Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playzone Europe AB anmälda för bedrägeri efter några veckor med ny ägare

842 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#801

Postad 16 mars 2009 - 18:20

Unregisteredd03b0983
  • Unregisteredd03b0983
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Jag var på Swedbank idag.
Fick beskedet att det förmodligen var kört och att jag ska gå vägen via polisanmälan.

Det lät konstigt tyckte jag och efter att ha samtalat med någon i 5 minuter kom kassören tbx och sa att det KUNDE KANSKE gå att FÖRSÖKA få pengarna tbx OM jag kom dit med en polisanmälan i hand och fyllde i litet papper.

Så det är vad jag får göra nu, antar att man får knalla iväg till närmaste polisstation och skämmas.

#802

Postad 16 mars 2009 - 23:31

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0
Swedbank verkar ju vettiga... NOT. Kanske dags att byta bank.

#803

Postad 17 mars 2009 - 09:00

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Swedbank verkar ju vettiga... NOT. Kanske dags att byta bank.

Fast det är ju förståeligt att man måste göra en polisanmälan först. Samma sak om du blir skimmad, efter uppvisande av en polisanmälan så kan banken reklamera kortet och ge tillbaka pengarna. Borde ju fungera ungefär liknande i det här fallet.

#804

Postad 17 mars 2009 - 10:44

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Fast det är ju förståeligt att man måste göra en polisanmälan först. Samma sak om du blir skimmad, efter uppvisande av en polisanmälan så kan banken reklamera kortet och ge tillbaka pengarna. Borde ju fungera ungefär liknande i det här fallet.


Ja det skrev jag inget om. Men de som hört av sig till dem med polisanmälan verkar ju inte få pengarna tillbaka direkt som de som har SEB tydligen fått.

#805

Postad 17 mars 2009 - 10:50

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

  • 2 854 inlägg
  • 0

Ja det skrev jag inget om. Men de som hört av sig till dem med polisanmälan verkar ju inte få pengarna tillbaka direkt som de som har SEB tydligen fått.

Ok, då missförstod jag nog dig. Trodde bara du kommenterade inlägget ovan. Och nej, Swedbank är inte roliga att ha att göra med :).

#806

Postad 17 mars 2009 - 13:59

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

Ok, då missförstod jag nog dig. Trodde bara du kommenterade inlägget ovan. Och nej, Swedbank är inte roliga att ha att göra med :).


Kan inte annat än instämma; bytte själv från dåvarande FSB till SEB just pga av den sistnämndas överlägnsa servicegrad. Dock erbjuder nog Handelsbanken (SHB) bättre vilkor om man har huslån och hela paketet men det är en annan femma.

En helt annan sak som har med tråden att göra; nämnde ju i mina tidigare inlägg att jag lyckades få ut mina grejer från Playzone via en anhörig som åkte till Kalmar för snart två veckor sedan. Fick prylarna i helgen och kan bara bekräfta misstankarna om gråimport.. Dokumentationen var typ Ungerska/Tjeckiska/Polska men jag klarade mig genom att snabbguiden var på tyska..

#807

Postad 18 mars 2009 - 12:55

madchild
  • madchild
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Alltså man blir ju lätt irriterad när man läser att ni SEB / Handelsbanken-kunder har blivit ersatta, medan vi Swedbank kunder varken fått några pengar eller information. Kanske dags att byta bank...

#808

Postad 18 mars 2009 - 13:05

Hörnbjörn
  • Hörnbjörn
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Jag å min sambo var kunder hos swedbank förut, när vi skulle ansöka om lån för villaköp, så blev vi nekade. det roliga i det hela att hos alla andra banker blev vi beviljade. Fick inget svar från swedbank varför vi blev nekade. vi har båda bra inkomster osv.

Så där förlorade swedbank kunder å inte minst X antal tusen kronor i ränta per år.

Lite offtopic, men det säger lite om vad swedbank är för skit. (personlig åsikt)

Mvh
Stefan

#809

Postad 18 mars 2009 - 22:08

FiRREN
  • FiRREN
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Jag skickade in kortreklamation och polisanmälan i fredags, har inte hört eller sett nått än på kontot.
Bäst för swedbank att dom hälper mig annars kommer jag att byta bank.

#810

Postad 18 mars 2009 - 22:21

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0

Jag skickade in kortreklamation och polisanmälan i fredags, har inte hört eller sett nått än på kontot.
Bäst för swedbank att dom hälper mig annars kommer jag att byta bank.



Jag skickade också in kortreklamation och polisanmälan i fredags, sen ringde dom i går, då hade dom "slarvat" bort mina papper så jag fick åka in och skriva på nya, segt.
Har också swedbank.

Sköter dom inte detta bra så byter jag till SEB, har ändå ett lån där så kan lika gärna öppna ett konto där med.

Redigerat av Lo-Fi Heroes, 18 mars 2009 - 22:24.


#811

Postad 19 mars 2009 - 15:08

LaRusso
  • LaRusso
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Playzone försatt i konkurs:

http://www.barometer...urs(1218863).gm

#812

Postad 20 mars 2009 - 10:39

Chrazy
  • Chrazy
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0

Jag skickade också in kortreklamation och polisanmälan i fredags, sen ringde dom i går, då hade dom "slarvat" bort mina papper så jag fick åka in och skriva på nya, segt.
Har också swedbank.

Sköter dom inte detta bra så byter jag till SEB, har ändå ett lån där så kan lika gärna öppna ett konto där med.

Till alla er som klagar på Swedbank. Jag var själv drabbad av Kameraexperten, betalade då med VISA och har Swedbank. Efter att ha gjort en polisanmälan och gått till ett bankkontor med denna samt en orderbekräftelse så skrev jag i alla reklamationspapper på plats. Fick tillbaka pengarna inte långt därefter och tycker att de skötte det snyggt.

#813

Postad 20 mars 2009 - 10:41

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0

Till alla er som klagar på Swedbank. Jag var själv drabbad av Kameraexperten, betalade då med VISA och har Swedbank. Efter att ha gjort en polisanmälan och gått till ett bankkontor med denna samt en orderbekräftelse så skrev jag i alla reklamationspapper på plats. Fick tillbaka pengarna inte långt därefter och tycker att de skötte det snyggt.


Verkar ju vara relativt ovanligt att de är så snälla om man sammanställer folks omdömen om dem.

#814

Postad 20 mars 2009 - 12:02

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Inte så konstigt kanske att det är de negativa som syns och hörs. Är övertygad om att bankerna generellt löser detta på ett bra sätt.

#815

Postad 20 mars 2009 - 12:12

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

Till alla er som klagar på Swedbank. Jag var själv drabbad av Kameraexperten, betalade då med VISA och har Swedbank. Efter att ha gjort en polisanmälan och gått till ett bankkontor med denna samt en orderbekräftelse så skrev jag i alla reklamationspapper på plats. Fick tillbaka pengarna inte långt därefter och tycker att de skötte det snyggt.


Tror också att samtliga storbanker har liknande rutiner gällande VISA och att Swedbank förmodligen ersätter sina kunder i samma omfattning. Dock var det den dåliga generella servicenivån på Swebank som jag störde mig på och gjorde att jag bytte till SEB en gång i tiden. Att Swedbanks företagskultur verkar mindre kundcentrerad får ju till följd att de kanske inte hanterar ärenden som dessa i tråden lika smidigt som andra banker. Vidare har den uppfattade lägre servicegraden säker ärvts i och med att Swedbank / FSB har haft stark ställning på mindre orter och därmed kunnat göra lite som de vill..

#816

Postad 20 mars 2009 - 13:55

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0
Playzones ägare kan ha blivit utnyttjad

#817

Postad 20 mars 2009 - 14:14

LaRusso
  • LaRusso
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0

Tror också att samtliga storbanker har liknande rutiner gällande VISA och att Swedbank förmodligen ersätter sina kunder i samma omfattning. Dock var det den dåliga generella servicenivån på Swebank som jag störde mig på och gjorde att jag bytte till SEB en gång i tiden. Att Swedbanks företagskultur verkar mindre kundcentrerad får ju till följd att de kanske inte hanterar ärenden som dessa i tråden lika smidigt som andra banker. Vidare har den uppfattade lägre servicegraden säker ärvts i och med att Swedbank / FSB har haft stark ställning på mindre orter och därmed kunnat göra lite som de vill..


Jag har varit kund hos flera av "storbankerna" och kan med handen på hjärtat säga att jag inte upplever några större skillnader. Upplevelsen av servicegrad handlar till stor del om kontaktpersonens inställning och det bemötande man får. För att kontra den våg av negativa inlägg om Swedbank måste jag säga att jag fått riktigt bra service av dem under det senaste året, trots att det stormat kring banken.

Angående kortreklamationerna är det inte heller så att banken bryter mot avtal om de inte ersätter kunderna vid bedrägerier där man betalat med bank-/betal-/kontokort (ej kreditkort). Jag misstänker att banken tar en del av kostnaden för detta tillsammans med kortföretaget för att upprätthålla förtroendet för kortbetalningar. Kontanthanteringen kostar mycket och kräver större lokal närvaro för bankerna, och kortbolagen tjänar ju pengar på kortbetalningarna. Som kund är jag mycket nöjd att detta "extra" skydd finns, men tror att vi snart kommer att se en ökad beredskap mot bedrägerier vid internet- och postorderhandel.

Inställningen "om jag inte får ersättning byter jag bank" ger jag inte mycket för. Troligen är det denna typ av kunder som de "generösa" bankerna inte vill ha heller, så jag tvivlar på att man kommer tjäna särskilt mycket på att byta bank. Bättre att ta reda på vilka villkor som gäller från början i stället. Jag kommer t.ex. inte att förskottsbetala med kort om minsta tvivel om leverans föreligger framöver, funderar på att skaffa kreditkort enbart för e-handel, eftersom det ger betydligt bättre konsumentskydd.

#818

Postad 20 mars 2009 - 16:07

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0

Playzones ägare kan ha blivit utnyttjad


Låter som bajsprat bara för att komma undan själv.
Hur är det möjligt att ägaren som själv stått i affären och fixat och trixat inte skulle kunna ha en aning om fifflet som pågår. Låter inte speciellt troligt.

#819

Postad 20 mars 2009 - 16:55

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

Jag har varit kund hos flera av "storbankerna" och kan med handen på hjärtat säga att jag inte upplever några större skillnader. Upplevelsen av servicegrad handlar till stor del om kontaktpersonens inställning och det bemötande man får. För att kontra den våg av negativa inlägg om Swedbank måste jag säga att jag fått riktigt bra service av dem under det senaste året, trots att det stormat kring banken.


Så är det absolut; det är alltid kontaktpersonernas inställning och bemötande som bestämmer servicegraden och varierar givetvis med individerna. Att inställning och bemötande sedan är kopplade till företagets kultur, värderingar etc. är dock inte att förringa och där kan åtminstone jag känna en skillnad mellan de banker jag nämnt då jag innan jag bytte hunnit ackumulera erfarenhet av FSB-kontor på olika orter jag bott på tidigare..

Angående kortreklamationerna är det inte heller så att banken bryter mot avtal om de inte ersätter kunderna vid bedrägerier där man betalat med bank-/betal-/kontokort (ej kreditkort). Jag misstänker att banken tar en del av kostnaden för detta tillsammans med kortföretaget för att upprätthålla förtroendet för kortbetalningar. Kontanthanteringen kostar mycket och kräver större lokal närvaro för bankerna, och kortbolagen tjänar ju pengar på kortbetalningarna. Som kund är jag mycket nöjd att detta "extra" skydd finns, men tror att vi snart kommer att se en ökad beredskap mot bedrägerier vid internet- och postorderhandel.


Helt rätt, banken har ingen skyldighet att ersätta vid VISA-kortsbedrägerier och gör det heller inte i de fallen då kunden hanterat kortet med oaktsamhet. Att bankerna väljer att ersätta vid tex bedrägeri och skimming är just det du nämner - kontanthantering är dyrt OCH man tjänar bra med pengar på korten (betänk att en transkation drar in ett par tiotal öre till banken och multiplicera detta med låt säga några miljoner transaktioner i veckan... )

Inställningen "om jag inte får ersättning byter jag bank" ger jag inte mycket för. Troligen är det denna typ av kunder som de "generösa" bankerna inte vill ha heller, så jag tvivlar på att man kommer tjäna särskilt mycket på att byta bank. Bättre att ta reda på vilka villkor som gäller från början i stället. Jag kommer t.ex. inte att förskottsbetala med kort om minsta tvivel om leverans föreligger framöver, funderar på att skaffa kreditkort enbart för e-handel, eftersom det ger betydligt bättre konsumentskydd.


Inställningen kan jag inte kommentera, man är kund där man vill vara kund. Däremot håller jag med om att det är kreditkort som gäller..

#820

Postad 20 mars 2009 - 18:08

Unregistered0553660b
  • Unregistered0553660b
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Jag var inne ill Swebank i Tisdags, blev bra emottagen och de frågade till och med om jag ville låna summan innan jag fick tillbaks den. Det skulle ta ca 1 månad att få pengarna tillbaks. Men de är ok. Ungarna är lyckliga ägare till en ny PS3, köpt op Webhallen.

#821

Postad 20 mars 2009 - 22:34

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Helt skitsnack tror jag inte det behöver vara för om man tittar till den misstänkte huvudmannen och hur han levt innan, hur skulle han ha kapaciteten att sjösätta en scam som denna?

#822

Postad 21 mars 2009 - 11:53

Gubbas83
  • Gubbas83
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0

Helt skitsnack tror jag inte det behöver vara för om man tittar till den misstänkte huvudmannen och hur han levt innan, hur skulle han ha kapaciteten att sjösätta en scam som denna?


-personlig reflektion-

Håller med dig till fullo Dreadlock.
Även om detta är ett riktigt fullt knep för att komma över folks pengar. Så krävs det kapital för landsätta en blåsning av detta slag och i viss mån kompetens om hur ett företag drivs osv.

Men över till min fundering skulle den gripne personen vara en så kallad "målvakt" så lär det ju finnas bevis. Som telefonsamtal parterna i mellan,mail och osv. !?!
Det lär kunna gå att nysta ut vilka som har haft vilken funktion i denna blåsning.
Jag tycker att det här så himla tragiskt, men påvisar igen många av dom brister som finns för konsumenter vid näthandel.

Jag har läst igenom tråden (28 sidor) Många av som har skrivit har ju sagt bra saker man ska tänka på. Det har jag tagit till mig iaf.

Men hoppas verkligen att Personen/personerna/ligan bakom får straff i samma storlek som scamens storlek. Detta får bara inte hända igen. (Men här finns massor av pengar att tjäna för bovarna tyvärr)

Tack för mig och hoppas att det "löser" sig för dom som blivit av med sina slantar.

#823

Postad 25 mars 2009 - 11:56

Unregistered462e6ccb
  • Unregistered462e6ccb
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Själv känner jag mig nog mer lockad av att vara kund i banker där folk som går på såna här får problem med att få tillbaka sina pengar.. varför ska jag vara med och "betala" när lättlurade kunder skickar iväg pengar till blufföretag till höger och vänster under förevändningen att "jag får ju ändå tillbaka pengarna om jag blir lurad".

Det personliga ansvaret borde vara större!

#824

Postad 25 mars 2009 - 13:07

Unregisteredcc128e50
  • Unregisteredcc128e50
  • Veteran

  • 1 671 inlägg
  • 0

Själv känner jag mig nog mer lockad av att vara kund i banker där folk som går på såna här får problem med att få tillbaka sina pengar.. varför ska jag vara med och "betala" när lättlurade kunder skickar iväg pengar till blufföretag till höger och vänster under förevändningen att "jag får ju ändå tillbaka pengarna om jag blir lurad".

Det personliga ansvaret borde vara större!


Jadu, om inte kund så åtminstone ägare kanske (men bankaktier är ett separat kapitel..) Kan hålla med om att banken inte bör skilja på direktbetalning (överförng) och kortbetalning till "bluffmakare" och andra ställen där man riskerar att förlora pengarna..

Det är dock viktigt att poängtera att bankerna tjänar pengar på att kunderna använder kort framför kontanter (det senare är förknippat med höga kostnader för transport & hantering samt att riskbilden blir annorlunda). För att kunderna ska använda korten behövs som med alla andra betalmedel att folk tror på det samt har förtroende för att det fungerar. I och med att kort och kortnummer stjäls / skimmas kan kunden riskera att bli av med pengar. Där väljer bankerna / kortutgivarna att kompensera kunden för skadan om det är så att kunden inte varit oaktsam vid hantering av kort / kortnr. När det gäller kreditkort är dessutom kreditgivaren / banken tvungen enligt lag att ersätta om kunden blivit utsatt för bedrägeri (se tidigare inlägg i denna tråd.)

Summa summarum; bankerna väljer i många fall att ersätta kunderna (även omo de kanske inte behöver det) för att de a) tjänar mer pengar totalt på att folk använder korten än vad det kostar att ersätta samt :P goodwill.

#825

Postad 27 mars 2009 - 19:37

pankamo
  • pankamo
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Vet inte om denna postats http://www.barometer...van(1236960).gm

Har inte följt detta på ett tag men kommer de flesta få tillbaka sina pengar på lång sikt? Hoppas det löser sig för er drabbade.

God helg.

#826

Postad 06 april 2009 - 19:29

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0
Hur går det för alla, får ni tillbaka några pengar än? Jag har inte fått det i alla fall ( har Swedbank ). Ska ringa banken i morgon och se vad som händer.

#827

Postad 09 april 2009 - 08:42

madchild
  • madchild
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Jag har också Swedbank, och jag har inte blivit ersatt ännu.
Väntar otåligt..

#828

Postad 10 april 2009 - 09:05

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Verkar vara blandad kompott mellan bankerna, en kollega har fått tillbaka sina pengar och en annan inte.

#829

Postad 23 april 2009 - 17:56

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Fick mina pengar idag av swedbank. GÖTT!!! :)

#830

Postad 24 april 2009 - 15:32

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Skönt att höra! Var det mycket pengar?

#831

Postad 24 april 2009 - 18:47

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0
Jag fick in mina pengar idag! Då gör vi ett nytt försök, men denna gången ska det handlas över disk, har jag lovat min flickvän..

#832

Postad 24 april 2009 - 20:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Jag handlar på nätet mest alla veckor, men googlar först , läser här, handlar av stora välkända bolag och "ser det ut som en anka, går som en anka och låter som en anka är chansen stor att det är en anka"

#833

Postad 25 april 2009 - 11:12

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

Skönt att höra! Var det mycket pengar?


nja var för en ps3, 3000 :-. Men de e pengar de med. Polisen lyckades "frysa" de mesta så de verkar som om banken får en stor del tillbaka de med.

#834

Postad 25 april 2009 - 18:47

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Skönt att höra att det löst sig för så många nu. Har tyvärr 2 kollegor som fortfarande ligger ute med större belopp även om jag varnade dem för att det lät för bra för att vara sant.

#835

Postad 25 april 2009 - 19:44

madchild
  • madchild
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
I går damp ett brev från Polisen ner i min brevlåda. Det stod massor av information och att åklagaren ville ha mer uppgifter från mig så att han kunde föra min talan i eventuell rättegång.
Det mest väsentliga stod dock i sista stycket.
Citat:

"De som betalat med kort, kan vända sig till den bank som utfärdat kortet. Efter Reklamation, skall återbetalning ske. Mer information om detta, får du när du svarat att du betalat med kort via Playzones hemsida."

Slut citat.

Då tänkte jag att jag får gå till banken nästa vecka och visa detta papper och sedan hoppas på ersättning.
När jag idag tittar saldot via min internetbank ser jag till min stora förvåning och glädje att pengarna var tillbaka på mitt konto!
Min bank är Swedbank och jag betalade med VISA-kort, vilket jag antar att många av er också har, och det vill säga att även ni kommer bli ersatta förutsatt att ni gjort en kortreklamation på köpet.

Jag är så sjukt glad att detta löste sig!
Nu får vi bara hoppas att personerna bakom detta får det straff de förtjänar.

///Madchild

Redigerat av madchild, 25 april 2009 - 19:44.


#836

Postad 26 april 2009 - 22:18

Unregisterede99abc9e
  • Unregisterede99abc9e
  • Användare

  • 116 inlägg
  • 0
Tja läste om alla er lyckliga som fått tillbaka era pengar
Undrade till mitt förtret varför inte jag har fått tillbaka mina pengar har o Swedbank
Men jag gick in och kollade iallafall och pengarna var insatta på mitt konto utan att dom ens har ringt och sagt nåt till mig. Blev glad för jag trodde aldrig att jag skulle få tillbaka dom

Jajja nu sägaer jag bara nu ska jag skita i allt vad spel heter och köpa mig en CBR 900 och bli nya Ghost Rider :)

Puss på er

#837

Postad 26 april 2009 - 22:33

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0

Tja läste om alla er lyckliga som fått tillbaka era pengar
Undrade till mitt förtret varför inte jag har fått tillbaka mina pengar har o Swedbank
Men jag gick in och kollade iallafall och pengarna var insatta på mitt konto utan att dom ens har ringt och sagt nåt till mig. Blev glad för jag trodde aldrig att jag skulle få tillbaka dom

Jajja nu sägaer jag bara nu ska jag skita i allt vad spel heter och köpa mig en CBR 900 och bli nya Ghost Rider :)

Puss på er


Dom sa inget till mig heller, pengarna bara fanns där helt plötsligt.
Så slutet gott allting gott!

#838

Postad 27 april 2009 - 10:46

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Finns det någon av er medlemmar som ännu inte fått sina pengar?

#839

Postad 27 april 2009 - 19:47

FiRREN
  • FiRREN
  • Lärjunge

  • 444 inlägg
  • 0
Jag har swedbank och loggad nyss in för att kolla läget på kontot då jag nyss har fyllt år och pengarna har kommit tillbaka in på mitt konto, vet inte om det kommer från swedbank eller om det kommer från playzone.

09-04-24 09-03-02 PLAYZONE EUROPE 3 124,00

så står det.

imorrn drar jag till butik å hämtar en maskin :)

#840

Postad 27 april 2009 - 20:43

Unregisterede99abc9e
  • Unregisterede99abc9e
  • Användare

  • 116 inlägg
  • 0

Jag har swedbank och loggad nyss in för att kolla läget på kontot då jag nyss har fyllt år och pengarna har kommit tillbaka in på mitt konto, vet inte om det kommer från swedbank eller om det kommer från playzone.

09-04-24 09-03-02 PLAYZONE EUROPE 3 124,00

så står det.

imorrn drar jag till butik å hämtar en maskin :)


På min inbetalning så står det med playzone europe så jag antar att dom kommer från pengarna som polisen lyckades fsysa inne.

#841

Postad 01 maj 2009 - 08:30

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

  • 14 172 inlägg
  • 0
Verkar som om de flesta har fått tillbaka det som är deras - skönt!

#842

Postad 15 september 2009 - 14:56

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0
Artikel: Hopplöst för Playzone-drabbade

#843

Postad 18 september 2009 - 15:40

Unregistered08511788
  • Unregistered08511788
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Artikel: Hopplöst för Playzone-drabbade


Skönt att man köpte grejerna på kreditkortet så att man fick tillbaka pengarna, efter detta kommer jag alltid ta fram kreditkortet vid köp över internet.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.