Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Assassins Creed - Unity

277 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Assassin's Creed: Unity (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 (0) 69:-
Assassin's Creed: Unity (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 5,24 (16) 85:-
Assassin's Creed: Unity (PC) (PC-spel) 7 5,27 (10) 81:-
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 8 (0) Inga priser
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 (0) Inga priser
Assassin's Creed: Unity - Bastille Edition (PC) (PC-spel) 7 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#201

Postad 07 januari 2015 - 10:58

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0
Jag märkte då aldrig av några framedrops på PS4 och det var ofta rejäla mängder folk i bild samtidigt. Däremot är det ju en del popin och gubbar som går i luften ibland. :)

Senaste patchen..

Redigerat av reksallad, 07 januari 2015 - 10:59.


#202

Postad 07 januari 2015 - 11:28

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Jag märkte då aldrig av några framedrops på PS4 och det var ofta rejäla mängder folk i bild samtidigt. Däremot är det ju en del popin och gubbar som går i luften ibland. :)

Senaste patchen..

Det låter ju lovande, måste nog ta o skaffa det nu då :) Någon som har kört COOP? Är det skoj?

#203

Postad 07 januari 2015 - 12:38

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

Det låter ju lovande, måste nog ta o skaffa det nu då :) Någon som har kört COOP? Är det skoj?

Nja det är nog roligt om man spelar med vänner kanske. Märkte att random folk tenderar att bara springa igenom uppdragen och döda alla.
Eftersom spelet är ganska lätt och att man inte behöver vara fler eller sammarbeta för att klara uppdragen försvinner lite av det roliga tycker jag.

#204

Postad 07 januari 2015 - 12:46

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Även efter senaste patchen? För jag har sett videos där man ser att Xbox har bättre flyt, men det var tidigare innan alla fixar som kommit.

Vet inte, men 1080 verkar vara flaskhalsen som gör att spelet inte flyter lika bra på PS4 som på Xbox One. Eftersom Digital Foundry inte har uppdaterat sin artikel på två månader så är det svårt att säga hur det flyter nu men jag skulle lita på dem. Sedan är det väldigt individuellt hur mycket man upplever dessa saker.

#205

Postad 07 januari 2015 - 13:43

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Vet inte, men 1080 verkar vara flaskhalsen som gör att spelet inte flyter lika bra på PS4 som på Xbox One. Eftersom Digital Foundry inte har uppdaterat sin artikel på två månader så är det svårt att säga hur det flyter nu men jag skulle lita på dem. Sedan är det väldigt individuellt hur mycket man upplever dessa saker.

Som jag förstått det så är det ju samma processor på Xbox och PS4, men Xbox har högre klockfrekvens därav mer flyt i stora folkmassor på Unity.
Tror det är många processorkrävande spel som Xbox har fördel tack vare högre klockning.

Xbone har stora framedrops på t.ex Far Cry 4 vid explosioner och när man kör bil i snabb fart, inget som jag märkte med PS4. Samma sak tycker jag mig se på Destiny vid explosioner och mycket händelser på skärmen och ingenting på PS4.

#206

Postad 07 januari 2015 - 16:42

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 006 inlägg
  • 0

Vet inte, men 1080 verkar vara flaskhalsen som gör att spelet inte flyter lika bra på PS4 som på Xbox One.


Nej, spelet körs i 900p på båda konsollerna.

#207

Postad 08 januari 2015 - 08:57

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Nej, spelet körs i 900p på båda konsollerna.

Ok my bad, trodde att Ubisoft pressat upp den till 1080.

#208

Postad 08 januari 2015 - 09:05

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Som jag förstått det så är det ju samma processor på Xbox och PS4, men Xbox har högre klockfrekvens därav mer flyt i stora folkmassor på Unity.
Tror det är många processorkrävande spel som Xbox har fördel tack vare högre klockning.

Xbone har stora framedrops på t.ex Far Cry 4 vid explosioner och när man kör bil i snabb fart, inget som jag märkte med PS4. Samma sak tycker jag mig se på Destiny vid explosioner och mycket händelser på skärmen och ingenting på PS4.

Aha så kanske det var. Kan vara så att jag snurrat till allting.

#209

Postad 08 januari 2015 - 09:09

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 1
Unity är ju så dåligt optimerat att alla plattformar har svårt att lira det med bra framerate...

#210

Postad 08 januari 2015 - 10:17

chrer463
  • chrer463
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Hur mycket, stort och roligt är coop-komponenten? Någon som lirat med kompisar?

#211

Postad 08 januari 2015 - 10:43

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0
Ingen mer än jag som har reagerat på att detta spel är fulare än Assassin´s Creed: Black Flag? Betydligt mer jaggies och lite småsuddig bild på Unity. Är det 900p som spökar? Black Flag var ju i 1080p (i alla fall på PS4) och såg bitvis riktigt bra ut. Blev också otroligt tråkigt och gå från Ubisofts andra storspel Far Cry 4 till detta, som jag gjorde. Far Cry 4 ser ju sjukt bra ut i 1080p på PS4, troligtvis ett av de allra snyggaste spelen till konsolen.

Nej, jag blev verkligen inte imponerad av Unity och speciellt inte då har det skapats exklusivt för denna generation. Känns inte bra att förra spelet i serien som dessutom var ett crossgen spel ser betydligt bättre ut.

#212

Postad 08 januari 2015 - 14:08

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 006 inlägg
  • 0

Ingen mer än jag som har reagerat på att detta spel är fulare än Assassin´s Creed: Black Flag? Betydligt mer jaggies och lite småsuddig bild på Unity. Är det 900p som spökar?


900p är en del av förklaringen.

Black Flag såg t ex mycket bättre ut på PS4 efter 1080p-patchen.

Bifogad fil  ac4_01.png   668,45K   16 Antal nerladdningar

Men det är inte bara upplösningen som gör bilden suddig. AA och post processing är sämre i Unity (på båda konsollerna), troligtvis för att undvika allt för stora framedrops, men det hackar ju ändå... En del texturer är också ganska lågupplösta, och ljuseffekter, skuggor osv är försämrade jämfört med PC-versionen.

Här är ett exempel (i samma scen, dvs inte påverkat av dynamiskt väder osv):
Bifogad fil  acunity01.png   675,42K   19 Antal nerladdningar

Det känns lite som att Ubisoft har lagt allt krut på massor av NPCs som mest är i vägen. Allt annat har fått stå tillbaka på konsollerna. På PC ser det faktiskt riktigt bra ut (när det inte buggar ;) ).

Bifogad fil  unity02.png   1,59MB   14 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 08 januari 2015 - 14:14.


#213

Postad 08 januari 2015 - 14:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Man får tänka på att Unity är bra mycket större och har massvis med NPC:s som drar kraft, men nog är Unity mycket snyggare trots det, på PC iaf.

Redigerat av Zoiler, 08 januari 2015 - 14:25.


#214

Postad 08 januari 2015 - 14:58

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Men är det någon som sett någon lira på högsta inställningarna på PC och fått spelbar fps?

*EDIT* På Unity alltså

Redigerat av hifimarcus, 08 januari 2015 - 14:58.


#215

Postad 08 januari 2015 - 15:14

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 006 inlägg
  • 0

Men är det någon som sett någon lira på högsta inställningarna på PC och fått spelbar fps?

*EDIT* På Unity alltså


Allt är ju relativt. Med ett GTX 780 och Ultra-inställningar i 1080p, får man en genomsnittlig fps som är klart högre än på konsollerna, men det dippar fortfarande till runt 20 som lägst, vilket såklart är oacceptabelt.

Det gör förövrigt knappt någon skillnad om man sänker alla inställningar till low. Grafiken blir mycket sämre, men fpsen är i stort sett oförändrad vilket tyder på att spelmotorn är väldigt dåligt optimerad. Jag kör med en i7 3770k som inte är en flaskhals i något annat spel...

Bifogad fil  community_image_1420004997.gif   5,8MB   1 Antal nerladdningar

#216

Postad 08 januari 2015 - 15:33

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Allt är ju relativt. Med ett GTX 780 och Ultra-inställningar i 1080p, får man en genomsnittlig fps som är klart högre än på konsollerna, men det dippar fortfarande till runt 20 som lägst, vilket såklart är oacceptabelt.

Det gör förövrigt knappt någon skillnad om man sänker alla inställningar till low. Grafiken blir mycket sämre, men fpsen är i stort sett oförändrad vilket tyder på att spelmotorn är väldigt dåligt optimerad. Jag kör med en i7 3770k som inte är en flaskhals i något annat spel...

Bifogad fil  community_image_1420004997.gif   5,8MB   1 Antal nerladdningar

Ja det är nog så jag har förstått det också. Eftersom det är så (o)optimerat och processorkrävande så är det svårt att få det spelbart. i7 3770k är ju inte direkt värdelös...

#217

Postad 08 januari 2015 - 15:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det ska tydligen kräva mycket av CPU:n.


Men visst finns det de som har bra FPS, men det kräver en bra dator. En på Neogaf nedan (finns flera förstås).



Finally given it a proper go (unlocked midnight here in the UK).

I'm having a remarkably smooth experience. Not just reasonable framerates, but consistent frametimes too. I was expecting a bad experience but I'm getting the opposite, it's actually pretty good. (Patch 1.2)

i7 4770K @ 4.5Ghz
GTX 780 x2 SLI
16GB RAM
GSync

Settings:
1920x1080
Ambien Occlusion: HBAO+
Antialiasing: 2x MSAA
Environment Quality: Ultra High
Shadow Quality: PCSS
Texture Quality: High

My average framerate is somewhere in between 55-70fps, and because of GSync, it's all smooth. But from other people's experiences, I expected much less consistent frametimes, but I'm playing in the Paris, running around the dense crowds, trying to fit as much on screen as possible and it is holding up remarkably well.

It's smoother than Black Flag for me and Unity is doing quite a bit more. I'm actually quite impressed. Surely I'm not the only one having a reasonably good experience?

Yeah, it's not perfect, lots of glitches, the NPC and building detail pop-in is weird, but is just inherent to the design of the game. I haven't had any game crashes though, and I'm running uPlay in offline mode, I haven't actually tried it with uPlay in online mode yet so I don't know if this is making any difference.



#218

Postad 14 januari 2015 - 16:40

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
DLC Dead Kings finns nu att ladda ner på PSN.

#219

Postad 15 januari 2015 - 16:50

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Jag ruttnade på AC3, när man är i America.

Är det stor skillnad på exempelvis Black Flag eller Unity, kan det finnas nåt för mig att hämta till PS4, eller är spelen alltför snarlika?

#220

Postad 15 januari 2015 - 17:18

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Ptja...det är ju Assassin's Creed spel så...

I Black Flag så får man åka väldigt mycket båt vilket jag tycker var kul. Blev lite less på det på slutet då jag jagade de sista procenten för att få 100% i spelet.

Unity tycker jag är helt ok även om det har (haft) sina små skavanker. Lite svårare i de öppna striderna jämfört med tidigare men det ser jag bara som positivt. Co-op är skitkul jämfört med tidigare multiplayer.

Annars är det väl som alla andra AC spel. Synkronisera, samla kistor och utföra sidouppdrag.

Det jag tror varför de flesta inte tycker om AC:III är för att ingen riktigt tycker om Connor och då blir det svårt att bli engagerad i historien.

#221

Postad 15 januari 2015 - 17:50

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Tror att jag blivit vilseledd varje gång

Det är lätt att åka dit på spelet, just för att de är väldigt vackra. Men sedan tröttnar i alla fall jag pga. brist på innehåll.
Köpte bara AC3 för att jag fick det för ca: 200:-

Men det är det mesta jag skulle betala för ett spel i serien idag, detta för att dessa inte utvecklas i den takten som jag skulle vilja.

#222

Postad 15 januari 2015 - 17:51

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 006 inlägg
  • 1
Det enda jag tyckte var kul var Black Flag. De andra tröttnade jag på efter några timmar...

#223

Postad 18 januari 2015 - 18:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 2
Någon som vet när man låser upp detta move?

Postad bild

#224

Postad 18 januari 2015 - 20:39

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jeflars! Måste vara någon posessed move of doom!

#225

Postad 18 januari 2015 - 21:54

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Någon som testat Dead Kings ännu? Ganska stor, 7.5 GB, så borde vara en del speltid?

#226

Postad 24 januari 2015 - 23:53

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Har tagit upp Unity nu igen men jag kan inte vänja mig vid den otroligt sega kontrollen. Tycker den känns som ett stort steg bakåt sen Black Flag. Och alla pop ins är ju fortfarande horribla.

#227

Postad 25 januari 2015 - 08:36

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Vad är en pop-in, är det en bugg eller?

#228

Postad 25 januari 2015 - 09:11

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Det är alltså när saker (för det mesta människor i Unitys fall) helt plötsligt syns framför en fast man borde sett det redan tidigare från längre avstånd. Dålig draw distance alltså :)

#229

Postad 25 januari 2015 - 12:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Ptja...det är ju Assassin's Creed spel så...

I Black Flag så får man åka väldigt mycket båt vilket jag tycker var kul. Blev lite less på det på slutet då jag jagade de sista procenten för att få 100% i spelet.

Unity tycker jag är helt ok även om det har (haft) sina små skavanker. Lite svårare i de öppna striderna jämfört med tidigare men det ser jag bara som positivt. Co-op är skitkul jämfört med tidigare multiplayer.

Annars är det väl som alla andra AC spel. Synkronisera, samla kistor och utföra sidouppdrag.

Det jag tror varför de flesta inte tycker om AC:III är för att ingen riktigt tycker om Connor och då blir det svårt att bli engagerad i historien.


Miljöerna är det som gör det och städernas historia snarare än desmonds, altairs, edwards etc :)

black flag har jag roligt med men tycker det är synd att de måste köra så extremt styltiga upplägg. Det värsta är ändå översättningarna. Flaskposten är helt sanslös blir inte bättre på engelska. Antingen kör de babelfish eller så ger de inte översättaren tillräckligt betalt. Lär ha en som fixar översättningar för alla språk för att spara pengar.

#230

Postad 25 januari 2015 - 12:25

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 0
Spelar Tomb Raider, Last Of Us, och Infamous First Light istället.

Jag tror att det skulle gå att göra ett intressant AC-spel, men då måste först spelutvecklarna lämna det linjära och repetitiva innehållet. Man samlar på sig massor av skatter, dräper mängder av vakter som iallafall bara spawnar, klättrar på väggar osv, men jag kan inte känna att det står i relation till att utveckla handlingen, det leder liksom ingen vart? Därför känns AC-spelen som någon form av estetiskt vacker simulator, men med ett klent innehåll.

Kan tänka mig att ta hem AC2 igen, som hade lite roliga uppdrag i katakomber osv (hinderbanorna), mindre tankenötter med viss utmaning.

#231

Postad 26 januari 2015 - 17:10

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Är på Memory Sequence 9 nu men jag tycker spelet är så otroligt frustrerande och allt beror på den lama kontrollen. Har aldrig avbrutit ett påbörjat spel men nu är det nära kan jag säga :angry: Hade varit bättre om dom hade behållt allt från Black Flag.

#232

Postad 27 januari 2015 - 08:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
hmm kanske är ett lir man ska köra med mus och tangentbord istället då? striderna i black flag är enkla men gillar upplägget på dem :)

#233

Postad 27 januari 2015 - 09:02

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Har de patchat färdigt eller kommer det mera? Har väntat med att spela.

#234

Postad 28 januari 2015 - 18:31

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Har de patchat färdigt eller kommer det mera? Har väntat med att spela.


Reklamera och be om stålarna tillbaka istället. Tror inte det blir nå mer patchar, de skriver inget om det på sin blogg i alla fall: http://assassinscree...ates/index.aspx

#235

Postad 30 januari 2015 - 13:43

bkam
  • bkam
  • Forumräv

  • 701 inlägg
  • 0

Reklamera och be om stålarna tillbaka istället. Tror inte det blir nå mer patchar, de skriver inget om det på sin blogg i alla fall: http://assassinscree...ates/index.aspx


varför ? jag har kört ca 50% och det funkar ju hur bra som helst för mig

#236

Postad 30 januari 2015 - 14:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Hur står det sig jämte AC 2/brotherhood? Finns det några nyheter alls? Körde igenom Black Flag och piratandet var ju det enda nya egentligen men det finns väl inte i Unity :)

#237

Postad 30 januari 2015 - 23:55

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

varför ? jag har kört ca 50% och det funkar ju hur bra som helst för mig


Jag skrev till andersos, inte till dig.

#238

Postad 31 januari 2015 - 09:49

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

varför ? jag har kört ca 50% och det funkar ju hur bra som helst för mig



På PS4?

#239

Postad 31 januari 2015 - 10:41

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0

På PS4?

Kör på ps4 och tycker det fungerar kanon.
Har bara spelat C.a 25% dock.

#240

Postad 31 januari 2015 - 17:18

bkam
  • bkam
  • Forumräv

  • 701 inlägg
  • 0

Jag skrev till andersos, inte till dig.


jag förståd det men att säga att han ska lämna tillbaka det tyckte jag va lite lågt du då inte
har nån grund för det ,kört det på ps4 och funkar ju hur bra som helst finns inte mer buggar
än nåt av mina andra spel efter patchen. finns ju inte så många 100% bug fria spel vad jag vet :)

Redigerat av bkam, 31 januari 2015 - 17:19.


#241

Postad 06 februari 2015 - 16:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Laddar ner någon 13 gb patch nu jösses.

#242

Postad 06 februari 2015 - 16:06

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Kollade nu men finns inget att ladda ner för mig.

#243

Postad 06 februari 2015 - 17:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Jag har inte rört liret på någon månad eller två ;)

#244

Postad 07 februari 2015 - 10:02

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Nån som vill lira coop ikväll eller nåt? Adda prnkzeh på PSN om ni inte har mig redan

#245

Postad 07 februari 2015 - 18:45

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

jag förståd det men att säga att han ska lämna tillbaka det tyckte jag va lite lågt du då inte
har nån grund för det ,kört det på ps4 och funkar ju hur bra som helst finns inte mer buggar
än nåt av mina andra spel efter patchen. finns ju inte så många 100% bug fria spel vad jag vet :)


Insåg nu hur otrevligt mitt svar till dig var. Ber om ursäkt för det. Nej du har nog rätt, jag blir bara så jävla trött på klödd vid spelreleaser och det har ju varit mycket av det där på senaste. Känner att Ubisoft lite tjablar med vad som skulle kunna vara ett spel jag älskat. Men nog om det, får det en patch till PC med rimliga optimeringar kommer jag kanske pröva det. Vad tycker du om spelet? om vi bortser från buggar och låg framerate

#246

Postad 07 februari 2015 - 19:04

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Spelade klart detta för några dagar sen. Jag tycker inte storyn var lika engagerande som i tidigare delar. Om dom bara putsar lite mer på nästa del i serien (både prestanda och storymässigt) tror jag det kan bli riktigt bra.

Spoiler


#247

Postad 18 februari 2015 - 22:07

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Märkte tidigare idag att en patch installerats. Så de jobbar på det fortfarande :D http://assassinscree...cm:148-76770-32



#248

Postad 27 mars 2015 - 18:24

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Blev precis klar med Black Flag och har nu kommit till sekvens 5 i Unity.

 

Tycker att dom har försökt ändra allt för mycket på en gång till detta spelet, striderna ser annorlunda ut och tar längre tid (känns det som iaf), gjort något slags RPG-försök med alla kläder och vapen som finns (helt i onödan) och sedan funkar inte det nya parkour-systemet. Om man vill in genom ett fönster så måste man först klättra upp-ner-höger-vänster ett par gånger innan datorn fattar att man vill in. Ska man ut på bjälkar så fastnar gubben som om det vore en extrem höjdskilnad när det i praktiken bara skiljer 5cm. Har även varit med om att jag fastnat, hängandes på ett rep mellan två byggnader och inte kunnat ta mig någonstans. 

 

Tyvärr är det inte slipat eller optimerat någonstans, med NPCer överallt som ofta är i vägen och gör att spelet inte flyter varken spelmässigt eller grafikmässigt. Har till och med haft någon enstaka mellansekvens som har laggat lite.

 

Jag kommer spela klart spelet och jag har ganska roligt med det, men man blir besviken när det kunde varit så mycket bättre. Skönt att man inte betalade fullpris för spelet iaf.

Av det jag läst tidigare i tråden så har jag nog upprepat en del vad andra har skrivit, men ville skriva av mig lite :)


Redigerat av Unregisteredddb310e6, 27 mars 2015 - 18:24.


#249

Postad 15 april 2015 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

39 spänn på Electroworld bara idag (PC).



#250

Postad 15 april 2015 - 19:24

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

39 spänn på Electroworld bara idag (PC).

Zoiler!! Du ska ha med en länk till mig så jag slipper googla fram adressen! :P





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.