Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero II / III

1622 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om GH2? 5 är bäst (192 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om GH2? 5 är bäst

  1. 1 (3 röster [1.56%])

    Procent av omröstning: 1.56%

  2. 2 (2 röster [1.04%])

    Procent av omröstning: 1.04%

  3. 3 (11 röster [5.73%])

    Procent av omröstning: 5.73%

  4. 4 (54 röster [28.12%])

    Procent av omröstning: 28.12%

  5. 5 (122 röster [63.54%])

    Procent av omröstning: 63.54%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero II (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,89 (26) Inga priser
Guitar Hero II (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,08 (11) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,07 (13) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,59 (21) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. 2 st Gitarrer) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,2 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

#51

Postad 04 april 2007 - 09:05

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Ska åka och hämta mitt ex om 50 min :P

#52

Postad 04 april 2007 - 09:51

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Verkar som mitt kommer imorgon eller inatt, tur man hämtar ut det på dygnet-runt öppet statoil :P

För er som tycker väntan är olidig, ladda hem frets on fire till datorn och värm upp!
http://louhi.kempele...uv/fretsonfire/

#53

Postad 04 april 2007 - 10:55

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
hehe beställde mitt från discshop idag. Får det på tisdag.

#54

Postad 04 april 2007 - 12:31

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Införskaffar och återkommer med intryck!

<{POST_SNAPBACK}>


Jaha hur gick det då? såg nog att du lirade igår :D

Va fö och hämtade ut mitt på lunchen så det blir till att rocka loss ikväll :D

#55

Postad 04 april 2007 - 14:01

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Läste på ett annat forum att det tydligen var problem med vissa "gitarrer", någon som stött på detta?

#56

Postad 04 april 2007 - 14:34

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Infon jag fick av en polare:

Bad guitar: Part No. 95055 on back of box
Good guitar: Part No. 95056 on back of box


Vet dock inte exakt vad "bad" innebär, men kanske kan vara värt att leta upp det innan man öppnar boxen om man råkar få den versionen.

#57

Postad 04 april 2007 - 17:09

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
HA HA HA, GENIALISKT!!! I'M A ROCKSTAR BABY!!!! :D :D :o :o

#58

Postad 04 april 2007 - 17:29

AriaGiovanni
  • AriaGiovanni
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0
Är Halo Mjolnir Mix bekräftad?
http://www.gametrail...er.php?id=52647

#59

Postad 04 april 2007 - 17:42

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0

Är Halo Mjolnir Mix bekräftad?
http://www.gametrail...er.php?id=52647

<{POST_SNAPBACK}>


Har för mig det, att han sa det i nån intervju. Eller ja. De sa att fansen ville ha det så mycket och de ville göra dem nöjda. Den där låten är ju bara en hackad PS2-verra. Finns flertalet modifierade GH till PS2 med nya låtar att ladda ner.

#60

Postad 04 april 2007 - 18:43

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
spelat i nån timme nu och börjar bli hyffsad på easy och testade hard... god damn, är nog några månader ifrån hard

men ack så ###### roligt

/Daniel

#61

Postad 04 april 2007 - 19:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0

Infon jag fick av en polare:

Bad guitar: Part No. 95055 on back of box
Good guitar: Part No. 95056 on back of box


Vet dock inte exakt vad "bad" innebär, men kanske kan vara värt att leta upp det innan man öppnar boxen om man råkar få den versionen.

<{POST_SNAPBACK}>



http://www.gwn.com/n...e_Surfaces.html Där är en länk om "problemet"

Helt klart ett lysande spel, självklar 5:a

Redigerat av Fiddey, 04 april 2007 - 19:19.


#62

Postad 04 april 2007 - 19:34

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
hmm, jag den dåliga versionen av gitarren tydligen.

har inte märkt av något tror jag. fast kanske lite ändå när jag tänker på det.
ibland när man ska använda sig av whammyn så fungerar det inte.

trodde dock att det hade att göra med hur mycket "star power" man hade...

hmm, får undersökas. annars kanske man ska reklamera? lr?

i övrigt så är jag otroligt såld på spelet. ibland förvånar man sig själv när man sätter helt sjuka kombos utan att veta vad fingrarna gör :D . nu ska jag spela på medium så jag får fram sweet child o' mine med guns and roses *ryser*...

#63

Postad 04 april 2007 - 20:07

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Ja kanon spel verkligen, men svårt. testa expert förut och jag tror aldrig att jag kommer att fixa den nivån :D

Min Whammy fungerar inte heller hela tiden och jag har den "sämre" utav dom 2 versionerna. ska testa lite mera annars får det bli att byta den snabbt som ögat igen.

#64

Postad 04 april 2007 - 20:50

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Grymt roligt, spelade sen 11 då jag fick tag på det tills typ 15, sen var jag helt yr så tagit det lungt sedan dess.

#65

Postad 04 april 2007 - 22:00

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0
Rock är ju inte precis min favorit genre när det gäller musik men är ändå rätt sugen på detta. Tror ni att det kan vara värt ett köp trots detta?

#66

Postad 04 april 2007 - 23:40

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0

Rock är ju inte precis min favorit genre när det gäller musik men är ändå rätt sugen på detta. Tror ni att det kan vara värt ett köp trots detta?

<{POST_SNAPBACK}>


Ja för tusan, gillar inte heller alla låtarna ( My Chemical "vi är inte emo" Romance t.ex.) men det är för himla roligt att spela de iaf :D

#67

Postad 05 april 2007 - 06:07

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
mm, jag är ett stort fan av hiphop i vanliga fall.

men det är slående vad man gillar låtarna i spelet ändå.
och man känner igen fler av dom.....

#68

Postad 05 april 2007 - 07:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jag är så avundsjuk på er som har Guitar Hero 2 eller har beställt det :o

För det första är min 360 i tyskland helt ensam :D
För det andra så har man en tjej på 2år som inte uppskattar att farsan lirar rock om nätterna :o

Funderar om man ändå skulle köpa det å en extra gitarr så flickan får börja träna i tid :D

#69

Postad 05 april 2007 - 07:10

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Rockade lite igår och s*tan va svårt det är när man går över easy :D vill ju använda shopen.

moparman: min dotter är också 2 och hon tyckte det va skit kul att rocka :D gick inte så bra dock, sen stod hon å diggade när jag spelade :o

#70

Postad 05 april 2007 - 08:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
*skrattar*

Låter juh inte så dumnt :D

Får bli ett köp sen när ekonomin tillåter..

Synd att sommardäck å sånt där tråkigt måste komma ivägen :o

Edit

Såg just att Guitar hero 2 har Avg Ratio: 95% på gamrankings :D

Redigerat av moparman, 05 april 2007 - 09:08.


#71

Postad 05 april 2007 - 11:14

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0
Puh, dags för en ny dag fylld med rock ;) var lite skeptisk till spelet i början, med tanke på att jag är riktigt usel på liknande spel som Dance Dance. Jag är ingen höjdare på GHII heller tydligen, men det var riktigt, riktigt kul. Tycker det är sjukt svårt på hard när man ska använda alla 5 accorden. Det är väl bara att öva och hoppas att man blir bättre. Har kommit till Stonehenge på normal, och det är inte lätt :D ska försöka knäcka det idag

Edit: Nu är den klar, men face-melters va ingen favorit

Redigerat av Eufemism, 05 april 2007 - 11:42.


#72

Postad 05 april 2007 - 11:37

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
klarade precis alla låtar, inklusive bonus låtarna på normal.
Fan va svettigt det blev ett tag på stonehenge, men det gick vägen även om det bara blev en 3a på någon sång.

testade första låten på hard oxå. shit pommes frites va blåst man blev. ingen människa i världen kan väl klara av att använda alla 5 fret-buttons!?

funderar starkt på att transplantera min högerhands lillfinger till min vänstra hand, då kanske man klarar hard....

Redigerat av didrik, 05 april 2007 - 11:38.


#73

Postad 05 april 2007 - 11:45

Damp
  • Damp
  • Mästare

  • 2 750 inlägg
  • 0

klarade precis alla låtar, inklusive bonus låtarna på normal.
Fan va svettigt det blev ett tag på stonehenge, men det gick vägen även om det bara blev en 3a på någon sång.

testade första låten på hard oxå. shit pommes frites va blåst man blev. ingen människa i världen kan väl klara av att använda alla 5 fret-buttons!?

funderar starkt på att transplantera min högerhands lillfinger till min vänstra hand, då kanske man klarar hard....

<{POST_SNAPBACK}>


Kommer det fram nya låtar när man klarat en nivå?

Någon som hört något mer om vilka låtar som man kommer kunna ladda ner?

#74

Postad 05 april 2007 - 12:39

GmasterF
  • GmasterF
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Går detta att lira via xbox live?

#75

Postad 05 april 2007 - 16:48

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0
Har inte öppnat min kartong än, men har tydligen den dåliga gitarren. Är det bara att gå tillbaks till inköpsstället med den?

#76

Postad 05 april 2007 - 17:06

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0

Har inte öppnat min kartong än, men har tydligen den dåliga gitarren. Är det bara att gå tillbaks till inköpsstället med den?

<{POST_SNAPBACK}>


Jag skulle tro det, bara säga som det är.

#77

Postad 05 april 2007 - 17:48

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Jag fick den "dåliga" gitarren med, men efter 5 låtar så har jag inte märkt nåt iaf, jag avvaktar och ser innan jag klagar :D Är det fabrikationsfel så spelar det ju ingen roll om man använt den eller ej.

Går detta att lira via xbox live?

<{POST_SNAPBACK}>


Japp, enligt manualen ska man kunna spela mot varandra live.
Har dock inte testat det, har inget guld-konto :/

Redigerat av dhanjel, 05 april 2007 - 17:49.


#78

Postad 05 april 2007 - 17:53

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Det går INTE att spela via live. Det enda som finns på live är nerladdningsbara låtar och möjligheter till rankiningslistor.

#79

Postad 05 april 2007 - 18:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0
Tur det. Jag är dålig på Gears of War, men det här jag riktigt ordentligt dålig på.

Men kul verkar det vara, satt och småskrattade för mig själv nyss. :D

#80

Postad 05 april 2007 - 18:12

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

Jag föhandsbokade mitt på EB för 1 kr + FN3, CoD2 och Madden 06. Dvs en god affär. Möjligen har dom kvar erbjudandet om inte alla redan bokat ?

<{POST_SNAPBACK}>

Erbjudandet är kvar t.om. 10/4 enligt killen på EB Games i Nordstan tidigare idag. Passa på ni som är tveksamma till ett pris på 800-900 kr.

#81

Postad 05 april 2007 - 20:07

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Erbjudandet är kvar t.om. 10/4 enligt killen på EB Games i Nordstan tidigare idag. Passa på ni som är tveksamma till ett pris på 800-900 kr.

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp, köpte mitt i Nordstan också. Fick den "dåliga" gitarren. Jag kanske känner lite placebo effekt då jag läst om problemen men svajarmen känns inte helt OK. Oftast måste jag trycka armen i botten eller börja med att dra ut den för att den skall börja böja vilket leder till att det tar en viss tid innan den registrerar att man använder den. Nu är det inte helt kritiskt för att komma vidare i spelet men när man väl kommit över inlärningströsklen och vill börja få stora poäng vill man ju kunna använda den fullt ut.

Inte helt säker på den skall funka i GH2 men en riktig gitarr är ju mcyket snabbare i responsen. Synd bara att 360:an inte har phonoplug :/

Har provat RedOctanes tips om tt plugga ur och i gitarren men det gav ingen effekt.

Någon som faktiskt har en svajarm som reagerar så fort man rör den, varje gång ?

-lk

Redigerat av LillKille, 05 april 2007 - 20:08.


#82

Postad 05 april 2007 - 20:48

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
har efter ytterligare lite spelande kommit fram till samma slutsats som förgående talare.
oftast fungerar svajarmen (om inte alltid), det som är ett problem, om man ska kalla det för det, är att den inte alltid är så responsiv. ibland måste man trycka ner den i botten för att få någon registrering, andra gånger tar det en halv sekund innan den reagerar.

ingen biggie för mig.

#83

Postad 05 april 2007 - 21:43

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Oki, jag har börjar på easy nivån (den man bara spela på 3 bandknappar) och jag tycker det är enklast att spela som så att jag alltid håller ner alla lägre band när man skall spela en "ton" (när det bara kommer en plupp på skärmen på en enskild takt) tex kommer det en gul ton håller jag även nere grön och röd. Känns naturligare av någon anledning. Nu är jag lite orolig delvis för att det kanske ger mig sämre poäng (även om jag snittar runt 98% i låtarna) men mest för att jag gör det till en vana som kanske är svår att använda när jag väl börjar lira normal och hard (eller när man väl måste börja röra handen nerför halsen). Hur lirar ni? Håller ni bara ner bandet som syns på skärmen? Eller håller ni ner fler?

-lk

#84

Postad 05 april 2007 - 22:45

Unregistered2e8df88d
  • Unregistered2e8df88d
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Jag har också fått den "defekta" varianten och upplever också att svajarmen fungar lite till och från. Men annars känns det som ett klockrent spel :D

#85

Postad 06 april 2007 - 13:22

exiz
  • exiz
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Hej!
någon som vet om man enbart kan köpa gitarren har sökt lite men inte hittat någon info om det
//Marcus

#86

Postad 06 april 2007 - 13:26

Unregistered2e8df88d
  • Unregistered2e8df88d
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
exiz: Den finns på de flesta svenska web-butiker men kommer först om en vecka eller så (lite olika datum på olika ställen)

#87

Postad 06 april 2007 - 14:22

exiz
  • exiz
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
wellermark: tack för svar men har du nått tips på webb butik?

#88

Postad 06 april 2007 - 14:33

ABSiNSANE
  • ABSiNSANE
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

wellermark: tack för svar men har du nått tips på webb butik?

<{POST_SNAPBACK}>


Webhallen är ett exempel:

http://www.webhallen...od.php?id=73191

#89

Postad 06 april 2007 - 15:00

Unregisteredf051601a
  • Unregisteredf051601a
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Grymt spel! Känndes hyfsat lätt i början - plöjde snabbt igenom Easy och Medium. Men på hard blev det värre! Har tagit den första gruppen men sedan måste man nog börja träna låtarna först för att hänga med.

Började försöka plocka alla Easy-låtar med 5 stjärnor - klarade alla utom Madhouse som jag har problem med...

Lite trist att den lösa gitarren inte går att få tag på ännu. Känns sådär att köpa ytterligare en bundle och slänga spelet :)

Det är absolut inte fel att hålla ner flera "band" samtidigt - tvärt om är det ju något som "uppmuntras" i tutorialen. Man tjänar också på att lära sig att plocka snabba toner utan att slå an på den andra. Knepigt till en början ,men låtarna blir lättare när man får kläm på det!

/J

#90

Postad 06 april 2007 - 15:04

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

Det är absolut inte fel att hålla ner flera "band" samtidigt - tvärt om är det ju något som "uppmuntras" i tutorialen. Man tjänar också på att lära sig att plocka snabba toner utan att slå an på den andra. Knepigt till en början ,men låtarna blir lättare när man får kläm på det!

<{POST_SNAPBACK}>


Jag försöker men det går inte :) har du något tips på någon låt där man kan använda sig av detta? Vet inte varför jag inte lyckas.. klarar knappt av hammer-on's och pull-of's i tutorialen.

#91

Postad 06 april 2007 - 15:19

Unregisteredf051601a
  • Unregisteredf051601a
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Hade glömt bort termerna men det var ju Hammer-on och pull-off det hette som sagt.

Njae, håller med att det är knepigt, men det var en låt som jag minns jag hade problem med och som jag testade med dessa trick och det blev oerhört mycket lättare. Ska se om jag kan kolla upp vilken det var vid nästa pass!

/J

#92

Postad 06 april 2007 - 19:12

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

  • 1 374 inlägg
  • 0
Helt seriöst. Är detta det roligaste spelet som finns just nu? Enligt mig helt klart!

De ska släppa ROCK BAND nästa år förmodligen, coolt om ngn sjunger a la SINGSTAR, ngn krämar på med rythm guit, bas, hammondorgel förstås och sedan någon på trummor!!!

Vem kunde tro detta? Virtuell musiker på fritiden :)

#93

Postad 08 april 2007 - 08:18

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0

Helt seriöst. Är detta det roligaste spelet som finns just nu? Enligt mig helt klart!

De ska släppa ROCK BAND nästa år förmodligen, coolt om ngn sjunger a la SINGSTAR, ngn krämar på med rythm guit, bas, hammondorgel förstås och sedan någon på trummor!!!

Vem kunde tro detta? Virtuell musiker på fritiden  :D

<{POST_SNAPBACK}>


Vad är det som gör spelet så himla roligt? Börjar själv bli sugen på att köpa när man läser att folk gillar det så mycket. :)

#94

Postad 08 april 2007 - 08:56

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Helt seriöst. Är detta det roligaste spelet som finns just nu? Enligt mig helt klart!

De ska släppa ROCK BAND nästa år förmodligen, coolt om ngn sjunger a la SINGSTAR, ngn krämar på med rythm guit, bas, hammondorgel förstås och sedan någon på trummor!!!

Vem kunde tro detta? Virtuell musiker på fritiden  :D

<{POST_SNAPBACK}>


Vad är det som gör spelet så himla roligt? Börjar själv bli sugen på att köpa när man läser att folk gillar det så mycket. :)

<{POST_SNAPBACK}>


Alltså, de flesta har väl någon gång drömt om att stå på scen och rocka loss med en elgitarr? Det här är nog så nära man kan komma utan att behöva använda några år till att lära sig spela på riktigt :D

#95

Postad 08 april 2007 - 09:54

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Sen är det en så otroligt simpel spelidé men man fastnar totalt. Det visar lite att det behövs inte übergrafik och massa dödande för att spel ska vara bra utan en bra orginalidé.

Har bokat in ett 6h pass för dagen med guitar hero :)

#96

Postad 08 april 2007 - 11:22

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Bara börja träna gubbs.. Den där lillkillen äger

#97

Postad 08 april 2007 - 12:11

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Vad innehåller GH2 till Xbox 360 från de gamla GH spelet till ps2? Innehåller det alla låtarna från ettan och tvåan till PS2an? Eller bara låtarna från 2an och lite nya?

#98

Postad 08 april 2007 - 12:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tycker att det ser pisslätt ut när killen spelar :)

kan ju dock tillägga att jag inte testat spelet själv ;)

#99

Postad 08 april 2007 - 13:16

Unregisteredf051601a
  • Unregisteredf051601a
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Jag försöker men det går inte :) har du något tips på någon låt där man kan använda sig av detta? Vet inte varför jag inte lyckas.. klarar knappt av hammer-on's och pull-of's i tutorialen.

<{POST_SNAPBACK}>

Har fastnat på låten Woman på Hard. Här är det i stort sett omöjligt om man inte behärskar sina Hammer ons och Pull offs! Du kan träna på låten i Training mode och testa tex. bryggan där det finns en del skalor som man inte gärna slår an på varje ton! Har noterat att en del noter saknar svart kontur på den vita pluppen. Dessa behöver man inte slå på strängen för att plocka...

/J

#100

Postad 08 april 2007 - 13:53

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0

Vad innehåller GH2 till Xbox 360 från de gamla GH spelet till ps2? Innehåller det alla låtarna från ettan och tvåan till PS2an? Eller bara låtarna från 2an och lite nya?

<{POST_SNAPBACK}>


Det inehåller alla låtarna ifrån tvåan till PS2 plus 10 exklusiva låtar till 360, det kommer komma många låtar via nerladdning tack vare Xbox Live samt har ryktet gått att de ska släppa alla låtarna som fanns i Guitar Hero 1 via Xbox Live i ett mega packet också. Samt kommer det en effektdosa till 360 versionen inom en snar framtid :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.