Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ngn som köpt en curved tv?

335 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 12 september 2015 - 15:15

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 3

Ja, men det är inte så illa faktiskt. Viktigt med en kurvad verkar vara att ha centrum tv i ögonhöjd annars blir linjerna konstiga, även när man är mycket åt sidan.

Linjerna och bilden blir alltid konstig. Ta en tumstock och veckla ut den till TV:ns bredd. Håll tumstocken framför dig i ögonhöjd och böj tumstocken. Märker man inte då att tumstocken ser konstig ut så har man inga problem med böjd TV. ;)  



#202

Postad 12 september 2015 - 16:04

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0
Tyckte böjen syntes rätt mycket på min 930. Tyckte dock att det störde mer på material i 16:9

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  image.jpg   112,29K   3 Antal nerladdningar


#203

Postad 12 september 2015 - 16:16

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 1

Tyckte böjen syntes rätt mycket på min 930. Tyckte dock att det störde mer på material i 16:9


Who you gonna curve? ;)

#204

Postad 12 september 2015 - 17:45

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Who you gonna curve? ;)

 

lol! :lol:

 

@ Tomanista: Vande du dig efter ett tag eller? hur va det när du kollade på sport/fotboll?



#205

Postad 26 september 2015 - 18:40

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0

Ingen vågar erkänna att de gått på denna nitlott?
Singelhushåll kan det passa för dock.

Jag erkänner gärna. Jag köpte (Samsung 7500) för att den ser mycket snyggare ut i hörnet än en platt. Och jag har min siktlinje 100% mitt i brännpunkten.
Övriga tittare i familjen ser ingen skillnad oavsett vilket ;)

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 26 september 2015 - 18:41.


#206

Postad 02 oktober 2015 - 13:15

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 2

Här syns det tydligt att böjd TV ger böjd bild.

 

 

 

Bifogad fil(er)



#207

Postad 02 oktober 2015 - 13:22

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

  • 1 610 inlägg
  • 0
...och på den här bilden syns det tydligt att bananer är raka...

Straight-Banana.jpg

Din bild är ju för det första tagen från mer eller mindre grodperspektiv och det framgår dessutom ingenting om varken avstånd eller brännvidd.

Det är ju givet att om man betraktar en välvd skärm från en kraftigt från idealet avvikande vinkel kommer bilden att uppfattas som förvrängd. Exakt samma sak gäller även en helt platt skärm men toleransen för avvikande vinkel är naturligtvis mycket större i det fallet.

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 02 oktober 2015 - 13:31.


#208

Postad 02 oktober 2015 - 21:38

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 4
Det spelar ingen roll från vilken vinkel man betraktar en välvd tv, de kommer alltid att ge krökt bild.

Det går att vänja sej, men kommer alltid att innebära en omställning för ögonen eftersom verkligheten inte är förvrängd så som bilden blir på en välvd tv.

Kurvade tv-apparater är en korkad innovation och det är det snällaste sättet att beskriva idén.

Jag kan lätt hitta en flock mindre snälla sätt att beskriva den...

#209

Postad 02 oktober 2015 - 22:15

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

De flesta vill ha en STOR TV (bra bild)

Platt bild (3D kom och gick lika snabbt igen)

samt ett stort ljud (inte 9 högtalare)

 

Nä, jag har inte köpt någon och kommer aldrig att göra

 

Ps. men jag har 11 högtalare ;)


Redigerat av MalcomX, 02 oktober 2015 - 22:16.


#210

Postad 03 oktober 2015 - 07:03

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 057 inlägg
  • 0

De flesta vill ha en STOR TV (bra bild)
Platt bild (3D kom och gick lika snabbt igen)
samt ett stort ljud (inte 9 högtalare)
 
Nä, jag har inte köpt någon och kommer aldrig att göra
 
Ps. men jag har 11 högtalare ;)

Instämmer. Min nästa tv är platt och har bra ljud. Troligen 65" stor.

#211

Postad 03 oktober 2015 - 07:45

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Jag siktar mot 70" om den inte är för tung. Gärna den där böjbara prototypen som LG visade på en mässa.



#212

Postad 03 oktober 2015 - 08:22

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Här syns det tydligt att böjd TV ger böjd bild.



Där ser det ändå inte värst ut. Tittar du på sport så är ju mållinjen som en halvmåne tex :D

#213

Postad 07 oktober 2015 - 10:33

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 1

Det spelar ingen roll från vilken vinkel man betraktar en välvd tv, de kommer alltid att ge krökt bild.

 

Exakt. 100% självklart. Förstår inte att vissa argumenterar emot...



#214

Postad 07 oktober 2015 - 17:39

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
Skulle tro det dels beror på att vissa inte lägger märke till det alltid och dels på att vissa tänker att apparaterna inte hade skapats om det faktiskt var sant att kurvade tv-apparater alltid ger krökt bild hur man än gör.

Barnslig naivitet helt enkelt.

Redigerat av GuessWho, 07 oktober 2015 - 17:40.


#215

Postad 14 oktober 2015 - 12:51

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Ps. men jag har 11 högtalare ;)

(Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk...)

 

JAG ÄR AVUNDSJUK!!!!!


Redigerat av Nattsvart, 14 oktober 2015 - 12:51.


#216

Postad 15 oktober 2015 - 11:07

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Snart kan man böja dom hur man vill.

http://www.ljudochbi...oled-tv-fran-lg



#217

Postad 18 oktober 2015 - 22:16

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0

Snart kan man böja dom hur man vill.
http://www.ljudochbi...oled-tv-fran-lg



Wow, jag skulle vilja ha en TV som jag kan linda runt ansiktet. Kanon ju och ger ett gigantiskt bilddjup i snudd på 4D, perfekt när man går runt mycket i lägenheten.

#218

Postad 19 oktober 2015 - 13:54

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Ja, och vad fint det blir i tunnelbanan med massa folk med trattar omkring sig som tittar på film!



#219

Postad 19 oktober 2015 - 20:37

stormagen
  • stormagen
  • Användare

  • 144 inlägg
  • 0

Snart kan man böja dom hur man vill.

http://www.ljudochbi...oled-tv-fran-lg

Betyder det att den går att räta ut?  :D



#220

Postad 16 mars 2016 - 22:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Köpte en Acer Predator Z35 idag. För spel då ingen tanke på film egentligen. Drog igång Pixels och hade min bästa cinematiska upplevelse på år och dar.  Och det var då inte pga bildkvaliten så något annat...

 

Curvning kanske det inte va heller men misstänker det är del i det hela i alla fall. Mitt tittavstånd är ca 50 cm från 35" 21:9 med 2000 CR. Det största är kanske att karaktärerna är i naturlig storlek inte dinosaurier ala bio och närkontakten kanske? 

 

Bildkvaliten är sådär blir ju lite skalningsfel då tvn är 2560x1080 men var nästan som att se 3D film.



#221

Postad 21 mars 2016 - 23:20

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 2

Den som kommer ihåg crt-tv apparaternas konvexa bildskärmar kommer säkert ihåg hur konstig bilden såg ut när man skulle börja vänja sej vid platta tv-apparater. När man väl hade vant sej vid de platta tv-apparaternas mer korrekta bildgeometri, blev det obegripligt hur man hade kunnat sitta och njuta av den krokiga bilden crt-apparaterna trots allt gav. 

Det var ju nästan så att man blev sjösjuk vid panoreringar och liknande, de få gånger man tittade på film hemma hos polare som ännu inte hoppat på "platt-tv tåget".

 

Ger man sej den på att curvade tv-apparater är grejen så går det säkert att vänja sej vid bilden ifrån sådana också. Miljontals människor var ju vana vid dåtidens krokiga crt-apparater. 

 

Men det betyder inte att bildgeometrin har blivit korrekt bara för att man har vant sej vid sin curvade tv. Det betyder bara att vår fantastiska hjärna, vanemässigt har börjat spendera en massa energi på att korrigera den krokiga bilden ögonen objektivt har registrerat.

 

Vad jag inte begriper är varför vissa går tillbaka till det krökta bildvisningsmöget igen. Precis som att det skulle spela någon roll om bilden kröks på ena eller andra hållet. Den är ju krökt hur man än vänder och vrider på det.



#222

Postad 22 mars 2016 - 05:56

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Själv är jag gammal nog att ha upplevt crt i många år och dina jämförelser med de gamla konvexa bildrören är rejält överdrivna.
En curvad tv har fortfarande en "platt" yta, bara lätt böjd och ger inte alls samma problem vid panoreringar som förr.

Om du inte gillar det är det väl bara att låta bli att köpa en curvad tv då. Det är väl inte konstigare än så?

#223

Postad 22 mars 2016 - 09:42

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 854 inlägg
  • 0

Om du inte gillar det är det väl bara att låta bli att köpa en curvad tv då. Det är väl inte konstigare än så?

Problemet bottnar i att man i vissa fall inte kan få en flat tv med samma egenskaper, och pris, som en curved dito.

 

Dvs "bara att låta bli" drar med sig vissa konsekveser. Men det ser ut som det för 2016 blir lite bättring på den fronten, är väl bara Samsung som inte hajat att konsumenterna borde ha rätt att välja själva.



#224

Postad 22 mars 2016 - 09:47

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 4

En curvad tv har fortfarande en "platt" yta, bara lätt böjd ...
 

<_<



#225

Postad 28 april 2016 - 09:33

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 3

Inte oväntat...

 

”Om vi ska vara helt ärliga så var den böjda TV:n bara en designgimmick och aldrig något som kunderna tog till sig. Därför låter vi dem utgå”, säger Henrik Kyhl, nordisk chef för TP Vision som ligger bakom Philips TV-apparater.

 

http://www.ljudochbi...da-tv-apparater



#226

Postad 29 april 2016 - 06:21

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 2

Inte oväntat...

”Om vi ska vara helt ärliga så var den böjda TV:n bara en designgimmick och aldrig något som kunderna tog till sig. Därför låter vi dem utgå”, säger Henrik Kyhl, nordisk chef för TP Vision som ligger bakom Philips TV-apparater.

http://www.ljudochbi...da-tv-apparater



Tänkte precis posta det där men du var före:) Som jag sa när banantv dök upp så är det något man kommer minnas och skratta åt lång tid framöver.

Tycker dock synd om de som har köpt och blivit lurade.

#227

Postad 29 april 2016 - 07:16

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Att en böjd tv tillverkades kom som en överraskning. Det måste jag erkänna. Jag kan förstå de som köpte en sån. Vem har inte råkat köpa en ploj-pryl av misstag. Formen på en böjd teve är intressant för ögat och säkert för inredningstidningar. Man kan ha en sådan teve framme även när den är avstängd..he he.

 

Den var dock utan tvivel en närapå helt värdelös för själva bildinnehållet. Det ska bli intressant att se vad som kommer härnäst.



#228

Postad 29 april 2016 - 07:21

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Väntar på den konvexa tvn nu....



#229

Postad 29 april 2016 - 10:34

Ironse
  • Ironse
  • Mästare

  • 2 953 inlägg
  • 0

Betyder det att den går att räta ut?  :D

 

Vill ha sån böjd skärm på armen som Leela i Futurama



#230

Postad 29 april 2016 - 11:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Finns vitsar med kurvade tv apparater dock. Sitter man på rätt avstånd ger de en riktigt härlig djupkänsla. Problemet är nog bara att de inte har tillräcklig kurvning och gemene man som testar tenderar sitta för långt ifrån :)



#231

Postad 29 april 2016 - 11:55

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 2

Finns vitsar med kurvade tv apparater dock. Sitter man på rätt avstånd ger de en riktigt härlig djupkänsla. Problemet är nog bara att de inte har tillräcklig kurvning och gemene man som testar tenderar sitta för långt ifrån :)

Vissa kan nog gilla effekten men bilden kan aldrig återges korrekt.



#232

Postad 29 april 2016 - 12:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Vissa kan nog gilla effekten men bilden kan aldrig återges korrekt.

Förvisso men platta tv ger en mer inkorrekt djupkänsla. Man får väga för med nackdelarna :)


Redigerat av oqvist, 29 april 2016 - 12:54.


#233

Postad 29 april 2016 - 13:01

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 4

Förvisso men platta tv ger en mer inkorrekt djupkänsla. Man får väga för med nackdelarna :)

Den djupkänsla som böjda skärmar ger är ju konstlad. Ett rutmönster skall se ut som ett rutmönster och inte nått annat med nån slags djupeffekt i.

En böjd TV är alltid mer okorrekt än en platt. Det går inte att komma ifrån.



#234

Postad 29 april 2016 - 13:21

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Den djupkänsla som böjda skärmar ger är ju konstlad. Ett rutmönster skall se ut som ett rutmönster och inte nått annat med nån slags djupeffekt i.

En böjd TV är alltid mer okorrekt än en platt. Det går inte att komma ifrån.

djupmönster handlar ju om geometri. En platt skärm ger bättre geometri. Med det sagt inte nödvändigtvis en mer realistisk bild. Det finns fler faktorer än geometriskt korrekt bild. Vi tittar ju på en platt skärm när vi försöker återskapa miljöer som har mer än en dimension. Därav 3D ger en naturligare bild.



#235

Postad 29 april 2016 - 13:31

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 4

 En platt skärm ger bättre geometri. Med det sagt inte nödvändigtvis en mer realistisk bild.

Hur kan en bild med bättre geometri vara mindre realistisk?



#236

Postad 29 april 2016 - 13:52

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0
Jag märker inte av att bilden är böjd på min oled tv. Kollar man på själva tv:n så är däremot formen väldigt böjd och estetiskt sett kan man tycka vad man vill om det men vid film/tv tittande märks det inte av alls. Sen att det kanske inte finns någon fördel med en böjd tv vs platt låter jag vara osagt. Tycker iaf inte där finns någon nackdel heller. För mig fanns det ingen anledning att köpa en platt modell som kostade ytterligare 10k iaf. Jag är hur nöjd som helst med min banan tv :)

#237

Postad 29 april 2016 - 14:00

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

En klar nackdel jag upplevt när jag varit hemma hos folk som har en krökt tv är ju om man sitter lite vid sidan av. Att man sitter snett i vanliga fall kan ju vara illa men med dessa TV är det ju förskräckligt.

 

Det värsta är att jag hörde en säljare på MM använda det som ett argument FÖR kurva. Jo men visst, på halva TVn då  :rolleyes: 



#238

Postad 29 april 2016 - 14:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Hur kan en bild med bättre geometri vara mindre realistisk?

Därför att det finns ett otal andra aspekter. Att en tv har bättre geometri gör den inte automatiskt mer immersiv/realistisk.



#239

Postad 29 april 2016 - 15:32

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 2

Därför att det finns ett otal andra aspekter. Att en tv har bättre geometri gör den inte automatiskt mer immersiv/realistisk.

Tja, i slutändan så är det väl en smaksak. Vissa tycker att 4:3-film utdraget till 16:9 är ok och vissa inte.

#240

Postad 29 april 2016 - 15:44

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 1

Jag märker inte av att bilden är böjd på min oled tv. Kollar man på själva tv:n så är däremot formen väldigt böjd och estetiskt sett kan man tycka vad man vill om det men vid film/tv tittande märks det inte av alls. Sen att det kanske inte finns någon fördel med en böjd tv vs platt låter jag vara osagt. Tycker iaf inte där finns någon nackdel heller. För mig fanns det ingen anledning att köpa en platt modell som kostade ytterligare 10k iaf. Jag är hur nöjd som helst med min banan tv :)

 

Ända tills du ska sälja den.....



#241

Postad 29 april 2016 - 15:58

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0

Väntar på den konvexa tvn nu....

 

Den finns redan nu, såg en inne i en av Elladorna idag Sonys nya 65XD930 som nyligen vart uppställd. Det är en del prat om den krokiga 65"an på forumen och mycket riktigt även denna var böjd fast konkav...



#242

Postad 29 april 2016 - 16:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Den finns redan nu, såg en inne i en av Elladorna idag Sonys nya 65XD930 som nyligen vart uppställd. Det är en del prat om den krokiga 65"an på forumen och mycket riktigt även denna var böjd fast konkav...

Ser bra tunn ut de böjs i hanteringen antar jag? http://www.rtings.co...iews/sony/x930d



#243

Postad 29 april 2016 - 16:41

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 009 inlägg
  • 0

Jag märker inte av att bilden är böjd på min oled tv. 

 

Det känns iaf tryggt att klabbe mfl tycker synd om oss som har köpt OLED.

 

Nästa gång jag startar den och blir imponerad av bilden, ska jag försöka sansa mig, och tänka på att det är en banan som generationer framöver kommer att skratta åt.

 

Skämt och sido, LGs OLED är väldigt lite kurvade. Det stämmer dock som GuessWho nämner att man vänjer sig vid geometrin i bilden. Ibland kan det vara extremt tydligt. Satt själv i ett par timmar framför min platta LCD-TV, fast i rejäl vinkel (installerade Windows på en dator), och efteråt såg hela huset snett ut i en stund ;)


Redigerat av Ageve, 29 april 2016 - 16:43.


#244

Postad 29 april 2016 - 16:44

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 1

Ända tills du ska sälja den.....

Inte säker på vad du menar :) Jag hade inte tänkt sälja den då den ska in i tv rummet på ovanvåningen när dom större oled modellerna kommer ner i pris..

#245

Postad 29 april 2016 - 16:54

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0

Ser bra tunn ut de böjs i hanteringen antar jag? http://www.rtings.co...iews/sony/x930d

 

Ja det kan nog vara så men undrar om också den tunna designen gör den känslig för värmespänningar, för sidokanterna kändes rätt heta. Ledlamporma sitter monterade vertikalt på kanterna. 



#246

Postad 29 april 2016 - 16:58

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0

Att man sitter snett i vanliga fall kan ju vara illa men med dessa TV är det ju förskräckligt.
 

Själv sitter jag nästan alltid i sweetspot men dom få gånger jag inte gör det tycker jag ändå inte bilden är särskilt böjd och samtidigt är bildkvaliten och framförallt kontrasten/svärtan mycket bra även utanför. Sitter man 1m ifrån tv:n och 2m utanför sweetspot kan jag tänka mig att den böjda formen kan störa en del ;)

#247

Postad 29 april 2016 - 17:04

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 2

Det stör iaf mig långt innan dess. Och hur man än vänder och vrider på det så får du ju en ökad betrakningsvinkel på den sidan som är närmast dig medans den blir mindre på den andra, dvs en ökad ojämnhet i bilden.

 

Jag ställer mig i ledet som inte ser någon fördel alls med tekniken och glädjer mig åt att den faktiskt är på väg att försvinna.



#248

Postad 29 april 2016 - 17:04

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0

Det känns iaf tryggt att klabbe mfl tycker synd om oss som har köpt OLED.
 
Nästa gång jag startar den och blir imponerad av bilden, ska jag försöka sansa mig, och tänka på att det är en banan som generationer framöver kommer att skratta åt.
 
Skämt och sido, LGs OLED är väldigt lite kurvade. Det stämmer dock som GuessWho nämner att man vänjer sig vid geometrin i bilden. Ibland kan det vara extremt tydligt. Satt själv i ett par timmar framför min platta LCD-TV, fast i rejäl vinkel (installerade Windows på en dator), och efteråt såg hela huset snett ut i en stund ;)

:D hehe, Ja det känns verkligen tryggt när man gjort bort sig totalt ;)

#249

Postad 29 april 2016 - 19:33

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Lite skämtsamt skulle jag kunna säga att jag köpte en böjd tv 2002. Philips hade lyckats göra bildrör med optiskt plan yta, men på grund av leveransproblem gick de över till bildrör från Panasonic i många apparater. De hade inte lyckats göra ytan optiskt plan utan den var uppenbart konvex med tjockare glas.

Jag vande mig aldrig vid det. :P

Så att konkava apparater är på väg bort är en lättnad. Men som nämnt börjar de ju istället bli böjda lite hit och dit beroende på exemplar...

#250

Postad 30 april 2016 - 09:54

Unregistered2df24d9e
  • Unregistered2df24d9e
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0
Felpost.

Redigerat av Unregistered2df24d9e, 30 april 2016 - 10:05.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.