Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9,27 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8,44 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

#2301

Postad 10 juni 2008 - 15:40

marsu
  • marsu
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Fast samtidigt så verkar det som om man kommer att kunna köpa den i Apple Store i USA och där lär de ju inte skriva upp dig på ett abonnemang.


Såg något om det där, och det som fungerade innan att man "köpte den åt en kompis" är kört. Du måste signa ett abb. i butik eller inom 30 dagar annars så är du körd.

"Activation Process
The new 3G device will be activated in store in both AT&T and Apple stores. Customers must accept AT&T and Apple Ts & Cs, sign a 2-year agreement, and select the data plan for the iPhone 3G before leaving the store. The current iTunes activation process will no longer be required for iPhone 3Gs, however a short tether process to unbrick the 3G device will be performed in all AT&T stores (tether cords will be provided). Apple stores will also perform this tether process, however in the event that a customer’s device is not tethered in the Apple store, their device will be inoperable until they get home and tether through iTunes. Prepaid and Pick Your Plan will not be allowed on the 3G device."

#2302

Postad 10 juni 2008 - 15:43

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Såg något om det där, och det som fungerade innan att man "köpte den åt en kompis" är kört. Du måste signa ett abb. i butik eller inom 30 dagar annars så är du körd.

"Activation Process
The new 3G device will be activated in store in both AT&T and Apple stores. Customers must accept AT&T and Apple Ts & Cs, sign a 2-year agreement, and select the data plan for the iPhone 3G before leaving the store. The current iTunes activation process will no longer be required for iPhone 3Gs, however a short tether process to unbrick the 3G device will be performed in all AT&T stores (tether cords will be provided). Apple stores will also perform this tether process, however in the event that a customer’s device is not tethered in the Apple store, their device will be inoperable until they get home and tether through iTunes. Prepaid and Pick Your Plan will not be allowed on the 3G device."

Intressant, kan du länka till det där?

#2303

Postad 10 juni 2008 - 15:50

marsu
  • marsu
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
http://gizmodo.com/5...phone-3g-policy

inte 100% ig bekräftad länk men låter högst troligt då "floppen" med den förra inte gynnar dem alls utan endast oss konsumenter och det kan vi väl ändå inte ha.

#2304

Postad 10 juni 2008 - 16:09

Unregistered765e6ebc
  • Unregistered765e6ebc
  • Amatör

  • 55 inlägg
  • 0
Surt att man inte kan köpa telefonen i USA utan abonnemang!

#2305

Postad 10 juni 2008 - 16:10

marsu
  • marsu
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Surt att man inte kan köpa telefonen i USA utan abonnemang!


well, det kommer inte direkt som en chock, jag är mer förvånad över att det fungerade såpass länge som det gjorde.

#2306

Postad 10 juni 2008 - 16:12

-Danne-
  • -Danne-
  • Lärjunge

  • 305 inlägg
  • 0

Surt att man inte kan köpa telefonen i USA utan abonnemang!


och varför inte köpa i sverige? den ska ju ändå max kosta 199 usd. Fast man får nog en fin abonnemangskostnad av telia.

#2307

Postad 10 juni 2008 - 16:32

Unregistered765e6ebc
  • Unregistered765e6ebc
  • Amatör

  • 55 inlägg
  • 0

och varför inte köpa i sverige? den ska ju ändå max kosta 199 usd. Fast man får nog en fin abonnemangskostnad av telia.


För att jag ska till L.A i början av juli. Så det hade varit smidigt att köpa en och jailbreaka.

#2308

Postad 10 juni 2008 - 17:08

Caveo
  • Caveo
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

För att jag ska till L.A i början av juli. Så det hade varit smidigt att köpa en och jailbreaka.


Från den 11 juli när 3G-Iphone släpps i USA kommer kunderna vara tvungna att teckna abonnemang och aktivera telefonen direkt i butiken, något som kommer att ta 10 till 12 minuter.


Länk

#2309

Postad 10 juni 2008 - 17:37

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Teliaabonnemang har jagh, som jag gärna låser så länge som telia vill för iphonen, men eftersom det av olika anledningar inte står i mitt namn så kan det vara ett problem att köpa telefonen...

#2310

Postad 10 juni 2008 - 19:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Saxxat från O2:

Citera
iPhone is coming soon for Pay & Go

Customers will soon be able to enjoy all the great features of iPhone without a monthly contract with the iPhone for Pay & Go.

Just register your interest opposite and we'll drop you a line in early July to tell you what you need to do to be one of the first to get your hands on the new 3G iPhone.

More information on the new iPhone will be available shortly so come back in a few days or visit www.apple.com

#2311

Postad 10 juni 2008 - 20:15

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0
Det börjar bli jobbigt med två likadana trådar med typ samma information...

#2312

Postad 10 juni 2008 - 21:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm...Hade räckt att göra om rubriken i denna tråd..
Väldigt onödigt med 2 trådar imho

#2313

Postad 11 juni 2008 - 08:56

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Prata med modsen, de får väl merga de 2 existerande trådarna...

#2314

Postad 11 juni 2008 - 12:26

Unregisteredad5e4575
  • Unregisteredad5e4575
  • Användare

  • 219 inlägg
  • 0
Vilken är den andra tråden? Är det den från Swe Clockers?

Fattar inte... :)

#2315

Postad 11 juni 2008 - 12:32

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Vilken är den andra tråden? Är det den från Swe Clockers?

Fattar inte... :)

Iphone 3G

#2316

Postad 11 juni 2008 - 13:55

Damp
  • Damp
  • Mästare

  • 2 750 inlägg
  • 0
Va finns det två trådar :) ;)
Men ärligt slå ihop dessa två nu...

Frågan jag känner är om det verkligen är värt att uppgradera...eftersom det ser mörkt ut att kunna jailbreak iphonen om man måste binda upp sig i butiken. Vilket innebär lång bindningstid och en dyr månadskostnad.
Det är väl bara att invänta Telia och se vad har att erbjuda!

#2317

Postad 13 juni 2008 - 21:30

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Någon som vill sälja sin 16gb telefon? :DDD

#2318

Postad 13 juni 2008 - 21:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Varför ser det mörkt ut att jailbreaka ?

Tror du inte att det kommer att gå ?

#2319

Postad 13 juni 2008 - 22:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Varför ser det mörkt ut att jailbreaka ?

Tror du inte att det kommer att gå ?

Du kommer säkerligen att kunna jailbrakea den. Sedan är det ju inte lika säkert att man kommer att kunna låsa upp den, och efterfrågan efter upplåsning kommer nog att avta då man måste skriva upp sig på ett abonnemang, åtminstone i USA.

#2320

Postad 16 juni 2008 - 11:04

o_mats
  • o_mats
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Jag tror att upplåsningar kommer att fortsätta för vi är ju några stycken som redan har upplåsta telefoner som vi vill köra nästa version på.

#2321

Postad 16 juni 2008 - 11:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag tror att upplåsningar kommer att fortsätta för vi är ju några stycken som redan har upplåsta telefoner som vi vill köra nästa version på.


Jo det finns ju massor av användare fortfarande. Dock kanske det mattas av ngt i framtiden när upplösningen inte längre är lika relevant. Men det gör itne så mycket för min del. Kommer nog köpa en ny nästa år.
Väntar på en 32GB Iphone. Borde dyka upp nästa år.

#2322

Postad 16 juni 2008 - 18:13

Asmedia
  • Asmedia
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Varför lägger dom inte upp iPhone som produkt????

#2323

Postad 16 juni 2008 - 18:15

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Varför lägger dom inte upp iPhone som produkt????

Vem? Telia?

#2324

Postad 16 juni 2008 - 18:18

Yggdrasill
  • Yggdrasill
  • Lärjunge

  • 437 inlägg
  • 0
Det är väl ett tag kvar innan de lanseras. Då är det inte så konstigt att det ej ännu har kommit info.

#2325

Postad 28 juni 2008 - 14:48

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Snubblar över följande meddelande när jag försöker starta upp safari:

"Blah blah blah doesn't work blah. You are not subsribed to EDGE."

Vad menas?

#2326

Postad 28 juni 2008 - 17:35

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Snubblar över följande meddelande när jag försöker starta upp safari:

"Blah blah blah doesn't work blah. You are not subsribed to EDGE."

Vad menas?


Det menas att du inte kan koppla upp dig på grps/edge just nu.

Vad har du för operatör?
Har du gprs/edge-mottagning när du får det felmeddandet?
Har du BossPrefs installerat och isf är du säker på att edge är aktiverat i det programmet?

#2327

Postad 29 juni 2008 - 20:11

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0
Jag har en iPod Video (Gen.2) och tänkte föra över all musik (1500 låtar) till min iPhone.
Nu är problemet att min dator har gått i sönder ett antal gånger, och har bara ungefär 300 låtar på min dator i dagsläget. Nu undrar jag om man kan föra över de gamla låtarna från min iPod till iTunes för att sedan skicka in dem i min iPhone.. Någon?

#2328

Postad 29 juni 2008 - 21:17

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Jag har en iPod Video (Gen.2) och tänkte föra över all musik (1500 låtar) till min iPhone.
Nu är problemet att min dator har gått i sönder ett antal gånger, och har bara ungefär 300 låtar på min dator i dagsläget. Nu undrar jag om man kan föra över de gamla låtarna från min iPod till iTunes för att sedan skicka in dem i min iPhone.. Någon?

JA, det går. Kör du PC eller Mac?

#2329

Postad 29 juni 2008 - 21:42

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

  • 804 inlägg
  • 0
Jag kör PC. Windows XP.

#2330

Postad 29 juni 2008 - 22:01

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Jag kör PC. Windows XP.

Ok, aktivera att du vill visa gömda filer (det gör du någonstans i filhanterarens menyer). Sedan går du in på iPoden och till Musikkatalogen som nu är synlig. Under den ligger en massa mappar och filer med konstiga namn. Dra allt dett till iTunes så kopieras musiken in igen.

Vill du slippa göra det manuellt så kan du gå in på ilounge.com, de listar massa program som hjälper dig att kopiera musiken från en iPod till iTunes.

#2331

Postad 29 juni 2008 - 23:07

Dreambaby
  • Dreambaby
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Hejsan! Jag har inte läst igenom hela tråden och svaret på min fråga skulle säkert finnas här nånstans. Men jag har lite ont om din och väljer därför att vara lat och hoppas att nån vänlig själ kan ge mig svar.

Jag letar efter någon som har varit i New York City och köpt en iPhone. Vore tacksam om Du kunde ge adressen till en bra butik där man kan köpa upplåsta, billiga iPhones. Kommer möjligheten att köpa gamla versionen på Applestore på Times Square finnas även när nya 3G-versionen släpps?

Är det någon som vet var det ungefärliga priset för en 8GB ligger på?

(Måste man teckna abbonemang med AT&T för att få nya versionen för $199?)

#2332

Postad 30 juni 2008 - 06:35

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Hejsan! Jag har inte läst igenom hela tråden och svaret på min fråga skulle säkert finnas här nånstans. Men jag har lite ont om din och väljer därför att vara lat och hoppas att nån vänlig själ kan ge mig svar.

Jag letar efter någon som har varit i New York City och köpt en iPhone. Vore tacksam om Du kunde ge adressen till en bra butik där man kan köpa upplåsta, billiga iPhones. Kommer möjligheten att köpa gamla versionen på Applestore på Times Square finnas även när nya 3G-versionen släpps?

Är det någon som vet var det ungefärliga priset för en 8GB ligger på?

(Måste man teckna abbonemang med AT&T för att få nya versionen för $199?)

Du måste teckna abonnemang i butiken för ny iPhone (enligt de rapporter som kommit ut). Gamla iPhone är slutsåld. De kunde i regel endast köpas på Apple Store eller AT€Ts butiker.

#2333

Postad 03 juli 2008 - 10:18

Unregistered2e9f31cc
  • Unregistered2e9f31cc
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Har sökt efter ett program till iphone, skulle vilja ha ett "katalog" program för dvd/cd filmer som man kan skrolla som i telefonboken.

Hade varit guld då man hittar en film men är för senil för att veta om man redan har den hemma :P, någon som har något tips hur man kan gå till väga?


Undrar även om den nya uppdateringen till FW 2.0 bara är att installera på den gamla telefonen och tuta och köra eller om man måste vänta på att den hackas?, Nu när det finns en version (3g) i sverige så borde väl den äldre oxå vara "tillåten"?, men låst till telia då!

#2334

Postad 03 juli 2008 - 10:23

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Har sökt efter ett program till iphone, skulle vilja ha ett "katalog" program för dvd/cd filmer som man kan skrolla som i telefonboken.

Hade varit guld då man hittar en film men är för senil för att veta om man redan har den hemma :P, någon som har något tips hur man kan gå till väga?


Undrar även om den nya uppdateringen till FW 2.0 bara är att installera på den gamla telefonen och tuta och köra eller om man måste vänta på att den hackas?, Nu när det finns en version (3g) i sverige så borde väl den äldre oxå vara "tillåten"?, men låst till telia då!

Du bör vänta och se om/när den nya mjukvaran hackas.

#2335

Postad 03 juli 2008 - 13:06

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Har sökt efter ett program till iphone, skulle vilja ha ett "katalog" program för dvd/cd filmer som man kan skrolla som i telefonboken.


Jag är lite ute efter samma sak... men har inte hittat något än. Dock finns det ett program som heter "ShopList" som funkar ganska bra för det ända målet faktiskt! Nackdelen är iofs att man måste skriva in alla filmer man redan har hemma "för hand" så att säga...

Fast jag använder den tvärtom; skriver upp de filmer som jag ska skaffa. Sen bockar jag av dem en efter en när jag har skaffat dem...

#2336

Postad 03 juli 2008 - 13:22

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Jag är lite ute efter samma sak... men har inte hittat något än. Dock finns det ett program som heter "ShopList" som funkar ganska bra för det ända målet faktiskt! Nackdelen är iofs att man måste skriva in alla filmer man redan har hemma "för hand" så att säga...

Fast jag använder den tvärtom; skriver upp de filmer som jag ska skaffa. Sen bockar jag av dem en efter en när jag har skaffat dem...

Det finns ju ett, Delicious Library. Mycket snyggt och smidigt program. Du använder en kamera som bar-code scanner. Inbyggd iPhone export, dock endast för Mac. Så om någon av er är mac-användare så är detta nog den snyggaste lösningen.

#2337

Postad 03 juli 2008 - 14:44

Unregistered2e9f31cc
  • Unregistered2e9f31cc
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Ok tack för samtliga svar, skall testa shoplist, någon mac har jag tyvärr inte så..

Det kommer säkert komma fler "bra" program när appstore öppnar, därför jag vill uppgradera. Men som sagt får väl vänta och avvakta!

#2338

Postad 03 juli 2008 - 14:52

Unregistereda8151b01
  • Unregistereda8151b01
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Ett tips är också dvdpedia som jag använder till min mac och planerar att även synka med iphone.
Tyckte att den fungerade bättre med svenska filmer eftersom den också tar info från discshop.se.
Delicoius library är snyggt och funkar bra men tar info endast från amazons sidor.

#2339

Postad 03 juli 2008 - 17:12

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Det finns ju ett, Delicious Library. Mycket snyggt och smidigt program. Du använder en kamera som bar-code scanner. Inbyggd iPhone export, dock endast för Mac. Så om någon av er är mac-användare så är detta nog den snyggaste lösningen.


Jäkligt coolt verkar det programmet vara... Det verkar verkligen leva upp till sitt namn :) Syncar man till en native app på iPhone då? Eller får man logga in på en webapp?

Dock kör jag inte mac för tillfället utan Pc... Men ska nog byta system inom en inte allt för avlägsen framtid. Extremt sugen på en iMac. Sen så suger förtillfället iTunes till XP, kraschar heeeela tiden.

#2340

Postad 03 juli 2008 - 20:12

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Jäkligt coolt verkar det programmet vara... Det verkar verkligen leva upp till sitt namn :) Syncar man till en native app på iPhone då? Eller får man logga in på en webapp?

Dock kör jag inte mac för tillfället utan Pc... Men ska nog byta system inom en inte allt för avlägsen framtid. Extremt sugen på en iMac. Sen så suger förtillfället iTunes till XP, kraschar heeeela tiden.

Som jag har förstått det så skapar den den en websida, men jag har inte gått in så noga på det än.

Ja, iTunes till windows är riktigt kasst ;).

#2341

Postad 04 juli 2008 - 12:28

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Itunes har aldrig kraschat för mig i varken xp eller vista, kör du 64 bit får du skylla dig själv eftersom det fortf är behäftat med en drös problem.

#2342

Postad 04 juli 2008 - 12:45

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Itunes har aldrig kraschat för mig i varken xp eller vista, kör du 64 bit får du skylla dig själv eftersom det fortf är behäftat med en drös problem.

Ser det nog som Apples problem, då det finns fler windowsanvändare som som använder iTunes än det finns macanvändare.

#2343

Postad 04 juli 2008 - 14:10

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Itunes har aldrig kraschat för mig i varken xp eller vista, kör du 64 bit får du skylla dig själv eftersom det fortf är behäftat med en drös problem.


Nej, jag kör 32 bit. Det lusiga är att det oftast inte är själva itunes.exe som kraschar, utan Applemobiledevicehelper.exe (tror den heter så). Varje gång jag kopplar inte en iPod eller en iPhone så krachar den processen, vilket kräver en omstart av iTunes... Trodde först att det var nåt strul med typ någon slags konflikt med något annat program så jag formaterade disken och gjorde en nyinstallation av XP. Uppdaterade med Windows Live och installerade senaste itunes, men får fortfarande samma fel..

Redigerat av shapic, 04 juli 2008 - 14:12.


#2344

Postad 05 juli 2008 - 10:27

Olzzon
  • Olzzon
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Köpa Iphone från utlandet
Är det bara att köpa en Iphone från utlandet som är Unlocked och sen stoppa i sitt vanliga simkort, sen är det bara att tuta och köra? Eller måste man göra något annat? Jag har nämligen hittat några billiga Iphone från bla England. Iofs är det inte 3G...

Någon som vet om man kommer kunna uppgradera den till version 2.0 som har 3G? (Om jag minns rätt).

#2345

Postad 05 juli 2008 - 11:59

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0

Köpa Iphone från utlandet
Är det bara att köpa en Iphone från utlandet som är Unlocked och sen stoppa i sitt vanliga simkort, sen är det bara att tuta och köra? Eller måste man göra något annat? Jag har nämligen hittat några billiga Iphone från bla England. Iofs är det inte 3G...

Någon som vet om man kommer kunna uppgradera den till version 2.0 som har 3G? (Om jag minns rätt).


Du måste jailbreaka den först innan du kan "låsa upp" den så du kan använda vilket simkort som helst. Dock så kanske den redan är fixad för att använda vilket simkort du vill. Finns mängder med info på nätet om du bara söker lite.. Du kommer kunna uppgradera dom gamla iphonesen, dvs dom utan 3g, till nya 2.0 firmware. Släpps 11:e juli.

#2346

Postad 05 juli 2008 - 14:29

poppe_
  • poppe_
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Jag har råkat fått en repa på min display! trodde det var omöjligt. Har nog typ haft luren i snart 8 månader och nog har jag tappat den i golvet och utomhus några gånger. Mobiler är ju förbrukningsvara numera så vafan. Det var inte en stor repa men jag var förtvivlad hela dagen när jag upptäckte det. :/

#2347

Postad 05 juli 2008 - 15:19

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kommer kunna uppgradera den till version 2.0 som har 3G? (Om jag minns rätt).


Tror du har fått det hela lite runt bakfoten (om man nu säger så?). Den gamla iPhone kommer man kunna (förmodligen) uppgradera mjukvara på till version 2.0, men de betyder inte att den får 3G-funktionalitet som den NYA iPhone har.... Man uppgraderar bara mjukvaran (programvaran), och eftersom 3G-stöd kräver hårdvara (typ ett litet chip) så förstår du någ att det inte går liksom.... F-n, du blev nog inte mkt klokare av den utläggningen heller antar jag :)

#2348

Postad 05 juli 2008 - 16:31

Vounce
  • Vounce
  • Användare

  • 143 inlägg
  • 0

Jag har råkat fått en repa på min display! trodde det var omöjligt. Har nog typ haft luren i snart 8 månader och nog har jag tappat den i golvet och utomhus några gånger. Mobiler är ju förbrukningsvara numera så vafan. Det var inte en stor repa men jag var förtvivlad hela dagen när jag upptäckte det. :/


Aj aj aj! Synd att du inte hade skyddsplast - en riktig lifesaver. Har hört talas om olika krämer/gele som ska kunna "läka"/reparera repor, de fyller säkert ut den eventuella repan. Hittade detta som är egentligen till PSP eller Ipod men kanske funkar till iPhone, om du vågar testa? Det är väldigt billigt för övrigt.

http://www.scratchbl...tch_Repair.html

#2349

Postad 05 juli 2008 - 17:46

poppe_
  • poppe_
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Nice det där kanske jag skulle satsa på. Det är inte en djup repa alls utan väldigt ytlig. Man ser den bara om det är väldigt solit ute eller om man har telefonen under en lampa och vinklar den. Alternativt känner lite med nageln. Så det stör mig inte speciellt mycket. Annat än vetskapen att den är där. Trist dock på en så fin produkt. Kanske ska testa den där gelén. Har svårt o tro att det skulle kunna förvärras av det.

#2350

Postad 07 juli 2008 - 22:29

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
shapic:

Tack för svaret. Hade helt glömt bort att jag frågade i den här tråden.

Det verkade som att jag hade dålig mottagning när jag fick felmeddelandet. ;)


Undrar dock över safari, weather och liknande. Kostar det pengar eller använder iPhone sig av Wi-Fi om det finns tillgängligt?

Och till sist:

Vet någon hur man tar bort rip dev/kate från iPhonen? Har lyckats avinstallera programmet kate, men det ligger forftarande kvar restprogram från skaparna - rip dev.

edit: DejaVu 1.2 hette det tydligen. Rip dev har väl lyckats installera det trots att jag bara laddadener "kate". Problemet är att det inte finns med bland program, så uninstall blir svårt?

Redigerat av Unregistered96c62822, 07 juli 2008 - 23:22.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.