Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Varför ska jag ha kvar mitt Wii?

117 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 maj 2008 - 20:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Hej alla glada,

Jag har ett Wii. Det var skitskoj i början med Wii Sports, Super Mario Galaxy, RE4 och inte minst Guitar Hero 3 - peka mot skärmen - vilken grej! WOW! Det var då det.
Sen blev det som så att min svåger sålde sitt 360 till mig och jag föll pladask för Halo 3, COD 4 och nu GTA IV, så sen dess (februari) så har Wii:et endast och bara använts till Guitar Hero 3 och ingenting annat.

Så frågan är - vad finns det för anledning(ar) att behålla Wii:et när det bara står och samlar damm? Kommer det att komma några spel framöver som är värda att vänta på?
Jag lutar mer mot hållet att behålla men behöver lite pepp!

PS: Jag har provat t ex Mario Kart men det var inget vidare enligt mig. Men det jag menar - kommer det mer spel i stil med t ex Resident Evil (som ju är sjukt bra) eller nåt annan spelgenre som kommer att bli bättre spelmässigt på Wii än de andra konsolerna?

#2

Postad 08 maj 2008 - 22:00

Phredreeke
  • Phredreeke
  • Forumräv

  • 798 inlägg
  • 0
Alone in the Dark kanske? Kommer visserligen även till 360 men på Wii så kan du sikta med wiimoten.

...

Jag kanske inte är rätt person att argumentera för Wii. De enda två spelen jag verkligen fastnat för är Super Mario Galaxy och Mario Kart Wii.

#3

Postad 09 maj 2008 - 00:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Boom Blox :)

#4

Postad 09 maj 2008 - 05:49

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
ja du har ju ssbb som kommer i juni, kan ju va värt å vänta på =).. sen så kommer ju förhoppningsvis nintendo vissa upp en massa godbitar på kommande e3, så min rekomendation e ju att vänta med å sälja det innan e3.

#5

Postad 09 maj 2008 - 06:05

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
E3 2008 - 15-17 juli.
Inte så länge att vänta då - bara att vänta och sen kanske byta bort det mot Rock Band för 360 (borde ju landa i Sverige runt den tiden).
Tack för tipsen - mer tips emottages!

#6

Postad 09 maj 2008 - 08:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Boom Blox :P


Verkar skoj, men kommer det verkligen att stödja headtracking (som nån annan frågade i den "officiella" tråden innan)?
Hittar inte heller det nånstans.
Blir det headtracking så är det givet att Wii:et får stå kvar hemma! :)

Redigerat av MrSpokk, 09 maj 2008 - 08:55.


#7

Postad 09 maj 2008 - 09:33

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Men hur mkt får du för ditt Wii då?
3-4k max? O va är det, en krök lr fem..
Ja skulle lätt behålla den även om ja förtillfället tröttnat på den.
De kommer ju komma en tid då du även tröttnat på ditt keX-box o då
kan de va najse o lira lite Wii igen.

#8

Postad 09 maj 2008 - 09:58

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

  • 2 891 inlägg
  • 0
Jag är jätteglad att jag har kvar alla mina gamla spelkonsoler, Dreamcast med SoulCalibur kommer man aldrig att tröttna på. Jag skulle aldrig ens tänka tanken på att sälja mitt Wii. :) Om jag inte var uber-fattig och verkligen behövde pengarna förstås... Men då är ju knappast TV-spel det man behöver oroa sig för i första hand heller så... :P

#9

Postad 09 maj 2008 - 10:01

Doraso
  • Doraso
  • Forumräv

  • 657 inlägg
  • 0
Var på väg att sälja mitt wii innan jag köpte Super Mario Kart. Nu är jag så frälst. Fy fan va kul! Särskilt med ett par polare.

Ska köpa super mario galaxy också tänkte jag. Det är på sånna spel grafiken gör sig på Wii. Blir bara kass när dom försöker gör snygga verklighetstrogna spel :)


Mvh D

#10

Postad 09 maj 2008 - 10:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Har inga pengabehov i den bemärkelsen att jag måste sälja det, men det känns bara lite onödigt att bara ha den ståendes och samla damm.
Men...det blir till att behålla i alla fall efter många om och men. :)
Blir säkert som så att jag köper en PS3:a för Blurayens skull och då är ju fritiden räddad är ett par år framåt. :P

#11

Postad 09 maj 2008 - 11:14

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

  • 1 000 inlägg
  • 0

E3 2008 - 15-17 juli.
Inte så länge att vänta då - bara att vänta och sen kanske byta bort det mot Rock Band för 360 (borde ju landa i Sverige runt den tiden).
Tack för tipsen - mer tips emottages!


Rock Band kommer till Wii också, om jag inte minns fel.

#12

Postad 09 maj 2008 - 11:25

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Rock Band kommer till Wii också, om jag inte minns fel.


Jo det vet jag men utan DLC så det blir ett givet köp till 360:n hemma...

#13

Postad 09 maj 2008 - 13:15

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Å andra sidan så kommer de ju o sälja sångpaket till Wii som blir till o med billigare än o ladda ner dem.
Åtredje sidan så måste man ju betala för alla o inte bara just de man vill ha, men iaf :)

#14

Postad 09 maj 2008 - 14:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Verkar skoj, men kommer det verkligen att stödja headtracking (som nån annan frågade i den "officiella" tråden innan)?
Hittar inte heller det nånstans.
Blir det headtracking så är det givet att Wii:et får stå kvar hemma! :)

Verkar inte som det stödjer det men det verkar häftigt ändå om jag får säga mitt.

Har du spelat Endless Ocean?

Undrar vad de presenterar på E3, känns lite magert annars.

#15

Postad 10 maj 2008 - 02:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
IGN verkar ju 100% säkra på att de presenterar ett nytt Kid Icarus :)
O hur ###### najse vore inte det då! B)

#16

Postad 10 maj 2008 - 11:47

Phredreeke
  • Phredreeke
  • Forumräv

  • 798 inlägg
  • 0

IGN verkar ju 100% säkra på att de presenterar ett nytt Kid Icarus :)


Jag har sagt det ända sen de tog med Pit i SSBB.

#17

Postad 10 maj 2008 - 12:19

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
jag blev också frälst till en början med Nintendo Wii, helt plötsligt var min sambo med och spela med mig. Sen blev det inte så mycket mer efter Mario galaxy var avklarat och wii-sport var avslaget. Tills jag köpte Mario Kart, och helt plötsligt satt min 4-åriga son bredvid mig och spela Mario kart, jätte roligt MEN nu börjar den collect dust igen. Nintendo wii är en riktig periodare eller så är det kanske jag själv som är en stor periodare?

#18

Postad 10 maj 2008 - 12:35

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Resident Evil: UC är inte helt fel om man gillar serien visserligen är det en onrails shooter men det är mycket fanservice med info och lite nostalgi. Skön stämmning och riktigt kul att spela med en polare.

SSBB är ju helt klart värt att vänta på. Alone in the dark, Disaster Day of Crisis (när/om det nu kommer) och WiiWare är också några som jag i alla fall ser fram emot.

Väl Mött!
/Skorpan

EDIT: Glömde ju att nämna Metroid Prime: Corruption har du inte spelat det och gillar fps/fpa så är det ju också att rekommendera.

Redigerat av SirSkorpan, 10 maj 2008 - 12:37.


#19

Postad 10 maj 2008 - 12:49

Micke_nes
  • Micke_nes
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Wii fit
Okami
Soul calibur legends
Harvest Moon - Tree of Serenity
Baroque
Final Fantasy Crystal Chronicles - The Crystal Bearers
Samba De Amigo
Sadness
Fatal frame 4 ( Projekt zero 4)
de Blob

Sen komemr jag inte på några fler titlar för tillfället

#20

Postad 10 maj 2008 - 12:56

Unregistered1423
  • Unregistered1423
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Monster Hunter 3 kommer till Wii. Jag kommer att köpa en Wii mycket pga det spelet.

#21

Postad 13 maj 2008 - 12:50

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Super Smash Bros! Köp det och du kommer aldrig att se åt din Häxbox igen, inte din PC, ditt jobb eller flickvän heller för den delen men det är sånt man får ta med ett sådant spel!

#22

Postad 13 maj 2008 - 13:55

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Har fått upp ögonen för Boom Blox med, verkar barnsligt, töntigt och alldeles underbart! :)

Redigerat av MrSpokk, 13 maj 2008 - 13:57.


#23

Postad 13 maj 2008 - 16:51

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Passar nog in på många av oss här på forumet också :)

Men du ser!? Spelen kommer! Med jämnt flöde kommer guldklimparna som gör det omöjligt att tycka illa om den lilla vita nöjeslådan.

#24

Postad 13 maj 2008 - 17:10

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Passar nog in på många av oss här på forumet också :)

Men du ser!? Spelen kommer! Med jämnt flöde kommer guldklimparna som gör det omöjligt att tycka illa om den lilla vita nöjeslådan.


väl formuleret ! kunde nog inte sagt det bättre. ja va själv inne på samma spår som mikkok men sen insåg ja att så himla mkt mer titlar å bra spel är det inte på dem andra consolerna. det kommer de kommer. speciellt nu me wiiware runt hörnet =)

#25

Postad 13 maj 2008 - 20:28

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Wow, ska vara helt ärlig och säga att jag blivit riktigt peppad på att verkligen INTE sälja nu. Det vänder snabbt :)

#26

Postad 13 maj 2008 - 20:38

Phredreeke
  • Phredreeke
  • Forumräv

  • 798 inlägg
  • 0

Super Smash Bros! Köp det och du kommer aldrig att se åt din Häxbox igen, inte din PC, ditt jobb eller flickvän heller för den delen men det är sånt man får ta med ett sådant spel!


Kört hos en kompis. Ville gärna köra som Sonic, så jag skulle hjälpa honom låsa upp honom. Dessvärre måste man klara arcade-läget eller vad det nu heter med tio olika karaktärer. Normalt sett skulle det inte vara några problem, men här är arcade-läget precis likadant varje gång man spelar, "slåss mot Zelda-figur", "team battle mot donkey och diddy kong" osv. Noll variation. Tröttnade efter att ha kört igenom med två gubbar. Blev att vi spelade CoD4 istället den kvällen...

#27

Postad 13 maj 2008 - 20:56

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Man kan köra versus läget i ett visst antal timmar för att låsa upp alla karaktärer, men det är kasst att alla inte finns från början faktiskt.

#28

Postad 14 maj 2008 - 08:20

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Så är det ju i alla j*vla spel från nintendo, tex wiifit va tänker dom med låt mig ha gubbarna / övningarna på en gång, skit irriterande

#29

Postad 14 maj 2008 - 11:39

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

väl formuleret ! kunde nog inte sagt det bättre. ja va själv inne på samma spår som mikkok men sen insåg ja att så himla mkt mer titlar å bra spel är det inte på dem andra consolerna. det kommer de kommer. speciellt nu me wiiware runt hörnet =)


Visst är det så, det var ungefär som med Kuben egentligen, det kom inte 140 bra spel, men det kom några riktigt bra spel. Dock är utsträckningen bra mycket större till Wii, det finns ju redan nu efter 1,5 år ett halvdussin blivande klassiker till Wii. Och om ytterligare 1,5 år då? Hur många fler bra spel har inte hunnit släppas då? Jag brys mig faktiskt inte om Xbox 360 har 10 fler spel som snittar över 80% på Gamerankings.com, det finns redan tillräckligt många till Wii som för det första snittar högre och för det andra redan erbjuder mer speltid än jag har att avvara.

Kört hos en kompis. Ville gärna köra som Sonic, så jag skulle hjälpa honom låsa upp honom. Dessvärre måste man klara arcade-läget eller vad det nu heter med tio olika karaktärer. Normalt sett skulle det inte vara några problem, men här är arcade-läget precis likadant varje gång man spelar, "slåss mot Zelda-figur", "team battle mot donkey och diddy kong" osv. Noll variation. Tröttnade efter att ha kört igenom med två gubbar. Blev att vi spelade CoD4 istället den kvällen...


Det räcker med att spela Classic Brawl (alltså multiplayer) några gånger för att det ska dyka upp nya karaktärer. Själv har jag aldrig brytt mig om att låsa upp några nya karaktärer utan de dyker upp med jämna mellanrum allt eftersom jag spöar mina kompisar. Sonic kommer ganska tidigt också så ni behöver bara lira nån timme innan han går att spela med.

#30

Postad 14 maj 2008 - 11:44

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

Så är det ju i alla j*vla spel från nintendo, tex wiifit va tänker dom med låt mig ha gubbarna / övningarna på en gång, skit irriterande


Upplåsnigsbara features är ju ett otroligt bra sätt att motivera spelaren att sitta en timme till framför TV:n.
Microsoft har också förstått detta nu och utvecklat detta med sitt Achievementssystem.

Visst var det förresten Super Plays recensent som kallade Smash Bros "Achievementsdödaren" eftersom det helt fick honom att glömma sin ångest över att spela på andra plattformar än 360 och gå miste om achievementpoäng? Om inte annat är det ett gott betyg till ett spel om det får en Achievementsjägare att glömma sin hets.

#31

Postad 14 maj 2008 - 12:50

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Jo men Microsoft har ju vett att skriva vad man skall göra för att få saker nintendo säger ju inte ett skit det bara dyker upp något efter ett tag, man ska ju inte behöva rota runt på massa hemsidor för att få reda på sånt.

Sen tycker jag inte achievments och upplåsta gubbar går att jämföra riktigt, visst det är någon form av belöning men en achievment ger ju inget.

#32

Postad 14 maj 2008 - 14:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jo men Microsoft har ju vett att skriva vad man skall göra för att få saker nintendo säger ju inte ett skit det bara dyker upp något efter ett tag, man ska ju inte behöva rota runt på massa hemsidor för att få reda på sånt.

Nedu, det är inte alltid som man vet vad man ska göra för att få vissa achievments. Ofta vet man det inte och det finns många hemliga achievments också :)

Själva tanken bakom både upplåsningsbara figurer och achievments är ju samma. Det är ett belöningssystem. Man får inget av achievments, men man får ändå något. Det är som ett diplom eller en medalj, inget värt annat än att titta på och skryta med.

#33

Postad 14 maj 2008 - 16:09

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
å sen så ere faktiskt rätt trevligt å bli belönad en gubbe som man inte visste om att man skulle få. blir lite som å få en present å inte veta va det är :)

#34

Postad 14 maj 2008 - 16:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja, det är bättre än t ex Marvel Ultimate Alliance där det står vilka som låses upp i achievmentslistan.

#35

Postad 14 maj 2008 - 21:12

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Jag vill iaf hellre få hela spelet på en gång än att hålla på å gissa mig till vad jag ska göra för att få sakr, som i mario och sonic olympics, jag hade ingen aning om att man skulle kunna låsa upp mer grenar men så helt plötsligt låste något upp... kommer det komma mer och isf hur mycket?? tycker det är kass men alla tycker vi olika...

#36

Postad 14 maj 2008 - 21:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Yepp, jag förstår vad du menar. Jag brukar kolla internet om jag inte är säker på om jag klarat spelet fullt ut. Men det är samma sak på alla konsoler, det är inte direkt som att det alltid står i achievmentslistan precis vad man ska göra för att låsa upp olika grejer och vad som finns.

#37

Postad 14 maj 2008 - 21:23

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Näe du har nog rätt men man får oftast en hint om vad som skall göras och man vet att det finns något att göra, ja detta går ju att diskutera i en evighet och kanske inte riktigt hör till ämnet :D

Avslutar med: Hejjjja Tre kronor ;)

#38

Postad 15 maj 2008 - 09:26

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Undra var trådskaparen håller hus och vad han tycker... Blir hans Wii kvar där eller? :D

#39

Postad 15 maj 2008 - 10:23

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Undra var trådskaparen håller hus och vad han tycker... Blir hans Wii kvar där eller? ;)


Jag läser och mår bra och jag ska behålla Wii:et :D

#40

Postad 16 maj 2008 - 08:54

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

Jag läser och mår bra och jag ska behålla Wii:et :)


Yayy! Ännu en själ frälst från Xboxträsket! :wub:
Nämen, seriöst, jag tror att det bara kommer att bli bättr och bättre med spel till Wii. Jag har då två spel i hyllan som jag inte ens hunnit stoppa in i konsolen en gång ens.

#41

Postad 16 maj 2008 - 10:16

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Yayy! Ännu en själ frälst från Xboxträsket! :)
Nämen, seriöst, jag tror att det bara kommer att bli bättr och bättre med spel till Wii. Jag har då två spel i hyllan som jag inte ens hunnit stoppa in i konsolen en gång ens.


Jaja, nu ska vi inte ta i så vi spricker! :wub:
Älskar fortfarande min krysslåda mer än mitt Wii men alla tips här (WiiWare, Boom Blox etc) har fått mig på helt andra tankar än att sälja det. Har inte ens varit aktiv här på Wii-delen på Minhembio på ett tag tack vare xboxen och förmodligen är det därför jag inte hållt koll på allt som komma skall.

#42

Postad 16 maj 2008 - 12:16

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Hehe dannovarius du får joba lite till med andra ord :)

Nej men det är rätt mycket kul som kommer till Wii men det kommer ju grejor till alla consoler så att sälja någon av dem känns för mig lite tråkigt (speciellt om man senare kommer köpa den igen för "spel x verkar så himmla bra" som jag läste nånstanns i xbox trådarna" :wub:)

Väl Mött!
/Skorpan

#43

Postad 16 maj 2008 - 12:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

(speciellt om man senare kommer köpa den igen för "spel x verkar så himmla bra" som jag läste nånstanns i xbox trådarna" :))

Heh, Jimel som inte kan hålla labbarna borta när Gears 2 kommer =P.

#44

Postad 16 maj 2008 - 14:13

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

Hehe dannovarius du får joba lite till med andra ord :)

Väl Mött!
/Skorpan


Jag ska göra mitt bästa :wub:

Det händer ju verkligen att man ibland blir grymt sugen på att inhandla en konsol till när man hör om ett spel som verkar tokbra. Eller att man Provspelat hos en kompis. Men då får jag sätta mig ner och fundera innan jag impulsköper, och då inser jag ju att det bara är bortkastade pengar eftersom tiden inte räcker till... Nu spelar jag ju bara Smash Bros hela tiden ändå. Ett PS3 vore ju skoj, men med allt jag vill spela på Wii skulle göra det till en dammsamlare tyvärr. Jag ångrar iaf inte en sekund att jag valde Wii denna generation.

#45

Postad 16 maj 2008 - 14:16

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Heh, Jimel som inte kan hålla labbarna borta när Gears 2 kommer =P.


;) sant men iom prissänknigen gjorde jag nog en "bra" affär iaf :)
Blev kär i Gears tyckte det va grymt kul men sen kom det inget vettigt enligt mig till 360 så det blev som det blev :wub:

#46

Postad 16 maj 2008 - 14:17

dunde
  • dunde
  • Mästare

  • 3 094 inlägg
  • 0
Mitt Wii fungerar som ett superbra mothåll för alla fjärrkontroller, de passar jättebra mellan receivern och konsolen. Blir som ett litet "vedupplag" av fjärrisar.

Redigerat av dunde, 16 maj 2008 - 14:17.


#47

Postad 16 maj 2008 - 14:25

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Hehe dunde låter inte som din wii går varm :) men du kanske bara gillar att bygga torn med fjärrkontroller ;)

Ett PS3 vore ju skoj, men med allt jag vill spela på Wii skulle göra det till en dammsamlare tyvärr. Jag ångrar iaf inte en sekund att jag valde Wii denna generation.


Nej jag ångrar inte heller för en sekund att jag valde Wii, dock tror jag att jag ska köpa mig en PS3 också så småningom det finns en hel del spel på dn som jag börjar bli sugen på. Fast jag får nog göra en liknande analys och se om jag har tid med två konsoler :wub: har ju PC:n också som tar en del tid :D

Väl Mött!
/Skorpan

#48

Postad 19 maj 2008 - 10:51

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Så mycket att spela, så lite tid...

#49

Postad 19 maj 2008 - 18:31

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Så mycket att spela, så lite tid...


Kunde inte sagt det bättre själv, känns som man spelar mycket mindre nu än för 1 år sedan då 360n var ny. Man har ju ett jobb att sköta också nu, så på kvällarna prioriterar jag Live spelandet med mina kompisar. Har bestämt mig till 90% att jag ska sälja min Wii medan den fortfarande är värd något, jag köper inga Wii spel längre och för 3000 kan jag få en rolig semester i 2 veckor. Wii samlar ju bara damm ändå.

#50

Postad 19 maj 2008 - 20:42

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Får tyvärr erkänna att jag har sålt mitt Wii nu. Tråkigt men sant! Haft många roliga timmar tillsammans med det men till slut så insåg jag att ett Xbox 360 skulle fylla mitt liv med så mycket mer glädje. Alla mina vänner spelar live, jag älskar FPS-spel och så vidare... Så mitt nya Xbox 360 står här och lyser i TV-hyllan medan Wii:t ligger nerpackad i väntan på köparen som kommer imorgon.

/uid (förut nickade jag jurgen123 på Minhembio!)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.