Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vem kommer köpa Gladiator på BD ?

512 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#451

Postad 13 september 2009 - 12:47

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Kingcat återkom gärna med en recension av filmen.



Eller inte :)

#452

Postad 13 september 2009 - 15:18

Tumme
  • Tumme
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0

Gladiator' sold about 16% more units than 'Braveheart'. Sales volume for those two titles was surprisingly close, considering that Ridley Scott's imperial blockbuster is more recent by five years, and that its domestic box office was more than twice that of Mel Gibson's Scottish epic.


Att Gladiator bara säljer 16% mer än Braveheart kanske bottnar i att folk struntar i och köpa utgåvan eftersom den är så dålig. Man kan ju bara hoppas att det är så. Då kanske studiorna fattar att det inte är acceptabelt att släppa undermåliga utgåvor. Det skall straffa sig att inte göra rätt från början tycker jag.

Thomas

#453

Postad 14 september 2009 - 02:38

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0
Bilden var bra på gladiator ;) .
8/10

#454

Postad 14 september 2009 - 08:24

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

  • 265 inlägg
  • 0

Bilden var bra på gladiator ;) .
8/10


Fan man kanske skulle slå till ändå!
Jag gillar ju ler-animation, typ Wallace and Gromit

#455

Postad 14 september 2009 - 12:06

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0

Fan man kanske skulle slå till ändå!
Jag gillar ju ler-animation, typ Wallace and Gromit



Tycker verkligen du och alla andra som trodde det var helkass bild på gladiator ska slå till.
Känns lite som att ni bestämt er för att filmen ska vara urkass, men den var klart mer än godkänd ^^

#456

Postad 14 september 2009 - 12:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Saken är det att många av oss har sett den och bilden är medioker för att vara en sån här storfilm på Blu-Ray.
Det går inte undvika att se att dom använd DNR och EE, och sånt är jävligt störande på större skärmar och på stor duk.
Och såna här hafsverk stödjer iallafall inte de av oss som vill ha KVALITÉ, då dom istället kunde ha remastrat HELA filmen från den DNR och EE fria 2005 transfern istället för att bara plocka extra scenerna därifrån.
Men så länge som folk köper mediokra snikjobb utgåvor som denna, så kommer vi tyvärr få fler i framtiden.

Redigerat av Svante Skoog, 14 september 2009 - 12:40.


#457

Postad 14 september 2009 - 12:42

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Fan man kanske skulle slå till ändå!
Jag gillar ju ler-animation, typ Wallace and Gromit


;)

#458

Postad 14 september 2009 - 12:57

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Med lite tur så borde det ligga ett litet paket från England och vänta i brevlådan när man kommer hem idag. ;)

#459

Postad 14 september 2009 - 13:08

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

  • 265 inlägg
  • 0

Tycker verkligen du och alla andra som trodde det var helkass bild på gladiator ska slå till.
Känns lite som att ni bestämt er för att filmen ska vara urkass, men den var klart mer än godkänd ^^


Men jag vill inte att den ska vara "godkänd", jag vill att den ska vara fantastisk.

#460

Postad 14 september 2009 - 13:48

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0
Men då kan du ju vänta på ditt fantastiska släpp i 10 år till ;)

#461

Postad 14 september 2009 - 15:06

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Bara skita i vad alla andra tycker, enda som betyder nåt är vad man själv tycker.

#462

Postad 14 september 2009 - 15:30

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Ett stycke Steelbook Edition mottaget och uppackat hemma ;)

Nu ska man bara genomlida skiten...... :D

#463

Postad 14 september 2009 - 15:39

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0
Skriv gärna sen masse70. ;)

#464

Postad 14 september 2009 - 17:38

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

  • 889 inlägg
  • 0
Den hade inte kommit som hyrfilm hos Statoil Svartbäcken när jag kollade idag, annars hade jag hyrt den. Den är ju reg.fri ?

Fanns annars ett rätt hyfsat utbud av hyr-BD, dock bara kanske en tiondel av vad som finns på DVD.... ;)

Redigerat av Unregistered4e1812ee, 14 september 2009 - 17:40.


#465

Postad 14 september 2009 - 17:44

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Skriv gärna sen masse70. :D

Nja jag vill ju inte förstöra dagen och hetsa upp henke och svante mer än de själva gärna gör på egen hand ;)

Ska snart sätta på "skitfilmen" btw.

edit, vet inte om jag ska skriva nåt om den då jag vet att iaf henke uttryckt sig att jag borde avstå från mina "expertkommentarer"... :D

Så jag antar att du enbart behöver fråga honom nånting som du behöver veta om filmen för han tycks redan veta allt om den.

Redigerat av masse70, 14 september 2009 - 17:56.


#466

Postad 14 september 2009 - 19:14

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0

Bilden var bra på gladiator ;) .
8/10


8 av 10 är alldeles för högt för "bra", 6 av 10 möjligtvis.

#467

Postad 14 september 2009 - 19:25

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0

8 av 10 är alldeles för högt för "bra", 6 av 10 möjligtvis.



skaffa bättre utrustning

#468

Postad 14 september 2009 - 19:54

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Har just sett den berömda första delen av filmen. Kan bara säga imho att det jag redan misstänkte också var sant. Terrierna i denna tråd som gladeligen sågat denna film baserat på stillbilder som väntat drivit det hela till absurdum.

Visst går väl vissa saker att se om man från början är förberedd och mer eller mindre sitter och väntar in dom och ställer in sig på vad som ev kan vara dåligt. Men å andra sidan går det då att hitta brister i de flesta filmer man ser. Sen kan jag ärligt tycka lite synd om dom som såpass maniskt sitter och granskar en film baserat på diverse stillbidler istället för att se filmen live i sin helhet.

Men visst, säkert går många av de brister folk här har hängt upp sitt liv på att uttyda vid en fingranskning, men inget jag direkt hakar upp mig på under rullande film eller knappt har märkt.

Som väntat nåt klart överdrivet som fått alldeles för stora proprotioner.

Snarare tycker jag det är ett klart lyft från min DVD kopia.

Men det lär väl inte gå väl fram hos maffian här och jag lär väl få en och annan spydig kommentar och "lektion på vad som är bra eller inte" eller bli idiotförklarad men det bryr jag mig inte om :P

Men sitt ni och tjura tills det ev kommer nån bättre release på denna medan vi andra njuter av filmen. :)

Redigerat av masse70, 14 september 2009 - 20:18.


#469

Postad 14 september 2009 - 20:02

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

  • 2 082 inlägg
  • 0
Trevligt det var det svaret jag har väntat på Tack
/Mats

#470

Postad 14 september 2009 - 20:17

Unregistereda398c9a6
  • Unregistereda398c9a6
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0
Oki verka många som är poitiva till den. Jag lär ändå kanske köpa den. Nej förresten jag bojkottar den tills den sjunker i pris... fast jag vill ha den i steelbox... hmmm svårt välja... :P

#471

Postad 14 september 2009 - 20:19

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

  • 2 082 inlägg
  • 0
Ähhh,ja köpte steelboxen nu måste se denna med egna ögon
/Mats

#472

Postad 14 september 2009 - 20:27

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0
Tycker man om Gladiator och vill ha en utgåva som är helt ok, så kan man ju alltid köpa den som finns ute nu, dem andra smurfarna som grinar över kvaliteten och inte ens har sett den ännu, kan ju fortsätta drömma om en ny utgåva :) .
Jag är glad att jag köpte steelbooken från england och ångrar det inte en sekund, den är långt mycket bättre än många andra bluray utgåvor av andra filmer, så det är inget o gråta över :P

#473

Postad 14 september 2009 - 20:32

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Ja huvudsaken är väl att NI är nöjda, men JAG är fortfarande inte det, och en polare som nyss köpt den blev heller inte road av vad han fick se på sin 120 tum stora duk, med speciellt EE:n :P

Vissa av oss stör sig lättare på såna brister medan andra inte bryr sig ett skit. Tyvärr är jag det första :)

#474

Postad 14 september 2009 - 20:36

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Kanske ska förtydliga att jag inte är en duvunge inom hemmabio samt kör på projektor och 90" duk. Vissa tycks automatiskt tro att man kollar på en 32" LCD bara för att man inte sågar den.

Redigerat av masse70, 14 september 2009 - 20:36.


#475

Postad 14 september 2009 - 20:36

tonpaa
  • tonpaa
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Som de säger i recensionerna är att de med större bild drabbas mer av detta. Vi med tv runt 40" ser inte dessa skavanker lika bra.

#476

Postad 14 september 2009 - 20:37

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0
Ni som tycker att BD'n har bra PQ, skulle ni vilja sätta denna nivån på alla BD-släpp ?
Antar att det är en retorisk fråga men jag antar det eftersom ni accepterar dessa fel.
Det är trots allt inte bara pilar m.m. som försvinner, blixtnedslag har också gått under scratch/DNR-filtret längre in i filmen så det är inte bara de där först 5-10min som det är problem i.

Poängen är inte om man gillar filmen ändå eller om det är ett lyft jämnfört med DVDn.
Poängen är om vi ska acceptera att filmbolagen manglar sönder bilden med div. filter istället för att göra ett bra jobb.

Vad tror ni kommer att hända när "folk" ändå går och köper skräpet trots att man vet om att felen finns där.
Återigen, det har inte med story eller "bättre än DVD" att göra utan om man ska acceptera hafsjobb på en så pass stor titel.

Det är iaf min åsikt :P

Trots att det i slutändan ger pengar så ska jag hyra denna om den dyker upp i hyllan.
Bara för att se hur pass dåligt det är, eller inte. Men det blir inte ett köp iaf.
Eller ännu bättre, om någon har lust att låna ut sin...finns säkert någon nisse på jobbet som köper :)

Redigerat av Trasan, 14 september 2009 - 20:41.


#477

Postad 14 september 2009 - 20:38

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0
Ok för mig ser det bra ut på 46tums led tv, vet inte hur det ser ut på 90+ tums duk, så jag ska inte lägga mig i hur det skulle va och se den via projektor.

#478

Postad 14 september 2009 - 21:14

Unregisteredffae06bb
  • Unregisteredffae06bb
  • Forumräv

  • 564 inlägg
  • 0

Ja huvudsaken är väl att NI är nöjda, men JAG är fortfarande inte det, och en polare som nyss köpt den blev heller inte road av vad han fick se på sin 120 tum stora duk, med speciellt EE:n :P

Vissa av oss stör sig lättare på såna brister medan andra inte bryr sig ett skit. Tyvärr är jag det första :)


Precis, det handlar väldigt mycket om vilka krav man har. Det finns gott om folk som har spotify och youtube som deras huvudkälla för musik. Samma folk lär tycka Gladiator ser helt fantastik ut. Tyvärr blir denna grupp människor bara större och större (de växer upp med skitet och vet inte bättre) vilket i slutändan leder till att film och musikbranschen anpassar sig till att producera skräp, för varför ska de lägga ner extra tid på bra produkter när de säljer ändå(?)

#479

Postad 14 september 2009 - 21:25

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
Kvantiteten går tyvärr före kvaliteten idag. Det är ju bara se på televisionen eller lyssna på någon radio kanal med reklam

#480

Postad 14 september 2009 - 22:39

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Bifogad fil  gladiator_comparison.jpg   48,66K   0 Antal nerladdningar

:P

#481

Postad 14 september 2009 - 23:14

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
borde ju vara bättre att se på en projektor än tv, en projje har ju suddig bild jämfört med en tv. Och snackar vi kvalite ska vi inte snacka projje alls, för det är totalt skit i bildkvalite jämfört med tv. en projektor kan aldrig mäta sig med en tv inte ens en barco cine 9 eller vad de finns nu.

gladiator är inte perfekt den har brister vilket vi vill eller inte det borde komma en ny,men helheten är mycke bättre än vissa andra bluraysläpp.och den är tillräckligt bra för att kunna stå ut med den också,så det kan mycke väl bli så att de kommer ingen ny den närmsta tiden.

Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 14 september 2009 - 23:19.


#482

Postad 14 september 2009 - 23:49

MajkelS
  • MajkelS
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Ni som tycker att BD'n har bra PQ, skulle ni vilja sätta denna nivån på alla BD-släpp ?
Antar att det är en retorisk fråga men jag antar det eftersom ni accepterar dessa fel.
Det är trots allt inte bara pilar m.m. som försvinner, blixtnedslag har också gått under scratch/DNR-filtret längre in i filmen så det är inte bara de där först 5-10min som det är problem i.

Poängen är inte om man gillar filmen ändå eller om det är ett lyft jämnfört med DVDn.
Poängen är om vi ska acceptera att filmbolagen manglar sönder bilden med div. filter istället för att göra ett bra jobb.

Vad tror ni kommer att hända när "folk" ändå går och köper skräpet trots att man vet om att felen finns där.
Återigen, det har inte med story eller "bättre än DVD" att göra utan om man ska acceptera hafsjobb på en så pass stor titel.


Exakt, accepterar vi hafsverk så kommer filmbolagen att leverera mer hafsverk och det går ju tvärt emot allas intressen med BD (utom filmbolagen då...).

#483

Postad 15 september 2009 - 00:02

Trasan
  • Trasan
  • Veteran

  • 2 065 inlägg
  • 0

borde ju vara bättre att se på en projektor än tv, en projje har ju suddig bild jämfört med en tv. Och snackar vi kvalite ska vi inte snacka projje alls, för det är totalt skit i bildkvalite jämfört med tv. en projektor kan aldrig mäta sig med en tv inte ens en barco cine 9 eller vad de finns nu.


Suddig bild ?

#484

Postad 15 september 2009 - 00:08

MajkelS
  • MajkelS
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
"A few words about...™ Gladiator -- in Blu-ray" av Robert Harris finns på:

http://www.hometheat...ay#post_3605663

En utförlig och kritisk recension av Robert (han brukar skriva ganska kortfattade) vilket visar att flera i branschen tycker att detta är ett särskilt dåligt exempel på hur ett Blu-Ray släpp ska göras. Garanterat en välförtjänt nagel i ögat på Paramount/ Universal.

Som Robert skriver:

"...Can I give Gladiator as it stands a recommendation?

I'm afraid that I can't..."

#485

Postad 15 september 2009 - 00:09

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0
Extrem3
Undrar vad du har kollat med för duk + projje ? :P

Redigerat av jonasprivate, 15 september 2009 - 00:11.


#486

Postad 15 september 2009 - 00:44

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0
Så jonasprivate du påstår att en projje har en skarp bild precis som en tv har,då är du den förste i världen som kan se de:)

Säg en projje som kan leverera en bild som pioneer 5090 plasma gör och priset på den?

inte ens om du kör projjen i 50" kan du se den detaljrikedomen som den plasman visar.

Men däremot kan jag gå med på att kör du en plasma i 120" så är nog en projje bättre?

Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 15 september 2009 - 00:55.


#487

Postad 15 september 2009 - 01:07

FiRREN
  • FiRREN
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Xtrem3, vilka projar släppta detta året har du sett live?

#488

Postad 15 september 2009 - 06:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Xtreme3, du kan omöjligtvis ha sett en välpresterande och kalibrerad projektor matad med en bra källa med tanke på det du skrivit.

Snarare brukar det låta precis så från personer som aldrig själv haft eller sett en bra projektor. Bla tron att man inte kan få en skarp och fin bild som tex på en plasma/lcd etc.

Det är bara rent nonsens.

Redigerat av masse70, 15 september 2009 - 06:45.


#489

Postad 15 september 2009 - 06:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Så jonasprivate du påstår att en projje har en skarp bild precis som en tv har,då är du den förste i världen som kan se de:)

Säg en projje som kan leverera en bild som pioneer 5090 plasma gör och priset på den?

inte ens om du kör projjen i 50" kan du se den detaljrikedomen som den plasman visar.

Men däremot kan jag gå med på att kör du en plasma i 120" så är nog en projje bättre?


Bilden på en bra projektor är i princip lika skarp och detaljrik som en bra TV. Om optiken är bra tappar man nästan inget. Däremot vinner man att man ser en massa fler små detaljer eftersom bildytan är mycket större i förhållande till tittavståndet. På tex Pixars senare filmer så har jag sett en massa detaljer i bilden som jag inte sett tidigare, helt enkelt eftersom de var för små för att man skulle lägga märke till dem när jag satt på 2,5 m från en 55" TV. När jag sitter på 3,1 m från 109" då upptäcker jag en massa nya småsaker som jag inte såg tidigare.
En projektor blir aldrig lika ljusstark och bilden har inte samma "punch", men det är därför man sitter i en batcave när man kollar med projektor och i ett vardagsrum när man ser på TV.
Sen kan en TV aldrig ge samma filmiska upplevelse.

#490

Postad 15 september 2009 - 07:00

Unregistered9b73fbb5
  • Unregistered9b73fbb5
  • Användare

  • 188 inlägg
  • 0

Bilden på en bra projektor är i princip lika skarp och detaljrik som en bra TV. Om optiken är bra tappar man nästan inget. Däremot vinner man att man ser en massa fler små detaljer eftersom bildytan är mycket större i förhållande till tittavståndet. På tex Pixars senare filmer så har jag sett en massa detaljer i bilden som jag inte sett tidigare, helt enkelt eftersom de var för små för att man skulle lägga märke till dem när jag satt på 2,5 m från en 55" TV. När jag sitter på 3,1 m från 109" då upptäcker jag en massa nya småsaker som jag inte såg tidigare.
En projektor blir aldrig lika ljusstark och bilden har inte samma "punch", men det är därför man sitter i en batcave när man kollar med projektor och i ett vardagsrum när man ser på TV.
Sen kan en TV aldrig ge samma filmiska upplevelse.


det håller jag med om hasse solo, klart att det är de ultimata med en projje,jag syftar enbart på kvalite av bilden,har man uttrymme och samlar på bluray ska man köpa en projje självklart.vilken teknik har din projje då hasse?

DLP eller LCD eller kör du nåt annat?

Och vilken projje kör du?

#491

Postad 15 september 2009 - 07:14

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

det håller jag med om hasse solo, klart att det är de ultimata med en projje,jag syftar enbart på kvalite av bilden,har man uttrymme och samlar på bluray ska man köpa en projje självklart.vilken teknik har din projje då hasse?

DLP eller LCD eller kör du nåt annat?

Och vilken projje kör du?

Svaren på dina frågor hittar du här: https://www.minhembio.com/hassesolo

#492

Postad 15 september 2009 - 07:15

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Det är bara rent nonsens.

Word.
På alla sätt och vis.

#493

Postad 15 september 2009 - 07:58

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Ja nu blev det ju plötsligt svårt att inte bli en smula irriterad.

Det är ju uppenbart att du inte har en susning om vad du pratar om Xtrem3, så jag föreslår grundliga empiriska undersökningar av ovan debatterade displaytekniker innan du häver ur dig en massa, som Masse så vältaligt skriver, nonsens!

#494

Postad 15 september 2009 - 08:00

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Förvånansvärt många som har ingrodda förutfattade meningar. Till exempel någon som sett en LCD-projj från 1998 som inte imponerades tror att det ser lika dassigt ut idag.

#495

Postad 15 september 2009 - 08:03

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

  • 265 inlägg
  • 0

Men då kan du ju vänta på ditt fantastiska släpp i 10 år till :P


Du har rätt! Är man bara tillräckligt hungrig kan man nog sluka vilket skit som helst.

#496

Postad 15 september 2009 - 08:06

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

  • 265 inlägg
  • 0

Förvånansvärt många som har ingrodda förutfattade meningar. Till exempel någon som sett en LCD-projj från 1998 som inte imponerades tror att det ser lika dassigt ut idag.


hehe, Jag har en LCD proj från 1998 stående i mitt garage!

#497

Postad 15 september 2009 - 08:19

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Ja nu blev det ju plötsligt svårt att inte bli en smula irriterad.

:P
japp.

#498

Postad 15 september 2009 - 08:39

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

för det är totalt skit i bildkvalite jämfört med tv. en projektor kan aldrig mäta sig med en tv inte ens en barco cine 9 eller vad de finns nu.


######r va du pratar mycket skit på detta forum :)

Din trovärdighet är under noll just nu :P

#499

Postad 15 september 2009 - 08:48

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Så jonasprivate du påstår att en projje har en skarp bild precis som en tv har,då är du den förste i världen som kan se de:)


Säg som det är, du har aldrig sett en projje från detta årtionde in action :P

Du låter mer som en lite unge som är en ANING avundsjuk för att du SJÄLV inte har en projje, därav dessa lögner om att en projje inte kan komma upp i samma kvalle som din kära lilla TV :)

Jag har själv inte projje, men jag njuter av det hemma hos en kompis i härligt stor och SKARP bild ;)

Sen blir man fundersam när du ofta ändrar dig, typ, från "för det är totalt skit i bildkvalite jämfört med tv" till "klart att det är de ultimata med en projje,jag syftar enbart på kvalite av bilden,har man uttrymme och samlar på bluray ska man köpa en projje självklart."

Så då tycker du ändå att en projje är det Ultimata, även om det enligt dig är skitbild ;)

Redigerat av Svante Skoog, 15 september 2009 - 10:26.


#500

Postad 15 september 2009 - 09:03

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Ja nu blev det ju plötsligt svårt att inte bli en smula irriterad.

Det är väl ett av detta forums syften såvitt jag förstått? :P

Jag vet att jag blir det rätt ofta iaf :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.