju Malmöbutiken haft öppet nån vecka för att sen ha stängt och ska öppnas 1 april enligt dem själva (vilket såkalrt är ytterst tveksamt då det hela lutar åt en stor bluff). Jag citerade:


Ok.

Redigerat av Unregisteredbf3c9491, 03 mars 2009 - 16:39.


#189

Postad 03 mars 2009 - 16:52

Bonowi
  • Bonowi
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Jag menar givetvis Kalmar butiken eftersom de inte finns nån i malmö


Är snacket om att butiken är tom bara ett antagande, eller är det någon som i egen fysisk person varit där och kollat? Dvs. i Kalmar

#190

Postad 03 mars 2009 - 16:56

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Har dom äkt till Thailand nu så är det inte med era konsollpengar, med tanke på hur god tid bankerna tar på sig att skicka den svenska peson

#191

Postad 03 mars 2009 - 16:57

Foxxy
  • Foxxy
  • Forumräv

  • 592 inlägg
  • 0

Kan ingen gå ditt men en bärbar dator och ett 3G-modem och stå i butiken och köpa lite grejer, sedan bara plocka ut dem då det inte ska vara några problem. :)


Eh va? Någon som kan översätta till svenska?

#192

Postad 03 mars 2009 - 16:57

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Jag antog att det var butiken i Kalmar. Jag ringde därför precis till fastighetsförvaltaren och hon gick och tittade på lokalen och den var inte tom utan det fanns varor där och den nya ägaren fanns också på plats. Det Danski syftar på är alltså lokalen i Malmö.

#193

Postad 03 mars 2009 - 17:03

DZV
  • DZV
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0

Eh va? Någon som kan översätta till svenska?

De har sagt att deras priser bara gäller på internet och inte i butik, men hämta ut varorna ska gå bra. Därför borde det ju inte vara några problem för någon att gå till butiken med en dator och köpa något på deras hemsida för att sedan direkt hämta ut det.

#194

Postad 03 mars 2009 - 17:04

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Eh va? Någon som kan översätta till svenska?

Om man går dit med en bärbar och en 3g dong,då beställer man över nätet och enligt ägaren kan man hämta ut sakerna mot personbevis. Detta är nödvändigt därför att det inte går att köpa över disk :)

EDIT Speedy DZV

Redigerat av Benkke, 03 mars 2009 - 17:05.


#195

Postad 03 mars 2009 - 17:08

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Jag antog att det var butiken i Kalmar. Jag ringde därför precis till fastighetsförvaltaren och hon gick och tittade på lokalen och den var inte tom utan det fanns varor där och den nya ägaren fanns också på plats. Det Danski syftar på är alltså lokalen i Malmö.


Jo det förstod nog de flesta. Det var alexmp som inte såg mitt citat bara, att det inte var han jag kommenterade. :)

#196

Postad 03 mars 2009 - 17:25

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
några får nog sina paket, då kan dom ju köra sin bluff hela veckan + att dom tar ut lite pengar varje dag

Redigerat av xbox-snabel, 03 mars 2009 - 17:25.


#197

Postad 03 mars 2009 - 17:39

ajlövpläjsån
  • ajlövpläjsån
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Haha, känner mig sååå lurad. Betalade i söndags, lade best. i lördags. Synd att man ska vara så ###### godtrogen.

Status på min best. är levererad, säkert bara för att köpa lite tid. Dyker den inte upp imorgon så tar jag nog en biltur ned till Kalmar imorgon eller på torsdag. Fan, blir så ###### sur. Såhär i efterhand så känns det ju självklart att det antagligen är för bra för att vara sant, bara en sådan sak att de inte bemöter kritiken/ryktena säger ju en del.

Det går ju självklart inte att få tag i dem vare sig på e-post eller telefonen. Får jag inget imorgon lämnar jag nog in en polisanmälan också. Banken kontaktad och ärende under utredning....

/Sucker

#198

Postad 03 mars 2009 - 17:39

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Var i kontakt med fastighetsförvaltaren i Malmö och där sa man att man har ett muntligt avtal med Playzone om att ägaren ska komma och skriva ett hyreskontrakt den 10 mars (om en vecka). Man hade kollat upp kreditvärdighet och den var god vilket inte är konstigt med tanke på att den nya ägaran bara tagit över Playzone. Man har mottagit flera samtal och fått flera mail från personer som likt mig också ville uppmärksamma om Playzone och att allt uppenbarligen inte verkar stå rätt till där så man skulle kolla upp detta snarast.

Edit: Han sa förövrigt att personerna som var och tittade på lokalen sa att man förutom i Malmö också skulle öppna en butik i Göteborg då man hade fått ett "kanonkontrakt med Microsoft om att leverera deras konsoler och datorer". :)

Redigerat av Evildoer, 03 mars 2009 - 17:46.


#199

Postad 03 mars 2009 - 17:40

Ilmarin
  • Ilmarin
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Den här kampanjen har pågått hur länge? 3-4 dagar om jag förstått det hela rätt. Det jag reagerar på är hur de fortfarande kan ha ps3 och x.box i lager fortfarande som de säger på sin hemsida. Med en sådan omfattande och stor reklamkampanj så borde det väl ha sinat för längesedan?
Bara här har ju rätt många annonserat att de beställt konsolerna. Tänk er alla andra stackars blåögda svenskar där ute som tror blint på reklamen i de stora tidningarna utan att googla ämnet först. Min tro är att det är ett rätt så stort mörkertal som knappast hittat till den här sidan.

Sen, är det bara jag som reflekterat över att deras nya butik ska öppna 1a april? Det får ju en att tänka till en extra gång. Skulle ju inte förvåna mig om de tänker avfärda det som ett aprilskämt senare om de nu kommer ställas till svars någon gång :)

Hoppas folk får det de köpt.

Redigerat av Ilmarin, 03 mars 2009 - 17:42.


#200

Postad 03 mars 2009 - 17:54

dreamcatch
  • dreamcatch
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0

Den här kampanjen har pågått hur länge? 3-4 dagar om jag förstått det hela rätt. Det jag reagerar på är hur de fortfarande kan ha ps3 och x.box i lager fortfarande som de säger på sin hemsida. Med en sådan omfattande och stor reklamkampanj så borde det väl ha sinat för längesedan?
Bara här har ju rätt många annonserat att de beställt konsolerna. Tänk er alla andra stackars blåögda svenskar där ute som tror blint på reklamen i de stora tidningarna utan att googla ämnet först. Min tro är att det är ett rätt så stort mörkertal som knappast hittat till den här sidan.

Sen, är det bara jag som reflekterat över att deras nya butik ska öppna 1a april? Det får ju en att tänka till en extra gång. Skulle ju inte förvåna mig om de tänker avfärda det som ett aprilskämt senare om de nu kommer ställas till svars någon gång :)

Hoppas folk får det de köpt.


Fan att man ska vara så duktig...skulle vara ett mirakel om varan dyker upp..just nu känner man sig inte allt för glad...:/ sjäv har man ju halva sverige till kalmar så det är kört nu..!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.