Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

XBOX360 E3 Nyheter

60 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#1

Postad 08 maj 2006 - 20:57

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0
Tänkte att man kunde skapa en tråd ang. XBOX360 Nyheter från E3 mässan.
Det kommer ju dessa dagar att spruta ut nyheter om maskinen denna vecka.
Både spel och hårdvara.
Här är en liten nyhet jag snappade upp ang. HD-DVD spelaren:

HD-DVD Addon: Connected via USB, Price tomorrow at Pre-E3 Conference
>> Microsoft posted some details about the HD-DVD addon for the Xbox 360 on their E3 2006 coverage site:

Xbox 360, while powerful on its own, is also a foundation from which new technology and accessories can be added. Chief among these is the recently announced HD DVD add-on.
This much anticipated accessory carries with it an extension of the HD Era that Xbox 360 offers, and provides the most visually stunning movie watching experience available.

This new accessory will connect to the Xbox 360 console with a USB cable, enabling it to harness the power of the Xbox 360 console for the HD video outputs and digital surround sound. As an accessory, it becomes another shining example of the flexibility of Xbox 360 designed into the console in order to grow and add new features. It's also just one of several new accessories being announced at E3.

Consumers and retailers can now see the immediate price gulf between HD DVD players and their upcoming competition. If you can find one of the new Toshiba HD DVD players (retailers nationwide sold out when they launched in April) they sell for as little as $499, whereas the expected starting price of Blu-ray players starts at $1,000 and rises rapidly after that.
So what's the suggested price for the Xbox 360 HD DVD player? "Stay tuned. We decided to save that good news for another day, but we're clearly out to make this an affordable option for Xbox 360 owners," said Penello.


Källa: http://www.xbox-scene.com/

#2

Postad 08 maj 2006 - 21:45

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Kan väll lägga in lite nya e3 Trailers (som även finns på marketplace)

e3

#3

Postad 08 maj 2006 - 22:25

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

  • 423 inlägg
  • 0
Imorgon kväll (tisdag) kl 21:00 så kommer GameSpot.com sända Microsofts konference live.
Då hoppas jag dom kommer berätta mer om HD-DVD spelaren och vad den kommer att kosta.

Den kan ni se här:

http://www.gamespot.com/e3/e3live.html

ps. för dom som är intresserade av vad Sony har att komma med så har dom sin konference kl 01:00 nu inatt (natt mot tisdag). Alltså om 1 1/2 timme från att jag skrev detta. ds.

ps2. Mod, eran klocka går 1 timme efter :)

Redigerat av Electrified, 08 maj 2006 - 22:30.


#4

Postad 08 maj 2006 - 23:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Mod, eran klocka går 1 timme efter  B)

<{POST_SNAPBACK}>

Inte på min dator :)

Det går att ändra :ph34r:

Jag hade tänkt göra en sån här tråd imorgon men kan väl hålla den öppen. Bara den inte fylls med för mycket skräp nu innan bara =P.

#5

Postad 09 maj 2006 - 10:35

altair4
  • altair4
  • Veteran

  • 1 621 inlägg
  • 0
Var ändrar man tiden då? Har gått fel för mig också hur länge som helst.

#6

Postad 09 maj 2006 - 13:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Min Kontrollpanel ---> Alternativ ---> foruminställningar.

#7

Postad 09 maj 2006 - 17:28

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Nu finns Lost planet demo på xboxlive marketplace !

Tankar nu :(


Testdrive unlimited verkar ju helt ok det lilla jag provade det.


Har kollat diverse trailers på spel också och det kommer en heldel som verkar lovande, men en heldel av de trailers jag sett var rätt intetsägande... inte mycket från själva spelen utan mest film.

#8

Postad 09 maj 2006 - 17:36

Aoc
  • Aoc
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Det tar hundra år att få ner nått från marketplace nu...

#9

Postad 09 maj 2006 - 19:45

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Det tar hundra år att få ner nått från marketplace nu...

<{POST_SNAPBACK}>



går helt okay snabbt tycker jag faktist.. säkert halva jordklotet som laddar ner nu.

När ska Halo 3 trailern visas!? orkar inte kolla marketplace fler gånger nu :(

#10

Postad 09 maj 2006 - 19:46

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
när börjar E3 för Xbox 360?? när ska dom ha sin presentation svensk tid?

#11

Postad 09 maj 2006 - 19:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
om 10 minuter :(

Edit: Fast man kan inte se den live...förbannat. Blir till att slå av alla nyhetssidor och sedan titta om en timme. Bah.

Kan 360 ägarna kolla?

Redigerat av Zoiler, 09 maj 2006 - 20:00.


#12

Postad 09 maj 2006 - 20:03

Nybbe
  • Nybbe
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
surt, och sambonligger och sover så jag kan inte slå på tv´n :(

#13

Postad 09 maj 2006 - 20:07

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
verkligen spännande dag detta sitter med 3 internetsidor uppe , nintendo Wii och ps3 och xbox 360 nu och trycker på F5 :( och samtidigt gamerspot uppe ! lite off kanske men iallafall oki ingen live på xbox 360 då ? får sen efterråt då blir skoj...

#14

Postad 09 maj 2006 - 20:08

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

när börjar E3 för Xbox 360?? när ska dom ha sin presentation svensk tid?


Kan inte vara länge kvar nu för nästa laddning trailers ligger på marketplace :P

Nu skruvade de upp allt en nivå med trailers på bl.a. Alan wake, Too human, Gears of war, call of duty 3, nba2k7, Forza2, nått nytt tony hawk m.m. m.m.

Xboxlive känns inte alls fel i dessa dagar :( Smutt med demo av Testdrive och Lost planet redan. Det ska bli kul att se vad nästa demo blir... kanske Gears !?

Jo, det finns en 100Mb stor Halo3 trailer ,eller vad det nu är, nu också!

#15

Postad 09 maj 2006 - 20:19

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Ja mycket spännande nu på Marketplace :(

#16

Postad 09 maj 2006 - 20:43

Nybbe
  • Nybbe
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
NEWS!!! GTA4 on xbox 360!!

#17

Postad 09 maj 2006 - 20:46

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Någon som sett Halo 3 trailern ännu? Och går den att få tag på utanför marketplace?

EDIT: Hittade själv, Bungie har precis lagt upp den på sin hemsida :( http://bungie.net/Ne...lo3Announcement

Lol, de har bra humorpå Bungie. Lite kul citat från hemsidan.
"Nobody saw it coming. Halo 3! Who knew? For the last year or two, people have speculated about what our next project was and surprisingly, in all that time, not a single person guessed that it would be Halo 3. Not one.

We declare it the best kept secret ever.

Seriously though, it's been a chore biting our tongues on this one. Call it a combination of studio secrecy, corporate secrecy, Bill Gates already announcing it four times and, you know, whatever."

Redigerat av catalyst7, 09 maj 2006 - 21:10.


#18

Postad 09 maj 2006 - 22:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Missade den första halvtimmen... Men GTA4 var ju ingen dålig fångst av MS :P

Halo 3 trailern var episk, mycket snyggt och stämningsfullt och allt inengine.

De saknar inte spel i framtiden iaf :( .

Edit: Trådlös ratt och headset:

http://xbox360.ign.c...6/706021p1.html

Redigerat av Zoiler, 09 maj 2006 - 22:29.


#19

Postad 09 maj 2006 - 22:29

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0
Postad bild

Kaxigt sätt att berätta om GTA4 :(

#20

Postad 09 maj 2006 - 22:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Bifogad fil  h3rp11300499hr.jpg   131,6K   169 Antal nerladdningar
:(

#21

Postad 09 maj 2006 - 23:01

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0

Missade den första halvtimmen... Men GTA4 var ju ingen dålig fångst av MS  ;)

Halo 3 trailern var episk, mycket snyggt och stämningsfullt och allt inengine.

De saknar inte spel i framtiden iaf  :( .

Edit: Trådlös ratt och headset:

http://xbox360.ign.c...6/706021p1.html

<{POST_SNAPBACK}>



Ratten såg ju klockren ut, gillade bordsfästet skarpt, gött med riktigt force feedback, tydligen samma gäng som gjorde ms force feedback-grejor till pc och det är riktigt bra grejor.

Laddar hem trailers från xboxyde ist, blir disconnectad från Live hela tiden :P

#22

Postad 10 maj 2006 - 11:41

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Laddar hem trailers från xboxyde ist, blir disconnectad från Live hela tiden  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Det gör jag också. Helt värdelöst att man måste sitta och vakta sina hemladdningar.

#23

Postad 10 maj 2006 - 15:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Pro Evolution Soccer 6!! ;)

Bifogad fil  pes_nextgenvisuall.jpg   142,17K   81 Antal nerladdningarBifogad fil  pes_nextgenvisualh.jpg   167,47K   77 Antal nerladdningar

Kommer i höst till 360.

Äntligen! :D

Edit: Mercenaries 2 hemsida

http://www.mercs2.com/

Redigerat av Zoiler, 10 maj 2006 - 15:19.


#24

Postad 10 maj 2006 - 15:46

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Bifogad fil  h3rp11300499hr.jpg   131,6K   169 Antal nerladdningar
:D

<{POST_SNAPBACK}>


Jag gillar inte Halo-serien men jag rös faktiskt när Master Chief kom ut ur röken ;)

Redigerat av Guwwic, 10 maj 2006 - 16:41.


#25

Postad 10 maj 2006 - 15:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Halo 3 trailern är tydligen tagen direkt ur spelet. Man får säga att Bungie kan sina saker.

UPDATE] Shortly after Microsoft's presentation, we had an opportunity to get a close-up look at Halo 3 with Bungie representatives. We spoke with Brian Gerrard, one of Bungie's community managers, as well as CJ Cowan, the studio's cinematics director. Cowan stated that the trailer was a good example of where Halo 3 is going, in terms of fiction. By that, he means that the story is epic in scale, but dark as well, and Bungie is going for a distinct mood, since Halo 3 will represent the end of the trilogy.

The Bungie representatives made it clear to us that the trailer was running in real-time on the Xbox 360. The trailer is set in the African desert, and it was taken from roughly a third of the way through the game. Cowan noted that the constant battling has taken its toll on Master Chief, and you can see that by the many scratches and gouges in his armor. The flashes of Cortana seen in the trailer fill you in on the state of her mind, and the Forerunner structure seen in the distance at the end of the trailer represents a pivotal point in the story.

We next met with Marcus Lehto, Bungie's art director, who filled us in on the technology as he gave us a fly through of the locations in the trailer. The crater seen in the trailer is three miles across, and it's all rendered in real geometry. Halo 3 has a new global lighting system that now lights everything uniquely from the same source, which explains just how that setting sun looked that good as it illuminated everything in the trailer. Halo 2, on the other hand, used a lighting system that lit everything separately. Meanwhile, parallax mapping is able to give depth to structures in the distance, such as the clouds above the crater. A new particle system offers different levels of light diffusion to take the quality of the atmosphere into account, and that makes for different layers of light.

The demo shifted away from the crater to the part of the level you see the Master Chief walking in from. He was controllable, which means that the trailer indicates just how good the game will look. Lehto was able to zoom in on the Master Chief with the camera, and you could see the many different ways light reflected objects onto him. For example, you could see light reflect off the ground and onto his armor. A new materials system shows the difference between his armor and the rubber undersuit. It's so detailed that if you bring the camera close to the Master Chief's visor, you see everything in front of him reflected in it, right down to the ammo counter in his rifle.



#26

Postad 10 maj 2006 - 17:11

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Nästa laddning trailers finns uppe nu, bl.a. Prey och Moto GP. Men det finns mer :D

#27

Postad 10 maj 2006 - 17:16

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
måste bara säga att jag har blivit grymt sugen på att köpa en xbox 360 nu då den ligger bra i pris 2500 ca för snikversionen ! och man ser spel som lost planet, gears of war, halo 3, pro evolution 6 ! mm.... :D

någon som vet vad den nya versionen som ska vara tystare kommer kosta, som ska komma nästa år ?

Redigerat av Unregistered850f6856, 10 maj 2006 - 17:18.


#28

Postad 10 maj 2006 - 18:00

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

måste bara säga att jag har blivit grymt sugen på att köpa en xbox 360 nu då den ligger bra i pris 2500 ca för snikversionen ! och man ser spel som lost planet, gears of war, halo 3, pro evolution 6 !  mm.... :D

någon som vet vad den nya versionen som ska vara tystare kommer kosta, som ska komma nästa år ?

<{POST_SNAPBACK}>


Länk på den tystare verisonen?

#29

Postad 10 maj 2006 - 18:03

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
jadu, det vet nog bara ms själva. men jag tror inte det är "värt" att vänta på den "nya" versionen. den ska komma tidigast i början av 2007 (vilket betyder typ mars?).

men det är klart. orkar du vänta så har den nog sänkts 150-400 till tills dess (iaf om de ska göra nåt åt ps3 releasen)

#30

Postad 10 maj 2006 - 18:06

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
tack för svar

nej ja kan nog inte vänta på den utan köper en snart :D

#31

Postad 10 maj 2006 - 18:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

jadu, det vet nog bara ms själva. men jag tror inte det är "värt" att vänta på den "nya" versionen. den ska komma tidigast i början av 2007 (vilket betyder typ mars?).

men det är klart. orkar du vänta så har den nog sänkts 150-400 till tills dess (iaf om de ska göra nåt åt ps3 releasen)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tippar på ännu större sänkning...3000 till vintern för en premium...eller något liknande. Kanske 3500 med extra spel.

Jag kan inte sluta titta på Halo 3...Fan vad snyggt ;) . Jag menar...titta :D

Bifogad fil  h3_e32006_ChiefVisor.jpg   169,11K   108 Antal nerladdningarBifogad fil  h3_e32006_structure.jpg   249,74K   126 Antal nerladdningar

Tyckte att trailern var stämningsfull, med härlig ny musik.

#32

Postad 10 maj 2006 - 18:13

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

måste bara säga att jag har blivit grymt sugen på att köpa en xbox 360 nu då den ligger bra i pris 2500 ca för snikversionen ! och man ser spel som lost planet, gears of war, halo 3, pro evolution 6 !  mm.... :D

någon som vet vad den nya versionen som ska vara tystare kommer kosta, som ska komma nästa år ?

<{POST_SNAPBACK}>


men du jag ber dig av hela mitt hjärta KÖP INTE SNIKVERSIONEN!!! den dyra är den RIKTIGA snikversionen för så länge man bara köper den billiga och INGET ANNAT till den så är den billiga billig, MEN köp minsta lilla tillbehör och du är lurad! du måste t.ex köpa ett minneskort till, vips....luuuurad!
så köp en premium! du kommer inte ångra dig! I LOVE MY 360!!! jag trodde sony skulle pöa den men det gör dom ju inte så nu älskar jag den ännu mer! :-)

#33

Postad 10 maj 2006 - 18:36

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Jag kan inte sluta titta på Halo 3...Fan vad snyggt  ;) . Jag menar...titta  :D

Bifogad fil  h3_e32006_ChiefVisor.jpg   169,11K   108 Antal nerladdningarBifogad fil  h3_e32006_structure.jpg   249,74K   126 Antal nerladdningar

Tyckte att trailern var stämningsfull, med härlig ny musik.

<{POST_SNAPBACK}>


Så Zoiler, vad lutar det för dig nu då???

En 360 + Wii

En PS3 + Wii

eller allihopa?

Tror jag har sett den trailern 4-5 gånger nu, trots att jag inte gillar Halo, blir det nog ett köp enbart för grafiken om den kommer att hålla sig sådan.

Redigerat av Danhill, 10 maj 2006 - 18:38.


#34

Postad 10 maj 2006 - 18:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Wii köper jag på launch, har inte bestämt mig för vilken av de andra jag ska köpa än. Lutar åt 360 eftersom jag gärna vill spela uppföljarna till spel jag spelat innan (Fable, Halo, Kotor, PD mm). Priset spelar in också. Men jag kommer kolla på spelen som finns när jag nu köper, nån gång nästa år antagligen, och sedan bestämmer jag mig efter det. HDDVD/BlueRay/upplösning intresserar mig inte :D .

#35

Postad 10 maj 2006 - 22:51

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Om MS press event:::

Gears of War ser ju inte lite tungt ut, damn... Sjukt snyggt, t.o.m blodet är hardcore om än dock lite överdrivet...

Fable 2 var ju nice att få veta att det kommer, men CG-trailer? Suuug! Fint gjord dock och det ser ut som de hyrt in en skicklig japansk karaktärsdesigner.

Forza 2, även här en CG-trailer, vilket suger. Dock var den grymt snyggt gjord.

Viva Pinata, inget vi inte hade sett förut (typ), men damn vad detta spel är snyggt. Love it!

GTA4, nice. Såg faktiskt inte detta komma alls...

Snacket om windows vista och "live everywhere" var tråkigt och för mig ointressant. Synd att de inte utannonserade Crysis till 360, det skulle varit fett.

SplinterCell, det lilla gameplay man såg var riktigt trevligt. Men vad annat var att vänta, Ubisoft är ju typ kings-of-graphics.

Alan Wake verkar vara intressant, ska bli kul att se hur det spelar. Remedy är ju annars en rätt kapabel utvecklare och kan nog ro hem detta.

Blue Dragon, en trailer som vi alla redan sett som dessutom var i CG, WTF!?! Sjukt ruttet...

Det lilla man såg från Mass Effect såg ju trevligt ut, Bioware är kompetenta och de är sjukt nöjda med hur deras spel ser ut och efter ha sett skärmdumpar av det så förstår jag dem, ser oootrligt bra ut faktiskt...

Halo III, var ju nästan helt säkert att detta spel skulle visas och det gjorde det med råge, först trodde jag även att Bungie valt att gå den ruttna CG-trailer vägen. Men efter att ha läst lite på nätet (bl.a gamespot o på bungies hemsida) så insåg jag att det var real-time, fläskigt. Hoppas verkligen spelet ser ut så när det väl kommer...

Rätt ok press event men jag hade förväntat mig mer och längre trailers och mer helt nya saker som vi inte hört något alls innan om...

Redigerat av tsartiis, 10 maj 2006 - 22:52.


#36

Postad 11 maj 2006 - 08:18

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Viva Pinata, inget vi inte hade sett förut (typ), men damn vad detta spel är snyggt. Love it!


Jag tyckte trailern visade ofantligt mycket mer än vad man tidigare sett.

Såg spännande ut. Antingen kommer det att bli skitbra eller en megaflopp.

#37

Postad 11 maj 2006 - 10:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Förresten, har det kommit fram nån info om hur HDDVD ska fungera?

Tänker speciellt på HDCP då. Hittar bara lite pre-E3 spekulationer på IGN, men någon kanske har sett något annat?

#38

Postad 11 maj 2006 - 12:25

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Är det bara jag som ser fram emot MOTO GP 06 idag som demo på marketplace???

Hoppas bara att det är bättre än skitet man spelade på PS2 från Namco, tror det var MotoGP 03 eller nåt.

#39

Postad 11 maj 2006 - 12:50

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

  • 1 364 inlägg
  • 0

Är det bara jag som ser fram emot MOTO GP 06 idag som demo på marketplace???

Hoppas bara att det är bättre än skitet man spelade på PS2 från Namco, tror det var MotoGP 03 eller nåt.

<{POST_SNAPBACK}>


Vafan va du tvungen att skriva att MOTO GP 06 finns på market place ååå nästan 3 h tills man slutar .
Första jag kommer att göra när jag kommer hem är att tanka ner det .

#40

Postad 11 maj 2006 - 13:06

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Är det bara jag som ser fram emot MOTO GP 06 idag som demo på marketplace???

Hoppas bara att det är bättre än skitet man spelade på PS2 från Namco, tror det var MotoGP 03 eller nåt.

<{POST_SNAPBACK}>


Vafan va du tvungen att skriva att MOTO GP 06 finns på market place ååå nästan 3 h tills man slutar .
Första jag kommer att göra när jag kommer hem är att tanka ner det .

<{POST_SNAPBACK}>


Den dyker upp där först kl 18.00

#41

Postad 11 maj 2006 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Här en video på Mass Effect! Ett gigantiskt stort RPG.

http://rapidshare.de...0_0359.MOV.html

Urläckert :) , kommer bättre kvalitet under resten av E3.

Edit: Från han som tog videon:

We got it with a cam at the private sessions so don't expect an HD version.

And...
...even if beatiful,
even if this game is simply fantastic...

...it is not the best game in terms of graphics.

Nor is Gears of Wars.

Blue Dragon, seen in a private session, is far the best engine w/gameplay shown at this E3.

UNREAL.

B) ;)

Edit2: Och jag såg själv en gameplayviedo på Gears of War under utvecklarnas presskonferens och jag sa wow en del gånger under den tiden. Ser ut lite som en film.

Redigerat av Zoiler, 11 maj 2006 - 14:38.


#42

Postad 11 maj 2006 - 16:05

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
vilka demos kan vi förvänta oss under e3?

nu har ju Lost Planet, Test Drive: Unlimited och MotoGP 06 (kom precis, alltså kl 17.00) kommit.

Men vilka andra nyheter kommer vi få testa?

och hur får ni veta vilka tider dom släpper demot/trailern i förväg?

Redigerat av Mahti, 11 maj 2006 - 16:06.


#43

Postad 11 maj 2006 - 16:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
när släpps mass effect här i sverige?

#44

Postad 11 maj 2006 - 19:16

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Såg precis Mass Effect videon, sjukt kass kvalitet men man kan ändå se att spelat håller en sjukt hög kvalitet. Underbart vackert är det med. Och Oblivions som kom ut precis som jag tyckte var jäkligt snyggt känns efter detta E3 som ett förra generationens-spel, rent grafiskt alltså, sick!!!

Ray: Det är ju inte så lätt att svara på, men Bioware säger att de siktar på att släppa det Vinter 2006.

Redigerat av tsartiis, 11 maj 2006 - 19:20.


#45

Postad 11 maj 2006 - 19:29

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
i år? shit va nice!! Här är iallafall en riktigt GRYM film på gears of war.Snyggaste spelet jag någonsin sett.

http://xboxmovies.te...r-E3-2006-Demo/

Redigerat av rayko, 11 maj 2006 - 19:35.


#46

Postad 11 maj 2006 - 19:43

mope
  • mope
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Herregud vilken besvikelse MotoGP 06 demot var. Det har ju sett så bra ut på alla screenshots och trailers. Känns mycket oroväckande när det bara är en månad kvar till släpp. Detta som var ett självklart köp sjönk nu som en sten i mina ögon.

#47

Postad 11 maj 2006 - 20:32

tsartiis
  • tsartiis
  • Forumräv

  • 659 inlägg
  • 0
Mope: Skumt, på de forum jag kollat får demot rätt bra mottagande.

#48

Postad 11 maj 2006 - 20:35

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
kommer det fler demon under e3? och när slutar gratis live veckan?

#49

Postad 11 maj 2006 - 20:37

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Mope: Skumt, på de forum jag kollat får demot rätt bra mottagande.

<{POST_SNAPBACK}>


Bara sett filmen på xboxyde, men, vafan, de verkar ha duktigt långt kvar...

Kolla bara in cockpit vyn i slutet?!?

#50

Postad 11 maj 2006 - 21:01

mope
  • mope
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Mope: Skumt, på de forum jag kollat får demot rätt bra mottagande.

<{POST_SNAPBACK}>


Kanske är jag som hade för höga förväntningar. Alltså det är främst grafiken jag är besviken på, då framför allt på banan och omgivningarna, ser väldigt platt ut. Sanden ser ut som ett blänkande stengolv, gräset är bara en platt textur med några grässtrån som sticker upp här och var. Allt ser helt enkelt platt ut. Inga trevliga partikeleffekter eller nått, det är inte levande, platt och dött.

Men tittade på Gears of War videon som länkas till här i tråden! Oh holy shit, värsta jag sett!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.