Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3172 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1101

Postad 17 maj 2011 - 20:36

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0

Absolut, men grejjen är ju att det finns 5 miljarder sådana att välja mellan så det slutar med att man inte orkar. Därför man måste lusläsa rankningar, recensioner, forum och om man inte gör det så lyckas man väl ta den sämsta... 8ggr om, installera/avinstallera
Tips på bra launchers? Helst gratis till att börja med, så man ser hur det ser ut och fungerar.

exakt har provat många men på nått sätt tycker jag trots allt att tw är snyggast.

men jag skulle nog tips om "go" som jag tycker är ganska bra. men har hittils inte hittat någon som jag kan konfigurera som jag vill ha den.

#1102

Postad 17 maj 2011 - 20:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
GO Launcher verkar populär och gratis..
ADW en annan..Med mer inställningar...Vet ej om den e gratis..

GOTO Lockscreen verkar också populär

#1103

Postad 17 maj 2011 - 21:09

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Absolut, men grejjen är ju att det finns 5 miljarder sådana att välja mellan så det slutar med att man inte orkar. Därför man måste lusläsa rankningar, recensioner, forum och om man inte gör det så lyckas man väl ta den sämsta... 8ggr om, installera/avinstallera
Tips på bra launchers? Helst gratis till att börja med, så man ser hur det ser ut och fungerar.


Launcher pro
Och widget locker...

#1104

Postad 17 maj 2011 - 21:10

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0

Nån som vet vad man ska ha för sim kort i s2:an. Mini sim eller vanlig?.( har för mig att nån iphone te.x kör med mini sim )

Vanligt simkort :-)

#1105

Postad 17 maj 2011 - 21:11

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

GO Launcher verkar populär och gratis..
ADW en annan..Med mer inställningar...Vet ej om den e gratis..

GOTO Lockscreen verkar också populär


Launcher pro och adw är de populärsate, go luancher är en stark uppstickare, adw och go har fördelen att de har alla funktioner upplåsta, tror inte det finns nån betalversion av dem, launcher pro får man köpa plus-versionen för att kunna överlappa widgets osv och låsa upp medföljande widgets.

Lockskreen har jag precis bytt från GOTO till widget locker, båda är bra men widget locker går att få grymt snygga utan mycket arbete. Finns en massa färdiga teman om ni klckar på länken ja la in tidigare.

Här finns det lite tips på hur man kan få till homescreen mm. tänk då på att de flesta använder Launcher pro eller ADW men inte alla, läs noga.

#1106

Postad 17 maj 2011 - 21:47

Perper89
  • Perper89
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Ser att det finns de som undrar över hur man byter ut de fyra programmen längst ner på home screen. Vet inte ifall det har kommit svar, om inte så kommer det här.

-öppna "programlistan"
-tryck på menyknappen och välj redigera

Sen är det bara att dra och släppa som man behagar! Observera att programknappen är fast och inte går att byta ut. Hoppas att det hjälper någon.

Har själv haft min s2 sen igår förmiddag då jag hade turen att få tag i en på expert i Umeå. Har lekt med den non stop sedan inköp i princip. Ett visst uppsving från min nästan 2 år gamla Hero haha. Är grymt nöjd med i princip allt den gör. Kommer besöka den här tråden ganska flitigt nu ett tag misstänker jag. Sitter för stunden och provar olika launchers och lock screens, återkommer med slutresultat framöver ;)

Stod i valet och kvalet mellan att köpa denna och att vänta på iphone 5, men då jag dels redan har en ipad (som jag fullkomligt älskar) och dessutom har varit äckligt less på Heron på sistone slog jag till. Har inte ångrat mig än så länge!:lol:

#1107

Postad 17 maj 2011 - 21:51

Havsgetingen
  • Havsgetingen
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Vilken app är bäst/använder ni för att slippa reklam på nätet?

Vid vilken batteriprocent är det optimalt att ladda batteriet för längsta livslängd på det? Jag har hört att 30 % är optimalt och att man sen ska ladda upp det till 100 %.

Redigerat av Havsgetingen, 17 maj 2011 - 21:54.


#1108

Postad 17 maj 2011 - 21:53

Unregistered68d2427b
  • Unregistered68d2427b
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

Vanligt simkort :-)


Tank jo=)

#1109

Postad 17 maj 2011 - 21:56

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Vilken app är bäst/använder ni för att slippa reklam på nätet?


För rena programfrågor finns det en tråd här frågor kan både få bättre spridning där och lösningarna kan hjälpa fler som kör andra märken.

#1110

Postad 17 maj 2011 - 23:34

Unregistered68d2427b
  • Unregistered68d2427b
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Nån som vet om man kan använda den senaste firefox 4.0 (tror jag den heter) på s2:an?. och isåfall om det blir exakt samma som data versionen eller en nedbantad version för androider/S2.

Det kommer bli min första Android telefon så väntar er fler dumma frågor=). Tacksam för svar.

#1111

Postad 18 maj 2011 - 00:13

Krudus
  • Krudus
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Är det någon som har telefonen som upplevt lixom ojämna vertikala linjer eller "skuggor"? Det ser nästan ut som att det sitter i skyddsglaset.

Typ såhär.

Det är bara vid stora rörelser på skärmen som man kan märka detta, för annars så ser syns det inte alls, då man knappt kan urskilja det från resten av bilden, men när det rör på sig så märker man att just dessa linjer inte rör på sig.

Speciellt blåa och gråa ytor märks det på. Jag kanske är petig, tog mig flera timmar att ens märka det, och då hade jag ögonen kanske 10 cm från skärmen, men vill gärna veta om andra upplevt samma sak.

#1112

Postad 18 maj 2011 - 03:11

Fnissse
  • Fnissse
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

Sådär, nu var man fri från Steve Jobs bojor! =)

De som tycker den är för tunn, och inte är för otåliga kan ju invänta NFC-modellen som ska vara lite fetare.


Vart hittade Du den informationen?

Nån mer som hört något om detta?

#1113

Postad 18 maj 2011 - 07:22

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

  • 510 inlägg
  • 0
Nu har det gått två dygn sen jag laddade min mobil och jag har fortfarande 50% batteritid kvar ;)
All synkning avslagen. Har surfat lite grann och haft w-lan på någon timme. Inga samtal eller sms.
Ska bli intressant att se hur länge den klarar sig.

/A

#1114

Postad 18 maj 2011 - 07:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Är det någon som har telefonen som upplevt lixom ojämna vertikala linjer eller "skuggor"? Det ser nästan ut som att det sitter i skyddsglaset.

Typ såhär.

Det är bara vid stora rörelser på skärmen som man kan märka detta, för annars så ser syns det inte alls, då man knappt kan urskilja det från resten av bilden, men när det rör på sig så märker man att just dessa linjer inte rör på sig.

Speciellt blåa och gråa ytor märks det på. Jag kanske är petig, tog mig flera timmar att ens märka det, och då hade jag ögonen kanske 10 cm från skärmen, men vill gärna veta om andra upplevt samma sak.



Har för mig att jag läste om det på swedroid och att det förmodligen har med skärmtekniken att göra.

#1115

Postad 18 maj 2011 - 07:53

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Nån som vet om man kan använda den senaste firefox 4.0 (tror jag den heter) på s2:an?. och isåfall om det blir exakt samma som data versionen eller en nedbantad version för androider/S2.

Det kommer bli min första Android telefon så väntar er fler dumma frågor=). Tacksam för svar.


Firefox 4 finns för Android och funkar på SGS II. Det är dock inte samma version som du kör på en PC. I stort sett inga desktopapplikationer du kör på en PC går att köra på en Android.

#1116

Postad 18 maj 2011 - 10:06

Unregistered1e694483
  • Unregistered1e694483
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Fick min igår och jag höll på att göra den personlig och den låste sig typ 30 gånger på några timmar och stängde av sig själv typ 10 gånger så jag lämnar tillbaka skiten till affären.
Igår kväll kl 11 var det 60% i batteriet och när jag vaknade kl 6 i morse hade den stängt av sig själv och var HELT j*vla urladdad??!! Fy fan, jag är döbesviken!!
Nån annan som upplevt detta?
;)

#1117

Postad 18 maj 2011 - 10:36

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Fick min igår och jag höll på att göra den personlig och den låste sig typ 30 gånger på några timmar och stängde av sig själv typ 10 gånger så jag lämnar tillbaka skiten till affären.
Igår kväll kl 11 var det 60% i batteriet och när jag vaknade kl 6 i morse hade den stängt av sig själv och var HELT j*vla urladdad??!! Fy fan, jag är döbesviken!!
Nån annan som upplevt detta?
;)

Låsningar och nedstängningar har jag inte upplevt en enda gång och jag har pillat en hel del. Om du inte gjort nåt väldigt konstigt när du "höll på att göra den personlig" så låter det som du fått ett defekt exemplar. Min är hur stabil som helst.

Vad gäller batteritiden så finns en eller flera buggar som gör att batteriet drar ur för snabbt (jag måste för tillfället slå av WiFi så fort jag inte använder det för att få mer än 12-14 timmars batteritid). Förhoppningsvis fixar Samsung detta snart eftersom det verkar vara väldigt många som har dessa problem. Dock så är batteritiden efter första uppladdningen inget man ska gå på - den kan vara klart kortare än efter bara ett par laddningscykler.

Redigerat av yhrn, 18 maj 2011 - 10:36.


#1118

Postad 18 maj 2011 - 10:44

Unregistered68d2427b
  • Unregistered68d2427b
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

Firefox 4 finns för Android och funkar på SGS II. Det är dock inte samma version som du kör på en PC. I stort sett inga desktopapplikationer du kör på en PC går att köra på en Android.


Ok, I see.Hade varit nice med någon som hade desktopapplikationer såsom bokmärke ,privat surf, historik etc.

#1119

Postad 18 maj 2011 - 10:48

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Låsningar och nedstängningar har jag inte upplevt en enda gång och jag har pillat en hel del. Om du inte gjort nåt väldigt konstigt när du "höll på att göra den personlig" så låter det som du fått ett defekt exemplar. Min är hur stabil som helst.

Vad gäller batteritiden så finns en eller flera buggar som gör att batteriet drar ur för snabbt (jag måste för tillfället slå av WiFi så fort jag inte använder det för att få mer än 12-14 timmars batteritid). Förhoppningsvis fixar Samsung detta snart eftersom det verkar vara väldigt många som har dessa problem. Dock så är batteritiden efter första uppladdningen inget man ska gå på - den kan vara klart kortare än efter bara ett par laddningscykler.



Det finns visst nån uppdatering via kies, står om den 1-2 sidor bakåt i den här tråden, vet att den fixa nått med kameran och sen var det nån mer bugg som den fixa till.
Annars om ni har problem så kan det löna sig att ladda hem watchdog så kan man hålla koll på om nått hänger sig. Tror inte att nån tidigare i tråden skrivit om problem med wifi.
Man ska dock vara medveten om att det finns gott om taskiga appar, läs omdömen innan ni laddar hem nått, använd inga appkillers för det är ett väldigt effektivt sätt att dränera batteri och skapa omstarter och andra problem, låt android sköta apparna själv som det är tänkt. Watchdog är dock bra för att släcka ett skenande program och få kontroll över telefonen igen ;)

#1120

Postad 18 maj 2011 - 11:29

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Ok, I see.Hade varit nice med någon som hade desktopapplikationer såsom bokmärke ,privat surf, historik etc.

Firefox Mobile stödjer Firefox Sync, d.v.s. du kan synka bokmärken, historik, lösenord, etc. med Firefox på din PC. Private browsing tror jag inte finns. Här kan du läsa om vad Firefox Mobile kan: http://www.mozilla.c...obile/features/

Dock är det här en tråd om SGS II så vi får nog släppa ämnet där.

#1121

Postad 18 maj 2011 - 11:38

Keberos07
  • Keberos07
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0

Hur ser man batteriprocenten? Jag kan se batteriikonen, men vill ha exakt procent, 100 % fulladdat osv...

Vet BARA ett sätt att se batteriprocenten och det är när man stoppar i laddningskabeln i telefonen, men vill ju kunna se exakta procenten överallt och utan att ladda telefonen. ;)


En annan viktig fråga: VÅGAR man använda telefonen i regn/snö/kyla? Vågar man stå och pilla med Galaxyn när det vräker ner regn eller snö? Eller ska man undvika att använda den under dessa förhållanden?

Under "Inställningar-Om telefonen-Status" Kan man se batterinivån.

#1122

Postad 18 maj 2011 - 12:00

Unregistered1e694483
  • Unregistered1e694483
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Man ska dock vara medveten om att det finns gott om taskiga appar, läs omdömen innan ni laddar hem nått, använd inga appkillers för det är ett väldigt effektivt sätt att dränera batteri och skapa omstarter och andra problem, låt android sköta apparna själv som det är tänkt.

Jag håller med om det men mina problem började INNAN jag laddade hem några appar... ;)
Nu ska jag köpa en ny från en annan leverantör och jag får väl provköra den lite innan jag plockar hem ngt. OCH - bara androidappar då rå.
Näe, jag tror nog att mitt ex är ett defekt exemplar, faktiskt. Kände också att den blev ovanligt varm när jag höll på med den. Och när jag skriver "göra den personlig" så menar jag mest anpassning av "skrivbordets" sidor osv - med de appar och widgets som redan finns.
De andra appar som jag laddat ner hade jag i min tidigare Galaxy S och den funkade felfritt.

#1123

Postad 18 maj 2011 - 12:54

Unregistered1e694483
  • Unregistered1e694483
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

VÅGAR man använda telefonen i regn/snö/kyla? Vågar man stå och pilla med Galaxyn när det vräker ner regn eller snö? Eller ska man undvika att använda den under dessa förhållanden?

Hm, har varit försiktig med mina tidigare lurar (mestadels Ericsson) - de är ju känsliga för fukt och kondens och så - så regn eller snö skulle jag nog passa mig för... Särskilt när det "vräker ner"... ;)
Jag tänker iaf inte stå och pilla med min (Galaxy, alltså) om det snöar ute...

Annars om ni har problem så kan det löna sig att ladda hem watchdog så kan man hålla koll på om nått hänger sig.

Ok, var hittar jag "watchdog"?

Redigerat av Unregistered1e694483, 18 maj 2011 - 12:55.


#1124

Postad 18 maj 2011 - 12:59

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Ok, var hittar jag "watchdog"?


Market finns både som fri och betalversion

#1125

Postad 18 maj 2011 - 14:13

robzter
  • robzter
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Under "Inställningar-Om telefonen-Status" Kan man se batterinivån.

Är besviken att man inte kan se det i lockscreen som man kunde på både x10 och nexus s, jag tror fortfarande att det finns någon inställning för det... Jag har för vana att bara trycka på låsknappen och så ser man status. Ska pilla igenom menyerna en gång till för att verkligen säkerställa att det inte går

#1126

Postad 18 maj 2011 - 14:16

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Är besviken att man inte kan se det i lockscreen som man kunde på både x10 och nexus s, jag tror fortfarande att det finns någon inställning för det... Jag har för vana att bara trycka på låsknappen och så ser man status. Ska pilla igenom menyerna en gång till för att verkligen säkerställa att det inte går


Byt lockscreen annars, finns flera där man kan se olika info

#1127

Postad 18 maj 2011 - 14:19

Unregistered1e694483
  • Unregistered1e694483
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Market finns både som fri och betalversion

Tack, jag hittade den faktiskt för en stund sen... ;)
Verkar vara en bra app. Avinstallerade faktiskt de appar jag laddade ner igår och nu har den jäveln inte hängt sig eller slagit av sig själv på en lång stund (vilket den gjort hela dan annars)....

#1128

Postad 18 maj 2011 - 15:12

Unregistered68d2427b
  • Unregistered68d2427b
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

Firefox Mobile stödjer Firefox Sync, d.v.s. du kan synka bokmärken, historik, lösenord, etc. med Firefox på din PC. Private browsing tror jag inte finns. Här kan du läsa om vad Firefox Mobile kan: http://www.mozilla.c...obile/features/

Dock är det här en tråd om SGS II så vi får nog släppa ämnet där.


Japp back 2 topic, kanon att man kan synca nått iallafall=) . Bugar o tackar.

Hade tänkt beställa s2:an på tele2:s hemsida men får se hur det blir med det eftersom "små" problem börjar dyka upp så e det skönare o ha en fysisk affär o lämna in till, istället för o skicka hit o dit hela tiden.

#1129

Postad 18 maj 2011 - 15:59

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
Börjar faktiskt störa mig på tunnheten. Ni som har köpt fodral, är den skönare att hålla i då och känns den "stabilare" i handen. Just nu känns den rätt så "hal".

#1130

Postad 18 maj 2011 - 16:01

Unregistered68d2427b
  • Unregistered68d2427b
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Multi-Process

Firefox takes advantage of new multi-core CPUs by running the browser in multiple processes. This provides a more responsive browsing experience and better battery life.

Verkar som rena klippet för S2:an ju =)

#1131

Postad 18 maj 2011 - 16:09

slippy
  • slippy
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hur ligger ni till med batteriet än så länge?
Jag är inne på tredje cykeln och andra cykeln såg ut ungefär så här:
ca 13-14 timmar på batteri(Då var det bara några procent kvar av batteriet)
  • 27% Telefonsamtal (1tim 30 min total samtal)
  • 24% Display
  • 10-12% Android OS
  • Resten av posterna några procent vardera vad jag kommer ihåg.
Ett pass löpning på 40 min där både sportstracker, spotify och blåtand användes kan tilläggas som energislukare.
Så klart vore en skärmdump av batterianvändningen att föredra då jag inte har perfekt minne men detta får vara en fingervisning iaf.

Sen så blir telefonen VÄLDIGT varm strax under kameradelen i vissa lägen, är det så för alla SGS2?

Uppdatering:
Har efter lite forumläsning avinstallerat google maps uppdatering, loggat ut från latitude, slagit av GPSn och bytt till statisk bakgrund. Har senaste uppdateringen från Samsung sedan tidigare.

Nu ser det bättre ut:
1d 4h 11m 41s på batteri. Batterinivå: 46%.

Synd bara att telefonen blir så jäkla varm ibland.

Redigerat av slippy, 21 maj 2011 - 14:18.


#1132

Postad 18 maj 2011 - 16:15

marw77
  • marw77
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Vart hittade Du den informationen?

Nån mer som hört något om detta?




Har läste det på flera ställen. Här är en chatt med Samsung

Carl: Hej. Är väldigt sugen på Galaxy S2. När släpps nästa modell med NFC och är det något mer än just det som kommer skilja modellerna åt?
Samsung: Galaxy S II med NFC kommer i sommar. Den nya modellen kommer att något tjockare, i övrigt har den samma funktionalitet.

http://www.mobil.se/...r-1.469529.html

#1133

Postad 18 maj 2011 - 16:20

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Min pausar laddningen av batteriet! Står att det e för varmt eller kallt! WTF!

#1134

Postad 18 maj 2011 - 16:24

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Har läste det på flera ställen. Här är en chatt med Samsung

Carl: Hej. Är väldigt sugen på Galaxy S2. När släpps nästa modell med NFC och är det något mer än just det som kommer skilja modellerna åt?
Samsung: Galaxy S II med NFC kommer i sommar. Den nya modellen kommer att något tjockare, i övrigt har den samma funktionalitet.

http://www.mobil.se/...r-1.469529.html


Och dessutom står det att det inte finns några planer på en modell med 32 GB. Tur att man inte väntade på den då.

Gregg: Kommer Galaxy sII med NFC även som variant med 32GB?
Samsung: Hej Gregg. Det finns ingen plan på det i dagsläget. Vill du ha mer minne kan du köpa till ett microSD-kort /Michael


Frågan rör ifs en modell med både NFC och 32 GB men svaret tolkar jag som att det inte kommer någon 32 GB-version alls (till Sverige åtminstone).

#1135

Postad 18 maj 2011 - 16:29

marw77
  • marw77
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Och dessutom står det att det inte finns några planer på en modell med 32 GB. Tur att man inte väntade på den då.



Frågan rör ifs en modell med både NFC och 32 GB men svaret tolkar jag som att det inte kommer någon 32 GB-version alls (till Sverige åtminstone).



Exakt vem vill vänta. Sedan hur viktigt är det med NFC just nu. först skall mobilerna säljas. sedan skall terminalerna ha det sedan skall bankerna godkänna det.
Jag kommer troligen ha bytt både en eller fler mobiler innan jag kommer att kunna använda det.

#1136

Postad 18 maj 2011 - 16:36

Perb
  • Perb
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0

Börjar faktiskt störa mig på tunnheten. Ni som har köpt fodral, är den skönare att hålla i då och känns den "stabilare" i handen. Just nu känns den rätt så "hal".


Jag köpte ett case mest bara för att testa men det slutade med att det sitter på, telefonen känns bättre och man får ju rätt bra skydd för den om man skulle råka slänga den i backen av nån anledning. Köpte ett sånt svart på DealExtreme, rekommenderas.

#1137

Postad 18 maj 2011 - 16:44

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Jag köpte ett case mest bara för att testa men det slutade med att det sitter på, telefonen känns bättre och man får ju rätt bra skydd för den om man skulle råka slänga den i backen av nån anledning. Köpte ett sånt svart på DealExtreme, rekommenderas.



Synd att alla skydd är så grymt fula, har aldrig sett ett snyggt skydd till nån telefon, sen brukar det bli problem om man vill ha bilhållare och liknande

#1138

Postad 18 maj 2011 - 17:49

robzter
  • robzter
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Synd att alla skydd är så grymt fula, har aldrig sett ett snyggt skydd till nån telefon, sen brukar det bli problem om man vill ha bilhållare och liknande

Har beställt silikonskydd från skal-man, blir kul och se om det är något att ha. Återkommer när jag fått det

#1139

Postad 18 maj 2011 - 18:06

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Min pausar laddningen av batteriet! Står att det e för varmt eller kallt! WTF!

#1140

Postad 18 maj 2011 - 19:23

skum
  • skum
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Verkar ju lite oroande med batteritiden som en del beskriver här, kanske ska strunta i att köpa en ändå?

#1141

Postad 18 maj 2011 - 19:35

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Segt internet e väl mitt största problem. Hoppas en fix snart...

#1142

Postad 18 maj 2011 - 19:50

robzter
  • robzter
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Verkar ju lite oroande med batteritiden som en del beskriver här, kanske ska strunta i att köpa en ändå?

Jag är då helnöjd, trots mycket pillande två dagar lätt. Undrar om dom som har problem har uppdaterat sina enheter? Jag har då fått en större uppdatering till 2.3.3 som sagt helnöjd

#1143

Postad 18 maj 2011 - 20:22

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Jag är då helnöjd, trots mycket pillande två dagar lätt. Undrar om dom som har problem har uppdaterat sina enheter? Jag har då fått en större uppdatering till 2.3.3 som sagt helnöjd


Vad e det för uppdatering?

#1144

Postad 18 maj 2011 - 20:30

amund
  • amund
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Kan någon berätta för en total novis hur man spelar upp flacfiler?

Mvh, Amund

#1145

Postad 18 maj 2011 - 20:48

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Vad e det för uppdatering?



Läs tidigare i tråden, står om den för nån eller ett par sidor sedan.

#1146

Postad 18 maj 2011 - 21:02

Keberos07
  • Keberos07
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0

Segt internet e väl mitt största problem. Hoppas en fix snart...

Det har jag då inte märkt av, tycker det är riktigt snabbt!

#1147

Postad 18 maj 2011 - 21:14

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0

Läs tidigare i tråden, står om den för nån eller ett par sidor sedan.


Du menar det som som skulle fixa auto brightness å Swype? Den enda jag hittar typ

#1148

Postad 18 maj 2011 - 21:17

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Du menar det som som skulle fixa auto brightness å Swype? Den enda jag hittar typ



Ja, antar att det är den enda, swype har tydligen ställt till en del problem läste jag nånstans, det hängde sig för en del.

#1149

Postad 18 maj 2011 - 21:29

robzter
  • robzter
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Kan någon berätta för en total novis hur man spelar upp flacfiler?

Mvh, Amund

Min spelade då .flac "out of the box"

#1150

Postad 18 maj 2011 - 21:33

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Kan någon berätta för en total novis hur man spelar upp flacfiler?

Mvh, Amund



Min spelade då .flac "out of the box"



Har för mig att det ligger som standard i 2.3.3, kan ha fel men sgs2 ska klara det iaf.
Däremot tycker jag fortfarande att poweramp är en mer kompetent spelare.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.