Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

GTA V

1309 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Grand Theft Auto V (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 9 9,08 (23) 242:-
Grand Theft Auto V (PC) (PC-spel) 9 8,07 (29) 115:-
Grand Theft Auto V (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 8,74 (46) 155:-
Grand Theft Auto V (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8,75 (43) 229:-
3 relaterade trådar

#151

Postad 25 april 2013 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Tre trailers om en handfull dagar :)

Postad bild

#152

Postad 30 april 2013 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ny trailer för alla tre karaktärerna!

http://www.youtube.c...h?v=Bf38HiYPMiI

Ser awesome ut, hajp!!

#153

Postad 30 april 2013 - 16:40

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
s*tan vad gammalt det ser ut....

#154

Postad 30 april 2013 - 17:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1
På vilket sätt?

#155

Postad 30 april 2013 - 18:12

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0
Det ser ju mycket skönare ut än gta4 iallafall :)

#156

Postad 01 maj 2013 - 12:38

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Ser grymt bra ut.

#157

Postad 01 maj 2013 - 14:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Trevor verkar skön :) Ps3 versionen nu tack!

Redigerat av Unregistereddc471864, 01 maj 2013 - 14:11.


#158

Postad 02 maj 2013 - 10:28

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Idag kommer en preview oxå.

/niklas

#159

Postad 02 maj 2013 - 12:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

s*tan vad gammalt det ser ut....


De har säkert utecklat det i 3-4 år + att det är för current gen. Tycker det ser mycket bra ut för att vara till dagens konsoller.

#160

Postad 02 maj 2013 - 12:40

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
När jag såg trailers till GTA 4. så var jag grymt impad (sen var gameplaygrafiken en enorm besvikelse). De här ser inte bättre ut än dem och det har gått ett antal år. Nu har man sett trailers till The Last of Us och Tomb Raider och jämfört med dem ser detta ut som 2007 imo.

Redigerat av hassesolo, 02 maj 2013 - 12:40.


#161

Postad 02 maj 2013 - 13:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Nu har man sett trailers till The Last of Us och Tomb Raider och jämfört med dem ser detta ut som 2007 imo.

Du kan inte jämföra grafiken i ett open world-spel med ett som inte är open world. De har inte samma förutsättningar. Hur många fordon kan du köra i Last of Us/Tomb Raider? Hur stor är spelvärlden utan att träffa på laddningstider? Kan du utforska under vattnet? Kan du flyga? Hur många byggnader kan du gå in i, hur mycket kläder kan du köpa? Hur bra är fysikmotorn? Hur många NPC:s ser du?

GTA är open world så det kan inte bli lika snyggt som dessa stängda spel, men det renderar i gengäld mycket, mycket mer.

Detta ser bättre ut än GTA 4 dessutom, det är snarare du som vant dig vid bättre grafik sedan dess och därmed höjt den nivå som krävs för att du ska bli imponerad. En naturlig evolution som alla är med om.

Tycker det ser mycket bra ut för att vara till dagens konsoller.

Håller med, med tanke på hur stor världen kommer vara finns inget jag kan klaga på.

#162

Postad 02 maj 2013 - 13:52

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Bah. Day 1 givetvis.

GTA har aldrig gjort mig besviken.

Synd bara att de väntar med PC-versionen. Det är den jag helst skulle vilja spela.

#163

Postad 02 maj 2013 - 14:31

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
För mig handlar det nog om tillvänjning och att jag börjar tröttna på konceptet.
När jag spelade GTA 3 (PC) så var det en så otroligt häftig upplevelse att det knappt går att beskriva. Det kändes nästan verkligt och jag levde mig in i spelet på ett positivt sätt. Jag älskade verkligen det spelet.
Vice City (PS2) var också otroligt coolt men nu var jag van vid konceptet och grafiken var suddig jämfört med PC.
San Andreas var riktigt bra men för stort och körsträckorna blev väldigt lågna samtidigt som dateandet, ätandet, gymmandet och klädköpandet dödade mycket av spelglädjen. Jag orkade inte spela klart det när det var några uppdrag kvar i Las Vegas.
GTA 4 var riktigt jäkla trist. Först besvikelsen över att grafiken inte var bättre på PS3-versionen. Sen den outhärdliga mobiltelefonen och de oändliga bilturerna. Några timmar härdade jag ut, sen åkte det ned i lådan för gott.
Med tanke på trenden står jag nog över GTA 5. :unsure:

#164

Postad 02 maj 2013 - 14:55

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

För mig handlar det nog om tillvänjning och att jag börjar tröttna på konceptet.
När jag spelade GTA 3 (PC) så var det en så otroligt häftig upplevelse att det knappt går att beskriva. Det kändes nästan verkligt och jag levde mig in i spelet på ett positivt sätt. Jag älskade verkligen det spelet.
Vice City (PS2) var också otroligt coolt men nu var jag van vid konceptet och grafiken var suddig jämfört med PC.
San Andreas var riktigt bra men för stort och körsträckorna blev väldigt lågna samtidigt som dateandet, ätandet, gymmandet och klädköpandet dödade mycket av spelglädjen. Jag orkade inte spela klart det när det var några uppdrag kvar i Las Vegas.
GTA 4 var riktigt jäkla trist. Först besvikelsen över att grafiken inte var bättre på PS3-versionen. Sen den outhärdliga mobiltelefonen och de oändliga bilturerna. Några timmar härdade jag ut, sen åkte det ned i lådan för gott.
Med tanke på trenden står jag nog över GTA 5. :unsure:


Inte bättre grafik på PS3 jämfört med vad?

#165

Postad 02 maj 2013 - 15:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Inte bättre grafik på PS3 jämfört med vad?


Jämfört med vad jag hade trott och hoppats. Jag vet inte hur bra det var på PC så det vill jag inte uttala mig om, men jag antar att det var klasser bättre.

#166

Postad 02 maj 2013 - 15:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
GTA 3 inledde allt. Kunde hitta bättre i Liberty City än på gatorna hemmavid. Fanns inte ett gathörn som var noggrant utforskat. Kunde dialogen till Chatterbox utantill. Hade lärt mig exakt var gränserna för Turismon gick (Bansheen fick duga tills man låst upp den nya ön). Kan inte titta på Scarface utan att drömma mig tillbaks till spelet och Flashback FM. Det enda, stora, problemet med spelet var svårighetsgraden. Mot slutet blev det nästan omöjligt att komma vidare. Men vad gjorde det när allt annat man kunde göra var så otroligt bra?


Vice City med 80-tal... San Andreas med alla miljoner aktiveter... GTAIV med sin fantastiska värld...

Nä, GTA har inte gjort mig besviken. Tom PSP spelen har skänkt mig nöje, om än något kortvarigt.

#167

Postad 02 maj 2013 - 15:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Vice City (PS2) var också otroligt coolt men nu var jag van vid konceptet

Ja, det är ju ett problem med uppföljare, man vänjer sig vid konceptet. Själv har jag aldrig fastnat för serien, men hoppas på femman.

#168

Postad 02 maj 2013 - 15:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Jag hoppas deras MP är lite bättre den här gången. Visst, vi hade ju rätt skoj när vi drog ihop några MHBare och körde Cops / Robbers de första dagarna när INGEN hittade på kartorna. Men det fanns ingen eget nöje i MP; allt hängde på att man spelade med polare och skojade med allt knäppt som hände runt omkring sig.
Lite som skillnaden i att spela Saints Row ensam och i co-op.

#169

Postad 02 maj 2013 - 16:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jämfört med vad jag hade trott och hoppats. Jag vet inte hur bra det var på PC så det vill jag inte uttala mig om, men jag antar att det var klasser bättre.


Det var bedrövligt på PC. Sämsta portningen ngnsin.

#170

Postad 02 maj 2013 - 17:09

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Det var bedrövligt på PC. Sämsta portningen ngnsin.


Jo, men moddarna som kom efteråt mer än väl lyfte det. Bara kolla in alla ENB moddarna på youtube.

#171

Postad 02 maj 2013 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1
Förhandstittarna går att läsa nu

Låter riktigt bra, mer fokus på underhållning än realism. Stealthuppdrag. 5 gånger större än Red Dead Redemption om man inkluderar under vattnet som också verkar vara kul att utforska (men jag hatar hajar =/). Gillar också att man blir bättre på något ju mer man gör det, var väl nåt annat GTA-spel som hade det också? Man cyklade och blev bättre t.ex.. San Andreas? Knappt spelat de spelen.

Edit: Köpa hus osv? Nice!

  • You can buy property; houses, garages and businesses can all be purchased for extra revenue sources.
  • You can customise yourself with haircuts, new clothes, and tattoos
  • Each character is rated in a series of skill categories: Stamina, Shooting, Strength, Stealth, Flying, Driving, Mechanic, Lung Capacity.
  • Each character has a 'Special': Franklin is an adrenalin junkie and can slow down time while driving; Trevor has a frenzy mode, where he does double damage, takes half damage, and has a unique melee attack; Michael has his own version of bullet time
  • Specials are governed by a meter, it drains after use and recharges slowly
  • Other skill categories are shared and can be improved by completing missions, side missions, activities and more
  • Trevor will always be the best pilot, Franklin will always be the best driver but each can improve their proficiency a little
  • One of the skill categories is stealth, suggesting players will be able to take different approaches to missions
  • Pay N Sprays can also mod cars with paint jobs, new wheels, window tints, grilles, spoilers. Upgrades to suspension, engine and brakes can also be made.
  • Weapons can also be customised with laser sights, scopes, silencers, and high capacity magazines
  • You can pick up hitchikers, do stunt jumps and flying challenges, take part in yoga, golf, tennis or bike races.
  • Some boats will include gear such as wetsuit, flippers and tanks for diving
  • An underwater ecosystem exits, "the sea is teaming with fish and sharks"
  • Treasures can be found underwater, but NPCs will be looking for them too
  • GTAV rewards exploration, there's no signposting underwater, so you'll have to find the treasure the hard way
  • Dives won't offer massive payoffs, but will "help grease the wheels"
  • The character selection wheel is split into four triangles: Franklin, Trevor, Michael, and your multiplayer character
  • It seems there's a closer relationship between single and multiplayer. Simply pressing Down on the d-pad will drop the play in and out of MP.
  • Rockstar has said it will reveal more on multiplayer in the future
  • There are subtle differences in the way each character moves to reflect their personalities; Michael is slower and deliberate.
  • Rockstar says there will be five times as many pedestrians in GTA V as there were in Grand Theft Auto IV
  • There's a "crazy level of detail": Tourist buses can be boarded for a tour of celebrity homes, film posters are plastered on the walls, men in comedy costumes try to corner you outside the Cathay Theatre, including the Superman-like Impotent Rage and Master Chief riff, Space Ranger.
  • iFruit, the game's new phone, can be used to snap pictures and upload them to Rockstar's Social Club
  • The phone also has apps. In addition to the camera there is internet, contacts, social media, a calendar, and a replay missions app. There are three more Rockstar hasn't yet revealed.
  • Michael's obsession with classic films translates into in-game set pieces based on real world movies. In the demo the three characters mount a heist very similar to the one from Heat.
  • 'Mini heists' are used to teach the player about preparation. Players must secure vehicles, outfits, masks, the getaway vehicle.
  • These build up to a bigger heist where the execution must be flawless. They'll require the right crew and players will have to decide on the cheap option, which results in less skilled people, or paying more for skilled crew members that will take a larger cut.
  • You can switch between Franklin, Trevor and Michael during a cutscene, manually, or automatically when the AI takes control for you
  • Each character has a job to do, how much you switch yourself in or let the computer do, is entirely up to you
  • If you die the game reloads to the last checkpoint, even if two other characters are alive
  • Although it's up to the player when they switch, dialogue will suggest ideal moments. For example, when Michael and Franklin are being overwhelmed by snipers, Michael might ask for Trevor's help.
  • A combat roll has been introduced for moving between cover
  • There is a wider field of vision, and players can run-and-gun



Hmm, punkt 18 där är ju rätt annorlunda.

Punkt 30... kan man inte bara switcha precis innan man dör?

Redigerat av Zoiler, 02 maj 2013 - 18:00.


#172

Postad 02 maj 2013 - 22:06

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Stealth? Mja. Inte det jag ser mest fram emot.

#173

Postad 03 maj 2013 - 08:37

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

San Andreas? Knappt spelat de spelen.


Du har missat det bästa av alla gta spelen IMHO.

#174

Postad 03 maj 2013 - 10:26

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0
Man blir ju lite sugen.

#175

Postad 03 maj 2013 - 11:06

Blofeld
  • Blofeld
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0
Kommer nog köpa detta ändå, men hoppas att man denne gång får mer användning av pengarna. Tidigare har det inte funnit någon egentlig mening med att ha en massa pengar, mer än att köpa skottsäker väst. Bilar stjäler man, ammo plockar man upp, vapen lika så....

#176

Postad 03 maj 2013 - 11:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Kommer nog köpa detta ändå, men hoppas att man denne gång får mer användning av pengarna.

Det stod ju precis det, att det ska finnas riktigt dyra saker att spendera pengarna på för en gångs skull.

#177

Postad 03 maj 2013 - 12:35

Blofeld
  • Blofeld
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Det stod ju precis det, att det ska finnas riktigt dyra saker att spendera pengarna på för en gångs skull.


Snyggt

#178

Postad 03 maj 2013 - 12:55

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Är inte helt säker på att jag uppskattar det här med att byta mellan tre karaktärer och att de hittar på egna saker medan man inte styr dem. :/

#179

Postad 03 maj 2013 - 18:45

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
http://m.youtube.com...u&v=-tOGX9V6gRc

Det där gillar jag.

#180

Postad 04 maj 2013 - 00:25

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Är inte helt säker på att jag uppskattar det här med att byta mellan tre karaktärer och att de hittar på egna saker medan man inte styr dem. :/

Vadå? Det fungerade ju jättebra i Mindjack!
http://www.metacriti...ox-360/mindjack

#181

Postad 04 maj 2013 - 10:35

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Vadå? Det fungerade ju jättebra i Mindjack!
http://www.metacriti...ox-360/mindjack


Tur jag klickade på länken för att se om du var allvarlig eller inte. :)

Verkar som alla har sett EXAKT samma demo; jämför man kotakus skrivna och Giant Bombs pratade så var antingen alla inbjudna samtidigt eller så var det bara en film de spelade upp. Ner till det där med att de bytte karaktärer innan raketen hade nått polisbilen.

#182

Postad 04 maj 2013 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Verkar som alla har sett EXAKT samma demo

Det är vanligt att man gör så, märkte samma sak när jag läste previews på Destiny.

#183

Postad 05 maj 2013 - 16:13

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

Det var bedrövligt på PC. Sämsta portningen ngnsin.


?

PS3-versionen ser ut som skit jämfört med PC-versionen.

Men visst, grafiken var inte direkt banbrytande när det kom.

#184

Postad 05 maj 2013 - 17:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

?

PS3-versionen ser ut som skit jämfört med PC-versionen.

Men visst, grafiken var inte direkt banbrytande när det kom.


Frameraten var usel och gigantiskt krävande. Möjligt det blev bättre senare men det var stort sett ospelbart när det släpptes till PC.

#185

Postad 05 maj 2013 - 18:48

Bush
  • Bush
  • Lärjunge

  • 469 inlägg
  • 0

Frameraten var usel och gigantiskt krävande. Möjligt det blev bättre senare men det var stort sett ospelbart när det släpptes till PC.


Frameraten var i alla fall inte lika dålig som på konsolerna.

#186

Postad 05 maj 2013 - 19:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Man var tvungen att tweaka rätt ordentligt för att PC-versionen ens skulle vara spelbar.

http://kotaku.com/51...a-little-broken

Det där med att "higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available" var dessutom bara bullshit, då deras kod inte skalade ordentligt med dagens high end PCs. Den allokerar textur-minnet helt knasigt om jag minns rätt.

Men får man rätt på det och dessutom orkar installerar lite roligt mods till det är PC versionen den bästa.

#187

Postad 05 maj 2013 - 20:34

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

Frameraten var usel och gigantiskt krävande. Möjligt det blev bättre senare men det var stort sett ospelbart när det släpptes till PC.


Det blev enorm skillnad efter patchen. Det var väl bara de första veckorna efter att det hade släppts som det var uselt, om jag inte minns fel.

Ser man till grafiken var det iofs fortfarande mer krävande än det borde ha varit.

#188

Postad 08 maj 2013 - 10:51

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
När man ska göra heists ska man ju hyra annat folk som sen tar en del av kakan beroende på hur skickliga dom är.

Kan man inte bara avrätta dom när heisten är klar :) som i Batman. Vore soft.

/Niklas

#189

Postad 09 maj 2013 - 02:17

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 1

När man ska göra heists ska man ju hyra annat folk som sen tar en del av kakan beroende på hur skickliga dom är.

Kan man inte bara avrätta dom när heisten är klar :) som i Batman. Vore soft.

/Niklas

Hur många andra skulle då vilja jobba för en?!?

#190

Postad 24 maj 2013 - 08:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
De har presenterat Special Edition och Collectors Edition:
http://www.rockstarg...com/V/preorder/

#191

Postad 24 maj 2013 - 08:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 1
Hoppas innerligt att det är bättre än fyran som sög pung. Vice city tillbaka tack :)

#192

Postad 24 maj 2013 - 08:55

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Hoppas innerligt att det är bättre än fyran som sög pung. Vice city tillbaka tack :)


Vi är på samma tänk, vill inte ha ryssar eller gangsta. Vice city var underbart!

#193

Postad 24 maj 2013 - 11:57

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

  • 797 inlägg
  • 0
Massa ny sköj Info om de olika utgåvorna

As an additional bonus, those who pre-order any edition of Grand Theft Auto V (including the Special Edition, Collector’s Edition or the standard retail edition) between now and September 17th will get access to pilot the Atomic Blimp in-game vehicle.
Postad bild

Postad bild


The Grand Theft Auto V Special Edition includes:

Postad bild


Full retail copy of Grand Theft Auto V

Collectible SteelBook with Exclusive Artwork
This special SteelBook features double-sided, never-before-seen artwork of Michael, Trevor and Franklin. Custom color and metallic treatments bring out the detail of the
artwork created exclusively for this SteelBook.


Blueprint Map
This exclusive, additional 21.5” x 26.75” map displays a blueprint view of Los Santos and Blaine County. Cryptic markings indicate locations for fast cash and other points of interest for the up-and-coming entrepreneur.

Special Ability Boost
Michael, Franklin and Trevor each have a unique special ability. With this boost, the special ability bar will generate 25% faster.


Stunt Plane Trials
Single player Stunt Plane Trials let you take on additional aerial challenges spread throughout Los Santos and Blaine County.


Bonus Outfits, Tattoos and More
Michael, Franklin and Trevor get bonus outfits in their wardrobes, character specific tattoos at tattoo parlors, and special deals from shopkeepers across Los Santos and Blaine County.

Additional Weapons
When visiting Ammunation stores in single player, merchants will have special weapons in their inventory available for free: the Pistol .50, Bullpup Shotgun and melee Hammer.



The Grand Theft Auto V Collector’s Edition includes all the contents of Grand Theft Auto V Special Edition as described above plus:

Postad bild


Grand Theft Auto V Security Deposit Bag with Logo Key
Inspired by the heists in Grand Theft Auto V, this custom 10.75” x 8.5” money bag features a pop-up style lock and laser cut logo key to secure important items. The reverse side features a pressed Rockstar Games logo on the security mount with a framed ID window.


Grand Theft Auto V New Era 9FIFTY™ Snapback Cap
This exclusive New Era 9FIFTY™ cap features an embroidered Los Santos logo on the front, a stitched, black Rockstar Games logo on the wearer’s left side, a Grand Theft Auto ‘V’ logo applique on the opposite side, and snapback closure for an adjustable fit.

Custom Characters for Grand Theft Auto Online
Get classic Grand Theft Auto characters to use within the Grand Theft Auto Online Character Creation System.


Unique Vehicles and Garage Property
Players will instantly receive a garage to store custom vehicles. In single player, the garage will be stocked with the 1930’s style Hotknife hotrod and the CarbonRS sports bike. In Grand Theft Auto Online, players will get the high-end Khamelion electric car.


The Grand Theft Auto V Collector’s Edition comes packaged in a premium outer box featuring a foil embossed Grand Theft Auto V logo on the top, finished with a matte, scuff-resistant film lamination, housing all of the contents.

#194

Postad 03 juni 2013 - 07:33

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
En 55 minuter lång film som går igenom fordonen i GTA V.

http://www.youtube.c...h?v=FlnvhYNivQM

#195

Postad 25 juni 2013 - 08:32

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
GTA 5 O'clock går igenom demot, dialogenm kartan och lite mobilspel.

http://www.youtube.c...h?v=Xiax89PO7_U

Redigerat av sinnes, 25 juni 2013 - 08:32.


#196

Postad 02 juli 2013 - 15:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Grand Theft Auto V is the largest and most ambitious game we have yet created, and takes full advantage of every ounce of processing power available in the current generation of consoles. In order to provide the best possible experience for such a massive and detailed world, the game will have installation requirements on both Xbox 360 and PlayStation®3 systems. For Xbox 360, Grand Theft Auto V will ship on two discs; Disc 1 will be used for a one-time mandatory install and Disc 2 will be used to play the game. After the install, players will be able to enjoy both Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online without any need to switch discs.
This initial install will require an Xbox 360 Hard Drive or an external 16GB USB flash drive with at least 8 GB of free space. If using a USB flash drive it must be at least USB 2.0 with a minimum 15mb/s read speed and formatted for Xbox 360 use. A new USB flash drive is recommended to ensure optimum performance. For PlayStation®3, the game ships on one disc and will install content as soon as you insert the game. The install is roughly 8GB, and players will be able to play as soon as the install is complete.


Fuck, jag har inte så mycket plats på 360n. Får be om PS3-versionen.

#197

Postad 02 juli 2013 - 16:52

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Konstigt att PS3an bara behöver typ hälften så mycket data som 360n...

För jag antar att de kommer att göra en full install på PS3an medan man på Xboxen kan nöja sig med en skiva?

#198

Postad 02 juli 2013 - 17:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Vet inte vad du menar riktigt. Båda tar 8 GB. På 360 används en skiva till att installera och den andra att spela på.

#199

Postad 02 juli 2013 - 18:53

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Vet inte vad du menar riktigt. Båda tar 8 GB. På 360 används en skiva till att installera och den andra att spela på.


Att installera den ena skivan tar 8 Gb på 360. Att installera hela skivan på PS3 tar 8 Gb. Vad finns på den andra skivan hos 360 som inte PS3 har?

#200

Postad 02 juli 2013 - 18:56

Freddusen
  • Freddusen
  • Lärjunge

  • 274 inlägg
  • 0

Att installera den ena skivan tar 8 Gb på 360. Att installera hela skivan på PS3 tar 8 Gb. Vad finns på den andra skivan hos 360 som inte PS3 har?


PS3 har blu-ray, dvs mer plats på skivan.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.