Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

X06 27-28 September

101 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

#1

Postad 26 september 2006 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Lite som under E3, en egen tråd för X06. Allt X06 relaterat tas här.

Ni kan se det LIVE på Xbox.com imorgon :( :

http://xbox360.ign.c...825/825825.html

We’ll be showing LIVE action footage as it happens in Barcelona on Wednesday 27 September at 6pm. Get ready for some BIG announcements.

Vad kommer hända? Vilka nya spel kommer utannonseras? Prissänkning? Nya tillbehör? Bundles? Speldemos? HDDVD inbyggd 360 :P ?

Titta bara på de spel som troligen kommer vara där:

Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Viva Pinata
Forza Motorsport 2
Call of Duty 3
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
Gears of War
Dead or Alive Xtreme 2
F.E.A.R.
Alan Wake
Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007
Stranglehold
Lost Planet
Half-Life 2
Crackdown
Too Human
Virtua Tennis 3
Blue Dragon
Huxley
Army of Two
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
Kane & Lynch: Dead Men
Mass Effect
Lost Odyssey

Ingen dålig lista :)

Sen finns det mer tveksamma spel som jag dock gärna hade sett på mässan:

Resident Evil 5
Medal of Honor: Airborne
Brothers in Arms: Hell's Highway
Fable 2
Indiana Jones 2007
Haze
BioShock
Alone in the Dark
Turok
Darkness, The
Halo 3 (En trailer är allt jag ber om Bungie :ph34r: )
Ninja Gaiden 2 (snälla, snälla :) ?)
Shadowrun
Banjo-Kazooie 3
Colin McRae DIRT, Burnout 5, SEGA RALLY
GTA4 (nja =P)

Och sen kommer det givetvis finnas utrymme för nya ännu ej utannonserade spel...

Tecmo har något åt oss

Med mera.. Perfect Dark 2 :D ? Kameo 2? Bungies nya spel som inte är Halo? Nytt spel från Lionhead Studios? Jade Empire 2? Star Wars KOTOR 3 (pretty, pretty, please :) )?

Your guess is as good as mine, gissa idag så kanske ni får in något, imorgon är det försent :blush:

Iofs ska man inte hypa upp sig för mycket, kan ju bli skit med alltihop också, men det känns inte så :P .
-----------------------------
Inte riktigt allt jag hoppades gick in... B) ... men här är nyheterna sammanfattade:

• A landmark partnership between Academy Award-winning writer,
director, and producer Peter Jackson, Academy Award-winning screenwriter Fran Walsh, and Microsoft Game Studios will create two new interactive entertainment series exclusively for Xbox 360 and Xbox Live®. The first will be a collaborative effort with Bungie Studios to co-create the next great chapter in the Halo® universe. The second will be an entirely original property targeted at bringing new audiences into the captivating world of interactive entertainment. In addition, Microsoft Game Studios will partner with Jackson and Walsh to establish Wingnut Interactive, a studio dedicated to the creation of world-class interactive entertainment.

• Halo® Wars is an all-new real-time strategy game based on the
legendary Halo universe and designed exclusively for Xbox 360 by Ensemble Studios, creators of the Age of Empires® franchise.

• Rockstar and Take-Two will provide Xbox 360 gamers with exclusive
access to two epic downloadable episodes of Grand Theft Auto IV via Xbox Live, each with hours of new gameplay content, and available only on Xbox 360 just months after the release of the title.

• Ubisoft confirmed that the next Splinter Cell title, the installment
after Tom Clancy's Splinter Cell® Double Agent™, will be exclusive to Xbox 360, a testament to the ability of the powerful next-gen game console to deliver experiences no other console can match.

• 2K Games confirmed that BioShock, a first person shooter that will
revolutionize the genre and forever change the expectations of gamers, will be released exclusively on Xbox 360 and Microsoft® Windows® next spring.

• Project Gotham Racing® 4, was unveiled, the latest addition to
the best-selling franchise, made exclusively for Xbox 360 by Bizarre Creations. PGR4 promises to continue the series' pedigree of innovation by introducing exciting new experiences to racing fans worldwide.

• The beloved Banjo-Kazooie® franchise will breathe new,
high-definition life exclusively on Xbox 360, from famed developer Rare Ltd. Beloved characters Banjo, Kazooie and Gruntilda—among other fan favorites—will new next-gen visuals and presentation as well as their sharp wit and hilarious sense of humor.

• Microsoft Game Studios will release its highly-anticipated new MMO
game, Marvel Universe Online for both Xbox 360 and the Windows Vista™ operating system. MUO was developed by industry luminaries Cryptic Studios, creators of the smash hits City of Heroes and City of Villains.

• Expect two new additions to Xbox Live Arcade: The FPS that pioneered
the network-gaming era, DOOM®, from acclaimed developer id Software and Activision, is available now on Xbox Live Marketplace. The game includes the original four-episode single-player game, four-player split screen action, both co-op and deathmatch, and four player co-op and deathmatch via Xbox Live. Coming soon to Xbox Live Arcade is Sensible World of Soccer from Codemasters. Based on a classic Amiga title from 1994, Sensible World of Soccer will let gamers choose between the original graphics or an updated, high-resolution look and feel—while still capturing the original game's wide world of football.

• Arriving at retailers in North America, the U.K, France and Germany
in mid-November 2006, the Xbox 360 HD DVD Player will retail for
$199.99 in North America (estimated retail price)* and €199.99/£129.99 (estimated retail price)* in the U.K., France and Germany. The Xbox 360 HD DVD Player comes with the Universal Pictures' blockbuster film Peter Jackson's "King Kong" on HD DVD (for a limited time) and the Xbox 360 Universal Media Remote.
"Xbox 360 is changing the way developers are telling stories today — from the industry's most beloved franchises to exciting new properties," said Peter Moore, corporate vice president of the Interactive Entertainment Business in the Entertainment and Devices Division at Microsoft. "We are inspiring the imaginations of the entertainment industry's best and most creative talent to take their franchises in exciting directions, while also spinning new tales for everyone."

Redigerat av Zoiler, 27 september 2006 - 19:31.


#2

Postad 26 september 2006 - 13:48

p01nt
  • p01nt
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Ja du det finns mycket man vill ha! :)

#3

Postad 26 september 2006 - 13:49

Sephon
  • Sephon
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Tack för att du förtydligade X06 för mig. Jag hade faktiskt ingen koll på vad folk snackade om :(
Nu blev jag extremt hypad, arbetsdagarna kommer bli tunga.
Tror ni man vågar hoppas på något fräscht demo på XBL också? Det vore kul, speciellt om det är ett tidigt demo, som t.ex. Viva Pinata eller Stranglehold. (Halo & GoW kan man glömma)

KotOR vore galet, håller på och försöker spela igenom 2:an, men det är lite förvirrande runt slutet så jag håller mig till DR några dagar till. Men kotor i HD-glory. :) Vore gött

#4

Postad 26 september 2006 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Tack för att du förtydligade X06 för mig. Jag hade faktiskt ingen koll på vad folk snackade om :ph34r:
Nu blev jag extremt hypad, arbetsdagarna kommer bli tunga.
Tror ni man vågar hoppas på något fräscht demo på XBL också? Det vore kul, speciellt om det är ett tidigt demo, som t.ex. Viva Pinata eller Stranglehold. (Halo & GoW kan man glömma)

Ingen orsak :)

Demo ska du defintivt hoppas på. Vad det blir för något är svårare att gissa =P.

Mass Effect som Bioware håller på med nu är ju precis som ett KOTOR fast utan Jedis. Ett spel jag har stora förhoppningar på. Får hoppas på att Obsidian Entertainment (som gjorde 2an) jobbat på tredje delen av KOTOR sagan i det tysta.

Men det är nog att hoppas för mycket alltså :) :(

#5

Postad 26 september 2006 - 14:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Vad kommer hända? Vilka nya spel kommer utannonseras? Prissänkning? Nya tillbehör? Bundles? Speldemos? HDDVD inbyggd 360 :ph34r: ?


Den stora händelsen är säkert att 360:n kommer i svart. :(


Titta bara på de spel som troligen kommer vara där:


:)

#6

Postad 26 september 2006 - 15:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Mass Effect verkar mycket lovande. Bioshock lika så. Sen kommer det en uppsjö av feta spel närmaste halvåret/året. Ser mycket bra ut för 360 vill jag påstå. Frågan är hur sjutton man ska få tid med PS3 också sen nästa år.

#7

Postad 26 september 2006 - 15:58

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
det ryktas väl om att Bungies nya spel är ett nytt Marathon?

jag hoppas det iaf. fan va sköna stunder ja ghade med det spelet på 90-talet. riktigt skönt :blink:

#8

Postad 26 september 2006 - 16:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

det ryktas väl om att Bungies nya spel är ett nytt Marathon?

jag hoppas det iaf. fan va sköna stunder ja ghade med det spelet på 90-talet. riktigt skönt :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag hade för mig att det skulle vara ett nytt IP iofs men det är vagt så det är inte säkert det stämmer.

Nåväl, ett rykte från idag:

As you know it, the X06 lorganized by Microsoft around Xbox 360 will begin as of tomorrow in the town of Barcelona. According to our sources, THQ should reveal for the first time Moto GP' 07 of exclusive on the Microsoft plateform. A logical continuation considering the success of the last shutter (MotoGP' 06) extended last June. For the moment, we do not have more information: a few hours will still have to be waited.

Den stora händelsen är säkert att 360:n kommer i svart.

Uhu, hoppas inte :huh: . Men det är klart möjligt att det visas en svart 360.

En editor på IGN sa att det skulle vara 4 "major announcements". Få se om det stämmer.

#9

Postad 26 september 2006 - 16:42

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
ryktas om att nya Battlefield bad company ska visas också.
Hoppas på det svenska stålet.

#10

Postad 26 september 2006 - 16:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

ryktas om att nya Battlefield bad company ska visas också.
Hoppas på det svenska stålet.

<{POST_SNAPBACK}>

Det spelet ser otroligt ut så det får man hålla tummarna för :blink:

#11

Postad 26 september 2006 - 17:25

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
BF2 var dock kass till 360 så jag har inga större förväntningar.

#12

Postad 26 september 2006 - 17:31

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Eftersom man förbokat en del av de utannonserade titlarna kommer jag naturligtvis att följa detta event med spänning, Half-life 2 är man grymt spänd inför för att nämna ett av många lir.

#13

Postad 26 september 2006 - 18:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

BF2 var dock kass till 360 så jag har inga större förväntningar.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, men det var också en uppgraderad port av Xbox spelet. Nu är det ett komplett nextgen spel, med en helt ny motor (frostengine), som dessutom tillåter förstörelse av omgivningarna. I övrigt ska de satsa på ett tyngre singelplayermode utöver multiplayerdelen samt mer humor än tidigare.

När det ser ut så här kan det inte gå fel :blink:

Postad bild

#14

Postad 26 september 2006 - 18:54

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.neoseeker...thread&t=758131


"Tommorow is the X06 conference in Barcelona. Some info has been leaked including some big surprises. Here is a list of what is going to be anounced tommorow. Tune in for the confernce at Xbox.com from 6pm GMT.

Gears of War single player and multiplayer videos shown. Playable on show floor.

HD-DVD anouncement. Release date and price for Europe and United States. £119.99/E149.99 and December 1st release in Europe.$199.99 USD and November 24th release in US.
All will be bundled with Universal Media Remote.

A new Halo 3 trailer is shown. Some multiplayer info revealed. Aiming for 50-64 player online. Announce that Halo 3 will be the first game to run natively on 1080p. They will make full use of this update. Available in 2007. Playable behind closed doors.

More info about 1080p and how it will be done. New dashboard announcement. Release date revealed for late November. Will allow users to try out homebrew content made with XNA game express.

More news on Live Anywhere and how it will function. Talk about function with Zune and XBLA titles.

Rare show off new version of Killer Instinct for the 360. Will support 4 player tag matches. Playable on show floor.

Alan Wake shown and fully playable. Will also be availble on Windows Vista. Coming this Spring.

Fable 2 trailer shown. Multiplayer confirmed.

Black Xbox 360 anounced. Available this Christmas around the world. New Xbox 360 core and premium bundles shown. Xbox 360 Classics game list. Kameo, PDZ included. More this spring including Oblivion.

Many more videos and games are playable. I have just listed some of the major ones.

Now here is a list of downloadble content on Xbox Live. As you know its Bringing it Home period. Much of what was shown at X06 will appear. This is from the 27th to midnight on the 29th.

Demos:

Splinter Cell Double Agent multiplayer
Crackdown
Forza Motorsport 2
Sonic the Hedghog
Viva Pinata
Need for Speed Carbon
Call of Duty 3
Pro Evolution Soccer 6
Mass Effect
+ MORE

Videos:

GOW single player and multiplayer
Halo 3 trailer
Fable 2
LOTS MORE....

Picture Packs and themes

Fable 2
COD3
Crackdown
X06
Community Pack
MUCH MORE

PS: ryktas om att Resident evil 5 är exklusivt till xbox 360 :blink:

#15

Postad 26 september 2006 - 19:09

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
:blink: :huh: :unsure:
Om detta stämmer så dör jag bokstavligt talat....... ;) ;) ;) :blink:

Much of what was shown at X06 will appear. This is from the 27th to midnight on the 29th.

Demos:

Splinter Cell Double Agent multiplayer
Crackdown
Forza Motorsport 2
Sonic the Hedghog
Viva Pinata
Need for Speed Carbon
Call of Duty 3
Pro Evolution Soccer 6
Mass Effect
+ MORE



#16

Postad 26 september 2006 - 19:13

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
:huh: :blink: :unsure: ;)

#17

Postad 26 september 2006 - 19:14

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Damn. Och jag trodde precis att jag snart skulle få tid att spela Enchanted arms. Blir till att prova ett gäng demos i helgen istället om den där listan stämmer!

Upp till 6 nya förhandsbokningar kan det också bli :blink:

#18

Postad 26 september 2006 - 19:33

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0
Kul att få testa PES6. Och intressant att se vad den lilla igelkotten kan leverera till 360n, jag gillade dessa till Dreamcasten senast då det begav sig...

#19

Postad 26 september 2006 - 19:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Den stämmer inte... varken Mass Effect eller Forza utvecklarna säger något om ett demo.

Forza 2 till "holidays".

Mass Effect:

Not to be a party pooper, but a demo that was shipped out to people or put in a magazine or whatever would be a serious drain on Mass Effect's resources. It would probably prolong our release by at least a few months (at least!). And, even now, it's probably too early in the development cycle for it to be realistic, assuming we did want to do it.

As for what X06 entails, well... let's just say that it is, in our opinion, what a lot of people have been asking for. At least, we hope it's what you've been asking for. Truth be told, we honestly went into X06 thinking "what should we do?" and the answer came via these forums and other various feedbacks we've received.


Skulle tro att det är ett skämt, det är en mod från Team Xbox som skrivit det. Men han kanske får några rätt :blink: ?

#20

Postad 26 september 2006 - 19:36

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
PES6 och GOW är det enda spelen jag verkligen väntar på nu. Sen kommer ju Nintendo Wii i December och då vill man ju ha det nya Zelda och Mario, måste spara in lite på 360 spelen :blink:

#21

Postad 26 september 2006 - 23:00

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Hoppsan vad glad jag blev :blink:

Tack för den infon Rayan

#22

Postad 26 september 2006 - 23:44

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Jag tror benhårt på att vi får ett demo på Splinter Cell : DA multiplayer iallafall.

#23

Postad 27 september 2006 - 11:57

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
om halo 3 har stöd för 50+ i mp och kör 1080p nativ ska jag äta upp min mössa.
skulle ett så pass grafiskt krävande spel köras i 1080p,
så skulle dom få släppa det som dvd box.

#24

Postad 27 september 2006 - 12:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Fable 2 trailer shown. Multiplayer confirmed.


What? Multiplayer i Fable 2? :)

#25

Postad 27 september 2006 - 12:43

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

What? Multiplayer i Fable 2?

Fable 1 skulle också ha Mp.
Men det skrotades (det och ca 99% av allt annat som skulle vara med i spelet)
så att det skulle dyka upp i tvåan ser jag som en självklarhet.
hoppas bara att Fable 2 blir det ettan inte var........Dvs Fable

#26

Postad 27 september 2006 - 13:21

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Kollade lite av filmerna som fanns på xbox live, såg ett arcade spel som skulle komma det va ett sportspel, i sekvensen såg man att dom hoppade längdhopp, någon som vet vad det heter och när det kommer?

#27

Postad 27 september 2006 - 13:28

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
Jag ber till gud att det är Track & Field! ÅÅÅhhh vilka minnen!

#28

Postad 27 september 2006 - 13:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Track & field hade varit kungligt! blir lite jobbigt att trycka snabbt på handkontrollen bara.

#29

Postad 27 september 2006 - 15:04

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

What? Multiplayer i Fable 2?

Fable 1 skulle också ha Mp.
Men det skrotades (det och ca 99% av allt annat som skulle vara med i spelet)
så att det skulle dyka upp i tvåan ser jag som en självklarhet.
hoppas bara att Fable 2 blir det ettan inte var........Dvs Fable

<{POST_SNAPBACK}>

haha, felet är/var?? ju i vanlig ordning att Peter Molyneux spär på å det grövsta vad det gäller alla nya alster DOCK finner jag de flesta riktigt bra, Fable inkluderat.

#30

Postad 27 september 2006 - 15:12

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
ja vi får väl se ikväll då hur mycket av det där som är sant, jag hoppas personligen på något riktigt överraskande och inget av det där är det, står ju till och med på live då man går in en reklam grej för X06 där det står typ att avslöja hemligheten inom xbox 360 eller nåt sådant och det var något snack om att en snubbe på bizarre creations ( dom som gjort pgr3 bland annat ) hade snokat runt inne i en 360 och hittat spåren efter något grymt. Och är det sant o det finns någon "hemlighet" så är det nu den ska avslöjas i så fall.

men kommer HD-DVDn kosta sådär "lite", vilket ju låter helt logiskt med tanke på att det var vad den skulle kosta i japan ungefär, så bokar jag en imorgon på en gång! HD-DVD here I come! :-)

#31

Postad 27 september 2006 - 15:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

haha, felet är/var?? ju i vanlig ordning att Peter Molyneux spär på å det grövsta vad det gäller alla nya alster DOCK finner jag de flesta riktigt bra, Fable inkluderat.


Jepp. Det har han själv erkänt också. Att han utlovat för mycket tidigare. Därför har de inte heller släppt ngn information om vad som ska vara med denna gången. Trevligt med multiplayer. Fable var riktigt bra spel.

#32

Postad 27 september 2006 - 15:47

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Börjar presskonferensen vid 17.00 ?

#33

Postad 27 september 2006 - 16:03

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0

snip....och det var något snack om att en snubbe på bizarre creations ( dom som gjort pgr3 bland annat ) hade snokat runt inne i en 360 och hittat spåren efter något grymt. Och är det sant o det finns någon "hemlighet" så är det nu den ska avslöjas i så fall.

<{POST_SNAPBACK}>


Que, hade han tittat inuti en 360 och hittat spåren efter något grymt? Finns inget där inne som vi inte redan vet om, den maskinen har blivit isärplockad och reverse-engineerad (finns inget svenskt ord :)) för miljoner, så att en kille på Bizarre skulle hitta något som hundratals ingenjörer inte gjort finner jag osannolikt.

Tror inte på något stort uttalande hårdvarumässigt, räckte med "1080p-bomben" förra veckan, utan bara massa spel, så som det ska vara :)

#34

Postad 27 september 2006 - 16:05

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
nä den börjar väl snarare vid 19 tror jag men då barcelona är samma tid som vi så borde det ju vara klockan 18 tycker man men det verkar vara brittisk sommartid dom går efter så därför borde det ju vara kl 19.

#35

Postad 27 september 2006 - 16:06

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0
Jäpp, British Standard Time 6PM = 19:00 Sverige

#36

Postad 27 september 2006 - 16:06

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

snip....och det var något snack om att en snubbe på bizarre creations ( dom som gjort pgr3 bland annat ) hade snokat runt inne i en 360 och hittat spåren efter något grymt. Och är det sant o det finns någon "hemlighet" så är det nu den ska avslöjas i så fall.

<{POST_SNAPBACK}>


Que, hade han tittat inuti en 360 och hittat spåren efter något grymt? Finns inget där inne som vi inte redan vet om, den maskinen har blivit isärplockad och reverse-engineerad (finns inget svenskt ord :)) för miljoner, så att en kille på Bizarre skulle hitta något som hundratals ingenjörer inte gjort finner jag osannolikt.

Tror inte på något stort uttalande hårdvarumässigt, räckte med "1080p-bomben" förra veckan, utan bara massa spel, så som det ska vara :)

<{POST_SNAPBACK}>


det kan ju ha varit detta med 1080p som var det han hittat då det var någon månad sen eller nåt sådant som jag hörde om det.

#37

Postad 27 september 2006 - 16:10

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Du får de officiella nyheterna först, bara på Xbox.com  På onsdag klockan 17:00 kan du se presskonferensen live på datorn.  Vi har dessutom alla nyheter från mässan, med intervjuer och senaste speltrailers, direkt från mässhallen.


sen står detta på samma sida:

Vi visar de spännande filmsekvenserna i realtid samtidigt som det händer i Barcelona onsdagen den 27 september klockan 19:00. Gör dig redo för några STORA nyheter.


:)

http://www.xbox.com/...X06/default.htm

#38

Postad 27 september 2006 - 16:27

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
stora nyheterna kan vara:

Resident evil 5 och GTA blir xbox 360 exklusivt :)

nytt spel från RARE.....Killer instinct och nya banjo

nya bilder från HALO3 :) hmm vad kommer att slå in??

#39

Postad 27 september 2006 - 16:32

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

stora nyheterna kan vara:

Resident evil 5 och GTA blir xbox 360 exklusivt :)

nytt spel från RARE.....Killer instinct och nya banjo

nya bilder från HALO3 :) hmm vad kommer att slå in??

<{POST_SNAPBACK}>

Vill ha Rainbox Six + SC:DA demos =)

#40

Postad 27 september 2006 - 16:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ja, de är lite märkliga på sidan. Står fortfarande 17.00 :D

Men nu kan man testa sin media player iallafall, så något händer det. De visar Halo 3 trailern som ger mig gåshud än idag :) . Sunkig kvalitet, hoppas det ändras till mässan.

stora nyheterna kan vara:

Resident evil 5 och GTA blir xbox 360 exklusivt :)

nytt spel från RARE.....Killer instinct och nya banjo

nya bilder från HALO3 :D hmm vad kommer att slå in??

<{POST_SNAPBACK}>

Vore konstigt om RE5 och GTA4 blev exklusiva när de redan utannonserats till PS3 =P.

Banjo kanske, Killer Instinct mindre troligt, men kanske. Hoppas.

Halo 3- Trailer/gameplay footage, hoppas.

#41

Postad 27 september 2006 - 16:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Doom kommer till XLA:

Smoother textures, 4 player multiplayer games in split-screen, online co-op, online adverserial, all four doom campaigns included, of course. 800 Microsoft Points.

http://www.xboxworld...ox-live-arcade/

#42

Postad 27 september 2006 - 16:49

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Enligt rykten som står att läsa på http://xbox360.qj.net/ så skall Killer Instinct komma till 360.
Men notera. Det är bara rykten

#43

Postad 27 september 2006 - 17:55

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Endast några minuter kvar nu grabbar! Dags att tagga!! :)

#44

Postad 27 september 2006 - 18:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag har bild iallafall :)

De har redan släppt information om vad som ska hända verkar det som. Jag föredrar att inte kolla, om någon ska posta det så gör det med spoilertaggar.

#45

Postad 27 september 2006 - 18:04

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
vafan, är det bara för mig xbox.com inte fungerar (huvudsidan laddas men när man klickar fram till xo6 så går det inte. blir ett felmeddelande)? är det för stort tryck tror ni?

#46

Postad 27 september 2006 - 18:06

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
GAAAAH, så har microsoft fel på sin sida! Kan de inte ens lära sig att konfigurera web.config rätt??
Gick de en snabbkurs i asp.net eller? :)

#47

Postad 27 september 2006 - 18:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
http://www.xbox.com/...igh-primary.htm

Prova den.

#48

Postad 27 september 2006 - 18:14

Nybbe
  • Nybbe
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
skräp, fungerar inte :)

#49

Postad 27 september 2006 - 18:14

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

http://www.xbox.com/...igh-primary.htm

Prova den.

<{POST_SNAPBACK}>

tack zoiler, men samma sak där :-(

#50

Postad 27 september 2006 - 18:15

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Jaha detta var ju ett antiklimax modell större, kommer inte in på någon site som rapporterar från konventet. Kul när man suktat hela dagen efter detta. :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.