Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Switch

2358 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nintendo Switch 2017 32GB (Spelkonsoler) 9 8,42 (124) Inga priser
Nintendo Switch Lite (Bärbara spelkonsoler) 2 7,95 (19) 2 449:-
Nintendo Switch 2019 32GB (Spelkonsoler) 9 7,57 (43) 3 501:-
Nintendo Switch OLED 2021 64GB (Spelkonsoler) 9 7,9 (20) 4 081:-
3 relaterade trådar

#2051

Postad 31 mars 2018 - 10:04

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Griffin,

Intressant. I slutet av året kommer vi att komplettera med Xbox X. Enbart för bil/flygspel.

Edit

Grabben fick Kirby i påskpresent.

Redigerat av PML73, 31 mars 2018 - 11:52.


#2052

Postad 31 mars 2018 - 18:22

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Nais. Hoppas det passar.

 

 

Asså jag kommer ihåg hur segt shoppen var på ps3 på slutet efter att dom fetat på med massa "coola" saker och så köpte jag en ps4 och så gled det väldigt mjukt och fint men nu är det tillbaka til sirap. Är det optimerat för pro kansje? Jag försökte sudda en del grejjer men hade igentligen inte så väldigt fullt men har väl kansje 20GB ledigt nu men det hjälpte inte. Har 250Mbps Internet så borde inte vara det heller.

 

Nä asså ja känner verkligen att upplevelsen på Switch är bättre, det flyter på, laddar fort osv. Men det är lite mer instängt såklart, man ser f.eks inte rekomendationer (stjärnor) från andra spelare och shoppen är ju lite liten, men jag tycker dom kör på bra med meddelanden och nyheter under "news" så dom gör det dom kan ganska bra. F.eks Splatoon 2 kommer med nyheter om nya vapen titt som tätt, splatfests och annat. Zelda hade en hel hög med tips och små gåvor som man kunde claima så jag har förhoppning att det blir ännu bättre.

 

Jag kommer ihåg känslan och den liknar litegrand det jag hade med GameCube - snabba laddningstider, bra kvalitet, precis kontroll osv.

 

Asså jag gillar PS4 också, men jag tycker Switch gör mycket rätt med den lilla hårdvara dom har.

 

Xbox kommer ag inte köpa nu. Jag hade alltid alla konsoler förr men har inte ens tid til Switch och PS4, och i tillägg har man ju en del kula spel på Wii med sin emulator också plus PC då och 3DS. Men den blir säkert bra den, hade mycket kul med första boxen och 360:n.


Redigerat av Demon Slayer, 31 mars 2018 - 18:26.


#2053

Postad 12 april 2018 - 17:20

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://www.bloomber...tech-for-switch

 

Nintendo Teams Up With Venture Fund to Find New Tech for Switch By 
Selina Wang
 and 
Yuji Nakamura
 

April 12, 2018, 8:00 AM EDT

 

  • Gaming giant is looking for ideas to put into Nintendo Switch
  • Scrum Ventures will run the program to find relevant startups

 

Nintendo Co. is teaming up with San Francisco-based Scrum Ventures to scout startups working on new ways to play or use the Japanese company’s hit gaming console, the Switch.

The program, run by Scrum, will look for startups, teams within larger companies or university researchers developing new tools to improve the Nintendo Switch platform, including components, sensors, chips or other add-ons, the venture capital firm said. Scrum and Nintendo will provide developers with assistance to bring products to the market. Neither company plans to invest directly in the startups.

The move is a departure from Nintendo’s usual approach of working with established hardware suppliers and some of the newcomers may be able to release products under the Nintendo brand. The Kyoto-based company is seeking creative ideas that may lead to new gaming experiences for the Switch and help the device maintain strong sales momentum. Released a little more than year ago, the console has ignited a turnaround at the company and has sent shares almost doubling.

 

The Switch, which retails for about $300, is essentially a tablet that can be hooked up to a television or played on the go. It comes with two detachable controllers that are packed with numerous sensors, including infrared cameras and sophisticated vibration engines. Nintendo’s previous console, the Wii U, fell far behind rival products from Sony Corp. and Microsoft Corp., but the Switch’s hybrid approach aptly predicted that gamers were looking for a new kind of device.

Scrum, an early-stage venture capital firm, said it will choose teams to work with before they pitch their ideas to Nintendo in the fall. The VC firm said proposals for software titles won’t be considered. Scrum has strong ties to Japan. Last month it unveiled a joint venture with Panasonic Corp. to identify technologies within the company that could be spun out into startups.

“We are always exploring ways to evolve entertainment,” Ko Shiota, a senior executive officer at Nintendo, said in a statement. “We look forward to discovering unique technologies that add to the Nintendo Switch experiences through the program managed by Scrum Ventures.”

By tapping outside developers, Nintendo’s unusual approach demonstrates it’s focused on experimentation. Investors have rewarded the company for off-the-wall ideas. Shares rose early this year after Nintendo introduced cardboard accessories that work with the Switch. The cardboard sheets can be folded over the system’s detachable controllers, which have sensors to detect movement, creating toy motorbike handles, a fishing rod or miniature piano.

The company in February increased its forecast for Switch hardware sales for the current period to 15 million, up from its original estimate of 10 million. Nintendo President Tatsumi Kimishima said he wants to sell about 37 million units by the end of March 2019 and said Switch sales are so far roughly on pace with the Wii, its best-selling home console in history.

 

https://switchplustech.com

ilKc.png

 



#2054

Postad 13 april 2018 - 19:07

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Zoiler,

724 krokosar....

#2055

Postad 14 april 2018 - 00:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Zoiler,

724 krokosar....

 

:P

 

Sakta men säkert närmar du dig.



#2056

Postad 14 april 2018 - 18:30

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

736 krokosar

 

742, hammarby


Redigerat av Zoiler, 14 april 2018 - 19:16.


#2057

Postad 08 maj 2018 - 05:54

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://gematsu.com/...-plans-detailed

Switch online service features and plans detailed

by Sal Romano at 09:34 PM EDT, May 7, 2018.

NES games application, cloud saves, and more.

Nintendo has detailed Nintendo Switch Online, itspaid subscription service launching in September that will expand the online functionality of Switch.

Here are the details:

■ Features

Online Play: Battle it out or cooperate with players around the world in compatible games like Splatoon 2, ARMS, Mario Kart 8 Deluxe, Mario Tennis Aces, and Sushi Striker: The Way of Sushido. (This will remain free until September.)
Nintendo Entertainment System – Nintendo Switch Online: Enjoy 20 NES games with added online play for the first time ever, and more games added regularly. With online play added to every classic game, you can compete (or cooperate) online with friends, share your screen, or pass the controller, depending on the game. With the Nintendo Switch Online smartphone app, you can also voice chat during your play sessions. The service will launch with 20 games, with new games added regularly. Launch titles include:
Balloon Fight
Donkey Kong
Dr. Mario
Ice Climber
The Legend of Zelda
Mario Bros.
Soccer
Super Mario Bros.
Super Mario Bros. 3
Tennis
10 additional titles
Save Data Cloud Backup: Save your data online for easy access. Details about this feature will be available before the paid service launches in September.
Nintendo Switch Online App: Enhance your online experience for compatible games with this smartphone app.
Special Offers: Stay tuned for news on special deals and offers for members.
■ Pricing Plans

Individual Membership
1 Month: $3.99 USD / €3.99 / 300 yen
3 Months: $7.99 USD / €7.99 / 800 yen
12 Months: $19.99 USD / €19.99 / 2,400 yen
Family Membership
12 Months: $34.99 / €34.99 / 4,500 yen
■ FAQ

How do I purchase a membership for Nintendo Switch Online?

After the September 2018 launch, Nintendo Switch Online memberships will be available for purchase on Nintendo.com, in Nintendo eShop on your Nintendo Switch system, and through select retailers.

Which games require a Nintendo Switch Online membership to access online play?

Nintendo Switch games such Splatoon 2, ARMS, Mario Kart 8 Deluxe, Mario Tennis Aces, and Sushi Striker: The Way of Sushido, will require a Nintendo Switch Online membership, but other games will vary.

How can I tell if a game requires a Nintendo Switch Online membership for online play?

We will share information on this topic at a later date.

What pricing plans are available?

There are individual memberships and family memberships (for up to 8 users). Individual memberships are available in 1-, 3-, and 12-month increments, while all family memberships are for 12 months.

If I own multiple Nintendo Switch systems, will I need a separate membership for each one?

No. Nintendo Switch Online can be used on any device by signing in with the Nintendo Account that purchased the membership.

If someone buys an individual membership, can other users on the same Nintendo Switch system use that Nintendo Switch Online membership?

Individual memberships can only be used by the Nintendo Account holder who purchased the membership.

However, you can share the Nintendo Switch Online features across all the Nintendo Accounts in a family group by purchasing a family membership.

How do I create a family group?

Starting May 15, 2018, it will be possible to create a Nintendo Account Family Group via your Nintendo Account settings. Up to eight Nintendo Accounts (including child accounts) can be linked as a family group.

Can child accounts be added to a family group and use a family membership for Nintendo Switch Online?

Yes. Any Nintendo Accounts associated with the family membership can use the service features. Parents may use Nintendo Switch Parental Controls to set restrictions for online play; restrictions for the Nintendo Online Service app can be managed with your smartphone’s parental control restriction settings.

Where can I find Parental Controls in my Nintendo Account settings?

Once logged into your Nintendo Account, click on Parental Controls in the left navigation bar.

Is Nintendo Switch Online needed for online play for the Wii U or Nintendo 3DS family of systems?

No, this service is only for Nintendo Switch systems.

When the paid service starts in September 2018, will membership plans be charged automatically?

No, Nintendo Account holders may purchase a Nintendo Switch Online membership plan at any time after launch.

If I don’t purchase a Nintendo Switch Online membership plan, will my Nintendo Switch system have any online features?

Yes. Online features including Nintendo eShop, Friend registration and management, the sharing of screenshots over social networks, Nintendo Switch Parental Controls, system and software updates, and Nintendo Switch News will not be affected by the launch of the Nintendo Switch Online paid service.

How do I set up and use Save Data Cloud backup?

More details will be released soon.

https://www.nintendo...online-service/

#2058

Postad 08 maj 2018 - 13:04

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Yay! Cloud saves! Welcome to 2018 Nintendo.



#2059

Postad 08 maj 2018 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Yay! Cloud saves! Welcome to 2018 Nintendo.

 

Du menar 2011  ;). Lustigt nog är de den enda konsoltillverkaren som inte erbjuder gratis molnsparning.

 

Edit: Virtual console blir inte av tydligen.


Redigerat av Zoiler, 08 maj 2018 - 13:31.


#2060

Postad 08 maj 2018 - 13:31

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Du menar 2011  ;)

:)



#2061

Postad 08 maj 2018 - 16:36

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

Du menar 2011  ;). Lustigt nog är de den enda konsoltillverkaren som inte erbjuder gratis molnsparning.
 
Edit: Virtual console blir inte av tydligen.


Offtopic

Är du säker? Är inte cloud saving låst bakom PS+ för PS4n?

#2062

Postad 08 maj 2018 - 18:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Offtopic

Är du säker? Är inte cloud saving låst bakom PS+ för PS4n?

 

Ja jag tänkte fel, jag tänkte på den här tråden men de pratar inte om molnlagring specifikt, utan att det inte finns något kostnadsfritt sätt att säkerhetskopiera sina sparfiler på Switch.



#2063

Postad 09 maj 2018 - 10:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

nintendo-switch-online-cords-100730493-large.jpg

 

 

:D



#2064

Postad 09 maj 2018 - 10:58

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Sladdar!!!



#2065

Postad 09 maj 2018 - 11:10

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Booya

#2066

Postad 23 maj 2018 - 08:37

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://gematsu.com/...unced-for-japan

Dockless Switch 2nd Unit Set announced for Japan

by Sal Romano at 11:06 PM EDT, May 22, 2018.

What you see is what you get.

Switch-2nd-Unit-Set_05-22-18.jpg

Nintendo has announced a “Switch 2nd Unit Set” for Japan, which includes a Switch unit, left and right Joy-Cons, and two Joy-Con straps for 24,980 yen. The price is 5,000 yen cheaper than the standard Switch model, which includes a dock, Joy-Con grip, AC adapter, and HDMI cable for 29,980 yen.

The dockless Switch is available for purchase now at My Nintendo Store. Consumers can even customize the colors of their Joy-Cons.

Nintendo did not announce plans to release the Switch 2nd Unit Set outside of Japan.

#2067

Postad 14 juni 2018 - 07:54

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://youtu.be/4zkQd2GaYBo

https://youtu.be/U3uXgERMk8E

#2068

Postad 14 juni 2018 - 17:02

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=L-jD6O7zC-A



#2069

Postad 14 juni 2018 - 19:01

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Tog just in Fortnite till grabben. Nu blir det än svårare att få honom därifrån. Hehe

#2070

Postad 18 juni 2018 - 20:52

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
top_logo.png?v=1.2


https://www.business...tch-show-2018-6


Nintendo and Disney are creating a show dedicated to the Nintendo Switch

BEN GILBERT

JUN 18, 2018, 10:51 PM


http://nintendoswitc....com/early.aspx


https://www.nintendo...howdown-contest

#2071

Postad 30 juli 2018 - 22:45

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Vad gör jag för fel? Slog till på en Switch idag för barn/familjespel till familjen och Zelda för mig (kör annat på PS4 Pro och Xbox One X).
Jag har skapat tre användare där mitt konto är förälder/admin och mina två döttrar, 9 & 6, har varsitt barnkonto. Men jag kan inte få till det så det kommer en inloggningsskärm när Switchen startas. Det ser ut som alla konton är inloggade och när vi startar ett spel eller tex. eShop så frågar den vem om ska köra appen. Minstingen kan alltså välja mitt konto utan PIN eller liknande. Skitskumt men jag hittar inte vart i menyerna vart jag ska göra så valet av användare kommer upp vid varje uppstart.
Någon som kan peka mig i rätt riktning? På både PS och Xbox är det solklart men jag är ovan vid Nintendo tydligen... :)

#2072

Postad 21 augusti 2018 - 09:06

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://youtu.be/9BrLD2teqUY

#2073

Postad 04 september 2018 - 16:39

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=Cc-LMkbwqHA



#2074

Postad 06 september 2018 - 12:06

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

nintendo-switch-online-cords-100730493-large.jpg

 

 

:D

 

 

Den sista vita är ju inte Nintendos fel då. Min telefon har standard minijack, presic samma faktiskt som pcn, bilen, 3ds, switch, android tablet osv. det är ganska bra med en standard då en dings funkar i nästan allt man har.

 

Men är det en splatoon splitter? Den var cool. Må ha.


Redigerat av Demon Slayer, 06 september 2018 - 12:07.


#2075

Postad 07 september 2018 - 20:55

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://youtu.be/Wsi7jZ4-DxA

Edit

https://nintendoever...hose-that-dont/

Nintendo’s full statement reads:

“The vast majority of Nintendo Switch games will support Save Data Cloud backup. However, in certain games this feature would make it possible to, for example, regain items that had been traded to other players, or revert to a higher online multiplayer ranking that had been lost. To ensure fair play, Save Data Cloud backup may not be enabled for such games. To ensure that Save Data Cloud backups cannot be used to unfairly affect online multiplayer rankings, the feature will not be enabled in Splatoon 2.”

Redigerat av Drake001, 08 september 2018 - 10:24.


#2076

Postad 18 september 2018 - 15:19

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://www.polygon....ase-date-price?

Nintendo Switch Fortnite bundle to launch with exclusive items, in-game cash
Nintendo and Epic Games continue to strengthen their partnership


By Allegra Frank on September 18, 2018

bundle_fortnite_box.jpg

#2077

Postad 19 september 2018 - 13:48

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Nu har Online grejen släppts.
Många hade ju hoppats på att Nintendo lagt till lite nya funktioner i den nya firmwaren, som bl.a. folders, teman m.m. Samt uppdaterat shoppen.
Men icke, vi fick nya användar ikoner...

NES spelen är bra emulerade, men tyvärr kan man inte få bort ikonerna på botten av skärmen. Så där är NES mini klart bättre.

Jag spelar inte online, och jag har redan en NES mini fylld med spel, så även om det är billigt, så väntar jag tills dom uppdaterat tjänsten med mer konsoler och funktioner. Men dom har iaf en provperiod på 7 dagar.

#2078

Postad 19 september 2018 - 13:58

ktd
  • ktd
  • Veteran

  • 1 662 inlägg
  • 0
Cloud saves är det som är intressant men jag har bara en Switch (och kommer inte skaffa fler till mig) så att betala så pass mycket för den funktionen känns så där. Bara hopps Nintendo byggt Switchen med kvalité så den inte pajar. :)
Har PS+ och Xbox Live där man får ”riktiga” spel varje månad. Återstår att se vad för slags hemligheter Nintendo ”bjuder” på men IM det gammal skåpmat som NES-saker kan dom behålla det för sig själva. Har också en NES-mini men spelar sällan eller rättare sagt aldrig på den.

#2079

Postad 19 september 2018 - 14:18

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://youtu.be/TrjxH32AXno

https://youtu.be/-VwVb6sjbyc

https://youtu.be/ZmK9XoP48gw

#2080

Postad 19 september 2018 - 16:59

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://www.eurogame...-other-consoles

 

You can now share your digital Nintendo Switch games with other consoles

But only play on one at a time.

 

You can now download and play your digital Nintendo Switch games on another Switch console with minimal fuss, thanks to a new system update.

Switch system update 6.0 adds in the ability to set your own console as your "primary" Switch and then log in to other Switch consoles and play your digital games there.

If you - or someone else - plays a game you own on another Switch and a game is started on your "primary" Switch, then the game on the other Switch will be paused. Playing on a secondary Switch will also require you stay online.

Your primary Switch will be the console you logged into first, although this can be changed - you just need to deactivate it on your current primary console and then activate it on another.

Here's a handy Nintendo infographic to show how it works:

hac_photo_drm_primconsole6.png

hac_photo_drm_primconsole7.png

hac_photo_drm_primconsole8.png

Got all that? Essentially, Nintendo has brought itself up to date with where other consoles were several years ago, but it is a welcome upgrade.

Other system update 6.0 additions include the ability to upload four screenshots at once to social media, cloud save support if you are a Nintendo Online subscriber and - best of all - Captain Toad user icons. Timely!

 

Edit:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sJ6wy5bsxyA


Redigerat av Drake001, 19 september 2018 - 18:06.


#2081

Postad 19 september 2018 - 17:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Nu har Online grejen släppts.
Många hade ju hoppats på att Nintendo lagt till lite nya funktioner i den nya firmwaren, som bl.a. folders, teman m.m. Samt uppdaterat shoppen.
Men icke, vi fick nya användar ikoner...

NES spelen är bra emulerade, men tyvärr kan man inte få bort ikonerna på botten av skärmen. Så där är NES mini klart bättre.

Jag spelar inte online, och jag har redan en NES mini fylld med spel, så även om det är billigt, så väntar jag tills dom uppdaterat tjänsten med mer konsoler och funktioner. Men dom har iaf en provperiod på 7 dagar.

 

Jag läste att NES-spelen orsakade inbränning på skärmen också hos flera användare. 

 

https://nintendosoup...burn-in-issues/



#2082

Postad 19 september 2018 - 17:56

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

Jag läste att NES-spelen orsakade inbränning på skärmen också hos flera användare. 

 

https://nintendosoup...burn-in-issues/

 

Använd EJ CRT filtret  tills Nintendo löser problemet.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KgL47Tc2FZw



#2083

Postad 20 september 2018 - 16:41

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=_eMPgScTe5Q



#2084

Postad 23 september 2018 - 10:01

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Med flera profiler så funkar inte vanlig online så man får köpa familje-paketet. Det funkar. :)

 

//edit/ förtydligande: Körde 7-dagar trial och online funkar med huvudanvändaren men inte med dom andra som är lagt till. Köpte då familje och online fungerar på allas profiler.


Redigerat av Demon Slayer, 23 september 2018 - 10:03.


#2085

Postad 23 september 2018 - 13:15

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0

Med flera profiler så funkar inte vanlig online så man får köpa familje-paketet. Det funkar. :)
 
//edit/ förtydligande: Körde 7-dagar trial och online funkar med huvudanvändaren men inte med dom andra som är lagt till. Köpte då familje och online fungerar på allas profiler.


Missade att det fanns olika medlemskap. Tog det som tydligen bara avsåg ett konto.
Någon som vet om man kan ”uppgradera” sitt konto till familjekonto istället?

#2086

Postad 23 september 2018 - 18:12

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Anar inte. Köpte du 12mån?

#2087

Postad 23 september 2018 - 19:10

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0

Anar inte. Köpte du 12mån?

Mmm :(

#2088

Postad 25 september 2018 - 21:26

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://youtu.be/Be6wJkYbI5M

https://nordic.ign.c...to-6-months-aft

Nintendo Will Let You Recover Cloud Saves Up to 6 Months After Your Switch Online Subscription Lapses
You will still have time to recover your saves should your subscription end.if you resubscribe.


By JONATHON DORNBUSH Sept. 25, 2018, 8:42 p.m.

#2089

Postad 28 september 2018 - 15:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Nu ska jag va så där klassiskt bitter igen :D
Men jag packar nog ner konsolen, tills den dagen som Metroid Prime 4 släpps.

Varje vecka som jag tar en titt i shoppen, så blir jag bara mer och mer besviken. Börjar kännas som Vita 2.0, då det bara släpps en massa indie spel hela tiden, och ofta av brutalt låg kvalité. Tänk om dom kunde slänga in all indie spel, i en egen kategori, så man slapp se skiten.
Som det är just nu, så ligger maskinen bara och samlar damm.
Det kommer väl nåt vettigt indie spel emellanåt, som kan va kul i nån timme, som The Messenger, men jag är så fruktansvärt utbränd på alla dessa pixelspel, att jag ändå tröttnar snabbt.

Smash har jag tyvärr inget intresse för, och inte heller Pokémon. Så resten av 2018, ser mörkt ut för min del. Luigi’s Mansion 3 kan bli kul, nästa år, men samtidigt börjar jag bli så trött på Mario familjen, att jag spyr snart. Jag hoppas verkligen på att Metroid Prime 4 kommer 2019. Men eftersom dom inte visat nånting alls av spelet, så lär vi säkert få vänta tills 2020, eller längre. Bayonetta 3 blir väl förhoppningsvis en 2019 titel, men samma där, vi har bara sett en logo. Och jag är orolig för att dom flyttade Yoshi till 2019, bara för att ha titel att fylla igen kommande tomrum med, mellan ännu fler portar och indie spel.
Vill inte att det blir lika långt mellan NYA Nintendo titlar, som på Wii U.

Dom har ju så många gamla titlar sen NES tiden, som dom skulle kunna göra nån ny fräsch reboot på. Ett 3D äventyr i Ice Climber världen. Ett maffigt action racingspel, av Mach rider m.m.

Fattar inte varför dom inte gör nåt mer av Kid Icarus. 3DS spelet var otroligt bra, även om kontrollerna var lite struliga.
Dom har massvis av klassiska gamla figurer, som dyker upp i Smash spelen, som dom skulle kunna göra nya spel med.

Men, men. Maskinen och spelen säljer ändå som smör. Så folk är väl ändå nöjda med vad som släpps, och för de som missade Wii U, så blir ju ändå portarna helt nytt för dom.
Jag känner bara att det går lite på tomgång.

Men förhoppningsvis, är jag mindre bitter i slutet på 2019 :D

#2090

Postad 28 september 2018 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

samtidigt börjar jag bli så trött på Mario familjen, att jag spyr snart.

 

Wa-hoo!!  :D

 

Alltså, jag har inte rört min Switch sedan... Mario? Tror det. Indiespelen finns ju andra plattformar att spela på, men jag förstår de som spelar dem bärbart, jag har bara min stationärt hela tiden.

 

Det har blivit väldigt mycket portar nu andra året, ett mellanår helt enkelt. Trodde de skulle skippa 3DS och fokusera allt på Switch, men de gör ju fortfarande spel till den, så det tar väl en del manpower.

 

Men nu till hösten kommer iaf spelen för min del. Mario Party, Pokemon och framför allt Smash.

 

Sen nästa år kan bli galet bra med eventuellt ett riktigt Pokemon, Fire Emblem, Bayonetta, Metroid Prime, etc.

 

Men när jag köper en Nintendokonsol så vet jag att jag inte kommer spela särskilt ofta på den eftersom det tar tid mellan Nintendosläppen. Tredjepartsspelen spelar jag ju på starkare maskiner. Det är som Sonys egna titlar, de släpps inte heller varje vecka på PS4.

 

 

Packar du bokstavligt talat ner den btw? Den tar ju ingen plats  :D



#2091

Postad 28 september 2018 - 16:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Packar du bokstavligt talat ner den btw? Den tar ju ingen plats :D


Hehe!
Nej då, den får stå kvar i hyllan, men stackaren blir bara mer å mer dammig för varje dag som går :D

Ser att Reggie har på sig en Metroid t-shirt på senaste tiden. Undrar om dom kommer att överraska oss med en ny teaser snart, eller om han bara gör det för att j*vlas med fansen ;)

”Sorry, Metroid Prime 4, is coming for Switch Pro in 2022” :D

#2092

Postad 28 september 2018 - 18:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ser att Reggie har på sig en Metroid t-shirt på senaste tiden. Undrar om dom kommer att överraska oss med en ny teaser snart, eller om han bara gör det för att j*vlas med fansen ;)

 

Det var väl i samband med bild relaterad till VGA. Han hade en metroidnål på sig en annan gång, och då trodde alla på Metroid Prime, men det blev inget  ;)



#2093

Postad 28 september 2018 - 18:25

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Hehe!
Nej då, den får stå kvar i hyllan, men stackaren blir bara mer å mer dammig för varje dag som går :D

Ser att Reggie har på sig en Metroid t-shirt på senaste tiden. Undrar om dom kommer att överraska oss med en ny teaser snart, eller om han bara gör det för att j*vlas med fansen ;)

”Sorry, Metroid Prime 4, is coming for Switch Pro in 2022” :D

 

 

Dude, köp Splatoon2 så har du att göra varje dag. Riktigt välgjort, ja lite barnsligt på ytan, men under döljer sig ett spel där bara dom riktigt snappy personerna hänger med.

 

Så kan du köpa wonderboy-remaken vilket inte är indie igentligen, det är ju del 3 i en serie där del 2 fanns på arkad (som jag varvade på arkad (nej inte 2 gånger - ett varv)) detta spelet (nr.3) kom til Master System och är ganska kul, nästan som ett RPG. Detta blir uppvärmning för Monster Boy som släpps i November, vilket ser helt amazing ut. (utan stora pixlar).

 

Så kommer DarkSouls remake i Oktober - must have handheld game of the elite and glorius git-gud gamers of the round table!

 

Så....vad med Kirby? Gulligt ja, men riktigt välgjort.
För gulligt änd¨säger du, ok men spela Darkest Dungeon istället och glöm att du hade ett liv ::) ett av dom bästa RPG jag spelat tror jag, och då har jag spelat en hel del! (är typ 60 snart så...) (nej skojja....men kanske 50 snart :huh: inte riktigt, men lite gammal är jag så jag har vart med)

 

 

Finns en del riktigt bra imho.



#2094

Postad 28 september 2018 - 20:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Ägde Splatoon 2, men tröttnade snabbt.

Kirby och Wonderboy har jag redan :)

Monsterboy ser jag fram emot (älskar Wonderboy serien, sen Master System tiden) men funderar på att skaffa PS4 versionen, då den handmålade grafiken och bakgrunderna förtjänar att ses i 4K. Men kanske även skaffar Switch versionen :)
Dark Souls spelen har jag redan på PC, men hade helt klart varit ett bra köp till Switchen annars.

Darkest Dungeon har många pratat gott om, så DET ska jag nog iaf ge en chans på Switchen :)

#2095

Postad 28 september 2018 - 20:40

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Gör det. Det tar lite tid att vänja sig då en del grundläggande saker är helt annorlunda, men ju mer du spelar desto mer upptäcker du hur välkalibrerat det är.



#2096

Postad 04 oktober 2018 - 07:19

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
Rumor

https://youtu.be/ExmSZ1E4FG8

https://www.wsj.com/...year-1538629322

#2097

Postad 15 oktober 2018 - 14:49

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 1
https://youtu.be/SIS6Enm3-Zc

switch_diabloiii_bunds1fm4.jpg

#2098

Postad 21 oktober 2018 - 11:28

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Hej, finns det liknande och lika roliga sportsspel ala Wii sport till denna?

Det är riktigt roligt familje/sällskapsspel! :) 



#2099

Postad 21 oktober 2018 - 12:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Hej, finns det liknande och lika roliga sportsspel ala Wii sport till denna?

Det är riktigt roligt familje/sällskapsspel! :)

 

Tyvärr inte.



#2100

Postad 03 november 2018 - 15:21

Drake001
  • Drake001
  • Mästare

  • 3 093 inlägg
  • 0
https://nintendoever...itch-next-week/

Nintendo’s site seemingly reveals that YouTube app is coming to Switch next week

Posted on November 3, 2018 by Brian(@NE_Brian) in News, Switch eShop

youtube_app.jpg



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.