Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9,27 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8,44 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

#2451

Postad 29 augusti 2008 - 20:42

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Jag har haft samma probs med att musiken försvann på min iphone. Helt plötsligt bara va den borta å den vägrar att synca tillbaka det. Men nu är den telefonen full med juice, så den åkte i sopen.. Väntar på min iphone 3g från staterna nu bara.. :(

Angående felet så tog iaf jag bort C:\Users\dittusername\AppData\Local\Apple Computer\iTunes samt att jag laddade ner windows installer cleanup. Ta bort iTunes och Quicktime från listan och sen ere bara installera iTunes om å synca tillbaka all din musik/sms etc.. Funkade för mig iallafall

Lycka till!

Redigerat av `rzr, 29 augusti 2008 - 20:50.


#2452

Postad 30 augusti 2008 - 13:03

Salan1
  • Salan1
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Jag behöver ett nytt headset för iPhonen innan måndag. Är lite sent ute men finns det någon som säljer det i stockholm? Någon applestore? Man kan väl inte få ett par nya på garantin (som man kunde till de gamla iPodsen?), den är köpt i USA.

#2453

Postad 30 augusti 2008 - 15:51

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Hur lyckas du med det? Man måste ju dra med ett finger över skärmen för att låsa upp den ;)
Nej det har jag aldrig lyckats med. Däremot så har jag lyckats sätta igång telefonen när den varit avstängd i fickan.

Jag tror inte heller att det har med att jag "av misstag" låser upp den.
Har hänt att den startar ibland också, trodde det berodde på att jag kom åt knappen, men igår kväll såg jag att den startade sig själv.

Innan har den aldrig gjort så.

#2454

Postad 30 augusti 2008 - 23:11

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Jag tror inte heller att det har med att jag "av misstag" låser upp den.
Har hänt att den startar ibland också, trodde det berodde på att jag kom åt knappen, men igår kväll såg jag att den startade sig själv.

Innan har den aldrig gjort så.


Spooky! Testat med återställning?

#2455

Postad 31 augusti 2008 - 16:09

poppe_
  • poppe_
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Jag uppdaterade till 2.0.1 eller vafan det nu är idag. från 1.1.3 körde ziphone senast när jag uppdaterade från 1.1.1 till 1.1.3. Allt gick utan problem iaf följde guiden på iClarified.

Dock vet jag inte om det var såå mkt att hänga i julgranen än så länge. inget som jag blev superimpad på. Men har inte hunnit gå igenom allt än så återkommer väl med lite ris/ros

#2456

Postad 02 september 2008 - 13:56

poppe_
  • poppe_
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
Är det bara jag eller blev telefonen skitseg när man ska skriva sms med senaste firmware? eller är det bara min lur. Allt annat fungerar toppen.

#2457

Postad 02 september 2008 - 14:44

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Är det bara jag eller blev telefonen skitseg när man ska skriva sms med senaste firmware? eller är det bara min lur. Allt annat fungerar toppen.

2.0 var jättesegt för mig. 2.0.2 är bättre.

#2458

Postad 02 september 2008 - 21:04

poppe_
  • poppe_
  • Användare

  • 222 inlägg
  • 0
2.0.1 tror jag att det är jag har nu. men såg att man kunde köra in 2.0.2 hur snabbt som helst utan att böka jättemycket så ska nog göra det sen när jag får ork! B) blev lite bättre med smslagget där när jag drog en omstart på telen.

#2459

Postad 04 september 2008 - 19:46

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Spooky! Testat med återställning?

Tänkte fixa det i och med 2.X mjukvaran.
Men jag vill nog vänta tills buggarna är fixade.

#2460

Postad 04 september 2008 - 20:47

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Är det någon skillnad på uttaget för hörlurar på 3g och den gamla iPhonen? Hade nämligen tänk köpa ett par såna här hörlurar till 2g iPhone.
v-moda Bass Freq In-Ear Headphones for iPhone 3G, iPod touch

#2461

Postad 05 september 2008 - 08:05

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Är det någon skillnad på uttaget för hörlurar på 3g och den gamla iPhonen? Hade nämligen tänk köpa ett par såna här hörlurar till 2g iPhone.
v-moda Bass Freq In-Ear Headphones for iPhone 3G, iPod touch

Det är samma uttag, fast det är inte försänkt, dvs alla hörlurar passar.

Redigerat av Phindus, 05 september 2008 - 08:05.


#2462

Postad 05 september 2008 - 17:00

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Tack. Chansar på dessa...

#2463

Postad 10 september 2008 - 19:13

Falken36
  • Falken36
  • Användare

  • 145 inlägg
  • 0
Hej!

Jag orkade ej läsa alla 83 sidorna så jag slänger ut ett par frågor?

Erlandi.

Jag har Iphone 3G + SB classic

Vilken mjukvara skall man använda för att styra SB med Iphone ?

Och var skall den installeras?

Ipeng 0.5 i slimdevices/plugins?

Tacksam för svar .

mvh

Mikael

#2464

Postad 10 september 2008 - 19:42

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Hej!

Jag orkade ej läsa alla 83 sidorna så jag slänger ut ett par frågor?

Erlandi.

Jag har Iphone 3G + SB classic

Vilken mjukvara skall man använda för att styra SB med Iphone ?

Och var skall den installeras?

Ipeng 0.5 i slimdevices/plugins?

Tacksam för svar .

mvh

Mikael

Detta är tråden för iPhone generation 1 (kanske inte så tydligt dock). Men hur som helst, SB (SoundBlaster :))?

#2465

Postad 10 september 2008 - 23:01

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Detta är tråden för iPhone generation 1 (kanske inte så tydligt dock). Men hur som helst, SB (SoundBlaster :))?


Tror han/hon menar SqueezeBox :)

Redigerat av shapic, 10 september 2008 - 23:01.


#2466

Postad 11 september 2008 - 06:24

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Tror han/hon menar SqueezeBox :)

Aha, där ser man :) Jobbigt med förkortningar som kan ha olika innebörd. Nej, den boxen har jag inte sett några applikationer till, men jag har å andra sidan inte letat.

#2467

Postad 12 september 2008 - 11:56

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Trodde att jag hade blivit av med "låser-upp-sig-själv"-problemet.
Men nej, igår kväll började plötsligt ett videoklipp med info om snapture spelas upp.
Så snart 2.1 är hackad blir det uppdatering.

Kan ni se på mp4-filmer via safari?
Testade på farsans iPhone (såld nu) med A Guided tour på apples hemsida för ett tag sedan, det gick utmärkt.
Men nu får jag möjligheten att ladda ned klippet i stället, och inte se det.
Någon som vet något?

#2468

Postad 12 september 2008 - 12:00

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Trodde att jag hade blivit av med "låser-upp-sig-själv"-problemet.
Men nej, igår kväll började plötsligt ett videoklipp med info om snapture spelas upp.
Så snart 2.1 är hackad blir det uppdatering.

Kan ni se på mp4-filmer via safari?
Testade på farsans iPhone (såld nu) med A Guided tour på apples hemsida för ett tag sedan, det gick utmärkt.
Men nu får jag möjligheten att ladda ned klippet i stället, och inte se det.
Någon som vet något?

Jag brukar kunna titta på mp4 filmer via safari. Visste inte att det skulle gå att ladda ned.

#2469

Postad 12 september 2008 - 14:42

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Jag brukar kunna titta på mp4 filmer via safari. Visste inte att det skulle gå att ladda ned.

Problem löst. Det visade sig att jag hade file download plugin installerat via cydia.

#2470

Postad 15 september 2008 - 07:24

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
För er som är intresserad så har Pwnage och Quickpwn blivit uppdaterade så man kan uppgradera till 2.1. Man behöver inte oroa sig för Apples "Pwnage-detection-fix" i iTunes 8. Det har dom självklart jobbat sig runt. Jag uppgraderade min igår. Jag gick från 2.0 för jag såg ingen anledning till att uppgradera till versionerna i mellan.

Måste säga att det märks skillnad på 2.1 när det kommer till hastighet. Det är inte lika långsamt som innan. Man både Cydia och Installer installerat på den. Sen har det support för Genius playlists. Funkar så att man klickar på Genuis för att sedan välja en låt som den ska generera en spellista från.

#2471

Postad 15 september 2008 - 12:38

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

För er som är intresserad så har Pwnage och Quickpwn blivit uppdaterade så man kan uppgradera till 2.1. Man behöver inte oroa sig för Apples "Pwnage-detection-fix" i iTunes 8. Det har dom självklart jobbat sig runt. Jag uppgraderade min igår. Jag gick från 2.0 för jag såg ingen anledning till att uppgradera till versionerna i mellan.


Värt att tillägga är att senaste Pwnage för FW 2.1 endast finns för MacOS än så länge... Hoppas att Winpwn eller QuickPwn för Windows uppdateras snart så att alla vi stackars mac-lösa människor kan Pwn:a 2.1...

#2472

Postad 15 september 2008 - 12:45

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Värt att tillägga är att senaste Pwnage för FW 2.1 endast finns för MacOS än så länge... Hoppas att Winpwn eller QuickPwn för Windows uppdateras snart så att alla vi stackars mac-lösa människor kan Pwn:a 2.1...

Tack för tillägget.

#2473

Postad 17 september 2008 - 15:56

Holken2
  • Holken2
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
någon som vet hur man fixar större utrymme på c:?
hade det i bossprefs förut men nu hittar jag det inte + att när jag körde det i bossprefs så krasha hela luren,,,,,

#2474

Postad 17 september 2008 - 22:55

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

någon som vet hur man fixar större utrymme på c:?
hade det i bossprefs förut men nu hittar jag det inte + att när jag körde det i bossprefs så krasha hela luren,,,,,


C.? Menar du systemparitionen på iphone?

Isåfall, när du skapar en pwn:ad ipsw-fil i PwnageTool/WinPwn så kan du välja hur stor systempartitionen ska vara. Dra reglaget till önskad storlek på systempartitionen.

Sen är det bara att göra en återställning till den nya ipsw-filen du skapade så har du en större systempartition.

#2475

Postad 29 september 2008 - 22:36

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

  • 851 inlägg
  • 0
Vänder mig hit desperat efter hjälp.

Jag försökte uppgradera till 2.1 med Pwnage... allt går bra, tills sista steget då jag ska uppdatera från min .ipsw fil... då får jag en "An iphone has been detected but could not be identified properly" – wtf?

Jag provade en "legitim" itunes Restore också... sedan så kopplar jag in iPhone .. i iTunes så står det att mitt simkort ej är valid etc. Så kör jag pwnage, allt går bra, kommer in i DFU mode, sedan när jag ska uppdatera från restore-filen i itunes så får jag det felmeddelandet. Ibland kommer jag inte så långt. Och det allra mest störande av allt är den här "Carrier Settings" som dyker upp varenda ###### gång... trycker jag på Cancel så känner inte iTunes av min iPhone. Trycker jag på "check" så får jag tidigare nämnda felmeddelande direkt. Jag har även provat en annan usb-port, hade läst att det hade funkat för någon.. not for me =/

EDIT: Jag provade exakt allting igen, fast den här gången med ursprungs-AT&T kortet. Då funkade det... phju...

Redigerat av shuriken, 30 september 2008 - 00:40.


#2476

Postad 19 oktober 2008 - 21:22

Salan1
  • Salan1
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0
Jag har 2G versionen och 1.1.4. som jag har haft hur länge som helst. Nu tänkte jag uppdatera den eftersom den buggar en hel. Funkar 2.1 med min 2G version av iPhone? Är det värt att uppdatera? Att uppdatera betyder att iPhonen måste formateras, eller hur? Jag har windows, så finns det något program som kan låsa upp en 2.1 2G iPhone i windows?.. Förut har jag använt ZiPhone och iLiberty vid upplåsning - så det vore ju schyst om det fanns något sånt program som kan låsa upp en 2G 2.1? :)

#2477

Postad 20 oktober 2008 - 07:32

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Jag har 2G versionen och 1.1.4. som jag har haft hur länge som helst. Nu tänkte jag uppdatera den eftersom den buggar en hel. Funkar 2.1 med min 2G version av iPhone? Är det värt att uppdatera? Att uppdatera betyder att iPhonen måste formateras, eller hur? Jag har windows, så finns det något program som kan låsa upp en 2.1 2G iPhone i windows?.. Förut har jag använt ZiPhone och iLiberty vid upplåsning - så det vore ju schyst om det fanns något sånt program som kan låsa upp en 2G 2.1? :)

Det man använder nu är pwanagetool. iclarified har en hel del bra guider.

#2478

Postad 20 oktober 2008 - 10:37

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0
Skulle någon som använder iPhone med Telia, gärna i Malmö, kunna berätta om de kan surfa via 3G/Edge idag? Jag kan inte surfa ett enda dugg utan möts endast av "Kan inte öppna sidan. Safari kunde inte öppna sidan eftersom servern slutade svara". Jag tror dock inte att detta har med den aktuella webbservern att göra då det berör alla sajter jag försöker med samt att startar jag iNetworkTest så verkar jag inte få något IP utdelat till mig för den hittar inget. I WIFI-läge är det nemas problemas.

Någon?

#2479

Postad 20 oktober 2008 - 13:45

Salan1
  • Salan1
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Det man använder nu är pwanagetool. iclarified har en hel del bra guider.


Tack för svaret!
Fungerar alla svenska nummerformateringar, tangentbord och sånt på 2.0? Vet du vart man får tag på det?

#2480

Postad 20 oktober 2008 - 13:58

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Tack för svaret!
Fungerar alla svenska nummerformateringar, tangentbord och sånt på 2.0? Vet du vart man får tag på det?

Det mesta är inbyggt numera. Dock är ju tyvärr tangentbordet av den varianten att man måste hålla inne a och o för åäö, och jag tror inte det gamla hacket med separata knappar finns kvar, men rätta mig gärna om jag har fel.

#2481

Postad 24 oktober 2008 - 15:43

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Hej!

Funderar på iPhone eller Xperia. Vilken skulle ni rekommendera?
(Kanske dumt och fel att fråga i denna tråd?!)

#2482

Postad 25 oktober 2008 - 01:31

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Hej!

Funderar på iPhone eller Xperia. Vilken skulle ni rekommendera?
(Kanske dumt och fel att fråga i denna tråd?!)


iPhone. Tio gånger om.
(Kanske dumt och fel att fråga i denna tråd :( )

#2483

Postad 26 oktober 2008 - 18:18

tony97
  • tony97
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Finns det inget som är dåligt med Iphonen?

#2484

Postad 26 oktober 2008 - 22:32

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Finns det inget som är dåligt med Iphonen?


Klart det finns. Läs tråden.

#2485

Postad 26 oktober 2008 - 22:37

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Finns det inget som är dåligt med Iphonen?

Har inte hittat några nackdelar jämfört med andra telefoner. Den saknar MMS men den har full kompatibilitet med Mac och OS X, vilket de flesta andra telefoner inte har...

#2486

Postad 28 oktober 2008 - 23:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Vad är det som gäller för Windows och 2.1 nu? Provade allt möjligt med brorsans telefon för nån månad sen och ingenting fungerade. Fick ingen kontakt med telefonnätet så det gick inte att ringa. Som jag fattat det går det bara att uppgradera till 2.1 i mac os x. Stämmer det?

#2487

Postad 29 oktober 2008 - 00:04

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Vad är det som gäller för Windows och 2.1 nu? Provade allt möjligt med brorsans telefon för nån månad sen och ingenting fungerade. Fick ingen kontakt med telefonnätet så det gick inte att ringa. Som jag fattat det går det bara att uppgradera till 2.1 i mac os x. Stämmer det?


Nej, jag uppgraderade till 2.1 i windows via iTunes och sen körde jag QuickPwn (i Windows). Inga problem.

#2488

Postad 29 oktober 2008 - 00:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nej, jag uppgraderade till 2.1 i windows via iTunes och sen körde jag QuickPwn (i Windows). Inga problem.


Konstigt. Det funkade inte alls för mig. Gick bra att jailbreaka men ingen kontakt med telefonnätet som sagt.
får väl försöka igen sen. Kanske går bättre då. Han får dock vara utan till jul för jag har inte tid att fixa det innan dess.

#2489

Postad 29 oktober 2008 - 14:46

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Konstigt. Det funkade inte alls för mig. Gick bra att jailbreaka men ingen kontakt med telefonnätet som sagt.
får väl försöka igen sen. Kanske går bättre då. Han får dock vara utan till jul för jag har inte tid att fixa det innan dess.


Fram till jul? Så du kan inte avvara 10 minuter förrän om två månader? :( Och jag som trodde att jag hade ett stressigt liv ;P

#2490

Postad 03 november 2008 - 16:52

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

  • 851 inlägg
  • 0
Hej,

En vän har tappat sin iPhone (köpt i USA) och nu känner inte telefonen av simkortet längre. Hon har provat andras simkort i iPhonen också, de funkar inte. Hon har även provat sitt eget simkort i en annan telefon, och då funkar simkortet i fråga. Så uppenbarligen beror det på luren. Apple vägrar henne service då naturligtvis.

Vart kan hon vända sig då? Finns det någon obereonde mobilreparatör i Stockholmsområdet som kan reparera iPhones?

Tack på förhand

#2491

Postad 10 november 2008 - 09:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Fram till jul? Så du kan inte avvara 10 minuter förrän om två månader? :D Och jag som trodde att jag hade ett stressigt liv ;P


Nej min brorsa bor 25 mil här ifrån. Är inte så sugen på att åka dit igen bara för att fixa en telefon.
10 minuter? Jag har försökt i säkert 10 timmar totalt nu.

Nu har jag iaf telefonen hemma men det hjälper föga.
Har provat allt och den vägrar fungera med ngt annat än ett Telia SIM.
Har provat 2.00, 2.01, 2.02 och nu kör jag 2.1.
Går utmärkt att jailbreaka och aktivera men unlock funkar inte.

Min brorsa får helt enkelt fixa ett Telia SIM om han vill ringa med den :D

#2492

Postad 10 november 2008 - 14:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Fick det att funka nu. Man måste byta IMEI av ngn anledning. Tyvärr går inte detta på 2.0 och över så han får nöja sig med 1.1.4.

#2493

Postad 27 februari 2009 - 17:00

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Har ett irriterande problem med min iphone. Installerade ett tema genom installer men tyckte inte det var något vidare och tog bort det igen.

Då försvann istortsett alla ljud på iphonen. Sms, låsningsljudet osv. Det enda som fortfarande är kvar är ringsignalen och det är den enda.

Om det inte var nog med detta raderades hela listan i Winterboard, installerade om detta så dom vanliga kom tillbaka sedan fick jag installera om resten av prylarna som låg där i.

Men något ljud får jag inte tillbaka. Har startat om telefonen, testat att installera temat igen men inget hjälper.

Är det bara att köra en ren iphone från scratch och börja om eller någon som har en lösning på problemet?

Redigerat av Unregistered35428, 27 februari 2009 - 17:05.


#2494

Postad 21 februari 2010 - 20:15

Jabbex
  • Jabbex
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Hej på er,

Tänkte jag skulle tipsa om en blogg som heter iphonepyssel (iPB), bloggen har nyheter kring iPhone.

Nyheter kring släppta program (Nya och gamla), både från Appstore och från Cydia.

Där finns även information om spel till iPhone. Där finns även lite :( guider om saker som rör iPhone......

Ja som ni ser sår det mycket information om iphonen, hoppas ni gillar sidan.

Bloggen uppdateras flera gånger om dagen.


http://iphonepyssel.wordpress.com/


Det är jag som driver bloggen så ni får gärna komma med kritik till mig

#2495

Postad 21 februari 2010 - 20:45

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

  • 1 289 inlägg
  • 0
Hej

Jag är lite sugen på en iphone/ipod men har en liten fråga. Om man har den jailbreakad, kan man fortfarande koppla upp sig på itunes o köpa spel o apps?

#2496

Postad 21 februari 2010 - 21:07

[papphammar]
  • [papphammar]
  • Amatör

  • 71 inlägg
  • 0

Hej

Jag är lite sugen på en iphone/ipod men har en liten fråga. Om man har den jailbreakad, kan man fortfarande koppla upp sig på itunes o köpa spel o apps?


Yup, det går bra

#2497

Postad 21 februari 2010 - 21:15

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

  • 1 195 inlägg
  • 0
EDIT: Postat i fel tråd... Sorry.


EK

Redigerat av Unregisteredcec18524, 21 februari 2010 - 21:24.


#2498

Postad 08 april 2010 - 08:03

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Vad tror ni om uppdateringen som lär presenteras ikväll.
Kommer den komma för 3G? Eller en bantad version?
Kommer sitta och vara småirriterad om vi inte får multitasking...

#2499

Postad 08 april 2010 - 19:25

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Det var då fan. Visst har den mindre minne, men kom igen... B)
Tycker faktiskt det är riktigt dåligt, 3g säljs ju fortfarande.

Redigerat av jaQoB, 08 april 2010 - 19:32.


#2500

Postad 08 april 2010 - 20:44

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Det var då fan. Visst har den mindre minne, men kom igen... B)
Tycker faktiskt det är riktigt dåligt, 3g säljs ju fortfarande.


Det kommer den nog inte att göra när 4.0 släpps.
Min gissning är att 3gs kommer att bli budgetmodellen på samma sätt som 3g är idag.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.