Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Sony Xperia S LT26i *

578 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 09 mars 2012 - 08:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Nu tycker jag det blev väldigt mycket abonnemangssnack här, ta gärna det i separat tråd tack.

---

Engadget är inte lika lyriska som de svenska medierna.

#152

Postad 09 mars 2012 - 09:56

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Nu är ju jag redan "hooked" på denna telefon och känner att den har allt det jag vill ha och behöver så detta inlägg kan verka som att jag har tagit åt mig p.g.a. av mitt val. Då får det verka så...

Men deras resonemang angående bildkvaliteten i kameran tyder på att de alltid håller iP4 högst. Bilderna tycker jag talar för sig själv, iP4 har ju rejält med blåstick och ser onaturliga ut. Hade de jämfört med 4S hade deras resonemnag kanske funkat.

Tjockleken bör vara mätt där telefonen är som tjockast, dvs. den är 2mm tjockare än Arc just där. För min del anser jag det vara rätt ointressant med tanke på att den vävlda formen gjorde att den ligger bättre i handen är de andra tunna som är hel platta baktill.

Det här med NFC tag's kan jag känna är en gimick för att visa att Sony har nya idéer, inte riktigt min grej, men återigen så hade Apple kommit med detta hade recensenten tyckat att det var revolutionerande och innovativt. Med tanke på kommentarerna längre ner på sidan, så är jag inte ensam om att inte hålla denna recensent med Apple-glasögon högt.

Intressant jämförlse av kameran som visar att där finns lite problem, men överlag är den riktigt bra:
http://recombu.com/n...200_M16956.html

#153

Postad 09 mars 2012 - 14:07

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
en vit beställd med 3 total 349:- månad

ser fram emot att byta från iOS efter ett år

#154

Postad 09 mars 2012 - 14:13

LifeHiFiStyle
  • LifeHiFiStyle
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

en vit beställd med 3 total 349:- månad

ser fram emot att byta från iOS efter ett år


Android 4.0 is the shit! :)

#155

Postad 09 mars 2012 - 14:15

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Android 4.0 is the shit! :)


Det lär finnas custom inom 2 veckor, var så lugn. olåst Boot dessutom

Dessutom har jag inte kört android på ett år nu så nyhetens behag finns nog där för mig likväl

#156

Postad 09 mars 2012 - 14:28

LifeHiFiStyle
  • LifeHiFiStyle
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

Det lär finnas custom inom 2 veckor, var så lugn. olåst Boot dessutom

Dessutom har jag inte kört android på ett år nu så nyhetens behag finns nog där för mig likväl


Härligt!

#157

Postad 09 mars 2012 - 18:51

Alex Johansen
  • Alex Johansen
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Blir så jävla frustrerad på telenor och att de aldrig är en av de som sänker sina priser(på ett vettigt erbjudande)!

#158

Postad 09 mars 2012 - 20:00

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Pillade lite på en hos telenor butiken i knalleland ,Borås idag.
Känns ganska plastig jämnfört med t.ex samsung sII.
Men känns i övrigt väldigt nice.
Upplevde den som väldigt snabb men kan bero på okunskap då jag aldrig ägt en "smartphone".
Beställde en direkt också.

Om nu någon tänkte åka till Knalleland o känna på den irl. så måste jag tillägga att jag var tvungen att fråga efter den för att de skulle ta fram den. Och de verkade bara ha 1 exemplar.

#159

Postad 10 mars 2012 - 00:38

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0

Det går väl inte generalisera så, det beror ju på personens ringprofil. Jag klarar mig på ca 125 i månaden med tele2kompissurf, +200 för mobil är 325 i mitt fall.
(missar man dessutom att säga upp abb. på Tre efter bindningstid så ryker 700 spänn i månaden, det blir snabbt dyrt då)
Men vilket som så är det ju ett individuellt val, ett som passar någon passar inte en annan, det var detta jag ville belysa.


När jag förlängde mitt abonnemang hos 3 med 3total 349 kr för någon dag sedan så berättade säljaren för mig att när bindningstiden går ut så kommer jag fortfarande att ha kvar 3total 349 kr! Jag skulle alltså kunna har kvar det abonnemanget löpande utan bindningstid och köpa nya mobiler kontant istället för att förnya abonnemanget. För om jag på något sätt förnyar eller ändrar i abonnemanget efter bindningstiden så går det tillbaka till ordinarie priset 699kr.
Det tycker iaf jag låter toppen! Aldrig mer bindningstid för mig! :D

#160

Postad 10 mars 2012 - 01:01

LifeHiFiStyle
  • LifeHiFiStyle
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

När jag förlängde mitt abonnemang hos 3 med 3total 349 kr för någon dag sedan så berättade säljaren för mig att när bindningstiden går ut så kommer jag fortfarande att ha kvar 3total 349 kr! Jag skulle alltså kunna har kvar det abonnemanget löpande utan bindningstid och köpa nya mobiler kontant istället för att förnya abonnemanget. För om jag på något sätt förnyar eller ändrar i abonnemanget efter bindningstiden så går det tillbaka till ordinarie priset 699kr.
Det tycker iaf jag låter toppen! Aldrig mer bindningstid för mig! :D



:D !!!

#161

Postad 11 mars 2012 - 07:04

Unregisteredcd8e0182
  • Unregisteredcd8e0182
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
lite offtopic; det är mycket snack nu med 3 och tele2 att dom priskrigar mot varandra men faktum är att Telenor erbjuder frisurf utan begränsning upp till 3mbit/s något som tele2 eller 3 inte kan matcha, och köper jag en telefon som xperia S så vill jag även kunna surfa obegränsat utan att dom cappar hastigheten till 64kbit/s

och jag pröjsar gladerligen ett par spänn mer i månaden för att få fri surf.

tillbaka till tråden nu. är det spikat 14 mars för sverige släppet? jag kan se nu att sony xperia s står som Nyhet på sonys egna hemsida och inte längre som "på gång". kanske är jag lite optimistisk som hoppas på ett tidigare släpp än onsdag, någon som fått lite ny info?

#162

Postad 11 mars 2012 - 09:11

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

lite offtopic; det är mycket snack nu med 3 och tele2 att dom priskrigar mot varandra men faktum är att Telenor erbjuder frisurf utan begränsning upp till 3mbit/s något som tele2 eller 3 inte kan matcha, och köper jag en telefon som xperia S så vill jag även kunna surfa obegränsat utan att dom cappar hastigheten till 64kbit/s

10GB per månad som 3 erbjuder med 3Total är rätt mycket skulle jag säga, iaf för en smartphone. Man har oftast också möjlighet att gå över till Wi-Fi. Går ju inte att jämföra datatrafiken till en vanlig dator där man kanske laddar ner både spel och filmer. Men det är knappast något man gör med Telenor, snacka om att cappa hastigheten. Upp till 3mbit, oftast 1-2mbit, står på deras hemsida. Skryta med Fri Surf kan man ju göra, men vem vill surfa i sirap? Jag tar hellre 10GB och får upp till 32mbit :)

Redigerat av Falcy, 11 mars 2012 - 09:13.


#163

Postad 11 mars 2012 - 09:43

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

lite offtopic; det är mycket snack nu med 3 och tele2 att dom priskrigar mot varandra men faktum är att Telenor erbjuder frisurf utan begränsning upp till 3mbit/s något som tele2 eller 3 inte kan matcha, och köper jag en telefon som xperia S så vill jag även kunna surfa obegränsat utan att dom cappar hastigheten till 64kbit/s

och jag pröjsar gladerligen ett par spänn mer i månaden för att få fri surf.

tillbaka till tråden nu. är det spikat 14 mars för sverige släppet? jag kan se nu att sony xperia s står som Nyhet på sonys egna hemsida och inte längre som "på gång". kanske är jag lite optimistisk som hoppas på ett tidigare släpp än onsdag, någon som fått lite ny info?


Tur att du kan se ljus i mörkret. Kan ju inte hålla med om att segt surf i oändlighet är bättre är snabbt surf för 95% av folket hela månaden är bättre

SVTplay i 720p fungerar väldigt dåligt i 3Mbit för övrigt, bara det är nog illa

Givetvis har vi olika inställning och behov, bara min syn på det hela

#164

Postad 11 mars 2012 - 10:51

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0

lite offtopic; det är mycket snack nu med 3 och tele2 att dom priskrigar mot varandra men faktum är att Telenor erbjuder frisurf utan begränsning upp till 3mbit/s något som tele2 eller 3 inte kan matcha, och köper jag en telefon som xperia S så vill jag även kunna surfa obegränsat utan att dom cappar hastigheten till 64kbit/s

och jag pröjsar gladerligen ett par spänn mer i månaden för att få fri surf.

tillbaka till tråden nu. är det spikat 14 mars för sverige släppet? jag kan se nu att sony xperia s står som Nyhet på sonys egna hemsida och inte längre som "på gång". kanske är jag lite optimistisk som hoppas på ett tidigare släpp än onsdag, någon som fått lite ny info?

Tele2 erbjuder upp till 10Mbit/s upp till 10Gb/mån. Upp till 3x hastigheten låter mer värt i mina öron. 10Gb är enligt mig fritt, jag har förbrukat max 900Mb på en månad hittils, att göra slut på 10x det känns som en utopi i dagsläget. :)

Och nej, jag tror inte den kommer en sekund före onsdag, tyvärr.
Så allt vi kan göra nu är att vänta. :)

#165

Postad 11 mars 2012 - 11:26

Råttbert
  • Råttbert
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Moderator, ursäkta diskussionen om abonnemang:
Jag har fått två motinlägg mot vad jag påstod att tre höjer priset till 700 efter 24månader.
Min input i detta är följande:
http://forumbilder.s...12012111529e864
Men eftersom ni, två dessutom, säger att priset kvarstår så är det säkert så, dock har jag fortfarande inte hittat denna info trots idogt letande.
Jag avsåg inte att svartmåla någon eller skönmåla en annan leverantör.
Jag lämnar nu diskussionen om abonnemang, skriver jag mer så ska det handla om telefonen. Som jag hoppas kommer i veckan. :)

Edit:
Nu, efter adrazar´s länk såg t.om. jag att priset ska gälla även efter bindningstiden.
Den infon fick man visst inte via menyvalen abbonemang->3total->köp med mobil->xperiaS
Dock fortfarande lite märkligt att infon efter köp-klicket säger att rabatten gäller 24mån, men nu var nog det utklarat som sagt. :)

Redigerat av Råttbert, 11 mars 2012 - 21:04.


#166

Postad 11 mars 2012 - 11:39

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0
Halv OT men ändå, såg att det kommande Smart Wirelessheadset Pro (Sony MW1) var planerat till v12 men nu verkar bli försenat till v20 :(
Pris 899:- hos CDON.com

#167

Postad 11 mars 2012 - 12:22

adrazar
  • adrazar
  • Lärjunge

  • 344 inlägg
  • 0

Moderator, ursäkta diskussionen om abonnemang:
Jag har fått två motinlägg mot vad jag påstod att tre höjer priset till 700 efter 24månader.
Min input i detta är följande:
http://forumbilder.s...12012111529e864
Men eftersom ni, två dessutom, säger att priset kvarstår så är det säkert så, dock har jag fortfarande inte hittat denna info trots idogt letande.
Jag avsåg inte att svartmåla någon eller skönmåla en annan leverantör.
Jag lämnar nu diskussionen om abonnemang, skriver jag mer så ska det handla om telefonen. Som jag hoppas kommer i veckan. :)


Direkt från tres hemsida, inte så svårt att hitta :)

"Abonnemangsrabatten. Priset för 3Total (349 kr/mån) gäller även efter bindningstid under förutsättning att du inte vill binda upp dig igen med en ny mobiltelefon."

Källa: http://www.tre.se/Pr...s/?epslanguage=

Alltså kvarstår 349:-/mån sålänge du inte väljer att skaffa en ny mobil genom tre. Köp en obrandad lur och stoppa i simkortet så kvarstår alltså priset. Sen är det ju upp till var och en om man anser det fördelaktigt eller inte med tanke på slutgiltiga totalpriset.

Sorry för OT men nu är nog den saken utklarad i alla fall.

#168

Postad 11 mars 2012 - 17:13

hultin
  • hultin
  • Forumräv

  • 747 inlägg
  • 0
La en beställning igår på en svart. Trots att jag inte kunnat känna på den på riktigt (förutom den dummy som fanns i 3-butiken). Har våndats ganska länge över att byta telefon.
Har idag en gammal iPhone 3G privat och en Xperia x10mini via jobbet, så jag har testat båda systemen och det är väl hugget som stucket vilket system jag kör.

Klämde och kände länge på en Motorola Rzr. Byggkvaliten på den är helt enastående - om Sonyn kunde förmedla samma känsla när man håller i den så skulle den vara helt outstanding. Enda anledningen till att köpa Sonyn istället för Motorolan är att Sonyn är nyare (snabbare?) och har sannolikt en bättre kamera. Nu hoppas jag att den inte kommer att kännas svampig direkt när man håller i den. I så fall måste man skaffa ett fodral direkt till den...

#169

Postad 11 mars 2012 - 23:15

Svensken84
  • Svensken84
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
sugen på en vit "S". dock skulle jag vilja veta om "music unlimited" kommer finnas på den (någon som kan ta reda på det? hittade inte på nätet)

#170

Postad 12 mars 2012 - 08:04

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

  • 1 693 inlägg
  • 0

sugen på en vit "S". dock skulle jag vilja veta om "music unlimited" kommer finnas på den (någon som kan ta reda på det? hittade inte på nätet)

http://www.sonymobile.com/se/xperia/

Lyssna

Känn rytmen. Lyssna på musik när som helst, var som helst. Anslut ett stereoheadset och välj bland fler än 12 miljoner låtar i programmet Music Unlimited från Sony Entertainment Network.

Så det verkar finnas, dock verkar Spotify vara att föredra om man ska tro de som testat.

#171

Postad 12 mars 2012 - 09:05

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
music unlimited är så pass nytt fortfarande, inte så känt ens

Har M-U i tv´n också, å andra sidan spotify i Boxee. Stannar nog kvar hos Spotify

#172

Postad 12 mars 2012 - 10:07

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Jag har kört 30 dagars test på Music Unlimited och kan konstatera att interfacet var trevligt men att det var fördröjning på låtstart samt att det var färre låtar i utbudet. Jag tycker Spotify vinner på knockout när det gäller enkelhet och funktion. Om Spotify nu bara kunde få uppdaterat lite buggar i Androidversionen så hade jag vart 100% nöjd.

#173

Postad 12 mars 2012 - 11:13

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

  • 80 inlägg
  • 0
Fan, jag kan inte bestämma mig! Svart eller vit, vit eller svart... Beslutångest på högsta nivå!

#174

Postad 12 mars 2012 - 13:34

psan11
  • psan11
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hej alla nyfikna! Är det någon som fått bekräftelse på att telefonen är på väg? Enligt Telia så skall min beställning levereras den 14/3. Är det något man kan lita på tro. Det kliar lite i fingrarna nu :)

#175

Postad 12 mars 2012 - 13:50

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Hej alla nyfikna! Är det någon som fått bekräftelse på att telefonen är på väg? Enligt Telia så skall min beställning levereras den 14/3. Är det något man kan lita på tro. Det kliar lite i fingrarna nu :)


14/3 kan du lita på.

Redigerat av BrittBastard, 12 mars 2012 - 13:50.


#176

Postad 12 mars 2012 - 14:15

#LOUDmouth#
  • #LOUDmouth#
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0

Fan, jag kan inte bestämma mig! Svart eller vit, vit eller svart... Beslutångest på högsta nivå!


Som jag skrev längre upp så den vita luren jag lattjade lite med i butik hade bara förevisats under några timmar och på förfrågan och den kändes redan lite "solkig" och välanvänd. Vad som är snyggast är däremot förståss en smaksak men jag tycker att den svarta är mycket snyggare. Den vita ser betydligt plastigare ut.

/#LOUDmouth#

#177

Postad 12 mars 2012 - 14:19

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0
Var precis inne i en Tele2-butik och säljaren demade sin privata(?) lur. Han hade åtminstone fått sin redan.

Den såg verkligen kanon ut! Den enda detaljen jag störde mig på var att mikro usb kontakten satt på sidan. Det gör det ömöjligt att få till ställ/hållare med laddning. Synd...

Men allt annat var kanon. Min 4S ser verkligen gammal ut när man jämför.

#178

Postad 12 mars 2012 - 15:01

psan11
  • psan11
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

14/3 kan du lita på.

Ahhh, göttans!

#179

Postad 12 mars 2012 - 15:08

psan11
  • psan11
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Jaha, då får man verkligen hoppas att den är lika bra som recentionerna vill göra gällande. Men va fan den bör väl vara strået vassare än min gamla HTC Legend ;)

#180

Postad 12 mars 2012 - 16:41

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0
Sony har satt 14/3 som release så de skickar säkert ut idag/imorgon så du kan hämta ut den 14:e :)

#181

Postad 12 mars 2012 - 17:17

Wedgr
  • Wedgr
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Är själv extremt sugen på denna telefon :wub: och har hört att det transparenta bandet även kommer funka som notifikationslampa för sms och annat. Någon som vet om detta stämmer? Haha, kanske inte det viktigaste men det skulle vara en skön funktion :P

#182

Postad 12 mars 2012 - 17:23

Unregisteredbac66926
  • Unregisteredbac66926
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Är själv extremt sugen på denna telefon :wub: och har hört att det transparenta bandet även kommer funka som notifikationslampa för sms och annat. Någon som vet om detta stämmer? Haha, kanske inte det viktigaste men det skulle vara en skön funktion :P


Nej, det stämmer inte för Xperia S. Tror däremot det gäller för Xperia U och/eller P.

#183

Postad 12 mars 2012 - 20:30

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

Nej, det stämmer inte för Xperia S. Tror däremot det gäller för Xperia U och/eller P.

Xperia U endast

#184

Postad 12 mars 2012 - 22:22

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

  • 328 inlägg
  • 0

sugen på en vit "S". dock skulle jag vilja veta om "music unlimited" kommer finnas på den (någon som kan ta reda på det? hittade inte på nätet)

Finns i en ps3a nära dig. ;)
det är sonys svar på spotify. Har gratis vertionen på ps3 idag, inget som har imponerat precis. Men det jag ser är nog väldigt begränsat mot betal tjänsten. Tror jag har möjlighet till en 30dagars gratis trail, men det är något jag startar först när jag har luren i näven.
Men jar tror inte det är något jag kommer använda mig av, då google music tilltalar mig mer.
[edit] vill man ha google music får man ett tag... Då det inte finns utanför nordamerika :blush:

Apprppå Ps3, kommer X-S att samspela med ps3an på sätt som andra android lurar inte kan, eller är Ps-certifieringen bara en extra spelbutik? Kommer de ps1 titlar jag redan har till ps3an kunna ladas ner till luren utan extrakostnader?

Sen så undrar jag om någon har sett andra bakstycken till luren? Ska byta från min n900, och stödet den har på baksidan är nog det enda jag verkligen kommer sakna med xperia s. Men orginal bakstycket går ju att byta ut =)

Redigerat av Mortensen, 12 mars 2012 - 22:56.


#185

Postad 13 mars 2012 - 05:57

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0
Är lite sugen på en S till mig själv och en U till min dotter.

Är det någon som vet något om U? När kommer den? Någon test?

#186

Postad 13 mars 2012 - 08:52

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

Är lite sugen på en S till mig själv och en U till min dotter.

Är det någon som vet något om U? När kommer den? Någon test?

De talar om mitten av maj

#187

Postad 13 mars 2012 - 14:20

Gundeho
  • Gundeho
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
:-) Nu ringde dom från min butik å sa att jag kunde hämta min sent i em. Undrar om det stämmer? Synd man inte har tid idag :-(

#188

Postad 13 mars 2012 - 14:35

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0
Det är nog inte helt omöjligt.
Brukar alltid vara några "oseriösa" butiker som tjuvstartar även fast alla har fått strikta direktiv ifrån Sony.

#189

Postad 13 mars 2012 - 16:38

Golem
  • Golem
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Var precis inne i en Tele2-butik och säljaren demade sin privata(?) lur. Han hade åtminstone fått sin redan.

Den såg verkligen kanon ut! Den enda detaljen jag störde mig på var att mikro usb kontakten satt på sidan. Det gör det ömöjligt att få till ställ/hållare med laddning. Synd...

Men allt annat var kanon. Min 4S ser verkligen gammal ut när man jämför.



det kanske finns eller kommer ett ställ där telefonen ligger i laddaren istället typ i landskapsläge, det vore nice :)
beställde min xperia S (svart) från cdon det står att dom packar... hoppas den dyker upp imorgon =)

#190

Postad 13 mars 2012 - 17:24

elager
  • elager
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Bra Rewiew..
http://www.eurodroid...peria-s-review/

Även lite benchmark test

http://www.youtube.c...h?v=8Ucyc-75AIc

Redigerat av elager, 13 mars 2012 - 17:37.


#191

Postad 13 mars 2012 - 17:32

TomasL
  • TomasL
  • Beroende

  • 1 319 inlägg
  • 0

det kanske finns eller kommer ett ställ där telefonen ligger i laddaren istället typ i landskapsläge, det vore nice :)
beställde min xperia S (svart) från cdon det står att dom packar... hoppas den dyker upp imorgon =)


LiveDock som bl.a är till ARC finns ju och den fungerar även till Xperia S.
Lite bökig eftersom man måste sätta i sladdar för laddning och HDMI men fungerar.
http://www.sonymobil...imedia-station/

#192

Postad 13 mars 2012 - 18:31

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0
Man kan vinna en Xperia S i Vinn Alsings pengar på Tv3. Kanske enklare att köpa en. Han är tuff den där Adam...

Redigerat av whome, 13 mars 2012 - 18:32.


#193

Postad 13 mars 2012 - 19:02

martin636
  • martin636
  • Användare

  • 152 inlägg
  • 0
Någon som haft tur idag och har den i sin ägo?

#194

Postad 13 mars 2012 - 22:10

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Kameran verkar vara lite långsam på fokus vid videoinspelning.

http://www.youtube.c...=1&feature=plcp

Redigerat av Unregistered1232, 13 mars 2012 - 22:10.


#195

Postad 14 mars 2012 - 07:40

mlange
  • mlange
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Köpte min igår på Media markt och är så nöjd.

#196

Postad 14 mars 2012 - 07:42

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0
nu har swedroid äntligen lagt upp en recension av rang, som vanligt

Mitt paket är i örebro så borde kunna hitta 14 mil på en dag

#197

Postad 14 mars 2012 - 08:32

Horace76c
  • Horace76c
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

nu har swedroid äntligen lagt upp en recension av rang, som vanligt

Mitt paket är i örebro så borde kunna hitta 14 mil på en dag

Hmm, som dom skriver i testet så retar dom sig på knapparna i nederkant.
Var och klämde på luren i går och reagerade på exakt samma sak, hög felprocent vad det gällde knapptryckningar och det irriterade mig.

#198

Postad 14 mars 2012 - 08:33

whome
  • whome
  • Forumräv

  • 949 inlägg
  • 0

Hmm, som dom skriver i testet så retar dom sig på knapparna i nederkant.
Var och klämde på luren i går och reagerade på exakt samma sak, hög felprocent vad det gällde knapptryckningar och det irriterade mig.

Dessvärre reagerade även jag på det när jag var inne i Tele2-butiken och kände lite på den...

#199

Postad 14 mars 2012 - 09:16

MackeNo1
  • MackeNo1
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0
Vore väldigt intressant att få höra hur batteritiden är på Xperia S? Väljer mellan denna och Nokia Lumia, men Nokian får väldigt mycket kritik för dålig battertid.

#200

Postad 14 mars 2012 - 09:57

WmB
  • WmB
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Vore väldigt intressant att få höra hur batteritiden är på Xperia S? Väljer mellan denna och Nokia Lumia, men Nokian får väldigt mycket kritik för dålig battertid.


Läs på Swedroid.se



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.