Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption

956 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Red Dead Redemption (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8,51 (56) Inga priser
Red Dead Redemption - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7,94 (15) Inga priser
Red Dead Redemption: Undead Nightmare (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,89 (8) Inga priser
4 relaterade trådar

#951

Postad 30 maj 2012 - 15:19

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
funderar på att inhandla detta spel men har bara en liten fråga.

är det någon skillnad på första utgåvan och game of the year edition?

Mvh

Kim

#952

Postad 30 maj 2012 - 16:49

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

funderar på att inhandla detta spel men har bara en liten fråga.

är det någon skillnad på första utgåvan och game of the year edition?

Mvh

Kim

Game of the Year Edition innehåller:
• Original Red Dead Redemption game with a brand-new hardcore single-player mode;

• Undead Nightmare single-player campaign and multiplayer• modes;

• Legends and Killers Pack•, featuring additional multiplayer map locations, multiplayer characters, and the Tomahawk projectile weapon;

• Liars and Cheats Pack•, including the Stronghold multiplayer competitive mode, Free Roam gambling games, multiplayer horse races with combat, and the Explosive Rifle.

• Hunting and Trading Outfits Pack, featuring two outfits with corresponding gameplay challenges for John Marston;

• Outlaws To The End Co-Op Mission Pack•, including six co-op missions for up to four players;

• All original pre-order content, including the Deadly Assassin Outfit, War Horse, and Golden Guns Weapon Pack;

• Solomon’s Folly single-player gang hideout and challenges available for the first time on Xbox 360;

• Just-released Myths and Mavericks Bonus Pack, featuring fan-favorite multiplayer characters and all-new locations to battle in.

#953

Postad 31 maj 2012 - 09:31

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
Tack!!

så GOTY edition innehåller även undead nightmare.

det blir ju ganska mycket billigare att köpa GOTY istället för både original och undead nightmare :-)

#954

Postad 31 maj 2012 - 09:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Tanken med GOTY utgåvor. Undead nightmare är närmast ett måste. Smått fantastiskt när man lagt ner så mycket tid på originalet. Rör för guds skull inte Undead nightmare innan du är färdig med originalet!

#955

Postad 31 maj 2012 - 09:57

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0
egentligen ska jag ge det till min lillebror för han kommer fullkomligt älska detta spel (tror jag iallafall)

men vi har på senare tid börjat låna lite spel av varandra istället för att båda köper samma spel.
Så kommer nog låna detta och ge det en chans efter alla lovord det fått.

Kanske inte är min typ av spel men vi får se :-)

#956

Postad 31 maj 2012 - 11:00

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Tanken med GOTY utgåvor. Undead nightmare är närmast ett måste. Smått fantastiskt när man lagt ner så mycket tid på originalet. Rör för guds skull inte Undead nightmare innan du är färdig med originalet!

Tyckte du? Jag blev mera "eeeh vadå, zombies i mitt västern-spel...?". Körde lite och sen slutade jag, men jag har ju blivit kompis igen med MotoGP 08 efter att jag en gång i tiden i förvivlad besvikelse sålt spelet så jag kanske kan göra comback på Undead Nightmare också nu när det gått lite tid. :)

#957

Postad 31 maj 2012 - 14:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Jag fick känslan att allt jag byggt upp var nu förstört. Härlig melankolisk känsla. Sedan fick man försöka ge sig ut igen och rädda det som tänkas kundes. Episkt. Underbar mörk stämning helt enkelt och kul återse samma miljöer i nytt ljus.

Redigerat av oqvist, 31 maj 2012 - 14:28.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.