Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3

899 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Omröstning BF3 (79 medlem(mar) har röstat)

Hur är SP?

  1. Uselt (4 röster [5.06%])

    Procent av omröstning: 5.06%

  2. Kass (6 röster [7.59%])

    Procent av omröstning: 7.59%

  3. Meh... (28 röster [35.44%])

    Procent av omröstning: 35.44%

  4. Bra (36 röster [45.57%])

    Procent av omröstning: 45.57%

  5. Världsklass! (5 röster [6.33%])

    Procent av omröstning: 6.33%

Hur är MP?

  1. Uselt (2 röster [2.53%])

    Procent av omröstning: 2.53%

  2. Kass (1 röster [1.27%])

    Procent av omröstning: 1.27%

  3. Meh... (7 röster [8.86%])

    Procent av omröstning: 8.86%

  4. Bra (17 röster [21.52%])

    Procent av omröstning: 21.52%

  5. Världsklass! (52 röster [65.82%])

    Procent av omröstning: 65.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,8 (9) 19:-
Battlefield 3 - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) Rapporterad 1 7,5 (1) Inga priser
Battlefield 3 - Limited Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,12 (7) 19:-

#51

Postad 07 juni 2011 - 08:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Sen körde de iofs sitt demo på en extremt hottad pc men skitsamma. Det kommer nog se bra ut på mer normala burkar också.

#52

Postad 07 juni 2011 - 09:14

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Har jag fattat rätt om att dom annonserade öppen Beta under september?

Redigerat av Bizhop, 07 juni 2011 - 09:15.


#53

Postad 07 juni 2011 - 09:21

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
http://www.battlefie.../e3recap-monday

#54

Postad 07 juni 2011 - 10:01

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

Har jag fattat rätt om att dom annonserade öppen Beta under september?


Då är dom nog rätt säkra att det blir bra.Skulle vara lag på att det kommer en beta eller demo till spelen.

Vi får hoppas att det blir bra har haft höga förväntningar på flera spel men oj vad man blivit besviken.

Mer snusk

http://www.youtube.c...h?v=LsTTO1i774U
http://www.youtube.c...h?v=RmPIxEFFCz8

Redigerat av Hitman TheSwede, 07 juni 2011 - 10:17.


#55

Postad 08 juni 2011 - 14:17

Unregistereda0caa9ae
  • Unregistereda0caa9ae
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
http://blogs.battlef...18/B2K-2.aspx##

Verkar som vi inte bara kommer få Karkand utan Wake Island också. Kan väll inte påstå att det är den jag hade valt om jag skulle välja en karta från bf42.

#56

Postad 09 juni 2011 - 11:01

magicswe
  • magicswe
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Den nya 8 minuters trailern som släpptes i går kväll finns här. Ser grymt ut.

#57

Postad 12 juni 2011 - 08:15

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0
Mer nytt

http://www.youtube.c...h?v=g6dr-O5Wtf0

#58

Postad 12 juni 2011 - 10:18

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Mer nytt

http://www.youtube.c...h?v=g6dr-O5Wtf0

Är postad i tråden för typ en vecka sedan.

#59

Postad 12 juni 2011 - 15:43

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

Är postad i tråden för typ en vecka sedan.


s*tan sorry ;)
Såg att jag var inte den ände som dubbel postade.

#60

Postad 12 juni 2011 - 19:08

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Redan skrivit i PS3-tråden, men plitar ner det här också.

Halloj!

I samband med Dreamhack Summer så har DICE ett stängt event 18 juni där de låter utvalda speltesta det nya Battlefield 3 i en timma. Detta gäller multiplayerläget, och till det tillkommer tre timmar intervjutid där man får ställa frågor till utvecklarna bakom spelet.

Jag är en av de utvalda, då jag reser som representant för Minhembio. Snäll som jag är låter jag demokrati råda gällande intervjufrågorna, och därmed ber jag er som har frågor rörande spelet, utvecklingen av BF3 och dylikt att komma med frågor som jag förhoppningsvis ska få ställa. Alla förslag är välkomna.

Med det sagt: skjut!



#61

Postad 13 juni 2011 - 01:33

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0

Redan skrivit i PS3-tråden, men plitar ner det här också.

Personligen är min största skräck att de förenklad/fördummat spelet alldeles för mycket, har de lämnat rötterna och satsat mer på att slå CoD och nå en stor publik istället för att hålla högst kvalité?
Regenererande hälsa för fordon, även soldater? Fordon blir inte "förstörda" utan helst ska bara föraren dö medan alla i ska överleva och fortsätta slåss?
Ljuddämpare för snipers, blir det inte ännu mer campande då?
"Jack of all trades", mindre skillnader mellan klasserna och mer "one man army", riskerar inte det att skada lagspelandet och medföra fler rambo-medics?
Vad har gjorts åt fordonen och att man måste vänta på att de ska spawna (fordons campande), nog levereras de väl på ett bättre sätt denna gång?
Inga moddar, visst ska vi väl få se sådant framöver?
Hur ser grafiken ut till konsol, det låga antalet spelare är ju direkt irriterande...Synd att Dice inte svarar själva ^^

#62

Postad 20 juni 2011 - 14:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
DICE: Some ‘Console gamers have really no idea’ on what a modern PC is capable of

#63

Postad 21 juni 2011 - 15:27

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Spelade en timme BF3 på DH. Trevligt spel!

#64

Postad 21 juni 2011 - 15:52

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Spelade en timme BF3 på DH. Trevligt spel!

Är "inte" alls avundsjuk! :huh:

#65

Postad 21 juni 2011 - 16:26

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Är "inte" alls avundsjuk! :huh:


Jo, jag med, och det kan ju sägas att det var riktigt bra för att vara pre-alfa.

#66

Postad 21 juni 2011 - 17:30

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Var du också på pressvisningen?

#67

Postad 21 juni 2011 - 18:43

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Var du också på pressvisningen?


Ja, det stängda eventet ja. Var du där också? Märkte inte dig precis i så fall.

#68

Postad 21 juni 2011 - 19:23

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

Spelade en timme BF3 på DH. Trevligt spel!


Hur kändes det var gubbarna lika sega som i bc2 ???? eller var det bättre flyt i det.

Berätta berätta ............................

#69

Postad 21 juni 2011 - 19:49

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0

Hur kändes det var gubbarna lika sega som i bc2 ???? eller var det bättre flyt i det.

Berätta berätta ............................


Nej, eftersom de har tagit animationssystemet från FIFA och Mirror's Edge så märkte man hur alla rörde sig realistiskt, och man var faktiskt ganska responsiv och följsam frånsett lite buggar (fastnar på föremål osv) som hör betastadiet till. I övrigt hade i alla fall jag inga problem med det.

#70

Postad 22 juni 2011 - 05:41

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

Nej, eftersom de har tagit animationssystemet från FIFA och Mirror's Edge så märkte man hur alla rörde sig realistiskt, och man var faktiskt ganska responsiv och följsam frånsett lite buggar (fastnar på föremål osv) som hör betastadiet till. I övrigt hade i alla fall jag inga problem med det.


Får testa grabbens FIFA och ladda hem mirrors edge.
Tackar för infon

#71

Postad 22 juni 2011 - 11:47

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Det var väldigt smidigt att röra sig runt på banan vi spelade. Parisbanan som vi körde kändes väldigt actionorienterad och innehöll bara ett fordon, en apc. Det gick fort att ta sig fram på banan, speciellt när man kan spawna på teammates. Roligast var lätt att spela medic i den täta staden med byggnaderna, att ge hälsa och återuppliva matesen där gjorde mycket för laget.

Tyckte dock både moståndarna och mina teammates var helt för dåliga för att det skulle bli roligt. Själv placerade jag mig 1,2,2 och detta då jag i sista spelet gick ifrån i fem minuter och åt en macka, så min kompis med 700h BF tog över. Själv har jag knappt spelat BF förr. Tycker det är trist att spelet inte har några flashbangs heller, hade gjort mycket för taktiken, kändes mest som man matade sig framåt.

#72

Postad 22 juni 2011 - 13:22

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Det var väldigt smidigt att röra sig runt på banan vi spelade. Parisbanan som vi körde kändes väldigt actionorienterad och innehöll bara ett fordon, en apc. Det gick fort att ta sig fram på banan, speciellt när man kan spawna på teammates. Roligast var lätt att spela medic i den täta staden med byggnaderna, att ge hälsa och återuppliva matesen där gjorde mycket för laget.

Tyckte dock både moståndarna och mina teammates var helt för dåliga för att det skulle bli roligt. Själv placerade jag mig 1,2,2 och detta då jag i sista spelet gick ifrån i fem minuter och åt en macka, så min kompis med 700h BF tog över. Själv har jag knappt spelat BF förr. Tycker det är trist att spelet inte har några flashbangs heller, hade gjort mycket för taktiken, kändes mest som man matade sig framåt.



Flashbangs känns mer som "Break & Enter" a la Rainbow 6. I BF-spelen är man ju mer dussinsoldat och de har väl sällan flashbangs just. Man får klara sig på gamla hederliga rökgranater :)

Problemet med BF:BC2 tycker jag är som nån nämnde ovan att gubbarnas styrning känns seg, lite fördröjning sådär. Det kan ju också ha med den ganska dåliga frametaten som xboxen har. Jag vet inte hur det är på PC. Är det nånting som jag hoppas de löser så är det segheten. I CoD-spelen så är det inte alls på samma vis.

Jag är i alla fall grymt sugen och så in i bomben förväntansfull. När jag väl fixat detta så lär väl skivan inte lämna släden de följande tre månaderna.

#73

Postad 22 juni 2011 - 15:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Sådär, nu är Filips artikel från Battlefield 3-inviten med intervju uppe. Mycket läsvärd och välskriven faktiskt, gör mig inte mindre sugen på spelet och då gav jag ändå tvåan 10/10 :)

MHB spelar BF3 och intervjuar DICE

#74

Postad 22 juni 2011 - 16:23

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som fått nytändning på bfbc2?

#75

Postad 22 juni 2011 - 17:42

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som fått nytändning på bfbc2?



Körde en vecka på BC2 och hade skitkul. Skönt med lite större banor efter Black Ops men nu har jag (igen) snöat in på MW2 och kör det slaviskt.....

#76

Postad 22 juni 2011 - 21:58

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som fått nytändning på bfbc2?

Har kört det konstant sedan releasen så någon nytändning blir det inte för mig men så är jag ju en BF torsk åxo :)

#77

Postad 23 juni 2011 - 08:46

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Körde en vecka på BC2 och hade skitkul. Skönt med lite större banor efter Black Ops men nu har jag (igen) snöat in på MW2 och kör det slaviskt.....



Detta är i min mening det bästa CoD av dem alla. Spelar folk detta forfarande? jag har tänkt köpa det igen men bara om det finns folk på servrana.

#78

Postad 23 juni 2011 - 11:36

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0

Detta är i min mening det bästa CoD av dem alla. Spelar folk detta forfarande? jag har tänkt köpa det igen men bara om det finns folk på servrana.


Det är ingen risk att folk lämnar MW2 i första taget. Det spel där det börjar sina är COD4... Men även där kan man hitta folk rätt snabbt. :)

#79

Postad 23 juni 2011 - 12:33

Unregistered7eaa9096
  • Unregistered7eaa9096
  • Forumräv

  • 569 inlägg
  • 0

Detta är i min mening det bästa CoD av dem alla. Spelar folk detta forfarande? jag har tänkt köpa det igen men bara om det finns folk på servrana.



KÖP!

#80

Postad 23 juni 2011 - 16:07

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Mitt konto som hade MW2 blev hackat =(. Så har bara blops och MW1 nu, kanske ska ta och installera MW1, var ett tag sen nu!

#81

Postad 02 juli 2011 - 23:39

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Gud vad jag längtar tills man får hem Battlefield i brevlådan och bara loggar in för första gången! Kommer bli helt underbart :)

#82

Postad 21 juli 2011 - 10:25

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Battleblog #3: With An Army By Your Side



DICE has released Battleblog #3, with the focus on the all-new Battlelog, described as Battlefield 3's "unique no-cost social network".

"We want to make Battlefield 3 a more social gaming experience and it all starts with Battlelog," said Fredrik Loving, Battlelog producer at DICE. "We are changing how you communicate, play, compete and share content with their friends, extending the in-game experience to be accessible from your home computer, on your handheld devices while commuting, or wherever you may be."

DICE says that players will be able to build a network of friends, communicate with other gamers, and compare their Battlefield stats with friends and foes alike. Bringing all the social aspects of Battlefield together in a single location, players will be able to coordinate any action at the push of a button.

The Battlefeed is your main window into Battlelog, showing current events around your network in real-time, giving you a live snapshot of what those in your network are doing in the world of Battlefield.

"The feed will encourage people to play even more," explained Loving. "They will see their friends ranking up, receiving awards they don’t have yet, or getting the new cool guns they have been missing. It will increase the competitive edge. Everything you do on the battlefield is shared amongst your friends."

Players will be able to see when a friend unlocks an achievement and offer them kudos. Another pal just joined a multiplayer Rush match in Operation Métro and is looking for some help - now you know, so you can quickly jump in and give them a hand. If someone just nabbed your dog tag in multiplayer, they can send you a bragging message.

DICE has also included detailed stat-tracking, incorporating a fully-featured soldier progression section - full stats tracking for every shot fired and every action performed in your Battlefield career.

"Battlefield players love their statistics," says Loving. "Now we will give them everything that they want while adding a social layer on top of that."

DICE will be unveiling the full suite of features found in Battlelog at a later date.

EA's Battlelog service will be free, but Call of Duty: Elite will carry an optional subscription fee. Subscribers to the latter will get access to all Call of Duty DLC and a web series, with other unannounced features currently promised.

Battlefield 3 will be released on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 on October 28

#83

Postad 21 juli 2011 - 10:30

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Fick just mail från EA:

"Din plats i Battlefield 3-betan är bokad" ;)

#84

Postad 21 juli 2011 - 10:31

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Fick just mail från EA:

"Din plats i Battlefield 3-betan är bokad" ;)


Men du spelar väl på PC och inte på konsoll? :D

#85

Postad 21 juli 2011 - 10:40

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Jupp, men vllle bara dela med mig av min glädje!

Det är ju ändå samma spel vi pratar om, kan väl inte var förbjudet?

#86

Postad 21 juli 2011 - 10:44

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Det är ju ändå samma spel vi pratar om, kan väl inte var förbjudet?


Det är inte tillåtet och medför livstidsförvisning från forumet! :D

Närå, förstår din glädje, du får dela med dig av dina intryck sen bara. ;)

#87

Postad 21 juli 2011 - 10:54

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

Jupp, men vllle bara dela med mig av min glädje!

Det är ju ändå samma spel vi pratar om, kan väl inte var förbjudet?

Bara köra fraps och lägga upp på tuben

#88

Postad 21 juli 2011 - 11:33

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Det är inte tillåtet och medför livstidsförvisning från forumet! :D

Närå, förstår din glädje, du får dela med dig av dina intryck sen bara. ;)

Kan du hajja! :)

Har ju väntat i stort sett 5 år på detta sedan man körde Bf2 som mest.

#89

Postad 21 juli 2011 - 12:16

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Kan du hajja! :)

Har ju väntat i stort sett 5 år på detta sedan man körde Bf2 som mest.


Hoppas nu verkligen detta blir ett renodlat bf3 spel, och inte nåt bfbc kopia! ;)
När bf2 kom, hade jag precis brutit benet/fotleden brutalt i en offpiståkning, så va sjukskriven 9 månader, tror du man blev grymm på J-10orna och bombplanen?! Hade 95-0 på ett par rundor, och hjälpte laget som faen genom att hindra fi från o ta flaggor, så rundorna gick rätt snabbt, hä hä :D

Redigerat av Garrett, 21 juli 2011 - 12:16.


#90

Postad 24 juli 2011 - 07:32

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Hoppas nu verkligen detta blir ett renodlat bf3 spel, och inte nåt bfbc kopia! :)
När bf2 kom, hade jag precis brutit benet/fotleden brutalt i en offpiståkning, så va sjukskriven 9 månader, tror du man blev grymm på J-10orna och bombplanen?! Hade 95-0 på ett par rundor, och hjälpte laget som faen genom att hindra fi från o ta flaggor, så rundorna gick rätt snabbt, hä hä :(


Hehe! Jo jag kommer också ihåg BF2 fick min nya dator i samband med spelet så det blev en hel del spelande och det spelet håller än idag tycker jag. Nu har jag dock endast en laptop och känner inte för att lira på den. Men Bf2 var ett riktigt episkt spel. Var sjukt kul att spela med folk som var duktiga och hjälpte varandra då kunde man äga en hel map från en blackhawk.

Åhh shit vad man längtar tills trean....

#91

Postad 24 juli 2011 - 22:21

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0
Någon som vet hur det fungerar med betan? Har Medal of Honor limited edition (till pc iofs men...) som skulle innehålla tillgång till beta av Bf3. Vill ju inte missa det! :)

#92

Postad 26 juli 2011 - 08:09

Unregistered5e79c14b
  • Unregistered5e79c14b
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0

Någon som vet hur det fungerar med betan? Har Medal of Honor limited edition (till pc iofs men...) som skulle innehålla tillgång till beta av Bf3. Vill ju inte missa det! :)


"The Open Beta will start in September. The exact date for when Medal of Honor: Limited Edition players can join the Beta will be announced at a later date."

"If you purchased a copy of Medal of Honor with the Battlefield 3 Beta sticker on it, you are eligible for the Beta. If you have not received the newsletter, make sure you opt in on your EA Profile to receive them. Also, if you haven´t received the newsletter and own a copy of Medal of Honor: Limited edition, you are eligible to play in the beta.*"


Källa: Battlefield 3 beta FAQ

Redigerat av Unregistered5e79c14b, 26 juli 2011 - 10:01.


#93

Postad 26 juli 2011 - 08:28

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Alltså ska man köpa MoH för en billig peng bara för att få spela BF3-betan :)

#94

Postad 29 juli 2011 - 15:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Gamestop U.S. LOL så j@vla bra ,he he :)

#95

Postad 16 augusti 2011 - 16:13

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0
EA visade precis lite Co-op gameplay på Gamescom. Såg nice ut, fast första gången grafiken inte var galet bra som den annars varit tycker jag ...Hur som helst, de visade även en multiplayer gameplayvideo med tanks, flygplan och allt...det såg sjuuukt bra ut :D
Videon ligger redan på youtube så här är den ;)
http://www.youtube.c...h?v=NDDfPxF3EFE

Redigerat av TerMinAteD, 16 augusti 2011 - 16:23.


#96

Postad 17 augusti 2011 - 05:44

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

  • 561 inlägg
  • 0

EA visade precis lite Co-op gameplay på Gamescom. Såg nice ut, fast första gången grafiken inte var galet bra som den annars varit tycker jag ...Hur som helst, de visade även en multiplayer gameplayvideo med tanks, flygplan och allt...det såg sjuuukt bra ut :)
Videon ligger redan på youtube så här är den :D
http://www.youtube.c...h?v=NDDfPxF3EFE


ååååååååååå jag är kär ;)

#97

Postad 19 augusti 2011 - 12:19

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

EA visade precis lite Co-op gameplay på Gamescom. Såg nice ut, fast första gången grafiken inte var galet bra som den annars varit tycker jag ...Hur som helst, de visade även en multiplayer gameplayvideo med tanks, flygplan och allt...det såg sjuuukt bra ut :)
Videon ligger redan på youtube så här är den :lol:
http://www.youtube.c...h?v=NDDfPxF3EFE


Min förbokning verkar vara nåt jag inte behöver ångra :)

#98

Postad 19 augusti 2011 - 21:15

Carolus Rex
  • Carolus Rex
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0
Finns det några screenshots eller filmklipp från 360-versionen? Inte PS3 eller PC utan verifierade 360?

#99

Postad 11 september 2011 - 17:06

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
gameplay :)

#100

Postad 12 september 2011 - 12:57

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Screenshot från 360.

Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.