Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2345 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1351

Postad 12 juli 2017 - 15:21

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

börjat lira playerunknowns battlegrounds med. riktigt skoj faktiskt, men lite buggigt. j*vla rush när man är bland dom sista överlevande :D

Vissa buggar är sjukt frustrerande, för att inte tala om desync-tjafset som gör att man kan tömma ett helt auto-mag i en person utan att träffa, för att sedan bli nitad av ett skott från vederbörande.

Ändå nöter man timme efter timme. Sjukt skoj trots att jag endast fått två "kycklingmiddagar".

#1352

Postad 12 juli 2017 - 15:51

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Har inte haft så stora problem med det, men när det händer så är det irriterande.

2 vinster antar jag att du menar? :D

#1353

Postad 12 juli 2017 - 16:01

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Stick War, Legacy

Så roligt ett enkelt litet spel kan vara på hotellet när man behöver lite vila från värmen.

Redigerat av PML73, 12 juli 2017 - 16:02.


#1354

Postad 12 juli 2017 - 16:04

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Händer lite av och till, sjukt irriterande.

Japp, två vinster. Men det är ju bara en promille av det antal vändor jag litat. Kör iofs bara solo då jag inte använder mic.

Sist var vi tre kvar och då blir jag överkörd... Lagom upphetsande avslutning på matchen :)

#1355

Postad 13 juli 2017 - 05:08

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Vi är några svenskar som BL a kör Pubg Takeo om du är sugen på att hänga på. Vi kör med Discord så du kan ju alltid koppla in mobilen om du vill hänga medi snacket.

#1356

Postad 14 juli 2017 - 09:30

Unregisteredc9faabc2
  • Unregisteredc9faabc2
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0

Jag spelar just nu Farpoint. Riktigt cool känsla i spelet, men varje gång jag spelar denna typen av PSVR-spel så kan jag inte låta bli att tänka på hur mycket bättre det hade varit ifall 360 graders tracking av handkontrollerna hade funkat.



#1357

Postad 14 juli 2017 - 15:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Intressant lir hur fritt är rörelseschemat jämfört med traditionella fps? Den här recensionen där recensenten spydde gjorde att man fick upp ögonen https://www.google.s...75843/Farpoint/

Genren är helt förstörd på pc/indie sidan då alla ska försöka lösa komfortproblemen många lider av och samtidigt nerfar fps spelen. Om man nu inte älskar waveskjutare men alternativen är få.

#1358

Postad 15 juli 2017 - 09:05

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Vi är några svenskar som BL a kör Pubg Takeo om du är sugen på att hänga på. Vi kör med Discord så du kan ju alltid koppla in mobilen om du vill hänga medi snacket.

Vore skoj att testa, kör ni fasta tider? Brukar oftast lira mellan 22-00 pga ungarna. Vad mer kör ni?

#1359

Postad 16 juli 2017 - 00:01

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Arizona Sunshine. Har lagt till möjlighet att förflytta sig med annat än teleport så kunde inte motstå till slut. Börjar såså men det växer på en eftersom man känner sig mer och mer komfortabel med kontrollerna. Att inte aktivera left hand läget kändes bättre för mig som left hand med förflyttning på vänsterspaken som man är van vid.  Lite fattigt med bara två kameror men lyckas för de mesta hålla mig åt rätt håll så trackingen inte ballar ur för ofta.  Skönt att äntligen få spela ett fps där man rör sig och upptäcker nya saker emellanåt.

 

Förvånansvärt svårt att sikta naturligt men det kommer eftersom.  
 

Grafiskt så har det visuella effekter som är bättre än någonting jag någonsin sett i ett fps. Har effekter som inte går att åstadkomma verklighetstroget på en 2D monitor. Bästa ficklampan i ett spel någonsin och älskar att man de fakto kan bli förblindad av mynningsfacklorna när man går från totalt mörker. Verkligen kolsvart i gruvorna.
 



#1360

Postad 16 juli 2017 - 01:46

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Hoppade över till Wilsons heart. Har ingen direkt problemlösning du får hintar konstant men intressant och bra presenterad story så här långt med rätt sjuk horror. Har en del jumpscares där man instinktivt försöker skydda sig med händena. 



#1361

Postad 16 juli 2017 - 12:27

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Csr racing 2 på ipad snyggt för ett racing spel på mobilen mycket bättre än föregångaren

#1362

Postad 17 juli 2017 - 23:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Serious Sam 2 VR. härligt röj. Känner sig verkligen som serious Sam när man lirar det.

 

SuperHot VR. Inte gjort för VR ursprungligen men snacka om före sin tid. Man är Max Payne. Livsfarligt för dina motion kontroller om du som en själv måste skarva med din roomscale för att uppnå minimikraven.

 

Golf Club VR. Börjar kännas färdigt nu. Otroligt svårt trots eller kanske tack vare oklanderlig tracking på de övre svårighetsgraderna. Lite synd att de inte har mer kända licensierade golfbanor men interfacet är riktigt smart uttänkt.



#1363

Postad 18 juli 2017 - 12:15

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

  • 3 086 inlägg
  • 0
Takeo>> Nej det blir sällan fasta tider utan folk rullar in när de kan. Vi kör BF4, BF1, Pubg, BF3 mestadels. Jag har Titanfall2 på pc också och några av de andra kör overwatch.

#1364

Postad 18 juli 2017 - 17:18

JVCDLA
  • JVCDLA
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0

Blir Destiny 2 betan om 50 minuter. Blir nog inget köp men man kan ju lika bra se vad Bungie har hittat på, även fast det känns lite som Destiny 1.5. 



#1365

Postad 20 juli 2017 - 21:16

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

The Solus Project VR. Uppfriskande med ett spel som nått 1.0. Nu är det inte rent utvecklat för VR vilket syns men atmosfären och närvarokänslan är brutal. Ensam i rymden med hela mänsklighetens framtid på mina axlar det känns verkligen. 



#1366

Postad 20 juli 2017 - 23:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

The Solus Project VR. Uppfriskande med ett spel som nått 1.0. Nu är det inte rent utvecklat för VR vilket syns men atmosfären och närvarokänslan är brutal. Ensam i rymden med hela mänsklighetens framtid på mina axlar det känns verkligen. 

Är det bra även utan VR?



#1367

Postad 20 juli 2017 - 23:44

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Är det bra även utan VR?

Törs jag inte uttala mig om men har svårt se mig behålla intresset lika bra då utan känslan att faktiskt va där. Jag är nöjd att bara spatsera omkring i the big unknown. 

 

Hoppas friskt köpte Lone Echo. Drar mig runt på apvis i zero gravity med thrusters och lösa lättare problem.  Det här känns riktigt finputsat kul interaktion med olivia. Gör en riktigt sugen på alien isolation 2 med fullt VR stöd.



#1368

Postad 21 juli 2017 - 23:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Inventeringen av VR lir fortsätter. Installerade VR modden för Doom 3: BFG edition. Rätt imponerande de har lyckats få in fullt stöd för motion kontroller och det fungerar klockrent siktesmässigt. Har lite problem med att tappa vapnen emellanåt och det är lite bökigt växla mellan. Största felet är att mellansekvenserna blir helt galna. Hade nog vart bättre om de lyckats klippa bort dem för nu hoppar de till olika kameravinklar hej hopp och man får utomkroppsupplevelser och allt möjligt. Men 3Dn är klockren och det är löjligt kul även om det märks att spelmotorn har ex antal år på nacken. 



#1369

Postad 22 juli 2017 - 12:39

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Blir lite sugen på VR när jag läser dina anekdoter.

#1370

Postad 22 juli 2017 - 14:42

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Efter att ha spelat igenom Uncharted 1-3 på Brutal är det dags för Horizon Zero dawn på Ultra hard. Varför gör jag så här mot mig själv?



#1371

Postad 22 juli 2017 - 15:56

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

Efter att ha spelat igenom Uncharted 1-3 på Brutal är det dags för Horizon Zero dawn på Ultra hard. Varför gör jag så här mot mig själv?

 

Jag hade tröttnat för längsen  :lol: Kör jag SP är det alltid på lättaste för att ta mig igenom storyn. Har inte tid att sitta och dö!  :P



#1372

Postad 22 juli 2017 - 18:14

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Jag hade tröttnat för längsen  :lol: Kör jag SP är det alltid på lättaste för att ta mig igenom storyn. Har inte tid att sitta och dö!  :P

 

Jag brukar köra på normal första gången. Spelar bara om spelen om det krävs för olika troféer. Detta tror jag gör att jag spelat igenom Uncharted 1-3 sex gånger var. Tre på PS3 och tre på PS4 :)



#1373

Postad 22 juli 2017 - 19:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Bra jobbat. Jag måste vänta runt 5 år innan jag spelar om ett lir. Då kan de kännas hyfsat fräscht. Brukar åh andra sidan spela igenom dem redigt så man inte missar något. 

 

Fortsätter VR inventeringen. Subnautica. Tyvärr har de bara gamepad stöd och interfacet är lite bökigt hade mått bra av touch stöd helt klart. Då det är tänkt det ska gå retail i augusti så antar jag det inte ligger i planerna tyvärr vr stödet fick det ju tidigt men inga motion kontroller :(  Prestandan är bökig i VR. De flyter som smör men så fort de laddas så tokhackar de istället. Hoppas de lyckas optimera mer till launch så man inte behöver dra ner på inställningar för att få det att flyta med ett X 1080 ti. I 2D har jag inga prestanda problem.

Fortsätter med Lone Echo. Med tanke på vilken speltid det sägs ha så borde man hinna klart ikväll men kör ingen speedrun :)
 



#1374

Postad 29 juli 2017 - 21:16

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Robo Recall. En av få Wave shooters jag testat som faktiskt är skoj. Duktig röj får samma adrenalin kick som i vr sports challenge. Teleportering men hade jag inte haft det i det här liret hade man rivit ner all inredning för länge sen. 



#1375

Postad 30 juli 2017 - 12:42

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Spelat en hel del Tactics Ogre (PSVita) under semestern. Håller oerhört bra och med en djupare berättelse som påverkas ordentligt beroende på de val man fattar längs vägen.

#1376

Postad 30 juli 2017 - 13:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Dammade av VR sports challenge. Älskar hockeyn QTE däri  fungerar klockrent. Dock så fungerar inte franchise delen något vidare. Du ska fixa sponsorer etc genom att klara vissa mål men jag begriper inte vitsen. Vet inte om jag hann köra mer än 10 matcher innan jag låst upp alla mini games och funktioner sen var det blankt då ska du bara köra fun games tydligen. Om du mot förmodan fastnar på något bonus goal kan du väl byta med hjälp av sponsorer möjligen?

 

Finns rum för förbättring dära men fun factorn är lika hög som svettproduktionen. 



#1377

Postad 02 augusti 2017 - 21:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Dammade av The Climb. Vet inte hur jag ska bedöma det här jag skulle inte vilja betala fullpris för det. Jag skulle heller inte visa det för att visa vrs potential då själva klättringen är så tråkig. Knappt roligare än bestiga torn i Far Cry. Atmosfären är ju mysig och att sköna vyer och hitta lite easter eggs är småtrevligt men får inget sug i magen. Skönt när man får komma upp på en avsats och spana runt. Hjälper inte att mina axlar inte är med mig längre får fort ont av att lyfta armarna över huvudet. Det är ett lir där jag kommer bestiga alla berg men kommer inte jaga några high scores. 



#1378

Postad 03 augusti 2017 - 08:14

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Tillbaka till Forza horizon 3. Nu när det kommit lite fler bilar
Hyper bilarna är härliga och köra och Pagani zonda r låter som bara den. Kunde varit fler banor för blir långtråkigt i längden en banakapare hade gjort susen

#1379

Postad 03 augusti 2017 - 09:34

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Tillbaka till Forza horizon 3. Nu när det kommit lite fler bilar
Hyper bilarna är härliga och köra och Pagani zonda r låter som bara den. Kunde varit fler banor för blir långtråkigt i längden en banakapare hade gjort susen


Ja, det hade varit kul.

Går att få till lite roliga race att utmana vänner med genom att skapa egna bucketlist utmaningar iaf.

#1380

Postad 04 augusti 2017 - 12:03

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Helldivers
Har börjat spela det igen och det var lika kul som jag minns det. Kände mig väldigt ringrostig när jag knappt överlevde lätta banorna från att tidigare ha spelat omöjliga med endast 2 personer.

#1381

Postad 04 augusti 2017 - 12:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Helldivers
Har börjat spela det igen och det var lika kul som jag minns det. Kände mig väldigt ringrostig när jag knappt överlevde lätta banorna från att tidigare ha spelat omöjliga med endast 2 personer.

 

Men de har väl patchat det sen dess och lagt till saker? Det var väl vi som körde den enkla modellen på de svåraste nivåerna och bara tog tanken och hoppade in och ut vid målen?



#1382

Postad 04 augusti 2017 - 12:44

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Men de har väl patchat det sen dess och lagt till saker? Det var väl vi som körde den enkla modellen på de svåraste nivåerna och bara tog tanken och hoppade in och ut vid målen?


Just det, vi gjorde det tillsammans! Jag vet faktiskt inte. De har lagt till en del saker men jag har ännu inte testat på den nivå. Skulle förvåna mig om de inte har patchat det eftersom det var på den nivå att det gjorde svårigheten trivialt.

#1383

Postad 06 augusti 2017 - 22:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Overload uppe i 0.6. Grunderna finns redan allt fungerar. Diggar musiken som f-n. Får se hur de lyckas med story läget. Klart mest lovande av de Descent inspirerade lir som släppts för VR hittills men så är de ju från skaparna av genren också :)



#1384

Postad 07 augusti 2017 - 08:38

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Overload uppe i 0.6. Grunderna finns redan allt fungerar. Diggar musiken som f-n. Får se hur de lyckas med story läget. Klart mest lovande av de Descent inspirerade lir som släppts för VR hittills men så är de ju från skaparna av genren också :)

Hur är Everspace i VR?

#1385

Postad 07 augusti 2017 - 10:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Inte testat everspace tyvärr.

#1386

Postad 07 augusti 2017 - 17:19

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Gått tillbaka till Don't Starve Adventure mode. Snacka om att man måste vara på tårna hela tiden till skillnad från de andra spelen jag brukar spela där man kan ta det lugnt och planera sina drag. :)



#1387

Postad 12 augusti 2017 - 13:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Lämnat VR och börjat damma av lite konsollir. I den förmåga att gamepad är de primära kontrollvalet då. Hittade både NHL 17 och FIFA 17 för en hamburgare styck. Har inte kört sportspel på jag vet inte hur många år. Åtminstone 5. Kaxade och fick för mig att jag skulle köra steppet över beginner men det är nog bara att dra ner till beginner. Otroligt tråkig fotbollsdynamik när man aldrig får låna bollen. När man bara får två chanser på sig i straffområdet hos motståndaren så blir de ju lite mer spänning istället. 

 

Vill minnas sportspelen var mycket enklare förr det är sjukt många tangentbordskombinationer man ska komma ihåg och AIn var mer lättlurad tidigare också känns de som. 

 

Journey läget verkar rätt kul faktiskt i FIFA 17. Valde Sunderland i hopp om speltid så måhända börjar man faktiskt nöta någon gång framöver :)

 

NHL 17 kändes väldigt mycket hockey :)

 

Fick Destiny 2 kod vid köp av grafikkort så lånade hem Destiny på bibblan. Fixar fortfarande inte fps på gamepad så bökigt och tar så lång tid få in siktet men känns som de finns potential. Hade lite svårt luska ut hur man kom vidare från hubben? Stötte väl inte på rätt person för att ge mig uppdrag så jag kan åka vidare ut i galaxen. Kan åka till old russia men har inga landningsställen där. Frågan är hur lönt det är för en som inte orkar med för mycket coop. Hursom kommer inte lira detta utan siktar in mig på Injustice 2 härnäst.



#1388

Postad 16 augusti 2017 - 21:58

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Skaffade en switch i maj och har mest lirat Zelda sen dess, vilket var klart bra. Men för några veckor sen så blev det även ett inköp av Splatoon 2 och MP-läget är ju riktigt kul! Korta, snabba matcher, så man slipper spendera en hel kväll i stöten. Och så flyter det ju på ruskigt fint också, vilket är mycket trevligt.

Tror det faktiskt kan vara första gången jag lirar mp online sen GTA 5 hösten 2013, då jag körde nån runda eller två med Humming. Så det får väl räknas som ett bra betyg. :)

#1389

Postad 17 augusti 2017 - 04:18

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Har kört en del matcher i Lawbreakers. Synd att det inte är mer populärt. Bra balanserat och en throwback till gamla hederliga Unreal Tournament. Riktigt roligt och än så länge hittar man matcher i alla fall.

#1390

Postad 17 augusti 2017 - 05:53

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Har kört en del matcher i Lawbreakers. Synd att det inte är mer populärt. Bra balanserat och en throwback till gamla hederliga Unreal Tournament. Riktigt roligt och än så länge hittar man matcher i alla fall.

Testade, men för mycket fusk/hacks för min smak och för slack attityd av utvecklarna ( ang fusk ) . Kanske plockar upp igen senare. 

 

Själv spelar jag ffxii blandat med lite minecraft i väntan på ork att ta tag i något annat :) 



#1391

Postad 17 augusti 2017 - 22:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Left Behind trodde ja. Tog ett tag att fatta att liret sluta där prologuen slutade :P Tur man inte behövde betala för det iaf. 

 

Drog igång Freedom Cry. Minns inte att black flag var så snyggt då de begav sig hänt en del. Fast har redan 8 % complete så det är väl inte mycket längre kan jag tänka mig men det kändes som man kom hem direkt :)



#1392

Postad 17 augusti 2017 - 22:33

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Började på Dead Space på PC men det känns lite märkligt att gå nästan 10 år tillbaka i tiden. Fungerande då, men nu? 



#1393

Postad 17 augusti 2017 - 22:39

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Började på Dead Space på PC men det känns lite märkligt att gå nästan 10 år tillbaka i tiden. Fungerande då, men nu?

Håller det inte längre? Jag minns det som vackert, läskigt och mycket bra.

Besegrade precis Lothric i Dark Souls 3. Krävdes bara 20-50 försök och fem omstattningar. Puh!

#1394

Postad 17 augusti 2017 - 23:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Dead Space är mindre vackert nu än för 10 år sen kanske men borde fungera. 



#1395

Postad 18 augusti 2017 - 01:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Besegrade precis Lothric i Dark Souls 3. Krävdes bara 20-50 försök och fem omstattningar. Puh!

 

Congratz, skam den som ger sig  ;)

 

Dead Space måste väl hålla idag också, när jag spelar det i huvudet verkar det bra.



#1396

Postad 18 augusti 2017 - 16:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Testade Injustice 2. Inte min typ av spel blev fort långtråkigt. Jag hade en hel del problem i tutorial läget tydligen har dpaden på min sk elite controller gett sig. Kass kvalitet får en massa dubbelregistreringar speciellt på pil upp



#1397

Postad 18 augusti 2017 - 19:22

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Testade Injustice 2. Inte min typ av spel blev fort långtråkigt. Jag hade en hel del problem i tutorial läget tydligen har dpaden på min sk elite controller gett sig. Kass kvalitet får en massa dubbelregistreringar speciellt på pil upp

Jag har samma problem med min D-pad, men jag tror att det är steam som fått en trött uppdatering. Nånting med att sammanfoga alla olika controllers så de beteer sig som en steam controller. Har haft en massa bök senaste veckan med det. Funkar som vanligt via Steam Link dock.

#1398

Postad 20 augusti 2017 - 12:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Har nog mer hårdvarustrul här. Hittar inte kvittot tyvärr får hoppas de inte blir värre. 

 

Inte ett spel men testa air ride. Gratis experience på oculus home helt sinnessjuk härlig blade runner känsla. Gör en sugen på ett nytt G-police. Får upp pulsen riktigt under mer avancerade manövrar :)



#1399

Postad 20 augusti 2017 - 20:24

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Håller det inte längre? Jag minns det som vackert, läskigt och mycket bra.

Besegrade precis Lothric i Dark Souls 3. Krävdes bara 20-50 försök och fem omstattningar. Puh!

Det gör nog, grafiken är inte lika bra men kanske en del av spelmekaniken som inte är riktigt min melodi. 



#1400

Postad 15 september 2017 - 12:41

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Sista dagen på Forza horizon 3 behöver Forza motorsport 7 nu



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.