Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 3

1297 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#251

Postad 05 november 2012 - 19:50

Unregisteredcb205f2c
  • Unregisteredcb205f2c
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Funderar på att köpa en mediaspelare som klarar av alla möjliga format utan problem, då jag är lite trött på att starta mitt PS3 varje gång jag ska kolla på film eller serier. Hur mycket klarar ATV3 av? DivX? XviD? x264? Om den inte klarar av detta, finns det någon programvara som kan koda om dessa format i realtid till något som stöds av ATV3?


En HTPC är nog bästa valet. ATV3 är för begränsad. Boxee är ok men tråkig. XBMC på HTPC ät bäst. Enligt mig naturligtvis.

#252

Postad 06 november 2012 - 09:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Personligen så tycker jag XBMC är för begränsat men smaken är olika antar jag :)

#253

Postad 07 november 2012 - 14:17

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Hur är det med Dolby Digital? Skickas den signalen både via optisk och HDMI? Jag skulle helst slippa dra ännu en kabel (har inte ingångar så det räcker på receivern) utan använda passthrough i TVn och använda den kabel som redan är ansluten till den.

#254

Postad 07 november 2012 - 14:54

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0
Det funkar, jag kör via optiskt, vet två andra där den ena kör via HDMI direkt till receiver och den andra kör HDMI till TV och optisk från tv till receiver.
Man väljer i menyn (tror jag, det var ett tag sen) om man vill att ljudet ska gå ut via HDMI eller spdif.

#255

Postad 09 november 2012 - 20:00

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0
Jag har kodat om större delen av mitt filmbibliotek så att jag har det i iTunes. Strömmar nu via min AppleTV klanderfritt! Mycket glad, och nöjd.

Köpte nu i dagarna min första iPad, en iPad "4". Försöker föra över samma filmer, via iTunes, till iPaden - men den säger att denna typ av film inte stödjs.

Är det ETT TILL format jag behöver koda om allting till? Borde inte iPaden och Appletv3 ta samma material?

#256

Postad 09 november 2012 - 20:16

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0
Hur försöker du föra över dom, kör du en vanlig synk och har aktiverat att du vill synka filmer, eller försöker du kopiera över dom via utforskaren?

#257

Postad 09 november 2012 - 22:54

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0
någon risk för mitt itunes-konto (svenskt) om jag kör amerikansk dns-server på min apple-tv för att få tillgång till amerikanska netflix?

#258

Postad 09 november 2012 - 22:58

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

någon risk för mitt itunes-konto (svenskt) om jag kör amerikansk dns-server på min apple-tv för att få tillgång till amerikanska netflix?

Nej
Ditt Itunekonto styrs av din Apple ID och inte var du befinner dig i världen

#259

Postad 10 november 2012 - 00:13

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 0
någon som kört vudu plus (eller var det hulu?) på sin apple tv?

#260

Postad 10 november 2012 - 00:22

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

någon som kört vudu plus (eller var det hulu?) på sin apple tv?

Det är krångligare då dom kräver ett amerikanskt kreditkort för att du ska kunna registrera dig. Det finns tjänster som erbjuder dynamiska kreditkort som du fyller på osv...men det är inte som med Netflix där det räcker med att styra om DNS'en.

#261

Postad 10 november 2012 - 09:58

Pierrelu
  • Pierrelu
  • Användare

  • 179 inlägg
  • 0
Är rätt nära på att införskaff mig en Apple tv, men har en fråga.
Hur går jag tillväga för att koppla in Apple tv'n i min två kanals stereo förstärkare. Ingen reciever, så det finns endast RCA anslutningar på den. Måste jag ha någon sorts digital-analog konverterare eller finns det kablar som går direkt?

Tack på förhand!

#262

Postad 10 november 2012 - 10:00

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Är rätt nära på att införskaff mig en Apple tv, men har en fråga.
Hur går jag tillväga för att koppla in Apple tv'n i min två kanals stereo förstärkare. Ingen reciever, så det finns endast RCA anslutningar på den. Måste jag ha någon sorts digital-analog konverterare eller finns det kablar som går direkt?

Tack på förhand!


De enda ljudutgångarna som finns på ATV:n är digitala, en hdmi och en optisk.

Edit: Insåg att du nog visste detta men ville ha förslag på hur man kan koppla den till en stereoförstärkare ändå. En möjlighet är kanske att använda TV:n som konverterare: Koppla ihop ATV:n med TV:n via hdmi och TV:n med stereoförstärkaren...

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 10 november 2012 - 10:05.


#263

Postad 10 november 2012 - 10:32

Pierrelu
  • Pierrelu
  • Användare

  • 179 inlägg
  • 0

De enda ljudutgångarna som finns på ATV:n är digitala, en hdmi och en optisk.

Edit: Insåg att du nog visste detta men ville ha förslag på hur man kan koppla den till en stereoförstärkare ändå. En möjlighet är kanske att använda TV:n som konverterare: Koppla ihop ATV:n med TV:n via hdmi och TV:n med stereoförstärkaren...


Hej, du tolkade min frågeställning rätt andra gången! :) Ber om ursäkt om min frågeställning var lite luddig!
Ja den möjligheten finns och det är nog så jag kommer göra i början. Men det kräver att tv'n är igång när man lyssnar på musik, vilket känns lite onödigt :/
Smidigaste och ända(?) lösningen är nog en DAC.


#264

Postad 10 november 2012 - 21:36

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0

Hur försöker du föra över dom, kör du en vanlig synk och har aktiverat att du vill synka filmer, eller försöker du kopiera över dom via utforskaren?



Bockar i självaste filmerna under sync i iTunes. Då går dem ej att kopiera över. Slår jag på hemmadelning, så går dem att streama över i samma 'videor'-app i iPaden. Således kan ju paddan faktiskt läsa och spela upp materialet. Högst besynnerligt!

Via min iPad 4 kan jag klicka på 'Videor': spelar jag här upp en film som finns utdelat på mitt iTunes så fungerar filmen felfritt att strömma. Använder jag samma itunes, och samma ipad, för att bocka i samma film i förhoppningen att överföra den till ipaden - så kommer ett felmeddelande att filen inte går att överföras, och att formatet inte stödjs.

Idéer? Jag har gjort en stor del av mitt bibliotek till m4v i syfte att strömma till min AppleTV3 och min iPad. Vilket funkat som en klocka! Men nu när jag kommer vara offline under en resa, och tänkte föra över samma felfria filmer, så går det inte.


#265

Postad 10 november 2012 - 21:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Antagligen fel format, fel upplösning, fel bitrate el liknande. Använd en 3:e part app istället. Finns massor av dem.

#266

Postad 11 november 2012 - 15:42

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0
Kan absolut köpa motiveringen om fel format. Men, om formatet fungerar via hemmadelningen via samma självaste program och ekosystem - det är ju trots allt en indikation om att formatet går att spela upp? Bara när jag önskar att filen ska föras över det inte går..

Nåja, tack för din input! Några förslag på 3:e parts app?

#267

Postad 12 november 2012 - 08:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Hej, du tolkade min frågeställning rätt andra gången! :) Ber om ursäkt om min frågeställning var lite luddig!
Ja den möjligheten finns och det är nog så jag kommer göra i början. Men det kräver att tv'n är igång när man lyssnar på musik, vilket känns lite onödigt :/
Smidigaste och ända(?) lösningen är nog en DAC.

Det är väl ändå svårt att köra Apple TV utan att ha bild så att man ser vad man gör. ;)

#268

Postad 12 november 2012 - 08:29

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Det är väl ändå svårt att köra Apple TV utan att ha bild så att man ser vad man gör. ;)

Inte om du bara vill köra ljud via airplay från t.ex. iPhone..

#269

Postad 12 november 2012 - 08:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Inte om du bara vill köra ljud via airplay från t.ex. iPhone..

Åhå, då har man ju bilden på mobilen. :)

#270

Postad 14 november 2012 - 19:56

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0
Får bättre ordning och upplevelse för min AppleTv3 setup, för var dag!

Vilket PC-program kan ni rekommendera om jag vill få in .srt filer i en .mp4 film? Har förstått att AppleTV inte plockar upp .srt filer om de ligger jämte .mp4 filmen i samma mapp(eller?)

#271

Postad 14 november 2012 - 20:57

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Får bättre ordning och upplevelse för min AppleTv3 setup, för var dag!

Vilket PC-program kan ni rekommendera om jag vill få in .srt filer i en .mp4 film? Har förstått att AppleTV inte plockar upp .srt filer om de ligger jämte .mp4 filmen i samma mapp(eller?)

Allt metadata, alla ljudspår, alla textspår osv..ligger direkt i mp4 (m4v som jag kör)-filen.
Jag använder MKVtoMP4 men där måste man lägga till textspåret innan man konverterar till m4v. Det programmet verkar bara fixa bildmaterial och metadata i efterhand direkt på m4v-filen. Textspåren blir ju självklart valbara i ATV'n, dvs den bränner INTE in den i filmen, vilket gör att man kan ha flera olika spår.

Redigerat av testsmurf, 14 november 2012 - 20:58.


#272

Postad 14 november 2012 - 21:11

Unregisteredf0eacfec
  • Unregisteredf0eacfec
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Har en ATV3 och kör mestadels TV serier via itunes som jag har rippat från mina DVD boxar till mv4 via Handbrake.

Dock skulle jag gärna vilja lägga in mina BD filmer också, men får problem med MakeMKV till Handbrake (tar flera dagar att köra en film samt genererar icke fungerande filer).

Någon som har tips/råd alt förslag på program för en fungerande lösning?

#273

Postad 15 november 2012 - 09:11

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Då var ny ATV3 inkopplad. Tänkt att mes köra Netflix på. En fråga om fps. Netflix lagrar HD-filmer som 1080/24p och TV-serier som 1080/60p (åtminstone de amerikanska). Vad är bäst att ställa in ATV på? 1080/60p eller 1080/50p för att det ska bli bäst för både film och TV? Det finns ett "auto"-läge också, men jag vet inte vad det innebär. Att ATV skickar det bästa som TVn klarar eller att den skickar den upplösning som filmen streamasi ?

Redigerat av agpath, 15 november 2012 - 09:11.


#274

Postad 16 november 2012 - 18:54

Baily
  • Baily
  • Forumräv

  • 504 inlägg
  • 0
Eftersom iTunes endast kan spela upp mp4 så undrar jag om det finns något bra program för att bränna in undertexter i sin mp4 film? Verkar inte funka i handbrake?

#275

Postad 16 november 2012 - 19:22

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Jag har brän tin texter i Handbrake, Men det var länge sen jag använde det, men det ska funka. Under fliken subtitles ska man kunna kryssa i forced, eller burned in osv.

#276

Postad 18 november 2012 - 15:56

Unregistered5ef6d0a7
  • Unregistered5ef6d0a7
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om någon lyckats jailbreak Appel TV Gen 3 ännu så man kan lägga in XBMC på den?
För just nu använder jag Gen 2 och den är den bästa media spelaren jag testat :D dock tycker den ner 1080p material till 720p :(

#277

Postad 18 november 2012 - 16:56

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Nix

#278

Postad 18 november 2012 - 17:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om någon lyckats jailbreak Appel TV Gen 3 ännu så man kan lägga in XBMC på den?
För just nu använder jag Gen 2 och den är den bästa media spelaren jag testat :D dock tycker den ner 1080p material till 720p :(


Finns inte och det är osäkert om det ens kommer ngn jailbreak.

#279

Postad 18 november 2012 - 21:12

martini_tr
  • martini_tr
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
När man använder AirPlay mirroring från en iPad till ATV går det då att få 5.1 ljud (Dolby digital eller DTS)?

#280

Postad 18 november 2012 - 21:25

Gubbas83
  • Gubbas83
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0

När man använder AirPlay mirroring från en iPad till ATV går det då att få 5.1 ljud (Dolby digital eller DTS)?


Nej, Hemma hos mig fungerar det inte iaf:(

#281

Postad 19 november 2012 - 00:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej 5.1 stödjs inte över airplay. Än iaf.

#282

Postad 19 november 2012 - 00:48

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Nej 5.1 stödjs inte över airplay. Än iaf.

Jo det stöds visst, men bara via Apples egna videoapp, dvs endast filmer i m4v-format synkade genom iTunes. All annan airplay blir nedmixat till 2.0 stereo.

#283

Postad 19 november 2012 - 01:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jo det stöds visst, men bara via Apples egna videoapp, dvs endast filmer i m4v-format synkade genom iTunes. All annan airplay blir nedmixat till 2.0 stereo.


Ja men då används inte airplay. Då är det vanlig streaming genom itunes du syftar på.

#284

Postad 19 november 2012 - 01:12

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Ja men då används inte airplay. Då är det vanlig streaming genom itunes du syftar på.

Nej det är airplay jag syftar på, filmer som du synkat via iTunes och som ligger lagrat direkt på t.ex. iPhones minne.
(edit) dvs det fungerar även om jag radera filen från datorn och iTunes.

Från macrumors forum

AirPlay does support 5.1 but may not through third party apps. For example, if I put a handbrake encoded mp4 on my iPad that includes a 5.1 track and AirPlay that to my Apple TV via the built in iPad Videos App, 5.1 is streamed perfectly.
However if I try to AirPlay that same file via Air Video, no luck.


Redigerat av testsmurf, 19 november 2012 - 01:13.


#285

Postad 19 november 2012 - 07:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Aha du menade så. Ok då är det nog ngn licensfråga det handlar om.

#286

Postad 19 november 2012 - 14:33

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Har en fråga till er som använder Netflix på ATV3, går det på nåt sätt att flytta undertexter i höjdled?

#287

Postad 19 november 2012 - 15:10

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Har en fråga till er som använder Netflix på ATV3, går det på nåt sätt att flytta undertexter i höjdled?

Nej. Det är nackdelen. Fördelen är att den är vit samt att den är relativt liten så det är helt ok.

#288

Postad 22 november 2012 - 14:02

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Kan man ladda ner appar från app-store till atv3? som spotify och svtplay,viaplay osv,eller finns de där redan?

#289

Postad 22 november 2012 - 14:03

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Kan man ladda ner appar från app-store till atv3? som spotify och svtplay,viaplay osv,eller finns de där redan?

Nej, alla appar som hamnar i ATV styrs dit av Apple. Senast är det Netflix som hamnat där.
Spotify/svtplay osv kör man via iPhone/iPad genom airplay.

#290

Postad 22 november 2012 - 14:05

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Kan man ladda ner appar från app-store till atv3? som spotify och svtplay,viaplay osv,eller finns de där redan?


Det kan man inte göra vad jag vet. Finns knappt ngt användbart i ATV3 tycker jag. Använder enbart Netflix och airplay. Fast det fungerar så bra att det lätt är värt att köpa ATV3 enbart för det.

/Fredrik

#291

Postad 22 november 2012 - 14:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det kan man inte göra vad jag vet. Finns knappt ngt användbart i ATV3 tycker jag. Använder enbart Netflix och airplay. Fast det fungerar så bra att det lätt är värt att köpa ATV3 enbart för det.

/Fredrik

Ja, Netflix är det enda man har den till. Möjligen kolla på någon trailer i HD.

#292

Postad 22 november 2012 - 14:22

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Ja, Netflix är det enda man har den till. Möjligen kolla på någon trailer i HD.

Jag kör alla mina lokala filmer genom den, eftersom det tar ca. 15 sekunder att konvertera ett tv-serieavsnitt och 2-3 minuter för en film så har jag inga större problem med att göra det.
Använder den också till Spotify och SVT Play, TV4 Play, Youtube (från iPhone men det funkar ju med den inbyggda Youtube-appen också), ljudstreaming från andra applikationer....jag är nöjd just nu, framförallt för att Airplay fungerar så otroligt bra och stabilt.

#293

Postad 22 november 2012 - 14:38

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0
Har idag en boxee box som jag använder, saknar dock netflix appen och funderar på en atv3 dom är ju inte direkt dyra. Men funkar det som på boxee att den äter allt? Rar, mkv osv? Eller måste man konvertera till nått appleformat? Hämtar den covers och subs?

#294

Postad 22 november 2012 - 14:40

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Har idag en boxee box som jag använder, saknar dock netflix appen och funderar på en atv3 dom är ju inte direkt dyra. Men funkar det som på boxee att den äter allt? Rar, mkv osv? Eller måste man konvertera till nått appleformat? Hämtar den covers och subs?

Nej den fixar inte rar, mkv osv eftersom den idag än så länge inte går att jailbreaka (i motsats till ATV2 som dock bara stödjer 720p).
Man måste konvertera till m4v och importera filmen till iTunes (som agerar media server). Det program jag använder för konvetering (mkvtomp4) hämtar metadata/covers. Subs kan mkvtomp4 använda de inbyggda från mkv-filmen eller så kan du lägga med extern srt-fil. (som blir valbar när du väl spelar upp).

Redigerat av testsmurf, 22 november 2012 - 14:41.


#295

Postad 22 november 2012 - 14:44

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0

Nej den fixar inte rar, mkv osv eftersom den idag än så länge inte går att jailbreaka (i motsats till ATV2 som dock bara stödjer 720p).
Man måste konvertera till m4v och importera filmen till iTunes (som agerar media server). Det program jag använder för konvetering (mkvtomp4) hämtar metadata/covers. Subs kan mkvtomp4 använda de inbyggda från mkv-filmen eller så kan du lägga med extern srt-fil. (som blir valbar när du väl spelar upp).


Tack för snabbt svar, lät omständigt det där, tror det blir att avvakta och hoppas på en boxee box app.


#296

Postad 22 november 2012 - 14:48

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Tack för snabbt svar, lät omständigt det där, tror det blir att avvakta och hoppas på en boxee box app.

Har man väl kommit in i det så är det inte så omständigt, som jag skrev tidigare, ett tv-serieavsnitt tar för mig ca. 15 sekunder att konvertera, en film ca. 2-3 minuter, importen till iTunes sköts automatiskt av ett annat program som ligger i bakgrunden och sniffar efter nya filer i en mapp. Självklart är det enklare med program som typ Plex som sköter allt helt själv så fort den hittar en fil i mapp, problemet med m4v är att all metadata/covers osv ligger i själva filen, inte utanför i en databas som det gör för Plex, detta gör att en autoprocess för att konvertera skulle kräva mycket processande av en dator, framförallt en lite äldre dator, vilket inte skulle vara praktiskt.

#297

Postad 22 november 2012 - 14:53

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0

Har man väl kommit in i det så är det inte så omständigt, som jag skrev tidigare, ett tv-serieavsnitt tar för mig ca. 15 sekunder att konvertera, en film ca. 2-3 minuter, importen till iTunes sköts automatiskt av ett annat program som ligger i bakgrunden och sniffar efter nya filer i en mapp. Självklart är det enklare med program som typ Plex som sköter allt helt själv så fort den hittar en fil i mapp, problemet med m4v är att all metadata/covers osv ligger i själva filen, inte utanför i en databas som det gör för Plex, detta gör att en autoprocess för att konvertera skulle kräva mycket processande av en dator, framförallt en lite äldre dator, vilket inte skulle vara praktiskt.


Mjo men för mig blir det ett jäkla bök, det mesta ligger nedrarat. Då ska allt packas upp, konverteras och fixas subs. Kan tänka mig en atv om dom jailbreakar den med xbmc. Men tack för infon!

#298

Postad 22 november 2012 - 14:57

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Tack för snabbt svar, lät omständigt det där, tror det blir att avvakta och hoppas på en boxee box app.

En nonUS Netfixapp till boxee lär vi nog aldrig få se.

#299

Postad 22 november 2012 - 15:11

maccswe
  • maccswe
  • Forumräv

  • 611 inlägg
  • 0

En nonUS Netfixapp till boxee lär vi nog aldrig få se.


Nepp ser mörkt ut, inte ens AirPlay stöd finns :-(

#300

Postad 22 november 2012 - 15:49

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0
Gör som jag, kör både BBox och ATV3 :-)
Och Hoppas på att JB kommer, och toligen lär ATV3 både bli dyrare och svårare att få tag i som så sker.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.