Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Test: Sony VPL-HS2 Cineza

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 07 december 2002 - 22:48

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Då var nästa test uppe på BigScreen.se! [:D]

#2

Postad 07 december 2002 - 23:01

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0
Har du ingen tant eller ???

Zapp

#3

Postad 07 december 2002 - 23:02

cozzer
  • cozzer
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Tack för det ! [:)]

När blir det test på Sharp XV-Z90S ? Eller är det Sharp XV-Z90E ?
Skall själv kolla på den snart.


/Cozzer

#4

Postad 07 december 2002 - 23:03

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Zapp
[?] Nej, bara en sambo! [}:)]

#5

Postad 07 december 2002 - 23:06

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0
Hej hon är nog väldigt snäll som låter dig hålla på med
dessa tester

Zapp

#6

Postad 07 december 2002 - 23:15

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
*skratt* Jo, men det är mitt jobb (när jag inte gör annat som layout och illustration). [:)]

Dessutom älskar hon hemmabio och film! [:D]

cozzer:
XV-Z90s. Förhoppningsvis får vi maskinen under december...

#7

Postad 08 december 2002 - 00:05

kave
  • kave
  • Lärjunge

  • 427 inlägg
  • 0
Jag får inte fram testen på din sida Christer. Den nyaste tycks vara HS10.

#8

Postad 08 december 2002 - 00:07

kave
  • kave
  • Lärjunge

  • 427 inlägg
  • 0
Efter lite letande bland filerna på sitt webhotell så hittade jag rätt:

http://w1.871.telia....SonyVPL_HS2.htm

#9

Postad 08 december 2002 - 00:23

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Förmodligen hade det räckt att trycka på "Uppdatera" då sidan för dig nog visades med cache-minne. Den ligger där surru! [:)]

#10

Postad 08 december 2002 - 00:45

AquaStealth
  • AquaStealth
  • Forumräv

  • 580 inlägg
  • 0
Tack för testet[:)] eftersom man är lite i valet och kvalet vad gäller projekltorköp så är det alltid uppskattat.

#11

Postad 08 december 2002 - 00:56

DirtyHarry
  • DirtyHarry
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0
Nu är det bara Z1 kvar för dig att testa så kanske man till slut kan bestämma sig för vilken man ska köpa.

#12

Postad 08 december 2002 - 01:21

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
DirtyHarry satte huvudet på spiken, upp med en test på Z1 nu så jag kan bestämma mig [:)] Jag är i princip redo för att trycka på "CONFIRM ORDER" när du slänger upp testen på HS-2 och får mitt harmoniska lugn att övergå i ett evigt trummande på skrivbordet och skakande på benet [:D]

#13

Postad 08 december 2002 - 01:32

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Kära vänner... allt för er! [:)] [8D]
Jag jobbar så svetten lackar (bokstavligen) och så fort det bara går så skall PLV-Z1 komma upp. Ett ord redan nu: mycket fläktlud är det! [:I]

#14

Postad 08 december 2002 - 01:37

Unregistered04845cd5
  • Unregistered04845cd5
  • Användare

  • 197 inlägg
  • 0
BigScreen:
Kan du kommentera skillanden mellan HS10 och HS2. Är det bara upplösningen eller har HS10 andra fördelar?

Efter mässan på CC verkade diskussionen gå mellan Garbo Sanyo plv-z1 och HS 10. Och de flesta som såg dem verkade ha helt olika uppfattningar om vilken som var bäst. HS2:an visades knappt men de som såg den har blev inte speciellt imponerade.

Att döma av din "dom" så tycker du att HS2:an är bättre än Garbon och följaktligen borde diskussionen vara över om huruvida Garbon kan ge HS10 en match, eller?

#15

Postad 08 december 2002 - 01:40

Unregisteredbac9e224
  • Unregisteredbac9e224
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
En fråga ang. hs2 recensionen. Hur upplevde du screendoor effekten? Jag såg ingenting om det i testet.

#16

Postad 08 december 2002 - 01:47

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Ok, lite kort...

HS10 har lägre svärta (inom LCD-marginaler iaf) och mer ljus vilket ger högre kontrast samt mer tryck i färger. Hela bilden blir mer dynamisk, plus att den är mer högupplöst vilket ger mindre screendoor så klart. Men för sitt pris så känns HS2 väldigt nära ändå i total bildkvalitet och "bang for the buck". Dessutom visar HS2 inte kromabuggs-problem i samma utsträckning som HS10 heller...

Garbo är i min (och panelens) smak för ljus i svärtan och för svag i kontrasten. Den känns lite mer blaskig på ngt sätt. Dessutom är jag ingen vän av oskärpa som den har... Till sist gillar vi inte Garbos menysystem och kalibreringsmöjligheter. Men det är åndå en bra och intressant projektor för priset, så att jämföra med den är inte helt fel!

[^]

#17

Postad 08 december 2002 - 01:52

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Frille:
sk "Screendoor" är ett på sätt och vis ett påhittat fenomen!
Jag skulle kunna säga: -ser du linjer på din TV när du sitter 20 cm ifrån rutan? *fniss* [:)]

Vad jag menar är att på rätt avstånd ser man inte screendoor, så vida man inte tittar på filmen i endast det syftet och omedvetet nästan kryper närmare med ett mikroskåp? Ibland kan jag se folk i butiker som står 10 cm från duken och pratar om screendoor (!).

Vi körde som mest HS2 med 2 meter bred bild på ca 4 meters avstånd! Och det var kalas!!! [:D]

#18

Postad 08 december 2002 - 01:55

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0
[:)]Är hon ute i kväll[:D]

#19

Postad 08 december 2002 - 02:01

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
[:D] *asg* Nix, hon sitter här bredvid med Heroes III... och SNYGG e hon också! [:D] [:D] [:D]


Hm [:I] vi börjar tappa tråden nu va? [:))]

#20

Postad 08 december 2002 - 02:10

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
quote:Ett ord redan nu: mycket fläktlud är det!
tycker du det trots nytt firmware och var det i ECO-mode?

#21

Postad 08 december 2002 - 02:12

Zapp
  • Zapp
  • Användare

  • 220 inlägg
  • 0
Kolla vidare ni jag skall inte störa återkommer[:)][:D]

Zapp

#22

Postad 08 december 2002 - 02:13

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Japp, back to work nu BigScreen, skriv klart Z1-testen och släng upp så jag kan bestämma mig någon gång [:)][:D] Jag ska ju eventuellt göra en beställning redan imorgon, kan du inte bara svara på den här frågan:

Vilken av dom har den bästa bilden?

[:D]

#23

Postad 08 december 2002 - 03:10

Unregistered09f822c6
  • Unregistered09f822c6
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag undrar om man kan anvenda firewire eller vga från pc til HS-10?, eller er DVI enda møilighet for at kopla pc til HS-10. Kan man til eksempel bruke dvd spelaren i pc gjenom firewire? Och vad kan man bruka PJ-multi til?

#24

Postad 08 december 2002 - 04:25

dny
  • dny
  • Användare

  • 183 inlägg
  • 0
Bono: Firewire och DVI är två helt olika saker. Firewire används för datakommunikation, typ filer, komprimerad video osv. DVI-D skickar en okomprimerad digital bild till en display, och är tänkt att ersätta traditionella VGA-portar. Tills dess det kommer en projektor med inbyggd MPEG2 dekoder kan du inte använda Firewire till någon projektor. Pga licensbestämmelser tror jag dock inte det kommer att ske. Skaffa ett grafikkort med DVI-port för bästa bild.

#25

Postad 08 december 2002 - 06:12

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Tack dny! [:D]

Oj, hm... jag borde nog sova nu kanske? (kl 05.11). Panelen gick hem för flera timmar sedan... [:D] [:))]

PS,
Håll ut, Z1-testet kommer upp i början på veckan.

Natti [|)]

#26

Postad 08 december 2002 - 14:59

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Hey BigScreen, snart är det början på veckan [:D][:)]

#27

Postad 08 december 2002 - 20:00

gyllis
  • gyllis
  • Lärjunge

  • 262 inlägg
  • 0
Tack så jättemycket för HS-2 testet Christer!! Det var lite av en överraskning för mig. Jag trodde inte på den innan.

Jag är också i valet och kvalet och väljer mellan Garbon och HS-2 (och kanske Z1 men jag tror inte det efter det jag sett). Nu måste jag se HS-2'an med egna ögon.

#28

Postad 08 december 2002 - 20:51

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
gyllis:

Vad menar du med "efter det jag sett" på Z1:an?

#29

Postad 08 december 2002 - 21:36

Unregisteredd2cc36fc
  • Unregisteredd2cc36fc
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
Var finns HS-2:an att köpa då?

#30

Postad 08 december 2002 - 22:27

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Jag är nu väldigt kluven. Ska jag välja Sanyo Z1 eller Sony HS-2? Snälla Christer, säg vilken som är bäst. Jag vill ju hinna få hem projjen innan julen eftersom jag planerar att beställa från Tyskland [:)]

#31

Postad 09 december 2002 - 00:29

gyllis
  • gyllis
  • Lärjunge

  • 262 inlägg
  • 0
Drem: Jag tyckte att bilden var "jobbig" att titta på på Sanyo Z1. Det "kröp" i den i partier med stora likfärgade ytor, som i en myrstack ;-) Då matades den med S-video, med komponent blev det något bättre. Men jag har inte sett den med progressiv (komponent) signal. Och det varierande fläktljudet skall vara borta nu.

#32

Postad 09 december 2002 - 02:13

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
kan bara tillägga att krypningarna i en Z1:a matad med progressiv signal inte existerar, inte för mig iaf, kan hålla med om att det kryper mycket med S-video, komponent mindre men jag tror nog att man kan få bort de helt då om man ställer in den rätt. börja med att dra ner ljus och gröna ett par hack, redan då blir det bättre.

#33

Postad 09 december 2002 - 09:28

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

  • 2 346 inlägg
  • 0
Nightportier: Jag tyckte att det blev ganska stor skillnad att mata Z1:an med en iscan istället för projjens interna bildbehandling: Upplevde bilden som betydligt mer stabil vad är din uppfattning komponent vs iscan?

#34

Postad 09 december 2002 - 14:37

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Snälla gulliga Christer, när kommer Z1-recensionen upp, jag vil beställa nu! [:)]

#35

Postad 09 december 2002 - 20:21

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Up

Jag kunde inte vänta, nu är Z1 beställd [:)] Sven sade sig tycka Sanyon var bäst och omdömen som "Test-seiger" och "Klassenreferentz" låter inte helt fel.

#36

Postad 09 december 2002 - 23:46

Unregisteredd2cc36fc
  • Unregisteredd2cc36fc
  • Användare

  • 146 inlägg
  • 0
Ingen som vet var HS2:an går att beställa då?

#37

Postad 10 december 2002 - 06:00

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
*puh* Jag har jobbat häcken av mig med Z1 nu (ett test görs inte på en dag liksom [:)]) och just nu är det bilderna som skall tas. Testet skall komma upp tisdag kväll om inte min webmaster får förhinder. [^]

Drem
Jag hoppas du blir nöjd, verkligen! [:I] Smaken är som bekant olika, men jag hade inte köpt Z1 utan att ha en iScan eller en progressiv DVD-spelare iaf. Och en annan sak är: WOOOOOOOOOOOOOOOSH! Jösses va den låter... [V]

Hm, lycka till... [:I]

DurGo
Den finns här: www.hemmabio.se [:D]

#38

Postad 10 december 2002 - 06:24

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
BigScreen:

Om den låter så enormt mycket så har du väl en med den gamla firmwaren? [?]

#39

Postad 10 december 2002 - 06:47

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
BigScreen>>Du måste ha glömt att ställa in något eller så jämför du med vätskekyld CRTproj.
Mitt hår la sig slickat av "wooshet" du skrev och så mycket kan den inte låta. Jag har den på "halvlampa" + Ecomode och jag hör den bara om det är tyst i rummet och det är det förhoppningsvis inte när man tittar på film[:D][:)]
När man startar upp den varvar den upp i ett par sek innan den "lägger sig till rätta" i "mysmode", om den låter så mycket jämt, ja då förstår jag vad du menar men det går alltså att få bort.

#40

Postad 10 december 2002 - 06:54

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
quote:Nightportier: Jag tyckte att det blev ganska stor skillnad att mata Z1:an med en iscan istället för projjens interna bildbehandling: Upplevde bilden som betydligt mer stabil vad är din uppfattning komponent vs iscan?
Hinken74>>
Skillnad....ja det blir det givetvis. Lugnare och stabilare bild, men jag körde med ren komponent första dagen och innan jag visste hur det såg ut med en iscan så tyckte jag bilden vara super. Men jag rekommenderar defenitivt en progressiv signal, via iScan eller direkt från spelaren.
Då kommer Z1 verkligen till sin rätt.

Och för de som kör med HTPC, Grattis!!
Enligt massor av trådar på AVS-forum så är Z1 en superproj för pengarna och slår de mesta i samma prisklass.

#41

Postad 10 december 2002 - 08:52

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

  • 2 346 inlägg
  • 0
Tyvärr var det ju NÅGON som han före med iscan köpet...........................................

#42

Postad 10 december 2002 - 14:38

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Ja nu ska ni få höra på något roligt. Jag har "put the order on hold" så att säga. Efter den lysande recensionen av Sony HS-2 på BigScreen så måste man ändå vänta lite och se vilken av dessa projektorer som är bäst. Det handlar ändå om ganska mycket pengar och jag vill absolut inte göra ett köp som jag ångrar. Visserligen säger dom flesta att man måste kolla själv och avgöra vilken som är bäst och inte enbart lyssna till andras åsikter. Jag har ju sett Sanyon nu men bara läst om Sonyn, och jag skulle hemskt gärna vilja se den, men ännu har jag inte hittat någon in Göteborg som har den uppsatt. För mig är bilden det jag vill prioritera mest, och jag kommer att avvakta tills jag har fått klarhet i vilken projektor som ger den bästa bilden och minst screendoor. Det står bara mellan Sonyn och Sanyon, och jag vill gärna bestämma mig så fort som möjligt, för nu ligger verkligen HA-begäret på flera hundra procent [:D]

#43

Postad 10 december 2002 - 19:57

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
quote:Tyvärr var det ju NÅGON som han före med iscan köpet...........................................

ja där hade jag tur, fick den verkligen till ett bra pris oxå. men om du verkligen vill ha en borde det gå att få tag på en beggad för runt 6k, Jag har sett att de flesta vill ha runt 8k, men vid snabb affär då kan allt hända.

#44

Postad 10 december 2002 - 22:08

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

  • 776 inlägg
  • 0
Sanyon låter INTE så mycket som Bigscreen påstår... Visst låter den. Jag såg på den utan något ljud ur högtalarna. Tvivlar på att jag skulle höra fläkten med ljudanläggningen påkopplad. Men det är klart, monterar man projjen på huvudet, så hörs säkert en hel del surrande... [}:D]

#45

Postad 10 december 2002 - 22:17

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Jag är i ett otroligt dilemma, jag vet varken ut eller in mellan Sanyon - Sonyn. Det finns väldigt knapphändig information om HS-2an, inte ens på forumen pratas det om den speciellt mycket. Det finns dock mängder med snack om Z1. Är det någon annan som har mer info om HS-2 utöver recensionen på BigScreen?

Christer:
Kommer Z1-recensionen upp idag?

Även www.projectorcentral.com skulle också lägga upp en recension på Z1 väldigt snart. För övrigt finns ingen info om HS-2 på den siten heller :D

#46

Postad 10 december 2002 - 22:22

Nightportier
  • Nightportier
  • Forumräv

  • 696 inlägg
  • 0
Nu är det några av oss, inklusive mig själv, som gått i försvarsställning och försvarar Z1 i en tråd som ska handla om HS2. Ber om ursäkt för att jag "smutsat ner" tråden.[:I]
Visserligen är författaren med på ett hörn oxå[:D] och så farligt är det visserligen inte men det är lustigt att se hur en tråd svävar ut och börjar handla om något helt annat än vad rubriken anspelar på. Fast och andra sidan är det en del av charmen med detta forum[:D]
Vill ni läsa om hur bra denna proj är så klicka på den glada guben[url="http://"https://www.minhembio.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22725"][:D][/url]

#47

Postad 11 december 2002 - 01:35

Unregistered05e8a49f
  • Unregistered05e8a49f
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Tja, jag är ägare av en Garbo Matchline så så e så.

Jag har sett Z1an, Garbon VT45an och HS2an live och har haft möjlighet att testa dom lite bild mässigt (haft dom igång samtidigt och och kollat skillnader likheter i bilden)

Bildmässigt tyckte jag att HS2an stack ut mest från mängden och ljudmässigt Z1an. Hahaha Z1an är bäst kan få känslan av efter att läst vissas inlägg, jag håller inte med om det men det är min bildsmak och andra har sin.

Personligen tycker jag att Z1ans bild var sämst och att den lät för mycket (det kanske är fixat nu, men den lär knappast komma ner i Garbo/HS2ans ljudnivåer) det kröp lite i bilden men det kanske går att konfa bort vad vet jag.

Garbo Matchline som jag köpte lät kanske minst men HS2an var inte långt efter.
Bilden var väldigt lugn och färgerna var bra själva bilden påminde en hel del om VT45ans fast 16/9 och lite klarare färger kanske lite ljusstarkare också.

HS2an var den som tog ett avsteg bildmässigt.
Z1an Garbon VT45an har en genomgående svag gröntoning i bilden medans HS2an har en dragning åt blått istället, jag vet inte om något är bättre eller sämre men jag upplevde faktist att HS2an (efter mitt Garbo köp) hade en bättre svärta med hjälp kanske av att den gick lite åt det blåa. Jag vet ej men jag mistänker att HS2an har ett sådant sony cinema filter i sig som ser lite rosa aktigt ut. Så jag tog och gick till en kamera filter butik och köpte det omtalade Hoya FL-Day 55 mm (55 mm passar perfa i garbons lins) och satte det i garbon och jämförde den mot HS2an POFF nu vart dom jävligt lika helt plötsligt (inte riktigt lika och jag kunde tyvärr inte testa att konfa om Garbon som man måste göra lite efter att man snäppt dit filtret). Hs2an hade något i sin bild som jag inte gillade riktigt vet ej vad (kanske intalade mig det för att jag redan köpt Garbon men jag tror det var något med kontrasten VET EJ) kanske det bara var inbillning.
Till alla som köper Garbon så rekomenderar jag er att köpa Hoya FL-Day 55 mms ca 300 spänn grön sticket i bilden försvinner, kanske förbättras även svärtan men det får vara osagt till jag hunnit testa mera (min ny köpta proje är åter i butik och jag skall få en ny (trasig pixel i MITTEN))

den övre länken går till filtret ni kan köpa i butik
http://www.escherfot...LDSSTH&AnzArt=8

denna länk går till en HS2a med tillbehör, där man ser filtret som följer med (jag tror iaf att det är ett sådant som följer med) kolla in likheten!! Om någon vet mer än mig om detta och att det inte skulle vara så att detta följer med, då är det säkert så för jag har inte orkat gå till botten med detta. Men om det är så att filtret följer med så är det pga filtret som HS2an sticker av mot dom andra färg mässigt.

http://cgi.ebay.com....item=1942318861

Jag tror detta bara vart rörigt men jag besvarar frågor om ni har sådana (Jag är ingen expert, Garbon är min andra proje jag är ägare till, första var en philips fellini) just ja lamp tiden kanske är ett plus för Garbon 6000 tim. Jag testa att koppla in den på kabel TV bilden blir mycket bättre än jag trott men inte tillräkligt bra för att slänga ut TVn (under vinterns mörka dagar) men att spana en film fungerar utmärkt. alla kanaler e ok utom 3an 4an 5an zTV tror jag det var dom vart det svart/vitt på, jag tror man måste ha en kompositkabel imellan Comhem boxen och projen för att få färg där.

Projektorerna var kopplade med S-VHS när jag testa.

Kan det vara så att prylarna i tyskland e billigare för att dom slipper dema sina grejor!!! ;/ när det gäller Z1n så e det nog så iaf :D

#48

Postad 11 december 2002 - 03:41

Unregistered6bf64893
  • Unregistered6bf64893
  • Lärjunge

  • 483 inlägg
  • 0
Jösses!? [:D]

Här tog det fart minsann. Jag vill inte vika av från tråden som ngn var innne på och jag vill inte heller argumentera med ngn om vem som har rätt. [:D] Det går nämligen inte att argumentera utan hårdvaran framför sig. Det är ett fritt land och alla får tycka som de vill! Det gäller ändå bara en pryl och inte hur vi skall rädda korallreven! *fniss* [:D]

Jag kan bara säga att jag har sett runt 250 projar in action sedan 1995 och Z1 tillhör en svunnen tid när det gäller fläktljud. Om jag nu fått en äldre version (?) så är det leverantörens problem, inte mitt. Vi kan inte recensera med untångspunkt ifrån rykten. Det ex vi har här låter för mycket, så är det bara! HS2 är betydligt tystare, beklagar... [:D)]

Min webmaster sitter med testet nu. Kl är rätt mycket... så det får bli onsdag kväll istället! Håll ut, ni som är nyfikna... [^]

#49

Postad 11 december 2002 - 06:38

Drem
  • Drem
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
Först, AndersM, vad i bilden hos Z1 är det du inte gillar och vad tycker du talar för HS-2 i en direkt jämförelse? Jag som tänker köra min Pioneer DV-747A genom komponent (progressiv ntsc, jag letar som en gnu efter modden för progressiv pal) och även koppla in min PC och Playstation2. När du säger "HS2an var den som tog ett avsteg bildmässigt" menar du det i positiv bemärkelse?

Vad är det för brinntid på lampan i HS-2? Jag har sett lite olika uppgifter på det.

Sen förstår jag inte riktigt hur PJ Multi funkar, t ex hur gör jag om jag vill koppla in flera grejer samtidigt på PJ Multiingången? Följer en PJ Multi-adapter med när man köper den och i så fall kan jag koppla in alla typer av anslutningar som jag behöver på den (samtidigt)?

#50

Postad 11 december 2002 - 10:57

Unregisteredd7f3e576
  • Unregisteredd7f3e576
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Drem: Läs här och beställ pal prog modd till pioneer 747.
http://www.dvdupgrades.ch/
Hoppas du inte blev en gnu när du letade?[:D]

MVH Bosse



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.