Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG LH-RH7700S

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 januari 2007 - 19:54

jesper_
  • jesper_
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Är ev sugen på att införskaffa ett sånt här system. Nån som har erfarenheter av det? Eller kanske förslag på andra liknande system?

Länk

#2

Postad 17 januari 2007 - 00:26

_Christer_
  • _Christer_
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Jag har haft detta paket i snart tre veckor och jag e mycket nöjd, både tv- & dvdbild blir kanonbra på min Hd Lcd från Samsung, ljudet räcker gott och väl för mina behov så både stereoförstärkare och feta JBL högtalare har fått ge vika och kommer snart att sättas ut till försäljning på Tradera B). Den enda invändning som går att ha e i vanlig ordning det lilla missljudet från fläktarna....

#3

Postad 21 januari 2007 - 15:42

Martin_E_
  • Martin_E_
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Är också lite intresserad av detta paket. Christer, störs man mycket av missljud från fläktarna? Skulle du säga att det är värre än andra system?

#4

Postad 27 januari 2007 - 17:30

Unregisteredd047a960
  • Unregisteredd047a960
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Jag är också sugen på detta.. nån som vet var man kan hitta mer info om det?? hittade inte det på LG:s hemsida ens.. ;) men de e kanske bara ja som e dålig på att leta..

Och det verkar som bara net on net säljer denna?? :D

#5

Postad 03 februari 2007 - 15:39

_Christer_
  • _Christer_
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Är också lite intresserad av detta paket. Christer, störs man mycket av missljud från fläktarna? Skulle du säga att det är värre än andra system?


Tja! Det är mitt första h-biokit så jag har inget att jämföra med ;) men det hör vid vanligt tv-tittande men vid film och musik lysnande så hörs det absolut inte. Har just skaffat Metallicas videosamling!!!! dra mej baklänges vilket ljud å vilken bild!!!! ;) grannarna står nog utanför dörren snart ;) . Har inte ångrat mej en sekund, kan tycka att det skulle vara bra med USB-port men men. Har inte heller sett den på LG:s hemsida ;) NetonNet samt Netsuperstore eller vad dom nu heter verkar vara dom enda som säljer den, Net Superstore något billigare men jag ville inte vänta så jag hämtade en låda hos NetonNet i Järfälla.

Redigerat av _Christer_, 03 februari 2007 - 15:41.


#6

Postad 14 februari 2007 - 19:53

_Christer_
  • _Christer_
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Nu har NetSuperstore http://se.pricerunne...s/558163/prices :) fått in 10 st av detta paket för 3900:-, det bara MÅSTE vara ett bra pris.

#7

Postad 21 februari 2007 - 15:04

Yatzy
  • Yatzy
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Hur funkar det med hårddiskinspelningen, hur länge räcker 80Gb om man spelar in på högsta kvalitet.
Skalar den upp till 1080i via HDMI.
Nån som jämfört denna med LG LH-RH361SE.

#8

Postad 23 februari 2007 - 20:06

KobaX
  • KobaX
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Jag är också högst intreserad av produkten och har också en del frågor :)
Någon som vet om den fungerar något vidare till en vanlig bildrörs tv och även om någon har erfarenhet av hur systemet fungerar om man kopplar datorn till tvn för att se film? fortfarande bra bild och ljud? tack på förhand

#9

Postad 02 mars 2007 - 13:39

dred
  • dred
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Var lite sugen på denna rackarn då den har det mesta man behöver.
Dock så är det ett **** att få tag i info om den.
Skulle behöva veta om det finns någon scart ingång då våran boxer bara skickar signal för inspelning via scart.
Och sedan så hur det är med ljudingångar? Finns det optisk in eller vanliga analoga?
Skulle behöva 2 ljudingångar, en från boxern och en från mediaspelaren.

Redigerat av dred, 02 mars 2007 - 13:41.


#10

Postad 08 mars 2007 - 19:26

_Christer_
  • _Christer_
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Var lite sugen på denna rackarn då den har det mesta man behöver.
Dock så är det ett **** att få tag i info om den.
Skulle behöva veta om det finns någon scart ingång då våran boxer bara skickar signal för inspelning via scart.
Och sedan så hur det är med ljudingångar? Finns det optisk in eller vanliga analoga?
Skulle behöva 2 ljudingångar, en från boxern och en från mediaspelaren.

<{POST_SNAPBACK}>


Den har två scart + Audio In & Out, Optical In (jag har min CD-karusell där funkar perfekt), S-Video Out (DVD Out) HDMI samt dom vanliga komponent kontakterna (röd, gul & vit) för Tv-spel, video kamera mm. På framsidan sitter en DV IN, S-Video IN, röd vit & gul samt två minneskortsläsare en för SD/MMC/SMC/xD/MS/MS Pro och en för CF/MD. Det enda jag saknar är en USB Port.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.