Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Zelda Twilight Princess

176 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Zelda? 5 är bäst (124 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om Zelda? 5 är bäst

  1. 1 (4 röster [3.23%])

    Procent av omröstning: 3.23%

  2. 2 (3 röster [2.42%])

    Procent av omröstning: 2.42%

  3. 3 (12 röster [9.68%])

    Procent av omröstning: 9.68%

  4. 4 (24 röster [19.35%])

    Procent av omröstning: 19.35%

  5. 5 (81 röster [65.32%])

    Procent av omröstning: 65.32%

Rösta Gäster kan inte rösta
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) (Nintendo Wii-spel) 6 9,58 (44) 579:-

#101

Postad 12 februari 2007 - 23:58

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0
Jag har visserligen inte spelat mer än 12-13 timmar nånting, men jag fullkomligt älskar det. Nåväl, nu överdrev jag kanske lite, och det finns en hel del saker som kanske inte är perfekta också. Typ att det oftast kanske är lite väl lätt på sina ställen och en del andra saker.

Storyn och själva spelkänslan är underbar, och det har verkligen sett till att min spelglädje har hittat tillbaka igen!

#102

Postad 20 februari 2007 - 18:57

hejbabiriba
  • hejbabiriba
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Har tänkt köpa en Wii och ska självklart spela Zelda, saken är den att min kompis har Zelda till GC och undrar om det är värt att köpa ett till Wii eller att låna hans? vad tycker ni som spelat det, går man miste om nåt?

Redigerat av hejbabiriba, 20 februari 2007 - 18:59.


#103

Postad 20 februari 2007 - 19:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Har tänkt köpa en Wii och ska självklart spela Zelda, saken är den att min kompis har Zelda till GC och undrar om det är värt att köpa ett till Wii eller att låna hans? vad tycker ni som spelat det, går man miste om nåt?

<{POST_SNAPBACK}>


Det är exakt samma spel så jag hade nog lånat det. Enda skillnaden är att det är spegelvänt i Wii versionen bara för att Link är vänsterhänt och då de flesta spelare är högerhänta hade det känts konstigt att vifta med remoten i högerhanden och se Link vifta med svärdet i västerhanden.

#104

Postad 21 februari 2007 - 11:17

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Du kan ju inte använda Wii-moten när du spelar GC-versionen dock antar jag.
Sen om det är en bra eller dålig sak finns det nog en del skillda åsikter om, jag tycker det var kul iaf, kanske inte värt 600:- när man kan låna spelet och spela med GC-kontroller.

#105

Postad 04 mars 2007 - 17:20

fusione
  • fusione
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Grafiken kunde varit lite vassare och utmaningen kunde varit enormt mycket större.
Snart 15h in i spelet och har inte fastnat en enda gång, behövt leta efter något, eller ens behövt fundera speciellt mycket. Allt kommer serverat precis när du behöver det. :D

Men fy fan va kul det är :D

4/5 :)

#106

Postad 04 mars 2007 - 22:47

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0

Grafiken kunde varit lite vassare och utmaningen kunde varit enormt mycket större.
Snart 15h in i spelet och har inte fastnat en enda gång, behövt leta efter något, eller ens behövt fundera speciellt mycket. Allt kommer serverat precis när du behöver det. ;)

Men fy fan va kul det är ;)

4/5 :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har för mig att det för mig började bli lite klurigare efter just 15 h, men vad vet jag.. kanske bara jag som var dum?

Jag tror jag börjar närma mig slutet nu, och jag kan ju säga att spelet är fullt av överaskningar (nu har jag inte spelat nåt zelda sen nes innan, så det kanske bara är för mig det är så).
Toppenspel verkligen!

#107

Postad 05 mars 2007 - 14:43

Unregistered6e6de3c9
  • Unregistered6e6de3c9
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
48 timmar tog det. Och då tog jag det JÄVLIGT lugnt. Iofs har jag inte fullt med hjärtan och grejer men
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
.

MYCKET bra spel enligt mig. Lätt 10/10. Kan inte komma på något som var dåligt under hela spelet, mycket variation. Inte för svårt, inte för lätt. Skaffar man en större TV snart är detta lätt ett spel som tåls att spelas om.

Redigerat av Unregistered6e6de3c9, 05 mars 2007 - 14:44.


#108

Postad 20 mars 2007 - 09:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hur tycker ni att det fungerar att spela med kontollerna ?

Tar det lång tid att vänja sig?..Är det bättre än en gammal hederlig kontroll ?

#109

Postad 20 mars 2007 - 10:17

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Moparman: Det tar inte alls lång tid att vänja sig. Även om kontrollerna inte skänker så enormt mkt extra i känsla (viftra lite med svärdet bara..), så är det mkt enklare att skjuta pilbåge och att använda andra föremål genom att peka.

Framförallt är det sjukt skönt med tvådelad kontroll. Ergonomin på Wii-kontrollen är så otroligt mkt bättre än vanlig handkontroll.

Det som är kass är att det inte fungerar optimalt (men jag är petig) på mer än 3.5m håll.

#110

Postad 20 mars 2007 - 10:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Ok..Det låter ju rätt bra iaf :)

Spelade lite boxning å bowling igår kväll...Men det känns helt klart som att det är ett måste med fler spelare samtidigt å nåra öl :rolleyes:

#111

Postad 20 mars 2007 - 12:22

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Jag hade också problem med fisket, satt säkert 1 timma innan jag kom på tekniken. Det gäller att dra spöet bakåt när du ser att draget sjunker till botten, då är det fiskar som nappar och man ska rycka snabbt för att få den fast på kroken. Precis som riktigt fiske :)

#112

Postad 20 mars 2007 - 17:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Såja nu har jag varit och köpt det :)

Bara hunnit spela nåra minuter men det ser ändå helt ok ut :rolleyes:

Edit

Kan ändå inte låta bli att tänka på hur det skulle ha sett ut på en 360 eller ps3 ;)

Redigerat av moparman, 20 mars 2007 - 19:31.


#113

Postad 20 mars 2007 - 19:22

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0

Jag hade också problem med fisket, satt säkert 1 timma innan jag kom på tekniken. Det gäller att dra spöet bakåt när du ser att draget sjunker till botten, då är det fiskar som nappar och man ska rycka snabbt för att få den fast på kroken. Precis som riktigt fiske  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Inte för att vara sån, men har du aldrig fiskat förr eller? :)

#114

Postad 22 mars 2007 - 08:27

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Det var ett oehört underhållande spel men jag måste säga att jag föredrar Cel-Shading Zelda före denna semi-realistiska stilen. Sen kändes Twilight Princess betydligt mer linjärt är vad Zelda brukar göra. :wub:

4/5

#115

Postad 22 mars 2007 - 23:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Seriöst..

Är det nån här som föredrar de nya kontrollerna...?

Är skeptisk till att det är nå bättre alls...Kanske då man använder bumerang..Om ens då...
Har ändå spelat 10 timmar snart..

Är inte alls säker på att nintendo valt rätt väg...Jag är rädd att det bara kommer att fungera riktigt bra till ett fåtal spel..Hoppas jag har fel ;)

#116

Postad 23 mars 2007 - 08:39

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Seriöst..

Är det nån här som föredrar de nya kontrollerna...?

Är skeptisk till att det är nå bättre alls...Kanske då man använder bumerang..Om ens då...
Har ändå spelat 10 timmar snart..

Är inte alls säker på att nintendo valt rätt väg...Jag är rädd att det bara kommer att fungera riktigt bra till ett fåtal spel..Hoppas jag har fel  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag gillar det skarpt. Men som jag tror och hoppas så kommer dom mer "vanliga" spelen vara försiktiga med att använda den för mycket. Mycket som Zelda. Fast även undvika använda det vid slå, fäktning etc. Bara till vissa få grejer.

#117

Postad 23 mars 2007 - 09:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hmm....Tycker inte det känns som att kontrollerna reagerar så snabbt alla ggr...tycker mest man vivftar i vild förtvivlan ibland ;)

Men i övrigt är de grymt avslappnande att ligga framför 50 tummaren me en kontroll i varje hand å spela..Känns nästan som att det bara är sondmat som saknas :huh:

#118

Postad 24 mars 2007 - 02:12

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Seriöst..

Är det nån här som föredrar de nya kontrollerna...?

Är skeptisk till att det är nå bättre alls...Kanske då man använder bumerang..Om ens då...
Har ändå spelat 10 timmar snart..

Är inte alls säker på att nintendo valt rätt väg...Jag är rädd att det bara kommer att fungera riktigt bra till ett fåtal spel..Hoppas jag har fel  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Zelda TP är utvecklat till GC i förstahand, Wii och Wiis speciella kontroller utvecklades i andra-hand, därför är dom kanske inte optimala.
Spel i framtiden som utvecklas enbart till Wii, t.ex. Metroid och Mario kommer säkert vara alldeles perfekta att styra med Wiis handkontroll.

#119

Postad 25 mars 2007 - 14:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Det hoppas jag verkligen..... :)

#120

Postad 25 mars 2007 - 16:54

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag tycker kontrollerna funkade mycket bra. Det var kanon att sikta med wimoten. Jag hatar att sikta med analoga styrspakar.

#121

Postad 25 mars 2007 - 18:42

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Jag tycker kontrollerna funkade mycket bra. Det var kanon att sikta med wimoten. Jag hatar att sikta med analoga styrspakar.

<{POST_SNAPBACK}>

Sådana moment är perfekt med Wiimote. Att man viftar med Wiimote:en för att slår tycker jag var ett schysst alternativ till knapp tryckande.

#122

Postad 25 mars 2007 - 19:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jag är fortfarande skeptisk :huh:

Har varit borta hela helgen och inte kunnat spela nå...Men de blir de ändring på ikväll :)

Edit

Någon mer än jag som tycker att det är en svag inledning på spelet ?

Spelat ca 12 timmar...Tycker att det är rätt trist när man är varg..
Känns som att det bara är jag som tycker att detta spel inte är så fantastiskt bra som alla andra ??

Är det så att spelet tar sig sen?

*hoppas verkligen* :blink:

Redigerat av moparman, 27 mars 2007 - 19:03.


#123

Postad 27 mars 2007 - 23:17

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0
Jag förmodar att det är precis nu som spelet verkligen börjar ta fart!

När man kom in i Goron Mines (i vart fall tror jag de hette så, var ett tag sen nu) så börjar det bli lite svårare också. Jag upplevde det så iaf.

#124

Postad 04 april 2007 - 20:04

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Den stora nackdelen med Twilight Princess är att man i princip måste sätta sig ned och spela 2h i rad för att det ska vara riktigt roligt. Annars blir det bara en massa upprepningar. Man kan inte stänga av när man vill för då får man göra om hela den dungeon man var inne i osv. Det passar inte mig så bra därför, eftersom det är sällan jag har tid att sitta ned och spela ner så lång stund i taget. Om man bara spelar det en stund då och då blir spelet helt sönderhackat och rätt tråkigt. Tror det är mkt det som många upplever som inte blivit frälsta.

Och sedan är det nog som så att det är först ~12h in det börjar bli riktigt kul :D

#125

Postad 04 april 2007 - 22:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Lyckas man bara hitta teleporterings ankan i en dungeon så är de lugnt :D

Men i övrigt håller jag med dig grimmy...

#126

Postad 05 april 2007 - 17:15

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Spelat ca 12 timmar...Tycker att det är rätt trist när man är varg..
Känns som att det bara är jag som tycker att detta spel inte är så fantastiskt bra som alla andra ??

Är det så att spelet tar sig sen?

<{POST_SNAPBACK}>

Håller med dig, tycker också de delarna fram till typ andra templet är riktigt sega. Lite som att spela om Ocarina of Time fast med varg-delen tillagd (som jag i och för sig tycker är ganska cool). :D

Spelet låg och samlade damm i två månader efter jul/nyår och det är först nu jag har plockat upp det igen. Nu när jag snart ska in i tredje templet tycker jag väl att det har tagit lite bättre fart och jag har vant mig vid grafiken (som jag tyckte var fruktansvärt "suddig" i början... föredrog Wind Waker-grafiken)

Om jag nu bara kunde bli av med den där förbannade fen som flyger över skärmen hela tiden när jag svingar (utan att välja pointer off...) så skulle jag i dagsläget ge spelet en klar 4:a.

Så, ja det blir bättre. Hoppas det håller i sig också. ;)

#127

Postad 05 april 2007 - 17:28

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
moparman: Hur hjälper mig teleporteringsankan om jag vill stänga av spelet?

#128

Postad 05 april 2007 - 18:33

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

moparman: Hur hjälper mig teleporteringsankan om jag vill stänga av spelet?

<{POST_SNAPBACK}>

Man teleporterar ut sig och sen sparar man. När man sen startar spelet så teleporterar man sig tillbaka in till "morsan". :D

Jag tyckte spelet var väldigt underhållande men det tog tid innan jag kom in i någon zelda-känsla överhuvudtaget. Blev klar med spelet i början av januari och ju längre tiden går ju mer hoppas jag på en Wind Waker uppföljare. Det är nog det absolut bästa Zelda spel som gjorts genom tiderna.

#129

Postad 07 april 2007 - 19:56

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Jag fick Zelda förra fredagen och har spelat ungefär 32 timmar nu.. Försöker hitta alla items och få ut så mycket av detta underbara spel som möjligt! Håller med om att inledningen är lite seg, fast det är också härligt med de många filmsekvenserna som ger en känsla och ett djup som inte Ocarina of Time hade. Jag är i alla fall frälst och har vissa gånger suttit i massor av timmar i sträck för att klara en dungeon eller liknande. Vargbitarna är inte så värst spännande, men ger en skön variation och gör att man längtar tills man får svinga sitt svärd! jag tycker det är helt underbart i alla fall och gav det en 5a utan att tveka, det kanske är det bästa Zeldaspelet någonsin!

#130

Postad 14 april 2007 - 21:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hmmm......Kan tyvärr inte hålla med... :blink:

Känns som att det nästan bara är jag som inte håller med...

Tycker inte alls att detta spel är så bra.....
Visst är det bra gjort men ärligt talat börjar inte ni me att va less?

Handlingen är ju totalt kass..kan inte bry mig mycket mindre om handlingen...
Samla 4 bitar där...nåra tempel där...Öken..skog..vatten..bla..bla..bla..

På något sätt så dras jag aldrig in i spelet...

Personligen så hadde jag mycket mer ut av wind waker....

Det här spelet känns för gammalt...Känns bara unket....
Kan inte annat än vara besviken..Tror inte att jag kommer att spela ett till zelda om det inte verkar vara något nytt.....Jag har verkligen fått nog som det känns nu....

Är för kluven för att kunna sätta betyg..
På sitt sätt är det ett mycket bra spel men iaf för mig så räcker det inte...
Känns som att allt bara är återanvänt...
Är precis i slutet nu och vet inte ens om jag ska orka spela färdigt...

Är för mig en gåta hur detta spel kan ha fått så bra betyg....
Är det så att dom flesta som spelat zelda förr drömmer sig tillbaka om hur det var att vara 12 år och sitta med sina kompisar och spela ??

Inte för att det är fel i sig men det känns som att minnen spelar in på betygen spelet fått..
Minnen av en svunnen tid...

Bäst jag ger mig nu innan jag flummat ut för mycket :o

#131

Postad 15 april 2007 - 09:28

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Är det så att dom flesta som spelat zelda förr drömmer sig tillbaka om hur det var att vara 12 år och sitta med sina kompisar och spela ??

Inte för att det är fel i sig men det känns som att minnen spelar in på betygen spelet fått..
Minnen av en svunnen tid...

<{POST_SNAPBACK}>


Jag har aldrig spelat ett Zelda förut, eller jo, jag spelade wind waker i några timmar, men slutförde aldrig det för jag tröttnade faktiskt.
Men jag tycker fortfarande Zelda: TP är ett av, om inte det, förra årets bästa spel.
Jag fastnade direkt och kunde knappt sluta spela på dom 45-50 timmar jag höll på.

Tycker du låter väldigt upprörd bara för att alla inte tycker likadant som dig, alla har olika smak och du verkar ha svårt att acceptera det, men så är det.

#132

Postad 15 april 2007 - 11:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Eh va....*hummar*

Nää inte är jag upprörd..Inte det minsta faktiskt..Förstår inte riktigt hur du kan tolka mitt inlägg så men :o

Jag bryr mig inte det minsta om ingen på hela jorden håller med mig :blink:

Däremot är jag häpen över att så många tycker att det är så fantastiskt bra....

#133

Postad 15 april 2007 - 21:57

DigitalSound
  • DigitalSound
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
ang tid att klara spelet: jag är en ganska inbiten Zelda gamer, har spelat igenom alla, Ang twilight princess har jag precis kommit upp till 40-45h är nog i slutskedet men då har jag fiskat en del också som är ett stor nöjje:) tyckte att en femma inte riktigt ger spelet rättvisa så jag ger de 6 =D köp de!!

#134

Postad 20 april 2007 - 17:12

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Jag har nästan klarat Zelda nu och har faktiskt tröttnat och är osäker på om jag ens kommer spela klart det. Finns roligare spel helt enkelt. Tycker problemet med spelet är att det är för långt. Alltså det finns inte tillräckligt med story och innehåll för att rättfärdiga speltiden. Mkt är repetition om och om igen, och många saker tar oerhört drygt lång tid. Början är som sagt otroligt seg och spelet hade varit bra mkt roligare om det börjat "in media res"... Känns också som om spelet borde släppas i en turbo version för det går lite för långsamt allvarligt talat... Spelet är lite för simpelt, och det är oinspirerande att gå bort två meter från en låst dörr till en kista, som ser exakt likadan ut som alla kistor gjort innan, och hämta en nyckel som ser exakt likadan ut som alla nycklar gjort innan osv osv repetition, repetition. Och varje gång ska man få en dialogruta som tar på tok för lång tid att trycka bort. Som om man inte 50h in i spelet fattar vad man ska göra med en nyckel?!
Och om jag hör det dåliga truddelutten ur wii-moten en gång till så....

Skämt åsido. Men de har verkligen gått in för att ge spelet en retrokänsla, och det är på gott och ont. Antingen är man trollbunden (vilket man är ofta..) vid spelets retroskänsla eller så (som jag gör nu) börjar man störa sig på sådant som är 90-tals design och inte borde finnas i ett spel på 2000-talet. Blir lite som PC-spelet painkiller....

Missförstå mig inte, spelet är bra. Jättebra till och med. Actionsekvenser, hästridning, bossfajter och t o m cutscensen (trots avsaknad av röster!!) är toppklass. Men där emellan är det en massa ganska tråkigt malande med tidsödande tråkiga (ingen utmaning men det tar tid) fajter m.m. Det är helt meningslöst att leta kistor för man kan inte hitta något roligt. Det är inte som FF-spelen där man verkligen kan hitta något speciellt hela tiden och där det är meningsfullt. T.ex. att hitta en superbra rustning som man verkligen vill ha för man *behöver den*. Att hitta något fint i Zelda vore meningslöst då alla fiender ändå dör på en enda attack i princip..
Oftast får man pengar som det finns oändligt mkt av, och som man inte har glädje av att ha då affärerna inte säljer något roligt...

Nä jättebra spel. Men utspätt tycker jag och för konservativt. Om de hade lagt in ett shysst levelsystem och olika vapen m.m. så hade spelet varit tio gånger bättre. Men det hade väl skrämt bort alla zelda fans :D

#135

Postad 20 april 2007 - 18:28

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Det jag hoppas mest på av allt i spel väg är en uppföljare till Wind Waker. Det hade allt. Jag var redan hooked direkt vid menyn och ännu mer i intro. Känslan man får direkt när man startar på Outset Island är bara hur underbar som helst. Tycker Twiligt Princess var för dystert. Även om det hade sin charm så gillade jag inte riktigt hela Twiligt världen. Varje gång jag kom dit ville jag bara komma därifrån direkt.

#136

Postad 21 april 2007 - 13:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Håller med dig till 100% Grimmy...

Mmm tänk om det hadde funnits levelsystem och olika vapen rustningar mm...
Så att man verkligen får nått för att man utforskar :)

Tänk Zelda blandat med oblivion...
Eller varför inte Zelda som ett japanskt rollspel..

Lite nytänkande skadar ju inte..

Gillar inte att det hela tiden känns som att man precis spelat spelet...
Jag är väl kanske helt enkelt ingen som diggar retro sååå mycket...


Kan väl även säga att jag håller med dig basselito...

Jag trivdes mycket bättre med Wind Waker....
Kändes för mig som ett mer "äkta" zelda

#137

Postad 24 juni 2007 - 02:43

SigmatiC
  • SigmatiC
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0
:P

#138

Postad 06 juli 2007 - 18:10

hejbabiriba
  • hejbabiriba
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#139

Postad 07 juli 2007 - 09:10

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
De kunde för övrigt bara lagt in en högre svårighetsgrad i spelet så hade det blivit mycket bättre. Spelet är långt, men inte så svårt. Striderna är aldrig utmanande, och bossarna tar tid men är aldrig riktigt svåra. Visst man kanske får göra om någon gång, men när man väl fattat hur man ska göra är det ingen utmaning. (Jämför med Sonic där varje boss är en plåga så svåra de är :lol:)

Det är svårt att göra spel som är lagom svåra för både barn och vuxna :D

#140

Postad 08 juli 2007 - 15:30

hejbabiriba
  • hejbabiriba
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Har en fråga
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#141

Postad 21 augusti 2007 - 16:05

Ekani
  • Ekani
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Jag fattar inte var man hittar den andra skölden innan man ska in i goron mines. Har titttat på walkthrough men ja ser bara bilder på den, inte var den finns.

#142

Postad 21 augusti 2007 - 17:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag fattar inte var man hittar den andra skölden innan man ska in i goron mines. Har titttat på walkthrough men ja ser bara bilder på den, inte var den finns.

<{POST_SNAPBACK}>


Man köper den i affären i staden innan mines har jag för mig.

#143

Postad 21 augusti 2007 - 19:20

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Jag fattar inte var man hittar den andra skölden innan man ska in i goron mines. Har titttat på walkthrough men ja ser bara bilder på den, inte var den finns.

<{POST_SNAPBACK}>


Man köper den i affären i staden innan mines har jag för mig.

<{POST_SNAPBACK}>

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#144

Postad 03 september 2007 - 17:49

Ekani
  • Ekani
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Fattar inte varför
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#145

Postad 03 september 2007 - 18:04

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Fattar inte varför

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

#146

Postad 04 september 2007 - 15:08

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#147

Postad 15 april 2008 - 18:27

beeny
  • beeny
  • Användare

  • 147 inlägg
  • 0

Man köper den i affären i staden innan mines har jag för mig.

<{POST_SNAPBACK}>


<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('6f237df54dda13cdf989d5bc0d95c12e')" style="font-weight: bold;">» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «</div><div class="spoilermain" id="6f237df54dda13cdf989d5bc0d95c12e" style="display:none;"><!--SPOILER END-->Jag köpte den efter jag varit i Death Mountain. När man teleporteras ut ur Death Mountains mine hamnar man i byn mitt framför affären.<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->



Viken by? hittar den inte heller.

Mvh Beeny

#148

Postad 23 april 2008 - 10:20

rsvensk
  • rsvensk
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Viken by? hittar den inte heller.

Mvh Beeny


Spoiler


Taget från http://zeldawiki.org/ ;)

#149

Postad 20 oktober 2008 - 21:35

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
Jag har hittills hatat mig själv för att köpt ett Wii.. Att lira golf var kul i ett par dagar, Super Mario Galaxy var okej, komponentkabeln gjorde grafiken okej.. sen spelade jag Zelda.. F*N VAD KUL DET VAR! 43 timmar tog det... 43 timmar äventyr och de hittills bäst spenderade spelpengarna någonsin :)

Älskar ni inte erat wii så köp Zelda! Finns det något mer roligt spel i klass med Zelda? Blir nog till att leta lite liknade roliga spel och släppa PS3-dosan ett tag till Just Cause 2 kommer :(


/Christian

#150

Postad 20 oktober 2008 - 22:57

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Fattar inte varför<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('e026da68f11313d9b269f376fb602b91')" style="font-weight: bold;">» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «</div><div class="spoilermain" id="e026da68f11313d9b269f376fb602b91" style="display:none;"><!--SPOILER END--> kanonen inte skjuter i snowpeak ruins. Har stoppat ner kulan i kanonen och siktat mot de där isväggarna men kulan skjuts inte iväg, nån som vet hur man ska göra?<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

Först lägger du ner stenen i kanonen hål. När stenen är där tar du upp en vanlig Bomb och placerar den i kanonen. PANG och stenen flyger iväg.

Lyktan har ingenting med kanonerna att göra.

/Christian



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.