Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bloodborne [PS4]

392 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 07 april 2015 - 20:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Det fylls på automatiskt om du dör.



#202

Postad 07 april 2015 - 20:15

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Det fylls på automatiskt om du dör.

 

Endast om man dör? Har ett antal molotovs jag vill använda men tycker inte jag får några från mitt "lager" när jag dör. Kan kikat fel visserligen.



#203

Postad 07 april 2015 - 20:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Ja det fylls alltid på från lagret när man dör. Om du inte får några när du dör så har de tagit slut i lagret.



#204

Postad 07 april 2015 - 20:59

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Ja det fylls alltid på från lagret när man dör. Om du inte får några när du dör så har de tagit slut i lagret.

 

Just molotovs  tycker jag fasiken inte fylls på, ska ha i lager. Dött två gånger på kort tid nu :P



#205

Postad 07 april 2015 - 21:29

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 1

Det är väl bara qs bullets och vials som fylls på automatiskt?

Resten går iaf jag tillbaka för att fylla på från kistan i hunters dream o.O



#206

Postad 07 april 2015 - 21:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Du saknar ett item i så fall som behövs för automatisk påfyllning.

 

:P

 

Ne ni kan nog ha rätt, jag trodde garanterat att de fylldes på, men har iofs inte använt det särskilt ofta. Jag har aldrig behövt fylla på något från kistan, visste inte ens att det gick haha.

Vad märkligt att det inte fungerar på samma sätt, läser jag nu att även andra tycker.



#207

Postad 07 april 2015 - 22:28

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Du saknar ett item i så fall som behövs för automatisk påfyllning.

 

:P

 

Ne ni kan nog ha rätt, jag trodde garanterat att de fylldes på, men har iofs inte använt det särskilt ofta. Jag har aldrig behövt fylla på något från kistan, visste inte ens att det gick haha.

Vad märkligt att det inte fungerar på samma sätt, läser jag nu att även andra tycker.

 

Du vet väl att det inte räknas att du klarat spelet om du söker hjälp från tredje part? :P



#208

Postad 08 april 2015 - 00:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag förstår att det ska vara ett skämt, men jag är ändå helt lost vad du menar =P

 

Prövade en chalice dungeon, den första. Hmm, de hade varit roliga att göra i coop, unika bossar och loot. Mycket tråkigt att de har det sämsta coop-systemet av alla spel.



#209

Postad 08 april 2015 - 03:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Vad är de som är dåligt ? Tar de tid att hitta folk å spela coop eller ?

#210

Postad 08 april 2015 - 06:45

crowbar82
  • crowbar82
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Dödade precis en av de erkänt svåraste bossarna hur lätt som helst (kosmos dotter), lite överlevlad kanske med lvl 87 =P? Men jag har inte farmat något.

 

Men det är intressant att se hur olika alla uppfattar vilka bossar som är svårast. Jag tyckte de tre första var svårast, kanske för att det var innan jag fattade spelet ordentligt. Efter de tre har jag klarat alla på första försöket utom ett par på andra försöket.

 

Men slutbossen ska vara svårast så vi får väl se. Sen finns flera bossar i chalice dungeons som man inte kan möta annars.

 

Dock tycker jag att man behöver inte så mycket skill för att vinna, iom att man har 20 vials att hela sig med. Det är svårare i Dark Souls där man har en handfull estusflaskor som tar längre tid att använda, och svårare att utnyttja rolling.

 

Du kanske råkat ut för buggen som gör spelet lättare? ;-)



#211

Postad 08 april 2015 - 12:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Hehe, nej den känner jag till. Har inte på PS4 så länge i sträck och de varierar sina attacker. Martyr var en utmaning iaf, även om jag tog på första. Men med 1650 liv och 20 flaskor så ska det mycket till för att jag ska dö.

 

Vad är de som är dåligt ? Tar de tid att hitta folk å spela coop eller ?

Ja och det funkar inte alltid dessutom och är fruktansvärt omständigt.

 

http://kotaku.com/i-...iend-1696252072



#212

Postad 08 april 2015 - 12:32

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Jag förstår att det ska vara ett skämt, men jag är ändå helt lost vad du menar =P

 

Prövade en chalice dungeon, den första. Hmm, de hade varit roliga att göra i coop, unika bossar och loot. Mycket tråkigt att de har det sämsta coop-systemet av alla spel.

 

Har inte du spelat rätt länge? Jag började i söndags och använde första chalice igår. Har lvl 25, trodde jag var tvungen att använda chalice:n för att komma vidare :) Fick en chalice efter en rätt enkel boss nere i Old Yharnam. 



#213

Postad 08 april 2015 - 12:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jo, jag har avvaktat med dem. Så de första tre typ blir väl triviala nu.

 

Om man inte gör som jag gjorde och testar lite andra vapen ;)



#214

Postad 09 april 2015 - 13:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Meh... gjorde den tredje chalice dungeon och efter det behöver jag farma material för att fortsätta. Screw that.



#215

Postad 10 april 2015 - 00:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Trevligt, skulle ta sistabossen som tydligen väntade på mig någonstans vid ett träd enligt dockan, fattade inte var. Gick ut genom grinden i hubben och till gamlingen i rullstol som frågade om jag kände för att offra mitt liv och bli fri. Såklart jag gör, YOLO. Sedan dog jag, credits rullar och NG+ startar automatiskt. Woooo.

 

Så det kan ni ju undvika.



#216

Postad 10 april 2015 - 11:15

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Trevligt, skulle ta sistabossen som tydligen väntade på mig någonstans vid ett träd enligt dockan, fattade inte var. Gick ut genom grinden i hubben och till gamlingen i rullstol som frågade om jag kände för att offra mitt liv och bli fri. Såklart jag gör, YOLO. Sedan dog jag, credits rullar och NG+ startar automatiskt. Woooo.

 

Så det kan ni ju undvika.

Hehe, jobbigt värre.



#217

Postad 10 april 2015 - 14:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

MHB:s recension

 

Sämsta spelet i Soulsserien skulle jag säga. DS2 > DS > Demons > Bloodborne.

 

Fast det är ju en högklassig serie så det är ändå ett av de bästa PS4-spelen. Intresserad av vad ni andra tycker, ni som har spelat andra Soulsspel och ni som är nya.



#218

Postad 10 april 2015 - 14:56

sjodingranzell
  • sjodingranzell
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 1

Har spelat fram till Old Yharnam nu och har inte lirat något av de andra Souls spelen. Tycker detta spelet är helt fantastiskt, bra stämning och gillar verkligen mekaniken i hur man styr spelaren. Snabb respons!

 

Började spela detta mest för att jag ville ha en rejäl utmaning och har inte stött på det i tidigare spel jag haft och inte varit tv-spelande så länge att jag kommit in i de tidigare Souls spelen. Första videos jag såg ur detta tänkte jag att det verkligen inte skulle vara något för mig. Men så fel jag hade. Helt såld nu och det är skräckblandad förtjusning mellan stänga av och vara safe eller att fortsätta, dö och förlora allting.



#219

Postad 10 april 2015 - 15:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Intressant, du började alltså spela ganska nyligen? Med tanke på att det var orsaken till att du inte spelat Soulsspelen.

 

Och ändå går det bra :)



#220

Postad 11 april 2015 - 23:34

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 1

MHB:s recension

 

Sämsta spelet i Soulsserien skulle jag säga. DS2 > DS > Demons > Bloodborne.

 

Fast det är ju en högklassig serie så det är ändå ett av de bästa PS4-spelen. Intresserad av vad ni andra tycker, ni som har spelat andra Soulsspel och ni som är nya.

 

Hehe, tyckte det var lite kul att du inte förstod att det var sista "bossen". 

Jag har bara spelat Bloodborne i "souls-serien" och tycker det är skitabra. Jag har ägt Dark Souls i typ 2 år men bara petat på det en gång.

Nu efter Bloodborne testade jag DS igen och har spelat ungefär 10 timmar av det, men det griper inte tag i mig på samma sätt som BB. Det är nog svårt att gå tillbaka till ett tekniskt underlägset och mycket, mycket långsammare spelsätt.

Jag kan förstå varför det är så omtyckt men jag är osäker på om jag kommer spela igenom hela. Om jag kanske spelar igenom DS så kommer jag säkert vilja testa DS2 på PS4an någon gång.



#221

Postad 12 april 2015 - 00:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Hehe, tyckte det var lite kul att du inte förstod att det var sista "bossen".

Du menar att gubben var "sistabossen"? Omöjligt att veta om man inte kollar upp det i förväg ju.

 

Hade ändå lekt med slutbossarna, var för hög lvl vid det laget. Men mitt slut var orättvist, lite förvarning hade varit bra. "Do you want to end the game?"



#222

Postad 12 april 2015 - 10:46

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Så själva grejen är alltså att han försöker lura en att ta sitt eget liv för att själv rädda sitt då han är sista bossen?

Snälla säg att de hoppat på den nya trenden och sista fighten var en enkel QTE annars försvann ju själva grejen med att han försökte lura en om han gav bra motstånd  :P 



#223

Postad 12 april 2015 - 13:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Sista "fighten" för mig var ju att trycka på en knapp. fast jag behövde inte trycka snabbt så det var ingen QTE =(. Om man möter honom däremot så ska det vara en av de svåraste fighterna i spelet.

 

 

Vet inte vad förklaringen ska vara till det sämsta slutet (som jag fick). Skulle egentligen ha fått det bästa då jag samlat tre navelsträngar.



#224

Postad 12 april 2015 - 15:06

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Hur klarar jag av bossarna som är tre till antalet i första chalice dungeon? Tre watchers på en liten platå, varav ena står med någon hagelsprakare som gör det lite knivigt.



#225

Postad 12 april 2015 - 15:32

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Hur klarar jag av bossarna som är tre till antalet i första chalice dungeon? Tre watchers på en liten platå, varav ena står med någon hagelsprakare som gör det lite knivigt.

Försök separera dom.



#226

Postad 12 april 2015 - 16:09

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Försök separera dom.

 

Lyckades till slut, fick en av gubbarna att följa mig. Sedan plockade jag av skytten och så var det bara en kvar. Fast nu har jag istället fastnat längre fram där jag springer runt och runt för att leta efter någon dörr som ska ha öppnats efter att jag dragit i ett vred :P Är väl 10-15 minuter efter att jag fått ner 3xWatchers. Nere i ett stort rum där bland annat två långa taniga fiender som kan skjuta eldklot finns/fanns.



#227

Postad 12 april 2015 - 17:47

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Lyckades till slut, fick en av gubbarna att följa mig. Sedan plockade jag av skytten och så var det bara en kvar. Fast nu har jag istället fastnat längre fram där jag springer runt och runt för att leta efter någon dörr som ska ha öppnats efter att jag dragit i ett vred :P Är väl 10-15 minuter efter att jag fått ner 3xWatchers. Nere i ett stort rum där bland annat två långa taniga fiender som kan skjuta eldklot finns/fanns.

Haha nu har jag bara spelat klart en chalice dungeon men det verkar som att den dörren som öppnas är i början av varje våning, du får alltså gå tillbaka och leta.

Tror det är nån form av blå-grönt ljus från lyktor vid dörren  :blink:



#228

Postad 12 april 2015 - 18:03

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Jag har på senare år haft rätt svårt att fastna för spel, oftast har jag mest velat bli klar med dom för att kunna hoppa på nått nytt.

Enda undantaget är väl egentligen Gears spelen som jag dragit av tusentals timmar på. Sen finns det ju spel som går relativt fort att spela igenom men som håller hög kvalite som Telltales spel.

Sak samma, det är få spel som jag gått och längtat efter att komma hem till men Bloodborne har lyckats med det och jag är glad att jag köpte det trots att jag först inte trodde att det skulle vara nått som föll mig i smaken.

Har dött flera hundratals ggr och förlorat minst lika många tusentals blood echoes, visst är det jobbigt när man fastnar på nått ställe men det är bra jäkla roligt när man lyckas ta sig framåt.



#229

Postad 12 april 2015 - 19:17

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Haha nu har jag bara spelat klart en chalice dungeon men det verkar som att den dörren som öppnas är i början av varje våning, du får alltså gå tillbaka och leta.

Tror det är nån form av blå-grönt ljus från lyktor vid dörren  :blink:

 

Yes. Vid spaken/vredet finns det en lampa som lyser blått, htitade dörren, var i början av det "layer" jag var i. Har nu kommit till Watchdog of the old lords - brinnande hunden - inte fullt så enkel med väldigt få blood vial märkte jag.  :blush:



#230

Postad 12 april 2015 - 19:20

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Du menar att gubben var "sistabossen"? Omöjligt att veta om man inte kollar upp det i förväg ju.

 

Hade ändå lekt med slutbossarna, var för hög lvl vid det laget. Men mitt slut var orättvist, lite förvarning hade varit bra. "Do you want to end the game?"

 

Tror inte jag hade läst nåt om det, men tyckte ändå att det var ganska uppenbart då

Spoiler



#231

Postad 12 april 2015 - 22:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Haha, ja kanske, jag hängde inte med i storyn direkt. Inte gjort i något Souls egentligen, tycker inte de är bra på det.



#232

Postad 13 april 2015 - 13:26

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Haha, ja kanske, jag hängde inte med i storyn direkt. Inte gjort i något Souls egentligen, tycker inte de är bra på det.

 

Nä, storyn var inget jag följde med i heller. Men jag kan läsa :)

 

Edit: Kommit lite längre i Dark Souls nu, spöade någon eld-spindel igår. Kommer nog fortsätta spela det en bit till.


Redigerat av derpious, 13 april 2015 - 13:27.


#233

Postad 13 april 2015 - 13:34

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Måste komma igång igen med detta.

 

Har halkat efter på grund av annat hela tiden. Men hoppas tillfälle skall ges snart framöver igen.



#234

Postad 13 april 2015 - 13:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Nä, storyn var inget jag följde med i heller. Men jag kan läsa :)

Ja det kan jag också, men det fanns inget som såg ut som ett stort gammalt träd där. Däremot hade jag sett ett stort träd utanför hubben på ett annat ställe som jag trodde hon syftade på.



#235

Postad 15 april 2015 - 09:16

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Gillar spelet Helt klart. Det är ett spel där jag känner "bara lite till". Har precis klarat tredje bossen och spelat drygt tio timmar. Så fort går det inte...

Så fort man kommer till en boss höjs pulsen rejält...

Har en fråga.. Vad gör jag med insight?

#236

Postad 15 april 2015 - 11:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Har en fråga.. Vad gör jag med insight?

Inte mycket =P

Det kan användas till att köpa viss armor och lite andra grejer i en butik som ligger ovanför den butik du normalt brukar köpa ifrån.

 

Det gör också spelet svårare ju mer man har på sig.



#237

Postad 15 april 2015 - 15:45

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Inte mycket =P
Det kan användas till att köpa viss armor och lite andra grejer i en butik som ligger ovanför den butik du normalt brukar köpa ifrån.
 
Det gör också spelet svårare ju mer man har på sig.


Tack för svaret. Ska testa ikväll den andra butiken då. Stängde av direkt efter bossen (bsb), så har lite upptäckande ikväll att göra...

#238

Postad 15 april 2015 - 17:24

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Inte mycket =P

Det kan användas till att köpa viss armor och lite andra grejer i en butik som ligger ovanför den butik du normalt brukar köpa ifrån.

 

Det gör också spelet svårare ju mer man har på sig.

 

Svårare alltså? Vad räknas som mycket i sammanhanget? För att kunna köpa saker i "butiken" krävs det att man har 10 i insight. Jag har dock inte sett något av intresse där ännu, har 15-20 i insigt. Vet inte om det räknas som mycket eller lite? :P Har lvl 31 just nu för att relatera till något.



#239

Postad 15 april 2015 - 17:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag tror det börjar bli svårare vid lvl 15 efter vad jag hört. Jag hade 99, IDGAF.

 

Det som händer som jag märkt är att vissa fiender gör andra saker än de annars inte hade gjort, t.ex. skjuter när de inte gör det om man har lite insight.



#240

Postad 15 april 2015 - 20:38

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Insight används även för beckoning bell.

 

jag brukar köpa fire paper när jag går över 15 insight för jag är lite mesig  :blush:



#241

Postad 15 april 2015 - 21:35

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Insight används även för beckoning bell.

 

jag brukar köpa fire paper när jag går över 15 insight för jag är lite mesig  :blush:

 

Fast den där j*vla klockan funkar aldrig för mig  :ph34r: Fire paper gillar jag - går det att köpa dessa för insights?



#242

Postad 16 april 2015 - 06:10

Unregisteredb3599d3b
  • Unregisteredb3599d3b
  • Lärjunge

  • 477 inlägg
  • 0

Fast den där j*vla klockan funkar aldrig för mig  :ph34r: Fire paper gillar jag - går det att köpa dessa för insights?

Har funkat alla ggr jag provat men ibland kan det ta lite tid att hitta nån.

Fire paper kostar 1 insight så det är bara att rocka loss om man vill hålla svårighetsgraden nere.



#243

Postad 16 april 2015 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Bloodborne har redan sålt över 1 miljon och är det bäst säljande Soulsspelet trots (tack vare?) exklusiviteten.



#244

Postad 16 april 2015 - 17:56

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Bloodborne har redan sålt över 1 miljon och är det bäst säljande Soulsspelet trots (tack vare?) exklusiviteten.


Timingen var oslagbar. Finns inget annat på ps4 just nu.

#245

Postad 17 april 2015 - 19:45

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Kan någon tipsa om ett bra farming-ställe innan man ska ta sig an Blood-Starved Beast?

Måste samla till att kunna köpa antidotes samt levla upp och det börjar bli lite tråkigt att springa samma runda i Old Yarnham.

Roligt spel, men det är lite tråkigt när man farmat länge och man börjar få slut på på antidotes och bullets efter tredje försöket på Blood-Starved Beast.

#246

Postad 17 april 2015 - 20:24

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Har du blivit av med kulsprute snubben. I så fall är en runda därvid bra Och runt till området vid blood starved beast. Varulvar ger mkt. Precis klarat den bossen men vet inte var jag ska nu...

#247

Postad 17 april 2015 - 21:08

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Lyckades hitta min väg men nu är jag fast på nästa boss, V.A. Tips någon?

Edit: tog den på 6-7 försöket nåt.

Redigerat av anders_avantasia, 17 april 2015 - 22:43.


#248

Postad 18 april 2015 - 14:33

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Hmm hmm, måste jag klara av Chalice Dungeon för att komma vidare i storyn? Är inte så sugen på att ta mig an den där brinnande hunden nu efter en veckas uppehåll. Har rätt lite Blood Vials och vill gärna levla upp lite mer känner jag. Men springer mest runt i Old Yharnam och hittar inget mer än en låst stor trädörr som öppnas från andra sidan :P 

 

Svårt att förklara var den är, är inte så långt ifrån där man plockar upp första "Chalice" efter en bossfight i Old Yharnam. Är rätt många Varulvs-liknande fiender mellan den bossen och låsta dörren, 5-6-7 st. Alldeles i närheten är det bland annat en återvändsgränd som man hittar gömda saker i, när man väl går in i återvändsgränden smyger en varulv upp bakom en.

 

Sedan, när jag använder suspen-fuktionen som kom i 2.50 fw'n så upplever jag att Bloodborne segar ner hela min PS4? Har inte upplevt det i andra spel, som The Evil Within eller Resident Evil HD Remake.



#249

Postad 18 april 2015 - 14:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Du behöver inte klara chalice, de har inte med storyn att göra.

 

Sheabon, mot BSB är ett tips att stunna honom med pistolen precis innan han anfaller och sedan gå fram och göra en specialattack. Kör honom några gånger utan att använda antidotes och massa vials så du fattar hur man ska göra, och sedan kör du på riktigt när du väl kan honom bättre.



#250

Postad 18 april 2015 - 14:53

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Är det någon fuling att någon dörr, någonstans, i Central Yharnam öppnats mitt i allt efter att jag röjt runt i Old Yharnam? För jag hittar ingenstans att gå just nu utan går bara i samma gamla fotspår :(





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.