Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSVITA

713 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation Vita (Bärbara spelkonsoler) 7 8,59 (31) Inga priser
Sony PlayStation Vita 3G (Bärbara spelkonsoler) 7 9 (8) Inga priser
Sony PlayStation Vita Slim (inkl. Action Mega Pack) (Bärbara spelkonsoler) 4 7 (1) Inga priser
Sony PlayStation Vita Slim (inkl. FIFA 15) (Bärbara spelkonsoler) 1 (0) Inga priser
Sony PlayStation Vita Slim (inkl. Adventure Mega Pack) (Bärbara spelkonsoler) 7 7 (1) Inga priser
Sony PlayStation Vita Slim (inkl. PS Vita Mega Pack) (Bärbara spelkonsoler) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#101

Postad 19 februari 2012 - 22:39

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Ni som köpt PSVITA, vad är anledningen till att ni köpt den? För att kunna spela på bussen, i bilen, på planet, eller för att uppleva Uncharted på liten skärm eller vad?

Jag är bara nyfiken, för att jag själv har aldrig haft något sug för handhelds när de håller sämre kvalite i grafik o ljud och liten skärm är ju ingen höjdare att spela på heller.


För mig var det inte ett klockrent beslut, det avgjorde det hela var att de började ramla in recensionsex och ingen annan verkade intresserad av att köpa en. Jag kommer nog spela lika mycket hemma som på landet. Ibland är det skönt att plocka upp en VITA eller NDS och glida ner i soffan eller sängen och spela. Slippa starta tv:en och förstärkaren etc. Bara en knapptryckning och du kan spela.

Vi får se hur det blir med VITA men på NDS finns det på exklusiva spel som lockar mig, Professor Layton, Ace Attorney etc.

#102

Postad 19 februari 2012 - 22:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
precis. det är inte samma spel. man köper handheld av samma anledning som man har olika konsoller till tvn dvs det är inte samma spelutbud på alla platformar

#103

Postad 19 februari 2012 - 22:49

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Fick också ett mail från game om leveransbesked men när man klickar in på postens sida så står där bara att de har skickat in "elektronisk förhandsinformation" vilket betyder att den inte lämnat deras lager än. Antagligen går den iväg på måndag och man har den på tisdag.
På Sibas sida står det att de inte skickar förhandsbokningar förrän dagen innan, de flesta skickar två dagar innan, vilket är lite tråkigt.

Själv har jag inte spelat COD sedan det första kom så jag är öppen för COD till Vitan faktiskt speciellt om de utnyttjar Vitans egenskaper rätt. Titta exempelvis på hur de gör med avsluten på FIFA. http://kotaku.com/58...-of-the-ps-vita
Men visst är det så att COD säljer som fan och kan bli lite av en systemsäljare. Min gissning är att det rör sig om Black Ops 2.

Funderar på att köpa något PSP-spel från SEN(f.d. PSN) GTA Vice City Stories och Liberty City Stories finns med rabatt februari ut och ska fungera om man överför dem via PS3n även Crush finns på rabatt och ska vara jävligt bra.

E3-mässan blir intressant iår.

Redigerat av UTBMF, 19 februari 2012 - 22:51.


#104

Postad 20 februari 2012 - 08:57

sekolon
  • sekolon
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Kollade på Elgigantens annonsblad och de har bra pris: 1999
Även bra pris på uncharted.


#105

Postad 20 februari 2012 - 10:24

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Såg det också. Väldigt bra pris, nästan så man skulle knalla iväg och köpa en.

#106

Postad 20 februari 2012 - 10:33

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
riktigt bra pris på både 16 gb minneskort (375:-) och konsolen (1999:-)! Blir nog ett köp för mig! :)

#107

Postad 20 februari 2012 - 13:03

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Om de nu har några...

Elgiganten och gott om lager på releasedag är inget som rimmar väl i mina öron.

#108

Postad 20 februari 2012 - 13:18

sekolon
  • sekolon
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Tillgångsharantin gäller endast den 22:a. Så priset får man även om de tagit slut för dagen. Tror dock inte att den kommer sälja så mycket då prisstrategin på spel och tillbehör är galen.

#109

Postad 20 februari 2012 - 17:27

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Heh, plockade hem en bunte spel idag
Wipeout 2048
Uncharted Golden Abyss
Little Deviants
Reality Fighters
2xModnation Racers
Unit 13
Everybodys Golf

#110

Postad 20 februari 2012 - 19:22

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0

Heh, plockade hem en bunte spel idag
Wipeout 2048
Uncharted Golden Abyss
Little Deviants
Reality Fighters
2xModnation Racers
Unit 13
Everybodys Golf

Så då får vi lite första intryck snart?

#111

Postad 20 februari 2012 - 21:03

Thend
  • Thend
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Jag kan inte längre beställa PSvita via elgiganten.se. Får bara ett sådant här svar!


Produkten kunde ej hittas


Vänligen försök igen senare



#112

Postad 20 februari 2012 - 21:12

tevey
  • tevey
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Jag kan inte längre beställa PSvita via elgiganten.se. Får bara ett sådant här svar!


Produkten kunde ej hittas


Vänligen försök igen senare


Den som kommer fram när man söker har det blivit något fel på men denna fungerar.
http://www.elgigante...ita-wi-fi-svart

#113

Postad 20 februari 2012 - 21:17

tomishu
  • tomishu
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Beställt från Game.se, surfade in på postens hemsida:

Händelser
2012-02-20 18:57 Stockholm Sorterad
2012-02-17 11:29 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen


#114

Postad 20 februari 2012 - 21:19

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jag återkommer så fort jag har något att spela på. Har förbokat en maskin på Gamestop till mig själv och en på Game till en vän.

#115

Postad 21 februari 2012 - 12:44

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Min ligger på utlställe i Gbg. Skickades från Stockholm igår. Förbokade på game 2 v sen.

Suck. Mitt minneskort är restat på Siba. Köpte bundle med rayman på game. Skulle köpt minneskortet där :( . Hittade bra wiki vilka spel som kräver minneskort eller ej:

http://en.wikipedia....tion_Vita_games

Redigerat av discomega, 21 februari 2012 - 15:57.


#116

Postad 21 februari 2012 - 16:33

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Restat på förbokning låter ju riktigt trist man förbokar just för att se till att man får.
Vilken storlek är det på kortet du köpt?

På min order hos SIBA står det "Vi bearbetar din beställning." får se om de får ut det i tid.

#117

Postad 21 februari 2012 - 21:43

Unregisteredecc596b1
  • Unregisteredecc596b1
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0

Den som kommer fram när man söker har det blivit något fel på men denna fungerar.
http://www.elgigante...ita-wi-fi-svart


Hade samma problem, och skickade ett mail till Elgiganten. Dom svarade "Vissa paket med Vita har tagits bort då tillgången har tagit slut, det paket vi har kvar med wifi är PlayStation Vita Wi-Fi + 3G Tele2/Comviq för 2990:- återkom om du vill lägga en beställning."

Men din länk fungerade och nu har jag beställt därifrån, får se vad som kommer hända :P

#118

Postad 21 februari 2012 - 22:10

tomishu
  • tomishu
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Schysta priser på en del spel i ps store: uncharted 405:-, ridge racer 189:-, reality fighters 225:-. Dock blir ju andrahandsvärdet 0:- när man tröttnar på spelet.

#119

Postad 21 februari 2012 - 23:27

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Ja, det är det tråkiga. Men för de som ändå aldrig säljer spelen är det nog ett vettigt val. Kul att se att de har lägre priset på nerladdningarna, jämtemot exempelvis Microsoft som tar löjligt mycket mer för downloads...

Det här är sättet att stävja andrahandshandeln!

#120

Postad 22 februari 2012 - 00:02

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0

Ja, det är det tråkiga. Men för de som ändå aldrig säljer spelen är det nog ett vettigt val. Kul att se att de har lägre priset på nerladdningarna, jämtemot exempelvis Microsoft som tar löjligt mycket mer för downloads...

Det här är sättet att stävja andrahandshandeln!


Tycker EA är bäst än så länge med att fiffla till sig pengar från beg marknaden när det kostar runt 100kr att få tillgång till "online pass" när man har ett beggat spel.

#121

Postad 22 februari 2012 - 00:07

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
På min order hos SIBA står det fortfarande "Vi bearbetar din beställning.". Jag kommer alltså inte att få mitt minneskort och Uncharted på releasedagen. Om den orderstatusen stämmer så var det första och sista gången jag beställde något från SIBA.



Alla andra förbokningar har jag gjort hos elgiganten/pccity(numer electroworld) och alltid haft mina spel dagen innan release här ser det inte ens ut att bli på releasedagen.

Jojye

Fast SONY är med i racet rejält där tyvärr. Alla first party spel som kommer framöver från SONY kommer att ha online pass.

#122

Postad 22 februari 2012 - 00:11

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

På min order hos SIBA står det fortfarande "Vi bearbetar din beställning.". Jag kommer alltså inte att få mitt minneskort och Uncharted på releasedagen. Om den orderstatusen stämmer så var det första och sista gången jag beställde något från SIBA.



Alla andra förbokningar har jag gjort hos elgiganten/pccity(numer electroworld) och alltid haft mina spel dagen innan release här ser det inte ens ut att bli på releasedagen.

Jojye

Fast SONY är med i racet rejält där tyvärr. Alla first party spel som kommer framöver från SONY kommer att ha online pass.


Varför ens beställa från Siba?
1: de stänger ner fysiska butiker runtom i landet
2: de har dålig och jobbig reklam
3: de har dåliga priser och kundbemötande (som alltid!)

Själv körde jag på Gamestop, bytte in PSP och DS Lite 1300:- så blev billigt.
Uncharted: Golden Abyss damp ner i lådan igår, dock så har Elgiganten ej skickat Dungeon Hunter: Alliance :x

#123

Postad 22 februari 2012 - 00:18

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Jo det är lätt att säga nu förstås :D Men när jag beställde var de billigast.
Nu hade jag kört helt annorlunda. Men men, lesson learned.

#124

Postad 22 februari 2012 - 00:27

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0
Sant =)

Fast förhoppningsvis får du väl den senast torsdag iaf =)

#125

Postad 22 februari 2012 - 00:43

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
J*kla SIBA!

Står exakt samma status på min order så jag har skickat ett mail till dem att avbeställa min order. Kommer att cykla bort till Elgiganten, alternativt gå dit och köpa ett 16 Gb kort , Uncharted och ett starter pack. Är det någon som vet vilka priser Gamestop tar för de nämna artiklarna?

#126

Postad 22 februari 2012 - 00:48

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
Det konstiga är att Uncharted finns inte i någon av elgigantens butiker; 16 Gb minneskort finns inte i Kristianstad och inte heller starter pack.
Men det är kanske inte alla butiker som uppdaterar sin status hela tiden...

#127

Postad 22 februari 2012 - 00:54

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
I övrigt måste jag säga att PS Vita är grym! Jag fick med ett SIM-kort från Comviq, men jag använder mitt SIM-kort från Telenor och det funkar hyfsat bra. Men det beror mest på den halvtaskiga täckningen här omkring. Jag har spelat spelen från Välkomsthallen och det känns som en bra introduktion till PS Vitans funktioner. Webläsaren gillar jag fastän folk klagar på den. Dock fick jag inte SIBA:s kundtjänst att fungera. Men jag var inne på deras sida när jag hade dålig uppkoppling.
Lumines fick jag inte testa eftersom SIBA inte skickat mitt minneskort. Mina utlovade hörlurar fick jag inte, men efter ett mail till Game så kommer de att skicka dem när de får in fler. Det saknades tydligen 4 hörlurar. Schysst ändå av GAME att skicka saker så att man faktiskt har de 1 dag före release! Så måste man upp tidigt idag och jaga minneskort och Uncharted!

#128

Postad 22 februari 2012 - 07:48

Unregistered2010
  • Unregistered2010
  • Lärjunge

  • 291 inlägg
  • 0
Måste man köpa minneskort om man bara vill spela köpta spel i butik, alltså inte ladda ner?

#129

Postad 22 februari 2012 - 07:57

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Japp. Vissa spel, tex. Uncharted, kräver minneskort.
Andra spel sparar på spelkortet.

#130

Postad 22 februari 2012 - 09:17

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
Ordern makulerad hos Siba. Att de inte ens har skickat det på releasedagen. Och det står att förbokade varor skickas dagen innan.... Visst!!

Edit:stavfel

Redigerat av klarinettmeister, 22 februari 2012 - 09:17.


#131

Postad 22 februari 2012 - 09:23

bylin
  • bylin
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Jag har också bokat från Siba, ångrar också att jag gjorde det eftersom game skickat mitt paket men hos siba står det fortfarande "Vi bearbetar din beställning"


Jag ångrade min beställning, drog iväg en order hos webhallen istället. Blir dyrare men då vet man iaf att man får det imorn. :P

Lite roligt om Sibas kundtjänst. Drog igång chatten och undrade om status på beställningen. "Mikael" kunde inte ge något svar då deras system är nere. Frågade vad "vi bearbetar din beställning" exakt betyder. Fick svar att det är innan det fraktats iväg. Då bad jag honom makulera min order. Det kunde han inte göra för att hans system var nere. Han bad mig återkomma istället! Bra där, jag jobbar själv på kundservice och man ber inte kunderna återkomma när det är en sån enkel sak.

Redigerat av bylin, 22 februari 2012 - 09:56.


#132

Postad 22 februari 2012 - 10:04

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Jag beställde idag från spelbutiken.se idag, med deras prisgaranti så fick jag den för 1899kr +349kr för 16gb minneskort.

#133

Postad 22 februari 2012 - 10:07

tomishu
  • tomishu
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Japp. Vissa spel, tex. Uncharted, kräver minneskort.
Andra spel sparar på spelkortet.


Pratade med en erkänt kunnig game-säljare i Linköping igår, och enligt honom är det väldigt få Bra spel man kan spela utan minneskort. Han baserade det på vad han själv sett på baksidan av fodralen till spelen, där alla bra titlar krävde ett visst antal mb för att spara data.

#134

Postad 22 februari 2012 - 10:12

tomishu
  • tomishu
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Jag beställde idag från spelbutiken.se idag, med deras prisgaranti så fick jag den för 1899kr +349kr för 16gb minneskort.


Riktigt bra pris!

#135

Postad 22 februari 2012 - 10:58

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

Jag beställde idag från spelbutiken.se idag, med deras prisgaranti så fick jag den för 1899kr +349kr för 16gb minneskort.


Hur gjorde du för att få prisgarantin?

#136

Postad 22 februari 2012 - 11:46

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0

Hur gjorde du för att få prisgarantin?

Man går in på deras sida och klickar på chat support, man fyller i de uppgifter som efterfrågas sen är det bara att skriva vilken produkt man är intresserad av och säga vars den finns billigare. Då kan dom efterfråga en länk till sidan där den finns billigare, när dom sedan kollat den så sänker de priset i 15 minuter så man hinner handla den innan priset återgår till det normala.

Det gick väldigt smidigt, tog ungefär 1 minut.

#137

Postad 22 februari 2012 - 11:46

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0

Hur gjorde du för att få prisgarantin?


Man talar om för dem vilken butik som är billigare så matchar de prisert samt ger x% rabatt

#138

Postad 22 februari 2012 - 11:48

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

Man går in på deras sida och klickar på chat support, man fyller i de uppgifter som efterfrågas sen är det bara att skriva vilken produkt man är intresserad av och säga vars den finns billigare. Då kan dom efterfråga en länk till sidan där den finns billigare, när dom sedan kollat den så sänker de priset i 15 minuter så man hinner handla den innan priset återgår till det normala.

Det gick väldigt smidigt, tog ungefär 1 minut.


låter smidigt! :) Tack för hjälpen! :)

#139

Postad 22 februari 2012 - 11:54

jojye
  • jojye
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0
Litet varningens ord för Dungeon hunter, exakt samma spel finns till iOS för 49:-.

#140

Postad 22 februari 2012 - 11:55

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Här är kraven för prisgarantin. Prisgarantin gäller alla deras varor, inte bara spel.




Hos Spelbutiken garanterar vi dig att de priser du ser är de bästa i Sverige! Så fort vi hittar ett billigare pris någonstans, så sänker vi vårt pris för dig. VI SKALL HA DE BÄSTA PRISERNA! Om du hittar ett spel som är billigare någon annanstans, så ger vi dig som tack en hittelön på 5%.

Kontakta vår kundtjänst via livechat om annan butik har produkten i lager och är billigare. För att utnyttja prisgarantin ber vi dig kontakta vår kundtjänst via livechat före du gör din order. Gäller endast produkter vi har i lager.

FRI FRAKT - Frakt ingår alltid i våra priser, så du ser direkt vad produkten kommer att kosta dig.

Tänk på följande saker när det gäller prisgarantin


  • Vi skall ha produkten i lager

  • Vår konkurrent skall ha produkten i lager

  • Vi matchar enbart priser från andra webbutiker i Sverige

  • Eftersom våra priser är inklusive frakt, så är det våra konkurrenters pris inklusive frakt vi måste jämföra med
Exempel. NHL 09 till PC kostar idag hos oss 329kr. En av våra konkurrenter kanske säljer det för 270 kr och en frakt på 28kr tillkommer. Vi sänker vårt pris då till 298kr - en rabatt på 5% vilket innebär att du får spelet för 283kr



#141

Postad 22 februari 2012 - 12:14

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0

Jag har också bokat från Siba, ångrar också att jag gjorde det eftersom game skickat mitt paket men hos siba står det fortfarande "Vi bearbetar din beställning"


Jag ångrade min beställning, drog iväg en order hos webhallen istället. Blir dyrare men då vet man iaf att man får det imorn. :P

Lite roligt om Sibas kundtjänst. Drog igång chatten och undrade om status på beställningen. "Mikael" kunde inte ge något svar då deras system är nere. Frågade vad "vi bearbetar din beställning" exakt betyder. Fick svar att det är innan det fraktats iväg. Då bad jag honom makulera min order. Det kunde han inte göra för att hans system var nere. Han bad mig återkomma istället! Bra där, jag jobbar själv på kundservice och man ber inte kunderna återkomma när det är en sån enkel sak.


Konstigt!! Jag drog iväg ett mail istället eftersom jag aldrig fick igång deras chat. (Kan som sagt var ha att göra med den dåliga uppkopplingen eller så kunde PS Vitan inte använda chatten). Detta fallet bevisar ju att billigast är inte bäst... 16 Gb minneskortet hade Elgiganten inte fått in så det fick bli ett 8 Gb. för 299:-. Jag fick det enda exemplaret av Uncharted för 449:- (strax innan ett äldre par frågade efter spelet till sina barn eller barnbarn) och ett startpaket för 249:- Tog även ett förbokningspaket för 99:-. Det luktar äkta läder om plånboken! Fruktansvärt bökigt med det tjocka fodralet. Det är säkert därför SONY skickade med ett tygfodral i startpaketet också. Ska åka tåg om 2 timmar. Då åker Uncharted i!

#142

Postad 22 februari 2012 - 13:02

Unregisteredecc596b1
  • Unregisteredecc596b1
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
står att min e skcikad från elgiganten nu, så förhppningsvis får jag det i morrn:)

#143

Postad 22 februari 2012 - 13:37

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Beställde nyss från spelbutiken.se! 1891:- för konsollen och 349:- för 16gb. Blir inte billigare än såhär

Tack för tipset bazookajoe! :)

#144

Postad 22 februari 2012 - 15:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 1
Jag gillar Wipeout cosplay på ett VITA release party...

Bifogad fil  1260x-1.jpg   229,02K   8 Antal nerladdningar

Bifogad fil  1260x-1 (1).jpg   241,75K   10 Antal nerladdningar

http://www.eurogamer...a-launch-photos

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 februari 2012 - 15:42.


#145

Postad 22 februari 2012 - 16:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Var är gilla-knappen :P

#146

Postad 22 februari 2012 - 17:19

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Lite besviken på webbläsaren. Varken youtube eller svtplay funkar. Har jag missat någon inställning tro?

#147

Postad 22 februari 2012 - 17:44

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Lol, blev lurad av säljaren på Game att köpa ett 8GB minneskort. Kommer ju inte räcka någonstans...

Bara Uncharted är 3.3GB =/

Redigerat av maximm, 22 februari 2012 - 17:45.


#148

Postad 22 februari 2012 - 17:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Det går väl att radera filerna när du spelat UC klart och börjat på nästa spel

#149

Postad 22 februari 2012 - 17:59

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Mjo, men det blir väl lite uttjatat att ta bort spel hela tiden?

#150

Postad 22 februari 2012 - 18:19

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Man kan göra backup på program till Datorn. Kanske får gå då, men blir nog ett 16GB så fort jag hittar ett.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.