Kommentarer till Hemmabion (Efter flytt) av FireFox
Startad av
FireFox
, Jul 19 2008 14:35
10 svar till detta ämne
Postad 19 July 2008 - 14:35
Riktigt fint. Angående basen så tycker jag personligen att det blir bäst effekt som du säger precis bredvid soffan, skakar goast när man kollar på film då
Postad 19 July 2008 - 14:48
ja, jag tycker de borde fungera, har ingen altenativ plats att ställa basen på heller så, är lite trångt som man kan se
Postad 19 July 2008 - 14:49
Håller med Sannieboy. Dock kan du testa att ha den på ca tre olika ställen och lyssna vad du tycker funkar bäst i rummet. Kan djupt rekomendera Velodyne ( de har bra pris på Reference Audio nu.. ) Köpte storebror och den är helt underbar!
Postad 19 July 2008 - 15:05
Ja det lutar ju mest åt Velodyne, men det du sa om att jag kunde flytta runt basen och testa mig fram fungerar inte, jag har inga andra tänkbara ställen att ställa den påHåller med Sannieboy. Dock kan du testa att ha den på ca tre olika ställen och lyssna vad du tycker funkar bäst i rummet. Kan djupt rekomendera Velodyne ( de har bra pris på Reference Audio nu.. ) Köpte storebror och den är helt underbar!
p.g.a planlösningen så är detta det enda tänkbara och det var lite där min fråga låg, om ni tror det fungerar bra att placera den precis brevid soffan där..(?)
Postad 19 July 2008 - 15:48
Klart det är värt att ställa en subbas där. Visst, det kanske inte är _optimalt_, men du lär ändå få rejält mycket mer botten och komplettare ljudbild än utan. Go for it! Velodyne eller XTZ är värt att kolla närmare på, om du inte vill att det ska springa iväg som attan i pris.
Postad 27 January 2009 - 10:30
Snyggt o fina grejer, det blir säkert bra med basen där den är inte så känslig kan stå lite överallt utan att det blir allt för stora skillnader.
Postad 27 January 2009 - 12:50
Tja, riktigt nicigt, Grymt coola krukor, Var har du skaffat de någonstans?
Postad 27 January 2009 - 17:20
Krukgubbarna har jag beställt från http://commershuset.nu/
kostar 50 kr st om jag inte minns fel, plus frakt med DHL.
kostar 50 kr st om jag inte minns fel, plus frakt med DHL.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?