Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wii Komponentkabel

122 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 09 mars 2008 - 06:33

HK-Henke
  • HK-Henke
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

Om man vill köra med komponent till Projektor på ena sidan rummet och ljud till recievern mitt emot(4m), hur skall man bära sig åt då?

//mvh


Har du component växlare (component in, ut) på recivern så är det inga problem... :)

#52

Postad 09 mars 2008 - 17:18

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
om man ska välja en rgb kabel och komma undan billigt vad ska man köra på då? Brooklyn kabeln ser ju bra ut iaf men funkar den lika bra?

Postad bild

Redigerat av wictor, 09 mars 2008 - 17:24.


#53

Postad 09 mars 2008 - 18:17

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

om man ska välja en rgb kabel och komma undan billigt vad ska man köra på då? Brooklyn kabeln ser ju bra ut iaf men funkar den lika bra?

Postad bild


va ja läst här på forumet å internet över huvudtaget så verkar om inte alla dem flesta iaf var nöjda me dem billigare varienterna på RGB scart & component kablarna. å me störtsa sannolikhet har du ingen sämre bild jämfört me nintendos egna kablar som kostar närmare 400:-. De ända som känns bra me nintendos kablar e kanske att det känns lite mer gediget även om det kanske inte är så.

å svaret på frågan då om just brooklyn kabeln funkar lika bra som den ser ut, det gör den va ja läst. har ingen egen då ja föredrar å köpa nintendos egna prylar för då vet man banne mig va man får :)

#54

Postad 10 mars 2008 - 01:58

rich4rd
  • rich4rd
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
jag får min brooklyn kabel imorgon =)

#55

Postad 11 mars 2008 - 00:42

rich4rd
  • rich4rd
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
STOR skillnad!

#56

Postad 11 mars 2008 - 09:54

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
Är det komposit man för med när man köper Wii? Jag är så urdålig på analoga kablar..

Christian

#57

Postad 11 mars 2008 - 11:26

13th Marine
  • 13th Marine
  • Beroende

  • 1 103 inlägg
  • 0
Japp, komposit får du med...

Själv körde jag med Brooklyns RGB-scart till min TV (har aldrig packat upp kompositkabeln)...
Dock kan jag bara köra komposit till min projj ATM, jobbar på att köra komponent igen och se om det blir någon verklig skillnad (Wii + komposit på 90" är INTE najs)

#58

Postad 01 april 2008 - 08:19

creev80
  • creev80
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Vänta nu. Nu blir jag förvirrad. Är inte så duktig på kablar och dylikt men...jag har en HD-ready Samsung 42" Plasma-TV PS42Q97HDX/XEE.
(http://www.onoff.com...ocument&markID=)
Vad ska jag då införskaffa när det gället kablar för att få ut det bästa ur min Wii? En komposit kabel eller en RGB Video kabel. Vad är det för skillnad? Sen en annan sak. När man går in på options och ska ändra TV-inställningar. Vad ska JAG välja då? Tror man kan välja ED/HD eller nått. Kommer inte ihåg vad det stog. Hur som helst är inte det möjligt för mig. Fast jag har en HD-reday TV. Dumma frågor kanske...men, men.
Tacksam för svar :)

#59

Postad 01 april 2008 - 16:31

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Vänta nu. Nu blir jag förvirrad. Är inte så duktig på kablar och dylikt men...jag har en HD-ready Samsung 42" Plasma-TV PS42Q97HDX/XEE.
(http://www.onoff.com...ocument&markID=)
Vad ska jag då införskaffa när det gället kablar för att få ut det bästa ur min Wii? En komposit kabel eller en RGB Video kabel. Vad är det för skillnad? Sen en annan sak. När man går in på options och ska ändra TV-inställningar. Vad ska JAG välja då? Tror man kan välja ED/HD eller nått. Kommer inte ihåg vad det stog. Hur som helst är inte det möjligt för mig. Fast jag har en HD-reday TV. Dumma frågor kanske...men, men.
Tacksam för svar ;)


du ska som du säger välja ed/hd tv i menyn, mrn ja tycker du ska välja en componenet kabel finns i princip på varenda webshop som såljer tvspel. exempel: komponent kabel

edit. du kan bara välja ed/hd tv när du har komponent kabeln inpluggad

Redigerat av adude, 01 april 2008 - 16:32.


#60

Postad 02 april 2008 - 07:44

creev80
  • creev80
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Man tackar så hjärtligt för hjälpen. :blush:

#61

Postad 03 april 2008 - 09:24

Unregistered0eee4f91
  • Unregistered0eee4f91
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Här kommer nog trådens knasigaste och undrandes fråga...
Det var någon som länkade till en billig variant av Komponent-kabel den som kosta 99:- och en annan som hänvisade till andra kablar för 379:-Vad får mig att helt plöstligt fundera på vilken kabel man ska ta...
Trots att båda var exakt likadana och det som skilde sig var priset och längre bak i tråden lästa jag något om att man inte skulle köpa den billiga nu är jag kanske för morgontrött men har jag misat något är det inte samma kablar???

Webhallen kabel 379:-
Console kabel 99:-

#62

Postad 03 april 2008 - 15:45

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Här kommer nog trådens knasigaste och undrandes fråga...
Det var någon som länkade till en billig variant av Komponent-kabel den som kosta 99:- och en annan som hänvisade till andra kablar för 379:-Vad får mig att helt plöstligt fundera på vilken kabel man ska ta...
Trots att båda var exakt likadana och det som skilde sig var priset och längre bak i tråden lästa jag något om att man inte skulle köpa den billiga nu är jag kanske för morgontrött men har jag misat något är det inte samma kablar???

Webhallen kabel 379:-
Console kabel 99:-


skillnaden är väll minimal bild mässigt. du har ju å välja på kvalitet eller kvantitet. själv kör ja med nintendos egna kabel förr 400:- å ångrar mig inte 1 sekund. dels lite roligare å känna att man har ordentliga saker istället för nån attans noname kabel som man itne riktigt vet om den funkar eller ej.. köper man nintendo då vet man va man får.

#63

Postad 03 april 2008 - 16:47

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

  • 592 inlägg
  • 0
Kör också nintendos komponent kabel och jag ångrar mig inte en sekund. Också käns det könt att köra med orginal.

#64

Postad 04 april 2008 - 06:40

creev80
  • creev80
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Samma här. Kör med Nintendos. Köpte ett minneskort en gång i tiden från Joytech (stavning?) till min Gamecube. Jag får fortfarande formatera om den då och då av ingen anledning nu när den sitter i min Wii. Har inget att göra med kablar men men...du förstår vad jag menar. Satsa på Nintendo.

#65

Postad 04 april 2008 - 10:45

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

  • 1 812 inlägg
  • 0
Jag kör med samma kabel som Console.se säljer (köpt på Kjell.com). Tvivlar på att Nintendos kabel gör någon skillnad bildmässigt.

#66

Postad 17 oktober 2008 - 18:29

Ezel
  • Ezel
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Är det komposit man för med när man köper Wii? Jag är så urdålig på analoga kablar..

Japp, komposit får du med...

Får man? Varför snackar då alla i tråden om vilken komposit-kabel de ska köpa? Har inte alla redan en då. . .
(Funderar på att gå ut och köpa en själv, men nu blev jag ju tveksam om jag istället ska rota igenom mina lådor för att hitta den jag ska ha fått med. .. ?)

#67

Postad 17 oktober 2008 - 18:46

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
de e skillnad på komposit å komponent. me komponent kabeln http://www.webhallen...d=66169&traff=1 så får du skarpare & renare bild. me komposit kabel "den medföljande" så är allt lite mer suddigt å ej så skarpt. Komponent kabel fungerar endast till HDTV/EDTV, å har du nu en sådan så rekomenderar ja dig å köpa en komponent kabel eller åtminstone en http://www.webhallen...od.php?id=66168

Redigerat av adude, 17 oktober 2008 - 18:47.


#68

Postad 18 oktober 2008 - 08:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

de e skillnad på komposit å komponent. me komponent kabeln http://www.webhallen...d=66169&traff=1 så får du skarpare & renare bild. me komposit kabel "den medföljande" så är allt lite mer suddigt å ej så skarpt. Komponent kabel fungerar endast till HDTV/EDTV, å har du nu en sådan så rekomenderar ja dig å köpa en komponent kabel eller åtminstone en http://www.webhallen...od.php?id=66168

har du en plasma eller LCD så är komponent ett måste.

#69

Postad 23 mars 2009 - 08:41

dred
  • dred
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0

Jag kör med samma kabel som Console.se säljer (köpt på Kjell.com). Tvivlar på att Nintendos kabel gör någon skillnad bildmässigt.



Kan bara hålla med min dunderbilliga kabel funkar fortfarande och visar lika bra och skarp bild som dag ett... så jag undrar verkligen om 300-400 kr extra verkligen gör så stor skillnad.

#70

Postad 23 mars 2009 - 14:24

Orr3
  • Orr3
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Kan säga att det blev grymt stor skillnad när jag hade komponent! Mycket bättre, kör med Nintendos original.

#71

Postad 23 april 2009 - 09:18

Moriarty
  • Moriarty
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
Jag har funderat på att köpa bättre kabel (än medföljande). Nu är jag övertygad.

Vad jag inte riktigt kan bestämma mig för är om jag borde välja RGB-Scart eller komponent. Jag har uttag lediga för båda varianterna på plasman.

edit: sen kan jag inte låta bli att fascineras av prisskillnaderna. Jag kan tänka mig att bättre avskärmning kan ge bättre bild i miljö där mycket störningar finns. Men jag tror också att skillnader i bildkvaliten för de flesta inte är skönjbar mellan olika prisnivåer. Är osäker på vad jag själv skulle välja

Redigerat av Moriarty, 23 april 2009 - 09:23.


#72

Postad 23 april 2009 - 09:52

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Du skall köpa en Component kabel.

http://cdon.se/spel/...eo_cable-653225

Bifogar en länk där du kan se kabeln, Kabeln skall ha 5st förgreningar som du ser.

MVH//Richard

#73

Postad 23 april 2009 - 14:00

Moriarty
  • Moriarty
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
Jorå, jag har koll på hur den ser ut tror jag - var mest inne på om det var nån signifikant kvalitets/funktionsskillnad på komponent vs RGB-scart.

Även om jag gillar tanken på orginal så vettefan om jag tycker 400:- för en extrakabel är rimligt. 100 eller möjligtvis 200 verkar mer rimligt.

Tack för tips!

#74

Postad 24 april 2009 - 12:51

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Komponentkabeln är väl den som brukar anses ge bäst bild men det är ingen enorm skillnad mellan dem tycker jag. Själv kör jag på en komponent tror jag betalade 200-250 för den och det är ett lyft jämfört med den kabeln som följer med men det är ju inte som att gå över till HD. Lite mjukare och lite bättre detalj tycker jag det blir, det beror säkert på vilken kabel och TV man har också kan jag tänka mig.

Och jag håller med om att 400 kan vara lite att ta i, men jag kan också tänka mig att det är bland de bästa kablarna du kan få till Wii:n.

Väl Mött!
/Skorpan

#75

Postad 26 april 2009 - 12:29

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Jag har försökt testa och jämföra Originalkabeln med en 200-kronorskabel från kabelgiganten och hittade inga skillnader faktiskt... Det kan vara väl sparade pengar om man frågar mig. Då kan man köpa ett kul spel för mellanskillnaden istället! :)

#76

Postad 27 april 2009 - 15:24

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0

Jag har försökt testa och jämföra Originalkabeln med en 200-kronorskabel från kabelgiganten och hittade inga skillnader faktiskt...


Låter inte så otroligt, det är nog inte många (om någon) som faktiskt kan se skillnad.

Väl Mött!
/Skorpan

#77

Postad 15 september 2009 - 15:37

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Hej har köpt mig en componentkabel från Brooklyn men har redan scarten från samma fabrikat, när jag bytte från den man fick med till rgb scarten blev det ett bra lyft! Nu har jag införskaffat en panasonic plasma och undrar om Rgb scart ----} component kan ge ett ytterligare lyft? Då får man ju även tillgång till 480p istället för 480i.

Förmodligen ingen här som har testat detta byte men hmm, ljudet kanske får ett lyft? Kabeln är ju snyggare iaf :-) Eller ska jag traska tillbaka med kabeln innan jag öpppnat den?


Tycker förövrigt bilden blev fantastisk på plasman om man gämnförde med tjocktven, läste nämligen någon tråd om att det skulle bli sämmre. Färgerna sprakar och skärpan är på topp!!! :-)

Redigerat av wictor, 15 september 2009 - 15:39.


#78

Postad 15 september 2009 - 15:58

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
usch ja förstår hälften där av va du skrev, känner mig helt snurrig nu :).. Kör endast med componentkabeln, inget rgb bla bla bla.. bara comp. Då får du de bästa du kan till wiiet.. blir lite skarpare bild men lite taggigare. RGB ger en bild nånstans mittemellan component & komposit. Ljudet skulle ja tro är detsamma

Redigerat av adude, 15 september 2009 - 15:59.


#79

Postad 15 september 2009 - 16:13

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

usch ja förstår hälften där av va du skrev, känner mig helt snurrig nu :).. Kör endast med componentkabeln, inget rgb bla bla bla.. bara comp. Då får du de bästa du kan till wiiet.. blir lite skarpare bild men lite taggigare. RGB ger en bild nånstans mittemellan component & komposit. Ljudet skulle ja tro är detsamma


Ja det va lite snurrigt! Så här har jag gjort.

Bytte från Composit till scart rgb och nu har jag köpt component. Frågan är ju om det blir någon skillnad mellan component och scarten.

Jajja 249:- är inte hela världen, ser ju ut som en fin Argon kabel från Hifi klubben.. Förövrigt är det sjukt hur dyr Nintendo orginalet är, sätter en femma på att det är en kabel från samma fabrik som de billigaste onoff, siba eller liknande lakritskablar är gjorda hos.

#80

Postad 15 september 2009 - 17:39

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
Ja skillnaden på bildkvaliteten är med största sannolikhet noll. Skillnaderna ligger väll kanske i materialet om det nu skulle vara någon skillnad. Ja tycker iaf att du ska behålla component kabeln. Du kommer att se skillnaden. Som ja sa tidigare.. lite taggigare bild men mycket skarpare..

#81

Postad 26 september 2009 - 02:52

Subliminal
  • Subliminal
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Nintendos komponentkabel lider av färgblödningar så köper man den gör man ett nerköp. En riktigt bra och billig komponentkabel är den som Game säljer.

#82

Postad 06 oktober 2009 - 07:52

Unregistered9a74a244
  • Unregistered9a74a244
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Problem med färgerna med komponentkabel

Hej!

Har en Philips LCD 42 tummare. När jag kopplade in wii:et via en komponentkabel inköp på clasohlson så är visserligen bilden skarpare men färgerna är inte alls bra. De är blekgula och har helt fel nyanser.

Har testat att skifta runt komponentkontakterna (om nu de skulle vara felmärkta...) och testat alla olika inställningar för tv:n i wii:et men felet försvinner inte.

På TV:n verkar det inte gå att ställa in något specifikt för komponent-ingången heller. Och färgerna är så off att det inte går att justera med TV:ns vanliga inställningsmöjligheter.

Kör jag wii:et via scart är färgerna helt OK men bilden är förstås lite "scart-suddig".

Någon som känner igen detta? Några tips?
Jag ska förstås börja med att lämna tillbaka kabeln till Clasohlson. Men vad ska jag köpa istället. Game finns på stan, har de bra kablar? Måste man köpa orginal?

Tack för alla tips och hjälp med detta!

#83

Postad 20 oktober 2009 - 11:54

bollen__
  • bollen__
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Köpte komponentkabeln från console.se som det tipsades om här i tråden.
Har kopplat in den i förstärkaren och provat spela guitar hero 5 en stund nu.
Men helt plötsligt mitt i spelet så tappade den signalen? bilden blev bara svart men efter ett par sekunder så kom den tillbaka igen.
Är det vanligt? Och vad kan det bero på? Är det någon inställning jag missat?!

#84

Postad 25 oktober 2009 - 06:53

paltrude
  • paltrude
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Nu avslöjar jag lite nördfaktor men ok.

Jag har börjat köpa komponentvideo- (EDTV - 480p) och RGB-kablar (50/60Hz - 480i) till folk i present. PS2- och Wii-användare (främst, men även Xbox och Gamecube givetvis) har generellt sett dålig pejl på vad konsollen klarar och hur komponentbilden ser ut på platt-tv (eller RGB på tjocktv) jämfört med composite. Succén har inte låtit vänta på sig. För kablar mellan ung. 100-200kr får de mycket bra bild och ung. 2 av 3 upplysta berättar att det är den bästa present de aldrig skulle kommit på att önska sig. Kul grej till barnens kompisar, eller deras spelade föräldrar?

I affärer är personalen duktiga på att informera om komponentvideo och hdmi till PS3 och Xbox 360, vet inte varför de struntar i "tjocktv"-konsoller, men det är min erfarenhet.

#85

Postad 25 oktober 2009 - 06:58

paltrude
  • paltrude
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0

Köpte komponentkabeln från console.se som det tipsades om här i tråden.
Har kopplat in den i förstärkaren och provat spela guitar hero 5 en stund nu.
Men helt plötsligt mitt i spelet så tappade den signalen? bilden blev bara svart men efter ett par sekunder så kom den tillbaka igen.
Är det vanligt? Och vad kan det bero på? Är det någon inställning jag missat?!


Jag har spelat med komponent till tv+stereo i 2,5 år (innan dess RGB) och jag har aldrig hört talas om detta.
TV:n eller kabeln gissar jag, testa med annan kabel av ett annat märke. Du har 480p under inställningar antar jag?
Det kan ha med värme att göra, förstås, men GH brukar vara lite lindrigare.

#86

Postad 25 november 2009 - 09:14

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0
Hej hej.

Är ny Wiianvändare & köpte mig en komponentkabel hos Game.
Till min stora fasa märker jag att röd/vit kablarna för ljudet inte når till min reciever.

Finns det nån komponentkabel till Wii som är "splitad" hela vägen så att de når till recievern?
Hur är det med orginalkabeln från Nintendo?
Nån som vet?

Glad för svar.

mvh
VV

#87

Postad 25 november 2009 - 11:07

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

  • 185 inlägg
  • 0
Äh, skit samma.
Jag köper en förlängning på RCA-kontakterna......
=)

Redigerat av Unregistered1bd4e3f1, 25 november 2009 - 11:07.


#88

Postad 25 november 2009 - 19:49

vilse
  • vilse
  • Forumräv

  • 577 inlägg
  • 0

Äh, skit samma.
Jag köper en förlängning på RCA-kontakterna......
=)



Tänkte göra detsamma, får nog hem min konsol i morgon. :blink:

#89

Postad 02 december 2009 - 16:14

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att bilden blir FÖR bra med komponentkabel? Pixlarna syns ju verkligen så det blir kantigt.

#90

Postad 04 december 2009 - 09:42

platinum
  • platinum
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att bilden blir FÖR bra med komponentkabel? Pixlarna syns ju verkligen så det blir kantigt.


Det är ju bättre än alternativet enligt mig ;-)

Men visst hade det vart sjyst med kantutjämning...

#91

Postad 04 december 2009 - 18:12

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0
Bytte till Nintendo original komponentkabel från kompositen.

Vilket lyft på min 50' Philips plasma!! Helt oväntat bra bild. Hade mina förhoppningar men denna gång blev det bätte än väntat. Klara fina färger, skarpa stabila detaljer (är detta Nintendo?) när jag kör Call of Duty 5.

Vilken känsla det blev.

#92

Postad 17 december 2009 - 14:02

2infinity
  • 2infinity
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Blir till att köpa en komponentkabel för mig också! ;) finns för 99:- på netonet såg jag för ett tag sen ;)

#93

Postad 29 januari 2010 - 15:27

walles
  • walles
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Blir till att köpa en komponentkabel för mig också! :blush: finns för 99:- på netonet såg jag för ett tag sen :)


Den funkade i 10 minuter för mig, sen blinkade bilden till och färgerna blev alldeles bleka. Ska lämna tillbaks och köpa originalkabeln.

#94

Postad 29 januari 2010 - 18:00

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Den funkade i 10 minuter för mig, sen blinkade bilden till och färgerna blev alldeles bleka. Ska lämna tillbaks och köpa originalkabeln.


va glad man blir när man läser sånt här.. Det är ju som sagt stor skillnad på priset men det lönar sig att ibland köpa det lite dyrare alternativet. Det blir lite ma får va ma betalar för & det är ju inte alltid det stämmer. Men i detta fall verkar det va lite åt det hållet. nu har ju inte alla problem med 99:- kabeln men en hel del

#95

Postad 29 januari 2010 - 19:20

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Nu när ändå komponentkabeln är såpass billig så tycker jag inte det finns några argument till att inte köpa orginal.

:(

#96

Postad 02 februari 2010 - 09:49

Unregistered98d503b8
  • Unregistered98d503b8
  • Lärjunge

  • 326 inlägg
  • 0
Hehe, beställde min från Kina, kostade 63 kr inkl frakt på eBay. Får väl se hur länge den håller :D

#97

Postad 28 februari 2010 - 15:50

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Någon som kan tippsa om några dugliga komponentkablar som inte kostar skjortan och som man kan få hem relativt snabbt?

#98

Postad 28 februari 2010 - 17:36

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Någon som kan tippsa om några dugliga komponentkablar som inte kostar skjortan och som man kan få hem relativt snabbt?


Finns massor av tips i tråden & här kommer ett som redan nämts! Nintendo component

Redigerat av adude, 28 februari 2010 - 17:36.


#99

Postad 28 februari 2010 - 17:56

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Classes komponentkabel har jag, funkar alldeles utmärkt.
Riktigt rejäl.

#100

Postad 28 februari 2010 - 18:34

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0

Finns massor av tips i tråden & här kommer ett som redan nämts! Nintendo component


Tack men den var ju inte speciellt billig.

Classes komponentkabel har jag, funkar alldeles utmärkt.
Riktigt rejäl.


Denna?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.