Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mus och tangentbord.

51 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 november 2006 - 13:41

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
http://www.nordichar...yhet,11719.html

Det kanske blir en verklighet av det tillslut.
Jag personligen känner inget behov av det, men jag vet många "troo-gejmerz" som dissar konsoller just p.g.a avsaknaden av tangentbord.
Sen, om det kommer, får vi se om det är kompatibelt med spelen eller inte.

Postad 29 november 2006 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Redan postat i tillbehörstråden, men låter tråden vara öppen för framtida diskussioner.

Postad 29 november 2006 - 13:55

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Aha, sorry.

Postad 29 november 2006 - 14:13

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Men den som testar detta får gärna delge lite erfarenheter... för jag är intresserad men bara om det funkar bra.

Postad 29 november 2006 - 14:45

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0
Jag för min del hoppas att det inte kommer några spel som stödjer detta. Till konsol har man handkontroll, kan man inte spela med handkontroll får man väl köpa en speldator. Däremot skulle det vara lite coolt med ett litet tangentbord och internetläsare till boxen...

Postad 29 november 2006 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Jag för min del hoppas att det inte kommer några spel som stödjer detta. Till konsol har man handkontroll, kan man inte spela med handkontroll får man väl köpa en speldator. Däremot skulle det vara lite coolt med ett litet tangentbord och internetläsare till boxen...

<{POST_SNAPBACK}>

Inga spel som stödjer det online menar du, om de vill köra det singelplayer är det väl ok.

Postad 29 november 2006 - 18:22

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Inga spel som stödjer det online menar du, om de vill köra det singelplayer är det väl ok.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jo, visserligen, men om det stödjs i SP så lär det väl stödjas i MP...

Postad 29 november 2006 - 18:34

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Varför inte stödja det till fps-spel?. bara för du lärt dig o spela med handkontroll. Helt klart bättre känsla och spela fps med mus och tangentbord än en handkontroll.

Postad 29 november 2006 - 19:46

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

Varför inte stödja det till fps-spel?. bara för du lärt dig o spela med handkontroll. Helt klart bättre känsla och spela fps med mus och tangentbord än en handkontroll.

<{POST_SNAPBACK}>

tror att han syftar på att det blir ojämnt när man kör online då någon med mus och tangentbord kommer KROSSA de övriga som kör med kontroll.. alltså blir man så illa tvungen att skaffa det också ifall man vill ha roligt online.

(om du inte tror på mig så låna en pc kontroll av någon och kör cs på internet, jippii)

ps. jag är mycket bättre med mus och tangentbord, men hoppas också att detta inte stöds i spel i slutändan.

Redigerat av Mahti, 29 november 2006 - 19:47.

Postad 29 november 2006 - 21:48

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

tror att han syftar på att det blir ojämnt när man kör online då någon med mus och tangentbord kommer KROSSA de övriga som kör med kontroll.. alltså blir man så illa tvungen att skaffa det också ifall man vill ha roligt online.

(om du inte tror på mig så låna en pc kontroll av någon och kör cs på internet, jippii)

ps. jag är mycket bättre med mus och tangentbord, men hoppas också att detta inte stöds i spel i slutändan.

<{POST_SNAPBACK}>

Men det visar ju bara att tangentbord och mus är överlägset i fps-spel, varför inte spela med det då?. Var ju liknande för några år sedan när man spelade fps med bara tangentbordet, tog ett tag innan man började lira med tangentbord och mus där med. Sen bör ju inte en USB-hub eller vad som krävs till xboxen vara något dyrt tillbehör.

Postad 29 november 2006 - 22:23

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

Men det visar ju bara att tangentbord och mus är överlägset i fps-spel, varför inte spela med det då?. Var ju liknande för några år sedan när man spelade fps med bara tangentbordet, tog ett tag innan man började lira med tangentbord och mus där med. Sen bör ju inte en USB-hub eller vad som krävs till xboxen vara något dyrt tillbehör.

<{POST_SNAPBACK}>

Om NÅGON har mus och tangenbord, så tvingas alla som vill spela online och ha någon chans till att också köpa det, och det kanske inte är så roligt för dem.
Om man kollar på vissa användare, tex mig: Javisst, jag tycker om att köra med tangentbord och mus, men bara på datorn. Vill inte behöva sitta med dessa redskap i soffan bara för att kunna vara med och fightas om förstaplatsen.

Tyvärr så kommer detta antagligen bli verklighet när detta släpps, blir väl antagligen till att endast lira bilspel då.

ps. Det var inte några år sen man lirade med enbart tangentbord, det var typ 10 år sen.
(Quake släpptes 31 maj 1996, och det fanns säkert spel innan dess som "alla" använde mus till att sikta, men det var då mina vänner och jag började med det).

Postad 29 november 2006 - 22:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Inte säkert, utvecklarna kanske begränsar det till SP av hänsyn till de skäl vi pratar om nu :) . Då hade det vart helt ok imo.

Eller ifall man kunde se vem som hade vad så man själv fick välja. Eller ifall mus/kb spelarna fick sin egen lounge där de kunde hänga. Typ.

Postad 29 november 2006 - 22:55

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
nä, tangentbord å mus hör hemma vid datorn. hela grejen med tv-spel, iaf för mig, är att kunna sitta i soffan utan ett stort åbäke till tangentbord och att behöva ha en clean yta till en mus.

det är ju grymt med hk. kan inte säga att jag tycker att GeOW är sämre än typ nägot fps på dator. jag tycker faktiskt bättre om GeOW än till exempel FEAR till pc....

sen är det ju mycket skönare å använda hk, man kan ju ligga i soffan å ändå kunna spela menar jag :)

Postad 29 november 2006 - 23:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

sen är det ju mycket skönare å använda hk, man kan ju ligga i soffan å ändå kunna spela menar jag :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag ligger alltid i min fåtölj och lirar, kan inte tänka mig hur jag ska kunna få plats med mus och tangentbord i knät =P.

Jag har vant mig vid HK sen länge och är mer van vid det. Men mus + tb är ett måste i vissa spel, bara inte de flesta konsolspelen för de anpassas. Strategi + Diablo = mus + tb.

Postad 29 november 2006 - 23:18

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

Strategi + Diablo = mus + tb.

<{POST_SNAPBACK}>

eller en Wiimote :)

Postad 30 november 2006 - 08:41

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Inte säkert, utvecklarna kanske begränsar det till SP av hänsyn till de skäl vi pratar om nu :) . Då hade det vart helt ok imo.

Eller ifall man kunde se vem som hade vad så man själv fick välja. Eller ifall mus/kb spelarna fick sin egen lounge där de kunde hänga. Typ.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det skulle ju vara helt okej... Själv gillar jag ju också att ligga i soffan och bara slappa med HK'n, skulle inte köpa ett tangentbord om det inte var litet och det fanns webläsare till boxen... Har för mig att jag sett en bild på ett minitangentbord som man kunde koppla på HK'n, har jag drömt det?

Postad 30 november 2006 - 09:25

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0

Ja det skulle ju vara helt okej... Själv gillar jag ju också att ligga i soffan och bara slappa med HK'n, skulle inte köpa ett tangentbord om det inte var litet och det fanns webläsare till boxen... Har för mig att jag sett en bild på ett minitangentbord som man kunde koppla på HK'n, har jag drömt det?

<{POST_SNAPBACK}>

nepps, det har visats bilder från MS på det.

Bifogad fil(er)

Postad 30 november 2006 - 10:17

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

nepps, det har visats bilder från MS på det.

<{POST_SNAPBACK}>

Aha! Ett sånt skulle vara nice! Om det fanns webläsare alltså... Textchat känns lite 90-tal, ha ha :)

Postad 01 december 2006 - 17:11

hulle_245
  • hulle_245
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Nästan fungerande weblässare finns om du har MCE 05

Postad 04 december 2006 - 15:40

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Givetvis ska det finnas mus & tgb till 360:n. Sportspel och äventyr typ fable spelar man med handkontroll. RTS & FPS ska man ha tgb & Mus till tycker jag även om inte alla vill ha det så tycker jag det är ganska givet at valet ska finnas. Med lite tur kanske man kan surfa med 360:n snart också då är det ju ett måste ändå!

Postad 05 december 2006 - 22:31

hulle_245
  • hulle_245
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Man kan surfa med 360, fast är webplatsen gjord på java eller flash så funka det inte så bra och man kan bara läsa startsidan så man kan inte komma vidare in på sidan som man gå in på :)
Om ni vill testa det så sök efter "Media Center Browser" på dowbload.com o ladda ner det.

Postad 05 december 2006 - 22:51

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
ifall tangentbordet nu kommer ut, kommer man då kunna koppla in alla tangenbord eller är det begränsat till microsofts tangentbord på något sätt?

Skulle vara bra att veta då jag i veckan ska köpa nytt tangentbord och då kanske väntar med köpet.

På denna bild (tillverkare XCM)så ser det iaf ut som om det kvittar vilket tangentbord det är:

Bifogad fil(er)

Postad 06 december 2006 - 11:52

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Mahti: Med tanke på att det inte är MS som släpper prylen så lär det inte vara begränsat till MS tangentbord.

Postad 06 december 2006 - 12:15

hulle_245
  • hulle_245
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Datormusen se ut att vara från ms tycker jag

Postad 06 december 2006 - 12:54

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0

Datormusen se ut att vara från ms tycker jag

<{POST_SNAPBACK}>

Och med det menar du?

För det jag skrev var att det inte lär vara begränsat till MS...

Postad 06 december 2006 - 22:41

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Hmm, vill man detta? Det är ju självklart att mus o tangentbord dominerar i precision och hastighet om man jämför m handkontroll. Det innebär ju att man MÅSTE använda det om man ska överleva på LIVE.
Vet inte om jag ser fram emot att ha tangentbord och mus i vardagsrummet alls.

Postad 06 december 2006 - 22:53

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
TheSmisker jag ser fram emot detta och hoppas att alla som tillvärkar consoller inser att handkontrollen som den ser ut i dag suger till fps och att det är dags att titta på nån annan modell.
Det har inte hänta mycket på den fronten överlag med kontrollers sedan ps1 tiden, visst lite mer knappar men ... (visst ps3 & wii har sitt men jag har svårt att ser det som nåt annat än en kul bonus funktion) Det kan inte va så svårt att göra en kontroll för just fps.
Tyvär är mus och t-bord kass i ett vardagsrum om man vill slippa att få pnt i ryggen men skillnaden imellan kontroll och mus ... är så stor att om denna sak kommer att funka bra så kommer det att bli som du säger ett måste om man inte vill bli ägd hela tiden på live.

Postad 06 december 2006 - 23:09

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

TheSmisker jag ser fram emot detta och hoppas att alla som tillvärkar consoller inser att handkontrollen som den ser ut i dag suger till fps och att det är dags att titta på nån annan modell.
Det har inte hänta mycket på den fronten överlag med kontrollers sedan ps1 tiden, visst lite mer knappar men ... (visst ps3 & wii har sitt men jag har svårt att ser det som nåt annat än en kul bonus funktion) Det kan inte va så svårt att göra en kontroll för just fps.
Tyvär är mus och t-bord kass i ett vardagsrum om man vill slippa att få pnt i ryggen men skillnaden imellan kontroll och mus ... är så stor att om denna sak kommer att funka bra så kommer det att bli som du säger ett måste om man inte vill bli ägd hela tiden på live.

<{POST_SNAPBACK}>

Just för att det ska vara samma möjligheter för alla vill jag slippa otyget. Du kanske får öva lite till med handkontroll... :D Jag tycker 360kontrollen är den vackraste som någonsin gjorts, och är behäftad med oöverträffad precision och "ryggradskänsla". Tycker det är roligare att lira framför projjen med den än det någonsin varit framför datorn. Tangentbord och mus skulle förstöra allt detta. Då skulle, som du säger, alla vara tvugna att köpa för att kunna lira live, vilket skulle krossa en stor del av nöjet med Live.

Postad 07 december 2006 - 07:54

Kastad
  • Kastad
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Måste reda ut en sak. En kompis sa att bara för man spelar med tangetbord så blir det inte lättare att spela, man har fortfarande samma rörelsemönster som med dosan.

Stämmer det?

Postad 07 december 2006 - 12:24

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
Det är inget fel på kontrollen jag tycker det är riktigt skön MEN den är inte så pass bra att du får ett roligare flytt när du kör fps spel, det går inte att få den där 100% pression som man får med en mus, ta en sniper rifle i nåt spel och se hur lätt det är med en consoll kontroll och sen prova med en mus. Och fps på consoll har större hit boxar för att kompensera att det är svårt att sikta vilket är rätt trist. Nu tycker jag inte att kanske mus och tangetbord är lösningen till consoll utan en hand kontroll som är anpassad för fps som endå låter mig halv ligga i sofan när jag spelar :D

Redigerat av bkam, 07 december 2006 - 12:25.

Postad 07 december 2006 - 14:39

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0
Usch hoppas det aldrig kommer någån mus och tangentbord till 360n :P jag surfar med datan inte tvn, och spel ska va på lika vilkor. Färdighet ska spela roll inte vem som har råd att köpa mest kringutrustning till konsollen.

Postad 07 december 2006 - 15:59

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
jimel hmm så med andra ord får ingen spela med 5.1 ljud och ingen på hög upplöst tv så det är lika för alla :P

Om jag inte har helt fel så ska MS köra live med PC i och med vista så att man ska kunna spela emot pc vs xbox....

Postad 07 december 2006 - 17:21

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

jimel hmm så med andra ord får ingen spela med 5.1 ljud och ingen på hög upplöst tv så det är lika för alla :P

Om jag inte har helt fel så ska MS köra live med PC i och med vista så att man ska kunna spela emot pc vs xbox....

<{POST_SNAPBACK}>

Det är väl ändå en himla skillnad! Tänk lite själv, om möjligheten kommer, hur kul blir det att sitta och få ÄNNU mer pisk än man får nu, bara för att folk sitter med tangentbord? Det är i alla fall ngt som skulle få mig att börja fundera på att byta konsol. (eller åtminstone köpa en till :P)

Angående vista...hoppas verkligen du har fel!

Postad 07 december 2006 - 21:01

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Tycker att det är otroligt kul att använda kontrollen i FPS. Trodde (BF2/AmericasArmy-fanboy) aldrig att jag skulle kunna uppskatta konsoll-FPS men nu älskar jag det. Har inte ens installerat några spel på PC:n :P

Postad 11 december 2006 - 23:34

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

Måste reda ut en sak. En kompis sa att bara för man spelar med tangetbord så blir det inte lättare att spela, man har fortfarande samma rörelsemönster som med dosan.

Stämmer det?

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet med konverter är att 360:an fortfarande kommer uppfatta det som att det är en kontroll inkopplad, med allt vad det innebär.
T.ex; i ett fps skulle du inte kunna styra siktet snabbare med musen än vad den analoga styrknappen på en kontroll tillåter, för då svarar den antingen dåligt eller inte alls. Om spelet dessutom börjar lagga, ja då är det verkligen ingen rolig upplevelse.

Körde med m/tb konverter på ps2:an, ett tag. Förutom ovanstående så gick siktet trögare vertikalt än horizontellt (går väl att ställa in, men men) samt drog man musen i en cirkel-rörelse så gick då f-n inte siktet i en cirkel utan snarare i en fyrkant. Kändes lite stelt ibland, minst sagt.

Nä, usch, inget man längtar tillbaka till direkt.

Jag säger inte att det blir samma skit som till ps2:an, bara att det knappast lär bli frågan om någon riktig PC upplevelse.
Så kort och gott; din kompis har förmodligen rätt.

Postad 20 december 2006 - 12:55

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

• 836 inlägg
  • 0
Latest News: XFPS 360 Final testing complete & User manual available!

XFPS 360 - Get ready for the frag of your life. Keyboard and mouse control comes to Xbox 360!

Postad bild
Latest News: XFPS 360 Final testing complete & User manual available!

It is with great pleasure that we announce final testing of the XFPS 360 has been completed successfully! Please refer to the image below (left) as a testament to the completion of the XFPS 360 and one of our engineering staff happily firing away. Full stock of the XFPS 360 will be shipping to retailers very soon, but until that time comes we’d like to quench your thirst with an important announcement: The XFPS 360 is fully customizable!

We’ve been literally inundated with masses of e-mails inquiring whether users can create their own custom button configurations in addition to the default setting. The answer is a resounding yes! Feel free to view the text-based manual for the XFPS 360 below (right) which denotes almost everything you need to know about the magical device.

On a final note, review samples will be available but in limited supplies only. If you as a member of the gaming media wish to feature the XFPS 360 in your publication, then we’d be grateful if you could register your interest as soon as possible.
Postad bild    Postad bild
Stay tuned over the coming days as more announcements will be made here regarding the XFPS 360.

Nu verkar det vara nära... no more slaska i soffan och spela FPS om man vill vara competetive... :rolleyes:

Postad 21 december 2006 - 21:42

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Jaha, det blir väl slutet på mitt intresse för Live då...
Inte alls uppmuntrad av denna utveckling.

Nåväl, det kommer nog sluta med att jag sitter där och ler när jag headshottar som aldrig förr :unsure:

Redigerat av Unregisteredae4b07cd, 21 december 2006 - 23:26.

Postad 22 december 2006 - 22:16

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
Postad bild

SplitFish's new EdgeFX mouse was designed to make your PlayStation 2's Dual Shock controller obsolete. It has the controller's four face buttons etched onto it's side and also comes with a secondary controller that contains the Dual Shock's analog and directional pads. The $70 combo is out this week, but it only works with the PS2, though SplitFish promises PS3 and Xbox versions are in the works. We think it's a better alternative to XCM's offering.

En så lösning ser inte helt fel ut och den ser ut att kunna va i knät när man spelar.
Nåt sånt hade jag hoppas på att ms skulle kunna släppa så att man skulle kunna köra
fps med mer känsla. Personligen tycker jag inte det är fusk utan allt handlar om att spela
och tycka det är kul , mer olika tillbehör gör bara saker roligare , sen är det ju upp till var och
en att köpa det man vill ha för att få det så kul som möjligt när man spelar för det är ju det
allt handlar om tillslut ;)

Redigerat av bkam, 22 december 2006 - 22:21.

Postad 01 januari 2007 - 12:39

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Här är en recension.

Som tur är verkar inte mina farhågor besannas. Sorry, tangentbords- och musfanatiker, verkar som ni får hålla er till pc ett tag till.

Postad 01 januari 2007 - 16:26

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Phew, lika gott det!

Postad 02 januari 2007 - 13:37

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Spelar ingen roll vill ha.... :D

Postad 02 januari 2007 - 13:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Krävs att spelen har ordentligt stöd för tangentbord och mus också. Inte bara emulera knappar och spakar på en handkontroll.

Postad 02 januari 2007 - 14:08

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0

Krävs att spelen har ordentligt stöd för tangentbord och mus också. Inte bara emulera knappar och spakar på en handkontroll.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm verkar som man måste ha en handkontroll kopplad till enheten för att kunna utföra setup.
Och nån handkontroll med tråd har man ju inte och tänker inte köpa heller. Så jag får väl lägga mig i soffan och försöka lära mig att lira GoW med handkontroll som alla andra :D

Postad 02 januari 2007 - 15:06

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1 374 inlägg
  • 0
Jag noterade i förbigående att du hade svaga känslor för spelet (Gears-forumet egentligen), måste fråga om du är ny på konsoll-spel och konsoll-fps överlag?

Det tog mig ganska lång tid att kunna uppskatta att använda handkontroll istället för mus/tanga, men nu har jag ingen lust att spela på datorn längre (RTS iofs, men det beror nog på att det saknas sådana till konsoller)

Öva Mark, så kommer det helt klart! Lycka till. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm verkar som man måste ha en handkontroll kopplad till enheten för att kunna utföra setup.
Och nån handkontroll med tråd har man ju inte och tänker inte köpa heller. Så jag får väl lägga mig i soffan och försöka lära mig att lira GoW med handkontroll som alla andra :(

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 02 januari 2007 - 15:29

Unregistered2e3b64ba
  • Unregistered2e3b64ba
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
Yupp visst är jag noob på konsol spel och fps. Har kört några vändor halo/halo2 på konsol inget mer... Så jag inser ju att jag får lägga lite mer tid för att få någorlunda kontroll på gubbarna :D
Lite off topic för den här tråden, men jag laddade ner demot på Q4 och tyckte jag hade en bättre spelkänsla och kontroll än i GoW...

Postad 13 juli 2007 - 01:48

Unregistered99e70c17
  • Unregistered99e70c17
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Nån som testat att lira nåt managerspel till 360in med mus och tangentbord? Jag är sugen på att skaffa dessa saker ;)

Postad 13 juli 2007 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Nej, men jag har testat att lira managerspel :) . PC versionen är mycket bättre, vilket du än väljer. Men har du inte PC så visst, var redo för långa laddningstider och small databas bara. Kontrolleras annars utmärkt med gamepaden.

Postad 13 juli 2007 - 15:55

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2 199 inlägg
  • 0
En fråga bara, varför vill man ens ha Tangent bord och mus till ett tv spel?
Dom är ju gjorda för en dator. Tv spel är Tv spel och dator är dator.

Postad 13 juli 2007 - 21:42

EasterN
  • EasterN
  • Användare

• 233 inlägg
  • 0
Jag skulle bli skitglad om det kon någon vettig mus/tbord. Skjutspel ska spelas med mus enligt min mening. Då kan man ju börja spela gow via live med!

//EasterN

Redigerat av EasterN, 13 juli 2007 - 21:43.

Postad 01 oktober 2007 - 20:28

Thomparompa
  • Thomparompa
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

En fråga bara, varför vill man ens ha Tangent bord och mus till ett tv spel?
Dom är ju gjorda för en dator. Tv spel är Tv spel och dator är dator.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag håller inte med dig. Nu kan man göra så mycket mer med en spelkonsol att ett tangentbord skulle underlätta en hel del.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.