Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Philips 55POS9002

835 svar till detta ämne OLED 4k
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 24 oktober 2017 - 08:36

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Jag har problem med att fjärren inte funkar om det är nånting mellan den och tv, samma sak om den inte är riktad hyfsat rakt mot tvn? Den ska väl ändå vara blåtand? Med min gamla Nexus Player så funkade fjärren från vilken vinkel som helst.

Och en annan sak, har ni problem med att spela upp 60fps-videor i Kodi/SPMC samt youtube? För mig spelar det ingen roll hur stor filen är eller upplösning, den skippar frames hela tiden ändå.

Till skillnad mot tidigare modeller använder denna både IR och BT. Vanliga funktioner lär använda IR.

#152

Postad 24 oktober 2017 - 08:51

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Jo fjärren är bra seg. Jag sitter ju bara 1 meter ifrån men man får sikta ordentligt.

#153

Postad 24 oktober 2017 - 09:11

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0
På min 3 år gamla philips tyckte jag just att fjärren va det bästa med tvn. Tangentbord på baksidan och behövde inte rikta den alls i princip. Dom har väl säkert snålat in på nåt.

Redigerat av mikkiz, 24 oktober 2017 - 09:12.


#154

Postad 24 oktober 2017 - 10:29

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

På min 3 år gamla philips tyckte jag just att fjärren va det bästa med tvn. Tangentbord på baksidan och behövde inte rikta den alls i princip. Dom har väl säkert snålat in på nåt.

Tgtbord lär använda BT även nu men har inte kontrollerat.

#155

Postad 24 oktober 2017 - 10:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Jo tangentbordet är inga problem. De kör väl blåtand på det och IR för fjärren

#156

Postad 24 oktober 2017 - 10:42

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0

Jag har problem med att fjärren inte funkar om det är nånting mellan den och tv, samma sak om den inte är riktad hyfsat rakt mot tvn? Den ska väl ändå vara blåtand? Med min gamla Nexus Player så funkade fjärren från vilken vinkel som helst.

Och en annan sak, har ni problem med att spela upp 60fps-videor i Kodi/SPMC samt youtube? För mig spelar det ingen roll hur stor filen är eller upplösning, den skippar frames hela tiden ändå.

Har för mig att jag skrev något om det tidigare. Får inte filmer att spela mjukt alls (dock bara provat 4k hdr). Provat med kod, mx player, vlc samt den inbyggda. Skippar frames och osynkat ljud.

#157

Postad 24 oktober 2017 - 10:57

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

Tgtbord lär använda BT även nu men har inte kontrollerat.


Även vid byte av tv kanaler behövde den inte riktas

#158

Postad 24 oktober 2017 - 15:45

aeqvist87
  • aeqvist87
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0

.


Redigerat av aeqvist87, 24 oktober 2017 - 15:47.


#159

Postad 25 oktober 2017 - 06:37

mrchisholm
  • mrchisholm
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

för er som har denna TV, Vincent går igenom den lite: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Xk2kgtsNeyw&t=0s


Redigerat av mrchisholm, 25 oktober 2017 - 06:38.


#160

Postad 25 oktober 2017 - 09:32

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

för er som har denna TV, Vincent går igenom den lite: 

 

Kikade på den på kafferasten, jag har bara sett honom i två klipp tidigare och han verkar väldigt saklig och professionell så det blev ett rejält "vad sa han" cirka 14.44 in i klippet :D

Måste jämföra menyerna med min nyinköpta 901, jag tycker mig känna igen de inställningar han säger saknades på den men det har ju kommit uppdatering sen han review:ade den.

 

Det ska bli spännande att se nästa del när han testat TV:n och se om jag tycker att det hade varit värt att betala den extra summan för 9002 eller inte! :)



#161

Postad 25 oktober 2017 - 10:59

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Vad syftar du på då? Ang 14:44 menar jag. :)

#162

Postad 25 oktober 2017 - 11:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
What she said kommentaren

#163

Postad 25 oktober 2017 - 11:34

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Haha, han va så diskret att jag missade det. 



#164

Postad 25 oktober 2017 - 15:55

yetpak
  • yetpak
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0

Någon som har problem med Audio delay över ARC? Jag kör nästan uteslutande Apple TV 4K och har från och till lite lite aufio delay. har testat alla inställningar tror jag.

Men, inte bara apple tv som strular, även på PS4 Pro är det problem, kör jag FPS spel är det märkbar delay när man skjuter tex, man ser recoilen sen kommer ljudet något efter.

 

Har en Denon AVR x3100w som hämtar ljudet över ARC. Källorna är inkopplade direkt i TV för att få HDR då jag inte tror min Denon stödjer det



#165

Postad 25 oktober 2017 - 17:28

mrchisholm
  • mrchisholm
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

What she said kommentaren

 

LOL missade också det första visningen, Vincent är kung  :)


Någon som har problem med Audio delay över ARC? Jag kör nästan uteslutande Apple TV 4K och har från och till lite lite aufio delay. har testat alla inställningar tror jag.

Men, inte bara apple tv som strular, även på PS4 Pro är det problem, kör jag FPS spel är det märkbar delay när man skjuter tex, man ser recoilen sen kommer ljudet något efter.

 

Har en Denon AVR x3100w som hämtar ljudet över ARC. Källorna är inkopplade direkt i TV för att få HDR då jag inte tror min Denon stödjer det

 

kan du inte ställa in audio sync i förstärkaren? Jag har fått göra det på de flesta ingångar på min Onkyo för att få till rätt synk.



#166

Postad 25 oktober 2017 - 18:05

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

avforums review av Steve Withers... :)

 

https://www.avforums...tv-review.14095


Redigerat av mcmike, 25 oktober 2017 - 18:25.


#167

Postad 25 oktober 2017 - 19:30

sune bejas
  • sune bejas
  • Beroende

  • 1 002 inlägg
  • 0

avforums review av Steve Withers... :)

https://www.avforums...tv-review.14095

imponerande hur har lyckas "kalibrera" en tv som bryter mot CIE1931 modellen.
siffrorna han får fram ser bra ut men ljuset som träffar ögonens 3 konor (som CIE1931 tar hänsyn till) kommer att visa nåt helt annat här.

för att komma nära referens så bör man vitballans matcha dom här tv apparaterna mot en plasma tv eller crt.
det görs visuellt sida vid sida.
problemet sen är hur dom andra i familjen uppfattar färgerna på oleden.
det är där det kommer att skilja mer.
Du kan matcha vitt så det ser rätt ut på oleden men det kommer kanske inte att stämma för nästa person.

Det kan låta gnälligt men tyvärr så säger inte testerna av tv apparater i dag hela sanningen.
"referens" som skrivs idag på nya tv apparater får tas med en nypa salt.
referens är dom bara om dom kan matcha en kalibrerad plasma tv eller crt visuellt.
och då för flera personer inte bara en.

se det här som o?nödig överkurs :)

Redigerat av sune bejas, 25 oktober 2017 - 19:37.


#168

Postad 25 oktober 2017 - 20:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Ska man inte jämföra med real life snarare än plasma och crt som gör fel?



#169

Postad 25 oktober 2017 - 20:47

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Ska man inte jämföra med real life snarare än plasma och crt som gör fel?

Nej, real life är inte nödvändigtvis det som eftersträvats.

#170

Postad 25 oktober 2017 - 22:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Vilket är lite märkligt då real life ser så mycket bättre ut än plasma och crt.

 

Har någon fått igång hdr på windows 10 med 9002? Windows verkar inte fatta att jag har en hdr skärm så kan inte aktivera de valen trots jag aktiverat uhd. Har testat 4:2:2 och 4:4 i 10 bit eller 12-bit. RGB kan jag bara köra i 8-bit i 4K upplösning.



#171

Postad 26 oktober 2017 - 07:05

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Vilket är lite märkligt då real life ser så mycket bättre ut än plasma och crt.

Har någon fått igång hdr på windows 10 med 9002? Windows verkar inte fatta att jag har en hdr skärm så kan inte aktivera de valen trots jag aktiverat uhd. Har testat 4:2:2 och 4:4 i 10 bit eller 12-bit. RGB kan jag bara köra i 8-bit i 4K upplösning.

Funkar för mig, med Win 10 Fall Creators Ed.

#172

Postad 26 oktober 2017 - 10:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Hur fick du igång det?

#173

Postad 26 oktober 2017 - 11:42

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Hur fick du igång det?

Inte svårare än att aktivera i displayinställningarna i Windows. Tog någon sekund och blev svart TV innan bilden kom åter och meddelade "HDR on" visades. Kör något Nvidiakort via Denon X4200w.

#174

Postad 26 oktober 2017 - 12:44

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Kör x 1080 ti och direkt till tvn

#175

Postad 27 oktober 2017 - 07:29

Racer
  • Racer
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Fall Creators Edition har väl även Dolby Atmosstöd har jag för mig. Så det kan ju även vara uppdateringar på bildhantering.

#176

Postad 27 oktober 2017 - 07:32

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Fall Creators Edition har väl även Dolby Atmosstöd har jag för mig. Så det kan ju även vara uppdateringar på bildhantering.

Jag har för mig att vårens creators ed inte ville HDR, så mycket troligt.

#177

Postad 30 oktober 2017 - 22:58

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Vilket färgläge är bäst för HDR på dator? Kör för tillfället 4:2:2 och 12-bitars. Stör mig lite att jag får "begränsad rymd" men de ser brutalt bra ut ändå.



#178

Postad 31 oktober 2017 - 10:19

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Med risk för att låta dum: Är det möjligt att 901/9002 kan få Dolby Vision med en uppdatering? Eller krävs det hårdvara?

Jag är inte så tekniskt insatt i hur det fungerar men jag har sett UHD-spelare som fått uppdatering i efterhand för att stödja DV.



#179

Postad 31 oktober 2017 - 10:48

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Med risk för att låta dum: Är det möjligt att 901/9002 kan få Dolby Vision med en uppdatering? Eller krävs det hårdvara?
Jag är inte så tekniskt insatt i hur det fungerar men jag har sett UHD-spelare som fått uppdatering i efterhand för att stödja DV.

Tekniskt absolut, men de kommer aldrig ge modellerna det utan vill kränga en ny modell.

#180

Postad 31 oktober 2017 - 11:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Dolby vill ha en massa licenspengar

Redigerat av oqvist, 31 oktober 2017 - 11:03.


#181

Postad 31 oktober 2017 - 11:33

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Tekniskt absolut, men de kommer aldrig ge modellerna det utan vill kränga en ny modell.

Högst troligt att de resonerar så.. Men LG har väl lagt till DV stöd på 2016 modeller i efterhand? Eller hade dom det till att börja med kanske?  :wacko:



#182

Postad 31 oktober 2017 - 13:36

mrchisholm
  • mrchisholm
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

2016-års modeller var dom första med DV inbyggt från start.



#183

Postad 31 oktober 2017 - 14:34

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Med risk för att låta dum: Är det möjligt att 901/9002 kan få Dolby Vision med en uppdatering? Eller krävs det hårdvara?

Jag är inte så tekniskt insatt i hur det fungerar men jag har sett UHD-spelare som fått uppdatering i efterhand för att stödja DV.

DV har krävt viss specifik hårdvara för att funka. Dvs de produkter som fått DV efter firmware-update har ändå haft DV-specifik hårdvaran från första början. Gissningsvis saknar POS9002 sådan hårdvara.

 

Skriver har för jag vill minnas att det numera har tagit fram lösningar som är mindre/inte alls knytna till specifik hårdvara.



#184

Postad 31 oktober 2017 - 14:46

Kanelen
  • Kanelen
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

DV har krävt viss specifik hårdvara för att funka. Dvs de produkter som fått DV efter firmware-update har ändå haft DV-specifik hårdvaran från första början. Gissningsvis saknar POS9002 sådan hårdvara.

Skriver har för jag vill minnas att det numera har tagit fram lösningar som är mindre/inte alls knytna till specifik hårdvara.

Korrekt, men kretsar i 9002 bör definitivt vara tillräckligt kraftfulla att klara DV. Det handlar om licenskostnad och taktiskt sälja nya modeller. Philips har fortfarande inte ens sagt att/när de tänker stödja DV.

#185

Postad 31 oktober 2017 - 17:17

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Intressant!

Jag har mailat Philips Sverige och frågat men förväntar mig inget vettigt svar. Jag har ju en 901 men jag ställde frågan angående båda apparaterna.

 

Jag ser det som mer troligt att 9002 får DV än att båda får det med tanke på att 9002 har den nyare P5 processorn, det känns logiskt ifall dom vidareutvecklar den plattformen och då i samma veva släpper en FW-update till 9002 som lägger till DV.. Om dom nu tänkt att hänga på DV överhuvudtaget  :)


Redigerat av Lewlsor, 31 oktober 2017 - 17:17.


#186

Postad 31 oktober 2017 - 20:10

axion84
  • axion84
  • Forumräv

  • 748 inlägg
  • 0
Det är ju inte omöjligt att philips hoppar på HDR10+ istället. Ingen liscens kostnad eller nåt sånt.

#187

Postad 03 november 2017 - 22:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Försöker se avatar bluray får något posteringsliknande med ansiktena. Svårt att förklara typ som när man drar på kantskärpa för mycket men alla de filtren är avstängda och skärpereglaget är på noll. Enda botemedlet jag hitta var att dra ner videkontrast från 100. Då blev de mjukare och mer naturligt känns det som. K

#188

Postad 05 november 2017 - 09:47

Racer
  • Racer
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Nu har Vincent sagt sitt!

https://youtu.be/Gl5UuRlt6Ew

#189

Postad 05 november 2017 - 09:51

BigWoofer
  • BigWoofer
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

LOL missade också det första visningen, Vincent är kung :)


kan du inte ställa in audio sync i förstärkaren? Jag har fått göra det på de flesta ingångar på min Onkyo för att få till rätt synk.


Låter som du har värre problem, men jag tyckte iaf också mig se mindre synkproblem trots lip sync aktiverat på Onkyon. Efter en tag kom jag på att jag hade clear motion på max och det var det som gjorde att allt såg på onaturligt ut.

#190

Postad 05 november 2017 - 09:57

BigWoofer
  • BigWoofer
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Nästan. En sån här var det jag letade efter. 😄
https://m.conrad.se/...aa-m&pi=1503260

Löste den problemet?!
Jag har ett väggfäste som bygger 19mm och strömpluggen tar emot :-/

Har ni andra också problem med att få pluggen i botten? Sticker ut 5mm extra för mig, känns som olika typer av kontakter.

Väldigt märklig designlösning...
Vågat av Vincent att lyfta i skärmen (!!). Fanns ju handtag på påsen 🤔

Redigerat av BigWoofer, 05 november 2017 - 09:58.


#191

Postad 05 november 2017 - 11:23

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0

Löste den problemet?!
Jag har ett väggfäste som bygger 19mm och strömpluggen tar emot :-/

Har ni andra också problem med att få pluggen i botten? Sticker ut 5mm extra för mig, känns som olika typer av kontakter.

Väldigt märklig designlösning...
Vågat av Vincent att lyfta i skärmen (!!). Fanns ju handtag på påsen 🤔

Japp, det löste problemet kontakten ligger precis emot, men inte mer.

#192

Postad 05 november 2017 - 11:28

Racer
  • Racer
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Tycker också att strömkontakten likaväl kunde suttit underifrån eller från sidan som resten av kontakterna.

#193

Postad 05 november 2017 - 11:32

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Det som är väldigt underligt är ju att alla reviewers som nämnt något om kabelplacering sagt att den är bra då alla a/v kontakter är placerade just åt sidan eller neråt. Ingen som nämner att dom förstört hela konceptet pga elsladden. Mycket underligt kan tyckas.
Och med facit i hand hade ambilight funkat även om TVn var monterad näst intill dikt mot väggen. Så, väldigt tråkigt som sagt.

#194

Postad 05 november 2017 - 13:48

BigWoofer
  • BigWoofer
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0
Ja väldigt konstigt, bara här jag sett det nämnas öht.

Tack för kabeltipset, får skaffa mig en sån!

Redigerat av BigWoofer, 05 november 2017 - 13:54.


#195

Postad 05 november 2017 - 17:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

 Posterisering i skyar är något man noterat en hel del i The Hunter call of the wild så intressant han tog upp det.  Bara sett lika illa på min gamla plasma. Är LCD överlag bättre än plasma/oled gällande posterisering?  



#196

Postad 05 november 2017 - 21:02

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Det som är väldigt underligt är ju att alla reviewers som nämnt något om kabelplacering sagt att den är bra då alla a/v kontakter är placerade just åt sidan eller neråt. Ingen som nämner att dom förstört hela konceptet pga elsladden. Mycket underligt kan tyckas.
Och med facit i hand hade ambilight funkat även om TVn var monterad näst intill dikt mot väggen. Så, väldigt tråkigt som sagt.

 

Jag antar att Vincent (och andra) tänker att det ska vara enkelt att ansluta kablar när TV:n väl sitter på väggen.

Det finns ju ingen anledning till att dra ut strömkablen då TV:n hänger på väggen? Varför ska man göra det?

Strömkabeln sticker ut cirka 1.5cm från TV:n och de flesta väggfästen bygger ut mer än så, ett icke-problem enligt mig om man inte tänker limma fast sin TV-apparat på väggen.

 

Kul att Vincent drar upp Philips namnval "POS", det har jag tänkte på lååångt innan jag själv köpte en: "Det där måste vara en riktig skit-TV"  :D

 

EDIT: POS är en vanlig förkortning utav "Piece Of Shit", menar alltså inget mer än att det är lustigt att den heter "POS".


Redigerat av Lewlsor, 06 november 2017 - 00:41.


#197

Postad 05 november 2017 - 21:16

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Jag antar att Vincent (och andra) tänker att det ska vara enkelt att ansluta kablar när TV:n väl sitter på väggen.

Det finns ju ingen anledning till att dra ut strömkablen då TV:n hänger på väggen? Varför ska man göra det?

Strömkabeln sticker ut cirka 1.5cm från TV:n och de flesta väggfästen bygger ut mer än så, ett icke-problem enligt mig om man inte tänker limma fast sin TV-apparat på väggen.

 

Kul att Vincent drar upp Philips namnval "POS", det har jag tänkte på lååångt innan jag själv köpte en: "Det där måste vara en riktig skit-TV"  :D

Antar du äger en Bravia då :)



#198

Postad 05 november 2017 - 21:19

tråget
  • tråget
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Fast kontakten sticker ut 3 cm, och det finns en uppsjö med väggfästen som är grundare än så, både fasta och rörliga. Det hade fortfarande varit så lätt att bara sätta den vinklad upp, ner eller åt sidan. Att sätta den pekande rakt bak känns riktigt billigt och slarvigt... Enligt mig i alla fall

#199

Postad 05 november 2017 - 22:18

Lewlsor
  • Lewlsor
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Antar du äger en Bravia då :)

 

Jag missade helt att vi pratade om en annan TV. Jag trodde vi pratade om Philipsen och recensionen Vincent gjorde!

 

Fast kontakten sticker ut 3 cm, och det finns en uppsjö med väggfästen som är grundare än så, både fasta och rörliga. Det hade fortfarande varit så lätt att bara sätta den vinklad upp, ner eller åt sidan. Att sätta den pekande rakt bak känns riktigt billigt och slarvigt... Enligt mig i alla fall

 

Går att lösa det snyggare än att ha den rakt bakifrån såklart, antingen som du säger så det är från sidan eller uppåt - Beroende på hur det ser ut bakom apparaten men på 901/9002 så ser jag inte något problem med att den är rakt bakåt, jag trodde som sagt att vi pratade om Philipsen och inte din Bravia!  :)

 

EDIT: Om dom säger samma sak på recensionerna om Bravia och inte tar upp att den sladden bygger ut 3cm är det såklart dumt! 


Redigerat av Lewlsor, 05 november 2017 - 22:19.


#200

Postad 05 november 2017 - 22:39

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Jag missade helt att vi pratade om en annan TV. Jag trodde vi pratade om Philipsen och recensionen Vincent gjorde!

 

 

Går att lösa det snyggare än att ha den rakt bakifrån såklart, antingen som du säger så det är från sidan eller uppåt - Beroende på hur det ser ut bakom apparaten men på 901/9002 så ser jag inte något problem med att den är rakt bakåt, jag trodde som sagt att vi pratade om Philipsen och inte din Bravia!  :)

 

EDIT: Om dom säger samma sak på recensionerna om Bravia och inte tar upp att den sladden bygger ut 3cm är det såklart dumt! 

Du nämnde philips användning av POS och hur du funderat kring detta att de måste va en skittv. Då kanske du undermedvetet köpt en Sony Bravia då den är Bra. 






Även taggad med OLED, 4k

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.