Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metroid Prime 3-Corruption

107 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Samus senaste äventyr? (30 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

  1. 1 (1 röster [3.33%])

    Procent av omröstning: 3.33%

  2. 2 (1 röster [3.33%])

    Procent av omröstning: 3.33%

  3. 3 (1 röster [3.33%])

    Procent av omröstning: 3.33%

  4. 4 (6 röster [20.00%])

    Procent av omröstning: 20.00%

  5. 5 (21 röster [70.00%])

    Procent av omröstning: 70.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Metroid Prime 3: Corruption (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 9,2 (9) Inga priser

#101

Postad 12 februari 2008 - 09:44

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Det låter bra! Klarar du över 90% är det riktigt bra gjort! Jag behöver nu en massa gröna poäng för att kunna köpa all konceptart och musik. Är det ingen som vill skicka några friendvouchers? Inte säker på hur det funkar, men det går nog...

fragme: jag är nog rädd at detta var slutet på Primeserien, det är vad resencenterna säger samt slutfilmen där
Spoiler
men jag tvivlar starkt på att detta är det sista spelet vi ser Samus i, eller det sista som heter något med "Metroid". Bara att se fram emot nästa titel om något år! :)

#102

Postad 08 november 2008 - 13:45

Dukester
  • Dukester
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Bästa spelet i serien. Gav en 5:a i betyg.

#103

Postad 30 november 2008 - 15:05

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
Har snart spelat igenom spelet och det var helt ok måste jag säga, dock är det några saker jag sakner från dom gamla spelen. Men jag blir tokig på kontrollen ibland då jag inte får den hastighet eller rörelse som jag vill, det går för långsamt att vrida och vända på sig. Samt kontrollen hänger inte med när man är för snabb.
Detta har dom ju dock löst med dumma AI och inte så hemskt många fiender "i alla fall på Normal mode" men jag upplevde detta spel som lättare än dom andra.

I vilket fall som helst så kan nog detta spel vara det bästa till Wii som jag spelat än så länge, Zelda spela jag lite och blev less, mario galaxy nja jag pallar inte o spela det ensam heller "tittar hellre på". Super smash brawl pallar jag inte heller med.

#104

Postad 30 november 2008 - 15:25

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Har snart spelat igenom spelet och det var helt ok måste jag säga, dock är det några saker jag sakner från dom gamla spelen. Men jag blir tokig på kontrollen ibland då jag inte får den hastighet eller rörelse som jag vill, det går för långsamt att vrida och vända på sig. Samt kontrollen hänger inte med när man är för snabb.
Detta har dom ju dock löst med dumma AI och inte så hemskt många fiender "i alla fall på Normal mode" men jag upplevde detta spel som lättare än dom andra.

I vilket fall som helst så kan nog detta spel vara det bästa till Wii som jag spelat än så länge, Zelda spela jag lite och blev less, mario galaxy nja jag pallar inte o spela det ensam heller "tittar hellre på". Super smash brawl pallar jag inte heller med.


Ja tror du helt enkelt har fel konsol. nu har du nämligen nämt dem allra bästa titlarn till wiiet. är väll i princip oftast därför man köpter ett nintendo för att just dem spelen håller en så pass hög klass..

det räcker inte å spela zelda LITE som du säger. man kanske måste ge det allt från 5 - 20 timmar, det är ju ett spel på i snitt 50 timmar. & att man inte pallar med mario galaxy förstår ja inte. ett väldigt enkelt men fruktansvärt roligt spel, du kan ju starta det spela 10 min & ända ha tagit dig vidare i spelet. & känna dig nöjd ssbb förstår ja att du kasnke inte "pallar" då man kanske måste lägga runt 20-30 timmar innan man börjar förstå va man gör & hur man ska lägga upp sin taktik.

#105

Postad 01 december 2008 - 08:38

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Ja tror du helt enkelt har fel konsol. nu har du nämligen nämt dem allra bästa titlarn till wiiet. är väll i princip oftast därför man köpter ett nintendo för att just dem spelen håller en så pass hög klass..

det räcker inte å spela zelda LITE som du säger. man kanske måste ge det allt från 5 - 20 timmar, det är ju ett spel på i snitt 50 timmar. & att man inte pallar med mario galaxy förstår ja inte. ett väldigt enkelt men fruktansvärt roligt spel, du kan ju starta det spela 10 min & ända ha tagit dig vidare i spelet. & känna dig nöjd ssbb förstår ja att du kasnke inte "pallar" då man kanske måste lägga runt 20-30 timmar innan man börjar förstå va man gör & hur man ska lägga upp sin taktik.

Håller med, gillar man inte dom typen av spel så är verkligen inte Wii något för en. Såvidare man inte är ute efter "familje-spel" som WiiSports, WiiFit, etc.

#106

Postad 04 december 2008 - 19:32

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
Ni kanske har rätt helt enkelt =)

Jag ska försöka ta mig lite mer tid åt både Zelda och mario och se om jag börjar att uppskatta dom spelen mer eller inte, dock så spelar jag metroid för fullt nu och har clearat runt 90% på det spelet. Mario Galaxy har jag o flickan i alla fall rensat väldigt många världar nog halva spelet i alla fall, men jag fastnade aldrig riktigt för det. Men nya Super mario bros på ds har vi nog spelat ut 2 till 3,gånger nu :)
Angående Zelda så har jag alla zelda spel och varit lite fantast av dom :/ tills nu men ska ge ett försök mer som sagt.

Dock så är både Mario kart/wii sport/Rayman raving rabbids hemskt mycket spelande :D

Edit:
Hittade den till slut =)

Redigerat av Camridge, 06 december 2008 - 17:04.


#107

Postad 12 februari 2009 - 22:49

Replikant
  • Replikant
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Jag tycker att detta spelet är helt fantastiskt och har en underbar stämning så betyget måste bli en 5:a.

#108

Postad 13 februari 2009 - 05:56

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
köpte det på cdon innan jul för 170 kr eller vad det var. Har inte spelat så mycket för att bedömma det. Det var bara så billigt att det var värt det. Köpte även Zack and wiki, RE4 och umbrella chronicles för samma billiga pris. Zack and wiki är värt 300 kr på GAME så där har man gjort ett bra köp i alla fall. Så om ni nu vill ha Metroid så kolla in på cdon om dem fortfarande har det erbjudandet.

Redigerat av rayko, 13 februari 2009 - 05:57.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.