Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell tråd - The New iPad*

798 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#501

Postad 06 april 2012 - 12:04

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Fick min 3a i veckan och kan inte säga annat än att jag är supernöjd! Skärmen är otroligt fin & skarp, stor skillnad från 2an och nu behöver man inte ens zooma vid surfning osv.

Ang. värmeproblemet som vissa upplever så kan jag säga att det är överdrivet, visst, den blir lite varmare är 2an men det är inte på långa vägar så att det stör, i alla fall inte mig.

Det enda negativa jag kan komma på är vikten, den är ganska mycket tyngre än 2an så om man ägt den tidigare så kommer det märkas tydligt men man vänjer sig tror jag.

För mig personligen var bytet från 2an till 3an helt rätt, mest på grund av den fina skärmen :)

Redigerat av Mentos, 06 april 2012 - 12:04.


#502

Postad 06 april 2012 - 22:20

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0
Office paket till ipad finns det ännu?

#503

Postad 07 april 2012 - 11:09

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 1

Office paket till ipad finns det ännu?


Nix inget officiellt från Microsoft.

Kan dock rekommendera Office2 HD som kan läsa och skapa Office-dokument. Kan också koppplas till olika cloud-tjänster som Dropbox och Google.

#504

Postad 07 april 2012 - 11:52

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 0
Den här skulle vara trevlig om den kom med svenskt tangentbord.

http://9to5mac.com/2...-awesome-case/#



#505

Postad 07 april 2012 - 15:41

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0

Fick min 3a i veckan och kan inte säga annat än att jag är supernöjd! Skärmen är otroligt fin & skarp, stor skillnad från 2an och nu behöver man inte ens zooma vid surfning osv.

Ang. värmeproblemet som vissa upplever så kan jag säga att det är överdrivet, visst, den blir lite varmare är 2an men det är inte på långa vägar så att det stör, i alla fall inte mig.

Det enda negativa jag kan komma på är vikten, den är ganska mycket tyngre än 2an så om man ägt den tidigare så kommer det märkas tydligt men man vänjer sig tror jag.

För mig personligen var bytet från 2an till 3an helt rätt, mest på grund av den fina skärmen :)


Vill ha min också, vart ifrån köpte du? :)

#506

Postad 07 april 2012 - 17:04

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Vill ha min också, vart ifrån köpte du? :)


Köpte min från Cyberphoto, fick den två dagar efter jag lagt order.

#507

Postad 07 april 2012 - 19:29

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0

Nix inget officiellt från Microsoft.

Kan dock rekommendera Office2 HD som kan läsa och skapa Office-dokument. Kan också koppplas till olika cloud-tjänster som Dropbox och Google.


Pages klarar att skickas till pc datorer som Word-format. Verkar perfekt då, särskilt för 75 kr! Och all hype kring programmet bidrar bara med massa plus till att jag nu ska köpa det och använda för skolan och skicka in prov som Word format.

#508

Postad 07 april 2012 - 20:36

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Jag letar efter några riktigt bra websidor för tillbehör (fodral odyl) samt nått aktivt forum/blogg?

#509

Postad 07 april 2012 - 20:40

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 1

Jag letar efter några riktigt bra websidor för tillbehör (fodral odyl) samt nått aktivt forum/blogg?


http://forum.macworl...-ipad-och-ipod/

#510

Postad 07 april 2012 - 21:39

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Såg att koden på CDON.com fortfarande fungerar....fan...förbokade min på Elgiganten idag. Frågan är vilken leveranstid dom har på cdon. Får ju vänta oavsett men har ju ingen större lust att vänta längre på cdon...

vad tror ni?

#511

Postad 08 april 2012 - 20:00

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

http://forum.macworl...-ipad-och-ipod/


Tack skall kolla in den!

#512

Postad 09 april 2012 - 06:40

Emmma
  • Emmma
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Kolla in här: http://alltommac.se/...orvaringsficka/
Jag tror att detta fodral även kan
passa den nya ipaden. Hoppas jag hjälpte till.

Redigerat av Emmma, 09 april 2012 - 06:43.


#513

Postad 09 april 2012 - 14:51

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Kolla in här: http://alltommac.se/...orvaringsficka/
Jag tror att detta fodral även kan
passa den nya ipaden. Hoppas jag hjälpte till.


Tackar! dock är jag hemskt kräsen tyvärr :) själva konstruktionen på denna verkar bra, gillar dock inte fickan, vill ha en verligen slim konstruktion och med en multi funktionell användning, men kom gärna med fler tips det uppskattas!

#514

Postad 09 april 2012 - 17:49

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
Cygnett lavish sandstone verkar trevlig och prisvärd!

#515

Postad 09 april 2012 - 18:52

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0
Kolla på Targus Slim och Griffin Intellicase både är slim och snygga.

#516

Postad 09 april 2012 - 19:01

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Vilken skulle ni kunna rekommendera? 16gb eller 32 gb?

Angående filmvisning på plattan isåfall, är meningen mest att streama istället för att böka över filmen genom itunes till plattan:)
Räcker det bra med plats iochmed att apparna kommer att uppdateras med högre upplösning, vilket resulterar i störra storlek på hddn??

Vad har ni där ute? Vad gör ni med den? Hur mycket appar/spel har ni=

Vore bra med snabba svar

#517

Postad 10 april 2012 - 06:51

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Vilken skulle ni kunna rekommendera? 16gb eller 32 gb?

Angående filmvisning på plattan isåfall, är meningen mest att streama istället för att böka över filmen genom itunes till plattan:)
Räcker det bra med plats iochmed att apparna kommer att uppdateras med högre upplösning, vilket resulterar i störra storlek på hddn??

Vad har ni där ute? Vad gör ni med den? Hur mycket appar/spel har ni=

Vore bra med snabba svar

Det finns ingen hdd på iPad. Det är ett flashminne, därav det begränsade utrymmet.

#518

Postad 10 april 2012 - 07:47

Termos
  • Termos
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Vilken skulle ni kunna rekommendera? 16gb eller 32 gb?

Angående filmvisning på plattan isåfall, är meningen mest att streama istället för att böka över filmen genom itunes till plattan:)
Räcker det bra med plats iochmed att apparna kommer att uppdateras med högre upplösning, vilket resulterar i störra storlek på hddn??

Vad har ni där ute? Vad gör ni med den? Hur mycket appar/spel har ni=

Vore bra med snabba svar

Jag skulle rekommendera att köpa så mycket minne man har råd med. Om man inte bara ska ha plattan till enklare uppgifter typ surfa,maila m.m. då kan 16 GB räckar. Många grafiktunga spel tar ganska mycket plats och film tar alltid mycket plats. Har själv 64GB och den är konstant full, dock har jag alltid med mig alla privata foton och all musik samt en del tunga spel. Tycker streaming fungerar bra men inte optimalt, speciellt när man åker bil är det värdelöst att streama film, buffrar konstant eftersom täckningen varierar så mycket.

#519

Postad 10 april 2012 - 08:41

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Jag skulle rekommendera att köpa så mycket minne man har råd med. Om man inte bara ska ha plattan till enklare uppgifter typ surfa,maila m.m. då kan 16 GB räckar. Många grafiktunga spel tar ganska mycket plats och film tar alltid mycket plats. Har själv 64GB och den är konstant full, dock har jag alltid med mig alla privata foton och all musik samt en del tunga spel. Tycker streaming fungerar bra men inte optimalt, speciellt när man åker bil är det värdelöst att streama film, buffrar konstant eftersom täckningen varierar så mycket.


Okej, men tror man tjänar i längden så att säga med 32gb, man får ju tillbaks mer om man skulle vara tvungen eller om man vill sälja den om ett år eller mer, än om man skulle köpa 16gb då den inte är så mycket att ha .

Tack.

#520

Postad 10 april 2012 - 10:59

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 1

Okej, men tror man tjänar i längden så att säga med 32gb, man får ju tillbaks mer om man skulle vara tvungen eller om man vill sälja den om ett år eller mer, än om man skulle köpa 16gb då den inte är så mycket att ha . Tack.


Köp 32gb. Jag har ca 15gb med bara appar/spel/bilder/målningar. Och visst, jag skulle kunna spela ut några spel och ta bort dom. Men det vill jag inte.

Det jag vill säga är: Man behöver inte ha hd-filmer för att fylla paddan. 16 Gb är helt enkelt för lite för, att iaf jag skulle kunna njuta fullt ut av denna underbara produkt.

Köp 32 Gb.

/Niklas

#521

Postad 10 april 2012 - 20:17

Unregistered1734
  • Unregistered1734
  • Beroende

  • 1 114 inlägg
  • 0
Har typ 7gig kvar efter fyllt mer, mer än jag behöver eller frekvent använder. Så min 16 gig är perfekt men alla har olika behov. Jag ville bara åt produkten iPad och inte lagring. Jag var bara ute efter det geniala systemet !

#522

Postad 10 april 2012 - 20:33

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Har någon en aning om när nya leveranser tros komma? Precis beställt via cdon (med rabattkod). Är det bara jag eller är begagnat-priserna på 2an galna?, 3an oxå för den delen...

#523

Postad 10 april 2012 - 20:39

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Har någon en aning om när nya leveranser tros komma? Precis beställt via cdon (med rabattkod). Är det bara jag eller är begagnat-priserna på 2an galna?, 3an oxå för den delen...

Tja med tanke på den galna köphysteri som råder bland Apple-köpare och så i denna tråden (ja jag har en iPad 2 själv) är det inte så konstigt att beg-marknaden ser ut som den gör.

Sjukt är bara förnamnet, för SÅ bra är inte prylen, dock fyller den sitt syfte.

Eller för att sammanfatta, en pinsamt stor del av Apple-köpare ÄR just galna.

#524

Postad 11 april 2012 - 09:39

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Tja med tanke på den galna köphysteri som råder bland Apple-köpare och så i denna tråden (ja jag har en iPad 2 själv) är det inte så konstigt att beg-marknaden ser ut som den gör.

Sjukt är bara förnamnet, för SÅ bra är inte prylen, dock fyller den sitt syfte.

Eller för att sammanfatta, en pinsamt stor del av Apple-köpare ÄR just galna.


Kanske inte så bra, men trots allt så överlägsen... ;)
Spoiler


#525

Postad 11 april 2012 - 10:00

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
eller så är det så enkelt att visa försöker sälja dem till överpriser och hoppas tjäna en slant.
Var mång apå bland annat Mediamarkt som köpte på sig mer än en ipad när de slängde bort ipad 2 16gb för 2495:
Många överpriser på Blocket....
De flesta tänker väl att den sista idioten är inte född.


Och ja . Ipad är överlägsen... Användarvänlighet.... :)

#526

Postad 11 april 2012 - 16:04

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

eller så är det så enkelt att visa försöker sälja dem till överpriser och hoppas tjäna en slant.

Och ja . Ipad är överlägsen... Användarvänlighet.... :)

Absolut är det som vanligt att folk kränger grejer till fantasipriser på Blocket.

Men problemet uppstår ju egentligen först när det dyker upp folk som också är villiga att köpa dessa saker till dessa priser, som ju var min poäng.

Sen skulle jag definitivt inte kalla den överlägsen för det beror ju helt på vad du vill kunna göra med den och på vilket sätt, dvs helt och hållet en smaksak.

Bra, absolut, överlägsen, nja...

#527

Postad 11 april 2012 - 18:12

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0
Min 32GB Wifi skickades ifrån Elgiganten idag, får den i morgon.

Har också en 64GB Wifi på order där ifrån, beställde en igång där de hade 50+ på lager. Bara bestämma sig vilken man vill ha, 30 dagars öppet köp är kung :P

#528

Postad 11 april 2012 - 18:14

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
SÅ har bett affären lägga undan en 32gb wifi när dem får in sin leverans som dem kunde få i veckan enligt dem, men den var lagd till den 15,16 sa dem, men kunde komma när som helst.. Så hoppas på det bästa kanske på fredag om man har riktigt tur:D Då blir jag glad.D

Min 32GB Wifi skickades ifrån Elgiganten idag, får den i morgon.

Har också en 64GB Wifi på order där ifrån, beställde en igång där de hade 50+ på lager. Bara bestämma sig vilken man vill ha, 30 dagars öppet köp är kung :P


Snacka om att dem ryker fort, kollade på elgiganten och electroworld.se för en timme sedan, helt slut står det..
Kollade igår då stod det 50+ hos båda sidorna::o Galna apple köpare.) Hihihi

#529

Postad 12 april 2012 - 12:17

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Jag var inne på riksdagens hemsida för att titta på debatten om vapenexporten till Saudiarabien (motsv. :-) ) - men iPad 3 är inte kompatibel med formatet.

Någon som har förslag på flashplayer som möjligen kan ordna detta? Nu laddade jag ner i mp4-formatet till datorn och via iTunes fick jag över debatten på iPad.

Jag spanar nu efter converter för att skicka över inspelade filmer i HD-format. F n testar jag Wondershare Video Converter Ultimate. Verkar säker men långsam. Någon som har ett bättre förslag?

#530

Postad 12 april 2012 - 12:31

NickoM
  • NickoM
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Jag var inne på riksdagens hemsida för att titta på debatten om vapenexporten till Saudiarabien (motsv. :-) ) - men iPad 3 är inte kompatibel med formatet.

Någon som har förslag på flashplayer som möjligen kan ordna detta? Nu laddade jag ner i mp4-formatet till datorn och via iTunes fick jag över debatten på iPad.

Jag spanar nu efter converter för att skicka över inspelade filmer i HD-format. F n testar jag Wondershare Video Converter Ultimate. Verkar säker men långsam. Någon som har ett bättre förslag?


Vad gällande HD-film kan du kolla in AvPlayer så slipper du konvertera: http://itunes.apple....d395680819?mt=8
Kan inte gå i god för den själv då jag inte testat den men den har fått bra betyg.

Edit: Blev lite osäker på om den finns till iPad men det kan du juh kolla upp.

Redigerat av NickoM, 12 april 2012 - 12:45.


#531

Postad 12 april 2012 - 16:06

Tomas L
  • Tomas L
  • Veteran

  • 1 555 inlägg
  • 0

Jag var inne på riksdagens hemsida för att titta på debatten om vapenexporten till Saudiarabien (motsv. :-) ) - men iPad 3 är inte kompatibel med formatet.

Någon som har förslag på flashplayer som möjligen kan ordna detta? Nu laddade jag ner i mp4-formatet till datorn och via iTunes fick jag över debatten på iPad.

Jag spanar nu efter converter för att skicka över inspelade filmer i HD-format. F n testar jag Wondershare Video Converter Ultimate. Verkar säker men långsam. Någon som har ett bättre förslag?


Testa AirVideo; man kan enkelt streama filer från en dator med en gratis servermjukvara. Man kan lägga filer i en konverteringskö och konvertera till ett Ipad-vänligt format, filerna läggs (om man så önskar) till Itunes och kan då synkas över, bra om man vill ha filer för offline-tittande vid t ex en semestertripp. Väldigt lättarbetat och "automatiskt" jämfört med ett konverteringsprogram och man lägger snabbt 2,5 eller 10 filer i kön, direkt från Ipad:en. Fungerar även med AirPlay, d v s man kan skicka bilden från Iphone/Ipad till en AppleTV som spelar upp det på en TV.

Jag tycker även att Plex för Ipad är en bra streaming-lösning, man kan kolla på en fil på Ipad och sedan fortsätta där man slutade på t ex en TV med en mediaspelare med Plex. (Eller vice versa) Detta kräver en dator som fungerar som server och som konverterar/streamar filerna. Plex fungerar dock inte offline.

Redigerat av Tomas L, 12 april 2012 - 16:09.


#532

Postad 13 april 2012 - 00:05

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Tack för hjälpen så här långt.
F n håller jag på med AVPlayer - och har lyckats få ihop med Macafee mm. Mycket trial and terror. Pc-världen och Apple kan ibland vara knepiga och gifta ihop.

Nu provar jag olika format som kan gå direkt till AVPlayern. TS-formatet gick ej men omvandlat flv-format omvandlat till m4v-formatet gick bra. I morgon blir det flera format-försök till AVPlayern.

Om jag inte tar fel så är AVPlayern bra när man vill spela upp på TV.

Jag återkommer när jag lärt mig mer.

ett "omvandlat" för mycket - skall stå: men flv-format omvandlat tillm4v-format ...

Sorry. God natt.

#533

Postad 13 april 2012 - 08:09

Midnight
  • Midnight
  • Forumräv

  • 770 inlägg
  • 0
AVPlayer är bra men även VLC Streamer där du slipper konvertera om filer. Jag har själv VLC Media Player för iPad och iPhone. Fungerar klockrent men dessvärre kan man inte tanka ner VLC Media Player längre från iTunes. Med VLC Media Player slipper man konvertera men nackdelen är att man måste lägga filmen direkt på iPaden som t ex mkv filer och det är ju bra på resande fot.

VLC Streamer är klockrent eftersom konvertering behövs ej göra på filer och den tar dom flesta video format.

Redigerat av Midnight, 13 april 2012 - 08:40.


#534

Postad 13 april 2012 - 08:38

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
Säger som Tomas L, testa Airvideo. Kostar 22 kronor i den skarpa versionen tror jag. Enkelt att handha och stabilt...


#535

Postad 13 april 2012 - 11:55

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Nu har jag testat AVPlayer. Den tar mina format som VOB, mpg samt m4v i HD-storlek. Den tar inte TS eller M2TS.

Överföring med USB och WI-FI OK.

Men jag har inte lyckats att få playern spela upp i full screen på iPad 3 och har inte kollat uppspelning på TV-skärm då jag saknar kablaget.

... och nu vidare till Airvideo.

#536

Postad 13 april 2012 - 13:22

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Men jag har inte lyckats att få playern spela upp i full screen på iPad 3 och har inte kollat uppspelning på TV-skärm då jag saknar kablaget.


Har du ingen AppleTV? Enligt mig är det en naturlig kompanjon till iPaden :)

#537

Postad 13 april 2012 - 14:25

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Jag är en Pc-man då jag själv vill bestämma och nyttja datorn till vad jag vill. För mig är Apple = instängd :-) - medan övriga runt omkring mig är "Apple - it's just work".

Nåväl Air Video har jag inte lyckats med att etablera kontakt med Pc:en.

Nu har jag köpt appen Movie Player som ger mig ungefär vad jag söker - full screen, bokhyllan - lätt att hitta, lätt att kopiera ner via iTune och USB-kontakten. Klarar VOB, mpg, m4v, flv. Dock är TS samt M2TS för tunga för processorn i iPad att köra med fragmentariskt ryckiga bilder som följd.

En player som Movie Player men som i körningen av filmen "växlade ner" formatet - hade varit bra.

Samt att Apple släpper in Adobe som flash-player till Safari (se ovan) - hade också varit bra.

Kvarstår för mig att hitta en snabb konverterare som fixar TS samt M2TS - till läsbara filmer i iPaden - men inget väsentligt just nu.

#538

Postad 13 april 2012 - 14:36

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag är en Pc-man då jag själv vill bestämma och nyttja datorn till vad jag vill. För mig är Apple = instängd :-) - medan övriga runt omkring mig är "Apple - it's just work".

Antar att du likställer PC med Windows? PC är en hårdvara med valfritt operativ (förutom MacOS).;)

#539

Postad 13 april 2012 - 14:39

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Flash kommer inte att komma till iOS öht, Adobe har ju själva lagt ner utvecklingen av mobile flash och kommer framgent bara att skicka ut buggfixar och säkerhetsuppdateringar till de versioner som redan finns ute.

#540

Postad 13 april 2012 - 14:50

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

  • 287 inlägg
  • 0
AirVideo tar .ts och .m2ts filer som att de vore luft ;)




Edit: stavfel

Redigerat av echotuva, 13 april 2012 - 14:52.


#541

Postad 13 april 2012 - 17:29

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
agpath
Pc-miljö i dag får väl definieras som Win 7, CPU somcore i5. Huruvida operarativsystem benämnes - minns jag att det fanns en iintensiv diskussion om detta i början av 90-talet. Men jag gör det enkelt för mig :-).

I denna stund försöker jag hitta/ladda ner några converters (www.magicipadconverter.com/endownload/as-ipad-video-converter-586062.exe) - men det går trögt.

En annan converter är Wondershare Video converter - går i realtid - vilket jag upplever som trögt.

#542

Postad 13 april 2012 - 20:30

Stout
  • Stout
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Någon som fått sin iPad från CDON ännu? Jag beställde en WiFi 64GB och har inte fått något leveransbesked.

#543

Postad 13 april 2012 - 22:49

spackel
  • spackel
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Enligt kundtjänsten så skulle cdon få ett lass ipads idag eller början av nästa vecka, själv väntar jag på 32 gb wifi, drygt att
vänta när man lagt en beställning :(

#544

Postad 14 april 2012 - 12:02

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0
Ja avbeställa min ifrån CDON, fick mina 2st ifrån Elgiganten de får in nya hela tiden. 300kr är inte värt väntan :)

#545

Postad 14 april 2012 - 19:41

observer62
  • observer62
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
Jag har nu lyckats få i gång Air Video Server på Pc (Win 7).

Generellt förefaller det att iPad 3 har problem med ljud som 5.1 i .TS- eller .M2TS-formatet. Antingen faller ljudet bort eller så bedöms hela filen vara inkompatibel.

Men jag har nu fått ihop iPad 3 med Pc. Jag är nöjd med iPad 3 med sin skärm, batteri och möjligheter att visa film.

Nu gäller det bara att hitta en bra converter.

Tack för hjälpen - så här långt.

#546

Postad 16 april 2012 - 09:52

fjong
  • fjong
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0
Någon screenprotector som rekommenderas?
Utan klister och som behåller skärpan.

Jag köpte fel nämligen. Skärmen ser ut som fan.

#547

Postad 16 april 2012 - 19:22

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 1
Spotify iPad appen släpps troligtvis på onsdag :)
http://mrapple.se/20...p-nu-pa-onsdag/

#548

Postad 16 april 2012 - 19:51

Haziza
  • Haziza
  • Lärjunge

  • 389 inlägg
  • 0
Hoppas, hoppas att det dröjt så länge!

#549

Postad 16 april 2012 - 21:31

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 398 inlägg
  • 0
Kan man ladda paddan (3:an) med iPhoneladdaren till en 4s? eller kan man ställa till det för sig?

#550

Postad 17 april 2012 - 06:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Kan man ladda paddan (3:an) med iPhoneladdaren till en 4s? eller kan man ställa till det för sig?

Det lär förmodligen ta väldigt lång tid och laddaren kan överhettas.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.