Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#8951

Postad 08 juni 2017 - 10:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Askungen rimligen blir ps3:an mer värdefull av att det inte går.

#8952

Postad 08 juni 2017 - 10:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Askungen rimligen blir ps3:an mer värdefull av att det inte går.

 

Vadå menar du? Den är snorbillig, att få bort en plats i bänken hade nog vart viktigare för honom.



#8953

Postad 08 juni 2017 - 11:08

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Vadå menar du? Den är snorbillig, att få bort en plats i bänken hade nog vart viktigare för honom.


Så är det har 7 enheter+ tv :))

#8954

Postad 08 juni 2017 - 11:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Vadå menar du? Den är snorbillig, att få bort en plats i bänken hade nog vart viktigare för honom.

Jag menar om han ska sälja naturligtvis. Nostalgigamers måste köpa PS 3. Jag är nästan sugen på köpa en för min är så högljudd och har ett stort musikbibliotek låst till den.

#8955

Postad 08 juni 2017 - 12:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag menar om han ska sälja naturligtvis. Nostalgigamers måste köpa PS 3

 

Ja men de kostar inget, de går för 3-400 på Tradera med massa spel om man har lite tur. De är väldigt billiga eftersom de såldes i över 100 milj ex.

 

Hur som helst behöver han ju den själv.



#8956

Postad 08 juni 2017 - 13:16

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Han får behålla den en 20 år till

#8957

Postad 08 juni 2017 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Hehe, för det första lär inte priset stiga särskilt mycket i vilket fall, bara till att titta på de konsoler som släpptes runt -97. Och för det andra kommer de att emulera PS3 på PC utan problem vid det laget  :)



#8958

Postad 15 juni 2017 - 14:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Har vi nån tråd för Spiderman PS4? Forumets superba och eminenta sökfunktion ger bara filmtrådar. Här är en fanmade trailer.

 

http://www.youtube.com/watch?v=exRcwPKHqVE

 

Spider-Man såg grymt ut på E3 imo.



#8959

Postad 15 juni 2017 - 18:10

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

brukar spidermanspelen vara bra?



#8960

Postad 15 juni 2017 - 18:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

brukar spidermanspelen vara bra?

 

Sådär... brukar vara runt 6-7 av 10 med några undantag.

 

Men tidigare spel är inte relevanta nu eftersom Marvel har börjat fatta att spel är stort och har börjat satsa på mediet, på samma sätt som de har börjat göra grymma TV-serier som alla har anknytning till varandra.

 

Spiderman är ett exklusivt samarbete med Sony och det är skaparna av Infamous som gör det. Normalt brukar de hyra ut licensen till typ Activision eller nåt som skickar det till några medelutvecklare som måste göra ett spel till lanseringen av en ny film.

 

Men den här gången är det ett spel med stor budget av en välkänd utvecklare på en exklusiv konsol utan koppling till någon film - det är ett nytt avsnitt i franchisen som kan liknas vid en biofilm.

 

Det var bara runt två år sedan som Marvel började med det här nya direktivet, så Spiderman är ett av de första spelen som kommer från det. Hoppas det blir bra, av det jag såg så är det definitivt mer ambitiöst än tidigare iaf.



#8961

Postad 15 juni 2017 - 18:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Spiderman är ett exklusivt samarbete med Sony och det är skaparna av Infamous som gör det. Normalt brukar de hyra ut licensen till typ Activision eller nåt som skickar det till några medelutvecklare som måste göra ett spel till lanseringen av en ny film.

Skaparna av Ratchet&Clank, Resistance.. :)

Oavsett budget och utvecklare är det ett spel om världens sämsta superhjälte...

#8962

Postad 15 juni 2017 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Skaparna av Ratchet&Clank, Resistance.. :)

 

Blandar alltid ihop Suckerpunch och Insomniac -_-.

 

Plus att det vore ju mer logiskt med Suckerpunch med tanke på, öh, typ samma spel. Men Insomniac är bättre utvecklare åas.

 

världens sämsta superhjälte... 

 

 

Dårå?



#8963

Postad 15 juni 2017 - 22:10

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 008 inlägg
  • 0

brukar spidermanspelen vara bra?

 

 

Inte detta iaf  ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=AGXnTKiOgPw



#8964

Postad 13 augusti 2017 - 16:47

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Är det värt att köpa en PS4 för Bloodborne, Nioh och Last Guardian? Eventuellt är Horizons också intressant?

 

Har duktig beslutsångest. Det blir 4000 - 5000 kr beroende på PS4-modell.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 13 augusti 2017 - 16:50.


#8965

Postad 13 augusti 2017 - 17:35

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Är det värt att köpa en PS4 för Bloodborne, Nioh och Last Guardian? Eventuellt är Horizons också intressant?

 

Har duktig beslutsångest. Det blir 4000 - 5000 kr beroende på PS4-modell.

 

Bara Horizon och Uncharted 4 tycker jag gör den värd att köpa. Om du inte haft PS3 tidigare finns det även en hel del remasters som är värda att spela såsom Uncharted 1-3 och The Last of Us.



#8966

Postad 13 augusti 2017 - 19:19

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Bara Horizon och Uncharted 4 tycker jag gör den värd att köpa. Om du inte haft PS3 tidigare finns det även en hel del remasters som är värda att spela såsom Uncharted 1-3 och The Last of Us.

Jag har haft en PS3 och spelade mig less på den mellan 2008 och 2015. 

Är Pro värd den extra tusenlappen? Annars har slim en behändigare storlek. Jag äger inte en 4k TV och kommer inte att köpa en förrän alla streamingtjänster stödjer sånt.



#8967

Postad 13 augusti 2017 - 19:26

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Ska du spela The Last Guardian så har det enormt med latens, åtminstone på Ps4 Pro. Så mycket att jag sålde det efter bara någon halvtimmes spelande.

 

Angående Pro så är det ytterst individuellt. Om du tvekar men ändå känner att prisskillnaden inte är av vikt kan du lika gärna köpa en Pro. Jag hade nog klarat mig med min gamla Ps4 även om vissa spel fick klart bättre prestanda.



#8968

Postad 13 augusti 2017 - 19:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag har haft en PS3 och spelade mig less på den mellan 2008 och 2015. 

Är Pro värd den extra tusenlappen? Annars har slim en behändigare storlek. Jag äger inte en 4k TV och kommer inte att köpa en förrän alla streamingtjänster stödjer sånt.

 

Innan Pro släpptes, om man bara ser till prisskillnaden mellan Slim och Pro relativt prestandaskillnaden, så hade jag sagt att det är värt det med Pro, men efter att ha levt i verkligheten och sett stödet för Pro-titlarna så vet jag inte om jag skulle säga att det är det.

 

Där XBX ska stödja downsampling i alla spel är det upp till utvecklarna på Pro, vilket gjort att vissa spel utan någon förklaring inte har haft det.

 

TLG hade jag inga problem med latens, märkte inte ens av det, däremot är frameraten överlägsen på Pro, eller var det iaf när jag spelade. Horizon ser bättre ut på Pro, men om det är värt pengarna är ju individuellt.



#8969

Postad 14 augusti 2017 - 14:43

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Jag tycker det är svårmotiverat att köpa en konsol för för bara ett eller ett par spel. Men om man ska göra det så skulle det fan vara för bloodborne, det är det bästa jag har spelat. Horizon är också väldigt väldigt bra.

#8970

Postad 14 augusti 2017 - 18:00

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Köpte en vit slim till slut. För mellanskillnaden fick jag Bloodborne+DLC, Nioh+DLC, Last Guardian och Horizon Zero Dawn med den pågående rean på PSN.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 14 augusti 2017 - 18:00.


#8971

Postad 14 augusti 2017 - 18:17

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

  • 955 inlägg
  • 0
Ha så kul!

#8972

Postad 15 augusti 2017 - 16:19

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Tack, det kommer nog ta sin tid att tröska igenom. Får se om jag är klar till nästa sommar. :)

#8973

Postad 16 augusti 2017 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 1

Köpte en vit slim till slut. För mellanskillnaden fick jag Bloodborne+DLC, Nioh+DLC, Last Guardian och Horizon Zero Dawn med den pågående rean på PSN.

Helt rätt att köpa Slim. Jag var tveksam till att rekommendera en Pro redan innan, men för ett par dagar sedan slocknade min utan att jag ens gjorde nåt, den var bara på i menyn. Förmodligen överhettad. Black screen of death och blått blinkande ljus som tydligen många har fått. Kan inte ens gå in i safeläget.

 

https://www.youtube.com/watch?v=j7DTDDZIK6Y

 

Ett problem de hade redan med basversionen (och som jag säkert får på den också, tur jag hade kvar min gamla), bra att de inte åtgärdar sina gamla problem på sin splitternya "Pro"-konsol.

 

Kan vara det sämsta köpet jag gjort, antingen Pro eller PSVR. 4 500 och knappt märkbar grafisk uppdatering, ful som stryk, inte tystare, snarare mer högljudd, varm nog för att smälta uppenbarligen (fastän den står mitt i det fria). Nu har jag visserligen garanti men ändå. Kommer inte rekommendera den till någon iaf, t o m min 360 höll längre än ett halvår trots RROD-problemen.

 

Smart av MS att satsa på vattenkylning med X iaf, känns säkrare.



#8974

Postad 16 augusti 2017 - 22:05

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Helt rätt att köpa Slim. Jag var tveksam till att rekommendera en Pro redan innan, men för ett par dagar sedan slocknade min utan att jag ens gjorde nåt, den var bara på i menyn. Förmodligen överhettad. Black screen of death och blått blinkande ljus som tydligen många har fått. Kan inte ens gå in i safeläget.

https://www.youtube....h?v=j7DTDDZIK6Y

Ett problem de hade redan med basversionen (och som jag säkert får på den också, tur jag hade kvar min gamla), bra att de inte åtgärdar sina gamla problem på sin splitternya "Pro"-konsol.

Kan vara det sämsta köpet jag gjort, antingen Pro eller PSVR. 4 500 och knappt märkbar grafisk uppdatering, ful som stryk, inte tystare, snarare mer högljudd, varm nog för att smälta uppenbarligen (fastän den står mitt i det fria). Nu har jag visserligen garanti men ändå. Kommer inte rekommendera den till någon iaf, t o m min 360 höll längre än ett halvår trots RROD-problemen.

Smart av MS att satsa på vattenkylning med X iaf, känns säkrare.

vid överhettning skall du få rött blinkande ljus.
Låter snarare som apun som dålig kontakt oxid eller sprucken lödning ett vanligt fel på alla ps4 modeller.

De 5 vanligaste felen på ps4
https://www.youtube....UuOQ_IU

Redigerat av jimjans, 16 augusti 2017 - 22:13.


#8975

Postad 17 augusti 2017 - 00:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Kanske går att baka i ugn xbox 360 style :D



#8976

Postad 17 augusti 2017 - 09:30

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Helt rätt att köpa Slim. Jag var tveksam till att rekommendera en Pro redan innan, men för ett par dagar sedan slocknade min utan att jag ens gjorde nåt, den var bara på i menyn. Förmodligen överhettad. Black screen of death och blått blinkande ljus som tydligen många har fått. Kan inte ens gå in i safeläget.

 

...

 

Smart av MS att satsa på vattenkylning med X iaf, känns säkrare.

Aj då. Hoppas returärendet går smidigt.

 

Jag är också glad att jag köpte en slim. Storleken gör att jag får plats med den utan att behöva mecka. Provade Bloodborne lite lätt igår. Jag upplevde inga framedippar eller något. Det var bara upplösningen som kändes låg, men ingen fara. Det är bara för att jag spelar Dark Souls 3 på PC samtidigt i 1440 som jag upplever det. Blir nog att spela klart Dark Souls 3 först. Vill inte jobba in två spelkontroller samtidigt.


Redigerat av Unregisterede32cf070, 17 augusti 2017 - 09:30.


#8977

Postad 23 augusti 2017 - 12:12

DmD
  • DmD
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 0

Köpte en ny pro i mars i år, har en 500 gb ssd installerad i den, och den står öppet med gott om luft flöde på alla sidor. Kör spel helt digitalt utan fysiska skivor. 

 

UC4 och TLOU:RM gör att fläkten/maskinen börjar låta som ett jet plan, och konsolen blir väldigt varm på ovansidan också. Konsolen låter så pass mycket att den i princip överröstar tv ljudet (om det inte är nån stop action), och jag sitter ca 3m ifrån tv och konsol. Det spelar ingen roll om jag kör 1080p signal eller 4k signal.

 

Än så länge har maskinen aldrig stängt av sig själv men jag känner en viss rädsla varje gång jag ska dra på den och spela något av spelen. Jag är intresserad av HZD och nya UC4 liret samt de kommande riktigt krävande och pro enhanced spelen (vad därför jag köpte en pro och sålde vanliga PS4:a) men pallar fan inte att lira dom på en maskin som låter så här pass mycket. 

 

Nån som vet vad garantin säger om detta? 

 

Efter lite googling verkar Pro modellen lida av panel lotteri fast fläkt lotteri.. :(



#8978

Postad 23 augusti 2017 - 12:28

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Köpte en ny pro i mars i år, har en 500 gb ssd installerad i den, och den står öppet med gott om luft flöde på alla sidor. Kör spel helt digitalt utan fysiska skivor. 

 

UC4 och TLOU:RM gör att fläkten/maskinen börjar låta som ett jet plan, och konsolen blir väldigt varm på ovansidan också. Konsolen låter så pass mycket att den i princip överröstar tv ljudet (om det inte är nån stop action), och jag sitter ca 3m ifrån tv och konsol. Det spelar ingen roll om jag kör 1080p signal eller 4k signal.

 

Än så länge har maskinen aldrig stängt av sig själv men jag känner en viss rädsla varje gång jag ska dra på den och spela något av spelen. Jag är intresserad av HZD och nya UC4 liret samt de kommande riktigt krävande och pro enhanced spelen (vad därför jag köpte en pro och sålde vanliga PS4:a) men pallar fan inte att lira dom på en maskin som låter så här pass mycket. 

 

Nån som vet vad garantin säger om detta? 

 

Efter lite googling verkar Pro modellen lida av panel lotteri fast fläkt lotteri.. :(

Det är väl bara att prova med att reklamera, min låter inte särakilt mycket vad jag än spelar..



#8979

Postad 23 augusti 2017 - 16:52

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 008 inlägg
  • 0

Efter lite googling verkar Pro modellen lida av panel lotteri fast fläkt lotteri.. :(

 

Det verkar så.Jag hade tur denna gången, och otur när jag köpte min första PS4.

 

Pron låter en del ibland, men inte alls som den gamla. Fast varm blir den, den har ju AMD APU ;) 



#8980

Postad 26 augusti 2017 - 13:52

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Jag vet inte var du fått det ifrån. :) Kylplatta är nu inköpt och provad. PS4 låter fortfarande som en hårtork emellanåt, men inte alls lika ofta som utan kylplattan. 99 väl investerade kronor!

Nu har de ju slutat sälja dessa, typ.
Hur pass nöjd är du med kylplattan? Något man själv borde skaffa?

Redigerat av MartinAberg, 26 augusti 2017 - 13:52.


#8981

Postad 26 augusti 2017 - 21:22

magebarf
  • magebarf
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Nu har de ju slutat sälja dessa, typ.
Hur pass nöjd är du med kylplattan? Något man själv borde skaffa?

Hmm, jag tror modellen Vincent pratade om i inläggen tidigare fortfarande finns och säljs för samma pris...

Alla butiker i närheten av mig verkar ha den i lager i alla fall, och deras web-butik verkar också ha exemplar att sälja:

https://www.kjell.co...till-15--p98982



#8982

Postad 28 augusti 2017 - 09:02

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Hmm, jag tror modellen Vincent pratade om i inläggen tidigare fortfarande finns och säljs för samma pris...
Alla butiker i närheten av mig verkar ha den i lager i alla fall, och deras web-butik verkar också ha exemplar att sälja:
https://www.kjell.co...till-15--p98982

Tänkte mer på NetOnNet-versionen, blir en Kjell-version i eftermiddag så får vi se hur den känns.

#8983

Postad 14 september 2017 - 21:56

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0

Är det bara jag sm har stora problem med slött internet på ps4? Det har blivit allt svårare att kunna se netflix, hbo osv för att den buffrar hela tiden och att ladda ner spel och dylikt har den fått göra medan jag har gjort annat. Nu ikväll togs det dock till en ny nivå när det inte går starta youtube-klipp över huvud taget utan den tycker jag ska kontrollera nätverksanslutningen. 

Jag ligger på runt 30kbps i nedladdning både på bredbandskollen och i den inbyggda kollen, uppladdningen går dock snabbare. Telefon, dator och dylikt går i vanlig hastighet. Jag har startat om routern och testat det mesta jag kommer på men utan några större resultat, ibland går hastigheten upp något men dyker lika snabbt igen. Är det bara att låta min ps4 bli gammal och slö i väntan på ps5 (jag spelar nästan aldrig online ändå och har andra enheter att streama från) eller finns det något känt knep för att lösa problemet?



#8984

Postad 15 september 2017 - 13:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Är det bara jag sm har stora problem med slött internet på ps4?

 

Nä jag märkte det när jag laddade ner PC2, det tog ju för f-n en hel dag. Löjligt. Har inte haft några problem innan och har inte bytt ut några enheter som kan påverka.



#8985

Postad 15 september 2017 - 15:09

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 008 inlägg
  • 0

Wifin i PS4 är sämre än sämst.

 

Vid samma avstånd från routern:

Macbook Pro 2015 13": 120Mbit/s

iPhone 7 Plus: 115Mbit/s

iPad Air (första modellen): 110MBit/s

8 år gammal HP 6730s laptop: 80Mbit/s

PS4 Slim: 0,5Mbit/s

 

Fick sätta en accesspunkt i rummet intill för att den skulle funka.

 

PS4 Pro är lite bättre, men inte bra den heller. Det gäller att ha den nära accesspunkten/routern. Sen blir det ju värre av att PSN ofta är segt med.



#8986

Postad 15 september 2017 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Wifin i PS4 är sämre än sämst.

 

Jag kör kabel, men har inte haft några problem på flera år. Läste någon på gaf som hade problem med PC2 också.

 

De sa för övrigt till honom att pausa nedladdningen och köra igång igen några gånger och då gick det bättre. Gammalt knep som aldrig funkat för mig men.


Redigerat av Zoiler, 15 september 2017 - 15:44.


#8987

Postad 16 september 2017 - 00:50

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Tack för era svar. Jag slutar felsöka och skaffar en accesspunkt ifall jag blir intresserad av onlinespelande helt enkelt

#8988

Postad 17 september 2017 - 19:05

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Jag har ca 30Mbit/s på min Ps Pro med 5ghz och bara 50Mbit lina ut.

Har ca 4 meter till routern(asus nånting) med en vägg mellan, har inga större problem med min Wifi.


Redigerat av JohnnyMann, 17 september 2017 - 19:05.


#8989

Postad 19 september 2017 - 07:02

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

2017-PlayStation-Japan-Press-Conference_08-29-17.jpg

 

Kickar igång kl 09:00.



#8990

Postad 01 oktober 2017 - 18:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Stöder inte PS 4 Pro RGB måste man köra YUV 420 i 4K? 


Redigerat av oqvist, 01 oktober 2017 - 18:33.


#8991

Postad 02 oktober 2017 - 13:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Stöder inte PS 4 Pro RGB måste man köra YUV 420 i 4K?

Den kirrar 4K RGB.

#8992

Postad 02 oktober 2017 - 15:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Den kirrar 4K RGB.

Hur i hela friden får man igång det på en philips OLED då... Antar de måste ny firmware för PS 4 för att fatta vilken tv modell jag har?



#8993

Postad 03 oktober 2017 - 07:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Du har slagit på HDMI Ultra HD på TV:n och kört Videoinställningarna igen, från början? Och du har kopplat PS4 direkt till tv?



#8994

Postad 03 oktober 2017 - 10:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Kopplat direkt till tvn alla p
HDMI portar ska stödja uhd och testat pc läge på och av. Får testa grundinstallation igen.

#8995

Postad 03 oktober 2017 - 11:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Prova det. Enda jag kan komma på. Skumt...



#8996

Postad 06 oktober 2017 - 18:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Hittade en Ultra HD inställning. Så nu går de köra RGB till PS 4. Fast upptäckte samtidigt att iaf om man kör pc läget så kan jag inte köra YUV 4:4 utan måste köra 4:2 verkar de som :( 



#8997

Postad 01 november 2017 - 20:51

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Hur låter era maskiner? Jag har haft min sedan mars 2014 och den låter som en dammsugare när jag spelar Wolfenstein II. Går nästan inte att höra vad folk säger ibland om jag inte skruvar upp volymen. 



#8998

Postad 02 november 2017 - 00:40

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0

Hur låter era maskiner? Jag har haft min sedan mars 2014 och den låter som en dammsugare när jag spelar Wolfenstein II. Går nästan inte att höra vad folk säger ibland om jag inte skruvar upp volymen.


Min är köpt ungefär samtidigt som din och har samma problem. Jag spelade doom igår och då levde den om rätt ordentligt. Dessutom fungerar nästan inte wifi, det går vansinnigt långsamt

#8999

Postad 02 november 2017 - 11:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Hur låter era maskiner? Jag har haft min sedan mars 2014 och den låter som en dammsugare när jag spelar Wolfenstein II. Går nästan inte att höra vad folk säger ibland om jag inte skruvar upp volymen. 

 

Såg den här tråden idag.

 

https://www.resetera...bly-noisy.2671/



#9000

Postad 02 november 2017 - 15:11

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Min är köpt ungefär samtidigt som din och har samma problem. Jag spelade doom igår och då levde den om rätt ordentligt. Dessutom fungerar nästan inte wifi, det går vansinnigt långsamt

plocka isär den gör rent och applicera ny kylpasta så brukar det bli en markant förbättring, blev det för mig och andra i alla fall.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.