Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Nintendo Wii

751 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 08 december 2006 - 13:46

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
I såna fall är det ju inte många spel som lockar den närmaste tiden, känns på ett sätt skönt men jag förstår inte hysterin som råder när det knappt är några intressanta spel på gång.

#52

Postad 08 december 2006 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Metroid skulle först bli ett releasespel, såvitt jag vet kan vi förvänta oss det till våren. Det är intrycket jag fått. Mario = senare.

#53

Postad 10 december 2006 - 09:32

lillegorenje
  • lillegorenje
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Super Mario Galaxy. Kan det slå t.o.m. Zelda kanske i spelglädje-faktor? Ser så jäkla häftigt och kul ut! Ett måste ha i vilket fall som helst!

Vet inte om dessa filmer varit uppe i trådarn än:

Boss battle

Träning

Finns lite fler filmer under related...

Redigerat av lillegorenje, 10 december 2006 - 10:13.


#54

Postad 12 december 2006 - 17:00

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Umbrella Chronicles (resident evil )
Någon som har hittat något nytt om detta ,bilder filmer etc...??

Verkar komma runt mars månad ;)

#55

Postad 12 december 2006 - 18:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Det har vart knäpptyst om RE.

#56

Postad 12 december 2006 - 18:54

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Japanerna fick ju ett Resident Evil-liknande spel till releasen, detta:
http://www.play-asia...en-70-1lo1.html

Undrar när det kommer hit och om det är nått att ha, verkar inte så populärt där borta, ligger på 19e plats på play-asia.coms top 20 till Wii.

#57

Postad 12 december 2006 - 19:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
(Utan att ha kollat på länken) Necronesia och RE ska inte nämnas i samma andetag (utom just nu ;) ), sämre spel får man leta efter. IGN hade en förhandstitt som blev mer eller mindre komisk. De var väldigt nedlåtande.

Räcker att kolla på bilderna....yuck.

Edit:

Unless you're planning on making fun of it, Necro-Nesia has nothing going for it. Visually, it has progressive output, but the bland colors and poor insect models would look bad on the Cube.

Necro-Nesia might suddenly get better once I've advanced beyond the 3 hour mark, but I'm not planning on finding out (I just couldn't take it anymore!). Years from now, if someone should ask you to name the worst title from the Wii launch, you can't go wrong with Necro-Nesia.


http://wii.ign.com/a...9/749745p1.html

"Tipsa" aldrig, aldrig, aldrig någon om det här spelet igen Murbank :)
---------------------

Här är en video med lite gameplaysnutt från Dragon Quest Wii (NDS i början)

http://ruliweb.dream...m=6675&main=nin

Svärdsvingande :) . Kommer väl inte ens hit.

Redigerat av Zoiler, 12 december 2006 - 19:05.


#58

Postad 12 december 2006 - 22:06

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Hehe, ne, verkar inte så hett spel :)

#59

Postad 13 december 2006 - 14:56

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16814

Alien Syndrome kallas nått kommande spel tydligen, kolla länken för mer info.

#60

Postad 13 december 2006 - 20:39

Leo_
  • Leo_
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Ååååh! Wario Ware är så underbart bra att blir helt galen!

Har en japansk version av Wario Ware till Gameboy Advance och den var hur underbart skoj som helst (nästan ännu roligare när man inte fattade ett dyft av vad som stod på skärmen). Då spelade man ju med pilarna och A + B. Nu med rörelser och viftande kommer det röja! Blir helt lyrisk av filmen :)

Fick aldrig nån wii, men nu med denna filmen blir det allt dags att ta fram Gameboyen och lira lite Wario så länge :)

#61

Postad 13 december 2006 - 20:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Elebits är ett givet köp. Kolla på de här filmerna.

http://www.gamespot....bits/media.html

#62

Postad 13 december 2006 - 21:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Ett spel jag inte kommer skaffa iallafall... fysiken är densamma vare sig det är ett hus eller en badboll =P

#63

Postad 13 december 2006 - 21:57

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Ja, fysiken såg lite mysko ut, som om dom vore på månen eller nått.
Men för övrigt ser det riktigt kul ut.

#64

Postad 14 december 2006 - 17:39

mik487
  • mik487
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Hur ser det ut med kommande sportspel till Wii? När kommer NHL tex?
Några andra tips på roliga sällskapsspel som kommer till Wii?

#65

Postad 14 december 2006 - 22:54

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16841

Utdrag:
Tidigare idag meddelade Nintendo att Wii-titlarna Excite Truck och Wario Ware: Smooth Moves har delgivits definitiva lanseringsdatum. Den 16 februari kommer Excite Truck att finnas i butik medan Wario och hans gäng flyttar in redan den 12 januari.

#66

Postad 15 december 2006 - 00:02

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Elebits är ett givet köp. Kolla på de här filmerna.

http://www.gamespot....bits/media.html

<{POST_SNAPBACK}>


IGN har recenserat om ni har missat det:

http://www.gameranki...reviewid=749408

#67

Postad 15 december 2006 - 02:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16841

Utdrag:
Tidigare idag meddelade Nintendo att Wii-titlarna Excite Truck och Wario Ware: Smooth Moves har delgivits definitiva lanseringsdatum. Den 16 februari kommer Excite Truck att finnas i butik medan Wario och hans gäng flyttar in redan den 12 januari.

<{POST_SNAPBACK}>


JAAAAAAA! Januari är räddat WARIO WARE! :wub:

#68

Postad 15 december 2006 - 08:13

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja!!! En given titel att köpa faktiskt!
Hade tänkt köpa Rayman, men nu blir de lätt Wario Ware istället!

#69

Postad 15 december 2006 - 09:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Elebits är ett givet köp. Kolla på de här filmerna.

http://www.gamespot....bits/media.html

<{POST_SNAPBACK}>


IGN har recenserat om ni har missat det:

http://www.gameranki...reviewid=749408

<{POST_SNAPBACK}>


Trevligt att se att det fick bra betyg. Det ser riktigt kul ut på video reviewn.

#70

Postad 18 december 2006 - 09:23

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ett beta-test utav Wario Ware har dykt upp..

http://www.gamereact...A Smooth Moves/

#71

Postad 19 december 2006 - 13:18

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Wario Ware: Smooth Moves (Nintendo) - 12 Jan
Excite Truck (Nintendo) - 16 Feb
Kororinpa (Hudson) - 23 Feb
Baja Racing (Conspiracy) - Feb
Disney's Chicken Little: Ace in Action (Disney / Buena Vista Games) - Feb
Wing Island (Hudson) - 23 March
BIONICLE Heroes (Eidos) - 23 March
SSXTM Blur (EA) - March
Mario Party 8 (Nintendo) - March
Tiger Woods PGA TOUR (EA) - March
Bust a Move Wii (505Games) - March
Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 (Namco Bandai Games) - March
Disney's Meet the Robinsons (Disney / Buena Vista Games) - March
Sonic and the Secret Rings (SEGA) - March
Teenage Mutant Ninja Turtles (Ubisoft) - March
Heatseaker (Codemasters) - Q1
Metal Slug Anthology (Ignition) - Q1
Mortal Kombat: Armageddon (Midway Games) - Q1
Rampage Total Destruction (Midway Games) - Q1
The Ant Bully (Movie License) - (Midway Games) - Q1
The Grim Adventure of Billy and Mandy (Midway Games) - Q1
Impossible Mission (System 3) - Q1
Leaderboard Golf (System 3) - Q1
Puzzle Balls (System 3) - Q1
Tennis Masters (System 3) - Q1 2007
Blazing Angels: Squadrons of WWII (Ubisoft) - Q1


Ojojoj man känner sig som en unge igen, med skillnaden att den här gången är det inte morsan som sätter stopp för spelinköp utan frugan...

#72

Postad 19 december 2006 - 13:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det där var ingen imponerande lista direkt :) Hoppas de får ut en Freeloader hyfsat snabbt så man kan importera lite spel.

#73

Postad 19 december 2006 - 14:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Inget Trauma Center på listan... ok, det blir ingen Wii för mig på ett tag. Ska avvakta hela freeloadergrejen annars får jag köpa en från USA. Går inte att få Smash Brothers senare än alla andra samt missa spel som Trauma Center.

#74

Postad 19 december 2006 - 14:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Inget Trauma Center på listan... ok, det blir ingen Wii för mig på ett tag. Ska avvakta hela freeloadergrejen annars får jag köpa en från USA. Går inte att få Smash Brothers senare än alla andra samt missa spel som Trauma Center.

<{POST_SNAPBACK}>


Trist som fanken. Verkar som Nintendo Europe gör exakt samma fel som med Gamecuben. Man tycker de borde lärt sig ngt. Det är en global marknad idag. Ingen som vill sitta och vänta ett par månader längre på ett spel. Får se om Freeloader dyker upp närmaste månaderna annars blir det nog en amerikansk Wii så får jag försöka sälja den jag har.

#75

Postad 19 december 2006 - 15:05

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Mmm det är ju skamligt att Trauma Center och Elebits inte finns med, kan ju undra vad som är så otroligt svårt med att få ut det. Dock kan ju alltid listan uppdateras, bara att hoppas.

#76

Postad 19 december 2006 - 23:04

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

  • 519 inlägg
  • 0
ngt som hört ngt om att Star Wars ska komma på wii? :blink:

#77

Postad 20 december 2006 - 01:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Klart det ska :blink:

#78

Postad 20 december 2006 - 07:47

tager
  • tager
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Kollar ni på den officiella listan på nintendo.se:s sida så finns både Elebits och Trauma Center med :blink:..

#79

Postad 20 december 2006 - 08:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Kollar ni på den officiella listan på nintendo.se:s sida så finns både Elebits och Trauma Center med :blink:..

<{POST_SNAPBACK}>


Jo men det är inga spikade datum på ngn av dem. Att vänta 5 månader på Elebits är sådär lagom kul dessutom :huh:

#80

Postad 20 december 2006 - 09:12

kaptenkidd71
  • kaptenkidd71
  • Användare

  • 191 inlägg
  • 0
Känns som jag tjatar i alla konsol-trådar om detta men min fråga är: Kommer det några frågesportsliknande spel liknande Buzz till Wii oxå? eller andra partyspel liknande som Guitar Hero, Singstar?

I och för sig kan jag tänka mig att det är perfekta partyspel ändå med bowling mm men vill gärna veta ändå :blink:

#81

Postad 20 december 2006 - 09:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Känns som jag tjatar i alla konsol-trådar om detta men min fråga är:  Kommer det några frågesportsliknande spel liknande Buzz till Wii oxå?  eller andra partyspel liknande som Guitar Hero, Singstar?

I och för sig kan jag tänka mig att det är perfekta partyspel ändå med bowling mm men vill gärna veta ändå :blink:

<{POST_SNAPBACK}>


Inget som är annonserat iaf. Singstar är ett Sonyspel som jag fattat det så det lär du bara se på PS2/PS3. Kan tänka mig att Guitar hero dyker upp till Wii men om det blir redan nästa år är nog tveksamt. Buzz vet jag inte vem som har rättigheterna till.

#82

Postad 20 december 2006 - 15:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Buzz är nog Sony också.

Det är tyvärr lite torrt med utannonserade spel för tillfället så det är svårt att säga vad som kommer eller inte. Det är säkert hundratals spel under utveckling och ännu fler planerade... vi vet bara inte om det än.

#83

Postad 20 december 2006 - 15:55

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jo, känns väldigt torrt på kommande-spel-fronten just nu tyvärr, är ju Elebits och Wario Ware som kommer nu som man vet som är efterlängtade, men framtiden efter dom är ganska tom på Wii-fronten.
Speciellt med dom lösa ryktena om att Mario och Metroid blir uppskjutna till nästa vinter.

#84

Postad 20 december 2006 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Ska sägas dock att det var samma sak på Nintendo DS, PS2, Xbox 360... så det är rätt normalt. Om ett år (och speciellt efter E3, som nu flyttats till Oktober btw) kommer det ha kommit igång.

#85

Postad 21 december 2006 - 08:43

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
FYFAN va najse o se Tiger Woods i March!!

De är ju lätt ett av spelen ja verkligen ser potential i!

Nintendo.se`s lista är ju skrattretande.. De verkar inte finnas mkt som stämmer på den om ni frågar mig.. Enlgit dem ska ju Leaderboard Masters och Tennis spelet komma i December i år.
Medans IGN hävdar att Leaderboard Masters kommer 30e mars 2007 i Europa, o jaa
jag litar mer på dem än på Bergsala AB

#86

Postad 25 december 2006 - 16:11

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Mindre najse att Tiger Woods in March är till DS :)

#87

Postad 27 december 2006 - 20:55

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Mindre najse att Tiger Woods in March är till DS :D

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det är till Wii :blink:

#88

Postad 28 december 2006 - 10:56

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Är du 100 på de?

För när ja kolla häromdagen så stod de att de släpps till DS i mars nämligen.

Hittade dock nu att enlgit IGN ska de släppas till Wii i japan 31 December.
Dock verkar de för bra för o vara sant, för ja kan inte hitta någon närmare info om det.
US Release står de T.B.A om oxå för den delen och inget EU datum alls.

Men ja hoppas verkligen du har rätt, för Tiger Woods är nog det spelet
ja ser fram mest emot.

#89

Postad 28 december 2006 - 23:57

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Tiger Woods Wii kommer 22:e mars 2007 :rolleyes:

Edit: till Europa då alltså.

Redigerat av Unregisteredae42f095, 29 december 2006 - 00:00.


#90

Postad 30 december 2006 - 13:22

calle909
  • calle909
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Kommer det något bra bilspel till Wii snart?

GT Pro Series är ju bland de värsta man sett :D (kolla runt på recensioner på nätet) och jag har ingen särskild lust att köpa NFS Carbon (vill ha ett nytt koncept, har redan lirat underground).

#91

Postad 30 december 2006 - 13:25

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Exite Truck verkar ganska kul.

#92

Postad 01 januari 2007 - 12:58

Hunter85
  • Hunter85
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Någon som känner till någon sida som kan lista upp Wii spel med ett filter som tar hänsyn till max antal spelare som kan delta?
Eller har vi någon som har koll vilka spel(även kommande) som har stöd för 4 spelare? När jag nu har investerat så att jag har 4 kontroller så vill jag också kunna använda dom. Höjer ju värdet på spelen något enormt

#93

Postad 02 januari 2007 - 22:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
4 nya spel utannonserade av Ubisoft. Skräp och Xboxportar verkar det som:

Cosmic Family, Driver Paralel Lines, Brothers In Arms D-Day och Spelling Spree.

http://www.revogamer....php?newsId=680

#94

Postad 04 januari 2007 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Trevliga nyheter från Nintendo Europe:

Welcome to what promises to be a momentous year in Nintendo gaming.

If you thought 2006 was a stunner with the arrival of the Nintendo DS Lite, Wii, The Legend of Zelda: Twilight Princess and many more greats, 2007 looks set to top all that - even in the first few months.

Whether you're a long-time Nintendo gamer or received your first system for Christmas, there's something for everyone in the year ahead.

And you don't have to wait long to get your hands on new games for your Wii or Nintendo DS, because the new releases are only days away…



January

WarioWare: Smooth Moves (Wii, January 12) - What's wacky and will have you twisting, turning, waving and even hula-hooping with your Wii Remote? Wario's back with more than 200 crazy microgames made specifically for Wii, for up to 12 players to enjoy.

Children of Mana (Nintendo DS, January 12) - Role-playing game masters Square-Enix return to their roots in the latest instalment of the classic Mana series of action-RPGs. Go it alone or join with up to three friends wirelessly.

Star Fox Command (Nintendo DS, January 26) - The Star Fox series blasts onto Nintendo DS! Part action shooter, part turn-based strategy game, Star Fox Command puts an armada of ships under your touch screen control.
Actionloop (Nintendo DS, January 26) - Puzzle games don't come any faster and more furious than this! Use the stylus to flick the magnetic marbles into like-coloured groups, testing your brainpower and reactions in equal measure.

February

Magical Starsign (Nintendo DS, February 9) - An out-of-this world, astrological adventure! Journey across the galaxy to find missing members of a magic academy and their teacher, using spells that grow more powerful when stars are in alignment.

Excite Truck (Wii, February 16) - Grip the Wii Remote like a steering wheel and boost, swerve and jump your way across wild terrain that morphs beneath your wheels. As the name implies, Excite Truck is a wild ride.

Kororinpa (Wii, February 23) - In this action/puzzle game, you'll need a steady hand and a cool head to roll the ball through the 3D maze to the goal by tilting the Wii Remote.

Wing Island (Wii, February 23) - Take to the skies and engage in a range of diverse missions, from fire-fighting to wildlife photography, controlling your plane's flight with simple movements of the Wii Remote.

Quarter 1

The following games are currently planned for release by the end of March 2007:

Trauma Center: Second Opinion (Wii) - The hit Nintendo DS surgical simulator makes its Wii debut, with hands-on controls using the Wii Remote and Nunchuk.

Sonic and the Secret Rings (Wii) - Made exclusively for Wii, Sonic's new outing is a super-fast action game that unleashes the power of the Wii Remote.

Castlevania: Portrait of Ruin (Nintendo DS) - Play as two characters at once, skilled in combat and magic, in this brand new action-adventure for DS.

Mario Slam Basketball (Nintendo DS) - With gorgeous graphics and intense, comical action, Mario's hoop-shooting debut is set to be a Spring scorcher.

Mario vs Donkey Kong 2: March of the Minis (Nintendo DS) - Guide a team of Mini Mario toys through obstacle filled levels or even make your own levels and upload them to the world with Nintendo Wi-Fi Connection.

Also coming in 2007…

There's lots more to look forward to this year including the Wii debuts of Mario and Metroid in Super Mario Galaxy and Metroid Prime 3 Corruption, plus the eagerly awaited Super Smash Bros. Brawl featuring new fighters like Wario and Solid Snake. Also watch out for the arrival of Big Brain Academy for Wii, Battalion Wars II and Mario Strikers Charged bringing strategy and soccer action to Wii, and seafaring adventure The Legend of Zelda: Phantom Hourglass coming to Nintendo DS.

It's going to be a year to remember, so make sure you check our site regularly for the latest info on games for Nintendo systems. You won't want to miss a thing!


Så Trauma Center kommer alltså till Eu... iofs några månader sent men ändå :)

Och Metroid och Mario under detta året.

#95

Postad 04 januari 2007 - 14:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Trevligt! Trauma Center vill jag ha.

#96

Postad 04 januari 2007 - 15:04

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Synd att dom inte kunde säga lite mer noggrant om Mario och Metroid.

#97

Postad 04 januari 2007 - 15:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Synd att dom inte kunde säga lite mer noggrant om Mario och Metroid.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag gissar på höst/jul

#98

Postad 04 januari 2007 - 20:08

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
WarioWare kommer strax till Wii...
Ni som spelat WarioWare på DS, ÄR det skoj? Visst, man ska inte haka upp sig på grafiken, men ******** i gatan vad ful den är! Man ser filmklippen på Wii-versionen och undrar om allt inte bara är ett skämt. Jag har inte hajat hajpen.
...Jajust, går det att spela ensam eller är det lika skoj som att berätta skämt för sig själv?

#99

Postad 04 januari 2007 - 20:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

WarioWare kommer strax till Wii...
Ni som spelat WarioWare på DS, ÄR det skoj? Visst, man ska inte haka upp sig på grafiken, men ******** i gatan vad ful den är! Man ser filmklippen på Wii-versionen och undrar om allt inte bara är ett skämt. Jag har inte hajat hajpen.
...Jajust, går det att spela ensam eller är det lika skoj som att berätta skämt för sig själv?

<{POST_SNAPBACK}>

Var det inte du som spelade Gottlieb Pinball =P? Grafik torde inte vara nån big deal för dig :)

Wario Ware på DS är kul, ser ännu roligare ut på Wii eftersom det ger en lite extra dimension. Grafiken har inget med saken att göra. Spela ensam på DS är skoj.

Det är ett reaktionsspel. Lista ut vad du ska göra och gör det så snabbt och rätt som möjligt.

Kommande spel frågor ska tas i kommande spel tråden.

#100

Postad 04 januari 2007 - 23:07

Leo_
  • Leo_
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

...Jajust, går det att spela ensam eller är det lika skoj som att berätta skämt för sig själv?

<{POST_SNAPBACK}>

Wario Ware var sjukt skoj att spela själv redan på GameBoy Advanced och det lär ju knappst vara sämre nu :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.