Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samlingtråd för DVD-förvaring

455 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#351

Postad 19 augusti 2008 - 21:41

NAD2700THX
  • NAD2700THX
  • Beroende

  • 1 364 inlägg
  • 0

De finns på auroragroup.eu (vet inte om alla expert kan beställa där men det är värt ett försök).
Här har du länken, 3:de uppifrån: http://www.auroragro...u...type=&plid=
Ta med dig art.nr och sär att de kommer från auroragroup.eu så ska det nog ordna sig!

Lycka till.


De säljs av ett företag som heter Ortoconnex till Expert, och säkert Audio Video och Euronics. Ortoconnex är generalagent eller något liknande åt aurora gruppen.

Går att beställa hem till alla traditionella Expertbutiker, hur det är med Expert Stormarknad vet jag ej.

Har tidigare jobbat på Expert.

/Johan

#352

Postad 23 september 2008 - 19:01

dannep
  • dannep
  • Lärjunge

  • 375 inlägg
  • 0

Letar efter en sådan variant lyckas inte hitta någon återförsäljare i sverige.
Någon som vet??


Jag kontaktade tillverkaren direkt, och fick idag ett svar via de som var distrubitörer i sverige.
Jag har dock inte fått prisuppgift. De sålde dock enbart till företag men han sa att om jag ville kunde han kontakta någon av deras kunder så att de tog upp den i sortimentet.
Avvaktar priset, annars finns de att beställa antingen ifrån danmark eller från wesellcd.com runt 47 DKK i danska webshopper och 60 SEK på wesellcd för 25-pack.

//Daniel

#353

Postad 23 september 2008 - 19:49

dannep
  • dannep
  • Lärjunge

  • 375 inlägg
  • 0
Hej, har oxå kommit in på det här området nu.
Tidigare tyckte jag som många andra att det är ju klart att man vill ha dvd-fodralen framme. Har haft en billy med 2 extra hyllplan i med frostade dörrar som rymmer 400 filmer. Och sen en annan billy där jag förvarat alla mina boxar på ett snyggare sätt.

Nu vill jag dock få vardagsrumet mer "cleant" o fräsht och för att få mer yta så måste filmerna förvaras på annat sätt.
Visst svider det lite men tror att resultatet blir bra även om det känns som att man då lika gärna kan ha brända jäklar.

Detta är min "best-of" lista vad gäller olika alternativ på att köpa specialgjorda plastfickor för ändamålet. Både vad jag lyckats hitta i och utom sverige.

3Kaze.com
Bra och till hyfsade priser. Finns även med pärmar direkt till om man vill ha. Ganska bra att kunna få en totallösning ifrån samma ställe, med snygga svarta pärmar till. Har dock inte bestämt om jag vill ha de i pärmar eller lösa.
Ev. köper jag lösa dvdomslags-fickor härifrån och lösa cd-fickor på annat håll.
Slipper då frakt men framförallt att jag kan köpa plastfickor som rymmer 2cd´s till
dubbeldisc utgåvor.
http://www.3kaze.com/
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

AM-Denmark
Sen har vi några fickor tillverkade i Danmark av AM-Denmark.
http://www.am-denmark.com/
Har kontaktat dem och fått svar via en importör i sverige. Ska försöka få prisuppgift via dem.
Dessa finns även att köpa av flera butiker i danmark oxh t.ex. wesellcd

Detta kan man läsa från deras .pdf
• Uniquely designed extra wide double DVD pocket
• Makes it possible to insert the entire DVD cover with the back intact
• Holds 2 discs + 1 cover
• Holes for all standard loose-leaf binder systems

Postad bild


CDINCASE
www.cdincase.se/5600.html

Verkar grymma, men priset är för högt. Kan ev. bli dem. Men ytterst tveksam om jag inte får bra rabatt.
4.75 / skiva är deras standard. En fördel är att man kan hämta dem och slippa ev. frakt.
Samma finns hoj Kjell & Co. där är priset ännu högre 69kr / 10 pack. Artikelnr: 19434
En fördel med dessa är att man kan välja hur man vill vika trycksaken.
Antingen så att ryggtexten kommer på framsidan, så att man kan se de om man ställer de horisonelt och vill bläddra.
Det andra alternativet är att vika det så att det kommer på baksidan, så man ser dvdfodralets framsida nätt o fint.

Postad bild
Postad bild
Postad bild

Clearfile
var ett alternativ men tillverkas tydligen inte längre
Postad bild


Aidata / MAXmedia
även dessa verkar vara rätt bra, och framförallt har de oxå ett bra pris
http://www.aidata.co...ts/475?c=262&k=
Ska finnas på Clas Ohlson, men infon på deras nätsida verkar inte stämma med infon jag hittar på andra sidor på nätet. Runt 2kr /st om det är som jag tror.
Postad bild


Arkive 5:1
Denna verkar vara riktigt grym, men priset för högt.
Finns såvitt jag hittat det enbart i Australien
http://www.musicway.com.au/
Finns både 1 och 2-disc alternativ.
Runt 9kr/st inkl. frakt från Australien.
Postad bild


DiscSox® DVD Pro Sleeve
Även dessa välldigt bra men för dyra, runt 1 $ / skiva + frakt från USA. Eller 0.84€ / st från .eu sidan.
www.discsox.eu/dvd-storage-sleeves.htm
Postad bild


Just nu lutar det åt antingen de från AM-Denmark, AIdata, 3kaze med Cdincase som en outsider.

Någon som är intresserad att sammbeställa från 3kaze.com för bättre priser?
Eller ifrån Cdincase.se


Hoppas att någon uppskattar sammanställningen.
Mvh Daniel

Redigerat av dannep, 23 september 2008 - 20:24.


#354

Postad 23 september 2008 - 20:26

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Snygg sammanställning. :)
Kör själv med Cdincase och är jätte nöjd. Skönt att bli av med en massa fodral och volymen sjönk drastiskt.

#355

Postad 23 september 2008 - 20:29

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Jag kör med denna från case logic http://www.caselogic...m?modelid=44315

Min ser inte likadan ut på utsidan men nästan, köpt på mediamarkt för 250:-

#356

Postad 28 september 2008 - 12:41

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Själv kommer jag börja med tre stycken sådana här:
Postad bild
(fördelen är att det är som små aktkappor och därför lätt att sortera och strukturera om)

Sen förs allt i antingen i DVD Profiler
Postad bild

eller

Collectorz Movie
Postad bild

#357

Postad 10 oktober 2008 - 13:42

zchnigel
  • zchnigel
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Bifogad fil  180887_3.jpg   49,02K   0 Antal nerladdningar

Om någon är intresserade av DVD fickor från AM Denmark så kan ni PM mig för sambeställning.

Redigerat av zchnigel, 10 oktober 2008 - 13:45.


#358

Postad 11 oktober 2008 - 22:45

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0
Undrar om inte lösningen är Tvix och några hårddiskar.

#359

Postad 03 november 2008 - 19:51

motif
  • motif
  • Lärjunge

  • 461 inlägg
  • 0
.

Redigerat av motif, 04 november 2008 - 16:40.


#360

Postad 15 november 2008 - 23:20

dannep
  • dannep
  • Lärjunge

  • 375 inlägg
  • 0
Dvdfodral/plastfickor....
Kan just nu ordnas ifrån AM-Denmark för 2kr/st men leverans nu på en gång. Såhär ser am-denmark ut
Postad bild
CDincase för 3.334kr/st om vi kommer upp i minst 3500 fodral där.

//Daniel

Redigerat av dannep, 15 november 2008 - 23:21.


#361

Postad 16 november 2008 - 19:08

smookiguy
  • smookiguy
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
har tänkt o beställa am denmark fodralen, har ngn ett bra förslag för pärmar till dom här? ngt snyggt?

#362

Postad 16 november 2008 - 19:33

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 870 inlägg
  • 0
Wesellcd.com har fodralen från AM-Denmark. 59: - för 25 fodral. Är riktigt sugen på att beställa dessa, om de är repfria?
Vart kan man hitta snygga pärmar till dessa, någon som har koll?

#363

Postad 16 november 2008 - 19:44

dannep
  • dannep
  • Lärjunge

  • 375 inlägg
  • 0
Jag har inte haft mina AM-denmark fodral så länge än.
Men hittils är de repfria, ser ingen anledning till att det ska bli repor på dessa heller.

Observera att frakten ifrån wesellcd är börjar på 135kr, samt att de är 36 öre dyrare / fodral än vad som går att ordna billigare på annat håll. (via mig, :( )

//Daniel

Redigerat av dannep, 16 november 2008 - 19:53.


#364

Postad 18 november 2008 - 10:00

Unregistered938088eb
  • Unregistered938088eb
  • Lärjunge

  • 421 inlägg
  • 0

Jag har inte haft mina AM-denmark fodral så länge än.
Men hittils är de repfria, ser ingen anledning till att det ska bli repor på dessa heller.

Observera att frakten ifrån wesellcd är börjar på 135kr, samt att de är 36 öre dyrare / fodral än vad som går att ordna billigare på annat håll. (via mig, :P )

//Daniel



Jag är ev intresserad av att köpa en bunt fodral men jag skulle vilja veta om det finns några svarta snygga pärmar som passar formatet innan. Har du några tips på såna?

#365

Postad 07 december 2008 - 19:16

Walkhome
  • Walkhome
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Jag är ev intresserad av att köpa en bunt fodral men jag skulle vilja veta om det finns några svarta snygga pärmar som passar formatet innan. Har du några tips på såna?


Det är ju A5 pärmar du är ute efter. så leta runt på nätet.
jag var inne på någon bokhandel, dem hade två sorters A5 pärmar, en vanlig blå/svart pärm med trärygg för 70:- och sen hade dem en filofax "pärm" som var i A5 format, som var i svart konstskin, men den kostade runt 300kr, vilket var lite dyrt, då jag uppskattade att det fick plats 30-50 filmer i en sån med AM-denmark fodralen.

eftersom jag tänkte klubba ner alla filmer/spel/datorprogram/CD i samma stuk, alltså AM-denmark fodralen i pärmar. ska man då köpa 10-15 pärmar får dem gärna kosta under 100:-

men säg till om ni hittar nått, jag är själv på jakt.

#366

Postad 11 februari 2009 - 12:20

Dum-Dan
  • Dum-Dan
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Mitt bidrag har ni nedan! Byggde en måttanpassat bänk för både elektroniken och dvd-förvaringen! :)
Lådorna sväljer sjukt mycket dvd'er, vilket var meningen med hela bänken, fler bilder finns i mitt galleri!

https://www.minhembi...c_id=277063.jpg

#367

Postad 11 februari 2009 - 16:39

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Använder själv "Benno" CD-pelare från IKEA som också fungerar utmärkt till att ha DVD:er i. Har 5st som jag satt samman och varje hylla rymmer ca 80st DVD:er.
Så här ser den ut:

Postad bild

Redigerat av Mentos, 11 februari 2009 - 16:39.


#368

Postad 27 februari 2009 - 16:37

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
String pocket är ganska perfekt. Väggmonterad, utbyggbar och bara 15 cm djup.

#369

Postad 27 februari 2009 - 16:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Bifogad fil  image1_1_.jpg   15,4K   2 Antal nerladdningar

String Pocket.

#370

Postad 29 mars 2009 - 12:51

Unregistered695eaf86
  • Unregistered695eaf86
  • Användare

  • 144 inlägg
  • 0
Jag har försökt leta efter en A4 pärm med dubbelspännen om man kan säga så... så att man får plats med 2 fodral på en sida...
Har ännu inte hittat något och är inne på att försöka tillverka något själv.

#371

Postad 22 april 2009 - 21:22

Fallmans
  • Fallmans
  • Lärjunge

  • 496 inlägg
  • 0
Jag har köpt mina dvd hyllor på ikea, lerberg]
Otroligt bra pris & snygga är dem. Priset är 39,00 kr och varje hyllplan rymmer 9 dvdr.

Postad bild

#372

Postad 02 juni 2009 - 17:29

qwertylol
  • qwertylol
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
måste veta vad majoriteten tycker här på forumet, ska man gömma alla filmer i skåp och lådor eller ska dom stå framme?
har nämligen fått det ganska cleant i rummet nu och är rädd att det förstörs lite om jag ställer fram alla filmer på hyllor.

så, vad tycker ni?

#373

Postad 02 juni 2009 - 19:44

Asurat
  • Asurat
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Tänkte fråga om ett bra sätt att förvara mina DVDer då utrymmet minskar. har idag vanliga dvd ställ från Ikea, men alla filmboxar får såklart inte plats, har någon ett bra tips på en hylla, gärna med 2 "våningar" som man kan ha filmer i?

Redigerat av Asurat, 04 juni 2009 - 12:59.


#374

Postad 02 juni 2009 - 22:16

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

måste veta vad majoriteten tycker här på forumet, ska man gömma alla filmer i skåp och lådor eller ska dom stå framme?
har nämligen fått det ganska cleant i rummet nu och är rädd att det förstörs lite om jag ställer fram alla filmer på hyllor.

så, vad tycker ni?

Om du har några speciella utgåvor, så kan du ha dom framme, annars göm undan dom a.s.a.p. ;)

#375

Postad 04 juni 2009 - 00:05

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Har nyss påbörjat arbetet med att föra över 300 DVD-filmer från fodral till AM-Denmark plastfickor. Målet är att få bort alla vanliga DVD-fodral. Kvar blir då boxar & andra specialversioner. Filurar fortfarande på om det blir pärmar eller lådor. Har båda just nu :D

#376

Postad 08 juni 2009 - 07:23

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0

Har nyss påbörjat arbetet med att föra över 300 DVD-filmer från fodral till AM-Denmark plastfickor. Målet är att få bort alla vanliga DVD-fodral. Kvar blir då boxar & andra specialversioner. Filurar fortfarande på om det blir pärmar eller lådor. Har båda just nu :(



Jag har också plastfickor från AM-Denmark och har letat jättelänge efter en bra låda. Idealet vore en låda som är ca 20 cm hög och 35 cm bred invändigt (fickorna är ca 17 cm breda och jag vill helst ha två rader), och gärna lite stadig (IKEAs låda "Kassett" funkade inte, för smal invändigt och sladdrig).

Alla tips mottages tacksamt.

#377

Postad 10 juni 2009 - 18:57

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Jag letar en DVD hylla liknande denna som jag hittade i användaren zappas galleri, han hade köpt sin på MIO men tydligen så har dom slutat sälja just denna hyllan, är det nån som vet var man kan köpa en liknande hylla nånstans?

https://www.minhembi...ic_id=91511.jpg

#378

Postad 11 juni 2009 - 21:11

Fallmans
  • Fallmans
  • Lärjunge

  • 496 inlägg
  • 0

Jag letar en DVD hylla liknande denna som jag hittade i användaren zappas galleri, han hade köpt sin på MIO men tydligen så har dom slutat sälja just denna hyllan, är det nån som vet var man kan köpa en liknande hylla nånstans?

https://www.minhembi...ic_id=91511.jpg


letade för en sådan hylla för ett årsen ungefär, kommer upp då och då på tradera / blocket, har inte sett dem i någon butik heller.
du får vara lite snabb, för efter nån timme på blocket så var den såld :)

#379

Postad 11 juni 2009 - 22:00

FoJj
  • FoJj
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Jag letar en DVD hylla liknande denna som jag hittade i användaren zappas galleri, han hade köpt sin på MIO men tydligen så har dom slutat sälja just denna hyllan, är det nån som vet var man kan köpa en liknande hylla nånstans?

https://www.minhembi...ic_id=91511.jpg


Hyllan heter Indra, ifall du söker på blocket el tradera

#380

Postad 24 juli 2009 - 23:52

Raymond Luxury Yacht
  • Raymond Luxury Yacht
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
En variant är Elfas väggkorgar:

http://www.elfa.com/...hor/Vaggkorgar/

Som de skriver: "Utnyttja även baksidan på innerdörrarna genom att montera elfa väggkorgar." - kanske är bra...

#381

Postad 26 juli 2009 - 08:16

Unregistered79f1a9c0
  • Unregistered79f1a9c0
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Någon som testat Aidata plastfickorna som finns att köpa på Clas Ohlson? Det var ju ett hyfsat bra pris på dem. Jag skulle hellre ha cdincase eller am denmark, någon som vet någon annan återförsäljare av am denmark fickorna förutom wesellcd?

#382

Postad 27 juli 2009 - 12:52

slaffe
  • slaffe
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Är på jakt efter någon typ av aluminium väska/låda för dvd förvaring.
Vet att wesellcd har en väska som tar 1000st, dvd's. Dock finnes denna ej i lager. Några flera som kanske ha något liknande? Hellst med siffermärkning på plastfickorna.

Har kollat på kjell.com och clasolsson men deras boxar rymmer max 510st, vill ha ännu större.

Tacksam för tips!

#383

Postad 02 augusti 2009 - 13:57

POPInterior
  • POPInterior
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Bifogad fil  Infinityhylla__3_.jpg   79,37K   0 Antal nerladdningarINFINITY med smart DVD förvaring
24.000kr inkl frakt om man uppger Minhembio
Inkl, fotpall, nackstöd och 3 extra kuddar
100kr för valfritt soffbord vid köp av soffa (värde 3000-6000kr)
Postad bild

www.popinterior.se

Redigerat av POPInterior, 02 augusti 2009 - 13:58.


#384

Postad 16 augusti 2009 - 07:46

cadwal
  • cadwal
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Letar efter något liknande en benno-pelare, samma bredd o djup, fast hälften så hög.

Finns det några tips på var jag kan hitta något sånt?, har ingen lycka med google idag....

#385

Postad 27 september 2009 - 23:05

mazzer
  • mazzer
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Har länge använt Benno-pelare för att förvara mina filmer. Men känner att det tar för mycket plats och har därför letat efter alternativ. Råkade hitta Granits DVD-förvaring, som andra även nämnt i tråden.

149:- för 24 filmer (48 skivor) med omslag. Ca. 6 kr/film vilket låter väldigt dyrt, eller? Kanske inte den mest optimala lösningen, främst för att det inte går att ommöblera filmerna enkelt och inte bygga ut förvaringen utan att köpa ett nytt kit. Index går nog att lösa på något sätt. Jag gillar däremot möjligheten att kunna ha i omslaget tillsammans med skivorna.

Postad bild

Finns det annars någon liknande produkt att få tag på i Stockholmsområdet? Eller någon annan återförsäljare av AM Denmark-fodralen än Wesellcd? Annars kan jag gärna samfrakta med någon.

Redigerat av mazzer, 27 september 2009 - 23:30.


#386

Postad 28 september 2009 - 09:31

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0
Har för mig att jag sett något liknade på Media Markt, som jag själv tänkt köpa, men dock inte blivit av än.

Har för mig att jag sett något liknade på Media Markt, som jag själv tänkt köpa, men dock inte blivit av än.

#387

Postad 08 oktober 2009 - 14:00

markbandte
  • markbandte
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Bare så i ved, linken til den Jesper Holm dvd rack er www.jesper-holm/dvd-rack og du kan se et billede her:Postad bild

Redigerat av markbandte, 08 oktober 2009 - 14:01.


#388

Postad 14 november 2009 - 09:46

sajbot
  • sajbot
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
E de nån som har ett bra tips på en ganska låg dvd/bluray-hylla fast bred?
Ser helst att den har ben me... Syltkrukan här på forumet har nåt liknande
som ja letar efter, men han svarar inte på PM =P

#389

Postad 30 december 2009 - 19:20

Unregisterede0dfd508
  • Unregisterede0dfd508
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Bertby gör sitt jobb! förvarar. 699kr på ikea

Bifogad fil(er)



#390

Postad 30 december 2009 - 19:27

Themaster_82
  • Themaster_82
  • Användare

  • 148 inlägg
  • 0

Jag har också plastfickor från AM-Denmark och har letat jättelänge efter en bra låda. Idealet vore en låda som är ca 20 cm hög och 35 cm bred invändigt (fickorna är ca 17 cm breda och jag vill helst ha två rader), och gärna lite stadig (IKEAs låda "Kassett" funkade inte, för smal invändigt och sladdrig).

Alla tips mottages tacksamt.


Har ni kollat på granit?
De har många lådor i olika storlekar

#391

Postad 31 december 2009 - 01:40

subzane
  • subzane
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Jag är på jakt efter en hyll-lösning för dvd (spel o film) som har samma djup som IKEA's BENNO fast som är bred snarare än hög. Typ 1m hög och 2m bred.

Jag har kollat runt men inte hittat något. Det mesta har ett djup på 45cm vilket inte fungerar i vår lägenhet. Maxdjupet är runt 20-25cm. (mer behövs inte för dvd)

Är det någon som kan ge tips på något i den stilen?

#392

Postad 03 januari 2010 - 18:54

Unregistered41c27614
  • Unregistered41c27614
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Det finns en ny Bennohylla nu som är 40cm bred och 106cm hög.
Fem sådana i bredd blir ju 200cm. Kan inte det vara nåt?

http://www.ikea.com/...oducts/00133986

#393

Postad 15 januari 2010 - 14:23

fusket
  • fusket
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Vet någon var jag kan köpa en hylla i den här stilen?

Postad bild

#394

Postad 20 januari 2010 - 10:56

PL0J
  • PL0J
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Personligen tycker jag dessa hyllor är ganska orginella och snygga, funderar på att täcka upp en vägg med en massa sådana "pinnar".
http://www.rum21.se/...1f5ce4386b294cb
Bifogad fil  Karl_Ander1bilden_f_r_att_st_nga.jpeg   55,46K   5 Antal nerladdningar
Bifogad fil  Karl_Andersson___S_ner___hylla_Piniwini___Klicka_p__bilden_f_r_att_st_nga.jpeg   29,69K   6 Antal nerladdningar

#395

Postad 26 januari 2010 - 13:39

DragonZilla
  • DragonZilla
  • Användare

  • 247 inlägg
  • 0
Ingen som ska beställa am denmark sleeves eller har en bunt över?
:)

#396

Postad 28 januari 2010 - 15:59

subzane
  • subzane
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Jo, det verkar vara så nära man kan komma. Helst hade jag ju velat att de var dubbelt så breda så man slapp så många dubbelskarvar, men uppenbarligen kan man inte få allt i livet :P

Det finns en ny Bennohylla nu som är 40cm bred och 106cm hög.
Fem sådana i bredd blir ju 200cm. Kan inte det vara nåt?

http://www.ikea.com/...oducts/00133986



#397

Postad 29 januari 2010 - 02:46

Unregisteredcc0ff559
  • Unregisteredcc0ff559
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 1
Jag funderar på att beställa AM Denmark sleeves, skickade iväg ett mail för några timmar sen angående pris och frakt.

#398

Postad 20 februari 2010 - 14:52

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Någon som har hittat något förvaringssystem som är anpassat för blu-ray höjd? Försökte ändra om i mina 202x20x20 benno-cd/dvd-pelare men det blev ingen vinst på antal fack tyvärr

#399

Postad 20 februari 2010 - 20:45

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

  • 784 inlägg
  • 0
Sitter och funderar på någon vettig lösning till min bdsamling. Just nu står alla filmer under vardagsrumsbordet, Vilket inte är så bra. Har nån något tips på nån form av skåp som är bra för bdförvaring?

#400

Postad 26 februari 2010 - 17:35

Unregistered500a1fa0
  • Unregistered500a1fa0
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Någon som har några bra tips på hur man ska försvara alla sna specialutgåvpr som alla självklart ska ha olika former?
Vi börjar för väldigt fullt i vårt vardagsrum och detta problem håller på att driva mig till vansinne. Har en massa specialboxar som egentligen inte får plats.

Ni kan ju kika in vårt galleri så ser ni på ett ungefär hur det ser ut :)

Alla förslag är varmt välkomna :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.