Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Burnout Paradise

439 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (56 medlem(mar) har röstat)

...spelet!

  1. 5 (33 röster [58.93%])

    Procent av omröstning: 58.93%

  2. 4 (19 röster [33.93%])

    Procent av omröstning: 33.93%

  3. 3 (3 röster [5.36%])

    Procent av omröstning: 5.36%

  4. 2 (0 röster [0.00%])

    Procent av omröstning: 0.00%

  5. 1 (1 röster [1.79%])

    Procent av omröstning: 1.79%

Rösta Gäster kan inte rösta
Burnout: Paradise (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8 (18) 214:-

#101

Postad 26 januari 2008 - 15:27

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Klarar spelet 6 växlad låda och koppling?


Tror inte det går att växla manuellt, verkar inte finnas några alternativ för det.

#102

Postad 26 januari 2008 - 15:56

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Klarar spelet 6 växlad låda och koppling?


Tror inte det går att växla manuellt, verkar inte finnas några alternativ för det.


stämmer, går inte att växla med varken 6 växlat eller med paddlar ( kanske lika bra annars skulle man väl inte göra någe annat än o växla :D )

#103

Postad 26 januari 2008 - 16:00

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Alla som har spelat Burnout vet ju att det finns liksom ingen tid till att "röra om i bensinen"... :D Man har fullt upp med att ligga i 200 blås mitt i stan och samtidigt kolla kartor och ev konkurrenter som vill se ens bil planterad i närmaste vägg.

Redigerat av Unregistered50fe2819, 26 januari 2008 - 16:02.


#104

Postad 26 januari 2008 - 17:12

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Du kan väl ändå inte köpa det öppna det testa det sedan lämna tillbaka det??? varför i''''''' ladda du inte ner demot å testa först???

Det kan inte vara hälsosamt att bli så uppspelt så lätt som du tydligen blir. Som någon tidigare skrev så erbjuder både EB Games och Game 10 dagars öppet köp, så vem som helst har rätten att lämna tillbaka spelet inom 10 dagar om man känner att spelet inte var nåt att ha. Och jodå, jag laddade ner demot först och testade, men kände att jag ville prova fullversionen också. Fullversion och demo är ju inte samma sak, eller hur?

Hoppas du kan andas ut nu..

#105

Postad 27 januari 2008 - 16:52

Unregisteredc3c18610
  • Unregisteredc3c18610
  • Användare

  • 147 inlägg
  • 0
Som nybliven pappa har jag bara hunnit två lite längre sessioner och en kort, med det sagt är det som många säger svårt att hitta. Men hela idén är att man skall kryssa runt och lära känna staden. Efter ett par dagar med tex "Vice city" så hittade jag som på mammas gata och det är nog likadant här.

Men spelet är i mitt tycke skitkul. Jag gillar Burnout och var riktigt sur när jag märkte att de äldre ps2 versionerna inte gick att spela på ps3. Jo, Dominator men det är det svagaste i serien enligt mig fast jag köpte det ändå. Så nu när "Paradise" kommit är jag lycklig. Suveränt att bara sätta sig ett tag och avreagera sig men ändå stort nog för att man skall ha mycket att göra ett tag framöver.

#106

Postad 27 januari 2008 - 18:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Har spelat bara spelat 2 timmar kanske..
MEn det känns som ett skönt spel att sätta sig ner ett tag och bara cruisa runt å tävla lite..
Kan hända att det blir lite jobbigt om man verkligen kör på fullt allvar och måsta köra om samma rejs hela tiden

#107

Postad 27 januari 2008 - 18:17

Hedis
  • Hedis
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Du kan väl ändå inte köpa det öppna det testa det sedan lämna tillbaka det??? varför i''''''' ladda du inte ner demot å testa först???

Det kan inte vara hälsosamt att bli så uppspelt så lätt som du tydligen blir. Som någon tidigare skrev så erbjuder både EB Games och Game 10 dagars öppet köp, så vem som helst har rätten att lämna tillbaka spelet inom 10 dagar om man känner att spelet inte var nåt att ha. Och jodå, jag laddade ner demot först och testade, men kände att jag ville prova fullversionen också. Fullversion och demo är ju inte samma sak, eller hur?

Hoppas du kan andas ut nu..


Ja faktum att fullversionen är exact samma arkad känsla som demot eller hur, man gör väl inte simulator känsla i demot och arkad känsla i fullverisionen, jag vet har fullver och testade demot först

#108

Postad 27 januari 2008 - 21:58

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0
Jag skiter nog i min oro för de öppna läget och slår till ändå.
Väntar bara på att min TV ska komma tillbaka från Service.

499:- på Elgiganten känns väl som en bra deal? Eller har någon ett bättre förslag?

#109

Postad 27 januari 2008 - 23:36

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Ja faktum att fullversionen är exact samma arkad känsla som demot eller hur, man gör väl inte simulator känsla i demot och arkad känsla i fullverisionen, jag vet har fullver och testade demot först

Har inte påstått något annat heller...

Samma känsla ja, men jag ville se hur mycket mer fullversionen hade att erbjuda jämfört med demot.

Redigerat av VincentVegaSWE, 27 januari 2008 - 23:37.


#110

Postad 28 januari 2008 - 16:37

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

  • 1 569 inlägg
  • 0

Jag skiter nog i min oro för de öppna läget och slår till ändå.
Väntar bara på att min TV ska komma tillbaka från Service.

499:- på Elgiganten känns väl som en bra deal? Eller har någon ett bättre förslag?


Du hittar det nog inte billigare någonstans här i Sverige så det är bara att slå till om de finns några kvar :blush: Här i stan tog gigantens ex slut första dagen.

#111

Postad 28 januari 2008 - 18:49

Automan71
  • Automan71
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0

Du kan väl ändå inte köpa det öppna det testa det sedan lämna tillbaka det??? varför i''''''' ladda du inte ner demot å testa först???

Det kan inte vara hälsosamt att bli så uppspelt så lätt som du tydligen blir. Som någon tidigare skrev så erbjuder både EB Games och Game 10 dagars öppet köp, så vem som helst har rätten att lämna tillbaka spelet inom 10 dagar om man känner att spelet inte var nåt att ha. Och jodå, jag laddade ner demot först och testade, men kände att jag ville prova fullversionen också. Fullversion och demo är ju inte samma sak, eller hur?

Hoppas du kan andas ut nu..



Nu vet man ju vilka butiker man skall undvika då, för jag tänker ju aldrig acceptera ett begagnat spel som säljs till nypris.... vill inte ha begagnade spel punkt slut.

Om de nu erbjuder denna "hyrperiod" så hoppas jag verkligen att de säljer det som begagnat när de får tillbaka det, annars kommer de säkerligen åka på grova böter.

Jag personligen föstår ju inte hur man orkar lämna tillbaka ett spel sådär, eftersom man kan ladda ned demon och bilda sig en mycket bra uppfattning om hur spelet kommer att vara. Jag tror säkert det är många som utnyttjar detta erbjudande dessa butiker har, med att köpa ett spel och klara av det/spela sig less på det och lämna tillbaka det och få pengarna tillbaka, det är ju ett sätt att spara pengar för de som behöver göra så.
Det finns ärligt talat ingen bortförklaring enligt min syn att se på detta, de demon som finns att ladda ned räcker gott och väl att avgöra om man vill ha spelet eller ej.


Men nog om detta gnäll, synd att du inte gillade burnout paradise. Jag älskar det, härlig musik i början och skönt spel helt o hållet, även om körkänslan kanske är lite arkad så är den verkligen riktigt skön o go ;) Men ska man ha en riktig bilsimulator så är test drive unlimited riktigt vasst och undebart med g25 ratten. Provat det på brorsans setup, har både spelet liggandes här och ratten helt ouppackat, men jag ska ta mig tid att packa upp sakerna sen och installera spelet :) ...de har legat här nu i en vecka eller två och retat mig :rolleyes:

Redigerat av Automan71, 28 januari 2008 - 22:29.


#112

Postad 28 januari 2008 - 19:02

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

  • 844 inlägg
  • 0

Nu vet man ju vilka butiker man skall undvika då, för jag tänker ju aldrig acceptera ett begagnat spel som säljs till nypris.... vill inte ha begagnade spel punkt slut.

Game har alltid gjort på detta sätt så jag trodde "alla" var medvetna om det vid det här laget.

Att spelet inte var något för mig betyder inte att det är dåligt. Inte ens jag skulle använda ordet dåligt, utan det var helt enkelt inget för mig. Jag förstår att det finns de som gillar dessa spel, men jag har tydligen vuxit ifrån det eller nåt sånt.

#113

Postad 28 januari 2008 - 19:54

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Jag skiter nog i min oro för de öppna läget och slår till ändå.
Väntar bara på att min TV ska komma tillbaka från Service.

499:- på Elgiganten känns väl som en bra deal? Eller har någon ett bättre förslag?


Du hittar det nog inte billigare någonstans här i Sverige så det är bara att slå till om de finns några kvar :rolleyes: Här i stan tog gigantens ex slut första dagen.

Vet inte vilken stad du bor i, men i göteborg så finns det på lager i samtliga 5 butiker

#114

Postad 28 januari 2008 - 20:28

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0
Offtopic: Vad f-n är need for speed unlimited för spel? :rolleyes:
(fattar att det är ett bilspel men har aldrig hört talas om det... om det inte är TDU du menar)
Och jag misstänker att Game och EBgames säljer återlämnade spel som "nya"

Ontopic: nån som låst upp Steel wheels bilen än, eller kanske rent utav fick koden med när ni förbokade?
Jag har inte fått den än iaf

#115

Postad 28 januari 2008 - 22:44

Automan71
  • Automan71
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
D-j, jag skrev lite fel.. det var test drive unlimited jag menade... hur i helskotta blev det nfs, måste varit någon tillfällig powerfailure :rolleyes:

Och om de där företagen har mage att sälja återlämnade spel som nya så borde någon/några anmäla dom, det är ju rätt så sketet att göra så mot kunder ju, och olagligt.

Vincentvega, synd att du inte gillade det, men alla kan ju inte gilla samma saker eller hur ;) det är ett sanlådespel, men ack så kul och häftig känsla när man röjer omkring och kör som en galning. Jag måste prova köra det online snarast möjligt, det verkar vara enormt kul vad jag hört.

Lite strange att man fick göra en patchning av spelet det första som hände när man slängde in det, undrar om det var bugfix eller online kompliment eller musiken... men det verkar inte varit mycket, men man undrar allt lite.

Även om detta håller ett högt underhållningsvärde, så längtar man enormt mycket efter gt5 prol... när jag får det så blir det inget sovande alls på ett bra tag :)

#116

Postad 29 januari 2008 - 11:59

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
Automan71: Patchen fixade ett problem många fick med spelet och sina brandväggar (hade något med portarna att göra).

Nu när jag lekt lite i några dagar med spelet och kommit in lite i hur det fungerar måste jag säga att det blir roligare och roligare för varje gång. Man hittar faktiskt lite bättre i staden (även fast man med hög frustration råkar köra en omväg istället för en genväg ibland).
Men fyfaen vad alla måste vara bra online då. Jag får pisk varje gång och slutar oftast som 4:a eller 5:a (av 8 players). Och givetvis sitter alla snobb-amerikaner och bara garvar åt en. Frustration även där!
:(
Riktigt kul spel!

#117

Postad 29 januari 2008 - 18:04

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Tycker att man börjar få lite bättre stil på körandet (så länge man inte kör fel). Vad har ni för världsranking? Som bäst lyckades jag hamna på 147. Det var dock innan hela världen hade lagt vantarna på det... Ska kolla ikväll hur illa det har blivit :(

#118

Postad 29 januari 2008 - 22:27

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0
Nu va det köpt. 9% efter 2 timmars flummandes runt i staden.

Det var nog ungefär som jag tänkt mig. Att Racen inte går att starta om har jag inte ont av än så länge, det finns alltid ett annat i närheten.
Dock så tycker jag ändå att för stor del under ett race går ut på att välja rätt väg istället för att hålla sig på vägen och cruise i högst fart mot trafiken utan att krocka. Fartkänslan är som alltid kalas, men man hinner liksom inte riktigt titta - nu i början iallafall - för man måste navigera så mycket. Retar mig också lite på att det är så krångligt att byta bil, men jag kanske inte fattat det ännu

Har testat att slå time och show rekordet på ett par gator, det var ganska lätt - det kanske bli svårare sedan.
Det finns mycket saker att få kläm på allt eftersom - tex vilka färger ha de olika typen av lopp?, hur ser man på kartan vilka lopp man redan klarat?

Kopplade upp mig lite online i ett ranked race och hamnade i någon form av turnering med tre race och lyckades vinna 1 av dem direkt :) Trodde man skulle åka på storpisk, men några nybörjare verkar det allt vara där ute trots allt

#119

Postad 29 januari 2008 - 22:49

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0
Finns det stöd för dual-shock i burnout? Funderar på att importera en sån...

#120

Postad 30 januari 2008 - 22:16

guitarpro
  • guitarpro
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Hur f*n stänger jag av musiken i spelet?? jag blir tokig....

#121

Postad 30 januari 2008 - 22:28

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Hur f*n stänger jag av musiken i spelet?? jag blir tokig....

Bore väl hjälpa att sänka musikvolymen till 0 antar jag i settings.

#122

Postad 31 januari 2008 - 15:24

guitarpro
  • guitarpro
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Hur kommer jag åt settings? Låter dumt men jag har inte sett någon sån meny

#123

Postad 31 januari 2008 - 15:34

PH-07
  • PH-07
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Kanske inte har läst igenom helt noga men är det någon här med hela spelet som kan bekräfta en sak för mig.

Jag har bara demot och i det så har ju bilarna inga förare, är det förare i spelet? Tkr bara att d är rätt fult me tanke på "next-gen" everything liksom... ;)

#124

Postad 31 januari 2008 - 15:46

Haddirajan
  • Haddirajan
  • Lärjunge

  • 461 inlägg
  • 0

Jag har bara demot och i det så har ju bilarna inga förare, är det förare i spelet?


Nää, inga förare i spelet, spökspel! Bu!

#125

Postad 31 januari 2008 - 16:58

ThunderStrucker
  • ThunderStrucker
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Finns det stöd för dual-shock i burnout? Funderar på att importera en sån...

Japp, det funkar.

#126

Postad 01 februari 2008 - 03:15

Automan71
  • Automan71
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Fasiken detta spelet blir ju bara mer o mer roligt, häftigare utmaningar och det kan faktiskt vara lätt att tappa orienteringen i stan ibland när det är som vildast :) ....är ju faktiskt en hel del bakgator och smågränder osv, det känns verkligen fritt och roligare för varje timma :rolleyes:

Bara en sak... vilken jä*la smäll :blink:

#127

Postad 01 februari 2008 - 03:43

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0
Man blir ju närapå tokig när man krockar med en buss eller liknande fordon PRECIS INNAN MÅLLINJEN, och givetvis drar ju alla motståndrare förbi skrattandes.
Älskar det här spelet redan. Klart bästa köp jag gjort till min PS3:a.

#128

Postad 03 februari 2008 - 22:25

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Någon som har lust att förklara för mig hur fan det här spelet fungerar? :) Spelade lite igår när jag köpte det. Men fattar inte direkt hur man ska göra alla utmaningar och hur man byter upp sig till sjysstare bilar? Finns det någon meny man använder sig av eller nått?

#129

Postad 04 februari 2008 - 15:53

BerganSwe
  • BerganSwe
  • Amatör

  • 50 inlägg
  • 0

Jag har bara demot och i det så har ju bilarna inga förare, är det förare i spelet?


Nää, inga förare i spelet, spökspel! Bu!


Varför de inte har med förare:
Det här är vad jag tror
1. Sänkt åldersgräns
2. Slipper alla som skriker att det är blodigt osv, tänk dig själv hur föraren skulle se ut vid en frontalkrock i 400knyck

#130

Postad 04 februari 2008 - 16:49

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Någon som har lust att förklara för mig hur fan det här spelet fungerar? :) Spelade lite igår när jag köpte det. Men fattar inte direkt hur man ska göra alla utmaningar och hur man byter upp sig till sjysstare bilar? Finns det någon meny man använder sig av eller nått?


Har du provat att läsa manualen? :)

#131

Postad 04 februari 2008 - 19:46

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Hur kommer jag åt settings? Låter dumt men jag har inte sett någon sån meny

Det står i manualen.
Den är rekommenderad läsning då det finns massa olika speciallägen som man inte hittar utan att känna till dem (showcase, sätta tidsrekord på gator, öppna online läget, settings m.m.)

#132

Postad 04 februari 2008 - 20:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Haha sikket klantarschle jag är. Skulle beställa 360 versionen för att spela med en polare. Vad händer jo jag råkade beställa ps3 versionen istället. :)

#133

Postad 04 februari 2008 - 21:10

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Haha sikket klantarschle jag är. Skulle beställa 360 versionen för att spela med en polare. Vad händer jo jag råkade beställa ps3 versionen istället. :P


Det var väl bra? Nu får din PS3 jobba lite för en gångs skull! :D

#134

Postad 04 februari 2008 - 21:11

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Kan hålla med om att detta spel är UNDERBART!

Spelat skitmycket, och man hittar bara mer och mer grejer, och driver sig själv att klarra mer grejer!

Sjukt roligt att spela med / mot polare över nätet och ta lite challanges tillsammans!
Speciellt om man sitter och har Headset och snackar med varandra :P
Måste va ascoolt med EyeToy cammen så man får snap-shots när man gör takedowns ;)

Jobbat mig upp till "Class A Drivers License", "bara" 40 Wins för att komma till nästa nivå :D


Vilken är er favoritbil?


/Jocce

#135

Postad 04 februari 2008 - 22:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Haha sikket klantarschle jag är. Skulle beställa 360 versionen för att spela med en polare. Vad händer jo jag råkade beställa ps3 versionen istället. :P


Det var väl bra? Nu får din PS3 jobba lite för en gångs skull! :D


Tror jag hittat en annan polare att sälja det till så det är bara att boka ett nytt till 360 heh

#136

Postad 04 februari 2008 - 23:01

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0
F-n det här spelet blir bra bättre och bättre.
Första reakionen på grafik var, Ok det var ju rätt snyggt, men inte super. Men ju mer man spelar desstu snyggare är det. Välgjorda miljöer genomgående.

Sedan styrningen och kontrollen är den bästa jag någonsin spelat i ett bilspel och då har jag ändå kört igenom samtliga burnout till PS2. Nu har man totalkontroll

Farten. Nu när man fixat lite snabbare bilar så går det riktigt riktigt fort. Det enda jag saknar är den där warp-speed känslan man borde få då man boostar. Nu är det bara som att det går fortare liksom (tror 2an hade den känslan).

Har precis fixat LicenseA

#137

Postad 05 februari 2008 - 08:25

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Kan bara hålla med! Blir bara roligare och roligare, har precis märkt att challenges online är riktigt kul! (trodde inte det)

Här är en bra guide till alla Super Jumps; http://picasaweb.goo...adiseSuperJumps

Redigerat av Unregistered50fe2819, 05 februari 2008 - 12:18.


#138

Postad 05 februari 2008 - 17:28

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Nått jag tänkt på är, finns flera områden på kartan som ser ut som man kan köra in på, men vägen in är spärrat (bland annat ett typ "mansion" ganska långt uppe till vänster på kartan)...men ser verkligne ut som det skulle gå att köra där...
Är det kanske nått som öppnar sig längre fram i spelet (isåntfall hur långt fam??) eller nått man kan köpa sig till?


/Jocce

#139

Postad 05 februari 2008 - 20:14

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Nått jag tänkt på är, finns flera områden på kartan som ser ut som man kan köra in på, men vägen in är spärrat (bland annat ett typ "mansion" ganska långt uppe till vänster på kartan)...men ser verkligne ut som det skulle gå att köra där...
Är det kanske nått som öppnar sig längre fram i spelet (isåntfall hur långt fam??) eller nått man kan köpa sig till?


/Jocce

Jag har inte fått något att öppna sig vad jag vet. Men radiorösten tjatar ju om att man ska utforska massa olika platser så jag vet inte hur det ligger till...

#140

Postad 06 februari 2008 - 19:44

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0

Jag har inte fått något att öppna sig vad jag vet. Men radiorösten tjatar ju om att man ska utforska massa olika platser så jag vet inte hur det ligger till...



Jo men tro "Dj Atomica" menar typ alla såna här bakgator, där man tar Crashes och grejer?

Hur långt har du kommit?


/Jocce

#141

Postad 06 februari 2008 - 21:43

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Kan bara hålla med! Blir bara roligare och roligare, har precis märkt att challenges online är riktigt kul! (trodde inte det)

Här är en bra guide till alla Super Jumps; http://picasaweb.goo...adiseSuperJumps

Problemet med challenge online är sammarbetsutmaningarna. Det är alltid minst 1-2 puckon som inte verkar fatta vad det går ut på och struntar fullständigt i utmaningarna. Har försökt få till den där då någon ska hoppa över de sju andra på stranden minst 4 ggr.

Jag har inte fått något att öppna sig vad jag vet. Men radiorösten tjatar ju om att man ska utforska massa olika platser så jag vet inte hur det ligger till...



Jo men tro "Dj Atomica" menar typ alla såna här bakgator, där man tar Crashes och grejer?

Hur långt har du kommit?


/Jocce

Fick LicenseA igår och ligger runt 25% tror jag.
Idag har jag bara kört online, men inte klarat något då det alltid är idioter som inte är med på utmaningarna. Körde även ett online race och fick storstryk

#142

Postad 07 februari 2008 - 09:48

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Den som "hostar" kan ju kicka folk som inte fattar vad jag förstår.

#143

Postad 11 februari 2008 - 15:33

klippo
  • klippo
  • Användare

  • 206 inlägg
  • 0
grymt kul, var frälst i förra burnout så detta är mycket uppskattat, 50% avklarat i helgen, får se om man orkar ta sig igenom resten i veckan :)

btw, kan rekomendera www.gamehubs.com för billiga spel

#144

Postad 13 februari 2008 - 02:33

Litecore
  • Litecore
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0

har du provat att läsa manualen? :rolleyes:

lol, förmodligen inte? då hade han inte frågat :D

#145

Postad 16 februari 2008 - 15:49

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Sådär ja..
Burnout License, trevligt :)

Mina Stats of Today:
Time PLayed: 24.14:03
Percentage Complete 58 %
Distance Driven: 991,9 Miles
Cars Owned: 27/75
Cars To Shutdown: 6
Roads Rules: 0/64
Road Rules Time: 0/64
Road Rules Showtime: 27/64
Events Found: 113/120
Drive Throughs Found: 35/35
Smashes: 377/400
Billboards: 106/120
Jumps: 41/50

Och sm sagt Burnout License..
Bara satsa på "Elite" license nu då, ALLA events skall vara vunna :wub:
Puh ;)

Posta gärna era stats...

GRYMT synd att man inte kan ta Snapshots eller spara videosekvenser på snygga Takedowns & Krasher...


/Jocce

#146

Postad 17 februari 2008 - 00:42

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

  • 3 266 inlägg
  • 0

Sådär ja..
Burnout License, trevligt :P

Mina Stats of Today:
Time PLayed: 24.14:03
Percentage Complete 58 %
Distance Driven: 991,9 Miles
Cars Owned: 27/75
Cars To Shutdown: 6
Roads Rules: 0/64
Road Rules Time: 0/64
Road Rules Showtime: 27/64
Events Found: 113/120
Drive Throughs Found: 35/35
Smashes: 377/400
Billboards: 106/120
Jumps: 41/50

Och sm sagt Burnout License..
Bara satsa på "Elite" license nu då, ALLA events skall vara vunna :D
Puh :P

Posta gärna era stats...

GRYMT synd att man inte kan ta Snapshots eller spara videosekvenser på snygga Takedowns & Krasher...


/Jocce

Du verkar ha kört runt mer på måfå än mig. Jag satser mer på tävlingarna
Jag har bara 51% nu, hade 45% då jag fick min burnout license. Har road rules och show time på 5-6 vägar. ca 200 smashes, men bara 20 billboards och knappt några hopp alls. 37 bilar tror jag (började inte köra tidsloppen för att få fler bilar förrän igår då jag fick burnout license - märkte nämligen att tidslopp räknades som poäng till license och tänkte spara alla dessa för att få sista körkortet lättare - men det fungerade ju inte så - man måste vinna allt ändå för elite)

Har dock inte alla 35 drivtrhought...undra vad jag missat. Har lite tunt med saker ute på västra sidan

#147

Postad 17 februari 2008 - 12:35

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0

Du verkar ha kört runt mer på måfå än mig. Jag satser mer på tävlingarna
Jag har bara 51% nu, hade 45% då jag fick min burnout license. Har road rules och show time på 5-6 vägar. ca 200 smashes, men bara 20 billboards och knappt några hopp alls. 37 bilar tror jag (började inte köra tidsloppen för att få fler bilar förrän igår då jag fick burnout license - märkte nämligen att tidslopp räknades som poäng till license och tänkte spara alla dessa för att få sista körkortet lättare - men det fungerade ju inte så - man måste vinna allt ändå för elite)

Har dock inte alla 35 drivtrhought...undra vad jag missat. Har lite tunt med saker ute på västra sidan


Jo, kört runt en hel del på "måfå" och lekt lite, kört ganska mycket online med en polare o latjat och grejat, skitkul när man har Headset och kan trashtalka varandra och snacka skit medans man kör :P
Man hittar ganska mycket då, både unär man gör Challanges och när man bara åker o jagar varandra för lite takedowns :lol:

Känns inte som jag kommer palla o ta Elite Lincense, hade hoppats på att alla man klarat skulle "sparats" så man bara behövde göra de som inte var körda, men man måste juhh som sagt köra om alla från början :D

Dock skall jag satsa på o hitta alla Jumps, Billboards och Smashes :P


/Jocce

#148

Postad 17 februari 2008 - 16:38

Unregistered4bf7fcf5
  • Unregistered4bf7fcf5
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0
Det är synd bara att det är mycket trams i online läge. Många gånger när man joinar ett spel så är det mest hallåa-balååa vid stranden.

Jag personligen föredrar Riktiga Race även om man får stor-pisk ännu så länge.

Är det någon på rak arm som kan några seriöas raceres?

#149

Postad 17 februari 2008 - 16:52

PH-07
  • PH-07
  • Användare

  • 110 inlägg
  • 0
Det kanske e en dum fråga, men jag har inte köpt spelet ännu: Är det samma bana och endast den "banan" som i demot eller skiljer den sig något, förutom att den kanske är lite större?

Vad tkr ni om miljöerna och "banan", blir den enformig?

Slutligen, vart säljs detta billigast? :)

#150

Postad 17 februari 2008 - 17:31

Unregistered4bf7fcf5
  • Unregistered4bf7fcf5
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Det kanske e en dum fråga, men jag har inte köpt spelet ännu: Är det samma bana och endast den "banan" som i demot eller skiljer den sig något, förutom att den kanske är lite större?

Vad tkr ni om miljöerna och "banan", blir den enformig?

Slutligen, vart säljs detta billigast? :)


Det är Paradise City du kör i vilket bara är en karta, men den är tillräckligt stor utan att bli uttjatad.

Elgiganten hade det för ett tag sen för 499 riksdaler, tycker det är billigt för ett ps3 spel :-)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.