Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Final Fantasy XIII (Xbox 360)

480 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Final Fantasy XIII (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8 (6) 49:-
Final Fantasy XIII - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 05 februari 2009 - 18:44

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Undrar om spelet kommer att erbjuda många nyheter, även rent story-mässigt eller om det blir samma sak som de tidigare 12 fast med lite bättre grafik?
Känns som om serien gått så länge att det börjar bli lite mycket av samma sak, men det är inget som hindrar 13 från att bli spelet som återigen tillför spelglädjen och inte bara lever på namnet och karaktärerna.


skulle knappast säga att ff1-12 har samma story :blink:

#52

Postad 21 juli 2009 - 20:01

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Ojdå, här vare dött? Lite trailers kanske livar upp lite? :)

http://www.gametrail.../50338?type=wmv
http://www.gametrail.../50922?type=wmv
http://www.gametrail.../51249?type=wmv

Helt j*vla sinnessjukt snyggt :)

Ge mig ett leveransdatum nu!

#53

Postad 10 september 2009 - 22:54

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Bump :lol:

Gameplay videos

Final Fantasy 13 for Xbox 360 70 Percent Complete

With the Japanese version nearly complete development moving along for other versions.
By Garnett Lee, 08/20/2009

During our interview with Final Fantasy 13 producer Yoshinori Kitase at Gamescom he provided an update on the development of the different versions of the game. They are well into working on the game for other markets. This includes the planned Xbox 360 version for America which he estimates is now 70 percent done. He said that the game is up and running well on Microsoft's hardware but they have not started the debugging process yet.

Work on the english version of the game is also moving along well. Kitase confirmed that all the voice work has now been recorded. While it was not yet in the new demo level we saw he said that addition was right around the corner. With the detailing in the facial models he said that they are making sure to have the lip syncing correct.

For the Japanese market the PS3 version of the game now stands at 90% finished Kitase said. As they have moved into wrapping it up that has allowed them to start working simultaneously on the overseas versions.

Källa: 1up.com


Nej, det blir till att köra igenom sjuan en gång till för att spä på hypen lite... :)

#54

Postad 14 november 2009 - 11:28

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Final Fantasy XIII släpps i europa den 9e Mars 2010. ;)
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35447

#55

Postad 15 november 2009 - 20:21

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Final Fantasy XIII släpps i europa den 9e Mars 2010. :(
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35447

Sweet :P

#56

Postad 14 januari 2010 - 12:38

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
http://www.fz.se/fil...launch-trailer/
Ny trailer, där dom även pratar engelska. :)
Tyckte trailern var lite sådär först, men efter tittat på den igen så längtar man till den 9e Mars. =)

#57

Postad 14 januari 2010 - 13:57

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/fil...launch-trailer/
Ny trailer, där dom även pratar engelska. :)
Tyckte trailern var lite sådär först, men efter tittat på den igen så längtar man till den 9e Mars. =)

såg den igår på gt.. får väl se om det blir köp till release eller om man bilr tvungen att köpa till ps3 då det inte lär vara japanskt tal med i 360 versionen :P

#58

Postad 15 januari 2010 - 00:05

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0

såg den igår på gt.. får väl se om det blir köp till release eller om man bilr tvungen att köpa till ps3 då det inte lär vara japanskt tal med i 360 versionen :)


Sant, som tur är (enligt mig) slipper man japanskt tal. Inget ont sagt om Japaner, men de tenderar att ha för mesiga (omanliga) röster för att de ska passa karaktärerna (undantag finns). Blir därför ett köp till 360, när priset gått ner rejält som kompensation för de delar av spelet som de plockat bort för att sedan kunna sälja som expansion/DLC.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=36221

#59

Postad 15 januari 2010 - 08:52

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Sant, som tur är (enligt mig) slipper man japanskt tal. Inget ont sagt om Japaner, men de tenderar att ha för mesiga (omanliga) röster för att de ska passa karaktärerna (undantag finns). Blir därför ett köp till 360, när priset gått ner rejält som kompensation för de delar av spelet som de plockat bort för att sedan kunna sälja som expansion/DLC.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=36221

dock är det ju lite så att Voice actors i japan är mer seriösa än västerländska diton då det ju faktiskt är en hel yrkeskår i japan ( video games, anime osv ). Men smaken är ju som baken :)

#60

Postad 15 januari 2010 - 10:51

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Brukar föredra japansk tal + subtitles. Inte för att jag märker att de japanska är bättre, utan mer att det blir inte lika tydligt hur dåliga de är om man inte förstår dem. :)

När det är engelska hör man ju tydligt när de betonar fel ord, spelar över odyl...

#61

Postad 15 januari 2010 - 11:57

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

  • 519 inlägg
  • 0

Brukar föredra japansk tal + subtitles. Inte för att jag märker att de japanska är bättre, utan mer att det blir inte lika tydligt hur dåliga de är om man inte förstår dem. :)

När det är engelska hör man ju tydligt när de betonar fel ord, spelar över odyl...

Tycker detsamma. Gifv japanskt tal och subtitles

#62

Postad 15 januari 2010 - 14:39

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Japp, det gör han.


har han blivit utlånad från mistwalker eller vad? :)


Tycker detsamma. Gifv japanskt tal och subtitles


det hoppas jag det kommer finnas, lär ju finnas, frågan bara på vilken version ps3/xbox :)
på samma sätt som att det är helt värdelöst att kolla dubbad anime liksom ^^

#63

Postad 15 januari 2010 - 15:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

har han blivit utlånad från mistwalker eller vad? :)

Eheh, det är ju inte som att han är bunden till Mistwalker och då skulle han gjort det:

Uematsu continues to attend Final Fantasy concerts and is currently at work on Final Fantasy XIII's main theme and The Black Mages' third album.


Han håller också på med FFXIV-musiken:

Uematsu-sama originaly would compose the main theme for Final Fantasy XIII but because he was too busy with “other works” (=FFXIV) he passed the main theme to Masashi Hamauzu


http://the13thcrysta...su-sheet-music/

Han har även gjort temat till Brawl så han rör sig rätt fritt.

Redigerat av Zoiler, 15 januari 2010 - 15:28.


#64

Postad 15 januari 2010 - 16:44

Unregistereda045a76e
  • Unregistereda045a76e
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

det hoppas jag det kommer finnas, lär ju finnas, frågan bara på vilken version ps3/xbox :)
på samma sätt som att det är helt värdelöst att kolla dubbad anime liksom ^^

ps3 borde få plats med japanskt ljudspår, xbox tror jag inte på, möjligtvis som DLC.

#65

Postad 24 januari 2010 - 17:40

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Final Fantasy XIII Limited Collector's Edition

*FINAL FANTASY XIII Original Sound Selection: a soundtrack CD including a selection of tunes from the game, especially chosen for this Limited Collector’s Edition by composer Masashi Hamauzu. The CD is presented inside a slipcase featuring artwork from FINAL FANTASY XIII, with liner notes written by the composer himself.

* The World of FINAL FANTASY XIII: an exclusive hardback book featuring characters artwork, CG rendered images and environments from across the game production.

* Exclusive Art Prints: 3 highly collectable art prints showing artwork of the Eidolons, powerful summoned allies of the lead playable characters of FINAL FANTASY XIII.

*Unique 'Brand of the l'Cie' decal: Collectible decal featuring this most iconic symbol from the game storyline.


Larry Sparks, Vice President Brands PAL Region of Square Enix Ltd. comments, “FINAL FANTASY XIII is one of the most anticipated entertainment releases of all time and we’re pleased to announce this LIMITED COLLECTOR’S EDITION for fans across PAL territories, the contents of which have been individually selected by the FINAL FANTASY XIII development team.”


Square Enix Unveils Final Fantasy XIII Limited Collector's Edition

www.finalfantasy13game.com

#66

Postad 24 januari 2010 - 23:00

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

ps3 borde få plats med japanskt ljudspår, xbox tror jag inte på, möjligtvis som DLC.


Det är inte japanskt ljud på USA/EU versionerna. Då får ni beställa japan versionen.

#67

Postad 25 januari 2010 - 00:05

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0

dock är det ju lite så att Voice actors i japan är mer seriösa än västerländska diton då det ju faktiskt är en hel yrkeskår i japan ( video games, anime osv ). Men smaken är ju som baken :)


Det finns seriösa Voice actors i väst också, problemet är väl att de generellt sett är dyrare att anlita och är upptagna, billigare att låta
"random studioanställd" göra alla röster :)
Japanska kan ha bra inlevelse, det är väldigt sant, men problem som att man inte förstår vad de säger och att vissa tenderar att ha alldeles för ljus röst för karaktären (10-årig tjejs röst till Arnold-klon, nej tack). Bara en sådan sak som att missa vackra filmsekvenser för att man "måste" läsa undertexterna borde vara brottsligt :P

Jag är dock övertygad om att det kommer att bli ett bra spel, känns som om det blir ett J-RPG där man inte på förhand kan story/är en klon av tidigare spel, är väldigt sugen på att testa spelet kan jag säga :)

#68

Postad 25 januari 2010 - 08:18

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Eheh, det är ju inte som att han är bunden till Mistwalker och då skulle han gjort det:



Han håller också på med FFXIV-musiken:



http://the13thcrysta...su-sheet-music/

Han har även gjort temat till Brawl så han rör sig rätt fritt.


ah det är helt korrekt, jag som missuppfattat lite information tydligen bara :) Han har ett eget företag som heter Smile Please och frilansar och gör musik lite hit och dit :)

#69

Postad 25 januari 2010 - 09:47

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
MVH

Bifogad fil(er)



#70

Postad 25 januari 2010 - 12:14

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

MVH

MUMMA!

Klämde i FFVII igår, det förtjänar en genomspelning innan man hugger tänderna i XIII :)

#71

Postad 27 januari 2010 - 19:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
2/4 av ABDN.

Bottom line: Final Fantasy XIII is “often as exciting as finding an email from a real human being in your spam folder”.



#72

Postad 27 januari 2010 - 22:07

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0

Japanska kan ha bra inlevelse, det är väldigt sant, men problem som att man inte förstår vad de säger och att vissa tenderar att ha alldeles för ljus röst för karaktären (10-årig tjejs röst till Arnold-klon, nej tack).


Precis vad jag skulle säga. Du tog orden ur min mun :D

Spelar mycket hellre med Amerikanska röster än Japanska. Men smaken är som baken...

#73

Postad 27 januari 2010 - 22:14

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0

2/4 av ABDN.


Det var den längsta recension jag någonsin läst. Tror Tim Rogers att någon orkar läsa genom allt. Han har nog lika mycket text i recensionen som spelet i sig innehåller :D

#74

Postad 27 januari 2010 - 22:41

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Det var den längsta recension jag någonsin läst. Tror Tim Rogers att någon orkar läsa genom allt. Han har nog lika mycket text i recensionen som spelet i sig innehåller :D


Jesus!
Var inte dåliga Wall Of Text.
Och att hitta email från människor e ju fan skitspännande. :P

#75

Postad 27 januari 2010 - 23:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Det var den längsta recension jag någonsin läst.


this review was, like many other action button reviews, written (giving away big secret ahead) while actually playing the game. however, i wrote it mostly during the post-game segment, just grinding around and blasting mission monsters.

you see, pausing the game, opening my laptop, tabbing over to google docs, and typing a few words about the game while i’m playing it has become an indispensable part of actually playing a game, for me.

so, in short, its insane length is a direct result of:

1. the amount of time i spent actually playing this game (a whopping 88 hours)

2. the fact that i type about as fast as i can put together a thought with any degree of shape to it

3. typing is about as fun as just plain thinking, for me


Känns enklare (och snabbare) att spela spelet själv istället faktiskt :D

#76

Postad 27 januari 2010 - 23:55

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Det var den längsta recension jag någonsin läst. Tror Tim Rogers att någon orkar läsa genom allt. Han har nog lika mycket text i recensionen som spelet i sig innehåller :P

Bifogad fil  Namnl_s.jpg   24,67K   0 Antal nerladdningar
:lol: :D :D :D :P :P :P

#77

Postad 28 januari 2010 - 06:48

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Snacka inte skit om tim rogers. :D

Hans recensioner är ju skithärliga.

Leta upp hans CoD4 review tex. :P

#78

Postad 28 januari 2010 - 10:09

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Snacka inte skit om tim rogers. :D

Hans recensioner är ju skithärliga.

Leta upp hans CoD4 review tex. :P

Jo, den är säkert bra... Om man nu orkar läsa hela :P
Men jag menar 33 sidor?!?!? Du skulle ju kunna skriva en walktrough på färre sidor! :P

#79

Postad 28 januari 2010 - 16:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Du skulle ju kunna skriva en walktrough på färre sidor! :P

Eller en bok =P.

#80

Postad 28 januari 2010 - 18:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Dagens ungdom. Om det inte är korta meningar avbrutna med färgglada bilder efter varje paragraf så blir ni förvirrade...

#81

Postad 28 januari 2010 - 19:12

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Dagens ungdom. Om det inte är korta meningar avbrutna med färgglada bilder efter varje paragraf så blir ni förvirrade...

B) :P

#82

Postad 29 januari 2010 - 17:46

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Förhandsboka på Gamestop, 199kr +2spel, så får man en kalender på köpet.

Redigerat av Really, 29 januari 2010 - 17:46.


#83

Postad 19 februari 2010 - 11:36

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Läste på Aftonbladet.se att dom recenserat FFXIII i tidningensversionen idag, ingen som köpt på sig en Aftonbladet idag och vet vad dom gav? :D

#84

Postad 19 februari 2010 - 18:28

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Varit och köpt Aftonbladet nu. :D
4/5 fick Playstation 3-versionen.

----
Hironobu Sakaguchi döpte sitt spel till "Final Fantasy" eftersom han trodde att det skulle bli hans sista. Han hade rätt. Sånär som på 53 uppföljare. "Final Fantasy XIII" är kulmen på två årtionden som förvandlat Sakaguchis desperata sista satsning till miljardindustri och spelteknisk stormakt. Det tog sex år att utveckla. Budgeten vägde in på närmare 100 miljarder yen, 100 personer har jobbat heltid bara med mellansekvenserna. Square Enix har redan klargjort att det inte är imligt att utveckla fler spel på det här sättet. Ingen är förvånad.
Och spelvärldens svar på barocken tar slut som man hade kunnat förvänta sig: i en gnistrande kanonad av eld, demoner, blixtrar, kristaller och blanklackerade luftskepp. Det märks att det här är ett spel som inte har något kvar att förlora, som inte räds några risker, som kastar sig rakt ut för stupet bara för att se var det landar. Striderna - små taktiska underverk - har i sin visuella intensitet inspirerats av "Halo" och "Call Of Duty". Själva äventyret är mer linjärt än seriens NES-debut från 1987. Här finns i stort sett bara historieberättandet och striderna kvar. Och det räcker. Karaktärerna behöver inte säga rakt ut vad det känner eftersom det redan står skrivet i deras ansikten. Där finns osäkerhet, det flackande blickarna, läppar som formar halva ord för att sedan gejda sig. De där små nyanserna soom gör en människa mänsklig.
Resan man gör tillsammans med dem är ett spektakel som får "Avatar" att se sparsmakad ut. Tindrande kristalliserade hav, grönskimrande grottor, djungler av hotfull högteknologi. Många kommer störa sig på att all denna briljans är fångad i vad som känns i en enda lång korridor. Andra kommer sörja att vi kanske aldrig mer får se ett japanskt rollspel så fullkomligt skita i både budgetar och konventioner. Men en sak är säker. "Final Fantasy" kunde knappast ha valt en vackrare väg till pärlporten.

*Striderna i "Final Fantasy XIII" är obarmhärtigt snabba, och bygger på att man närsomhelst kan byta karaktärsklass. Uppgraderingssytemet för tankarna till "FFX" och "FFXII".

#85

Postad 22 februari 2010 - 21:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Första 10 minuterna finns att se hos msxbox.world

#86

Postad 23 februari 2010 - 08:25

Unregistered58e1bdab
  • Unregistered58e1bdab
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Måste bara dyka in och säga att FF4 var det första i serien jag spelade. 15 bast och ett inlånat SNES. **** vad bra det var. Och det hade inget med grafik att göra! Sedan des har jag inte spelat igenom en enda titel =)

#87

Postad 23 februari 2010 - 15:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Måste bara dyka in och säga att FF4 var det första i serien jag spelade. 15 bast och ett inlånat SNES. **** vad bra det var. Och det hade inget med grafik att göra! Sedan des har jag inte spelat igenom en enda titel =)

Final Fantasy 4 på NDS är riktigt bra även idag ;)

#88

Postad 24 februari 2010 - 15:23

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jahapp... Då var helgen upptagen...

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  ff.jpg   41,69K   0 Antal nerladdningar


#89

Postad 24 februari 2010 - 16:11

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
OMG
Maximm din ######! :lol:
1timmes färd till Lund, ska bara dra ihopa en rånareluva också, sen sekunden du öppnar dörren så jäklar. :)
Och det är nu man kommer ihåg att ens Xbox inte funkar.... No trip till Lund for me.

Redigerat av Really, 24 februari 2010 - 16:13.


#90

Postad 24 februari 2010 - 16:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Åhå, så tidigt. Då får jag fråga om jag kan få en också :)

#91

Postad 24 februari 2010 - 16:50

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Tycker jag du ska göra. Är väl din typ av spel till 100% eller :) ?

#92

Postad 24 februari 2010 - 16:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Japp, RPG gillas :)

Fast jag har faktiskt bara spelat FF 3, FF4 och FF10 i serien. FFX är ju så grymt bra.

#93

Postad 24 februari 2010 - 17:01

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Då var helgen upptagen...

Sug :) :lol:

#94

Postad 24 februari 2010 - 17:18

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Själv har jag bara 10h ff7 och 50% ff8 bakom mig.

Haha, jag älskar JRPG-dialogerna alltså. De består till hälften av suckande. Istället för att vara tysta suckar och stönar de oavbrutet :). Uhgh aah ooh ehh ouhh muuuuhh osv. Hela tiden.

#95

Postad 24 februari 2010 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Haha, jag älskar JRPG-dialogerna alltså. De består till hälften av suckande. Istället för att vara tysta suckar och stönar de oavbrutet :). Uhgh aah ooh ehh ouhh muuuuhh osv. Hela tiden.

...

:lol:

#96

Postad 24 februari 2010 - 20:08

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Var väl rätt trevligt än så länge. Hunnit plita ner två timmar innan bandyn och det är helt okej. Gillar mekaniken då den går snabbt och man kan välja att smyga förbi fiender om man inte orkar slåss vilket är super.

Levelsystemet är lite märkligt och tar lite tid att vänja sig vid, bara hunnit titta på det en gång. Storyn namedroppar lite väl mycket för min smak, som att läsa Toliken eller nåt, men annars funkar den. Karaktärerna är softa, men inga FFVII känslor än tyvärr. Hoppas det kommer sen!

#97

Postad 27 februari 2010 - 20:45

13th Marine
  • 13th Marine
  • Beroende

  • 1 103 inlägg
  • 0
Nu ska vi se här... Vilket hus bodde nu maximm i... Jag har alltså en kopia av FFXIII inom ett par hundra meter från mig...

Kanske ska ta och klara FFX istället för att sitta och vara bitter...

#98

Postad 27 februari 2010 - 23:21

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Hur går det Maximm? Något du vill dela med dig utan att avslöja för mycket? Hur är fighterna? :P

#99

Postad 28 februari 2010 - 00:38

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Jodå, fighterna tuffar på! Det finns möjlighet att i stora drag automatisera fighterna för att göra det mer spänannde för spelare som mig, medan de mer insatta kan utsätta sig för lite mer avancerad kontroll och sedan få de dära 10% extra.

Fighterna handlar väldigt mycket om klasskifte iom paradigm shift för att sedan mynna ut i bästa kombovägen för att få en fiende in i stagger där skada ökar markant. Det är enkelt, spännande och roligt på samma gång, även om det ibland kan bli lite väl mycket. Kul är att spelet matar på med olika kombinationer av fiender och nya fiender hela tiden, så någon egentlig grind lider man inte av...

#100

Postad 28 februari 2010 - 20:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jodå, fighterna tuffar på! Det finns möjlighet att i stora drag automatisera fighterna för att göra det mer spänannde för spelare som mig, medan de mer insatta kan utsätta sig för lite mer avancerad kontroll och sedan få de dära 10% extra.

Fighterna handlar väldigt mycket om klasskifte iom paradigm shift för att sedan mynna ut i bästa kombovägen för att få en fiende in i stagger där skada ökar markant. Det är enkelt, spännande och roligt på samma gång, även om det ibland kan bli lite väl mycket. Kul är att spelet matar på med olika kombinationer av fiender och nya fiender hela tiden, så någon egentlig grind lider man inte av...


Låter som en blandning av XI och XII när det gäller striderna.
Blir nog bra.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.