Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wii 2

166 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 07 januari 2012 - 12:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
tror inte ngn vill betala 2000 spänn för en handkontroll så det är väl därför de inte kommer stödja mer än en. vi får väl se. nintendo har iaf sagt att det är wii remote som gäller om man ska spela multiplayer

Redigerat av Unregistereddc471864, 07 januari 2012 - 13:01.


#52

Postad 07 januari 2012 - 13:13

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Vad jag hörde på något forum så har Nintendo ändrat till max 2 kontroller på 1 konsoll. Sen får vi se om minnet kommer vara på 768 MB (eller vad det nu var) eller 1 GB. Dem testar nu 2 versioner. Xbox 360 har ju som bekant 512 MB och PS3an 256*2.

Jag tippar i alla fall att Wii U kommer till USA o Asien under sommaren medans Europa får vänta till Oktober.

Redigerat av rayko, 07 januari 2012 - 13:13.


#53

Postad 07 januari 2012 - 19:02

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Då får man ju hoppas på lite bättre grafik bla.

#54

Postad 07 januari 2012 - 19:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Då får man ju hoppas på lite bättre grafik bla.


den blir en bra bit kraftigare än ps3 och 360. ngn pc-prestanda är dock bara att glömma men som jag skrivit tidigare det räcker de släpper mario, zelda, metroid och ett nytt fzero i 1080p så är jag såld

Redigerat av Unregistereddc471864, 07 januari 2012 - 19:31.


#55

Postad 09 januari 2012 - 13:46

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Reggie ska prata om Wii U imorgon. Kanske vi får fram ett "you just have to wait and see" från honom.

#56

Postad 09 januari 2012 - 14:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

den blir en bra bit kraftigare än ps3 och 360. ngn pc-prestanda är dock bara att glömma men som jag skrivit tidigare det räcker de släpper mario, zelda, metroid och ett nytt fzero i 1080p så är jag såld


Vad du är lättköpt och billig då.

Jag kommer hånskratta mig gråtandes om den inte fixar ex Uncharted 2 grafik i äkta 1080p. Mario och Zelda kommer se ännu sämre ut i HD än vad de gör nu :P

Nu är jag inte särskilt intresserad av Wii 2. pekplattan intresserar mig inte alls. Kommer nog vara en plastig och lågkvalitativ sak och som sagt tidigare låst rill konsollen för att barnsäkra.

#57

Postad 09 januari 2012 - 17:03

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
På vilket sätt skulle Mario och Zelda se sämre ut i 1080P?

Och varför skulle pekplattan vara plastig och lågkvalitativ? Nintendo brukar ha hög standard på sina prylar då de ofta ladrig krånglar eller går sönder för den delen.

Barnsäkra? utveckla?

Visst vill man ha super duper grafik, men i grund och botten är det bra spel som är viktigast, precis som Mario Galaxy, F-zero GX etc.

#58

Postad 10 januari 2012 - 04:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nintendo är ju de enda som kan tillverka prylar som håller. Både Sony och MS har haft stora problem med konsoller som går sönder efter ett eller 2 år. Har inte hört talas om ngn som haft problem med sin Wii.

Det har gått snart 7 år sedan 360 och Ps3 släpptes. Man måste vara bra naiv om man tror att en helt ny konsoll inte kommer vara bra mycket snabbare än 7 år gammal teknik.

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 januari 2012 - 04:25.


#59

Postad 10 januari 2012 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har inte hört talas om ngn som haft problem med sin Wii.

http://www.youtube.com/watch?v=aObvh8lTn-k&feature=related

:P

#60

Postad 10 januari 2012 - 15:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
haha klassiker ;)

Den vid 0:40 är duktigt mycket fake hahaha

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 januari 2012 - 15:41.


#61

Postad 11 januari 2012 - 01:17

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

Nintendo är ju de enda som kan tillverka prylar som håller. Både Sony och MS har haft stora problem med konsoller som går sönder efter ett eller 2 år. Har inte hört talas om ngn som haft problem med sin Wii.

Det är inte särskilt svårt att tillverka något som inte går sönder när man använder så gammal teknik som Nintendo gjorde i Wii.

#62

Postad 11 januari 2012 - 01:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

På vilket sätt skulle Mario och Zelda se sämre ut i 1080P?

Och varför skulle pekplattan vara plastig och lågkvalitativ? Nintendo brukar ha hög standard på sina prylar då de ofta ladrig krånglar eller går sönder för den delen.

Barnsäkra? utveckla?

Visst vill man ha super duper grafik, men i grund och botten är det bra spel som är viktigast, precis som Mario Galaxy, F-zero GX etc.


Visst de bygger saker som håller. Barnleksaker brukar i regel vara ytterst hållbara för att det ska gå att banka dem i golvet och hålla på ;). Det är ju en barnkonsol och är designad därefter. Barn bryr sig inte så mycket om HD och föräldrar bryr sig mera om prislappen och att det är snälla spel. Super Mario Galaxy ex är anpassad för att spelas med den upplösning och prestanda som Wiin erbjuder. Det kommer inte bli någon wow upplevelse i HD skrud direkt. Dessutom är grafiken barnanpassad kommer fortsätta vara enkel.

Barnsäkra de kommer se till så det inte går att ladda ner porr och prylar på plattan som kan avskräcka föräldrar. Förutom då att göra den ful och plastigt bankningssäker på nintendovis och låst vid konsolen för att det absolut inte ska gå att jailbreaka.

Gå till Wii och kolla hur dess e-store fungerar.Högprioriterat?

Wii 2 kan ju ha en 360s eller PS3s prestanda och "vara bra mycket snabbare". Jag vet inte riktigt om Nintendo känner att de behöver slå MS och Sony på fingrarna gällande den här biten. De vill nog gärna fortsätta göra vinst inte bara på spelen utan konsolen också. Wiin sålde ju som smör trots dess föråldrade teknik inledningsvis.

#63

Postad 11 januari 2012 - 08:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det Nintendo är intresserad av är att bibehålla sina gamla kunder i första hand. Det räcker med det. Om de sen även lyckas sno lite kunder från Sony och MS så är det bara en bonus.

Gillar man inte att Nintendo kommer fortsätta satsa i samma stil som med Wii så får man väl köpa ngt annat.

Har för mig att plattan inte har ngt eget lagringsutrymme så ladda ner saker till den och surfa på den osv lär inte fungera. Det är en handkontroll med en skärm. Inte att förväxla med en surfplatta.

#64

Postad 11 januari 2012 - 11:14

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0
Själv så tycker jag Nintendos exklusiva Mario, Metroid och Zelda är dem allra bästa spelen. Speciellt Mario och Zelda, finns inga spel som rår sig på dem spelen när det gäller ren spelglädje. Nu då jag har lirat Zelda Ocarina of time och Super Mario 3D land till 3DS och Zelda skyward sword till Wii så känns det bara grått och trist då man gå tillbaka till tredjeparts matcho spelen till 360 och PS3an.

I ärlighetens namn folk som inte kan spela barnspel måste ju ha någon slags form av manlighetskomplex eller osäker på sin manlighet: Jag är en man jag ska minsann inte spela några barnspel som Mario och Zelda! Jag ska bara spela matchospel där dem skriker mother fucker och har feta bössor för det är definitionen av att vara man de minsann och inte springa omkring och hoppa och ha sin i någon färgglad värld som Super Mario.

Jag tycker synd om folk som resonerar så, ni missar dem allra bästa spelen och gillar man inte Mario eller Zelda då är det i ärlighetens namn fel på dennes persons spelsmak. Då förtjänar personen att bara spela en massa skitspel som Call of duty, Battlefield och Assassins Creed.

#65

Postad 11 januari 2012 - 11:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Själv så tycker jag Nintendos exklusiva Mario, Metroid och Zelda är dem allra bästa spelen. Speciellt Mario och Zelda, finns inga spel som rår sig på dem spelen när det gäller ren spelglädje. Nu då jag har lirat Zelda Ocarina of time och Super Mario 3D land till 3DS och Zelda skyward sword till Wii så känns det bara grått och trist då man gå tillbaka till tredjeparts matcho spelen till 360 och PS3an.

I ärlighetens namn folk som inte kan spela barnspel måste ju ha någon slags form av manlighetskomplex eller osäker på sin manlighet: Jag är en man jag ska minsann inte spela några barnspel som Mario och Zelda! Jag ska bara spela matchospel där dem skriker mother fucker och har feta bössor för det är definitionen av att vara man de minsann och inte springa omkring och hoppa och ha sin i någon färgglad värld som Super Mario.

Jag tycker synd om folk som resonerar så, ni missar dem allra bästa spelen och gillar man inte Mario eller Zelda då är det i ärlighetens namn fel på dennes persons spelsmak. Då förtjänar personen att bara spela en massa skitspel som Call of duty, Battlefield och Assassins Creed.


Bra där :) Bra gameplay är bra gameplay. Att en del kräver blodstänk för att kunna spela ett spel är fjantigt värre.
Gears of war å sånt bajs är barnspel om ngt.

#66

Postad 11 januari 2012 - 11:52

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Men Juhan vill du aldrig spela något annat än bara barnspel? Det är ju kul få ta del av en härlig bioware historia och annat än femhundrade versionen av zelda och super mario. Zelda gillade jag inte alls. Super mario Galaxy är absolut mycket bra. Metroid Prime även om jag bara kom halvvägs innan jag körde fast. Men sedan så är det tunt. Endless ocean, Zack and Wiki och sedan ett stort avgrundsdjupt djupt hål av my little pony liknande titlar :P

Finns långt mycket mer intressanta titlar till de andra konsolerna. Då snackar jag inte call of duty då jag inte fixar fps på konsol. Nintendo är absolut inte världsbäst på att göra spel. Finns mer därute :)

#67

Postad 11 januari 2012 - 12:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Men Juhan vill du aldrig spela något annat än bara barnspel? Det är ju kul få ta del av en härlig bioware historia och annat än femhundrade versionen av zelda och super mario. Zelda gillade jag inte alls. Super mario Galaxy är absolut mycket bra. Metroid Prime även om jag bara kom halvvägs innan jag körde fast. Men sedan så är det tunt. Endless ocean, Zack and Wiki och sedan ett stort avgrundsdjupt djupt hål av my little pony liknande titlar :P

Finns långt mycket mer intressanta titlar till de andra konsolerna. Då snackar jag inte call of duty då jag inte fixar fps på konsol. Nintendo är absolut inte världsbäst på att göra spel. Finns mer därute :)


Man kan äga mer än en konsoll. Själv har jag 2 ps3, en 360 och en Wii. Kommer köpa alla tre nästa generation också. Alla tre har bra grejjer.

#68

Postad 11 januari 2012 - 13:11

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0

Men Juhan vill du aldrig spela något annat än bara barnspel? Det är ju kul få ta del av en härlig bioware historia och annat än femhundrade versionen av zelda och super mario. Zelda gillade jag inte alls. Super mario Galaxy är absolut mycket bra. Metroid Prime även om jag bara kom halvvägs innan jag körde fast. Men sedan så är det tunt. Endless ocean, Zack and Wiki och sedan ett stort avgrundsdjupt djupt hål av my little pony liknande titlar :P

Finns långt mycket mer intressanta titlar till de andra konsolerna. Då snackar jag inte call of duty då jag inte fixar fps på konsol. Nintendo är absolut inte världsbäst på att göra spel. Finns mer därute :)


Lider du av manlighetskomplex? Seriöst folk som inte kan spela barnspel lider av det. Bara för att jag sa att folk som inte kan spela barnspel lider av det så betyder det inte att jag bara sitter och spelar barnspel.

Och svar ja: Jag spelar massor av andra spel. Ärlighetens namn ger jag inte särskilt mycket för Mass Effect spelen då 50% av spelet innehåller dialoger och går ut på att man ska springa runt och prata med folk och ger inte speciellt mycket för andra Bioware spel.

Visst finns det fler bra spel till 360 och PS3an då jag äger alla tre och äger GC, PS2 och Xbox också så man måste inte välja bara en konsol och begränsa sig till den, har aldrig förstått varför folk gör det men när det gäller enbart tredjepartsspelen där Nintendo är under all kretik, förra generationen hade dem åtminstone bra stöd med tredjepartstitlar.

Och där håller jag inte med dig, Nintendos exklusiva Mario, Metroid och Zelda är betydligt bättre än MS och Sonys diton som Little Big Planet, Uncharted, Resistance, Ratchet & Clank, Killzone, God of War, Halo, Gears of War, Alan Wake. Visst är LBP, Uncharted, Killzone, Halo, GoW och Alan Wake jäkligt bra spel men dem snuddar inte vid Mario och Zelda när det gäller ren spelglädje, spelkänsla och gameplay. Man blir alltid lika glad då man kör igån Mario eller nått Zelda spel :)

Redigerat av Juhan, 11 januari 2012 - 13:12.


#69

Postad 11 januari 2012 - 13:48

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Men Juhan vill du aldrig spela något annat än bara barnspel?


Typisk kommentar från någon som bara spelar Call of duty, MW, battlefield etc o tycker det är manligt o coolt.
Själv skulle jag inte spela dem där skitspelen ens om jag fick de gratis.

Mario o Zelda är i en liga för sig. Det är spelglädje på hög nivå. Krigsspel är ju bara så hjärndött o trist att man bara kräks när man ser dem (nu sa jag det igen).

#70

Postad 11 januari 2012 - 14:02

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Här är i alla fall intervjun med Reggie igår:


01:03 in i klippet så får Reggie frågan om dem kommer släppa Wii U vid E3. Svaret är så typiskt Reggie, han brukar alltid låta så komisk när han svarar på känsliga frågor hahaha.

#71

Postad 11 januari 2012 - 14:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Typisk kommentar från någon som bara spelar Call of duty, MW, battlefield etc o tycker det är manligt o coolt.
Själv skulle jag inte spela dem där skitspelen ens om jag fick de gratis.

Mario o Zelda är i en liga för sig. Det är spelglädje på hög nivå. Krigsspel är ju bara så hjärndött o trist att man bara kräks när man ser dem (nu sa jag det igen).


Det är ju ni som tog upp "skitspelen på PS3 och 360 så ni får ju skylla er själva om jag kör samma fulretorik tillbaka. Som ni vet så är inte xbox 360/PS 3 enbart multiplayer fps ;). Kör varken MW eller BF eller Halo. Fast Wii är i stort sett enbart anpassat för en yngre publik eller vuxna barn medan de andra konsolerna har en helt annan diversifikation och en överlag en högre klass på sitt spelutbud än Wii.

Jag har inget emot barnspel köpte de Blob 2 senast ex så det är inte poängen. Men det vore kul om Nintendo tillät tredjepartstillverkare som är mycket bättre på att berätta vuxnare historier och dessutom kan ge annat än hundra lir med de gamla välkända maskotarna ;).

Sedan det där med manlighetskomplex???? Tycka och smak men man har inte komplex för att man inte tokälskar Nintendolir :P.

#72

Postad 11 januari 2012 - 15:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Helt klart finns fler spel inriktade mot yngre till Wii. Men det finns faktiskt en del som knappast kan kallas för barnspel, blev hyfsat förvånad när jag spelade senaste House of the Dead. Där kan man snacka om motherfucker i varannan mening, massa blod och gore, de pissade t o m synligt. :P

#73

Postad 11 januari 2012 - 17:30

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Var det House of dead overkill?

#74

Postad 11 januari 2012 - 17:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Helt klart finns fler spel inriktade mot yngre till Wii. Men det finns faktiskt en del som knappast kan kallas för barnspel, blev hyfsat förvånad när jag spelade senaste House of the Dead. Där kan man snacka om motherfucker i varannan mening, massa blod och gore, de pissade t o m synligt. :P


Men de kan räknas på ena handens fingrar. Manhunt släpptes också vill jag minnas? Eller Manhunt 2 men det censurerades i alla fall. Sedan har ju vissa försökt nischa sig som Madworld som kändes som lite av ett alibi från Nintendos sida. Hygglig underhållning i några timmar. No more heroes där kunde de inte visa blod så då blev det svart bläck i stället. Resident Evil 4 är paradnumret för Wiin dock :)

#75

Postad 11 januari 2012 - 18:47

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

Resident Evil 4 är paradnumret för Wiin dock :)


Eller Gamecuben..

#76

Postad 11 januari 2012 - 19:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Var det House of dead overkill?

Precis.

#77

Postad 11 januari 2012 - 20:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Eller Gamecuben..


Fast wii moten gjorde halva grejen liksom :)

#78

Postad 12 januari 2012 - 08:55

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.theverge....deo-walkthrough

#79

Postad 12 januari 2012 - 11:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ser bra ut. Blir en trevlig höst :D

#80

Postad 12 januari 2012 - 11:53

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
om ni vill diskutera hurvida nintendo bara gör/är barnspel kan ni väl göra det i en annan tråd och visa upp hur manliga ni är där?
så kan vi barnsliga töntar diskutera leksaken wii-u här istället.

tycker dom gärna får visa upp en ny design på e3. inte jätteförtjust i den dom visat upp.

#81

Postad 12 januari 2012 - 12:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Designen kommer säkerligen inte ändras. Den ska ju släppas om ett halvår ungefär.
Ser ut ungefär som en Wii fast lite större.

#82

Postad 12 januari 2012 - 15:12

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Ser ju faktiskt väldigt trevligt ut! :)

#83

Postad 12 januari 2012 - 15:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Asså Zelda HD där ser ju bara för underbart ut. Nu vill jag se att Nintendo släpper ett nytt F-Zero i HD.

#84

Postad 12 januari 2012 - 19:17

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Tycker det är lite tråkigt att de inte vågar ta ut svängarna mer med designen på burken, hoppas den släpps i lite roliga färger direkt dock.

Har det pratats något om hårddisk alternativ?

Redigerat av wictor, 12 januari 2012 - 19:23.


#85

Postad 12 januari 2012 - 19:47

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0
Hoppas den släpps i svart. Alla enheter är ju svarta i tvbänken förutom Wii då.

Roliga färger? Jag vill inte ha en röd, grön eller blå konsol i min tvbänk. Svart är en diskret och bra färg. Helst så ska elektroniken inte synas i tvbänken :) Men men det är ju bara jag det :)

Jag tror inte att ett nytt Zelda släpps under 2012 då nyss Zelda har släppts till Wii. Det tar några år att släppa ett bra kvalitetsspel och så är Nintendo inte direkt som Actvision och Ubisoft som skiter ur sig nya spel varje år av samma spelserie.

#86

Postad 12 januari 2012 - 20:02

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Vitt är ju tråkigt, så jag hoppas på svart direkt som du säger. Men det hade vart ballt med någon annan crazy färg också och att de skippar pianolacken, känns ju lite 2009.


Zelda lär inte vara ett debutspel, det håller jag med om.



Men vad hoppas ni på för spel till start och snart därefter?

Min lista på spel de bör ta upp (igen).

1080 snowboarding
Waverace
F-Zero
Excite bike

Redigerat av wictor, 12 januari 2012 - 20:02.


#87

Postad 12 januari 2012 - 22:05

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Hoppas att ett nytt Mario kart finns till relese dagen ! någon som hört nått om det?

#88

Postad 12 januari 2012 - 22:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Men vad hoppas ni på för spel till start och snart därefter?

Smash Bros, men det är en önskedröm och kommer inte hända.
New Super Mario Bros 2 är ett mer realistiskt alternativ eftersom det är utannonserat och vore det perfekta launchspelet.
Castlevania, men det kommer inte heller hända.

Ska bli mycket intressant att se en full presentation på E3, borde få se mycket gameplay.

#89

Postad 13 januari 2012 - 08:15

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Jag hoppas på ett nytt mario 3D äventyr, hoppas det inte blir något nytt galaxy bara. Sen hoppas jag på Super mario bros Mii och ett nytt Wii party 2 hade inte satt fel, hur roligt som helst det spelet med ett gäng.

#90

Postad 13 januari 2012 - 08:20

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=S05fWaaATU8
Tokyo street demo

#91

Postad 13 januari 2012 - 08:37

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Ska bli sjukt intressant att se vilka spel de visar upp på E3. Tror det kan bli riktigt bra det här...

#92

Postad 13 januari 2012 - 08:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Darksiders 2. Minst lika bra som Zelda

Redigerat av Unregistereddc471864, 13 januari 2012 - 08:49.


#93

Postad 13 januari 2012 - 20:47

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=2KiZ6Cd1j8U


http://www.youtube.c...h?v=kDFSTd7iKVs

http://www.youtube.c...h?v=n0JKzLtgL28

http://www.youtube.c...h?v=n0JKzLtgL28

http://www.youtube.c...h?v=n0JKzLtgL28

på den här länken så säger han som intervjuar att Nintendo Wii U kommer 2nd half of 2012.

#94

Postad 13 januari 2012 - 21:41

Juhan
  • Juhan
  • Forumräv

  • 679 inlägg
  • 0

Darksiders 2. Minst lika bra som Zelda


:blink: ... Blev inte imponerad av ettan. Det tog inte många timmar innan jag slutade spelade. Så där har vi väldigt delade åsikter :)

#95

Postad 13 januari 2012 - 22:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det tog inte många timmar innan jag slutade spelade.

Synd, då missade du något ;)

Men knappast något jag ser fram emot som launchspel, det kommer väl komma innan till andra konsoler.

på den här länken så säger han som intervjuar att Nintendo Wii U kommer 2nd half of 2012.

Det vet han nog inget om direkt, men det är ju självklart. Kommer ju komma sent på året.

Redigerat av Zoiler, 13 januari 2012 - 22:23.


#96

Postad 14 januari 2012 - 12:27

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
haha, jag tänkte konstigt där. Trodde han menade sommaren av någon anledning. 1st, 2nd, 3rd, 4th part of the year (Vår, sommar, höst, vinter).

#97

Postad 14 januari 2012 - 12:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Reggie sa höst 2012 iaf så det lär bli så ;)

#98

Postad 14 januari 2012 - 13:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

haha, jag tänkte konstigt där. Trodde han menade sommaren av någon anledning. 1st, 2nd, 3rd, 4th part of the year (Vår, sommar, höst, vinter).

Du tänkte andra kvartalet ;)

#99

Postad 14 januari 2012 - 15:23

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
precis :)

#100

Postad 23 januari 2012 - 10:55

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.gamereact...etwork" listat/

Cartoon Network .......jag menar Nintendo Network verkar komma bli Wii Us online system.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.